EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 61: הפדיחה של מבצע החילוץ של סהר ברוך VIDEO מהמשחטה של החמאס: מוות בגלל הטמטמת של רונן צור

סהר ברוך סרטון חמאס האחרון לפני שנשחט עי הפלסטינאצים 8-12-2023

בכינו כשצפינו בסרטון הפרופוגנדה של החמאס על השחיטה של סהר ברוך. 8/12/2023.  עד עכשיו עייננו דומעות.  יהי זכרו ברוך.  חומד של בחור נשחט בידי חיות אדם ברבריות.  סיבת המוות:  רונן צור.

מסתבר שהחביאו אותו במסגד.  צה”ל ידע שהמסגד ממוקש אבל בגלל הלחץ של כנופיית רונן צור, והוואחשים מערוצי הטלוויזיה שלא מפסיקים לתת לבובות המופעלות על יד רונן צור במה בערוצים שלהם… עכשיו!!!  עכשיו!!!!  צה”ל נלחץ, ועשו שגיאה טקטית.

החיילים שיצאו לחלץ את סהר ברוך נפצעו רק בגלל רונן צור והזבל שהוא מייצר.  בטלוויזיה אפילו מביאים עדכונים “הם רוצים להיפגש עם ביבי”…. “ביבי נותן לבני המשפחות לחכות….”, “למה ביבי לא נפגש עם בני המשפחות עדיין”….  כאילו שביבי יכול לשחרר את החטופים מחר.  כאילו שכל מה שצריך לעשות זה לפתוח את בתי הכלא ולשחרר לחמאס את כל 7,700 המחבלים השפוטים ואת מחבלי הנוחבה, ומחר החטופים שלנו  יהיו בבית אצלנו.  פנטזיה.  אילוזיה.

המוות הזה הוא בגלל רונן צור והלחץ שהפעיל, וזה לא המוות היחיד.  גם ארבעת חיילי צה”ל שנפצעו אנושות במבצע הכושל הזה, דמם  על ידיו של רונן צור.

לפי הסרטון את סהר צילמו המחבלים ביום ה 40 לחטיפה. (אולי זה לא נכון).  לטענתם כוחות צה”ל ניסו לחדור למבנה באמצעות אמבולנס.  לטענתם כל נהרות הדם בסרטון הם של חיילי צה”ל.

 

 

 

 

 

לפי פרסום “כוח מיוחד של צה”ל התגלה בעת שניסה לשחרר את החטוף סהר ברוך שהיה חי עדיין.  במקום התפתח קרב בין המחבלים הנאצים לכוח מה שהוביל למותם ולפציעתם של חברי הכוח.  כלי טיס צבאיים התערבו והפציצו את המקום בסדרה של פשיטות כדי לכסות את המתקפה.  בקרב בין כוח קומנדו מיוחד למחבלים הנאצים ששמרו על החטוף הביאה למותו של החייל: סער ברוך – בן 25 – ת.ז 207775032.  החיילים השאירו במקום ציוד קומנדו מיוחד,רובה של אחד החיילים, ומכשיר הקשר של הכוח המיוחד נפלו במקום הקרב.

בתמונה סהר ברוך, ז”ל, הפרח שנשחט לפני השחיטה.  תמונה מהסרטון פורסם 8/12/2023.  אחרי שהוא מדבר ואומר שהוא רוצה לחזור הביתה, מראים אותו שחוט, ואחר כך את מה שנשאר במקום אחרי שכוחות צה”ל ברחו משם, ונהרות של דם חייילים.  במנוסתם החיילים השאירו כלי נשק וציוד צה”לי .  זה מראה שזו היתה מלכודת מוות.

 

 

סהר ברוך סרטון חמאס האחרון לפני שנשחט עי הפלסטינאצים 8-12-2023
סהר ברוך סרטון חמאס האחרון לפני שנשחט עי הפלסטינאצים 8-12-2023

 

2 תמונות אחרי השחיטה: לפי התספורת השפם והזקנקן נראה שעברו ימים ספורים מאז שצולם, כלומר אחרי 4-5 ימים שחטו אותו.  השיער לא נראה כמו אחרי 15 יום מהיום ה 40 לחטיפה, בו צולם.  זה נראה כמו התעללות.  לא כמו רסיסים.  בוקס לפה.  בוקס לעין.

 

סהר ברוך אחרי שנשחט
סהר ברוך אחרי שנשחט

 

סהר ברוך תמונה 2 אחרי שנשחט
סהר ברוך תמונה 2 אחרי שנשחט

אנחנו לא רוצים לתת עיצות לצה”ל, אבל למה נכנסו לתוך המבנה?  עם אמבולנס?  למה לא כיתרו את המבנה וכרזו למחבלים לצאת ממנו בלי תחתונים?  רצו מבצע ברוס לי וקיבלו מבצע מיקי מאוס.

בתמונה:  רונן צור.  זה הכלב בן כלב שבגללו נשחט סהר ברוך ונפצעו אנושות החיילים המחלצים… רונן צור.  אם לא היה מטמטם מדינה שלמה, צה”ל לא היה נלחץ ומנסה לעשות משהו דרמטי ומסוכן כדי להציל את כבוד צה”ל האבוד.  זה עלה במחיר דמים כבד מאוד.

 

הנבלה רונן צור מטמטם מדינה שלמה וגורם אובדן חיים לחיילי צהל
הנבלה רונן צור מטמטם מדינה שלמה וגורם אובדן חיים לחיילי צהל

 

כתבה במאקו פורסם 9/12/2023

קיבוץ בארי: סהר ברוך, שנחטף מביתו בשבת השחורה, נרצח בשבי חמאס

סהר, סטודנט להנדסת חשמל בן 25, נחטף לעזה מביתו בשבת השחורה – וכעת, אחרי חודשיים – הקיבוץ הודיע על הירצחו בשבי • אתמול פרסם ארגון הטרור סרטון של סהר • “כשהתחילה האש, זרקו לתוך הממ”ד שלושה רימונים – עידן נפגע וסהר טיפל בו במשך שעות”, סיפרה דודתו • אחיו, עידן ברוך ז”ל, וסבתם, נרצחו בשבת השחורה בידי מחבלי החמאס

אחרי 64 ימים: קיבוץ בארי הודיע היום (שבת) על הירצחו בשבי חמאס של סהר ברוך, בן ה-25, שנחטף מביתו בקיבוץ בשבת השחורה. אתמול פרסם החמאס סרטון ובו טען שברוך נחטף בחיים ומת בשטח הרצועה. אחיו, עידן ברוך, וסבתם, נרצחו ב-7 באוקטובר. סהר הותיר אחריו את הוריו תמי ורוני, ושני אחים – גיא וניב.

סהר היה סטודנט להנדסת חשמל באוניברסיטת בן-גוריון. הקשר שלו עם משפחתו אבד ב-7.10, כאשר נחטף מביתו בבארי. אחיו עידן בן ה-20, וסבתם בת ה-81, נרצחו באותו יום. משפחתו חיכתה למידע נוסף על סהר וקיוותה לראות את שמו ברשימות: “אנחנו באי-וודאות מוחלטת, הוא בחור מבריק”.

דודתו מירב ברקאי סיפרה: “סהר היה בבית יחד עם אחיו עידן בבית של אמא, הם התעוררו בבוקר כמו כולנו מהצבע אדום ומהפיצוצים”. בריאיון לכאן 11 לפני שבועיים הוסיפה: “הם נסגרו בממ”ד אבל לא הצליחו לסגור את הדלת, אז הם סגרו אותה עם ארון. כשהתחילה האש, זרקו לתוך הממ”ד שלושה רימונים – עידן נפגע וסהר טיפל בו במשך שעות”.

“כשהבית התחיל להישרף בצורה שכבר היה חם מכדי להישאר בבית הם החליטו לקפוץ החוצה”, הוסיפה. “בהתחלה קפץ עידן וכנראה בסמוך לזה הוא נורה ונרצח. סהר נשאר אחריו עוד כמה דקות בשביל להביא לו את המשאף, כי עידן היה אסתמטי. במשך יותר משבועיים אנחנו לא ידענו מה עלה בגורלו ואז התקבל איזשהו מידע שהוא לא בשטח ישראל”.

עוד סיפרה: “הוא אמור היה להתחיל את שנת הלימודים, הוא כבר נרשם וביום רביעי שאחרי האסון היינו אמורים ללכת לבאר שבע לבחור דירה”.

 

https://www.mako.co.il/home-family-13910ebb6a078110/Article-7937bafbb1e4c81027.htm

Views: 113

8 Comments

  1. אם נרצח בפעולה אז היו לוקחים איתו את בגופה. החיילים קיבלו מידע שגוי לגבי מיקום החטוף והחמאס חיסל את סהר ברוך בלי קשר לאירוע כמענה על הניסיון חילוץ. הייתה כאן טעות מודיענית נוספת

  2. למה רוצחים גברים צעירים ואת הנשים הצעירות משאירים בחיים? כי למדינה יותר חשוב להחזיר אותן?

  3. זה בגלל העסקאות שמביאים רק נשים חטופות אם המדינה היתה רוצה לההחזיר גברים חטופים היה נמנע כל כך הרבה רצח, אבל מפקירים את הגברים ומחזירים את הנשים ומה שקורה, המדינה מפקירה גברים חטופים וחיילים.

  4. כאשר שופטים מבטלים נוהל שכן כאשר שופטים אוסרים לירות על מנת להרחיק מהגדר וכד אז יש להם חלק בתוצאה הטרגית.
    לגבי הרחקה מהגדר הם יאמרו צהל הסכים ,צהל אמר וכו וכו’ אבל זו מן הסתם חצי מהאמת כי כשצהל יודע בפני מי הוא עומד הוא מכוכף את ראשו מלכתחילה ומכוון לדעתם .

    זה דומה לסוגית משפטי חותמת הגומי המוכחשת על ידי המערכת המשפטית השופטים אבל כשהם נתפסים בקלקלתם אז הם אומרים זה מה שנציג המדינה אמר .
    קיצר כשנוח להם הם לא חותמת גומי.

    לשם הרשעת מבקרי המערכת הטוענים כך ואילו הם מלמדים בטעוניהם שהם חותמת גומי כשזה נוח להם לשם יציאה מהמיצר .חייבים רפורמה במערכת ה” משפט”

  5. אכן נרצח במהלומות בוקס ללסת ,דומה ללסת שזזה ממקומה של הבחורה שנאנסה ונשרפה והכותה למות . יהי זכרם ברוך

  6. זה כשלון של יחידה מיוחדת וכנראה לא היחיד שמנסים לטייח. מאד קל להאשים את נתניהו, אבל הוא פוליטיקאי ולכן סביר שלא יבחר.

    אני קווה שרבים במערכת הבטחון שהם לא נבחרי ציבור ישלמו את מלוא המחיר על המחדל שלהם. כל המלחמה הזו ,היא מסע יח”צ של הצבא – “לא מפסיקים עד שמנצחים”, כאילו יש ספק שנפסיד במלחמה מול ארגון טרור. ההיפך התמשכות המלחמה, ההיעדר הישגים, הם שמעלים שאלות לגבי כשירות המבצעית. לא מספיק לרקוד עם דגלים ולשיר, צריך תוצאות ואין תוצאות. יש מחדל ורבים במערכת הבטחון לכל הפחות צריכים לעוף.

    חלק מהאחראים למחדל, נמצא בפוליטיקה ולכן לדעתי יהיה מאמץ אדיר להפיל הכל רק ביבי ולקוות לטוב. אותו סיפור היה גם במלחמת לבנון השנייה והלך להם.

    העיקר הפנסיה התקציבית השמנה תמשיך להיכנס עם ובלי מחדל כמו זו של השופטים ושאר המומחים בשם עצמם, שלכאורה יחקרו את המחדל.

    הערת מערכת:
    נראה לנו שזו עבודה גנצית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *