EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 60: דיון בכנסת ביוזמת הנוחבות מירב בן ארי פנינה תמנו שטה ועופר כסיף להתנות נשק להגנה עצמית באישור עו”ס. ראו דף מסרים של יהודה פואה

יהודה פואה צדיק בסדום נלחם נגד הנוחבות הסוציאליות והפמיניסטיות

היום 10/12/2023 מתקיים בכנסת דיון ביוזמת עופר כסיף וחברותיו השמאלניות הפמיניסטיות (מירב בן ארי, פנינה תמנו שטה, אפרת רייטן) לצמצם את חלוקת הנשקים להגנה עצמית מפני מחבלים לגברים בטענה שהסכנה המוחשית לנשות ישראל היא לא מחבלי הנוחבה ואש”ף, אלא בני ישראל היהודים שרק משתוקקים לרצוח את נשותיהם…….

ההצעה היא שעובדות סוציאליות יחליטו אם גבר יהודי ראוי לשאת נשק בגלל החשש שהנשק יופנה לנשים יהודיות ולא לחיסול מחבלים המשתוללים ברחבי המדינה.

כידוע עובדות סוציאליות הן סרטן בגוף המדינה.  כולן פמיניסטיות ושונאות גברים קליניות.  כולן מתודרכות בקורסים של נעמת וויצו שהגבר היהודי הפטריאכלי הוא הסכנה האמיתית לנשות ישראל המסכנות והמוחלשות והמנוצלות….  ואת הנוחבות הסוציאליות האלה רוצים למנות בתור ממונות על הנפקת נשקים להגנה עצמית?

שנזכיר לכם את כל הקמפיינים של העובדות הסוציאליות שהן עמוסות, מלאות בעבודה, אין להן חמצן לנשום, שכל מי שמבקש מהן משהו צריך ללהיכנס לרשימת המתנה של 6 עד 9 חודשים, ושבגלל זה צריך להכפיל להן את השכר, ועכשיו הן רוצות לקבל עוד ועוד תתפקידים וג’ובים שבכלל לא צריך אותן…..

צדיק יחיד בסדום יהודה פואה הכין מצגת, ובכוונתו להופיע בדיון ולהתמודד מול הנוחבות הפמינאציות ועופר כסיף.

 

יהודה פואה צדיק בסדום נלחם נגד הנוחבות הסוציאליות והפמיניסטיות
יהודה פואה צדיק בסדום נלחם נגד הנוחבות הסוציאליות והפמיניסטיות

מירב בן ארי: “אם הבן של אייזנקוט היה מבקש נשק הייתי מונעת את זה ממנו”

הנה דבריה של מירב בן ארי, נוחבה פמינאצית ארסית ורעילה שאף גבר בישראל לא היה מוכן להתחתן איתה… 4/12/2023.

“אתמול דיברתי על החברים של בצלאל, היום נדבר על החברים של איתמר (בן גביר). את האגף לרישוי כלי יריה הוא הפך לסניף של עוצמה יהודית, אצלו כל אחד מקבל נשק.  במקום פקידי רישוי, ישבו העוזרים שלו ובנות שירות לאומי וענו לטלפונים. ולא, אין לי בעיה עם חלוקת נשק, מי שראוי לו, חייב לקבל. יש לי בעיה עם אלו שיקבלו נשק בלי שום הכשרה לשאת אותו”.

לדבריה לקחו בנות שירות טלפוני כדי לראיין מועמדים לנשיאת נשק והכשירו אותן לתפקיד ביום אחד.  לטענתה אין לסמוך על בנות השירות הלאומי, וצריך להביא נוחבות סוציאליות (בשכר מלא) שתוכלנה להתפרנס……

צפו כאן: מירב בן ארי הנוחבה הפמינאצית מתקוממת על חלוקת נשקים לגברים להגנה עצמית בגלל החשש שירצחו נשים

 

https://www.facebook.com/mkmeravbenari/videos/1078080283220483/?locale=he_IL

מה שמפליא זה שמירב בן ארי כל כך להוטה להגן על זכויות של נשים והעצמת הנרתיק, כאשר אין בה טיפת נשיות והיא בכלל גבר בתחפושת.  פלא שאף גבר לא היה מוכן לתקוע אותה והיתה זקוקה לתרומת זרע מהומו?

כל מה שהיא מטיפה על הגברים שהם אלימים ומסוכנים, מוטמע בקווי האופי שלה ובניראות החיצונית הטסטוסטרונית שלה.

 

מירב בן ארי זה לא אישה זה אדון למה היא לא מצטרפת לתנועת הקוקסינלים
מירב בן ארי זה לא אישה זה אדון למה היא לא מצטרפת לתנועת הקוקסינלים

 

הנה מה שאמרה הבהמה מירב בן ארי בוועדה:  הוגשו 261,000 בקשות מאז 7/10.  רק 4 נדחו בגלל הרווחה.

 

פנינה תמנו שטה ירדה מהעצים אחרי קטיף בננות

הדיון הוא גם ביוזמת פנינה תמנו שטה.  מדובר בקופה שהתחגלה על העצים באדיס אבבה וקטפה בננות.  הביאו אותה לישראל ועשו לה שטיפת מוח שהיא קורבן של הפטריארכיה.  שבגלל הגברים הפטריאכלים היא נאלצה לקטוף בננות באפריקה.

לפנינה תמנו שטה יש רעיון מהפכני.  במקום לחלק לגברים נשק על מנת שייגנו על הציבור מפיגועים, אפשר לשחרר מהסאפרי כמה גורילות ולאמן אותם לנטרל מחבלים באמצע פיגוע.

זה לדעתה ימנע את הרצח של האישה הבאה בידי בעלה היהודי.  שאפו על חשיבה יוצרת….

 

פנינה תמנו שטה מגייסת שימפנזות מאפריקה להחליף את חיילי צהל
פנינה תמנו שטה מגייסת שימפנזות מאפריקה להחליף את חיילי צהל

פנינה תמנו שטה פוערת פה לבליעה של בננה כושית
פנינה תמנו שטה פוערת פה לבליעה של בננה כושית

הנה מה שהכושית אמרה בדיון 10/12/2023.  “הממשק בין הרווחה ואגף רישוי יריה אינו מספק”.

 

הנה המסרים ב”דף עמדה” של יהודה פואה:

לקראת הדיון בוועדת הפנים של הכנסת שתתכנס ביום 10.12.23 לדיון דחוף בנושא: “חלוקת נשק לגברים ללא מעורבות של משרד הרווחה והביטחון החברתי עלולה להחריף את האלימות בתוך המשפחה” של חברי הכנס מירב בן ארי, עופר כסיף, שרון ניר, יונתן מישארקי, פנניה תמנו, אפרת רייטן מרום.

ישיבה זו התכנסה במטרה לצמצם את כמות הנשק המוחזק בידי יהודים שיוכלו למנוע את הטבח הבא.  כל הגבלה ופרוצדורה נוספת תצמצם בהכרח את כמות הנשקים שישאו יהודים בישראל, וממילא תגביר את הסכנה הקיומית שכולנו נמצאים בה.

הטענה לכינוס הוועדה היא שהגדלת כמות הנשקים תגדיל את הסיכון לאלימות במשפחה בה יהיה שימוש בנשק שחולק ברישיון.

כמות הנשים שנרצחו ע”י הבעל באמצעות נשק ברישיון הינה נרצחת אחת לחמש שנים.  מדובר במקרים ספורים שברובם מסתיימים בהתאבדות. כל ניסיון לטעון ל”תופעה” מגוחך ומראה כי מי שמנופף בה אינו מחובר למציאות.

על מנת להבין את ה היקף השולי של רצח של נשים בידי בעליהם המחזיק נשק ברישיון אנו ממליצים לעיין בדו”ח של מי שמנסה למכור לנו את הסיפור – “פרויקט האקדח על השולחן” שבדוח מפורט מאוד על השנים 2002-2017 לא הצליח למצוא יותר מ 3 נשים שנרצחו ע”י בן זוגן באמצעות נשק שהחזיק הבעל ברישיון.

על תומך הטרור עופר כסיף שיוזם דיון כזה אני לא מתפלא. אבל ביוזמי הדיון יש גם חברי כנסת שתומכים בישראל ועליהם אני מתפלא מאוד.

PDF

 

דף עמדה יהודה פואה בצלמו מסירת נשק לגברים להגנה עצמית ללא מעורבות הרווחה

 

טלי גוטליב: “ביהודה ושומרון רוב הנשים נמצאות במקום המורכב הזה בלי בני הזוג שלהן להגן עליהן, לכן נשים שנאלצו להוציא רשיון לנשק”.  מה שמציל חים זה הנשק.  אין מספיק גדודים של צהל לשמור על כל האזרחים, וכרגע הזכות שלי להגן על עצמי גוברת על הכל”.

מירב בן ארי מפריעה לה לדבר.

 

 

שמחה רוטמן:  המדינה שלנו שכשלה להגן על האזרחים אין זה זכות מוסרית למנוע מאזרחים להגן על עצמם ומשפחתם.

 

שמחה רוטמן:  מה שהורג זה לא הנשק אלא מי שאוחז בו.  כל אקדח שהיה ב 7/10 בידיים של אזרח, חייל או שוטר הציל מאות אנשים.  מדובר בדיון על מקרים שקורים בפרומיל על פרומיל על פרומיל (של רצח נשים ע”י הבעלים שלהם בנשק) .

 

 

ח”כ עמית הלוי על הסיכונים בחלוקת נשקים “אני ממליץ לח”כ שירי לקרוא את דו”ח רונן” – “תמיד יש אפשרות לנזק, אנחנו צריכים לשקול את שאלת השכיחות”.  האחוזים הם זניחים מאוד.

ח”כ דבי ביטון על מורכבות הנושא:  “אני באופן אישי הרגשתי מאוד בטוחה שהיה לבעלי נשק”.  אבל “הסיפור של דיאנה רז, בעלה היה שוטר, גם הבן אדם שקיבל עם האישור הכי נכון, השתמש בו לרעה”. צריך לתת את רשיונות הנשק הכי במשורה.

 

לימור סון הר מלך:  “בעלי גויס ובמשך חודשיים הייתי לבד, כשכולם מדברים על התרחישים הכי מפחידים שיכולים להיות” – ח”כ לימור סון הר מלך התייחסה למצב הבטחוני ביהודה ושומרון: “נסיון למנוע מתושבי מדינת ישראל להגן על החיים שלהם”.  החטא הראשון היה הפקרת התושבים, וכיום מונעים מתושבי ישראל את האפשרות להגן על עצמם.  אני דאגתי לעשות נשק עצמי כדי להגן על הילדים שלי.

“אני רואה נשים שהן עצמן דואגות שלבעל שלהן יהיה נשק כי הבעל מגונן על הבית שלו.   אנחנו סומכות על הבעלים שלנו ומאמינות לבעלים שלנו”.

 

בהמת המגדר ח”כ שרון ניר.  מפריעה לה שמשרד הרווחה הוא לא חלק מהסיפור.  יש בעיה של הגנה על נשים בתוך הבית שלהן מהבעלים שלהם!!!

 

ח”כ נאור שירי (מפלגת יש עתיד) על תפוצת הנשק:  “הנזק בטווח הארוך יעלה על התועלת”…”המשטרה היא זו שאמורה לשמור על הביטחון שלנו”.  “אם להוציא רישיון לנהיגה זה 6 חודשים, ונשק זה שבוע זה לא הגיוני”.  “לשאת אקדח נותן הרגשה בטוחה יותר אבל אפשר לחלוק על זה.  אחרי המלחמה הנשק הזה יגיע לסכסוכי שכנים”.

 

עופר כסיף: “אני נגד חלוקת נשקים”.

 

צפנת נורדמן קורעת את מסכת הצביעות של ארגוני הנוחבות הפמיניסטיות
צפנת נורדמן קורעת את מסכת הצביעות של ארגוני הנוחבות הפמיניסטיות

 

 

משה סעדה: במרבית המקרים הנשק מציל אזרחים, אבל בפרקליטות כל הזמן טיפלנו בזה ששוטר עם נשק חטף תלונה מאשתו שהיא חוששת.  צריך ליזהר במתן ההיתר.  אם יש מידע אל אלמ”ב בבית עדיף שלא יהיה נשק בסביבה.  צריך להגדיר מי זכאי בצורה מסודרת.

 

צפנת נורדמן:  “התמונה המדאיגה שהתבהרה בדיון: הקמפיין נגד יהודים חמושים עובד. ההירתמות הראויה לציון של המשרד לבטחון לאומי לזירוז הנפקת רשיונות נשק לאזרחים לאחר השבעה באוקטובר – נבלמה בלחץ אותו קמפיין מופקר. גם הזכות החוקתית של כולנו להגנה על חיינו, על חיי משפחותינו, לא יכלה לו לפי שעה”.

 

ח”כ צביקה פוגל לא אמר שום דבר מעניין.

 

האקדח על שולחן המטבח – פרוייקט פמינאצי להעצמת נשים שפועל לטובת מחבלים ונוחבות

על פרוייקט האקדח על שולחן המטבח סיפרנו לכם בעדנה קרנבל לא פעם ולא פעמייים, והיו חברות בו גם נשות ליכוד כגון ציפי חוטובלי, קרן ברק ולימור לבנת.

רק שנבין.  נניח שגבר רוצהלרצוח את אשתו.  באמת שבא לו לחסל אותה, לעקור את עיניה, להכניס לה סכין לוהטת בכוס וכולי וכולי, למה בכלל אותו גבר זקוק לאקדח למימוש תאוותו?  מה הבעיה להשתמש בכרית כשהגברת הענוגה והמוחלשת נוחרת, ולחנוק אותה?

מה הבעיה לעשות מה שספיר ניסני עשתה ולחמם שמן רותח ולשפוך אותו על האישה הנבלה????

מה הבעיה לעשות את מה שעתה  נורית שמייב, בת 36 מפרדס חנה ששפכה בנזין על בעלה יניב אימנילוב וזרקה גפרור?  היא קיבלה רק 6 שנים….שש שנות מאסר לאישה ששפכה דלק על בן זוגה לשעבר והציתה אותו

מה הבעיה לחמם את המקל מתכת של הספונז’ה ולדחוף אותו בתחת של האישה הנבלה????

ניסיתם פעם להרתיח אקונומיקה ולשפוך את הנוזל על האישה הנבלה מהראש ועד כפות הרגליים????  בשביל מה צריך אקדח????

יש כל כך הרבה דרכים לחסל נשים יהודיות עם אביזרים רגילים שיש בבית….  גם רעל עכברים בא בחשבון.  אז בשביל מה צריך אקדח על השולחן?

 

בתמונה:  אהובת נפשה של מירב בן ארי נורית שמייב.  “אפשר גם עם בנזין.  לא צריך אקדח”.

 

נורית שמייב לא צריך אקדח לרצוח בן זוג אפשר גם עם בנזין
נורית שמייב לא צריך אקדח לרצוח בן זוג אפשר גם עם בנזין

חרבות ברזל 19: למה לא היו מספיק נשקים? כי עוזי פוגלמן נכנע לתומכת החמאס עו”ד מייסא ארשיד לצמצם הזכות להחזיק נשק במרחב הציבורי “האקדח על שולחן המטבח” בג”צ 8451/18

 

וזו תומכת חמאס שקידמה את העתירה בבגץ לצמצום תפוצת הנשק תחת הסיסמא “האקדח על שולחן המטבח”.

 

מייסא ארשיד טמטמה את עוזי פוגלמן וגרמה לו לתת צו שיקשה על רישוי אחזקת נשק
מייסא ארשיד טמטמה את עוזי פוגלמן וגרמה לו לתת צו שיקשה על רישוי אחזקת נשק

 

וזו ציפי חוטובלי בהמת מגדר קלינית שקידמה את העתירה “האקדח על שולחן המטבח” בתוך הליכוד.

 

ציפי חוטובלי בהמת מגדר תומכת נלהבת של האקדח על שולחן המטבח
ציפי חוטובלי בהמת מגדר תומכת נלהבת של האקדח על שולחן המטבח

 

על רקע גל טרור דאעש בגצ תומך בעתירת הפמיניסטיות לצמצם הזכות להחזיק נשקים במרחב הציבורי “האקדח על שולחן המטבח” בג”צ 8451/18

 

 

Views: 4

5 Comments

  1. אני לא מבינה .
    למה לא לתת נשק לגבר יהודי
    מהמרכז….
    מה?? בגלל שבצפון יש חמולות, שהם גם לא יהודים ולא עשו צבא אפילו…
    והם נוהגים לירות בכולם בנשים ילדים ומי לא…
    זה הפשיעה במגזר הערבי…

    והציבור במרכז לא צריך להיענש.על כך !!!
    הרי עם מחבל נכנס לקניון בתל אביב. ואזרח עם נשק מנטרל אותו או הורג אותו.
    מין הסתם שבקניון יש הרבה נשים שעושות שופינג.
    והאזרח מין הסתם ,גם מציל נשים.
    אפילו בעיקר נשים !!! .

    אז תלוי איך מסתכלים על זה …

    הרי בכל מיקרה לא יתנו לכל אחד נשק.
    רק למי שאחראי ושירת בצבא.

  2. כל פעם שאתם שומעים שאישה נירצחה.
    פשוט תשאלו אם זה קרה,
    על ידי *בעל יהודי…*.

    כי יש המון קטגוריות.
    גם לארגוני הנשים יש מחלוקת על הצורה של הספירה של הנרצחות .

    למשל אישה שנשואה לראש ארגון פשע בצפון…

  3. הסיכוי שגבר יהודי ירצח את אשתו זה אחד למיליון.
    3 מקרים בשנה.
    כל השאר זה לא יהודים.

    יש יותר נשים שמתות אנורקסיה …
    חבל על כל הזמן שלכן.

  4. פנינה תמנו שטה הבלטה היא שמנה, צריך להגיע לכנסת ולראות את זה בלייב מדובר בבהמה גם בהתנהגות וגם ובממדים
    ובאותה הזדמנות לראות כמה בן ארי מכוערת, הרבה יותר מבתמונות

  5. מאחל להן הרבה הצלחה, שילכו עד הסוף.

    גבר ישראלי לא צריך רישיון לנשק, לא צריך להתחתן, לא צריך להתגייס, לא צריך להלחם בעזה – הכל טוב.

    הדבר היחיד שגבר ישראלי צריך לעשות הוא להגר מהמדינה אם הוא יכול לפני שימנעו את זה ממנו בחוק.

    היא והחברות שלה מוזמנות להתרבות ע”י תרומת זרע ולהגן על עצמן עם צבא לוחמות. הרבה הצלחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *