EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

טיפ עדנה קרנבל: לסגור מייד תיבות דוא”ל ב”וואלה” למנוע גישה ממשטרת ישראל: אורית חוטר מפברקת צווי חיפוש תועבת קטינים והפרקליטים טל תבור ועידו נולמן מטייחים

אורית חוטר שוטרת שמחפשת פדופילים בדואר של וואלה

במסגרת תיקי ביבי התגלה שהשוטרים שרצו להפליל את כל מי שמקורב לביבי רצו לחטט בתיבות דואר אלקטרוני של המקורבים לו.

התברר שהפרקליטים טל תבור ועידו נולמן שלחו שוטרות להחתים את השופטת עינת רון על צו למסירת מלוא תכולת תיבת הדואר בוואלה, על בסיס חשד להפצת “תועבת קטינים”.

הפרקליטים טל תבור ועידו נולמן ענו שמדובר ב”שגגה”, לא הסבירו מה הסיבה לשגגה ואיך השגגה השתוגגה, והפילו את מלוא האחריות על השופטת שהפגרה עינת רון בטענה שאם חתמה זה סימן שהיו בפניה ראיות מוצקות………

מסקנה:  לברוח מהר מכל תיבות הדואר הישראליות

כל מי שחרד לפרטיותו כדאי שמייד יסגור את כל תיבות הדואר שלו באתרים ישראלים כגון “וואלה”, ומומלץ לעבור להשתמש באתרים זרים כגון ג’ימייל, יאהו, הוטמייל וכו’.

הסיבה להמלצה זו היא שהחברות הישראליות כפופות לצווים שמשטרת ישראל יכולה להחתים שופט ישראלי במעמד צד אחד, על בסיס שקרים כדי הדמיון הטובה של השוטר המבקש, והופה בבת אחת “וואלה” מוסרת את כל תיבת הדואר על כל התכולה שלה למשטרת ישראל לעיון, חיטוט ותפירת תיקים.

 

אורית חוטר שוטרת שמחפשת פדופילים בדואר של וואלה
אורית חוטר שוטרת שמחפשת פדופילים בדואר של וואלה

להבדיל, בתיבות הדואר האמריקאיות, כאשר ספק תקשורת או אינטרנט מקבל צו במעמד צד אחד לגילוי תכולתה של תיבת דואר אלקטרוני, קיימים מנגנונים ונהלים לפיקוח על היקף וכמות שיתוף הפעולה עם המשטרה.

במקרים בוטים במיוחד חברות אלה גם מגישות התנגדות לבית המשפט כדי לא לפגוע בפרטיות הלקוח.  בישראל זה לא קורה.  החברות הישראליות משתפות פעולה עם המשטרה ומוסרו כל מידע אפשרי – והעיקר שלא יבואו אליהם בתלונות מהמשטרה.

אורית חוטר פיברקה חשד:  “תועבה בדמות קטין”

הנה מקרה שפורסם השבוע ברשתות החברתיות.   רפ”ק אורית חוטר רצתה לתפור תיק בפרשת הצולללות (פל”א 51531/16) למר אבריאל בר יוסף (סגן יו”ר ביטוח לאומי לשעבר) ואשתו.  הנ”ל הגישה בקשה במעמד צד אחד (בנט המשפט 63498-03-127) בתאריך 28/3/2017 וכתבה עליהם שיש חשש שיש להם בתיבת הדואר תועבה פדופילית של קטינים.  כמובן שמדובר בחשש לתועבה מצוץ מהאצבע.  אורית חוטר דרשה את כל התיבה החל מ 1/1/2009.

וואלה שיתפה פעולה עם זה ומסרה 9 שנים אחורה את כל החומר.

הבקשה הוגשה לפי סי’ 43 לפקודת סדר דין פלילי (מעצרים וחיפוש ( נוסח חדש) 1969 כ”בקשה למתן צו להמצאת מסמכים”.   נוסח הסעיף בפקודה:  “ ראה שופט שהצגת חפץ נחוצה או רצויה לצרכי חקירה או משפט, רשאי הוא להזמין כל אדם, שלפי ההנחה החפץ נמצא בהחזקתו או ברשותו, להתייצב ולהציג את החפץ, או להמציאו, בשעה ובמקום הנקובים בהזמנה”. ה”חפץ” הוא תיבת הדואר וכל מה שיש בה.  לשוטרים יש סמכות לפעול רק על אתרים ישראלים.  לכן המסקנה המתבקשת:  פשוט הימנעו מאתרים ישראלים כדי שלא יחטטו לכם בדואר.

לעזוב את וואלה.  מייד!!!

האם אתם רוצים שזה יקרה גם לכם?  לביטחונכם האישי עזבו את וואלה מהר.

וואלה נמצאת בבעלות הג’רוזלם פוסט והמנכ”ל שלה היה אילן ישועה החל מ 1/1/2006. השם הרשמי של וואלה היא “”טלטל ערוצי תקשוב בע”מ”.

גם ככה האתר וואלה בלתי נסבל לגלישה.  טונות של פרסומות, טונות של כתבות מתחזות לחדשות שהן פרסומות, וממילא כל הכתבים עוסקים בהעתק הדבק ואין שם שום תחקיר עצמאי.

 

אורית חוטר בקשה צו להמצאת תיבת דואר מייל וואלה בתירוץ של תועבה בדמות קטין
אורית חוטר בקשה צו להמצאת תיבת דואר מייל וואלה בתירוץ של תועבה בדמות קטין

קבלו בדיחה:  תגובת הפרקליטות היא שהאשמה היא עינת רון השופטת שמתה

הפרקליטים טל תבור ועידו נולמן טוענים שמכיון שהשופטת עינת רון חתמה על הצו – זה מכשיר את כל ה”שגגות”.

בתמונה:  עידו נולמן שהודה כי הבקשה להורות לוואלה למסור את תיבת הדואר בחשד לאיתור תועבות קטינים היתה שגגה.  אבל היי…..  הקטינים המתועבים נמצאו בפייסבוק.

 

עידו נולמן מודה שהפרקליטות עשתה שגגה ומפיל אחריות על שופטת שמתה
עידו נולמן מודה שהפרקליטות עשתה שגגה ומפיל אחריות על שופטת שמתה

 

 

1 תגובת פרקליטות מדוע ביקשו צו חדירה לדואל וואלה בטענה של תועבת קטין
1 תגובת פרקליטות מדוע ביקשו צו חדירה לדואל וואלה בטענה של תועבת קטין

 

2 תגובת פרקליטות מדוע ביקשו צו חדירה לדואל וואלה בטענה של תועבת קטין
2 תגובת פרקליטות מדוע ביקשו צו חדירה לדואל וואלה בטענה של תועבת קטין

 

 

 

Views: 243

One Comment

  1. אין עוד שופטת אני חושב , שהייתה מיישרת קו עם המשטרה והפרקליטות , יותר מעינת רון.

    עוד בחייה , כנשיאת בתי משפט השלום , כל בקשה שהשוטרים ביקשו היא חתמה להם בעיינים עצומות. הם ’’ אהבו אותה’’ או יותר נכון אהבו לנצל אותה…
    זה היה התחביב שלה , לדפוק אזרחים.
    לא במקרה היא הייתה בזמנו גם התובעת “בהלכת יששכרוף” , היא רצתה להכשיר את הראיות הלא חוקיות שהושגו ללא צו. מבחינתה זה בסדר שהיה חחפוש לא חוקי .
    מזל ובדרך נס שבית המשפט העליון זרק אותה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *