EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

תמי אולמן שכרון הכוח 3: כתב תביעה נגד גוגל שלא הסירו פרסום שהיא “לקקנית לפרקליטות שמוכרת את הלקוחות שלה”. היחצן שלה יבגני זרובינסקי וביני אשכנזי כתב זבל בוואלה השמיטו את הביטויים “מוכרת לקוחות ואפס זיכויים”

תמי אולמן פוסטמה עם אפס זיכויים מוכרת לקוחות

לפנינו כתב התביעה של עו”ד תמי אולמן שתובעת את גוגל ישראל על 1,000,000 ש”ח בגין לשון הרע, הפרת פרטיות וסעד הצהרתי שהיא זכאית להסרת פרסומים שלא מחמיאים לה.  מספר תיק 33342-01-24 השלום קריות, נקבע לדיון אצל בן ציון ברגר ב 26/2/2024 שעה 14:00.

תמי אולמן מתלוננת שגוגל לא הסירו ממנוע החיפוש כתבה המתארת אותה כעו”ד בינונית שמוכרת את כל הלקוחות שלה בעסקאות טיעון עם הפרקליטות וש”אין לה אפילו זיכוי מרטיט אחד”.  מה שנכון נכון…  16/1/2024.

בדרך כלל נשים ש”מוכפשות” מבקשות צו איסור פרסום כדי שהביטויים לא ייחשפו לציבור, שהציבור לא יידע מה נחשף לגביה.  אבל זאת, תמי אולמן, משהו אחר.  רודפת פרסום.  להיפך, היא שכרה צוות יחצנות, והפיצה לכל העולם דרך היחצנות באותו טקסט את הכתבה המוכנה כדי להתפאר שהיא תובעת את גוגל…. על 1,000,000 ש”ח.

כשתקראו את כתב התביעה תראו שהיא בכלל טוענת שגוגל התרשלה כלפיה, והעילה היא רשלנות ולא לשון הרע….

יבגני זרובינסקי היחצן הפרטי של תמי אולמן על חשבון הלשכה

 

יש לתמי אולמן יחצ”ן שהיא לא משלמת עליו שקל.  הלשכה משלמת עליו.  היחצ”ן הרוסי הסלב יבגני זרובינסקי נבחר ללא מכרז לייחצן את תמי אולמן על חשבון תקציב לשכת עוה”ד בזמן שבאף מחוז לא היה יחצ”ן אישי ליו”ר המחוז.

https://www.colbonews.co.il/gossip/snoba/70646/

תמי אולמן בעד הרשעות שווא כי זה מביא פרנסה טובה
תמי אולמן בעד הרשעות שווא כי זה מביא פרנסה טובה

 

תמי אולמן פוסטמה עם אפס זיכויים מוכרת לקוחות
תמי אולמן פוסטמה עם אפס זיכויים מוכרת לקוחות

את שלל הכתבות שאולמן תובעת את גוגל ייחצן עבורה יבגני זרובינסקי

 

יבגני זרובינסקי היחצן הפרטי של תמי אולמן מייצגת הנוחבות
יבגני זרובינסקי היחצן הפרטי של תמי אולמן מייצגת הנוחבות

https://www.colbonews.co.il/gossip/snoba/70646/

למה כתבי הזבל ביני אשכנזי ויואב איתיאל לא כתבו שהיא מתלוננת שפורסם שהיא “מוכרת את הלקוחות שלה”? 

 

ביני אשכנזי ויואב איתיאל מוואלה עשו לה כתבה מפרגנת בוואלה, כתבו שהיא מוכפשת אבל לא הסבירו לציבור למה היא תובעת, כלומר מה המילים שהוציאו אותה מדעתה.

איזה כתבי זבל אלה.  הם ידעו שאם הם יפרסמו את הביטויים שבגללם תמי אולמן תובעת, זה יבייש אותה עוד יותר כי הביטויים הם אשכרה נכונים.

הנה מה שמופיע בכתב התביעה, סע’ 9:

רשימת 17 הביטויים שתמי אולמן תובעת את גוגל מיליון שח שלא מוצאים חן בעייניה
רשימת 17 הביטויים שתמי אולמן תובעת את גוגל מיליון שח שלא מוצאים חן בעייניה

 

במקום לכתוב את האמת שהכתבה חשפה שהיא “מוכרת את הלקוחות שלה, עו”ד בינונית שניזונה מקשרים לוהטים עם הפרקליטות ורק עושה עסקאות, ואין לה אף זיכוי מרטיט“, שני הכתבים האלה רומזים שהכתבה המקורית שפורסמה פה בעדנה קרנבל היא תוצאה של חיסול חשבונות פוליטי מטעמו של יאיר נתניהו.  וזה ממש שקר.

ומה עם אפי?  למה היא לא סבורה שאפי נקם בה????

יואב איתיאל הוא שפוט של תמי אולמן וממציא סיפורים כדי לספק אותה.  ב 2019 כשעו”ד שי פניני רצה להתמודד מוה, היה זה יואב איתיאף שלא הפסיק לכתוב על שי פניני שהוא צרכן קוקאין.

https://news.walla.co.il/item/3241586

על מה תובעת תמי אולמן את גוגל?

האמת היא שאותו נוסח שביני אשכנזי ויואב איתיאל העתיקו מהיחצ”ן של תמי אולמן, הופיע גם במיינט קריות, אצל אדי גל, אבל הוא כן כתב למה היא כעסה. 
לדברי אדי גל “בין השאר כתבה אותה בלוגרית (עדנה קרנבל) כשהיא מתייחסת לעו”ד אולמן: “תמי אולמן היא לקקנית חונטה טיפוסית”, “פרנסתה תלויה בליקוק תחת לפרקליטים”, “זו סנגורית בנשמה או שזו כלבת צייד בתחפושת?”, “פשוט אישה מטופשת נבזית ונאלחת”, “תמי אולמן חרא של סנגורית”, “תמי אולמן מוכרת את הלקוחות שלה“, ועוד שורה ארוכה של ביטוים קשים”.
לדברי אדי גל, “בתביעה טוענת עו”ד אולמן: “מיותר להכחיש את הפרסומים אשר על פניהם ברור שהם שקריים…. דומה כי הנתבעת הייתה מחויבת להבין ההשתלחות ללא כל קשר לפניות להסרתן והייתה מחויבת לעשות זאת מיוזמתה נוכח דברי ההבל והקללות כנגד התובעת”.
עו”ד אולמן הוסיפה: “הבלוגרית קרנבל, נכנסת באופן בריוני לחייה האישיים של התובעת באופן מצליב ובוטה תחת הכותרת: “סיפור חייה של הסתומה תמי אולמן“, כאשר הנתבעת משמשת ככלי להפצת התועבה, כלי אשר במידה ולא היה ניתן בידי הבלוגרית, לא היה ניתן לבצע הפרסום השקרי ולא ניתן היה לפגוע בתובעת, אלא רק באמצעות הפלטפורמה שמעניקה הנתבעת הבלוגרית”.
שימו לב שהביטויים האלה לקוחים מתוך טקסטים שבהם יש הסברים על פעילות של תמי אולמן ואז הביטויים האלה מופיעים כמסקנה והבעת דעה.
זה לא שסתם כתבו עליה בעדנה קרנבל כתבה של קללות.  להיפך, הכל שם מופיע בגיבוי אסמתאות ואז מופיעות מסקנות, שהיא מוכרת לקוחות ושהיא מלקקת לפרקליטות.  תוכלו לראות את זה בכתב האישום.

ומה עם הפרסום שהיא נהנית לייצג מחבלים שרצחו על רקע לאומני?  

בנוסף תוכלו לראות בכתבה המקורית שבעדנה קרנבל רשימה של לקוחות של מחבלים פלסטינים ומחבלים ערביים ישראלים שביצעו רציחות ופיגועים, ומי שששה לייצג אותם היא תמי אולמן.  אבל על זה היא לא מתלוננת שזה לשון הרע.  להיפך, זה מביא לה כבוד!
כל עוה”ד הרשלניים הערביים במחוז חיפה והצפון מקבלים “מטריית הגנה” אווירית ממגנת מתמי אולמן, וגם מעובד משרדה, יו”ר ועדת האתיקה ויו”ר המחוז החיפאי עוה”ד שאדי סרוג’י , שהוא “ערבי בובה בשירותה” של “המפלצת המפוחלצת עם השיער הצבוע בצבעי זיקית שנראית כמו מומיה מהלכת ואחת מהפעילות הבולטות של מרד האליטות נגד נתניהו ו”הליכוד”.  (ציטוט מדבריה של יריבתה המרה של אולמן).
יש גם עסקני לשכה בדימוס כמו כמו השופטת חוה מרצקי שהערבים שרפו לה את הבית באירועי נובמבר 2016 ולמרות זה המשיכה ללקק לערבים במסיבות האיפטאר של הלשכה, שבהן העסקנים השמאלנים מלקקים לערבים וגם לשופטים שהם חפצים ביקרם תמורת ארוחות חינם על חשבון הלשכה .
בנוסף לאולמן יש גם את יו”ר מחוז צפון הערבי, מוחמד נעאמנה , ואת קודמו , עוה”ד חאלד חוסני זועבי, שבמשך המון שנים משמשים כציגי הלשכה בוועדה למינוי שופטים.
ב”שומר חומות” פרקליטים ערבים ממחוז חיפה סירבו לייצג את המדינה כנגד המחבלים הפורעים אבל אייסמן ותמי אולמן הגנו עליהם.

חשיפה | נציבות שירות המדינה החליטה שלא לנקוט בצעדים נגד הפרקליטות הערביות שסירבו לטפל בתיקי ערבים שהתפרעו במהלך “שומר החומות”

ציבות שירות המדינה בירכה על כך שפרקליטים ערבים שיתפו את מנהליהם בקושי לטפל בתיקים נגד מחבלים. לפרקליטים לא ייערך כל שימוע ולא תינתן אפילו נזיפה על אי רצונם לטפל בתיקים.

כזכור לפני מספר חודשים בעיצומו של מבצע ״שומר החומות״ חשפנו כאן בחדשות 0404 כי פרקליטים ערבים בפרקליטות מחוז חיפה מסרבים לטפל בתיקים של פורעים ערבים שנעצרו בתקריות במהלך הימים האחרונים.

בכיר בפרקליטות חיפה  מסר לנו  אז “בזה אחר זה הם הודיעו שלא יטפלו בתיקים האלה כי יש להם בעיה אישית. הם פשוט החליטו שהם לא מטפלים בזה. אנחנו בהלם מההחלטה”.

הפרקליט הוסיף: ״הם מזדהים עם האחים שלהם ומבחינתם לא תהיה להם אפשרות לטפל בתיקים שיביאו לענישה״.

פרקליטות חיפה הגיבה אז  כי “האמור בפרסום אינו נכון. בפרקליטות המדינה עובדים מסורים בני כל העדות והמגזרים. תיקי גל האלימות הנוכחי מטופלים במחוזות הפרקליטות, ובכלל זה במחוז חיפה, ע”י פרקליטים ומתמחים יהודים וערבים כאחד. בניגוד לנטען, אין פרקליטים שסירבו לקבל תיקים לטיפולם. בשני מקרים בודדים עלתה בקשה, ככל שהדבר מתאפשר, לשחרר מטיפול בתיקים אלה.

הבקשה לא התקבלה ובזאת בא העניין לסיומו”.

האזינו פה לשיחה בין תמי אולמן לאפי נוה כדי לקדם את יוסי אלרון לעליון ב 2016

כל “סיפור חייה” של אולמן בכתבה בגינה היא תובעת הוא ציטוט מראיון שהיא עצמה נתנה מילה במילה……

וגם שימו לב שהטענה שעדנה קרנבל נכנסה באופן בריוני לחייה האישיים של תמי אולמן תחת הכותרת: “סיפור חייה של הסתומה תמי אולמן”, כאשר הנתבעת משמשת ככלי להפצת התועבה“, גם היא שקרית. 
תחת הכותרת “סיפור חייה” מופיע ראיון מצוטט מילה במילה עם תמי אולמן, ללא תוספות וללא מסקנות. 
כלומר סיפור חייה של תמי אולמן, מפיה עצמה הוא תועבה אחת גדולה.  הרי תחת הכותרת סיפור חייה, רק היא עצמה מצוטטת מראיונות ליקוק ויחצנות שעשתה לעצמה.
תמי אולמן יושבת כמו בטטה מסניפה את הגבריות הגועשת של אבי חימי
תמי אולמן יושבת כמו בטטה מסניפה את הגבריות הגועשת של אבי חימי

איך תמי אולמן תוכיח שהיא לא מוכרת את הלקוחות שלה

 

בכתב התביעה אולמן לא מכחישה שהיא מוכרת את הלקוחות שלה.  היא פשוט אומרת שהיא עו”ד מוערכת מאוד.  אבל גם לזה היתה התייחסות בכתבה המקורית.

כתוב שם שמי שמעריך אותה זו הפרקליטות בעצמה, וכשהיא רצה לתפקיד סגנית לשכת עורכי הדין הממליצה העיקרית שלה היא הפרקליטות.  למה הפרקליטות ממליצה?  כי היא חוסכת להם ניהול הוכחות ומשדלת כל לקוח לקחת עסקה.

כלומר אוהבים אותה בפרקליטות כי היא מוכרת את כל הלקוחות.

למה תמי אולמן לא ציינה בכתב התביעה אפילו זיכוי מרטיט אחד?

 

היא מתלוננת שזה משפיל אותה לקרוא שכותבים עליה שהיא בינונית ואין לה אפילו זיכוי מרטיט אחד.  אבל שוב פעם, היא לא הביאה לדוגמא אפילו זיכוי מרטיט אחד.

העדרו של זיכוי מרטיט מעיד על כך שהיא אכן אחת שאצלה כולם מודים בעסקאות ואין לה זיכויים.  איפה הזיכויים?  סנגור טוב נמדד בכמות הזיכויים.  ראו למשל איך נלחם ירום הלוי לחפותו של זדורוב.  ומרוב קנאה מה אמרה תמי אולמן על ירום הלוי שמביא זיכויים?  שיצא לו פוקס.

איך תמי אולמן הגיעה לנזק של מיליון ש”ח?

 

כמובן שאולמן לא מביאה שום ראיה שהיא הפסידה לקוחות או שההכנסה שלה ירדה.  היא בכלל לא מספרת מה היקף החשיפה של הכתבות לציבור, ואיך בכלל נודע לה ומתי.

היא בודדה כמה משפטים מתוך 2 כתבות שהם בעצם מסקנות, תלשה אותם מההקשר, ודורשת שעל כל ביטוי מתוך הכתבה מגיע לה 140,000 ש”ח.

אלא מאי?  משפט פה ומשפט שם מתוך כתבה אחת, לא מקנה זכות לתבוע על כל צמד מילים שלא מחמיא, כאילו זה עלבון נפרד המזכה ב 140,000 ש”ח ללא הוכחת נזק.

לא.  ממש לא.  שתי הכתבות הן סדרה אחת בהמשכים, “תמי אולמן שכרון הכוח 1″ ו”תמי אולמן שכרון הכוח 2”, בסמיכות זמן זו לזו, כך שיש לראות אותם ככתבה אחת בהמשכים.

על כתבה אחת אי אפשר לתבוע יותר מ 140,000 ש”ח, אם היא מוכיחה זדון.  אבל היא יכולה לחפש בנרות את הזדון, כי בכתבות אין זדון.  הכל מפורט וממוסמך שם ומגובה באסמכתאות, וזו ביקורת צרכנית לגיטימית, גם לפי קני המידה המחמירים של שופטות ישראל.

תמי אולמן פנתה לעדנה קרנבל והציעה 1,200 ש”ח למחוק את הכתבות עליה

 

נציין שתמי אולמן טוענת שהיא לא יודעת מי הבעלים של עדנה קרנבל, ולכן לא יכולה לתבוע את עדנה קרנבל, אבל היא פנתה אלינו והציעה 1,200 ש”ח למחוק את הכתבות!!!!!  זה לידיעת עורכי הדין של גוגל.

השופט בן ציון ברגר קבע שעל תמי אולמן להגיב לעדנה קרנבל עד 14/1/2024. תמי אולמן אמורה להסבר לשופט למה הציעה לעדנה קרנבל 1,200 ש”ח, כשהיא תובעת מגוגל 1,000,000 ש”ח……

 

החלטה בתיק תמי אולמן נ גוגל להגיב לעדנה קרנבל תוך 14 יום 33342-01-24
החלטה בתיק תמי אולמן נ גוגל להגיב לעדנה קרנבל תוך 14 יום 33342-01-24

למה תמי אולמן תובעת את גוגל ישראל כשגוגל אירלנד היא הבעלים של מנוע החיפוש?  

 

כולם יודעים שגוגל אירלנד היא זו שמפעילה את מנוע החיפוש של גוגל.  אולמן היתה צריכה לבקש היתר המצאה לחו”ל לגוגל אירלנד.  היא קיוותה ששופט בקריות שמכירה אותה יעשה לה הנחות פרודצדורליות ויפטור אותה מהצורך להבקש היתר המצאה לחו”ל.

איך בדיוק גוגל חייבת לתמי אולמן בעילה של רשלנות?

  

לפי סע’ 19 בכתב התביעה אולמן כותבת שהסרת פרסומים היא “נורמה” המטילה אחריות על בעלי פלטפורמות דיגיטליות, ולכן מי שלא מסיר כתבות על פי דרישה הוא רשלן.

אבל גם ידיעות אחרונות וגם וואלה הם פלטפורמה דיגיטלית.  אם יוצאת כתבה על תמי וזה לא מוצא חן בעייניה…. האם היא יכולה לדרוש מידיעות אחרונות או וואלה וישראל היום שיסירו כתבה על פי דרישה, רק כי זה לא מוצא חן בעייניה?

אילו היתה נורמה המחייבת הסרת כתבות מהאינטרנט על פי דרישה, אזי האינטרנט היה נשאר ריק, כי כל מי שלא מוצא חן בעייניו משהו יוכל לדרוש הסרה של הכתבה בגלל ה”נורמה” שלא קיימת.

היא מתלוננת שגוגל לא מיישמת נוהל של “הודעה והסרה” ושצריך לייבא את הנוהל מפסיקות בחו”ל.  היא לא מציינת איפה בחו”ל התקבלה הנורמה הזו……  אבל אולמן מודה שפנתה לגוגל בהודעה שהיא דורשת הסרה, ואמרו לה שלפי הנוהל לא מצאו לנכון למחוק את הקישור לכתבה במנוע החיפוש.

כלומר לא צריך לייבא נוהל הודעה והסרה על הבעלים של מנוע חיפוש כי הוא כבר קיים, ואולמן ניסתה את מזלה ולא הצליחה.

הבעיה היא שאולמן מצפה מגוגל שעל כל כתבה בכל מקום באינטרנט, גוגל תעשה תחקיר עובדות עצמאי ותשפוט אם הכתבה ראויה להיות מקושרת במנוע החיפוש.

גוגל לא יכולה להיות בית משפט דיגיטלי לענייני לשון הרע.  לגוגל יש “כללי קהילה” ואם כתבה פוגעת בכללי הקהילה אז הם מסירים אותה וולונטרית, אבל לגוגל אין חובה שלא להתרשל כלפי תמי אולמן.  בוודאי שגוגל אירלנד לא חייבת חובה כזו לפי הדין הישראלי.

לטענתה של תמי אולמן מחובתו של בעל פלטפורמה דיגיטלית לפעול על פי האופן שבו בעל פלטפורמה סביר היה צריך לנהוג.  אבל היא מודה שגוגל היא מונופול דה פקטו על מנועי החיפוש, ולכן גוגל היא בעצמה בעל הפלטפורמה הסביר שלפיו יש לבדוק את מערכת היחסים.

אולמן לא הראתה שיש בעלי פלטפורמה אחרים שנוהגים להסיר כתבות רק בגלל שמישהו מבקש מהם את זה.

כלומר, בניגוד לאמור בפתיח הרי שזו לא תביעת לשון הרע, אלא תביעת רשלנות, וככזו אולמן לא הראתה מניין צצה חובה שלא להתרשל כלפיה.

כמובן שאולמן מתעלמת מהעובדה שהכללת קישור לכתבה במנוע חיפוש נעשית ע”י זחל אלקטרוני ולא ע”י אדם.  די בכך כדי לשלול את הטענה שהפרסום של הקישור במנוע החיפוש הוא “זדוני”, (ולזכות בהכפלת סכום הנזק), כי אין אף אדם שאפשר לייחס לו זדון.

 

למה תמי אולמן הגישה את התביעה בקריות ולא בחיפה?

 

כי בקריות יש לה שופטים ורשמים שחייבים לה את המינויים בזכות העסקנות שלהם בלשכה, מחוז חיפה.  למשל הרשם יניב לוזון.

לפני שנתיים עוה”ד תמי אולמן הגישה תביעת לשון הרע לבית המשפט השלום בקריות נגד אדם בשם אלי שושנהתיק מספר 48388-02-22 בעקבות פוסט “משמיץ” שנכתב נגדה בפייסבוק.  מדובר בפוסט אחרי שפורסם שהיא מייצגת מחבלים ערביים ושושני כתב שהוא חלם שהיא מתה ובא לו להשתין על הקבר שלה, שהיא “שנואה” “רעה” ו”מקוללת” כי היא נהנית לייצג מחבלים.

לאחר שהוא לא הגיש כתב הגנה הרשם הבכיר יניב לוזון נתן לטובת תמי אולמן פס”ד במעמד צד אחד בסכום מאוד גבוה של 144,866 ש”ח ובעקבות כך אלי שושנה הגיש בקשת ביטול פס”ד בטענה שהבן שלו שמי שכתב את הפוסט הוא הבן שלו שגר איתו בבית וסובל ממחלת נפש קשה.  תיק 48388-02-22.  את אולמן ייצגו שיראל בר ודור שוורץ.

אלי שושנה גם הוכיח שהוא לא הגיש את כתב ההגנה שלו בזמן בשל בעיות בריאותיות ונפשיות שלו ושל הבן שלו וגם לא עזרה לו העובדה שהגיע למשרד של תמי אולמן שממשיכה לרדוף אותו עד היום למרות שהגיע למשרד שלה עם בקבוק יין וביקש את התנצלותו על המעשים של הבן שלו.

הבקשה לביטול פסה”ד הועברה לרשם הבכיר יניב לוזון אבל מה שמר שושנה לא ידע הוא שלוזון נבחר לתפקיד רשם בכיר בעיקר בזכות עסקנותו בועד מחוז חיפה בלשכת עוה”ד, בזכות עסקנותם הפוליטית של בני משפחתו במפלגה של איילת שקד-בנט וסמוטריץ’ ובזכות ליקוקיו לתמי אולמן ולחייל שלה יוסי חכם שגם מופיע ברשימת עוה”ד שמנועים להופיע בפניו.

למרות שלוזון ביטל את פסה”ד הוא קבע נגד אלי שושנה קביעות חמורות וקבע שבכל מקרה הוא יחויב לפצות את תמי אולמן גם אם לא הוא עצמו כתב את הפוסט באופן אישי, ובסוף גם חייב את אלי שושנה לשלם לתמי אולמן הוצאות משפט בסכום של
2000 שקל . בתאריך 7/9/2022 לוזון דחה את הבקשה של אלי שושנה לביטול ההוצאות וקבע שעליו לשלם לתמי אולמן 2,000 ש”ח ב – 5 תשלומים ולאחר מכן העביר את התיק להמשך דיון בפני אחד משופטי בית המשפט בקריות לשופט מוטי כהן שעדיין לא התחיל לשמוע את התיק . התיק קבוע להוכחות לפני השופט מוטי כהן ליום 7/4/2024.

לפני שלוזון מונה להיות רשם בכיר בבית המשפט בקריות היה במשך 12 שנה עוזר משפטי של שופטת משפחה בבית המשפט השלום בחיפה, אבל למרות שהיה עובד מדינה הוא היה פעיל פוליטי בלשכת עוה”ד.  בני המשפחה של לוזון, עוה”ד מאיר לוזון ורפאל לוזון , פעילים בעכו במפלגת “הציונות הדתית של בנט ואיילת שקד.

יניב לוזון מונה להיות רשם בכיר בזכות קשריו בלשכה אבל בעיקר בשל לחץ פוליטי של סמוטריץ’ ואיילת שקד.  סמוטריץ’ כתב על זה פוסט בתאריך 30/11/2020 שנכתב לאחר שלוזון נתן פס”ד פוליטי נגד ערבים תושבי כרמיאל. הערבים התלוננו שאין בית ספר ערבי בכרמיאל ולוזון כתב ” “הקמת בית ספר בשפה הערבית, לכל דיכפין ובכל אתר, עלול לשנות את המאזן הדמוגרפי ולפגוע בצביונה של העיר“.

סמוטריץ’ הילל ושיבח אותו:  “הרשם יניב לוזון. מינוי של שרת המשפטים  @Ayelet__Shaked.   ככה עושים שינוי. מחויבים להמשך התיקון”.

https://twitter.com/bezalelsm/status/1333342189603139585

עוד פס”ד שערורייתי בהזמנה נתן פסה”ד הזוי וגזעני נגד אחת מהמסעדות של הרשת “רפאלו”, אבל פסה”ד הזה בוטל במחוזי לפני שבועיים.

השופט לוזון פסק שהמסעדה “העדיפה בהירי עור עם משקפיים” – בערעור נקבע כי לא היו דברים מעולם.  האישה, אותה תיאר הרשם לוזון במילותיו “אשה מזרחית שחומת עור”, לא ייחסה למסעדה רקע גזעני בתביעתה, אך לוזון התייחס לתופעת “הסלקציה”: “לעתים מארחת מעדיפה במבטה הבוחן את בהירי העור ובעלי המשקפיים המעוגלים”. בפסק דין מנומק הוא ציין, תוך הדגשות, כי “תופעת הסלקציה נעשית לפעמים בגלוי ולפעמים נעשית בדרכים מוסוות כבמקרה דנן”.  כאמור, האישה שתבעה, כלל לא טענה לאפליה על רקע זה.

https://finance.walla.co.il/item/3636647

יניב לוזון לוזון הסתיר שהוא שהכיר את תמי אולמן מצוין במסגרת הפעילות הפוליטית שלו בלשכת עוה”ד ושתמי אולמן השתתפה בחתונה שלו וגם מינתה אותו באופן אישי לתפקיד המתגמל והיוקרתי של סגן יו”ר ועדת ההשתלמויות של מחוז חיפה שכולל ארוחות חינם בבתי מלון על חשבו כנסים של הלשכה בבית מלון בחיפה.  ראו וידאו שמוכיח את ההיכרות שיש ביניהם על רקע הפעילות – בלשכה.  בדקה 3:00. *** לאחר פרסום כתבה זו אולמן הפכה את הסרטון לפרטי.

https://www.youtube.com/watch?v=bL38TuPbGcY

בתמונה הרשם יניב לוזון עם מיקי חשמונאי עו”ד למשפחה פמינאצית ושמאלנית קומוניסטית.

מיקי חשמונאי עם הרשם יניב לוזון שני חיילים של כוח תמי אולמן
מיקי חשמונאי עם הרשם יניב לוזון שני חיילים של כוח תמי אולמן

עוה”ד מיקי חשמונאי הייתה בת הזוג של עוה”ד המגה סמאלני אדם פיש . עו”ד אדם פיש היה השותף של עוה”ד רחל בן-ארי והגורו הראשי של הממסד השמאלני האימתני שהתקיים בלשכת עוה”ד במשך שנים. פיש נפטר מדום לב בטראק אופניים במדבר יהודה שבו השתתפה גם בת הזוג שלו עוה”ד מיקי חשמונאי.

עו”ד אדם פיש היה גם השותף העסקי של תמי אולמן בפאב-מסעדה “ברברוסה” בחיפה עד מותו ב 2014 ואז היא נכרה את הפאב. אדם פיש היה החבר הכי טוב שלה ושל יוסי חכם וכולם חלקו את האגנדה השמאלנית-קומוניסטית סטייל עופר כסיף.

 

 

יניב לוזון החייל של תמי אולמן שתלה אותו בקריות לשרת את צרכיה
יניב לוזון החייל של תמי אולמן שתלה אותו בקריות לשרת את צרכיה

תמי אולמן מתנקמת בשופטים דרך טובה צימוקי מידיעות: “חשה מאויימת”

 

נזכיר שבשנת 2017 תמכה תמי אולמן במינוי של יוסי אלרון לעליון והשופט רון סוקול נעלב.  היא יזמה כתבת שיימינג לרון סוקול אצל טובה צימוקי שבה כתבה שרון סוקול מהלך אימים נגדה.

לטענתה היא חשה מאויימת מהשופט רון סוקול.  כלומר גם היא קורבן ME TOO.

לדבריה “בשבועות האחרונים כבוד השופט המחוזי רון סוקול מארגן כנגדי מחול שדים שנובע מכך שלא תמכתי בו לכהן כשופט בבית המשפט העליון אלא בכבוד הנשיא אלרון, שהיה מועמד הלשכה כולה. כעת ההתנהלות כלפי החמירה עוד יותר לאור סירובי לתמוך בו לתפקיד נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה. כבוד השופט סוקול בחר לשלוח אלי ‘שליחים’ שופטים ועורכי דין, אשר מנסים להשפיע עלי לשנות את דעתי ומנסים ‘להסביר’ לי מדוע עמדתי עלולה להיות לי לרועץ בעבודתי היומיומיות בבתי המשפט, וזאת באמצעות שורת מסרים מאיימים שנועדו להלך עלי אימים”.  “אני חשה מאוימת מצדו של כבוד השופט סוקול ומקורביו על שום סירובי לתמוך במועמדותו”.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4951143,00.html

 

 

להלן הכתבה בוואלה של ביני אשכנזי ויואב איתיאל פורסם 15/1/2024

ממלאת מקום ראש לשכת עוה”ד תובעת את גוגל במיליון שקלים: “לא מסירה פרסומים פוגעניים כלפיי”

 

ביני אשכנזי פמיניסט קוקסינל עם רמת אמינות ליגה זין
ביני אשכנזי פמיניסט קוקסינל עם רמת אמינות ליגה זין

 

בתביעתה טוענת עוה”ד תמי אולמן כי גוגל לא מוכנה להסיר פרסומים פוגעניים בבלוג “עדנה קרנבל”. בדרך כלל תביעות שביקשו להטיל את האחריות לפרסום תכנים אלה על גוגל – נדחו. עם זאת, בתי המשפט, שאותם נוהג הבלוג להכפיש רבות, עשויים להגיב הפעם אחרת

סגנית ראש לשכת עוה”ד נגד גוגל – כך עולה מכתב תביעה שהגישה עו”ד תמי אולמן לבית המשפט השלום בקריות. אולמן נחשבת לאחת מעורכות הדין המוכרות בתחום המשפט הפלילי. מדובר בתביעת דיבה ובתביעה בגין פגיעה בפרטיות.

מה גרם לאולמן לתבוע את ענקית האינטרנט בסכום של מיליון שקלים? אולמן ביקשה מגוגל להסיר פרסומים בבלוג “עדנה קרנבל” – שם בדוי, בלוג שידוע בלשונו החריפה והארסית נגד מערכת המשפט כולל תיאורים ותמונות לא מחמיאות בעליל.

בגלל שמדובר בבלוג בעל שם פיקטיבי, לא ניתן לאתר אותו, ולכן אולמן, כך לפחות לפי כתב התביעה, פנתה לגוגל בבקשה שזו תסיר את הפרסומים. אלא שזו סירבה לעשות כן וזאת הסיבה שבגינה אולמן החליטה להגיש תביעה.

יש לציין כי פסיקת בתי המשפט בישראל אינה ברורה בנושא. בעבר נקבע שעל גוגל לקבל בקשות של אדם להסיר פרסום שלילי ספציפי במקרה בו המפרסם מסרב להזדהות. עם זאת, תביעות שביקשו להטיל אחריות וזכאות לקבלת תשלום פיצויים מגוגל בשל תוכן שצד שלישי מפרסם בדרך כלל נדחו, למרות שהגישה לתוכן היא דרך מנוע החיפוש הפופולרי של גוגל.

“עדנה קרנבל” נחשב לבלוג ידוע למדי בפי המשפטנים אך עד היום לא ידוע מי עומד מאחוריו. לעניין הזה התייחסה אולמן שתיארה את הבלוג בכתב התביעה במילים הבאות:

“יש מקום לסברה כי הבלוגרית קרנבל, אשר היא דמות בדויה ולא ניתן לאתרה, משמשת שליחה של גורמים פוליטיים, המחפשים להכפיש את שם התובעת על לא עוול בכפה, שפה התובעת היא עורכת דין מוערכת ביותר המנהלת משרד עורכי דין מכובד ברמה הגבוהה ביותר, הזוכה לתשבוחות כל עורכי הדין ובתי המשפט מזה עשרות שנים וידועה כעורכת דין בעלת מוניטין המצליחה בעולם המשפט הפלילי”.

אולמן ידועה כמי שלא חוששת להיכנס לעימותים ויראליים, בעבר התעמתה עם יאיר נתניהו בפייסבוק וכתבה עליו לאחר שהוא איחל למפגיני שמאל למות: “רציתי לשאול מה שלום יאירוש! נרגעת, יאירוש? קיללת את הזקנים, איחלת להם מוות. מה חשבת לעצמך? איך אתה לא מתבייש? מעניין אותי מה הוריך אמרו לך בחדרי חדרים, ומה אתה חושב על עצמך אחרי אמירה כל כך מרשעת וזדונית. איך זה פותר את בעיותיך הנפשיות?! אתה שוכח שאתה לא בגן הילדים. אדם בוגר ומאחל מוות לדור השלישי. השלב הבא לדור הביניים? וממי עוד אתה רוצה להיפטר? יש לך רשימה שמית של אותם אלה שמפריעים לך ואותם צריך להרוג? תסתכל במראה, הוריך ילדו מפלצת, והמפלצת חסרת המוסר זה אתה”.

יאיר נתניהו הגיב לה בפוסט משלו בו כתב: “מפלצת זה מי שמייצגת ערבי שרוצץ את הגולגולות של חברתו היהודיה“, והוא אף כינה אותה “חולת נפש דמנטית”, וצירף כתבה על ראאד רושרוש שהורשע בהריגתה של חברתו תהילה נגר.

 

תמי אולמן עושה עסקאות עם הפרקליטות ומוכרת לקוחות עם אפי ואיילת שקד
תמי אולמן עושה עסקאות עם הפרקליטות ומוכרת לקוחות עם אפי ואיילת שקד

 

 

https://news.walla.co.il/item/3636075

ראו הכתבה של אדי גל במיינט קריות.  כמעט זהה לזו של ביני אשכנזי.  משמע שניהם העתיקו מאותה הודעת יח”צ שאולמן הפיצה.

https://krayot.mynet.co.il/local_news/article/bygroe7yp

 

כתב התביעה 33342-01-24

נציין שבין עורכי הדין שמייצגים אותה מופיעה אביטל בן נון שגם לה יש קופת שרצים.

 

אביטל בן נון תפרתי תיק לבני ופניש על סמך מהימנות בלבד
אביטל בן נון תפרתי תיק לבני ופניש על סמך מהימנות בלבד

 

בתמונה:  עו”ד סמי זיתון השותף של אביטל בן נון שמייצג את תמי אולמן.  ניתן לראות שמבין כל רשימת עוה”ד שמייצגים את אולמן הוא זה שעבד על התיק.  גם בגלל שבנספחים רואים שהכניס את החיפוש “תמי אולמן עדנה קרנבל” לגוגל והתוצאות יצאו בערבית, וגם בגלל שגיאות הכתיב שיהודי לא היה טועה בהם.  למשל:  “תמי אולמן קלומניקית”.

סמי זיתון גם משקר שהלקוחה שלו לא יודעת איך להתקשר עם עדנה קרנבל, כי הלקוחה שלו אולמן כן התקשרה והציעה 1,200 ש”ח למחיקת 2 כתבות.

 

סמי זיתון העורך דין שמייצג את תמי אולמן נגד גוגל בתביעה על מיליון שח
סמי זיתון העורך דין שמייצג את תמי אולמן נגד גוגל בתביעה על מיליון שח

 

PDF

 

כתב תביעה תמי אולמן נגד גוגל תא תביעה להסרת קישורים שהיא מוכרת את הלקוחות שלה 33342-01-24

 

 

תמי אולמן יש לה בעל מפליא היותר שמישהו מסכים לבוא בה
תמי אולמן יש לה בעל מפליא היותר שמישהו מסכים לבוא בה

 

 

תמי אולמן נופשת עם בן זוגה עושה עליו סאדו-מאזו
תמי אולמן נופשת עם בן זוגה עושה עליו סאדו-מאזו

 

 

חרבות ברזל 59: תמי אולמן שעושה הון מייצוג מחבלים נסעה עם עמית בכר ע”ח הלשכה לשוויץ לספר שהחמאס ארגון טרור

 

ביני אשכנזי שופר פרקליטות מתועב מיחצן את שרה חביב ותמי אולמן שייצגו בדואים שרצו לירות על תחנת משטרה ב”ש ורצו לפסול השופט אליהו ביתן

 

תמי אולמן שכרון הכוח 2: הפסד צורב בייצוג שוטרת שחיטטה במסופים וזייפה צוואות מירה כרסנטי שנתיים וחצי בכלא

תמי אולמן שכרון הכוח 1: שולטת בחיפה על האתיקה ע”י חייליה יוסי חכם ושאדי סרוג’י ומוכרת לקוחות לפרקליטות

חרבות ברזל 59: תמי אולמן שעושה הון מייצוג מחבלים נסעה עם עמית בכר ע”ח הלשכה לשוויץ לספר שהחמאס ארגון טרור

 

בבית הדין של חיפה יש לתמי אולמן חייל, הזיין תורה הידוע לשמצה “דניאל אדרי”

 

דניאל אדרי הדיין הכי מוצץ זרגים בחיפה
דניאל אדרי הדיין הכי מוצץ זרגים בחיפה

 

בתיקי המשפחה יש לתמי אולמן חיילת נאמנה, האפוטרופות שלומית ברנס שמרוויחה 1,200,000 מהסיוע המשפטי

 

שלומית ברנס פמיניסטית ארורה שעושה נוחבה לגברים של חיפה
שלומית ברנס פמיניסטית ארורה שעושה נוחבה לגברים של חיפה

 

Views: 33

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *