EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

בחירות שופטים 2024 3: רפי ארניה ההיפופוטם הטורקי סירסר בישבן של אשתו אצל אפי נוה והרביץ לילדיו “אחרי 7 שנים יש צינון”

אפי נוה רפי ארניה ורונית פוזננסקי שטיפסה לצמרת באמצעות הכוס

רפי ארניה, היפופוטם ממוצא טורקי יושב בבית משפט השלום ראשל”צ ורוצה קידום למחוזי.  היי  הו היפו… 6/3/2024.

האמת שרפי כבר ביקש קידום למחוזי ב 2016 מאפי נוה, שלח אליו את אשתו סוזי עוזסיני ארניה שפתחה תחת לאפי נוה.  סוזי אמרה לאפי שהוא משתוקקת להרגיש את אפי גומר לה בתחת, ואח”כ סידרה פגישה בין אפי לרפי ארניה שיתפוס את המשרה של הרשם אבי פורג….  סוזי סיימה במעצר יחד עם אפי….

אז מה אנחנו אומרים להבין מזה?  שמישהו אישר לרפי ארניה 7 שנות צינון (המתנה) לפני שמרשים לו להתקדם???

זו בכלל לא כתבה על “בחירות שופטים 2024”, אלא “בדיחות שופטים 2024”. היי הו היפו…..   מדהים איך שהיפופוטם כזה שסרסר בגוף אשתו, או יותר נכון בטוסיק שלה, יש לו החוצפה לבקש קידום.  בזמנו הוגשה עתירה להדחתו:  56119-03-22.  האם 7 שנות צינון זה מספיק????

השופט רפי ארניה ידוע כשפוט של המשטרה והפרקליטות, הרי הוא אסיר תודה להם כי סגרו לו את התיק, ולכן הוא הפך עבד נרצע שלהם.  הוא מאשר חיפושים ללא חשד סביר על ימין ועל שמאל, חיפושים בלי עדים, הכל מאושר, ראיות שהלכו לאיבוד, גם זה בסדר.  מחדלי חקירה ותעלולים… הכל בסדר.  לשופט יש חוב לשלם למשטרה והפרקליטות.  לא העמידו אותו לדין והוא חזר לעבודתו.  זה לא בחינם.  יש מחיר.

 

רפי ארניה לא יודע לזיין בתחת אשתו סוזי מחפשת מי שיחדיר לה שם
רפי ארניה לא יודע לזיין בתחת אשתו סוזי מחפשת מי שיחדיר לה שם

רפי ארניה מורם מעם:  הרביץ לילדיו ולא עשו לו כלום

שכחנו להגיד לכם שהוא “השופט המכה”.  אשתו הקודמת התלוננה עליו שהיכה את ילדיו, והוא הודה שנתן להם פליקים להרגיע אותם כי ככה מקובל בתרבות העותומנית.   שנה שלמה רפי ארניה ישב בבית, בהשעייה וחיכה להחלטה.

בסוף סוזי אשתו השניה לקחה עבורו את היחצ”ן של הלשכה, איי הר אור, שחיבר בינה ובין אפי, ותיק תק הפרשה הסתיימה.  מי שיצא מורווח זה איתי הר אור שגרף חלטורה של 150,000 ש”ח מהכסף של הוריה של סוזי…..

 

סוזי ארניה עם היחתן שסידר לבעלה סגירת תיק הפליקים לילדים - איתי הר אור
סוזי ארניה עם היחצ”נית שסידרה לבעלה רפי ארניה סגירת תיק הפליקים לילדים – איתי הר אור

 

בוואלה פורסם ע”י גלעד גרוסמן 1/3/2013

השתלשלות פרשת השופט המכה רפי ארניה: כך התעכבה החקירה

 

התלונה הראשונה על אלימות לכאורה שהפעיל השופט רפי ארניה כלפי ילדיו הגיעה כבר בשנת 2009, אולם חוות דעת מסכמת נחתה על שולחן היועץ רק בשבוע שעבר. “תקלה משרדית” גם גרמה לעיכוב

ההחלטה של היועץ המשפטי לממשלה אמש (חמישי), להתיר למשטרה לחקור את השופט החשוד בהכאת ילדיו, לא מפחיתה את הביקורת על היועץ. “ההחלטה מחויבת המציאות. היא הייתה צריכה להתקבל כבר מזמן. במקרה זה יש לשער שהלחץ הביא לתוצאה שעליה היה צריך כבר לפני שנתיים”, טוען גורם משפטי. “זו טענה מופרכת וחסרת שחר”, אומרים מנגד בפרקליטות.

עם פרסום הפרשה שלשום על ידי הכתבת עדי מאירי מקול ישראל, מתחו גורמים משפטיים ביקורת על כך שבמשך שנתיים לא ניתנה הנחיה לחקור את השופט, ואמרו כי לא ניתן לפרש זאת בשום דרך אחרת מלבד העדפה לשופט.

גורמים שונים ציינו כי אדם מן היישוב היה נחקר מיד, וברוב המקרים נשלח למעצר עד לקבלת תסקיר, ולאחר מכן משוחרר למעצר בית, או לכל הפחות מורחק מבני משפחתו. ההחלטה להמתין ל”השלמות חקירה” גררה גל של ביקורת, כולל קריאות לווינשטיין להתפטר. “אם וינשטיין היה מחליט לסגור את התיק בלי חקירה הוא היה צריך להתפטר”, אמר אמש גורם משפטי. “אפשר אחרי החקירה להחליט שלא להגיש כתב אישום. זו כבר שאלה מקצועית שכוללת גם את טובת הילדים. אבל לא לחקור?”.

התמונה, כמו תמיד, מורכבת יותר. תחילת הפרשה באוקטובר 2009, אז קיבלה פקידת סעד דיווח ממורה של אחד מילדיו של השופט, שהעידה כי הילד סיפר על אלימות מצד אביו.

הפקידה סברה כי אין מקום לפתוח בחקירה, אלא להפנות את האב להליך טיפולי. ביוני 2010, לאחר שהתקבלה תלונה נוספת נגד השופט, הוחלט על פתיחה בחקירה משטרתית. עם זאת, המשטרה פתחה בחקירה רק לאחר מספר חודשים. הילדים נחקרו על ידי חוקרת ילדים, וסיפרו על מספר מקרים של אלימות ברף שאינו מוגדר גבוה. המשטרה סברה שיש מקום לפתוח בחקירה, והעבירה את התיק לפרקליטות בתחילת שנת 2011.

התיק נבחן בפרקליטות, ושם סברה פרקליטה אחת באופן נחרץ שיש לחקור את השופט, ואילו פרקליטה אחת הסתייגה תחילה, אולם לבסוף המליצה גם היא על חקירת השופט.

התיק הגיע למשרד היועץ רק בקיץ 2011. בשל העובדה שמרבית המקרים עליהם סיפרו הילדים בוצעו כשנתיים קודם לכן, ובשל העובדה שמרבית המקרים היו ברף הנמוך של עבירות האלימות, העדיף וינשטיין שלא לפתוח בחקירה נגד השופט, וביקש השלמות חקירה מהמשטרה ומרשויות הרווחה. ממשרד המשפטים נמסר שלשום כי הסיבה הייתה שהיועץ סבר שטובת הילדים היא שלא לפתוח בחקירה, ולבחון האם המצב בבית מצדיק פתיחה בחקירה. אולם, גם טענה זו זכתה לביקורת מצד גורמים שונים, שטענו כי אין זה מתפקידו של היועץ לבחון את שאלת טובת הילדים, אלא את השאלה המשפטית האם יש מקום לפתוח בחקירה.

לאחר בקשתו של וינשטיין חלה שורה של עיכובים, שחלקם נגרמו מדיונים טכניים פנימיים בפרקליטות ו”תקלה משרדית”, כפי שהדבר כונה אמש בהודעה של משרד המשפטים. הסחבת הזאת יצרה את התוצאה הבלתי מתקבלת על הדעת שהתיק לא טופל במהירות הראויה והשופט המשיך לכהן שנתיים נוספות כאשר החשדות בדבר מעשי אלימות לא נבדקו עד תום. רשויות הרווחה והמשטרה קיימו במקביל בדיקות משלהם, ולפני שבוע הונחו בפני וינשטיין חוות הדעת העדכניות של כל הגורמים. ברווחה ציינו אמנם כי לא ידוע על מקרים נוספים של אלימות מצד השופט וכי מצבם של הילדים טוב, אולם המשטרה וגורמים בפרקליטות עדיין סברו כי יש לחקור את השופט. וינשטיין קיבל אמש את ההמלצות והורה על החקירה. בפרקליטות דחו את הטענה שהדבר נבע מההמולה התקשורתית שנוצרה סביב הפרשה.

“זה קשקוש מוחלט”, אמרו. עם זאת, הוסיפו בפרקליטות כי ההד התקשורתי של התיק משפיע גם על הילדים, ולכן ישנה כעת דחיפות גדולה יותר להגיע להחלטות סופיות בתיק.

פרקליטיו של השופט, עורכי הדין אלי זהר ורועי בלכר, אמרו בעקבות ההחלטה לפתוח בחקירה נגד השופט כי “אין לנו ספק כי החקירה תסתיים מבלי שינקטו כנגד השופט הליכים כלשהם. אנו מקווים שההחלטה תתקבל במהרה, על מנת שמשפחתו תשוב לשגרת חייה”. עם זאת, ייתכן שגם אם יוחלט שלא להגיש כתב אישום נגד השופט, הוא ייאלץ לרדת מכס השיפוט, בין אם בהחלטה משמעתית של נשיא בית המשפט העליון, ובין מתוך “המלצה”, בשל העובדה שלא יוכל לדון בעניינם של נאשמים וחשודים עם עננה כזאת מעל לראשו.

https://news.walla.co.il/item/2621185

בוואלה פורסם ע”י גלעד גרוסמן 28/2/2013

השופט החשוד באלימות כלפי ילדיו רפי ארניה יצא לחופשה מרצון (פבר’ 2013)

הועבר העניין להחלטת היועץ המשפטי לממשלה. וינשטיין, כך נמסר, סבר שאין מקום באותו שלב לאשר את חקירתו של השופט באזהרה לפני שייערכו בירורים נוספים מצד המשטרה וגורמי הרווחה לגבי המצב העדכני של מרקם היחסים בין הילדים לאב, וזאת כדי לוודא שהנזק שייגרם לקשר ביניהם כתוצאה מחקירה פלילית, לא יעלה על התועלת שבה. בפרקליטות מסבירים זאת בשל “שיקולים נוספים הקשורים למערכת היחסים בין הילדים להוריהם”, כאשר הכוונה היא ככל הנראה לגירושים בין השופט ואשתו.

ניתן להתרשם מהעובדה שבמשרד המשפטים מצאו לנכון לציין כי מצבם של הילדים טוב ושלא ידוע על מקרי אלימות נוספים, כי היועץ נוטה גם הפעם שלא לאשר לחקור את השופט.

נמסר כי “השיקול המרכזי שעמד בפני היועץ המשפטי לממשלה בטיפולו בפרשה היה טובתם של הילדים. הרגישות כלפי משפחתו וטובת ילדיו של שופט איננה שונה, בהקשר זה, לעומת מערכת השיקולים המופעלת בעניינה של כל משפחה אחרת”.

 

https://news.walla.co.il/item/2620782

 

בהארץ פורסם ע”י גור מגידו 17/10/2018

השופט שאפי נוה ולשכת עורכי הדין רוצים לקדם הסתבך בעבר בפרשת אלימות

השופט, שאת מועמדותו למחוזי מקדמת לשכת עורכי הדין, נחקר לפני כמה שנים באזהרה והושעה על רקע חשד שהיכה את קרוביו ■ לאחר שנסגר התיק נאסר עליו לעסוק בתיקים פליליים ■ כעת קידומו אינו חסר סיכוי, בשל הברית בין אפי נוה לשרת המשפטים איילת שקד

https://www.themarker.com/law/2018-10-17/ty-article/.premium/0000017f-e8b2-d62c-a1ff-fcfba0910000

הכתבה הבלתי נשכחת על הסמסים בין אפי וסוזי

הטלפון של אפי נוה 10: סמסים בין עו”ד סוזי עוזסיני ארניה לאפי נוה: “רוצה להרגיש אותך בתחת גומר ותן לבעלי את הג’וב של אבי פורג”. רפי ארניה אפילו לא נחקר על סירסור ישבנה של אשתו לאפי

 

אפי נוה מין ומינויים 5: הוגשה עתירה להדחתו של השופט רפי ארניה בשל סירסור בישבנה של אשתו סוזי עוזסיני ארניה לאפי נוה עת”מ 56119-03-22

לפני שנתיים פרסמנו על רפי ארניה שאורי שהם לא רוצה לחקור אותו

 

מכבסת נציב תלונות הציבור על השופטים של אורי שהם (שהרבני) בפעולה.  העירקי המטורלל הזה שהיה בושה של שופט בבית משפט עליון וסידרו לו תפקיד בהצנחה כמי שאמור לטפל בתלונות ציבור על שופטים ולטייח אותן, מדגים לנו כאן עוד טיוח תלונה מהסרטים.

אנחנו לא מצליחים להבין בשביל מה משלמים משכורת עתק, מעל 1.2 מיליון ש”ח בשנה ליוצמח הזה?

 

אורי שהם שהרבני אלוף טיוחים מכבסת פשעי השופטים בפעולה 1.2 מיליון שח משכורת
אורי שהם שהרבני אלוף טיוחים מכבסת פשעי השופטים בפעולה 1.2 מיליון שח משכורת

הנה תלונה שהוגשה על השופט הבהמתי רפי ארניה מבית משפט השלום בראשל”צ לאורי שהם.  השופט רפי ארניה שלח את אשתו סוזי עוז סיני ארניה לפתוח את הישבן שלה אצל אפי נוה, מי שהיה ראש לשכת עורכי הדין ובתמורה רפי רצה שאשתו תסדר לו פגישה עם אפי כדי שאפי יקדם אותו וייתן לו את התפקיד המתפנה של הרשם אבי פורג בבית משפט מחוזי מרכז.

 

 

אפי נוה שזיין את התחת של אשתו של רפי ארניה עם רפי ארניה
אפי נוה שזיין את התחת של אשתו של רפי ארניה עם רפי ארניה

השופט רפי ארניה סירסר בגוף וישבן של אישה והוא רוצה קידום???

זו סרסרות בגוף אישה, ורק זה מהוה עבירה פלילית של סחר בזנות.  זה גם שוחד פלילי וגם משהו שאינו ראוי ואינו מכבד את מוסד השפיטה.  כל זה הובא לידיעתו של הדפקט אורי שהם שהרבני, והנ”ל ענה בשתי שורות שפשוט לא מתחשק לו לטפל בתלונה הזו.

נזכיר שבזמנו רפי ארניה התפרסם בתור “השופט המכה” שהרביץ לילדים שלו, ובגלל זה הושעה למשך שנה שלמה.

ראו:  ככה נראה טיוח ובשביל המכתבים מהסוג הזה המדינה משלמת לעלוב הנפש הזה אורי שהם  1.2 מיליון ש”ח בשנה???

הנה התלונה שהוגשה נגד רפי ארניה בגין סרסרות וסחר בגופה ובישבנה של אשתו.  הראיות המצורפות הם הסמסים של אשתו עם אפי…

 

רפי ארניה ואשתו סוזי ארניה הפותחת תחת ובולעת שפיכים
רפי ארניה ואשתו סוזי ארניה הפותחת תחת ובולעת שפיכים
פחע 136 רפי ארניה 10-11-2021

והנה זו תשובת הטיוח:

פחע 136 נתלש רפי ארניה לא יבדק 14-11-2021

 

 

נציין שהתנועה למען איכות השפיטה הגישה בקשה לחופש מידע על מנת לחשוף את נסיבות המינוי של אורי שהם לנתל”ש.  המטרה היתה לבדוק אם היו עוד מועמדים או שזה תפקיד שנתפר לו במיוחד.  כמובן שהתשובה שהתקבלה היתה מתחמקת.

הנה הבקשה לחופש מידע על נסיבות בחירתו של אורי שהם לתפקיד נתל”ש.

! פחע 13 חופש מידע אורי שהם 21-4-2020

 

וזו התשובה הרשמית של אחת שרון סבג ספראי:

תשובה מהנהלת בתהמש חופש מידע על נסיבות אורי שהם 131-20 19-8-2020

 

וזו הצרופה למכתב התשובה:   פרוטוקול הוועדה למינוי שופטים בה בחרו באורי שהם.

פרוטוקול בחירתו של אורי שהם נתלש וועדה בחירת שופטים 20.09.2018

ולהלן יומנו של אורי שהם בהיותו שופט.  כמובן שאם היה משהו מענין ביומן, דאגו למחוק את זה מראש.  רק בישראל דברים כאלה מותרים.  אבל מסתבר שאורי שהם נפגש עם יועצת בשם “גילה קבלי” מרח’ העירית 75 מעלה אדומים לפני שעזב את בית המשפט העליון.

חופש מידע התקבל יומן דיונים של אורי שהם 27-10-2020

וזו האישה שלפי היומן של אורי שהם בהיותו שופט, הוא נפגש עימה גב’ גילה קבלי:

 

מה גילה קבלי עשתה לו?  יש דברים נסתרים לא נבין לא נידע….

ומה הקשר בין גלית רחמנוב לרפי ארניה?  יש דברים נסתרים… לא נבין לא נידע.

 

 

בתמונה:  גלית רחמנוב עם רפי ארניה

Views: 1,523

3 Comments

  1. יש לי אפס אמון בשופטים ובהליכי המינוי שלהם שהם מושחתים למדי.
    כשפנו אלי לשם הגשת התנגדות למינוי שופט אמרתי תמיד חבל על הדלק חבל על הבול חבל על הזמן.
    ממילא זה משחק מכור בטח כשמדובר במקורבת .
    נתקלתי פעם בהוצלפ בארניה שעה ששימש כרשם הופתעתי לטובה הבן אדם קרא את התיק הבין ן את החומר הבין את המטריה המשפטית לרגע לא הייתי בטוח שאני נמצא ברשות מנהלית בישראל אבל התעשתתי בדקתי את עצמי והבנתי שרק בישראל מדברים בעברית אז הבנתי שאנחנו בישראל.
    לא הבנתי כבר אז מה הוא עושה בהוצלפ ולא במחוזי בהשוואה לשופטים במחוזי שלא קוראים תיקים לא מכירים את חוק .
    לא מביע דעה לעצם האמור לאור הטענות שנטעו כנגדו בהליכים אחרים שכמדומני אסורים בפרסום.

    מה שהיה עצוב בתיק ולא קשור לארניה זו הרשעות של שופט אחד כמדומני ” חביב ” של עדנה שהחליט שהגבר הגם שהוא מוגדר כעיוור על ידי הביטוח הלאומי הוא למעשה פיכח בעל יכול השתכרות גבוהה לשם חיוב במזונות . פשוט מחריד.
    הגבר אולי לא היה צדיק גדול כשהיה פיכח אבל עיוור הוא היה אבל כשרוצים לטחון גברים בבתי משפט אז גם עיוור רואה ובעל כושר השתכרות גבוה שיספרו את זה לבטל”א .
    אוי לעם שאלה הם שופטיו אןי לעם שזו מערכת ” המשפט” שלו . האם נוכל לשחיתות במערכת המשפט ימים יגידו?

  2. מ לגבי השופט אסף זגורי קידמו אותו בתפקיד בושה וכלימה לקח אשה נשואה בעיתון בתפקיד וקיבל פרס מהנשיאה ככה מתנהלת מערכת המשפט בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *