EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אפי נוה מין ומינויים 6: סמסים בין אפי נוה לעו”ד צבי ואתורי לסידור תמיכה בוועדה למינוי שופטים אצל אילנה סקר לואתורי

אפי נוה ואילנה סקר טלפון אחד מאפי לאילנה מסדר שפיטה

זוכרים שאפי נוה טען שאין לו השפעה על הוועדה למינוי שופטים, והפרקליטות טענה שרוחו של אפי מרחפת על הוועדה?  ובכן קבלו סמסים ישירות מהטלפון של אפי נוה באדיבות עו”ד דסי פורר מהפרקליטות.  משהו ספיישל.

איך צבי ואתורי פנה לאפי לקבל פוש בוועדה לבחירת שופטים

ובכן, בשנת 2016 אפי היה רק יו”ר מחוז תל אביב ויו”ר ועדת המשמעת.  איזה פלוץ המציג עצתמו כסנגור בשם צבי ואתורי, אחד שלא שמענו עליו ואין לו אף זיכוי יפה להתפאר בו, שימש אב בית דין בוועדת המשמעת של הלשכה במחוז תל אביב.  וועדת המשמעת שימשה וועדה לחיסול חשבונות עם האוייבים של השולטים בלשכה.   מכיון שבקושי יש לצבי ואתורי לקוחות….. חשקה נפשו בשפיטה.

בשפיטה יש כסף טוב, תנאים מעולים וחסינות מכל טעות.  מה רע?

למי פונים?  לאפי ורק לאפי.  הנה בתאריך 11/4/2016 פונה צבי ואתורי לאפי וכותב לו שהוא רוצה לדבר איתו בענין אישי.  “השופט רענן בן יוסף דיבר איתך בענין שלי”….

בתמונה:  השופט רענן בן יוסף

רענן בן יוסף ביקש לאפי נוה שיעשה ג'סטה לסנגור צבי ואתורי
רענן בן יוסף ביקש לאפי נוה שיעשה ג’סטה לסנגור צבי ואתורי

אפי עונה לו שהוא זמין מחר.  למחרת יש לאפי גישור ארוך.  יומיים אחר כך ב 13/4/2016 כותב צבי ואתורי שהוא מוזמן מחר לוועדת המשנה של הוועדה לבחירת שופטים “הייתי שמח לדבר איתך… דיברתי איתך בעבר על מועמדות לשיפוט.  אני אב בית דין בבית דין משמעתי ונפגשנו בעבר מספר פעמים.  אני אשמח לכל עזרה ממך.  ואני אשמח לשוחח איתך לפני הוועדה מחר“.

כל הטקסט הזה שוגר לאפי ב 13/4/2016 בשעה 17:52.  אפי לא ענה אבל שעתיים וחצי אחר כל בשעה 20:36 אפי כבר עונה “דיברתי עם אילנה סקר.  מקווה שלא יהיו בעיות.  בהצלחה”. 

אפי נוה ואילנה סקר טלפון אחד מאפי לאילנה מסדר שפיטה
אפי נוה ואילנה סקר טלפון אחד מאפי לאילנה מסדר שפיטה תוך 2,5 שעות

הנה כך טווה לו אפי רשת של קשרים בכל מקום כאשר הוא הפעיל את הבובה שלו אילנה סקר לכל דבר וענין שהוא ביקש.  כמה סמסים והכל מסודר….

מה שכן חייבים לשבח את אפי על חוש הנאמנות לחברים ועל הזריזות בה הוא פעל.  אבי חימי בכלל לא היה מבין מה רוצים ממנו (ע”ע דמנציה ואימפוטנציה), ואולי היה עונה לואתורי בעוד שנה.

האם ההמלצה של רענן בר יוסף בעייתית?

השופטים בפלילים בישראל כמעט כולם באים מהפרקליטות, וכאשר הם שופטים הם שופטים בראש של הפרקליטות, שזה אומר הכל כשר על מנת להשיג הרשעה:  ראיות לא קבילות הן קבילות, חקירות בסחיטת הודיה הן קבילות, צווי חיפוש פגומים הם קבילים.  הכל קביל כדי להרשיע.  להם יש מנגנון המלצות היסטורי וסודי היישר אל נשיאת בית המשפט העליון שמקבלת מהפרקליטות רשימות של מומלצי פרקליטות.

כשפרקליט רוצה שפיטה מייד מתגייסים כל ראשי הפרקליטות כדי לשלוח המלצות לנשיאת בית המשפט העליון שהמועמד הוא “אחד משלנו” כלומר בעל אופי שיפוטי דורסני שמתאים לחונטה.

לסנגורים פרטים אין את הפריבילגיה הזו,  אין להם את הלובי החזק והעצום של הפרקליטות, אין להם ממליצים בכירים שחותמים להם על המלצות אפילו בלי להכיר אותם, ואין להם ערוצי תקשורת סודיים למשפיענים בוועדה לבחירת שופטים על הבלוק של חברי הוועדה השופטים.

לכן כאשר אנו רואים שרענן בן יוסף ממליץ על סנגור אצל אפי (אפילו שהוא סנגור גרוע) זה דווקא מרענן ושובה לב ששופט כמו רענן בן יוסף מבין שנחוץ לרענן את פני השפיטה בסנגורים – כמשקל נגד לכמויות של פרקליטים בתחפושת של שופטים המציפים את “המערכת”.

מרים נאור הגרוטאה עם אפי נוה ואילנה סקר
מרים נאור הגרוטאה עם אפי נוה ואילנה סקר

קבלו הישר מהטלפון של אפי נוה באדיבות דסי מפמת”א:

סמס אפי נוה ואתורי צבי מבקש הפעלת קשרים אצל אילנה סקר למונעמדות לשיפוט
Views: 105

One Comment

  1. זו כנראה הסיבה שקיים חוק שצריך לעמוד ששופטת נכנסת לדיון ומי שזורק נעל על שופטת מקבל מאסר לשנים רבות.

    מהתחקירים באתר עולה שבלי אותם חוקים, סביר שאפילו מראיתשל כבוד לא יהיו מקבלים מהציבור. אמון הציבור בבית המשפט יורד, בדלתיים הסגורות בבתי המשפט למשפחה, אחוזי הרשעה שקרובים ל 100% בתיקים פלילים ועוד ועוד, לא מייצרים כבוד.

    אחוז הגירושין שעולה, הטכנולוגיה שלא מאפשרת להסתיר הרבה ואתרים כמו זה, יעשו את שלהם לאורך זמן, בבחינת מים שחקו אבן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *