EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

בחירות 2022 2: אורלי לוי אבקסיס “זכור את אשר עשתה העמלקית” שונאת גברים קלינית בהמת מגדר מזוגזגת וסתומה

אורלי לי אבקסיס בפרסומת לגירוי מיני של מוצרים פאליים

היום 10/8/2022 מתקיימות בחירות הפריימריז לליכוד.  גם אורלי לוי אבקסיס מתמודדת וזה הזמן להזכיר שהעמלקית הזו היא בהמת מגדר פמיניסטית, זונה צבועה עם פה ג’ורה ארסי.  את כל מרצה בכנסת השקיעה אך ורק ליצור חברויות עם הפמיניסטיות זהבה גלאון, מירב מיכאלי, שולי מועלם ועאידה תומא סולימאן על מנת להעביר חוקים שירוששו גברים בגירושין, שיהיה יותר קל להפליל גברים באלימות בלי כל ראיות, ולשדוד את הגברים במזונות מפלים ושערוריתיים.

ההתבטאויות של אורלי לוי אבקסיס נגד גברים היו בסטייל תגרנית שוק בעיר נידחת.  כמו תגרנית זולה שאף אחד לא שם לב אליה, הרימה קולה בצעקות נגד כל גבר שהגיע לכנסת וביקש לדבר על שוויון בין המינים.

ראו מה עשתה אורלי לוי אבקסיס לאבא הנהדר אלי דניאל.  מופע האיימים של אורלי לוי

זה מה שנכתב עליה ביוטיוב על סרטון זה:  “אמא’לה איזה פחד, אורלי לוי אבקסיס, הבת של דוד לוי עשתה לנו הורור שואו בכנסת. מופע אימים של הורמונים מוטרפים כמו שרק פמיניסטית חמומת מוח יודעת. לטענתה משלוח פרחים לאישה זו אלימות, ולטענתה אבא לא ראוי לקשר עם ילדיו. מעניין מה דוד לוי היה אומר על פרח היצירה. פחח”.

עו”ד ירון מידן כתב עליה:  “אחד הגורמים הכי אלימים והכי פוגעניים בזכויותינו לשוויון וזכות ילדינו להורות שווה”.

היציאות שלה נגד שוויון בהורות ונגד גברים בכלל לא הפריע לה להתראיין ולספר שהיא בכלל לא אמא שמטפלת בילדים שלה.  בגלל הנסיעות שלה לירושלים, מי שטיפל בילדים זה בעלה.  אבל מה שקורה אצלה בבית, זה שהפכה את הבעל שלה לעבד השפוט לה, לא מפריע לה לפתוח ג’ורה על כלל הגברים בישראל שהם “הורים לא ראויים”.

הנה כאן אורלי לוי אבקסיס קורנת מאושר עם פרצים של אורגזמה פמיניסטית בדגדגן…. צוהלת עם חברותיה האמיתיות – כנופיית הפמינאציות.

 

אורלי לוי אבקסיס עם חברותיה הפמינאציות מאושרת עד הדגדגן
אורלי לוי אבקסיס עם חברותיה הפמינאציות מאושרת עד הדגדגן

 

 

מיכל רוזין ממרץ עם אורלי לוי בכנס שנאת גברים ופמינאציה
מיכל רוזין ממרץ עם אורלי לוי בכנס שנאת גברים ופמינאציה

אורלי לוי התחילה הקריירה בפרסומות להחפצה מינית

אורלי לי אבקסיס בפרסומת לגירוי מיני של מוצרים פאליים
אורלי לי אבקסיס בפרסומת לגירוי מיני של מוצרים פאליים

את הקריירה שלה התחילה דווקא כדוגמנית נמוכת קומה שנתנו לה ג’ובים רק בגלל הקוריוז שהיא הבת של חה”כ דוד לוי.

זה לא הפריע לה להצטלם בפוזות מיניות כולל בגדי ים, מחזיקה איברים פאליים דמויי זין ומקרבת אותם לפיה בתנוחה מגרה לגירוי הכרטיסן של הרכבת – גבר.  אנחנו מדברים על הפרסומת לשוקולד “מקופלת” בשנת 1996.

אחרי שהתפרסמה בזכות ההחפצה המינית העצמית שלה, הקדישה הקריירה בכנסת להילחם ב”החפצה מינית” של נשים בגירושין.  איזו צביעות.  כל מה שמירב מיכאלי היתה מתביישת להגיד כי זה היה פוגע לה ב”קלאסה”, אורלי לוי אבקסיס לא התביישה להגיד….  ובצרחות של זונה ליגה ז’ שלא קיבלה שכר.

אורלי לוי אבקסיס גם מקופלת וגם מזוגזגת

זוכרים איך צחקו על ציפי לבני שעוברת ממפלגה למפלגה כמו זיקית משנה צבעים?  גם אורלי לוי היתה בדיוק אחת כזו.  זיקית אפורה ומדובללת שאפילו צבעים אין לה. הקימה מפלגה בדיחה “גשר” עם אפס מצביעים…..

התחילה כגרורה של אביגדור ליברמן.  עברה למפלגת העבודה עם אבי גבאי ומירב מיכאלי ועשתה ברית עם מרץ (זהבה גלאון) לרוץ ביחד בבחירות, ואחר כך קריצה קטנה של ביבי נתניהו…. והיא השתריינה לעצמה בליכוד כאפס מאופס.

לפני ההשתריינות בליכוד הצליחה לקושש לעצמה ג’וב נחשק כשרה לענייני פיתוח הקשר עם הפריפריה שנקרא “שרה לחיזוק וקידום קהילתי”.  מה היא עשתה בתפקיד הזה שתפרו לה?  כלום ואפס מאופס. הון תועפות של מיניסטריון ממשלתי שירד לטמיון בגלל שגעון הגדלות של האפסית הקטנה.

בידיעות אחרונות כתב עליה אלעד וולף: “אורלי לוי אבקסיס היא כל מה שרע בפוליטיקה. אסור שתשוריין בליכוד…  אידאולוגיה היא דבר גמיש. היא הוכיחה את זה כשהשתבצה עם ליברמן ברשימת הליכוד-ביתנו, כשלקחה חלק בקמפיין “חנין לג’נין”, כשהקימה סיעת יחיד, כשניהלה מו”מ עם בני גנץ, כשהצטרפה לעמיר פרץ, כשהתמזגה לרשימה אחת עם מרצ וכשהשלימה סיבוב של 360 מעלות בחזרה לגוש הליכוד אחרי שקיבלה את המקום שלה בכנסת ממצביעי שמאל.  לאן פניה בליכוד? על כך אפשר ללמוד ממופע החנופה המתבקש אך עדיין מעורר מבוכה שהקדישה לרעיית ראש הממשלה בישיבה בכנסת ביום המאבק באלימות נגד נשים. בבחינת, אני יודעת למי אני צריכה להתחנף כאן כדי להתקדם”.

 

 

“נכון, מפלגה היא רק פלטפורמה לקידום רעיונות. אף אחד לא צריך להישבע אמונים למפלגה, אלא רק לעצמו ולציבור שבחר בו, אבל קשה שלא להתרשם שאת לוי-אבקסיס לא מעניינת המפלגה, לא הציבור שבחר בה ולא השותפים שלה לדרך. את אורלי לוי-אבקסיס מעניינת רק אורלי לוי-אבקסיס.”

“נזכיר: מדובר במי שסקרי הטלוויזיה נתנו למפלגה בראשותה בערך 0.1%. זה קורה כשפעם אחר פעם יורקים בפניהם של מצביעים ושותפים….  לא חסרו מקרים בקדנציה הנוכחית שבהם עמדה על הדוכן, השמיצה וזרקה בוץ על מי שהשתמשה בקולותיהם על מנת להגיע לכנסת”…..  הבושה הזאת היא של כנסת ישראל כולה. לא מדובר כאן בעניין של מחנה השמאל או הימין. לוי-אבקסיס היא עניינם של כל הפוליטיקאים וכל מי שחשוב לו האמון במשחק הפוליטי והדמוקרטי בישראל. בהתנהגותה היא יורקת עליו. יותר מאי פעם, “פוליטיקאי” היא כיום מילת גנאי. הציבור מאבד יותר ויותר אמון במנגנון הדמוקרטי שהופך להיות משחק משעשע של כתבים וחובבי הז’אנר. מדובר בסכנה אמיתית לדמוקרטיה”.

https://www.ynet.co.il/news/article/rJVLfqX2P

Views: 39

7 Comments

  1. צדק פואטי אורלי לוי שהיתה בכל הקשת הפוליטית נבעטה החוצה כנראה לתמיד . וישר כוח לחבורה האמיצה העושה במלאכה

  2. למשל, אחד ממנהלי הדף הזה. רק כשתהיה לו חסינות דיונית הוא יוכל לשהות בסדום.

  3. ראיתי שמר פייגלין לא נבחר – צדק פואטי. פוליטיקאי צריך ללמוד לקיים לא רק להבטיח ואז להשתין בקשת על הבוחרים שבמקרה שלו רבים היו אבות גרושים שבתמימותם הצביעו לו.

    לתפיסתי, עד שאדם מהגרעין הקשה של האבות הגרושים יכנס לכנסת ולא משנה מאיזה מפלגה. הבחירות האילו לא שונות ממה שקיים כבר יותר משלושים שנה.

    רק אם אדם שחזקת הגיל הרך או נטרול מרכזי הקשר והעלוקות ממשרד הרווחה חשובה לו יותר משלמות הקואליציה או כל נושא אחר, יכנס לכנסת. רק אז יגיע השינוי המיוחל.

    עד אז אבות גרושים מוזמנים לא לשחק במדמנה הפוליטית.

  4. חבל שלא פרסמת יומיים קודם הצבעתי עבורה כי הצילה את ביבי לפני 2 מערכות בחירות

  5. עוד כלבה פמיניסטית מקצועית שרכבה על הגל של האבא הפאתטי. לפני 40 שנה פרחולות כמוה היו עובדות בכביש. כיום בכנסת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *