EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פרוטוקול מעצר של רמי גרינברג ראש עירית פ”ת – שופט מהניילונים גיל גבאי שהיה סנגור מכר נפשו לשטן והיום עוצר אנשים על “שיבוש” על ימין ועל שמאל

השופט גיל גבאי היה סנגור כושל והיום עוצר כל מה שזז

לפנינו פרוטוקול דיון בהארכת מעצר של ראש העיר פ”ת רמי גרינברג בבית משפט השלום בראשל”צ.  השופט הוא גיל גבאי, שופט חדש שקיבל מינוי באפריל 2022 (לפני 4 חודשים), ולפני כן היה סנגור מטעם הסנגוריה הציבורית, כלומר עו”ד כושל שלא יכול להביא לקוחות בעצמו – וגם מוכר את הלקוחות שלו כנהוג בסנגוריה. מ”י 22784-08-22

מצופה מעו”ד הגיע מהסנגוריה הציבורית שכאשר הוא נהפך שופט – להבדיל משופט המגיע מהפרקליטות, שהוא ינסה לחולל שינוי ולנהל את דיוני המעצרים באופן הוגן שאינו מוטה לטובת הפרקליטות.  אבל זו רק פנטזיה.

 

השופט גיל גבאי היה סנגור כושל והיום עוצר כל מה שזז
השופט גיל גבאי היה סנגור כושל והיום עוצר כל מה שזז

 

 

 

השופט גיל גבאי ב 2011 לפני 10 שנים
השופט גיל גבאי ב 2011 לפני 10 שנים

הנה שופט שמוכר את כל ערכי הסנגוריה לשטן ומוכר את נפשו לפרקליטות ולחונטה המשפטית.

נסביר.  בדיוני מעצרים בישראל המשחק מכור מראש. השופטים הם בובת על חוט של המשטרה (ראו מקרה השופטת המופתעת רונית פוזננסקי)  ועושים מה שהמשטרה דורשת.  מגיע קצין ומגיש דו”ח סודי.  כמעט תמיד הוא טוען שיש חשש לשיבוש והוא אומר לשופט שיש 100 פעולות חקירה בנות שיבוש – ולכן חוסה להחזיק את החשוד במעצר… שלא ישבש.

כששואלים אותו שאלה תמיד אותה תשובה “הכל מונח בפני בית המשפט”.

כשגיל גבאי היה סנגור השיטות הבזויויות האלה היו צריכות להרתיח את דמו.  הוא היה מנסה לשאול את הקצין שאלות להוכיח שאין חשש לשיבוש ושהמשטרה עובדת על בית המשפט.  זה היה מתסכל מאוד להמציא שאלות על מה שכתוב בדו”ח סודי….

והנה עכשיו זה בדיוק מה שהוא עושה.   הוא לא שואל באופן אקטיבי את הקצין שום שאלה, למרות שחוץ מהקצין רק הוא יודע מה הסיבה למעצר.  לא מפריע לו בכלל שהוגש דו”ח סודי (וזה לא סוד שכל הדו”ח הסודי הזה זה בלוף אחד גדול).

הוא יודע שכאשר הקצין אומר לו שיש “אינדיקציות” פירושו של דבר שאין למשטרה כלום ושום דבר נגד החשוד.  הרי אם החשוד שומר על זכות השתיקה בשביל מה צריך להחזיק אותו במעצר?  ואם למשטרה יש ראיות בשביל מה הם צריכים לחקור את החשוד במעצר?  שיגישו את כתב האישום, ויאללה בלגן.

פשוט נגעלנו מהשופט הזה.  הוא פשוט מאמץ את כל דפוסי התנהגות של הפרקליטות, ושוכח שהוא עצמו היה פעם סנגור.

זוהי גם תעודת עניות לאיכות החומר האנושי הזיבלוני של הסנגוריה הציבורית… זבלים שבזבלים שמוכרים את הלקוחות שלהם, ואם אחד מהם מתקבל לשפיטה אז הם גם מוכרים את הערכים שלהם.  טינופת.

קלף מנצח – גרינברג היה חופשי לשבש 6 שבועות לפני המעצר

הסנגורים שמייצגים את רמי גרינברג הם עופר ברטל ואמיר ברטל.  במקרה הזה לסנגור שמייצג את ראש העיר יש קלף חזק נגד טענות השיבוש.  גרינברג נחקר במשטרה לפני חודש וחצי, עשו עליו כתבות זובור בהזמנת הפרקליטות ועכשיו עצרו אותו עוד פעם וטוענים שהוא עלול לשבש חקירה.  אם עברו 6 שבועות מאז החקירה הראשונה, והוא היה חופשי כציפורת דרור למחוק את הטלפונים שלו, להשמיד את ההארד דיסק שלו, ולשוחח עם ה”שותפים” שלו, אז מה פתאום שדווקא עכשיו צריך להחזיק אותו במעצר ימים מחשש לשיבוש?

זה באמת אס.  קלף מנצח.  ואיך התגבר השופט הביזיוני גיל גבאי על הטענה (שהוא עצמו היה טוען אותה בעצמו רק לפני 4 חודשים כסנגור)???? טען שכאשר עוצרים יותר מ 2 אנשים ביחד אז החשש לשיבוש הוא “אינהרנטי” כלומר אוטומטי ולא צריך שום ראיות לשיבוש.

אדם אידיוט השופט הזה לכל הדעות.  כמה לקוחות הוא הפיל בפח כאשר היה סנגור של הסנ”צ???

 

השופט גיל גבאי מפרנס את אשתו חנה מינס גבאי בשפיטה מהעכוז
השופט גיל גבאי מפרנס את אשתו חנה מינס גבאי בשפיטה מהעכוז

 

את המשטרה ייצגו רפ”ק רגב קדם רפ”ק זאב חכים ופקד יעל שרמן

 

רפק רגב קדם במשחק מקדים עם אישה זמינה
רפק רגב קדם במשחק מקדים עם אישה זמינה

 

זאב חכים שוטר שתפר תיק שיבוש לראש עירית פת רמי גרינברג
זאב חכים שוטר שתפר תיק שיבוש לראש עירית פת רמי גרינברג

להלן הפרוטוקול, מדינת ישראל נ רמי גרינברג. מ”י 22784-08-22.

פרוטוקול מעצר ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג
Views: 93

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *