EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 59: תמי אולמן שעושה הון מייצוג מחבלים נסעה עם עמית בכר ע”ח הלשכה לשוויץ לספר שהחמאס ארגון טרור

תמי אולמן עם עמית בכר יושבים בשוויץ ללגום יין כריסמיס על חשבון הלשכה (2)

קבלו בדיחה.  עו”ד תמי אולמן יו”ר מחוז חיפה בלשכת עוה”ד מתגאה שנסעה עם עמית בכר לציריך כדי לשכנע את הרשויות בשווייץ להכריז על החמאס ארגון טרור.  עו”ד קרוליין עידן SWISSA קנתה להם כרטיסים ומלון ע”ח הלשכה.

הבדיחה היא שתמי אולמן ידועה כשמאלנית שמייצגת מחבלים וטרוריסטים ולפני 7/10 אף התראיינה ואמרה היא חומלת על הלקוחות שלה.  המחבלים.

ועוד בדיחה זה שעמית בכר שהתמודד מול אפי נוה הציג עצמו בפני עוה”ד כאיש מחנה השלום והדו קיום עם ערבים ופלשטיזינציה, והכפיש את אפי נוה שהוא איש הימין שרק רוצה לחרחר מלחמות.

עמית בכר נשא נאומים נגד ההפיכה הדיק-טטורית יחד עם רדמן ואהובת נפשו שקמה ברסלר כשברקע התנוססו דגלי אש”ף וחמאס.  והוא נוסע לשוויץ לספר לשוויצרים שהחמטס רוצה לרצוח ולאנוס יהודים?????  חחח

ראו אולמן מתרברבת:

“חזרתי מציריך יחד עם ראש לשכת עורכי הדין עמית בכר. שם נפגשנו עם הקונסולית יפעת רשף ועוזרה אריאל רוזנברג.  נפגשנו עם חברי פרלמנט, מנכל משרד המשפטים ורבים אחרים, תוך מטרה להכריז על החמס כארגון טירור, ולהוציאו מחוץ לחוק. חשוב לצין כי התלוו אלינו משפחות החטופים יחד עם עו״ד קרוליין עידן סויסה.  המפגשים היו מרגשים מאד מאד!  תודות לעו”ד יונית קלמנוביץ וורד על כל הליווי מסביב וההשקעה האדירה, והוצאת התכנית אל הפועל”.

 

תמי אולמן עם עמית בכר יושבים בשוויץ ללגום יין כריסמיס על חשבון הלשכה (2)
תמי אולמן עם עמית בכר יושבים בשוויץ ללגום יין כריסמיס על חשבון הלשכה (2)

 

תמי אולמן עם עמית בכר יושבים בשוויץ ללגום יין כריסמיס על חשבון הלשכה
תמי אולמן עם עמית בכר יושבים בשוויץ ללגום יין כריסמיס על חשבון הלשכה

 

תמי אולמן עם עמית בכר יושבים בשוויץ ללגום יין כריסמיס על חשבון הלשכה (3)
תמי אולמן עם עמית בכר יושבים בשוויץ ללגום יין כריסמיס על חשבון הלשכה (3)

 

 

חדר ההרצאות בשוויץ שבו תמי אולמן ועמית בכר נתנו הרצאה על החמאס
חדר ההרצאות בשוויץ שבו תמי אולמן ועמית בכר נתנו הרצאה על החמאס

 

חדר ההרצאות בשוויץ שבו תמי אולמן ועמית בכר נתנו הרצאה על החמאס (2)
חדר ההרצאות בשוויץ שבו תמי אולמן ועמית בכר נתנו הרצאה על החמאס (2)

 

קצת פטתי לטען שבזכות תמי אלמן ועמית בכר השוויצרים יכריזו על חמאס ארגון טרור

ואנו שואלים, מה יש לה לחפש בציריך כשהפרלנט של שוויץ הוא בכלל בעיר ברן?  וחוץ מזה, מה היא ומה עמית בכר יודעים לספר לשוויצרים שהקונסולים הישראלים בשוויץ לא יודעים?

הביטו בתמונות:  אירוע עלוב של 20 איש ועל זה היא מתפארת?

ומי יצאה לעשות פוזות למצלמה שהיא קוטפת מלפפונים?  מכל הירקות דווקא מלפפוננים היא בחרה לנתק אותם באכזריות מהאדמה עליה הם גדלו? איך היא בכלל מסוגלת להרים את הדלי במצבה החלוש?

 

הצגה למצלמה קוטפת מלפפונים מחומצנת
הצגה למצלמה קוטפת מלפפונים מחומצנת

קרוליין עידן סוויסה – השפנפנת מין של אפי נוה מעורבת?  איך בדיוק

מכיוון שהיא מציינת שקרוליין עידן (אשתו של דדי סוויסה) סידרה את הסידורים מטעם הלשכה, הרי שהלשכה כנראה שילמה על הטיול. נזכיר לכם שקרוליין עידן היתה אחת השפנפנות של אפי נוה והיא מככבת בשיחות מהטלפון שלו. אפי אמר לה “אני אעשה אותך כוכבת” והיא ענתה לו LUCKY ME.

 

קרוליין עידן מייצגת נשים בדיני משפחה ופתחה כוס לאפי נוה
קרוליין עידן סוויסה מייצגת נשים בדיני משפחה ופתחה כוס לאפי נוה

 

הטלפון של אפי נוה 13: עו”ד קרוליין עידן (דרעי). אפי: “בלי קשר לזיונים אני אעשה אותך כוכבת הרצאות בפאנלים בלשכה”. קרוליין: LUCKY ME

 

ולמה מודים לע”ד יונית קלמנוביץ?  

מי זאת יונית קלמנוביץ ולמה מודים לה שעזרה בהפקת משלחת הבזק לשוויץ?  מסתבר שזאת אחת שעבדה בתעשייה האווירית כעו”ד ותפרו לה ניצחון במכרז לאיוש משרת יועמ”SHIT רק בגלל שהיא אישה.  היה גבר יותר מוצלח ממנה אבל הוא הפסיד.  הוא גם תבע את התעשיה האווירית לגלות את שקלול הפקטורים של המכרז התפור לטובת נשים.  ב”ד לעבודה 60670-05-18.

מה האישה הזאת בכלל עושה בלשכת עורכי הדין?

 

יונית קלמנוביץ זכתה במכרז יועמשית התעשיה הצבאית בגלל העדפה מתקנת לנשים
יונית קלמנוביץ זכתה במכרז יועמשית התעשיה הצבאית בגלל העדפה מתקנת לנשים

 

הנה כמה מהלקוחות היקרים לליבה של תמי אולמן

שלושה מלקוחותיה של אולמן – עדואן פרחאן, ראיד רושרוש ומאלק אסדי.  “מה משותף לכולם?”.  “את כולם ייצגה עו”ד תמי אולמן, מס’ 2 של עמית בכר”.

 

 

פרחאן רצח והצית את גופתה של הנערה דנה בנט שהיה “רצח לשם רצח”, כפי שקבעו השופטים במשפטו. ביולי 2010 הוא הורשע בשלושה מעשי רצח – של דנה בנט, של סילביה מולרובה (תיירת מצ’כיה) ושל האסיר אהרן סימחוב – ונידון לשלושה מאסרי עולם מצטברים. נוסף על כך הוא הורשע ונידון ל-12 שנות מאסר בגין חטיפה ואונס של נערת ליווי בשנת 2005. שלוש שנים אחר כך בית המשפט העליון זיכה אותו מרצח סימחוב מחמת הספק.

רושרוש הורשע בהריגתה של תהילה נגר מקיבוץ גינוסר. תחילה הוא הואשם ברצח, אך במהלך המשפט הגיע רושרוש להסדר טיעון שלפיו הוא יורשע בהריגה. על רושרוש נגזר עונש של 19 שנות מאסר ותשלום פיצויים בסך של 258,000 שקל. מאוחר יותר הוא הגיש לבית המשפט העליון ערעור על עונשו באמצעות עוה”ד אולמן, שאדי סרוג’י ושמוליק ברזאני, והערעור נדחה.

אסדי היה זה שב-4 במרץ 2018 הגיע עם אשתו לבדיקת היריון במרפאת קופת חולים בעכו, החנה את רכבו על המדרכה וקיבל דוח. אז הוא החל במסע דריסה של חיילים. אחרי שקיבלו על עצמם את ייצוגו טענו אולמן וסרוג’י לאי שפיות.

אולמן טענה ש””אין לי מושג מי הוציא את הסרטון אבל הוא לא נכון כי מדובר בתיקים פליליים ולא ביטחוניים. אלה הם תיקים שנדונו בבית משפט מחוזי. אף פעם עוד לא הייתי בבית משפט ביטחוני ואני אפילו לא יודעת איפה הוא נמצא. אני מייצגת רק בתיקים פליליים”.

ומה עם השותף שלה שאדי סארוג’י שמביא לה את כל התיקים של המחבלים???  לזה היא לא התייחסה.

https://www.colbonews.co.il/criminal-law/149818/

 

https://www.facebook.com/tseireyhalikudhaifa/posts/2386816418006811/

 

החבר הכי טוב של תמי אולמן עו”ד ואאל חלאילה “מג’נון על הנוחבה”!

תמי אולמן מינתה את ואאל חלאילה ליו”ר וועדת ההתמחות.  הוא פרסם ש”הייתה תקופה בעבר שכל שני וחמישי נעצרו כאן צעירים ערבים בגלל הנפת דגל פלסטין או הבעת הזדהות פוליטית בצורה כלשהי עם אש”ף וכדומה. אני זוכר שהצטברה כמות אדירה של מעצרים וכתבי אישום נגד אותם צעירים, ואני ראיתי בייצוג שלהם שליחות אמיתית. עשיתי את זה בהתנדבות מלאה, עד שיום אחד הגיעו אליי שני חברים ותיקים ואמרו לי שאין בעיה שאסייע לאותם צעירים, אבל בכך שאני מייצג את כולם ללא שכר טרחה כולם באים אליי ועורכי דין אחרים מפסידים”.

 

וואל חלאילה הנוחבה נגד היהודים זה דבר פנטסטי
וואל חלאילה הנוחבה נגד היהודים זה דבר פנטסטי

 

ואאל חלאילה חבר של תמי אולמן מייצג בהתנדבות כל ערבי שעושה לינצ' ביהודים
ואאל חלאילה חבר של תמי אולמן מייצג בהתנדבות כל ערבי שעושה לינצ’ ביהודים

 

 

יוסי וייצמן עם חברו הטוב ואאל חלאילה תומך הנוחבה
יוסי וייצמן עם חברו הטוב ואאל חלאילה תומך הנוחבה

 

https://portal.takdin.co.il/Article/Article/5737370

גם עמית בכר מתרברב שב 24 שעות הצליח לשכנע את השוויצרים לעזור בהחזרת חטופים

עמית בכר תמך בהחלשת המדינה, מיטוט השקל, הוצאת השקעות מישראל, ביטול התנדבויות לצה”ל והשתמטות המונית מהצבא והכל על מנת להפיל את ביבי ולשמר את שיטת הסניוריטי תשאיר את יצחק עמית בשלטון כנשיא בית משפט העליון.

לשם כך הוא חבר לשקמה ברסלר ועוד כמה אנשי חונטה בכירים.

הנה התרברבותו:

“בסוף השבוע האחרון יצאתי עם משלחת בזק של בני משפחות החטופים ונציגי לשכת עורכי הדין לציריך, שם נפגשנו עם גורמי ממשל ונציגי ארגונים בינלאומיים בשווייץ, במטרה לרתום אותם למאמץ הלאומי לשחרור החטופים ותמיכה בזכותה של ישראל להגן על עצמה.

במסגרת המשלחת, ביקשנו מאיילת סמרנו, אמו של יונתן סמרנו שנחטף מהמסיבה לעזה ומסגן ניצב בדימוס דניאל אלגרט שאחיו איציק נחטף מביתו בניר עוז, לספר את סיפורם של יקיריהם בפגישות עם דיפלומטיים שווייצרים ובראיונות שערכנו לכלי התקשורת בשווייץ.

אני מבקש להודות למ״מ ראש לשכת עורכי הדין עו״ד תמי אולמן שהצטרפה למשלחת, במהלכה נפגשנו גם עם עורכי דין יהודים מובילים בשווייץ, במטרה לגבש צוות שיפעל לקדם סנקציות בשווייץ נגד חמאס. ביקשנו מהם להביא להאצת הליכי החקיקה להוצאתו של ארגון הטרור הרצחני חמאס-דעא״ש מהחוק בשווייץ, צעד המצופה מכל המדינות הדמוקרטיות-ליברליות, החולקות את אותם ערכים משותפים עם מדינת ישראל.

במהלך יממת המשלחת, קיימנו מרתון פגישות, בין השאר, עם נציגי ארגון זכויות אדם בתחום הבריאות, במטרה לקבל מידע על מצבם הרפואי של החטופים, עם חברי פרלמנט שווייצרים, עם נשיא הקנטון השווייצרי מריו פארו ועם מנכ״ל שר המשפטים השווייצרי.

תודה מיוחדת לעו״ד יונית קלמנוביץ שהובילה את ארגון המשלחת מטעם הלשכה, לעו״ד קרוליין עידן-סויסה שהובילה את מפגשי בני המשפחות במסגרת המשלחת, לנציגי ״קרן היסוד״ בציריך ולצוותי שגרירות ישראל בברן, שווייץ, בראשות השגרירה יפעת רשף וסגנה אריאל רוזנשטיין, על עבודתם המסורה להצלחת המשלחת. ביחד ננצח 🇮🇱

הבנתם את זה?  ב 24 שעות הוא הפעיל קסם אשי על שוויצרים קפואים, הפשיר את הקרח ולימד אותם מה זה נוחבה……וואו…

https://www.facebook.com/photo/?fbid=897951361805625&set=a.538943747706390&locale=fi_FI

 

הנה השותפה שלו לדרך הפוליטית:  שקמה ברסלר

עמית בכר עם שקמה ברסלר אהובת נפשו צריך להחליש את המדינה וצהל כדי לקדם דמוקרטיה
עמית בכר עם שקמה ברסלר אהובת נפשו צריך להחליש את המדינה וצהל כדי לקדם דמוקרטיה

 

עמית בכר אבי חימי ואביחי מנדלבליט לוחמים להחלשת צהל והמדינה למען הדמוקרטיה והשלום
עמית בכר אבי חימי ואביחי מנדלבליט לוחמים להחלשת צהל והמדינה למען הדמוקרטיה והשלום

 

 

עמית בכר עם המלקקת בתחת לכל גבר עם כוח ומעמד הפוסטמה רוחמה עני רומי קנבל
עמית בכר עם המלקקת בתחת לכל גבר עם כוח ומעמד הפוסטמה רוחמה עני רומי קנבל

 

 

למה עמית בכר יו”ר הלשכה החדש מלקק לפרקליטות? כי ליאת בן ארי סגרה לו תיק משמעתי של הדלפות מתיק נוחי דנקנר

 

Views: 54

3 Comments

  1. ללשכה יותר חשוב לטחון עורכי דין שיוצאים נג ד שחיתות מערכת המשפט ובתי המשפט במסגרת הסימביוזיה הקיימת בין מערכת המשפט שופטים והשמאל הפוליטי ולשמר את השלטון במדינה ללא קשר לתוצאותהבחירות

  2. בזה הלישכה טובה .????

    במקום להקדיש זמן ולטפל בתלונות שמגיעות לוועדת האתיקה
    על עורכי דין???? .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *