EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אורי שהם ביזיון הנתל”ש המטייח: תלונה על הרשם שרון קרן שלא אפשר חקירות נגדיות והעליל על עו”ד יונתן רבינוביץ שהוא מקליט – טויחה

רשם שרון קרן התרגל בהוצלפ שלא לקיים דיונים ולא לקיים חקירות

פורסם ע”י עו”ד יונתן רבינוביץ 23/2/2023.  טרי טרי!

הרשם שרון קרן מנהל דיונים ללא חקירות נגדיות ומעליל עלילות מדמיונו

“מסתבר שבנציבות תלונות הציבור על השופטים כבר אין נציב. ממנים עורכי דין לבחון תלונות על השופטים.  המצב הנוכחי מביא להחלטות מבישות, שהופכת את הנציבות למי שמגבה גם התנהלויות הזויות ופוגעניות של השופטים.
במקרה שלי הרשם שרון קרן מבית המשפט השלום בתל אביב שדן בתביעות קטנות החליט שמי שמגיש בקשה לתיקון פרוטוקול הקליט את הדיון ועבר על החוק היות ואני יתכן שהמבקש זוכר את כל מה שהוחסר מהפרוטוקול. האפשרות שאחרי הדיון, לאחר קבלת הפרוטוקול המבקש פשוט רשם לעצמו את כל שהוחסר לא עלתה כלל על דעתו של השופט או של מי שבחן את התלונה.
רשם שרון קרן התרגל בהוצלפ שלא לקיים דיונים ולא לקיים חקירות
רשם שרון קרן התרגל בהוצלפ שלא לקיים דיונים ולא לקיים חקירות
ההחלטה של עורך הדין מטעם הנציבות, שמצדיק את הרשם על מדיניותו שלא לאפשר חקירה נגדית וסיכומים וכן הצדקה כי החלטתו הפוגענית לפיה מי שמגיש בקשה לתיקון פרוטוקול הקליט את הדיון היא מבישה ולא פחות פוגענית מההתנהלות של הרשם עצמו.
כל כך ברור למה אמון הציבור במערכת המשפט כל כך בשפל אם אלו האנשים שמכהנים בתפקיד שיפוטי כשמי שאמור לבקר אותם מצדד בהתנהלות פוגענית חמורה ביותר”.
אורי שהם שהרבני - זבל שאיילת שקד סידרה לו ג'וב של מכבסת פשעי שופטים
אורי שהם שהרבני – זבל שאיילת שקד סידרה לו ג’וב של מכבסת פשעי שופטים
אורי שהם בייש את עדות המזרח בהיותו חייל נאמן של החונטה האשכנטוזית
אורי שהם בייש את עדות המזרח בהיותו חייל נאמן של החונטה האשכנטוזית

הרשם שרון קרן שעליו הלין עו”ד יונתן רבינוביץ היה רשם בהוצל”פ.  שם לא מקימים דיונים ולא חוקרים.  מחליטים לפי החשק על סמך ניירות.  לא פלא שעכשיו כשהוא שופט הוא לא רגיל לעובדה שבעלי הדין דורשים לחקור ולשאול שאלות.

אורי שהם קיבל צ’ופר מאיילת שקד:  מכבסת תלונות על שופטים

כשעו”ד יונתן רבינוביץ אומר “כבר אין נציב” הוא מתכוון לכך שאורי שהם שהרבני מי שמקבל 1,200,000 ש”ח בשנה לטפל בתלונות הציבור על שופטים לא עושה כלום.  הוא נתן הוראה לפקידים הזוטרים שלו לטייח את כל התלונות, והוא עצמו נהנה מהחיים הטובים של פנסיונר בית המשפט העליון.
עליזה שהרבני גרוטאה גריאטרית שהמליטה מהכוס שלה את אורי שהרבני שהם
עליזה שהרבני גרוטאה גריאטרית שהמליטה מהכוס שלה את אורי שהרבני שהם
בתמונה:  עליזה שהרבני אמא של הנבלה – גרוטאה גריאטרית כשהגיעה לטקס פרישת אורי שהרבני שהם מהעליון

מה מפריע לשופטים שמקליטים אותם???

מה שקרה כאן זה שעו”ד יונתן רבינוביץ הגיע למשפט וציפה לנהל משפט.  אבל הרשם שרון רקרן היה זעפן, קצר רוח ורע מזג ודרש לקצר בזמן לא לחקור ולא לשאול שאלות.  התפתח ויכוח והרשם הורה לקלדנית לא לרשום שום דבר רציני בפרוטוקול,  כרגיל.  מצב שגרתי.  כדי לטרפד ערעור עליו.

אלא שיונתן רבינוביץ לא ויתר, רשם לעצמו בסוף הדיון את המשפטים החסרים בפרוטוקול מזיכרון טרי טרי, ושלח בקשה לתיקון הפרוטוקול.  הרשם שנתפס בקלקלתו, אשר יכול היה פשוט לאשר את התיקון ולסגור ענין, החליט לחסל חשבונות עם רבינוביץ וכתב עליו שיש חשש שרבינוביץ הקליט את הדיון “ללא רשותו”.

ואנו שואלים מה אכפת לרשם אם הדיון מוקלט ע”י עו”ד?  הוא את המשכורת שלו מקבל.  מה זה מפריע לו שהדיון הוקלט?

וחוץ מזה, כיצד הרשם קופץ במסקנות בבחינת “חמור קופץ בראש” ומעליל על עו”ד שעשה את האיום ונורא… הקליט…..  כאשר קיימת אופציה אחרת שהעו”ד רשם לעצמו במהלך ובתום הדיון מה נאמר?

הגיע העת לרפורמה במוסד הנתל”ש

והנתל”ש?  אורי שהם?????  הוא החמור העירקי הגדול מכולם.  מרוב להט לסגור תלונות הוא פשוט מצטט את כל התגובות של השופטים והופך את דבריהם למעיין האמת המפכה, בין אם זו אמת ובין אם זה לא אמת.

עוד נציב תלונות כזה ואבדנו.  כשמביאים למוסד הנתל”ש שופט כמו אורי שהם שבעצמו זירגג אזרחים, טרטר אותם, סילף עובדות, לא נתן להציג ראיות, לא נתן לטעון ותפר תיקים בסיטונות, ברור שאצלו כל השופטים שעושים את זה (מה שהוא עצמו עשה) ייצאו ממנו עם המלצות לקבל את “פרס השופט המצטיין לשנת 2023”.

נזכיר:  איילת שקד היא זו שסידרה לו את הג’וב.  כי היא 50% טביט, והוא 100% עמבה.

עדנה קרנבל ממליצה על בועז סנג’רו להחליף את הנבלה אורי שהם.  המלצנו שסנג’רו ימונה לנשיאות בית המשפט העליון, אבל אם זה לא יסתדר נתנחם במינוי לנתל”ש.

עמ 3 תלונה של יונתן רבינוביץ על הרשם שרון קרן
עמ 3 תלונה של יונתן רבינוביץ על הרשם שרון קרן

 

אורי שהם מקבל נשיקה מזמרת מזרוני להקת הנחל אסתי חיות
אורי שהם מקבל נשיקה מזמרת מיזרוני להקת הנח”ל אסתי חיות (אמי שהם אשתו ממש מקנאת)

 

אהרון ברק ואלישבע בטקס פרישת הטייח העירקי אורי שהם מהעליון
אהרון ברק ואלישבע בטקס פרישת הטייח העירקי אורי שהם מהעליון
Views: 98

One Comment

  1. איני מכרי את עוה”ד יונתן רבינובץ אישית אבל ממעקב אחריו בפייס עולה שמדובר באחד מעוה”ד הבודדים הפועל לטובת הלקוח ללא מורא ומנסה לתקן את מערכת המשפט תחת להרתם לטובת המערכת המקולקלת הזאת ועל כך מגיע לו ישר כח ענק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *