EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה אביטל פינק הפעילה שוטרת אנה מלצקי לפיתוי גברים בצ’אטים וגרמה לה טראומה “האם רטוב לך בכוס”?

מה עושים בתחנות המשטרה כאשר משועממים ואין משהו עסיסי להתעסק בו והמפקד רוצה כותרות?  מפעילים שוטרת שתשב באינטרנט ותנסה לדוג גברים שמחפשים סקס.  ככה עשתה הפרקליטה אביטל פינק (מחוז מרכז), שהושיבה את השוטרת אנה מלצקי מול מחשב וביקשה ממנה לדוג פדופילים.  תיק 19146-11-18.

אנה מלצקי: שוטרות זוטרות מתבקשות לאלתר תכני פיתוי מיני וירטואי ונחשפות לתועבה מינית

 

מדובר בתהליך ארוך וקשה בו צריך לבשל את ה”פדופילים” המון זמן, לקנות את אימונם, לעורר בהם פנטזיות, לגרור אות בלשון, להתגבר על בקשות לשוחח בווידאו, או לעבור לצ’אט בוואפ.

בד”כ זה מתחיל עם דמות עמומה בת 20 פלוס שהשוטרת בונה, אבל במהלך הצ’ט השוטרת הדייגת שותלת רמזים שהיא בת 13, ומנסה לגקבוע פגישה.

לא ידוע לנו אם קיים קורס פיתוי גברים בצ’ט וירטאולי של המשטרה ואיך מכשירים את הדייגות האלה לעבודתן.

לא ידוע לנו אם יש נוהל העסקה מכוון, ואם אי פעם הוקמה ועדת הפקת לקחים לאור מקרים רבים שבהם נפסלו הדחות כאלה לדבר עבירה בגלל הגנת ה”פח יקוש”.

השוטרת אנה מלצקי מתחננת לגברים שישלחו לה דיק פיקים

 

בכל מקרה, יש פה שוטרת אנה מלצקי שהעבודה שלה במשטרת ישראל היא חשיפה לתכנים מיניים, כולל הרבה פעמים חשיפה לתמונות זין (דיק פיקים) שהגברים הניצודים שולחים, ובפועל זו עבודה מסוג “הטרדה מינית” לכל דבר, אבל מרצון.  כלומר השוטרת מקבלת פקודה להיות מוטרדת מינית ובגלל שהיא מסכימה אז היא לא מוטדת מינית, ולא מפתחת פוסט טראומה….

כלומר אם השוטרת היא מזכירה במפעל שמקבלת תוכן כזה או תמונה כזו, היא בהחלט יכולה לטעון שיש לה פוסט טראומה, שהיא קפאה, שהיא בולעת כדורים, שזה שיתק לה את האמון בגברים ואינה יכולה לצאת לדייטים, שיש לה נכות נפשית פרמננטית על סמך פוסט טראומה, ולהוציא מיליוני שקלים מהביטוח הלאומי, משולח הדיק פיק, ומהמעסיק שלו ושלה.

כשמדובר במלכודת משטרתית איך השוטרות המפתות לא מקבלות פוסט טראומה וקופאות????

 

אז הנה כאן אביטל פינק העסיקה את אנה מלצקי בדיוק בתפקיד כזה.  איך אנה מלצקי לא קופאת?  איך היא לא נכנסת לטראומה כששולחים לה דיק פיק?  איך היא לא הולכת לפסיכיאטר וטיפולים?

למה היא לא בולעת תרופות פסיכיאטריות, ואיך היא בכלל יכולה לנהל יחסים עם גברים אחרי כזו חשיפה?????

היו לא מעט תביעות של נשים במשטרה אשר עבדו בעבודות האלה, הופעלו כסוכנות מדיחות, אם לשם מין וירטואלי ואם לשם הדחה לקניית קנביס.  בסוף זה חזר כבומרנג על המשטרה כאשר הן תבעו את המשטרה.

לוחם בצנחנים נפל בפח ושאל את אנה מלצקי אם הכוס שלה רטוב

 

הנה כתב האישום שתפרה התובעת המשטרתית אביטל פינק למסכן.  שימו לב שהנאשם הוא בן 40, נשוי עם ילדים, לוחם פעיל, סגן מפקד גדוד בשירות מילואים פעיל בצנחנים עם תואר ראשון בלימודי ממשל ומנהל עסקים ותואר שני בלימודי צבא וביטחון  ועוסק בסדנאות וקורסים למיומנויות בשטח.

לדבריה של אנה מלצקי שקראה לעצמה “סול” הנאשם קרא לעצמו “חתיך משפריץ המון“… הוא שלח לה בסקייפ תמונה שלו ושאל אותה אם הכוס שלה מתרטב כשהוא רואה את חתיכותו.

נו…  ואיך אנה מלצקי לא מקבלת פוסט טראומה מזה שגבר שואל אותה אם הכוס שלה מתרטב?

התשובה מאוד פשוטה.  אם אישה מקבלת כסף (המשכורת של משטרת ישראל) אז היא מפתחת חסינות מפני פוסט טראומה, קפיאה ושוק…..

שימו לב שאנה מלצקי היא לא העדה היחידה.  יש אחרים, משה פרידמן וטל גבאי, מה שמראה כי זה מבצע שהמשטרה השקיעה בו המון זמן ומשאבים, והשאלה המשאבים האלה באו על חשבון מה בדיוק???????

 

כתב האישום עם העדה אנה מלצקי והתובעת אביטל פינק 19146-11-18

PDF

כתב אישום מדינת ישראל באמצעות אביטל פינק נ מאור פרנטה תפירת תיקי פנטזיה מינית בצ'ט 19146-11-18

 

איך השופטת אפרת פינק דנה בתיק שבו על כתב אישום חתומה אביטל פינק?

 

ויש עוד פרט מוזר.  על כתב האישום חתומה התובעת המשטרתית אביטל פינק, אבל התיק נדון אצל השופטת אפרת פינק.  האם יש קשר משפחתי לאביטל פינק, טל. 054-2559393?   שלחו לדיון תובעת משטרתית אחרת….

 

פרוטוקול אפרת פינק דנה בכתב אישום שניסחה הבת שלה השוטרת אביטל פינק 19146-11-18
פרוטוקול אפרת פינק דנה בכתב אישום שניסחה הבת שלה השוטרת אביטל פינק 19146-11-18

 

באתר ערוץ 7 פורסם ש”השופטת אפרת פינק משתייכת למשפחה שנחשבת לאצולת השמאל. היא נחשבת לנסיכת שמאל, היא אחותו של יא-יא פינק שהתמודד במפלגת העבודה ולאחר מכן במפלגתו של אהוד ברק. היא רעייתו של אבי חסון, מי שהיה ראש מטהו של פואד. היא גם עברה את המסלול שעד לתקופת איילת שקד הוביל שופטים שמכהנים זמן קצר כעורכי דין, ומיד לאחר מכן מתמנים לגוף של הקרן החדשה והלאה לשפיטה במסלול שהעליון פיתח כשהיו לו יותר כוחות בוועדה לבחירת שופטים”.

 

נציין שכתב אישום זה הודלף לעיתונאית לי עייש שעשתה כתבה שקרית וחטפה על זה כתב תביעה בלשון הרע של 300,000 ש”ח.

מהלומה לכתבת הזבל לי עייש בהמת המגדר ספגה תביעת לשון הרע של 300,000 ש”ח על ייחוס כוזב של פדופיליה וירטואלית לתושב פ”ת

Views: 241

4 Comments

  1. “גם אנחנו כתבנו את זה. לא צריך לעיין אצל קימקא. אבל הוא מוזמן לשלוח לנו כתבות מנוסחות בשפה לא מליצית. שפתו המליצית מבריחה קהל.”
    צודק אבל קשה לשנות אדם ואדי בגילו . לשמחה חשוב לדייק ולכן הוא מאריך יעצתי לו שיכתוב תקציראבל לגבי דידו זו עבודה כפולה. וחבל עם עדנה היתה מתחילה במועד בו שמחה החל זה היה כנראה אתר האינטרנט הנקרא ביותר.
    הערת מערכת:
    כבודו מוזמן להציג את עצמו. קצת ביו ורזומה.
    “לגבי דידו”… מי מדבר ככה? רק מי שנולד לפני 1948 אולי…

  2. מכתב האישום לא עולה שהציגה עצמה כבת 20 אלא כבת 13 לפחות בנשתמע אם הציגה כבת 20 מלכתחילה ולאחר מכן שינתה גרסתה אין מקום להגיש כתב אישום יש גבול לסוכן מדיח .

  3. וחבל שהרפורמה של לוין היתה על משילות ולא על שחיתות כך יצא שאיחד את הימין והשמאל למאבק ברפורמה כאשר גם שני הלוחמים הותיקים ביותר בשחיתות מערכת המשפט התנגדו לרפורמה במתכונת שהוצעה . עיין כתבות של שמחה ניר בקימקא

    הערת מערכת:
    גם אנחנו כתבנו את זה. לא צריך לעיין אצל קימקא. אבל הוא מוזמן לשלוח לנו כתבות מנוסחות בשפה לא מליצית. שפתו המליצית מבריחה קהל.
    [email protected]

  4. מההכרות שלי מי שמתמנה לשיפוט בתום 5 שנים כעו”ד זה מקושרים ברמה גבוהה קרבה משפחתית לשופט/ת בכיר .

    לעתים זה מוצע כמה שעל פניו נראה כאתנן דמי שתיקה למי שמבקר את מערכת ה” משפט” .
    סתם עו”ד מהשורה זה כמעט בלתי אפשרי להתמנות לאחר 5 שנים . וחסכתי עוד דברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *