EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ניצחון מוחץ ללורי שם טוב על פמת”א כתב האישום התכווץ ל 30 דרדלות של סיוע ללשון הרע סיוע להעלבה ופרסום מסולף של הליך משפטי הפסד מוחץ לפרקליטות מירב גבע ואלירן גלילי

לורי שם טוב הביסה את הפרקליטות ויצאה עם הסדר טיעון דרדלה

עוד תיק דגל של שי ניצן ועמית איסמן קרס.  שניהם עבדו ביחד על כתב האישום שהוגש נגד לורי שם טוב באפריל 2017, הכשירו את כל השרצים, תפרו את כל האישומים השקריים, והמציאו כל מיני קומבינציות משפטיות כוזבות כדי לייצר מזבוב פיל.

נתנו ל”פרשה” שם:  “הטרור הרשתי”.  תראו איך זה הסתייים בנפיחת פלוץ עלובה.

היום 31/3/2022 הפרקליטות התקפלה מכל התיאוריות המופלצות שהמציאה, נסוגה מרוב שקריה, הודתה בכשלים אדירים בתיאוריה של התביעה והציגה לבית המשפט הסדר טיעון מצ’וקמק, רזה ועלוב, שאם זה מה שהיה מוגש ב 2017 לורי לא היתה יושבת שנתיים וחצי בכלא במעצר פוליטי ללא ראיות, וגם לא היתה יושבת אפילו יום אחד במעצר.

בעייני רוב הציבור לורי שם טוב היא גיבורת ישראל וראויה יותר מכל אישה אחרת להדליק משואה.  יש להכריז עליה כחושפת שחיתויות ועל הפרקליטות לפצות אותה על ימי המעצר ועל השיימינג הנוראי שעשו לה.

 

לורי שם טוב הביסה את הפרקליטות ויצאה עם הסדר טיעון דרדלה
לורי שם טוב הביסה את הפרקליטות ויצאה עם הסדר טיעון דרדלה

תבוסה אדירה של הפרקליטות וניצחון מוחץ ללורי שם טוב על אף שהיא צריכה להודות בכמה אישומים, שגם הם פסיכיים, כמו “סיוע ללשון הרע”, “סיוע לאיסור פרסום”, ו”פרסום מסולף של הליך משפטי”.

הסדר הטיעון של לורי שם טוב והניצחון המזהיר

היום 31/3/2022 הגיעה פמת”א להסדר טיעון עם לורי שם טוב לפיו היא מודה בכמה אישומים זניחים ומטופשים, דביליים לחלוטין, אך ורק באתרים שבהם פרסמה בשמה המלא, ללא כל מאסר נוסף, ללא קנסות וללא התנצלויות וגם בלי שום קצינת מבחן.  טיעונים לעונש יישמעו אצל בני שגיא ב 7/4/2022 ובו ביום התיק ייסגר.

את הפרקליטות ייצגו הדס דסי פורר, מירב גבע ואלירן גלילי.

זהו ניצחון מוחץ על הפרקליטות.  זו תבוסה אדירה של הפרקליטות שכן כאשר בוצע המעצר ב 27/2/2017 מייד פמפמו שופרות הפרקליטות כי נעצרה כנופייה שהכפישה אנשים מסכנים, עובדי ציבור תמימים שרק ביצעו את מלאכתם וספגו הכפשות על לא עוול בכפם.  אפילו המציאו המצאות שקריות שפרסומי השחיתויות על החונטה נועדו לסחוט אנשים מסכנים שרק ממלאים את תפקידם….

בתמונה:  תופרת התיקים הנוכלת ע”ד מירב גבע

זהו הפרצוף הדוחה של מירב גבע מיקנובסקי אחת הבטטות הכי זנותיות בפמת”א.  נקווה שיתקע לה משהו עבה בגרון פעם הבאה שהיא מורחת ליפסטיק והיא תיחנק.

בתמונה אלירן גלילי הפרקליט המעורב בפרשת “בא מוצץ הולך” (חפשו את זה בגוגל….):

אלירן גלילי בא מוצץ והולך בגריינדר
אלירן גלילי בא מוצץ והולך בגריינדר

 

 

 

מירב גבע ואלירן גלילי צעדת השרמוטות
מירב גבע ואלירן גלילי צעדת השרמוטות.  שני פרצופי תחת שתופרים תיקים בכייף

משהחלו העדים להעיד במאי 2018 (האחרונה העידה ביוני 2018) התברר שלכל מתלונן ומתלוננת יש קופת שרצים של עוולות והתעללויות בציבור מכוח השררה, ומוטב שזה בכלל לא יגיע להכרעה שיפוטית.

כתב האישום המקורי ששוחרר לציבור כלל אין ספור אישומים (בהתחלה 90 ואחר כך 120) ובכל אישום ניפחו מכל הבא ליד סעיפי אישום מופלצים כיד הדמיון הטובה (3 סעיפי חוק במממוצע בכל אישום).

מדובר בכ 300 סעיפי חוק שהופיעו בכתב האישום, כולל קשירת קשר עם אחרים.  90% מזה נעלם והתפוגג וגם מה שנשאר שונמך מביצוע בפועל לסיוע לביצוע (שזה אומר מחצית העונש מביצוע בפועל).

השקרים שהפיץ מנגנון התעמולה של הפרקליטות ב 2017

מה לא סיפרו על לורי שם טוב כשהיא נעצרה?  שהיא פרסמה את הפרסומים למטרות סחיטה, שהיא סחטה את עו”ד חוה קליין על זה שהיא נתנה שוחד מיני לאפי נוה, וסחטה עוד נהג מונית בשם שחר שוורץ.  לבית המשפט הגישו הצהרות כוזבות שזו חקירה על הלבנת הון.  סיפרו לציבור שהיא גם זייפה פסק דין והגישה אותו לביטוח הלאומי והוציאה כסף במרמה.

טענו שהיא פרסמה תמונות של שופטים במדי נאצים, ושהיא הטרידה מינית שופטים (כמו את רפי ארניה) ועובדות סוציאליות בתיאורים עסיסיים על כוס, ציצים ומין לצרכי קידום ומינוי.

אפילו מכרו בלוף לציבור שהיא שבמשך שנתיים וחצי ישבה בנווה תרצה (כמעט רוב הזמן בצינוק) גם הרגה חתול בכלא.

הדמוניזציה נגד לורי שם טוב היתה בשיאה – והכל באישורם של של שי ניצן ועמית איסמן.

אלירן גלילי ומירב גבע בישיבת תפירת תיקים ללורי שם טוב אצל המנגלה אברהם הימן 2019
אלירן גלילי ומירב גבע בישיבת תפירת תיקים ללורי שם טוב אצל המנגלה אברהם הימן 2019

 

 

 

אלירן גלילי בישיבת תפירת תיקים ללורי שם טוב אצל המנגלה אברהם הימן 2019 (2)
אלירן גלילי בישיבת תפירת תיקים ללורי שם טוב אצל המנגלה אברהם הימן 2019 (2)

אפי נוה נרתם למשימה וארגן כנס לבני שגיא וסוזי באילת

בלשכת עורכי הדין אפילו ארגנו כנס מיוחד לכבודה 4.5 חודשים אחרי המעצר בהילטון אילת, כנס שכותרתו היתה “הסוף לתופעת השיימינג”.  זה אותו כנס שאילנה דיין צילמה בו ואפי נוה התרברב שכל השופטים מלקקים לו בתחת (בני שגיא, איריס עבודי לושי, ועוד “רבים וטובים”).

מאחורי הקלעים אפי נוה שכתב האישום נגע לו אישית, כי לפחות שתי כתבות היו על 2 שרלילות שנתנו לו שוחד מיני:  עו”ד חוה קליין ועו”ד סוזי עוזסיני ארניה, דאג מראש שהתיק של לורי שם טוב יטופל אצל השופט הכי יקר לו, בני שגיא, בהשגחה צמודה של איתן אורנשטיין (מי שחתם על צו להתקנת תוכנות ריגול במחשב בבית של לורי שם טוב), ושתיק המעצר יטופל אצל הנבלה הכי מגעילה במחוזי ת”א אברהם הימן.  מדובר בשופט שאף אחד לא יוצא אצלו זכאי.  חותמת גומי של הפרקליטות.

בכנס, “הסוף לתופעת השיימינג” ישבו יחד בני שגיא והמתלוננת סוזי עוזסיי ארניה (אישום 90) ומתלוננים נוספים ודיברו על תופעת השיימינג נגד שופטים ואנשי מערכת המשפט.  הגיעו לכנס עוד כמה “עובדי ציבור” שהתלוננו.

באותה הלילה סוזי עוזסיני ארניה העניקה מציצות גם לאפי נוה, גם לאיתן אורנשטיין וגם לבני שגיא.   בסמסים קראו לזה “פינוקים”.

ממתי שופט שמכהן בתיק “שיימינג” (בני שגיא) יושב באילת באותו פאנל יחד עם המתלוננת הראשית (סוזי עוזסיני ארניה) באותו תיק בו הוא שופט??? והגב’ ארניה לא היחידה.  גם (ח”כ) רויטל סוייד התלוננה וגם רון לוינטל התלונן, וגם השופטת מירה דהן התלוננה, ושלמה למברגר והוא גם מי שחתם על אישורים לצווי מעצר.  איזו חינגה של מראית פני הצדק….

נציין שגם רויטל סוויד היתה בין המוצצות לאפי נוה באילת ולא שאנחנו מקנאים.

כנס הסוף לתופעת השיימינג בני שגיא יושב אם המתלוננת סוזי עוזסיני ארניה באותו פאנל
כנס הסוף לתופעת השיימינג בני שגיא יושב אם המתלוננת סוזי עוזסיני ארניה באותו פאנל

ההר הוליד עכבר?  לא.  מההר יצא עובר של עכבר מת…

והנה אחרי 5 שנים, הפרקליטות מתקפלת ומגישה כתב אישום רזה ומצ’וקמק עם אישומים מטופשים שאינם קיימים בחוק ושאף אחד מעולם לא נשפט עליהם כמו “סיוע ללשון הרע פלילית“, או “פרסום מסולף של פסק דין“.

במקום 120 אישומים מרובי סעיפי חקיקה, נותרו 30 אישומים עם סעיף אישום אחד בכל אחד.  בקיצור, ההר הוליד עובר של עכבר.

אז מה נמחק מכתב האישום?

נבהיר שכתבי האישום שנמחקו, זה אומר שלורי שם טוב מקבלת בגינם זיכוי מלא!!!  כל הכבוד ללורי שם טוב!!!!

ראשית, נמחקו כל הטענות לקשירת קשר ב”צותא חדא”.  זה אומר שכל הטענות הראשוניות על כנופייה שעושה שיימינג התפוגגו ונעלמו.  ביי ביי.

שנית, נמחקו כל האישומים על שימוש באתרים אנונימים לצרכי הכפשה, למעט אחד שאף אחד לא מכיר.  כל האישומים שניסו לטפול ללורי שם טוב שהיא הפעילה את “משפט שקר” ואת “הורים ישראל” נעלמו והתפוגגו להם.  ביי ביי.

נשארו רק אישומים על אתר שהיא חתומה עליו בשמה האמיתי ובפומבי כעיתונאית: Lory1969.wordpress.com , lory-shemtov.com  shemtov1.com ואתר ה”שוטרים מושחתים” corruptcops100.wordpress.com שבו פורסמו כתבות מסוג “משטרת לואי דה פינס” מבית היוצר של עו”ד פיני פישלר.

שלישית, נמחקו כל האישומים על שימוש בשמות עט היתוליים כגון “עדנה קרנבל”, “עדנה גרגמל”, “אילנה סתיו” או “ג’וליה טל”.  ביי ביי.

רביעית, נמחקו כל האישומים על הנשים הנימפומניות שהתקדמו באמצעות שוחד מיני כגון סוזי עוז סיני ארניה (ובעלה השופט רפי ארניה) שמכרו את התחת של סוזי לאפי נוה תמורת הקידום של רפי מבית המשפט השלום ראשל”צ לבית המשפט המחוזי בלוד. כך נמחקו כתבי האישום של השוטרות החרמניות נועה בין קריספין (ששכבה עם ניצב ניסו שחם), ושרית פיליפסון ששכבה עם המפכ”ל דנינו ועם עוד כמה בכירים במשטרה ואשר היה לה כתב אישום משמעתי על תפירת תיק הטרדה מינית, וגם נתפסה משקרת בפרשת המצלמות תנועה שזייפו מד מהירות.

 

שרית פיליפסון השוטרת הנימפומנית שהתקדמה בזכות הכוס
שרית פיליפסון השוטרת הנימפומנית שהתקדמה בזכות הכוס

ראו התלונה של שרית פיליפסון במשטרה:

תלונת שרית פיליפסון במשטרה על פרסומים שהייא פילגש נימפומנית

גם לשוטרת מעיין צורף שיש עליה סיפורי שוחד מיני, גם היא כתב אישום זה נמחק כנגד לורי.

 

 

שרית פיליפסון שוטרת מושחתת התקדמה במשטרה בהיותה פילגש של דנינו
שרית פיליפסון שוטרת מושחתת התקדמה במשטרה בהיותה פילגש של מפכ”לנו דנינו

חמישית, נמחקו כל אישומי הזיופים.  כן… כן…  כל הטענות שהפרקליטה הנאלחת מירב גבע טפלה על לורי שם טוב בתחילת פרשה שהיא זייפה פסק דין והוציאה במרמה כסף מהביטוח הלאומי (והיו 3 אישומים כאלה) נעלמו כלא היו.  פוף.

התברר שהחוקרים הדבילים אלי לוריא (שבטעות צירף לחומרי החקירה מרשמים רפואיים על כמויות אסטרונומיות של תרופות פסיכיאטריות מטשטשות שהוא בולע בכמויות מסחריות), ודרור בוזגלו (שעליו אמר השופט יצחק עמית שאף אחד לא מבין את הדו”חות שלו – כי הם כתובים בסינית.

כיום השוטר דרור בוזגלו עו”ד פרטי הנותן חוות דעת פורנזיות נגד המשטרה, והוא בן זוגה של עו”ד שני רופא).

 

בוזגלו ואלי לוריא הלכו יחד לביטוח הלאומי ושאלו את הפקידה כל מיני שאלות היפוטתיות “איך את מחשבת אם הנתנים הם X” ו”איך את מחשבת אם הנתונים הם Y”, הפקידה הרוסיה מרינה קסיאן שרבטה משהו בכתב יד ואת מה שהתאים ל”חוקרים” לפי ההיפותזה של “הלבנת הון”  על זה תפרו תיק של “זיוף”.  גם לאישום זה אפשר להגיד ביי ביי.

בתמונה:  השוטר תופר תיקים פורנזיים דרור בוזגלו (המכונה בוזגליטה) שהיום כותב חוות דעת בשכר מופרז נגד המשטרה וכולן נפסלות.

 

דרור בוזגלו תמונת יחצ מצג עצמו מומחה פורנסי לראיות דיגיטליות והוא סתם אהבל
דרור בוזגלו תמונת יח”צ מציג עצמו כמומחה פורנזי לראיות דיגיטליות למרות שהוא סתם אהבל

באישומי הזיופים חתמה השופטת רונית פוזננסקי על צווי חיפוש ומסירת מידע לגוגל כי איזה חוקר אידיוט בשם איגור אייזמן כתב לה שהוא חוקר הלבנת הון בקשר לחשבונות סודיים של לורי שם טוב באירלנד…..  מה שהסתבר כקשקוש בלבוש, אבל פוזננסקי השופטת המופתעת שתיאמה מעצרים עם המשטרה חתמה על כל מה שביקשו ממנה כי היא מונתה בתנאי שתהיה חותמת גומי עבור הפרקליטות והמשטרה.  ממש בדיחה…. לורי שם טוב מלבינה הון כשהיא בפשיטת רגל….. חחח.

ראו איזה צו שקרי וזדוני הוציא השוטר איגור אייזמן על לורי שם טוב לסיטיבנק על חשש להלבנת הון באירלנד

צו המצאת מסמכים שקרי לסיטיבנק נגד לורי שם טוב על יסוד סביר להברחת כסף מגוגל אירלנד איגור אייזמן 413686-16

 

 

שישית, נמחקו האישומים של “לשון הרע על המת”.  היו 2-3 סעיפי אישום כאלה שמעולם לא הופעלו במדינת ישראל על אף אחד אחר כי ישנה הנחיית פרקליט המדינה שכאשר בן אדם נפטר, אי אפשר להאשים בלשון הרע כעבירה פלילית (מניסיון שלמדו מקסטנר הסבא הציוני של חברת הכנסת מכאלי שמכר את נשמתו לשטן ומכר לנאצים את כל יהדות הונגריה בתמורה לקומץ ציוניים מקורבים). כאן מדובר בעיקר על הרצח במגדל ע”י נדב סלע. בכתבה שהתפרסמה היתה טענה לפי מקורות כי הנרצחת קיימה יחסי מין עם השכן. הפרקליטות טענה שזה הכפיש את הגוויה של הנרצחת דור כרסנטי. גם זה נפל.  ביי ביי.

נפלה גם הטענה שאשתו של עו”ד צ’ארלי בוזגלו (יועץ איגוד העו”סיות) שהתאבדה בגלל הרומן שלו עם ריטה קיבלה כתבה מכפישה אחרי שמתה.  ביי ביי לעוד אישום.

שביעית, נמחקו האישומים הקשורים ללקוחות של עו”ד רוני אלוני סדובניק, שזה אומר פרסום החקירה במשטרה של אחמד ג’אבר “האנס מגן העיר”, ואישום הלועג למתלוננת שצצה מהאוב נגד סילבן שלום בדיוק רגע לפני שהוא עמד להפוך לנשיא מדינת ישראל.  אז גם הוא נפל מלהיות נשיא וגם האישום נפל יחד איתו.  ביי ביי.

שמינית, נמחקו כל האישומים שניסו לטפול על לורי שם טוב “הטרדה מינית”.  למשל השופט רפי ארניה שסרסר בישבנה של אשתו סוזי עוזסיני ארניה לצורך קידום על חשבון ישבנה, התלונן יחד עם אשתו שעצם פרסום הכתבה על יחסי השוחד הם מהווים הטרדה מינית שלו ושל אשתו.

צחוק הגורל הוא ששנתיים אחרי כתב האישום שי ניצן שכח שהוא הגיש אישום נגד זו שהוא חשד בה בפרסום ולכן הוא השתמש במידע זה שפורסם על השוחד המיני כדי לעצור את סוזי ארניה ואת אתי כרייף. אבל אז התברר שכל מה שהיה כתוב בבלוגים היה אמת לאמיתה. ואתי כיום נחשבת לגיבורת תרבות של ממש והכל בזכות האפתקאותיה המיניות שהן כיום המוטו הפמיניסטי החדש.

תשיעית, נמחקו כל האישומים על “התחזות“.  בכתב האישום המקורי נטען שלורי התחזתה וכתבה כתבות תחת שני שמות עט של אנשים חיים שהם עובדי ציבור, אילנה סתיו וצוריאל שגב.  אילנה סתיו הייתה זו שחקרה את לורי ואילו צוריאל שגב הוא זה שהגיש כנגדה כתב אישום על תקיפת מאבטחת בשם מרינה אוסיפוב שהיא זוכתה ממנו ע”י השופט שאול אבינור. ניגוד עניינים כבר אמרנו?

בכתב האישום החדש זה הוחלף לאישום של “הפרעה לעובד ציבור” לפי סע’ 288 א’ לחוק העונשין שזו עבירה מאוד מינורית, ואפילו מצחיקה.

בתמונה:  צוריאל שגב תובע משטרתי שלורי נאלצת להודות בהפרעה לעובד ציבור (עבירה שהכובש הבריטי חוקק נגד העמים אותם כבש ואינה קיימת באנגליה עצמה).  אם כך איך לורי הפריעה לצוריאל שגב אם היא זוכתה מהאישום שאותו הוא תפר לה?  אנחנו סבורים כי הכוונה שהיא הפריע לו לנסות ולהרשיע אותה….   ראו הזיכוי בתיק ת”פ 10078-01-15 מדינת ישראל נ’ שם טוב

 

 

צוריאל שגב תופר תיקים מקצועי בשירות האינקוויזיציה הפמינאצית
צוריאל שגב תופר תיקים מקצועי בשירות האינקוויזיציה הפמינאצית – ראו ת”פ 10078-01-15 מדינת ישראל נ’ שם טוב

ראו התלונה של צוריאל שגב במשטרה על פרסומים שהוא תופר תיקים:

 

תופר התיקים צוריאל שגב מתלונן במשטרה על פרסומים שהוא תופר תיקים

 

 

נמחקו כל אישומי הפרת הפרטיות באמצעות תמונה פומבית

עשירית נמחקו מעל 90 סעיפי אישום של הפרת פרטיות באמצעות פרסום תמונה פומבית, שזה אוקסימורון.  לציבור מכרו בלוף כאילו לורי שם טוב פרסמה כתבות שפגעו בצנעת הפרט של עובדי ציבור וכעת ברור שהיא לא.

בפועל, אלו היו כתבות ביקורת פוליטיות משפטיות על אותם עובדי ציבור (שופטות רעות שמפלות גברים גרושים וגורמים להם להתאבד, עו”סיות שחוטפות ילדים, פרקליטים שתופרים תיקים) והוצמדה להם התמונה הפומבית של אותו עובד ציבור מהפיסבוק.  שזה מה שעושים כל הזמן בערוצי התקשורת.  תמיד לוקחים את התמונה הפומבית מהפיסבוק ומצמידים לכתבה.

אבל במקרה של לורי הוחלט שלא להכיר בה כעיתונאית (למרות שיש לה תעודות) והמציאו עבורה קומבינה שאינה קיימת בחוק ולפיה מי שלוקח תמונה פומבית מהפיסבוק מבצע “הטרדה אחרת” וזה נועד למעשה להעלות את הרף לפגיעה בפרטיות, לעבירה שדינה עד 5 שנים בכלא.

מדובר למעשה בבלוף שנועד לשכנע את השוטפת רונית פוזננסקי לחתום על צווי חיפוש כאילו מדובר בעבירות חמורות של עד 5 שנים, כשבפועל אלו עבירות מינוריות של העלבה שהן עד חצי שנה, ולא יותר.  בכל מקרה, גם זה נעלם מכתב האישום.  פוף.  ביי ביי.

הנה רשימה חלקית של “מתלוננים” שהאישומים לגביהם בוטלו ולורי מזוכה מכולם:

עו”ס רותם אלבז שהיתה פושטת רגל ופיזרה צ’קים ללא כיסוי של מעל מיליון ש”ח.  זה לא הפריעה לה לחפש ילדים להוציא מביתן של אימהות בטענה שהמקרר בבית של אימהות ריק כי אין כסף לאוכל. איך ברווחה נותנים לפושטת רגל שמבצעת עבירות פליליות של צ’קים ללא כיסוי להוציא ילדים מהבית כי אין כסף לאוכל???? (רוב הילדים מוצאים מהבית מאחר ולהורים אין כסף וזה בכלל מנוגד לחוק).

 

עוס רותם אלבז אלקובי פושטת רגל פיזרה מיליון שח צקים ללא כיסוי
עוס רותם אלבז אלקובי פושטת רגל פיזרה מיליון שח צקים ללא כיסוי

 

תלונה במשטרה של עוס רותם אלבז על פרסום שפשטה רגל בגלל עבריינות צקים חוזרים

עו”ס מירי בר און מתל אביב אחת שהציקה לאלפי גברים גרושים וניתקה אותם מילדיהם. היתה מפקחת על שירותי הרוווחה של עירית תל אביב ועודדה ניתוק אבות מילדיהם ושיימינג נגד אבות בתסקירי רווחה. אין מספיק קללות בעולם שאפשר להמטיר על הנבלה הזו בגלל ההתעללויות שהתעללה בגברים גרושים.

 

עו”ס פנחס רוזנברג עו”ס באגד שפורסם עליו כי הוגשה נגדו תלונה על הטרדה מינית של נהגת לסבית. הוא התלונן שלמרות כי הוא מי שהטריד מינית נהגת, אך הוטרד מינית כתוצאה מהפרסום עליו שהוא הטריד מינית נהגת לסבית. אתם מצליחים להבין את זה?

 

פנחס רוזנברג עובד סוציאלי באגד תלונה במשטרה בה מודה שנהגת לסבית חד הורית תובעת אותו על הטרדה מינית

עו”ס אורי שמואלי שחטף לדוגמנית הרוסיה/אוקראינית ילנה קרילוב את הילדים.  הדוגמנית היתה מיוצגת ע”י עו”ד חוה קליין שק’ זכתה לשבחים בכתבות עליה.

תלונה של עוס אורי שמואלי גולדהירש במשטרה על פרסומים שהוא מעורער בנפשו

 

עו”ס אריאלה גרבוז שניהלה את מרכז הקשר לגברים גרושים בקינג ג’ורג’ תל אביב, ונעלבה כי כתבו עליה שהיא מתעללת במטופלים שלה.  בסוף התברר שהבן שלה צבי רדנר הבריח כמויות מסחריות של סמים (1,279 גרם חשיש בכל נגלה דרך נתב”ג) ונתפס, והיא לקחה את הבן שלה למעצר בית. ראו תיק 20319-10-13.  הנה עובדת סוציאלית למופת שמתיימרת לעשות עבודה קודש והיא בעצמה מגדלת ילד עבריין שהוא בלדר סמים.  והיא עוד נעלבת.  וואלה יופי….

ראו הפגנה שעשו אבות גרושים רפאל רובין וחגי נדב לאריאלה גרבוז.  בגללה גם עו”ד אלון וולף, התאבד. היא עשתה לו שואה והוא התאבד ביום השואה.

להלן רשימת העו”סיות שכתבי האישום המופרכים בגינן נמחקו.

ענבל חרמוני (שבעצמה נעצרה מספר פעמים ע”י המשטרה בגין הפגנות והתגרויות בשוטרים בהפגנות אלימות של עו”סיות לעליה בשכר), שולמית מאר (שהעידה והודתה כי שיקרה),

זויה ארקין (שהעידה והתלונה שלורי שמה לה תמונה לא מחמיאה עם פה עקום בכתבה שביסודה היתה נכונה), צפרא דוויק (היתה מתראיינת בטלוויזיה וקראה למטופלי הרווחה “המיץ של הביוב”).

 

זויה ארקין עבדה כפרזיטית סוכנת חטיפות ילדים בחיפה
זויה ארקין עבדה כפרזיטית סוכנת חטיפות ילדים בחיפה

אורלי אוסטרמן (שנתבעה בארה”ב ע”י גברים גרושים בגין פשעים נגד האנושות),

עו”ס רבקה גרפונקל,

עו”ד של הרווחה בתיה ארטמן (שניסחה נהלים המפלים גברים ושוללים מהם את זכות האבהות),

עו”ס רונית יצחקי,

עו”ס לורי צרפתי,

עו”ס לורי נייר בר גיל,

עו”ס אתי אופק,

עו”ס זיוה פורת,

עו”ס יחיעם שרלו מנהל “טירת הילד”,

עו”ס איריס כהן,

עו”ס עופרה שיף,

עו”ס ויקטוריה בן מאיר לוי,

עו”ס נעמה דגן,

עו”ס דפנה אור,

עו”ס צביקי וייל,

עו”ס עינת ג’אובורי, עו”ס שרון רחל בנימין,

עו”ס רים זריק,

עו”ס רולא בושאראת,

עו”ס סילביה מרג’יה,

עו”ס נעמה הרשקוביץ,

עו”ס אסנת באלאס רביב,

עו”ס חי ישראלי,

עו”ס שוש בן חיים (התאהבה בהומלס ואח”כ הגישה תלונה במשטרה שמשך לה בשערות במהלך יחסים מיניים עם ההומלס),

עו”ס שרית צרפתי, עו”ס טליה פוזן (התעללה באבא חיים חביבי ואשתו שהתבצרו בכנסיית הבשורה), עו”ס מורן בן גוריון, עו”ס מורן יפרח (שתיהן הסתכסכו עם עו”ד ורדה שטיינברג בפרשת אודליה צריקר), עו”ס דיאנה ברש, עו”ס ענת זיידנברג, עו”ס יפעת מילר, עו”ס יפעת מילר, עו”ס איילת קריסה (שהסתכסעה עם עו”ד יניב מויאל), עו”ס הדס אביטל, עו”ס אתי דור שהוציאה ללורי את הילדים מהבית למרכז חירום ובמקביל לעבודה בעיריה עבדה אצל ירדנה נילמן הגנבת הגדולה שברחה לגווטמלה), עו”ס ליאורה שרעבי מלוד (שהוציא ילד מאמא מכורה לקריסטל פאני וקנין אבל סירבה לתת את הילד לאבא), עו”ס שירה שחור (שניתקה אבא מהילדים שלו, הסתכסכה עם עו”ד יניב מויאל והיה כתוב עליה שהיא מדיפה ריח של שפיך), עו”ס מיה קלין (שעו”ד יוסי נקר הפיץ כי היא לקחה לעצמה ילד לאימוץ למרות שעברה את גיל האימוץ), עו”ס יהודית לוי (שחטפה תינוקת מבית יולדות וביקשה מבית החולים לאזוק את התינוקת והסתכסכה עם עו”ד ורדה שטיינברג).

לכל העו”סיות האלה אפשר להגיד ביי בי. התלונות שלהן נגנזו ובוטלו. כולם נבעו מסכסוכים עם לקוחות רווחה שיוצגו ע”י עוה”ד ורדה שטיינברג, יוסי נקר, יניב מויאל, חוה קליין ויערה רשף.

יוסי נקר המטורלל שמתהפך על הלקוחות שלו
עו”ד יוסי נקר המטורלל שמתהפך על הלקוחות שלו
ורדה שטיינברג מקוששת שקלים מתיקי נוער בהם היא נכשלת
ורדה שטיינברג מקוששת שקלים מתיקי נוער בהם היא נכשלת ועירית ירושלים הגישה נגדה כתב תביעה בלשון הרע על הכפשת עובדות סוציאליות

רשימה של מתלוננים שהם לא עובדים סוציאלים שהתלונות שלהם נמחקו:

התובעת רויטל אהרנוביץ בן טולילה הבת של מי שהיה שר בטחון פנים יצחק אהרונוביץ שתפרה תיק איומים לגבר גרוש ערבי שאמר לעו”ס שהוא “יסגור חשבון”.  בגלל המילים האלה והקשרים שלה במשטרה הי זכתה שיוגש בעניינה כתב אישום. אז היא נעלבה מהביטוי תופרת תיקים.  ביי בי גם לאישום הזה.

נוגה מזור, אשתו של הפרקליט הכושל צוריאל שגב שבעבר העמיד את לורי שם טוב לדין בכתב אישום ממנו לורי זוכתה.

השוטרת מיה וינקלר שהזמינה את לורי לחקירות סרק וייבשה אותה שעות על גבי שעות בהמתנה לחקירות סרק.

תלונה של השופטת איילת דגן מחיפה שנעלבה מהביטוי “זנזונת נאלחת ובשורה למעלילניות השווא”. השופטת דנה בתביעת לשון הרע שהגישה עירית קרית טבעון על הכפשת עובדות סוציאליות שנכנסו לסכסוך עם עו”ד יוסי נקר.

תלונה של השופט אבישי רובס שפורסמה תמונת פוטומונטאז’ שלו בפוזה היתולית, ונעלב מביטויים שהוא בובה על חוט של העובדות הסוציאליות מקרית טבעון בתביעה של העו”סיות שפתחו חזית עם עו”ד יוסי נקר.

תלונה של עו”ד אילנה מירז עזר שייצגה את העו”סיות מקרית טבעון המסוכסכות עם עו”ד יוסי נקר.

תלונה של עו”ד עודד רומנו שגם הוא ייצג את העו”סיות מקרית טבעון שהסתכסכו עם עו”ד יוסי נקר.

תלונה של קב”ט בשמו של השופט אבישי רובס שהחליף את איילת דגן אחרי שהתפטרה מהתיק של קרית טבעון, והעו”סיות מסוכסכות עם עו”ד יוסי נקר.

תלונה של קרימינולוגית בשם מיכל בר שהעלילה עלילת שווא על כדורגלן.

תלונה של עו”ד לאה קליין אליאב שמקבלת תיקים מהסיוע המשפטי בשווי מאות אלפי שקלים בשנה, שייצגה את ילדי הכת הסדיסטית של דניאל אמבש, וגם במקרה יוסי נקר ייצג ועדיין מייצג את דניאל אמבש ואת הנשים שלו שחשמלו את הילדים בשוקרים, אכלו קקי לאות נאמנות ודחפו אצבעות זו בכוס של זו לבדוק מי רטובה וזמינה למין.

לאה קליין אליאב בהמת מגדר פמינאצית רעילה וסירחונית
לאה קליין אליאב בהמת מגדר פמינאצית רעילה וסירחונית

 

תלונה של עו”ד חמוטל פז שהעמידה לדין גבר שהואשם בצביטה בטוסיק של לקוחה בסופר, והוא זוכה.  היא לא בדקה אליבי.  היא נעלבה מהביטוי תופרת תיקים למרות שהאיש זוכה ע”י השופט הישאם אבו שחאדה.

תלונה של עו”ד עירית גלר, תובעת משטרתית שקרנית שהעמידה לדין גבר גרוש על תקיפות ואיומים.  עו”ד יאיר רגב זיכה אותו.  גם היא נעלבה הביטוי “תופרת תיקים” ו”בהמה מפוטמת”, והיא שיקרה במשטרה שהכרעת הדין הייתה בדלתיים סגורות, למרות שזה פורסם באופן פומבי ע”י הסנגור יאיר רגב.

תלונה של קב”ט בשם השופטת רג’ד זועבי שעליה נכתבה כתבת ביקורת מחמיאה על פסק דין, ובצידה הופיעה תמונה של רקדנית בטן עם הפנים של השופטת.  הפרקליטה מירב גבע טענה שזו לא תלבושת של רקדנית בטן אלא “חזייה” ופרסום תמונת שופטת בחזיה (גם אם זה פוטומומטז’) זה החפצה מינית מעליבה של השופטת.  האישום הדבילי הזה בוטל, וטוב שכך.  ביי ביי.

הביטו בתמונה:  מירב גבע הפרקליטה המטורללת טענה שיש פה חזיה בקונוטציה מינית ולכן רג’ד זועבי הוטרדה מינית….

גם תלונה של קצינת הטיפול בהכפשות שופטים בהנהלת בתי המשפט עו”ד ליאת יוסים בשמו של השופט יצחק עמית מהעליון שנעלב מהביטוי “גזען נגד ערבים”.

ליאת יוסים תפרה תיקים למי שכתב ביקורת על שופטים
ליאת יוסים תפרה תיקים למי שכתב ביקורת על שופטים

תלונה של פרקליטת מחוז ים ליזו וולפוס שנעלבה מכתבת ביקורת על זה שהעמידה לדין אישה מסכנה שהסתבכה בחובות, זילפה בר בגלל שהיא איימה להתאבד.  בסוף השופטת דפנה ברק רז זיכתה את זילפה בר.  בכל זאת ליזו וולפוס נעלבה כי הוצגה כפי שהיא “בהמה חסרת רחמים”.

תלונה של השופט חננאל שרעבי מחיפה שתמיד פוסק לרעת גברים גרושים בשם הפמינאציה ונעלב מהביטוי “תימני מטורלל מלעיסת גת“.  בסופו של דבר התברר כי הוא נחשד בעבירת מין חמורה ביותר במשפחה (נגד ביתו או נכדתו), והתברר שזו היתה תלונת שווא (כפי שפורסם פה באתר עדנה קרבל).  אז כמובן שהפרקליטות ויתרה גם על האישום הזה.

תלונה של השופטת רות לבהר שרון, כיום בדימוס, ששפטה בערעור שהגישה לורי שם טוב בתביעת נזיקין נגד העו”ס שחטפה את ילדיה (אתי דור).  השופטת נעלבה מהביטוי “וגינה רעילה“.  גם אישום זה נפל.

 

 

רות לבהר שרון התלוננה במשטרה על פרסום שהכוס שלה רעיל
רות לבהר שרון התלוננה במשטרה על פרסום שהכוס שלה רעיל

תלונה של השוטר אברהם ורסנו ששלח 4 שוטרות אל הגניקולוג בני שכטר ודרש מהן שיתפשטו בפניו ויתנו לו להחדיר בהן מקלות לגירוי הכוס.  הדוקטור התמחה בטיפול בתסמונת הכוס הצר.  ורסנו נעלב מזה שנכתב עליו שהוא סרסר בגופן של 4 שוטרות על מנת להשיג הרשעה נגד בני שכטר למרות שזה מה שבדיוק הוא עשה! איפה אתן פמינאציות כפולות מוסר? תארו לכם שהיו מגיעות למשפט 4 שוטרות ומעידות ומתארות איך שוטר במדינת ישראל שלח אותן לפתוח כוס בפני גניקולוג ולדגדג להן בפנים עם מקל עד לגירוי מיני????

אישום 63 שזו תלונה של רבנית ליטאית שרה אייזנשטיין שהעלילה על בעלה שהוא אנס אותה 20,000 פעמים.  כתב האישום בתיק זה הודלף ע”י יועמ”ש הנהלת בתי המשפט ברק לייזר.  הוא נחקר בפרשה והושעה לכמה חודשים ואחר כך החונטה מיהרה למרק את שמו מחשש שיבולע להם. ההדלפות שלו כיכבו בתכנית “זמן אמת”.

אחרי שידור התכנית ברק לייזר בעצמו יצא להגנתה של לורי שם טוב, אמר שהיא עיתונאית לגיטימית, עם תעודת עיתונאית לגיטימית ולא רק שאין סיבה שלא לשתף פעולה עימה, אלא שמחובתה של הנהלת בתי המשפט על פי חוק לשתף עימה פעולה ולמסור לה איזה חומרים שדרושים לעבודתה העתונאית ללא שאלות.  “ביקשת- קיבלת”.

יוער שברק לייזר לא נחקר על ההדלפות בפרשת גן העיר, ועל זה יצא קצפה של עו”ד רוני אלוני סדובניק.  כל החקירות של עובדי הנהלת בתי המשפט שמסרו חומרים נשארו חסויים בהחלטות של השופטים אברהם הימן (המן הרשע)  וגורג’ קרא (חרא), שהבת שלו אלכסנדרה קרא פרקליטה שעובדת דלת ליד דלת עם מירב גבע בפמת”א).

פתאום אחרי שידור תכנית זמן אמת, החקירות החסויות של ברק לייזר צצו בכתבות של שופר החונטה אבישי גרינצייג מברק לייזר בכבודו ובעצמו…..

עוד נעיר שבתחילת הפרשה הפיצו הכפשות על לורי שם טוב שהיא סחטה את ברק לייזר ואיימה עליו שתפורסם כתבה כיצד הוא חטף עיקול מזונות והנהלת בתי המשפט הכפילה לו את השכר כדי שיוכל לשלם מזונות לגרושתו. גם הבלון הזה התפוצץ כאשר ברק לייזר עצמו טען שהוא מעולם לא “נסחט”.

ברק לייזר יצא גבר בתחקיר זמן אמת
ברק לייזר יצא גבר בתחקיר זמן אמת

תלונה של מזכירה בבית משפט עליון אודליה אבגי שהתחזתה להיות אישה מוכה, נכנסה למעון לנשים מוכות כי הפסידה במשפט ולא רצתה לערער, וניתקה את האבא אריאל פורמנובסקי מהבן שלו למשך 5 שנים.

בתמונה:  הבהמה הנרקיסיסטית אודליה אבגי – מנהלת מדור פלילי בבית משפט עליון.  כלבה ארורה.

במקרה זה איבגי התלונה על העלבת עובד ציבור כי נכתב עליה שיש לה “החמרה בנגיף הסיפיליס” ושהיא “נרקיסיסטית“.  אבל הכתבה עליה הייתה על החיים האישיים שלה, ולא על עבודתה כמנהלת המדור הפלילי בבית המשפט העליון, ולכן לא היה מקום להגיש אישום על העלבת עובדת ציבור.  ביי ביי גם לתלונה הזו.  זיכוי ללורי שם טוב.

תלונה של שופטת המשפחה הפמינאצית אליה נוס אשר עזרה לאודליה אבגי לנתק את אריאל פורמנובסקי מהבן שלו, טמנה לו מלכודות כדי שאודליה תוכל לפברק תלונות שווא במשטרה, ובמשך 5 שנים לא רצתה לנהל הליך הוכחות ולאפשר לאריאל לחקור את אודליה.

אלא מאי?  התלונה של אליה נוס לא הייתה בקשר לאודליה.  גבר גרוש אחר שיצא מאולמה של אליה נוס קפץ למותו מגשר בלינסון בפ”ת הגלל האכזריות השטנית שלה, ולמחרת קבוצה של גברים גרושים הגיעה להפגין מול ביתה בצור יגאל.

נוס הגישה תלונה כנגד אריאל פורמנובסקי כאילו הוא ארגן את ההפגנה, אבל הוכח שאריאל ישב בבית עם רגליים שבורות כי אודליה אבגי (המזכירה של העליון) דרסה אותו עם גלגלי המכונית.  ביי ביי גם לתלונה הזאת.  זיכוי ללורי שם טוב.

ראו הסרטון שהעלה אלי דניאל על ההפגנה המדוברת לאליה נוס:

תלונה של 2 עורכות דין פמיניסטיות מהסיוע המשפטי עינת גריכטר ועינת ניימן ששתיהן מייעצות לנשים גרושות להגיש תלונות שווא על אלימות בעידודן של הבוסיות הפמינאציות שלהן בסיוע המשפטי עוה”ד לידיה רבינוביץ וענת בהט שגם שתיהן התלוננו.  כל ארבעת האישומים הללו התפוגגו, גריכטר, ניימן, רבינוביץ ובהט.  ביי ביי.  שלום ולא להתראות.

בתמונה:  הפמינאצית לידיה רבינוביץ שמסדרת ייצוג משפטי חינם לנשים ודוחה ייצוג משפטי לכל גבר

 

לידיה רבינוביץ - אם יש לך פות תקבלי ייצוג משפטי חינם בסיוע המשפטי
לידיה רבינוביץ – אם יש לך פות תקבלי ייצוג משפטי חינם בסיוע המשפטי

 

תלונה של תובעת משטרתית בשם חן כינור שתפרה תיק לערבי בלי ראיות, והערבי זוכה.  גם היא נעלבה מהביטוי תופרת תיקים.

תלונה של השוטרת לילך רנן שצרחה בחקירות על הנשים של כת דניאל אמבש שחישמלו את הילדים בטייזר ואכלו קקי להוכיח נאמנות לגורו שלהן דניאל אמבש.  השוטרת טענה המטומטמת שלה שאסור היה לפרסם את הסרטון שלה צורחת על נחקרות.  יש זיכוי.

תלונה של השופטת שוש שטרית שהיום היא בב”ש אבל בזמנו עבדה באילת, ועליה נכתבה הערת אגב בכתבה על פסק דין שנתן שופט אחר שהיא “מכשפה פמינאצית” כי היא מרשיעה גברם גרושים בלי ראיות.

תלונה של מיה יניב יו”ר ועד העובדים בסלקום שפרסמה כתבה בה טענה שנשים מקבלות 33% פחות שכר מגברים.  בכתבה שהתפרסמה עליה נכתב שהיא לא מצאה בסלקום אפילו אישה אחת שקיבלה שליש פחות מגבר.  נכתב עליה שהיא פמינאצית ולטענתה זה לשון רע.  אלא מאי?  מתן חודורוב חשף עליה כתבה שהיא מתעללת במזכירות שלה ושולחת אותן לעשות עבורה שירותים פרטיים כמו איסוף בגדים מניקוי יבש, וכך הוכח שמי שמייללת שנשים הן מנוצלות בשוק העבודה, בעצמה מנצלת נשים (ע”ע הנכדה של קסטנר מירב מיכאלי).  ברור שהפרקליטות לא יכלה להביא אחת כזו לעדות וברור מראש שעדותה תתרסק.

 

מיה יניב תלונה במשטרה על פרסום שהווגינה שלה שווה 33% פחות מגבר

 

 

מיה יניב התלוננה שמשלמים לכוס שלה שליש פחות מגבר בסלקום
מיה יניב התלוננה שמשלמים לכוס שלה שליש פחות מגבר בסלקום

 

 

תלונה של השופטת הפמינאצית רבקה מקייס שטענה כי בוזתה בגלל כתבה על גבר גרוש מהנדס מוכשר שהתאבד בגללה. כמובן שהכתבה הייתה אמת לאמיתה והפרקליטות ידעה שזה רק יביא רק נזק לכלבה רבקה מקייס אם יגיעו עדי הגנה להעיד על אחת השופטות הכי פמיאצית ורעילות שאי פעם כיהנה בבית המשפט בישראל.  וזהו למעשה זיכוי מהמם!!!

רבקה מקייס המנגלה של בתי המשפט למשפחה בישראל
רבקה מקייס המנגלה של בתי המשפט למשפחה בישראל

תלונה של השוטר מוריס חן שהרבה להופיע בטלוויזיה בימי הקורונה.  הוא היה ראש הוועדה לבדיקת השימוש בטייזר וקבע שצריך לחשמל יותר אנשים ולתגבר את השימוש בטייזר. מוריס חן נעלב מכתבה שהציגה אותו כתומך נלהב של חשמול אזרחים בטייזר.  ….  אבל מה לעשות, עכשיו יש זיכוי מדהים!!!

תלונה של אתיופית בשם דמבולו אררה שבעלה יצחק נגה נאשם בהחדרת איבר מינו בטוסיק של ביתו בת ה 8. השופט אורי שהם הרשיע אותו ללא שום ראיה. השופט אורי שהם כתב שדי בכך שלכל הגברים יש צרכים מיניים” וזאת בכדי “לבסס” הרשעה.  האישום שהוגש היה בגין הפרת איסור פרסום, אולם הקלדת מספר התיק בגוגל מראה שהשלבים הראשונים במעצר היו ללא שום איסור פרסום ולכן לא הייתה שום הפרה של דלתיים סגורות. השופט לא רוצה שאתם תדעו עד כמה הוא מטומטם ומרושע.

תלונה של קרן גינדי אישה גרושה מבעלה ליאור חיות-דובר העמותה למאבק בניכור הורי .  את השם גינדי קיבלה מבעלה השני.  היא ואיתי גינדי ניכרו את הבעל הראשון ליאור חיות מילדיו.  אבל היא מאוד נעלבה מהתיאורים שלה כגולד דיגרית.

 

קרן גינדי לפני 10 שנים גרושה מהגהנום
קרן גינדי לפני 10 שנים גרושה מהגהנום

תלונה של שוטר מוטי חבה שהעמיד לדין צרכן קנביס רפואי ודרש שנות מאסר רבות, ואפילו השופט מיכאל קרשן לעג לו בשל הדרישה המוגזמת שלו.  מוטי חבה נעלב מהביטוי “שוטר מושתן ושאולי צריך שמישהו ישתין עליו” למרות שיש בסקס זאנר ידוע ככזה “גולדן שאוור”.

תלונה של עו”ד נועה תאורי שייצגה את הגרוש של אחת בשם קארין ברנוביץ/אודליה צריקר.  צריקר הייתה מיוצגת ע”י עו”ד ורדה שטיינברג.  שטיינברג עודדה את צריקר להכפיש את נועה תאורי. צריקר שמנהלת מעבדה לזיופי חוות דעת ומרשמים רפואיים הקימה בלוג וממנו כתבה טינופים על נועה תאורי.  ללורי שם טוב לא היה שום קשר לסיפור הזה.

התלונה של עו”ד שחר שוורץ ואשתו דורינה שוורץ.  כאשר הוגש כתב האישום הפרקליטה מירב גבע הדליפה לעיתונאים שכנופייה של בלוגרים סחטה את שחר שוורץ והוא גם התראיין והתבכיין על כך בטלוויזיה.

שחר שוורץ ודורינה לבש מכשיר הקלטה והיום משלים הכנסה כנהג מונית
שחר שוורץ ודורינה לבש מכשיר הקלטה והיום משלים הכנסה כנהג מונית

המשטרה הלבישה על שחר שוורץ מכשיר הקלטה ושלחה אותו לשוחח עם עו”ד יניב מויאל בדירתו (יניב מויאל ייצג את מוטי לייבל בתביעת לשון הרע שהגישה חוה קליין). מטרת הפגישה היתה לדובב את עו”ד מויאל ולהציע לו 50,000 ש”ח תמורת מחיקת כתבות ע”י לורי ומוטי לייבל.  אלא שאז התברר ששחר שוורץ הוא הומופוב כי בהקלטה הוא התחיל לקלל את יניב מויאל שהוא הומו מזדיין ואת השופט יחזקאל אליהו שגם הוא הומו, מזדיין.

כך נפלה התכנית במשטרה להפליל את לורי שם טוב ומוטי לייבל בסחיטה.  מה שהוגש במקום זה אישום על העלבת דורינה בגלל שהיה כתוב עליה שהיא “עומדת להמליט מתרומת זרע והיא משלשלת כל היום”.  גם האישום קקמייקה הזה נפל.  ביי ביי.

עוד אישום שנפל הוא של שני מנהלים במעון לנשים מוכות נוח קורמן וצילית יעקובסון אשר הכניסו למעון אישה בשם בתיה מזרחי  שטופלה במרכז רקמן והעלילה על בעלה שהוא אלים.  באחד הבלוגים הופיע הסרטון שצילם הבעל רועי כהן שמראה את בתיה מזרחי מרביצה לו וגם לילדים עם כתובים הלועגים לנוח קורמן וצילית יעקובסון שמקום להכניס נשים מוכות, הם מכניסים נשים מכות.  גם זה נפל.

בגלל הסרטון הזה משטרת מוריה ים תפרה ללורי תיק של סיוע לחטיפת קטין ושוטרים הגיעו ביוני 2016 לתפוס לה את כל המחשבים והטלפונים.  עו”ד טלי גוטליב הוזעקה לירושלים ושחררה את לורי.

השוטרים בירושלים ביקשו מהשופטת אפרת אייכנשטיין צו חיפוש גורף במחשבים והיא סירבה.  זה לא הפריע לשופטת רונית פוזננסקי מתל אביב שלורי בכלל לא הגיעה למעצר באולמה להוציא צו חיפוש במחשבים שמשטרת ירושלים קיבלה ותפסה עם אפס תוצאות מידע.

אז מה כן יש בכתב האישום? מי שמע על “סיוע לפרסום”?

יש בכתב האישום דברים מאוד מוזרים.  יש בכתב האישום הרבה אישומי “סיוע”.  כלומר במקום להאשים את לורי בפרסום, היא מואשמת ב”סיוע לפרסום” או סיוע ל”פרסום אסור” (כלומר “דלתיים סגורות”).

זה אומר שלורי לא פרסמה אלא רק סייעה לפרסום.  נשאלת השאלה סייעה למי?  איך לורי יכלה לסייע למישהו אם הפרסום מופיע באתר ששמו “לורי שם טוב דוט קום”?

מה זה בכלל סיוע לפרסום?  נניח שאדם מקליד משהו למחשב.  הוא לוחץ על כתפור ה ENTER והכתבה מתפרסמת.  הפעולה היא עצמאית מתחילתה ועד סופה ללא כל צורך בסיוע. איך אפשר לסייע?  לתת לה מחשב?  לתת לה סקופ?  להעביר לה חומרים עסיסיים????  לא נראה לנו שיש מישהו במדינת ישראל שאי פעם הואשם בסיוע לפרסום ביטויים פליליים.

הנה למשל באישום החדש מספר 14 שבו מתלוננים השוטר טל פיקרביץ ואשת ראש העיר לשעבר בפ”ת דפנה ברוורמן על כתבה שהם סייעו לאישה גרושה סמדר מאור להעליל על בעלה 150 תלונות שווא, האישום הוא “סיוע לעבירת העלבת עובד ציבור לפי סע’ 288 וסע’ 31 לחוק העונשין.  כך כתוב שם.  טל פיקרביץ התלונן שהיה כתוב עליו שהוא בבון שעיר שמחפש אקשן ב TINDER-ZOO.

אבל עבירת פרסום היא עבירה אישית פרסונלית.  בכל פסקי הדין האזרחיים מי שאינו המפרסם בפועל איננו אחראי בנזיקין.  אז עכשיו אפשר לבוא לכל אדם שלא פרסם ולהצמיד לו עבירה של “סיוע להעלבת עובד ציבור”????. ברור שככל ותהיה הרשעה כזו היא אינה בסייג החוק אלא חקיקה של בתי המשפט בהעדר סמכות!

נזכיר שעבירת העלבת עובד ציבור היא עבירה שהעונש בגינה יכול להגיע עד ל 6 חודשי מאסר אך בפועל אף אחד מעולם לא קיבל מאסר על העלבת עובד ציבור.  בסעיף 32 לחוק העונשין כתוב שהעונש על סיוע הוא מחצית העונש של העבירה העיקרית, כלומר מדובר במקסימום 3 חודשי מאסר.

בתמונה:  דסי פורר, הפרקליטה המלווה של התיק

 

הדס פורר גפני חיה על כספי ירושה מועדוני זימה והחפצת נשים שירשה
הדס פורר גפני חיה על כספי ירושה מועדוני זימה והחפצת נשים שירשה

 

 

הדס פורר גפני ירשה מיליונים ממועדוני סאדו מאזו וסחר בנשים של אבא שלה
הדס פורר גפני ירשה מיליונים ממועדוני סאדו מאזו וסחר בנשים של אבא שלה

 

הדס פורר גפני שותה לחפים מפשע את הדם בכפית
הדס פורר גפני שותה לחפים מפשע את הדם בכפית

 

עבירה כזו היא לא פשע ולא עוון.  הוא מוגדרת כ”חטא” (סע’ 24 לחוק העונשין).  אז תסבירו לנו ממתי שופט בבית משפט מחוזי כמו בני שגיא מתעסק בעבירה שהיא חטא עם עונש של עד 3 חודשים (שבפועל זה אומר קנס של כמה מאות שקלים)???  על זה הולכת הפרקליטות לשופט בני שגיא במחוזי עם עסקת טיעון?  על חטאים? הסיבה מדוע בני שגיא דן בזה היא בשל העובדה שהוא נתפר לתיק על ידי הפרקליטות והמשטרה או בקיצור שופט מושחת.

בכתבי אישום אלו השופט צריך להכריז עליהן כעל זוטי זוטות ולבטל את האישומים הללו מיוזמתו – אבל סביר להניח שבני שגיא בכלל לא יטרח לקרוא את כתב האישום החדש.  סביר להניח שבכלל לא תטריד את השופט שגיא ההמצאה החדשה של “סיוע להעלבת עובד ציבור”.

שמאי בקר שופט שחפן איברים של ילדה בת 4 התלונן

אותו דבר באישום 17 החדש, התלונה של השופט שמאי בקר על כי פורסם שהוא חטף חקירה פלילית על חפינת איברים אינטימיים של הבת שלו שהיתה בת 4.  לטעתו אסור היה לפרסם את המידע כי הוא שופט!.

שמאי בקר שופט עם עבר של חשוד בפדופיליה חזר לשיפוט עם הבטחה ללקק לחונטה
שמאי בקר שופט עם עבר של חשוד בפדופיליה חזר לשיפוט עם הבטחה ללקק לחונטה

בגלל שהוא שופט אז הסעיף הוא לא העלבת עובד ציבור אלא זילות בית משפט, סע’ 255 לחוק העונשין.  אז העונש יכול להיות עד 3 שנים.  אבל בכתב האישום החדש מאשימים את לורי ב”סיוע לזילות בית משפט” – “עבירה לפי סעיף 255 + סעיף 31 לחוק העונשין”.

כמובן שבגלל הסיוע מפחיתים חצי, ואז זה עד שנה וחצי במקום 3 – אבל עדיין מעולם לא הכניסו מישהו לכלא על זילות שופט.

ואז נשאלת השאלה המתבקשת איך היא סייעה לזילות בית משפט – ומי המבצע העיקרי שלו היא סייעה לזלות את שמאי בקר?  האם ייתכן שהיא מסייעת לזילות ללא מבצע עיקרי?

נציין שזהו אישום בו היא הואשמה לבדה ללא שותפים, ושלא בצוותא חדא.  אז איך היא יכולה לסייע אם אין שותפים לזילות?

 

שמאי בקר מבקש עותק של התלונה במשטרה על לורי שם טוב
שמאי בקר מבקש עותק של התלונה במשטרה על לורי שם טוב

וזה הצאפ ששמאי בקר קיבל מהשופטת עינת רון ושבגינו בגיש להתלונן על הפרת צאפ:

הצאפ על חקירת שמאי בקר בחפינת איברים מוצנעים של ביתו
הצאפ על חקירת שמאי בקר בחפינת איברים מוצנעים של ביתו

צ’ארלי בוזגלו שאשתו התאבדה בגלל הרומן עם הזמרת ריטה – התלונן

אותו דבר באישום 19 שבו עו”ד צ’ארלי בוזגלו שבגד באשתו עו”ד שלי עמרמי בוזגלו עם הזמרת ריטה ועמרמי התאבדה.  אז לשון הרע על המנוחה עמרמי….  האישום נמחק.  על צ’ארלי היה כתוב “הקוקסניליאדה באופסייד” (הרפרנס הוא לזה שצ’ארלי היה שחקן כדורגל ושההתנהגות שלו קוקסינלית) ועל זה הוא התלונן שזו לשון הרע פלילית.  את הסקופ על ההתאבדות של שלי עמרמי פרסם ראשון עו”ד יוסי נקר .

 

 

אישום בגין לשון הרע כעבירה פלילית זה אותו דבר כמו העלבת עובד ציבור וזילות בית משפט רק שמשתמשים בזה כשהמתלונן הוא אדם שאינו עובד מדינה.  לורי מואשמת בסיוע ללשון הרע – עבירה לפי סעיף 1 (1) + 1 (3) יחד עם סעיף 6 לחוק איסור לשון הרע + סעיף 31 לחוק העונשין.

ואנו שואלים:  מה זה סיוע ללשון הרע?  בחוק איסור לשון הרע בכלל אין הגדרה של סיוע.  זהו חוק שעומד בפני עצמו וסעיף הסיוע בכלל נמצא בחוק העונשין. מאיפה עזות המצח לבוא ולחבר בין שני חוקים, ולהמציא סוג חדש של הפללה, כאשר ברור שהמחוקק התכון שבלשון הרע רק המפרסם בפועל הוא האחראי.

על לשון הרע פלילית לפי סעיף 6 לחוק איסור לשון הרע אפשר לקבל עד שנה אחת.  זאת אומרת שעל סיוע ללשון הרע פלילית אפשר לקבל עד חצי שנה, ולא שנה.  על זה הגישו כתב אישום לשופט מחוזי????

בתמונה אישתו המנוחה של צ’ארלי בוזגלו עו”ד שלי עמרמי בוזגלו ז”ל.  ריטה צוהלת.  סוף סוף מצאה מחליף לרמי קליינשטיין.

שלי עמרמי בוזגלו התאבדה בגלל בעלה צ'ארלי בוזגלו שבגד עם ריטה
שלי עמרמי בוזגלו התאבדה בגלל בעלה צ’ארלי בוזגלו שבגד עם ריטה

אותו דבר באישום 23 החדש שם המתלונן הוא עו”ד גרשון גרונפלד, אפוטרופוס שעשה מיליוני שקלים בשנה מהסיוע המשפטי בתיקי נוער ויש לו אינטרס להשאיר את הילדים בפנימיות כי על כל חודש שהילד בפנימיה הוא מקבל 1,100 ש”ח בלי לעשות כלום.  גרשון גרונפלד הסתכסך עם עו”ד יוסי נקר והכתבה היא בגלל הסכסוך שבינהם.  לורי מואשמת בסיוע ללשון הרע – עבירה לפי סעיף 1 (1) + 1 (3) יחד עם סעיף 6 לחוק איסור לשון הרע + סעיף 31 לחוק העונשין.

יערה רשף מי שהתלוננה על פליסיאן אחרי שהשתגלה בלול תרנגולות – התלוננה

אותו דבר באישום 26 בו המתלוננת היא יערה רשף. יערה רשף היתה מאהבת של מוטי לייבל וחלק ניכר מהפרסומים בבלוגים השונים היו כתבות יחסי ציבור לתיקים שלה שהזרימו לה לקוחות. למשל אישום 4 שהוא פרסום על השופטת שפרה גליק הוא פרסום על לקוחה של יערה רשף בשם נירית יעקובסון שחטפה קטין 8 חודשים.

אבל בשלב מאוחר כלשהו פתאום הופיעה כתבה בשם “משחקי הכוס:  מסמכים אותנטיים” ובה הופיעו מסמכים מתלונת האונס שיערה רשף הגישה על יעקב פליסיאן.  יערה רשף פיתתה אותו לשכב איתה בלול תרנגולות כדי לקבל ממנו את הייצוג של אחיו בפרשת הברנוער וכשהוא סירב לה, היא פיברקה טענת אונס.  כאן האישום הוא “סיוע לאיסור פרסום – עבירה לפי סעיף 352 (א) + 31 לחוק העונשין”.

בתמונה:  מתלוננת השווא יערה רשף שעשתה מין בלול תרנגולות עם פליסיאן.

יערה רשף הציעה שירותים משפטיים ליעקב פליסיאן בתמורה למין בלול תרנגולות
יערה רשף הציעה שירותים משפטיים ליעקב פליסיאן בתמורה למין בלול תרנגולות

ומה זה “פרסום מסולף של דיון משפטי”?

באישום 22 החדש מתלונן שוטר תנועה יעקב רנדה יוסף שהורשע ע”י מח”ש בגניבת 1,000 ש”ח ממכונית שעצר בטענה של הפרת תקנות תעבורה ושבמקרה אחר אמר לנהגת ערביה שהיא נראית לו זונה ובא לו לשכור את שירותיה.  כלומר הוא מטרידן מין מורשע.

כאשר הוא הועמד לדין מח”ש פרסמה עליו את כל המעשים בפרוטורוט כולל שמו המלא, אולם כאשר השופט בני שגיא גזר את דינו השופט בני שגיא זרק לו צ’ופר של איסור פרסום על גזר הדין.  גזר הדין היה 3 חודשי עבודות שירות במרכז טניס.

על זה נכתב בכתב האישום החדש ש”במעשיה המתוארים לעיל פרסמה הנאשמת, שלא בתום לב, פרסום לא מדויק בעניין דיון בבית
משפט. הוראת החוק לפיה מואשמת הנאשמת:  פרסום מסולף של דיון משפטי – עבירה לפי סעיף 251 לחוק העונשין”.

הבנתם את זה?  עכשיו כל מי שכותבים עליו בעיתונים או במאגרים “פרסום לא מדוייק של פסק דין” יכול ללכת למשטרה ולהגיש תלונה על “פרסום מסולף של דיון משפטי”.

אנו מציעים לכל התומכים של ביבי (אלי ציפורי, אבי וייס, כנרת בראשי) לרוץ למשטרה ולהגיש תלונות נגד אביעד גליקמן דליפמן, רביב דרוקר, ברוך קרא, אבישי גרינצייג, חן מענית, ונטעאל בנדל בגין פרסום מסולף של דיון משפטי שכן כל ההדלפות שהם מקבלים מליאת בן ארי ויהודית תירוש נופלים בדיוק לתוך הקטגוריה הזאת.

ומה זה “פרסום המהווה הטרדה אחרת” לפי החוק נגד פגיעה בפרטיות

זהו אישום 1 החדש (וגם הישן) בתלונה של עו”ד חוה קליין אחת מ 29 הפילגשות של אפי נוה.  חוה קליין שכבה עם אפי נוה ובתמורה הוא סידר לה תואר יו”ר וועדה לחוק הנוער וזכויות הילד.  היא הקימה מכון שנותן אבחונים פסיכו דיאגנוסטיים להורים בגירושין בשם “המכון לטובת הילד”, ואפי סידר לה ערב עיון עם 10 שופטי משפחה כדי להשיק את המכון ולהזרים לה פרנסה.

כדי לפרסם את המכון לטובת הילד הגישה חוה קליין עתירה למניעת שידורים של תכנית טלוויזיה לנוער בטענה שהתכנים מיניים ובוטים מידי.

באופן לא מפתיע קיבלה את השופטת איריס עבודי לושי (עוד חברה לקקנית של אפי) וזו קיבלה את העתירה והוציאה צו ארעי שהחזיק מעמד כמה שעות עד שחברת הטלביזיה ביקשה לבטל אותו בטענה שמדובר בשטויות.

זה לא הפריע לחוה קליין לצאת לעיתונות עם כותרות שהמכון לטובת הילד מגן על ילדי ישראל מתכנים מיניים בטלוויזיה.

או אז חטפה חוה קליין כתבה באבו אבוהה שנכתב עליה שמי היא שפותחת רגליים לאפי נוה תמורת צ’ופרים בלשכת עורכי הדין (ובמשלחת לאיטליה כולם שמעו אותה גונחת מהחדר של אפי) שתלך לבית משפט ותציג עצמה כחסודה, צנועה ופוריטנית שדואגת לילדי ישראל.

חוה קליין ואפי נוה נואפים יחדיו מאחורי גבה של חני
חוה קליין ואפי נוה נואפים יחדיו מאחורי גבה של חני

חוה קליין הגישה על זה תביעת לשון הרע נגד לורי שם טוב ומוטי לייבל (מי שעבד איתה והזרים לה לקוחות) והתיק הופנה לגישור.  בגישור מוטי לייבל יוצג ע”י עו”ד יניב מויאל.

מוטי לייבל הזכיר לחוה קליין שאם היא רוצה ללכת למשפט אז הוא יקרא לאפי נוה להעיד על הפוריטניות הצנועה שלה.  על זה הוגש כתב אישום בגין סחיטה באיומים, וזו הסיבה שבגללה בכלל התיק הוגש למחוזי ולא לשלום.

הנה הציטוט המלא מכתב האישום החדש:  “חוה קליין הינה עו”ד, המתמחה בענייני משפחה וזכויות הילד, ובתקופה הרלוונטית לכתב
האישום שימשה כיו”ר הועדה לזכויות הילד בלשכת עורכי הדין.  בתאריך 18.12.15 פרסם מוטי לייבל פרסום כוזב ומכפיש על אודות עו”ד קליין.  מיד לאחר מכן בתאריך 19.12.15 או בסמוך לכך, פרסמה הנאשמת את הפרסום המכפיש באתר lory-shemtov שכותרתו “עו”ד חווה קליין רודפת פרסומת הגישה עתירת סרק לצנזורה פוריטנית נגד ערוץ הילדים- השופטת איריס עבודי לושי “אני צנזורית על של תכני מין לנוער”, המהווה פגיעה בפרטיות בין היתר כמפורט להלן: “מכירים את העו”ד חווה קליין שמפרסמת עצמה בכל חור ועם כל חור, כמי שהצליחה להתנתק ממשפחתה הדוסית, וכיום היא אישה חילונית, זורמת שגם משתרללת עם מי שצריך בלשכת עורכי הדין כדי לפרסם את עצמה? לא מספיק שהיא שוכבת עם א- XXX ועם י- XXX בלשכת עוה”ד, היא עכשיו מנסה למצב עצמה כ”שומרת המוסר” וצנזורית הפוריטניות של ילדי ישראל…” “מה זו הפוריטניות, הצדקנות המינית וההתחסדות הזו? ואת זה עושה דתל”שית לשעבר שיש לה רקורד מוכח של טיפוס לצמרת באמצעות הכוס?“.

אז הנה בסופו של יום,  הסחיטה של חוה קליין נעלמה מהעולם ומה שנשאר זה “פגיעה בפרטיות”, עבירה לפי סעיף 2 (1) יחד עם סעיף 5 לחוק הגנת הפרטיות תשמ”א – 1981 ראו:  “במעשיה המתוארים פגעה הנאשמת בפרטיותה של עו”ד קליין בכך שפרסמה פרסום המהווה הטרדה אחרת”.

אלא מאי?  זו כתבה עיתונאית שהיא ביקורת על פסק דין (הליך אצל איריס עבודי לושי) עם הבעת דיעה שמי שמזדיינת חופשי עם אפי נוה לטובות הנאה שלא תטיף מוסר לילדי ישראל שהתכנים בטלביזיה מיניים מידי לילדי ישראל.

איך כתבה כזו פוגעת בפרטיות של חוה קליין?  הרי היא הלכה לבית המשפט והיא הפיצה דרך היחצנים שלה שהיא הגישה עתירה.  איפה פה צנעת הפרט שנפגעת?

בכלל השימוש במילים “הטרדה אחרת” שבחוק הגנת הפרטיות לא עומד לבדו כאילו כל מה שמטריד מישהו יכול להיות עבירה פלילית של פגיעה בפרטיות בדרך של הטרדה אחרת.

הפסיקה די ברורה בענין ש”הטרדה אחרת” צריכה להיות פעולה של בילוש או התחקות”.  המילים המלאות של החוק בסע’ 2 (1) הן  בילוש או התחקות אחרי אדם, העלולים להטרידו, או הטרדה אחרת”.  כלומר אי אפשר לבודד את המילים הטרדה אחרת” מהמילים ,בילוש או התחקות” וליצור מזה סעיף סל שבתוכו אפשר לשים כל דבר, ולקרוא לזה “הטרדה אחרת”.

יש פסיקה בעליון מלפני 20 שנה שאסור לעשות את זה בראשות אהרון ברק ועוד 8 שופטים.  במקביל גם פרקליטות ירושלים ניסתה לתפור למוטי לייבל “הפרת פרטיות באמצעות הטרדה אחרת”, והשופט אילן סלע קבע שאסור לעשות את זה, וזיכה את מוטי לייבל.

והנה כאן לפרקליטת פמת”א אין בושה ואפילו שאין ספור שופטים אמרו שאסור להשתמש בסע’ 2 (1) לחוק איסור פגיעה בפרטיות כ”הטרדה אחרת” הם משחילים את זה לכתב האישום החדש, והשופט בני שגיא שאין לו מושג מה אומרת הפסיקה סומך עליהם ובולע את הצפרדע.

למה זה נעשה?  כי על הפרת פרטיות אפשר להטיל 5 שנות מאסר ועל לשון הרע פלילית אפשר להטיל רק שנה.

המטרה נועדה להצדיק בדיעבד את העובדה שלורי ישבה בכלא שנתיים וחצי לפני שהחל המשפט, כך שהיא שילמה את ימי המאסר הרבה לפני שנעשה הסדר הטיעון, ועכשיו הפרקליטות רוצה להצדיק למה הם גבו ממנה עונש מאסר למפרע מראש, בלי ראיות ובלי משפט על בלוגים!!!!!

באישום 2 החדש יש שוטרת בשם  אילנה סתיו ותובע משטרתי שגב צוריאל כשבמקור יוחס ללורי התחזות.  עכשיו זה הומר לעבירה המצחיקה של “הפרעה לעובד ציבור”.

תמיד אפשר לטעון שהעובד ציבור רצה לתפור תיק, והאזרח הפריע לעובד הציבור לתפור תיק.  זו מהותה של עבירת “הפרעה לעובד ציבור”……

באישום 3 החדש המתלוננת היא שופטת הנוער טובה פרי על הפגנה שנערכה לה.  ממתי מעמידים לדין במדינה דמוקרטית את מי שמשתתף בהפגנות???

ההפגנה הזו יצאה לפועל לאחר שעו”ד יוסי נקר הקליט את טובה פרי צורחת עליו ומסלקת אותו מהאולם.  זו ההקלטה.  במקור היה כתוב שלורי כתבה שהצרחות נשמעות כמו בבון פסיכוטי, אבל גם ההעלבה הזו של השוואת טובה פרי לבבון פסיכוטי נמחקה מכתב האישום:

מה שנשאר באישום 3 זה זילות בית משפט של השופטת הצורחת טובה פרי בגלל הקריאות שהשמיעו נגדה בהפגנה.

שפרה גליק שופטת עם קרמטוריום לגברים גרושים התלוננה

אישום 5 החדש זה זילות בית המשפט כלפי השופטת האיומה שפרה גליק. כיום בדימוס.  כאמור האמא נירית יעקובסון שהיתה מיוצגת ע”י יערה רשף חטפה קטין למשך 8 חודשים, ועלתה כתבה שבה נכתב:

“שפרה גליק דיוקנה של שופטת המתנהלת בדלתיים סגורות ללא ראיות וללא סדרי דין, אמרה לעורכות הדין במהלך הדיון כי היא מקווה שיידבקו מהמחלה שלה וזה יוריד ממנה לחץ. שפרה גליק קיבלה פרס דאע”ש לחיסול יעיל של הורים – המליצה על הקמת תא גזים אצלה באולם להורים ושליחת ילדיהם למוסדות הרווחה. אם היו בודקים את מספר התיקים בהם טיפלה, בכמה מהם היו טענות של פדופיליה מצד הגבר, השערות היו סומרות. כמובן שבזכות הרקורד הזה מינו אותה להיות שופטת משפחה בתל אביב.”  ” ידענו שזה יהיה רק עניין של זמן עד שנתחיל לשמוע כי גברים התאבדו בגללה, ושתרומתה לשיעורי המוות בקרב הגברים הגרושים או בהליכי גירושין בירושלים תרקיע שחקים, ואכן לא התבדינו. לטעמנו אין הבדל בין מחנות ההכשרה הפמיניסטים של נעמ”ת, ויצ”ו ומרכז רקמן, לבין מחנות ההכשרה של דאע”ש”.

שירלי אקרמן זנזונת פרקליטות שתפרה תיק לרפי רותם התלוננה

אישום 6 החדש הוא אישום של העלבת של שירלי אקרמן פרקליטה שתפרה תיק לרפי רותם, חושף השחיתויות.  הכתבה עליה כללה פרוטוקול בתיק רפי רותם בו טענה שבעבירה של העלבת עובד ציבור האמת אינה רלבנטית ולכן אין לזמן עדי הגנה להוכיח את השחיתויות שרפי רותם התלונן עליהם.

שירלי אקרמן פרקליטה נבלה מוצצת דם תופרת תיקים לציבור
שירלי אקרמן פרקליטה נבלה מוצצת דם תופרת תיקים לציבור

על פי כתב האישום החדש “בתאריך 22.7.15 או במועד סמוך לכך פרסמה הנאשמת באתר corruptcops100 , פרסום שכותרתו “אזהרת פרקליטת מדינה נוכלת וניבזית עו”ד שירלי אקרמן: לנאשמים אין זכות לשאול שאלות את עדי התביעה – ת”פ”, המהווה העלבת עובד ציבור, בין היתר כמפורט להלן:  “הציבור מוזהר מפרקליטת מדינה, תובעת פלילית… עו”ד שירלי אקרמן שמה והיא נאלחת
וניבזית, תובעת מהגיהנום.”  ” …ואותה נאלחת עו”ד שירלי אקרמן תפרה לו תיק של העלבת עובד ציבור… הנאלחת מבית
הפרקליטות הגישה כתב אישום… באיזה מכללת זבל למשפטים זבלנית השכל אקרמן שלדעתה יש לה בכלל זכות למנוע מנאשם לשאול שאלות שיועילו להגנתו?”  ” …באיזה עולם הזוי הגברת חייה? אחר כך נכלולית שכזו עו”ד שירלי אקרמן תגיש בקשה להיות שופטת… פוסטים כאלה נועדו למנוע מכלבות המצאות לדם אזרחים מלרחוץ בניקיון כפיהם ולבקש להיות מקודמות למשרות של שופטות, שאז בכלל הציבור לא יוכל להפטר מהן”.

על זה החליטה הפרקליטות להתעקש בעניינה של לורי שם טוב שהיא תודה לצורך הסדר טיעון.   זהו דבר שלורי שם טוב צריכה להתגאות בו.  היא חשפה את השחיתות של שירלי אקרמן והאופן בו תופרים תיקים ע”י התנגדויות להבאת עדי הגנה.  אכן פרקליטה נאלחת השירלי אקרמן הזו.

באישום 6 המתלונן הוא פרי פתאל שהיה אישה בזמן ששכב עם יואב אבן ואח”כ הגיש תלונה על אונס והמשטרה זרקה אותו מכל המדרגות.

יואב אבן כתב ספר על כל מה שקרה באותו לילה.  פרי פתאל יצא/ה להפגנה של מי טו והחזיק שלט “אנחנו מאמינות לך”.  התמונה הזו פורסמה ועל כך הפרקליטות מעמידה לדין את לורי בגין הפרת איסור פרסום.

מיותר לציין שאותו/אותה פרי פתאל התראיינה אצל שוש מולא וקיבלה ממנה 4 עמודי מגזין.  הכתבה היתה ניתוח דבריה של פרי פתאל בראיון עם שוש מולא.

בתמונה פרי פתאל אחרי הניתוח וההורמונים:

בתמונה מעל פרי פתאל לפני הניתוח וההורמונים

באישום 7 אין עובד ציבור.  מדובר על קמפיין להחזרת הילדה שירה סאלם שנחטפה לפנימיית רווחה הביתה לאמא שלה רויטל סאלם  רויטל היתה מויצגת ע”י יערה רשף שהזמינה את הקמפיין ודווקא לורי חטפה על זה את האישום של הגנת קטין מפני פרסומים מזיקים – עבירה לפי סעיף 24 (א) 1 (א)+(ב) לחוק הנוער.

הבעיה היא שכתוב בכתב האישום שהקמפיין הצליח והקטינה הוחזרה לאמא שלה, אז מה בדיוק הגן על הקטינה?  הקמפיין שגרם להחזרת הקטינה הביתה ושפתח את הדלתיים הסגורות, או חוק הנוער שאוסר על פרסום של תיקי חטיפות ילדים לרווחה?  איך הפרסום של האמא של שירה סאלם הזיק לבת שלה שירה סאלם שחזרה אליה?

באישום 8 מלכת החטיפות של מידנת ישראל השופטת גלית מור ויגוצקי מתלוננת על זילות.

גלית מור ויגוצקי טובת הילד היא בפנימיה או אומנה - הורים ביולוגים זה רע מאוד
גלית מור ויגוצקי טובת הילד היא בפנימיה או אומנה – הורים ביולוגים זה רע מאוד

וזה נוסח הדברים שעליהם התלונה גלית מור ויגוצקי במשטרה:

“גלית מור ויגוצקי, תקועה 20 שנה בדלתיים סגורות ללא ראיות, כשמיולי 2006 ועד היום היא משמשת נשיאת בתי משפט לנוער, עובדה המהווה קרקע פוריה לשחיתות ושררה… ויגוצקי בעלת סמכויות נרחבות בדלתיים סגורות, ללא ראיות, גורמת נזקים קשים לפרט, לחברה
ולמשפחה ללא פיקוח ובקרה, מנצלת לרעה את החיסיון ואינה מפרסמת פסקי דין… ויגוצקי פועלת בשיטת חותמת הגומי לעובדות הסוציאליות כדי לרצות רשויות הרווחה, איגוד העו”ס ועמותות האומנה… מור ויגוצקי ילדה ילד עם תסומנת דאון אותו הפקירה לטיפול וגדילה אצל בן זוגה לשעבר, ששימש כאב ואם לבנו, כשהיא מתעלמת מקיומו של בנה, כאילו לא נולד. יש לה בן זוג, איתו היא לא מתגוררת תחת קורת גג אחד, מחשש שיראה את פניה המפוחלצות ללא שפכטל בבוקר כשהיא מתעוררת. אללה יוסטור. מידי שנה היא נוסעת לשלושה חודשים לחו”ל לצורך שיפוצים קוסמטיים מקיפים: ניתוח אף, ניתוחי עפעפיים, החלקת קמטים, מילוי בוטוקס, הורדת סנטר, שאיבת שומן מהתחת, שדיים מפלסטיק ווגינה שעברה הקטנה, הסרת שיער בלייזר, הסרת שפם, תוספות שיער בחימצון לא בריא.” ” …לא ברור מדוע היא ממשיכה להיות נשיאת ביהמ”ש, כשהיא נעדרת 3 חודשים בשנה מעבודתה… ויגוצקי מור היא דחלילה של פקידות הסעד. תפקיד זה של הוספת חתימה על פרוטוקול גם רובוט יכול לבצע באורח אוטומטי ולכן התייתרה הסיבה לממן לה משכורת וליצור תקנים לעבודות מסוג שפיטה בהליכי נוער. מדובר באבטלה סמויה: היא יושבת בתקן של שופטת, מחממת כיסא וחותמת על פרוטוקולים וזהו… כאשר למעשה גלית מור ויגוצקי שופטת נוער ונשיאת בתי המשפט לנוער מתפקדת כעו”סית זוטרה, חסרת כל מעמד, חסרת כל יכולת לשנות את מה שהפק”ס כבר קבעה מראש, ולכן נדרש פיטורי השופטת. שאילתא תוגש מיד בתום החג להנהלת בתי המשפט, מדוע השופטת ויגוצקי ממשיכה לכהן כנשיאת בתי המשפט מזה 9 שנים, כשהיא נעדרת מידי שנה לתקופה של 3 חודשים לצורכי שיפוצים בחו”ל.”

באישום 9 נעלבת עו”ס אורנה הירשפלד שחטפה לאמא הנכה אורה מור יוסף ילדה שהזמינה מפונדקאות בחו”ל.  ביהמ”ש העליון הכשיר את החטיפה בטענה שאין בין אורה מור יוסף לקטינה קשר גנטי ולכן מותר לעו”ס לחטוף את התינוקת לאימוץ ע”י זוג שגם להם אין קשר גנטי לתינוקת.  רק בבית משפט עליון ישראלי יש היגיון כזה…

אורה מור יוסף אמא שהילדה שלה נחטפה עי אורנה הירשפלד
אורה מור יוסף אמא שהילדה שלה נחטפה עי אורנה הירשפלד

באישום 10 פורסם של שם משפחת אומנה אנג’ל אלון מנתיבות שהאמא הביולוגית ראתה וצילמה את הבת שלה עם כוויות בתחת. הכתבה הוזמנה ע”י עו”ד ורדה שטיינברג ולורי שם טוב חטפה על זה את הצינור בסעף של “הפרעה לעובדת ציבור” עו”ס ג’אנה אבייב.

באישום 11 מתלוננת נעמה הרשקוביץ, עו”סית שהיא נעלבה מהמילים:  “…יום יבוא ועו”ס תטפל גם בו, למשל העו”ס שונאת הגברים נעמה הרשקוביץ מדימונה-ירוחם.”  “…נו, ולבהמה פמינאצית כזו נותנים לטפל בעניינים שבין גבר וילדיו.”  “…השיבה לו הזונה המשוקמת עו”ס נעמה הרשקוביץ…”

באישום 12 עו”ס קרן ברגר חטפה לאבא אורי אהרון את הילדים והיא נעלבה מהביטוי הבא:  “”קרן ברגר עו”ס נוכלת לחוק הנוער.. כותבת שקרים בתסקירי זוועות…קרן ברגר ידועה באלימות ובתוקפנות שלה וכל התסקיר השקרי שלה לבית המשפט מעורר שאט נפש…”  “האני מאמין של קרן ברגר שהכי טוב לילדים לישון על דרגשים באומנת זבל של הרווחה, כאשר מבוקר ועד לילה הילדים חשופים להתעללות נפשית ופיזית של האומנים, ולמשטור מחשבות של העובדות הסוציאליות, שפועלות כמו מכבש להשתלט על חייהם של הילדים, רצונותיהם ואורח חייהם. אפילו בטרנזשטט היו לילדים היהודים חיים טובים יותר.”  “קרן ברגר הנאלחת כתבה דברי בלע והכפשות מזעזעות כנגד האבא א.א כשהיא לא נותנת אפילו סיבה אחת מדוע א.א לא יזכה לגדל את ילדיו”.

באישום 13 עו”ס אסתי רמה אשל תפרה תיק לראש עירית אור יהודה, ובגללה התאבד אבא גרוש דניאל ארביב.  היא נעלבה מהביטוי הבא:  “”הביטו בתמונה זו, עו”ס אסתי אשל, מנהלת את מחלקת הרווחה באור יהודה. עו”ס זו גרמה למותו של האבא דניאל ארביב. עו”ס זו צמחה מאשפתות. מדובר בפקידת סעד ארסית שמרוויחה 45,000 ₪ כ”מנהלת”. מתוארת ע”י לקוחותיה כ”נבלה אוכלת פגרים”. היא מאושרת ממחמאות אלה. במסעדת אנטבה באור יהודה לא מכניסים אותה בשל הצחנה שלה. היא מבריחה לקוחות.”  “כך מעידה על עצמה אוכלת הפגרים אסתי אשל…”  “יש לה חזון לחטוף כמה שיותר ילדים…” “היא שהרסה כל כך הרבה חיי משפחות והורים וגרמה לכל כך הרבה מוות ושכול…” “הרבה נשים מטומטמות חשבו שהיא מלאך, כשהבטיחה להן לחסל את הבעל בתלונות שווא, אם רק תסכמנה להיכנס למעון לנשים מוכות. אבל אז יוצא הנחש שבגופה והיא מכישה. באה וחוטפת את הילדים. זוהי חוטפת ילדים פר אקסלנס, עו”ס אסתי אשל.”

באישום 14 השוטר טל פיקרביץ נעלב מהביטוי בבון שעיר ועל זה מאשימים את לורי בסיוע להעלבת עובד ציבור.

טל פיקרביץ שוטר בבון מפתח תקוה שלח שוטרים להרביץ לאבני בן צבי
טל פיקרביץ שוטר בבון מפתח תקוה שלח שוטרים להרביץ לאבני בן צבי

באישום 15 עו”ס דבי סבטוי שהסתכסה עם עו”ד מויאל נעלבה מכל מיני ביטוים “גרושה ממורמרת הידועה בעיר נתניה כמנהלת רומנים עם גברים של נשים נשואות, מחרחרת ריב ומדון בתוך משפחות וחוטפת ילדים ללא שום סיבה, כשבית המשפט מתייחס לתסקירי השקר שלה כתסקיר מקצועי. עבודתה של דבי סבטוי היא טומאה וזוהמה והרס המשפחה.”  “היזהרו מרשויות הרווחה! משרד הרווחה הוא מפעל להוצאת ילדים מהבית ממשפחות מוחלשות ולרוב מאימהות גרושות ויחידניות”.

באישום 16 חוקר הילדים אסף ווסרמן שתפר תיק אונס של קטין לאבא דתי שחזר בתשובה ויצא מהארון.  לורי מואשמת בהעלבתו.

באישום 17 לורי מואשמת ב”סיוע לזילות בית המשפט” בענין השופט שמאי בקר.

באישום 18 עו”ס שולי גרסון, שהבת שלה היא פרקליטה בפמת”א שולי גרסון חטפה 3 ילדים לאבא ציון דדוביץ ותפרה לו תיקי פדופיליה.  ציון היה מיוצג ע”י עו”ד ורדה שטיינברג ויוסי נקר.

שולי גרסון לא נחה עד שהיא ממלאת את כל המיטות בפנימיות הרווחה
שולי גרסון לא נחה עד שהיא ממלאת את כל המיטות בפנימיות הרווחה

בתמונה:  הבת הפרקליטה של עו”ס שולי גרסון, נסיה גרסון שבוחשת  ובוחשת….  הכל נשאר במשפחה:  אמא תופרת תיקים כעו”ס והבת תופרת תיקים כפרקליטה

נסיה גרסון שעובדת בפרקליטות הבת של עובדת סיציליאנית שולי גרסון
נסיה גרסון שעובדת בפרקליטות הבת של עובדת סיציליאנית שולי גרסון

באישום 19 עו”ד צ’ארלי בוזגלו התלונן על הפרסום שאשתו התאבדה.  לורי מואשמת ב”סיוע ללשון הרע“.

באישום 20 קב”ט רוני בן שלמה של בית משפט עליון שהתנפל על לורי במהלך הפגנה, מתלונן על העלבת עובבד ציבור. עליו נכתב “הבריון האלים גס הרוח רוני בן שלמה… כשהמאבטח האלים רוני בן שלמה, דוחף אותי בגסות ואלימות, מדבר אלי בצורה גסה ודוחה… הכי גרוע שאותו צבוע רוני בן שלמה, לובש כיפה על ראשו ומתחזה לירא שמיים. מדובר בבריון אלים… העיקר שביום הכיפורים הוא צם.
גועל נפש בהתהוותו.”

באישום 21 עו”ס אמנון פריד שחטף תינוקת מהית יולדות מתלונן על העלבה.  האמא ממנה נחטף הילד יוצגה ע”י עו”ד ורדה שטייברג ויוסי נקר.  אמנון פריד תבע את שטיינברג בירושלים בלשון הרע.

באישום 21 השוטר העבריין יעקב רנדה יוסף המורשע גם בגניבה וגם בהטרדה מינית של נהגת התלונן כי שמו פורסם בניגוד לצאפ שהשופט בני שגיא זרק לו כצ’ופר.  האישום הוא “פרסום מסולף של הליך משפטי”.

באישום 22 גרשון גרונפלד עו”ד ואפוטרופוס על קטינים שהסתכסך עם עו”ד יוסי נקר התלונן על דיבה. האישום הוא סיוע ללשון הרע.

גרשון גרונפלד אפוטרופוס לקטינים שיוסי נקר פתח עליו ג'ורה עירקית
גרשון גרונפלד אפוטרופוס לקטינים שיוסי נקר פתח עליו ג’ורה עירקית

באישום 24 עו”ס יהודית לוי מעירית תל אביב מתלוננת כי נעלבה מהביטוי חוטפת ילדים לאחר שחטפה תינוקת מבית יולדות.

באישום 25 עו”ס נאוה צביאלי מעירית תל אביב מתלוננת כי נעלבה מהביטוי חוטפת ילדים לאחר שחטפה תינוקת מבית יולדות.

באישום 26 יערה רשף שבעצמה הזמינה כתבות על עובדות סוציאלית התלוננה שפורסמו המסמכים האותנטיים על תלונת השוווא שהגישה נגד יעקב פליסיאן תחת הכותרת “משחקי הכוס”. עליה נכתב “” זוכרים את ע”ד יערה רשף שקיבלה את הזין של יעקב פליסאן בלול תרנגולות בתחת, וכאב לה, אז היא הלכה להתלונן על אונס? כל המדינה דיברה על עורכת הדין הבלונדינית שניסתה לתפוס את האח של פליסביאן מפרשת בר נוער, כדי שיתן לה לייצג את אחיו, והיא תזכה לחשיפה?  זאת למרות שהיא עילגת ועם IQ של חילזון???”האישום הוא “סיוע לאיסור פרסום“.

באישום 27 שופט משפחה שמיל שמואל בוקובסקי שפרש בגלל חשדות לשוחד התלונן שפרסום הכתבה שנחשד בשוחד מהווה זילות.

באישום 28 השופט נפתלי שילה (הקוקסי של תל אביב) התלונן על זילות בגלל:  “בינואר 2013 פרסמה הנאשמת בבלוג לשכת רווחה גבעתיים מאמר על השופט שכותרתו “נפתלי שילה שופט לענייני משפחה ר”ג- שיטות סחר בילדי נפגעי משרד ‘הרווחה'”. במסגרת זו כתבה הנאשמת, בין היתר, כי התנהגותו של השופט “מדיפה ריח של שיקולים זרים לעשיית כסף לגורמי רווחה ו’מומחיה’ מסבלם של אזרחים”. הנאשמת כתבה כי “מדובר בצביעות ורמאות של השופט נפתלי שילה שאין כמותה”.

בתמונה:  הקוקסינל נפתלי שילה נתבע בארה”ב על פשעים בגין האנושות ע”י גבר גרוש איתן אליהו

באישום 29השופט יהורם שקד התלונן על זילות וזה מה שכתוב בכתב האישום החדש:  “בינואר 2013 פרסמה הנאשמת בבלוג לורי שם-טוב כתבה החתומה על ידי לשכת רווחה גבעתיים שכותרתה “ההתנהגות החולנית של השופט יהורם שקד מבימ”ש לענייני משפחה רמת גן:  סירב לפסול עצמו כשתלונה נגדו נמצאה מוצדקת.”  במסגרת הכתבה הישוותה הנאשמת בין השופט שקד לבין “החזירים” בספר “חוות החיות” של אורוול, שלדבריה “השתלטו, באמצעות הון ושלטון, על מערכת המשפט ומנהיגים מדיניות אכזרית המסתתרת בוירטואוזיות משפטית”.

שפרה גליק ויהורם שקד שתי חיות טרף מסוכנות לבני אדם
בתמונה:  שפרה גליק ויהורם שקד שתי חיות טרף מסוכנות לבני אדם

ובאישום 30 האחרון עו”ס מרים בן עטר שבעלה השוט מוריס בן עטר התאבד התלונה על זילות, וזה מה שהיה כתוב בכתב האישום החדש:  “במרץ 2011 , פרסמה הנאשמת באתר lory-shemtov כתבה החתומה על ידי לשכת רווחה גבעתיים שכותרתה “שיפוט מציאות לקוי – פקידת הסעד לחוק הנוער מרים בן עטר”. במסגרת זו, הנאשמת פרסמה כי למרים בן עטר שיפוט מציאות לקוי שבא לידי ביטוי ב”התעמרות בלתי פוסקת” במשפחה ואי יכולתה לאבחן את מצבו הקשה של בעלה השופט בן עטר ז”ל, מבעוד מועד. הנאשמת האשימה את מרים בן עטר בהתאבדות השופט בן עטר ז”ל וטענה כי אינה כשירה לפתור בעיות של משפחות במצוקה כשלא פתרה את הבעיות בביתה”.

אם ברוסיה היתה עיתונאית יושבת בכלא שנתיים וחצי לפני משפט כל המדינה היתה נזעקת

כשנתפסה ברוסיה איזה מסוממת נעמה יששכר עם ג’וינט כל המדינה הזדעקה לשחרר אותה.  כשמספרים בישראל על עיתונאים בחו”ל שמושלכים למעצר בכל מיני מדינות לא דמוקרטיות כולם בישראל מצקצקים איזה מדינות חשוכות אלה.

אבל זה קרה בישראל.  לורי שם טוב נכלאה בתנאים תת אנושיים שנתים וחצי שרובן בילתה בבידוד, הפרדה או ציננוק.  הסנגוריה הציבורית רצתה למכור אותה לתביעה.  לורי בכוחות עצמה ייצגה את עצמה, טענה בפני בית המשפט העליון והשתחררה (בזכות השופט עופר גרוסקופף).

אבל זה היה מעצר פוליטי לכל הדעות וכל השופטים בישראל תיאמו עצמם איך לדפוק את לורי עם  כמה שיותר זמן בכלא.

השופט עלאא מסרוואה שהיה הראשון לעצור אותה הודה אחר כך שהיה שופט חדש ולכן נטה להאמין לכל מה שהתביעה מוכרת לו כולל כל הלוקשים.

השופט בעליון נועם סולברג ציטט ללורי פתגמים מהתנך שהשיווה אותה לזונה פרוצה שמלככת גברים בשמן, ונועצת בהם פגיונות.  השופט סולברג גם סילף לחלוטין את חוק המעצרים שבו כתוב שניתן לעצור עד תום הליכים רק את מי שמהווה סכנה לאלימות ופגיעה גופנית.  הוא החליט שגם בלוגים מסוכנים באותה מידה, וגם המקלדת היא כלי נשק ולכן יצר הלכה חדשה שגם עבירות של חופש הביטוי יכולות להצדיק מעצר עד תום ההליכים.

השופט במחוזי תל אביב אברהם הימן היה הניבזי מכולם.  ניהל את בית המשפט בצרחות ואמירות סקסיסטיות ופוגעניות, זלזל בסנגורים, לא נתן להם לדבר, וזרק את הקהל וגם את לורי מאולמו והמשיך לנהל דיונים בלעדיה.

בתמונה אברהם הימן שוטר לשעבר הנשוי לשוטרת ומתנהג כמו אייכמן

למרות כל זה לורי שחררה את עצמה מהמעצר.  כל הכבוד.

לורי גם הביסה את הסנגוריה.  משראתה לורי שהם לא מוכנים לשלם שכר טרחה ראוי לתיק שכזה, ושהסנגורים קיבלו הוראה למכור את הלקוחות, היא זרקה את הסנגוריה.

היא עמדה בגאון מול בני שגיא שניסה לכפות עליה 2 סנגוריות עלובות נפש, רוי גבריאל ועוד איזה פוסטמה, והצליחה לגרום למשרד המשפטים לשלם לעו”ד פרטי לפי בחירתה האישית 500,000 ש”ח פלוס מע”מ.

זה מנגנון עוקף סנגורה שקיים בסע’ 19 לחסד”פ והשופטים תמיד מסרבים להפעיל אותו.  לורי זכתה להיות בין הבודדים שהכניעו את הסנגוריה וקיבלה ייצוג פרטי במימון המדינה.

לורי שם טוב והעיתונאית מאנגליה מריאן עזיזי
לורי שם טוב והעיתונאית מאנגליה מריאן עזיזי שדיווחה לאו”ם על הפרת זכויותיה של לורי בתנאי כליאה בלתי אנושיים

הנה כאן מאיימים על לורי שם טוב במשטרה שהביאו לה סוכן FBI שיסגיר אותה לארה”ב ושאו טו טו היא עולה על מטוס לארה”ב.  השוטר המתחזה הוא ג’וש שרידאן:

תכנת הרוגלות הותקנה גם אצל לורי במחשב

השופט איתן אורנשטיין אישר לשוטרים להתקין תכנת ריגול בבית של לורי שם טוב בהתגנבות חסוייה לתוך הבית שלה.  תכנת הריגול הושתלה בנוממבר 2015 והאישור לריגול חודש 3 פעמים.

ומה עם קושר הקשר ברק לייזר והנהלת בתי המשפט

מי שלא נרגעה היא עו”ד רוני אלוני סדובניק אשר ברגע האחרון שלחה התנגדות להסכם הטיעון.  היא מפרטת במכתבה על הקשר הפלילי שנרקם עם ברק לייזר, ואיך ברק לייזר הצליח להתחמק מהעמדה לדין.

נציין כי הפרקליטות עשתה פדיחה איומה כאשר העתיקה את כל הטלפונים של ברק לייזר והפיצה אותם לכל עבר.  כך התגלגל ספר טלפונים שלם עם כתובות וטלפונים של שופטים לידי הציבור (פורסם אצלנו באתר זה).

בטלפון נמצאו ראיות לשוחד לקידומו של השופט אלרון לעליון (גם את זה פרסמנו), ראיות להטרדה מינית של קלדנית בשם עירית ריטה שור ע”י הרשם הבכיר אייל דוד שאמר לה שבא לו לחוש  ציצי שופע.  הרשם איבד את עבודתו.

הנה כאן נחקרת לורי שם טוב על זה שברק לייזר טוען שהיא סחטה אותו: הקישור הזה נמחק על ידי הצורר הציונאצי לבקשתו של ראש מחלקת התעמולה הציונאצית ד”ר מנגלה הישראלי חיים ויסמונסקי ימח שמו וזכרו

התנגדות_רוני_אלוני_סדובניק_להסדר_טיעון_עם_לורי_שם_טוב_בלי_ברק_לייזר

אנו מתכבדים להעלות את הסרטון ישירות לאתר לנוחיותכם

אז מה נשאר בבכתב האישום של הסדר הטיעון     

Views: 45

13 Comments

  1. חווה קליין-בתו של ה”רב” המושחת שלמה קליין, זה שגרם למעצר שלא כדין של גברים רבים כששימש כמזכיר ביד”ר ב”ש. נא שילחו חמרים לעדנה כדי שתתגלה כל האמת על אביה המושחת.

  2. לא אתפלא אם וחבריך תקבלו בקרוב ביקור לא נחמד ובתקווה לחד פעמי עם הפרצוף שלך ושל הפעילים שלך. את והחברים שלך וכל מי שהעז לסייע לך להרוס חיים של אנשים שהחיים התאכזרו עליהם. שם טוב, את הרוע בהתגלמות. לא סתם הילדים שלך מתכחשים לך, זה לא האבא שהסית זאת את הטינופת שהרסת את החיים של היחדים שלך. מתלוננת שווא שמתלוננת על קורבמות שסבלו ממך. את בושה לאנושות! תמותי חלאה! IP
    46.19.86.71

  3. מה נראית טוב? היא גמלונית , צבועה בצבע שיער זול, גבוהה שזה כבר לא שפוי, סובלת מעקמת בגב, נטולת נשיות והתייבשו לה השחלות

  4. לורי שם טוב הזקנה המקומטת משנה תגובות. אני בחיים שלי לא הייתי טוען שהיא נראית טוב ומי שיטען דבר כזה צריך בדיקת ראייה דחוף

  5. חפירות וגיבובי שטויות. לכי לטיפול לורי שם טוב ושות’. תמיד אמרתי שאתם סתם בלוגרים משועממים וצדקתי

  6. יואב אבן אנס!!! כולם מכירים את הפרשה, הבחורה לא שכבה איתו ואף אחת לא רוצה לשכב עם הגמד המכוער ונרקומן התל אביב הזה. אולי רק לורי שם טוב שחולה לו על התחת, יצרה איתו קשר בתקווה שיעשה לה טובה ויגאל אותה מהתייבשות. אפילו הלסביות בכלא ויתרו על לגעת בה.

  7. אלק נצחון. לורי נשברה חתמה להם על מה שהם רצו ועכשו מנסה להראות שהיא בעצם ניצחה. יותר מזוייפת המשיער הצבוע שלה

  8. כותב הכתבה ולורי שם טוב צריך להיות מעומד לפרס הצטיינות על גילויי הפשיעה הממלכתית.

    לכל עובדי המערכת המושחתים אתם עומדים על קרקע שאתם יצרתם והיא תבלע אתכם בקרוב מאוד, וללא רחמים. (זוכרים את נתניהו).

  9. החוק מחייב לעמוד לשופטת גם אם אני בז לה, מחייב לא להעליב פקידת סעד לסדרי דין גם אם לקחה את ילדיך.

    החוק מאלץ אותי השומר חוק לייצר התנהגות שנראית מכובדת. החוק יאכף עלי אם לא אבצע אותו.

    החוק כופה עלי התנהגות – הוא לא כופה מחשבה ולורי שם טוב היא הדוגמא לכך.

    אני בז למערכת שמתעללת באבות גרושים, אני מתעב את הפק”ס לס”ד שרק החוק שומר עליהן.

    לורי שם טוב, מוטי לייבל, גיל רונן זצ”ל ועוד רבים וטובים – עבורם לא צריך חוק.

    אני רואה בהם גיבורים, אני מעריץ אותם, הן מבחינתי “עשרת גיבורי מלכות”. הם המעטים שהיעזו וקראו תיגר על מלכות הרשע בסדום , הם הסתכלו לשטן בעיניים והשטן השפיל מבטו.

    עד יום מותי אעריץ אותכם ואקווה שיגיע היום שאחרים, רבים יותר, נחושים יותר, חזקים יותר יעיזו וינצחו את מלכות הרשע של מערכת הרווחה, בתי המשפט למשפחה, ועוזרהם

    אני לא צריך את הטקס ההזוי ביום העצמאות שהפך לפארסה בשנים האחרונות בעיקר עקב זהות מדליקי המסורות שאולי מייצגים קומץ עסקנים ופוליקאים

    אני מקווה שיגיע היום ולורי שם טוב וחבריה, מדליקות משואה ביום העצמאות, אז אדע שהגיע השינוי המיוחל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *