EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

למה עמית בכר יו”ר הלשכה החדש מלקק לפרקליטות? כי ליאת בן ארי סגרה לו תיק משמעתי של הדלפות מתיק נוחי דנקנר

עמית בכר ליאת בן ארי הצילה לו את התחת מהדחה מהפרקליטות

כל הכבוד לאתר פוסטה שחשף את פרצופו האמיתי של עמית בכר מי שנבחר להחליף את אבי חימי כראש לשכת עורכי הדין הזמני.

עמית בכר רק נבחר וכבר הודיע שלשכת עורכי הדין כולה על מאות עובדיה משביתה את השירותים לציבור כמחאה נגד החוק שיבטל את הסניוריטי בעליון. כלומר ליקוק ישיר לשופט יצחק עמית שהוא הנהנה הראשי מביטול ה”רפורמה”.

אבל מי זה עמית בכר ומאיפה הוא צץ?  מי שחשפו את עברו היו זיו קריסטל ואמיר זוהר מפוסטה אשר גילו כי הוא היה פרקליט שהדליף חומרים בתיק נגד נוחי דנקנר לאתר דה מרקר, ובגללו כל עובדי המחלקה נאלצו לעבור פוליגרף.  ההדלפות הודלפו לרותם שטרקמן ויסמין גואטה.

ליאת בן ארי סגרה לו תלונה וצ’יפרה אותו בשנה בהרווארד

בסוף מצאו שהוא, עמית בכר, הוא המדליפן.  ליאת בן ארי סגרה לו את התלונה המשמעתית בזול עם נזיפה חמורה בשל “עבירה על נהלים פנימיים בעבודה מול תקשורת״….ולא רק שסגרה לו את התלונה גם זרקה לו צ’ופר ושלחה אותו לאמריקה לקורס קרן וקסנר.

מדובר בשנה של פינפונים באונ’ הרווארד בבוסטון, כאשר הקרן משלמת הכל, והמדינה באמצעות ה”אגף בכיר הדרכה, השכלה ורווחה” דואגת שהמשכורת תמשיך להיות משולמת, גם כשהם לא עובדים ומיתפנפנים!  הבנתם את זה:  משכורת מלאה בלי לעבוד!!!!  שנה שלמה!!!!

כיום הוא מתראיין בכל ערוץ אפשרי ומשבח ומהלל את ליאת בן ארי וחברותיה….

מדוע עמית בכר לא מחזיר למדינה שנה של משכורת שקיבל בלי לעבוד???

זה שסידרו לעמית בכר מלגה של קרן וקסנר, זה היה בתמורה לכך שהמדינה תהנה מהכישורים והמיומנויות שרכש בהארווארד.  בגלל זה גם המשיכו לשלם לו שנה שלמה משכורת בלי לעבוד.

אבל הוא פרש או התפוטר ולכן המדינה לא נהנית מההשקעה.  למה הוא לא מגלה יושרה אישית ומחזיר את הכסף?????

 

 

עמית בכר ראש לשכת עורכי הדין נתפס בהדלפה בפרקליטות
עמית בכר ראש לשכת עורכי הדין נתפס בהדלפה בפרקליטות

עמית בכר נתפס בשקר:  100% מהפרקליטים לא מדליפים.  חחח

הפרקליטות לא רצתה להוציא את המידע החוצה בטענה שזה ענין פנימי, אבל פוסטה בעצם גילו לנו שבגלל ההדלפה הזו זרקו את עמית בכר….

מה שמוזר זה שמי שזורקים אותו מארגון ולא מקדמים אותו מפתח טינה, ודווקא הבכר הזה יוצא בתרועה גדולה למען הפרקליטים ו”שלטון החוק”.  בד”כ זה תסמין של מי שיש לו קופת שרצים שחרב מונפת לגרונו.

הנה כאן בכנס בו יושבת גם ליאת בן ארי מי שבעצמו הדליף חומרים בהיותו פרקליט מצהיר ש 100% מהפרקליטים לא מדליפים.

 

 

 

כתבה של אמיר זוהר וזיו קריסטל בפוסטה פורסם 17/6/2019.

חשיפה: הליך משמעתי מביך נגד עמית בכר המועמד לראשות מחוז תל אביב

ל”פוסטה” נודע כי בכר, התובע בתיק רשות ניירות ערך נגד נוחי דנקנר, ספג נזיפה בסיום חקירה פנימית בה נחשדו מספר פרקליטים בהדלפות לעיתון כלכלי מוביל (דה מרקר – הארץ)  * ברשות טוענים כי מדובר ב”עניין פנימי”.

“אם יש פרקליט שידליף מידע לעיתונאי או לבעל עניין, הוא יפוטר למחרת היום”, כך אמר עו”ד עמית בכר בכנס לשכת עורכי הדין באילת רק לפני שלושה שבועות )ראו סרטון(. בכר, עד לאחרונה פרקליט בכיר ברשות ניירות ערך, היה התובע בתיק נוחי דנקנר, והוא מועמדו של עו”ד ציון אמיר לראשות מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין. נושא ההדלפות שמקורן בפרקליטות הפך למרכזי על סדר היום, כאשר ראש הממשלה נתניהו עושה שימוש בפרסומים היומיומיים של מסמכים ועדויות מתוך חקירותיו, כדי להתקיף את הפרקליטות בטענה לטיפול לא הוגן.

 

על רקע זה התבקש בכר באילת, כתובע בכיר שניהל תיקים נגד טייקונים וחברות ענק, להתייחס להדלפות שיטתיות של הפרקליטות מתיקי חקירה. עו”ד עופר צור, שותפו של עו”ד פיני רובין ממשרד גורניצקי, שהיה אמור להצטרף לצוות מייצגיו של נתניהו, שאל את בכר, האם פרקליט שייתפס מדליף יועמד לדין, והאם “כמו נתניהו” גם פרקליט כזה יואשם במתן שוחד בתמורה לקבלת סיקור תקשורתי אוהד.

 

בכר השיב מעל במת הכנס, נחרצות: “מאה אחוז מהפרקליטים שאני מכיר לא מדליפים, ומי שידליף מפרקליטות מיסוי וכלכלה, יפוטר לאלתר”.

 

גדעון סער עם עמית בכר והנשיא הנשי בוז'י הרצוג אוכלים מקלובעעע
גדעון סער עם עמית בכר והנשיא הנשי בוז’י הרצוג אוכלים מקלובעעע

 

ההדלפות הודלפו לרותם שטרקמן ויסמין גואטה מדה מרקר

כעת אנו חושפים ב”פוסטה” כי נגד עו”ד בכר עצמו התנהל ברשות לניירות ערך הליך משמעתי פנימי עקב הדלפת חומרים מתיק הדגל בפרשת הרצת המניות של דנקנר. במהלך טיפול הפרקליטות ורשות ניירות ערך בתיק היו הדלפות שיטתיות של חומרי חקירה לעיתון כלכלי מוביל, שניהל מאבק חורמה של ממש נגד קבוצת דנקנר.

אותו עיתון היה בעל עניין בחומרים לא רק בהיותו גוף תקשורתי, אלא כחלק ממערכה כוללת שהתפתחה בינו לבין קבוצת אי.די.בי ודנקנר, מה שהוביל מהר מאוד לחרם מודעות של הקונצרן נגד כל עיתוני הקבוצה.

מאחר ולא מדובר בהדלפה “רגילה” לעיתון, אלא הדלפה לעיתון שהיה בעל עניין בהליכים המשפטיים נגד דנקנר, לרבות חשיפת פרטים שהובילו לחקירה הפלילית נגדו, ולהעצמת ההד הציבורי, הליך בדיקה משותף בנושא זה נערך בדרגות הגבוהות ביותר של מערכת אכיפת החוק, פרקליטות מיסוי וכלכלה ורשות ניירות ערך. כך נודע ל”פוסטה”.

כאשר אף אחד מהפרקליטים הרלוונטים ברשות לניירות ערך לא קיבל על עצמו אחריות לדליפת המידע, נערכה חקירה פנימית שהתמקדה בכמה פרקליטים אשר נחשדו בהדלפות של מסמכים, דפי עבודה וטיוטות שונות. לפי החשד שעלה במהלך החקירה, מסמך שפורסם בעיתון היה בידי בכר. הוא עבר בירור פנימי במחלקת כוח האדם בראשה עומד עודד שפירר, המזכיר הכללי של הרשות אשר ממונה על כוח אדם.

 

עמית בכר עם אהובת נפשו ליאת בן ארי שהצילה לו את הקריירה
עמית בכר עם אהובת נפשו ליאת בן ארי שהצילה לו את הקריירה

 

ליאת בן ארי פרחה טיפשה שבזבזה הון תועפות למדינה על רדיפת ביבי
ליאת בן ארי פרחה טיפשה שבזבזה הון תועפות למדינה על רדיפת ביבי

 

ליאת בן ארי באנגליה נראית כמו מאדאם שיש לה עסק לאירוח חרמנים
ליאת בן ארי באנגליה נראית כמו מאדאם שיש לה עסק לאירוח חרמנים

 

בסיום הליך הבירור עו”ד עמית בכר ננזף (יצא בזול)

ל”פוסטה” נמסר מפי גורמים המעורים בפרשה, כי פרקליטים שהיו קולגות של בכר כועסים עליו מאחר ולא לקח אחריות על המידע שהעביר לכאורה לעיתונאי, וגרם לביצוע חקירה פנימית רוחבית, שכללה חקירה גם שלהם.

כך או כך, בחודשים האחרונים פרש בכר משירות המדינה והציג את מועמדותו לראשות מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין, כאשר הוא חדור בתחושה של לוחם צדק אשר מציג את המלחמה על שלטון החוק וההגנה על מערכת המשפט מפני המערכת הפוליטית, כדגל עליון.

בתמונה:  ה”עיתונאי” רותם שטרקמן שקיבל הדלפות מהפרקליטות ישירות מעמית בכר

 

רותם שטרקמן קיבלת הדלפות מעמית בכר כשהיה פרקליט בתיק דנקנר
רותם שטרקמן קיבלת הדלפות מעמית בכר כשהיה פרקליט בתיק דנקנר

 

יסמין גואטה פייק עיתונאית קיבלה הדלפות מעמית בכר כשהיה פרקליט לתפירת תיקים
יסמין גואטה פייק עיתונאית קיבלה הדלפות מעמית בכר כשהיה פרקליט לתפירת תיקים

 

כאשר כתב “פוסטה” ביקש את התייחסותו של בכר להליך המשמעתי נגדו תגובתו הראשונה היתה, “קודם כל… פרקליט נוסף.. אתה יודע מה, תן לי לחזור אליך”. לאחר חצי יממה עדיין לא נמסרה תגובתו המלאה של בכר.

גם ברשות לניירות ערך סירבו תחילה למסור תגובה על הגילוי של “פוסטה” בנושא ההליך המשמעתי נגד הפרקליט הבכיר מתיק דנקנר, שמתמודד על תפקיד ציבורי בכיר, ראש מחוז תל אביב.

חרף העלאת רף הביהביקורת על פרקליטים ותובעים בשירות המדינה בשנים האחרונות, ברשות מתבצרים במדיניות הקיימת לפיה הליכים משמעתיים המתנהלים נגד פרקליטים אינם עניין לידיעת הציבור הרחב, שכן מדובר בעניין פנימי, כאילו מדובר בעניין שבין עובד למעסיקו. עם זאת, לא עו”ד בכר ולא דוברות הרשות הכחישו את הידיעה על הדין המשמעתי, ומרשות ניירות ערך נמסר בסופו של דבר: “איננו מתייחסים לענייניהם של עובדים”.

מה חיפש עמית בכר במשפט של ליאת בן ארי נגד אורלי לב (פעילת ליכוד)?

הנה כאן במשפט שיזמה ליאת בן ארי נגד אורלי לב, 1/12/2022 מי שהגיע לתמוך בה היה עמית בכר.  פינה את כל יומנו העמוס ורץ לשבת בבית המשפט עם ליאת…

עמית בכר כתב שהפרסומים על הוילה שלה בראש העין, הם “חרפה וביטוי ממשי לאלימות ובריונות נגד מערכת המשפט כולה.  זה חוצה כל גבול ואין סיבה שהיא תעמוד לבד מול כוחות הרשע”.

 

עמית בכר מגיע לתמוך בליאת בן ארי במשפט הטרדה מאיימת נגד אורלי לב
עמית בכר מגיע לתמוך בליאת בן ארי במשפט הטרדה מאיימת נגד אורלי לב

 

עדכון: עמית בכר טוען שקיבל קורס קרן וקסנר

שעה קלה אחרי פרסום הכתבה, ביקש עו”ד עמית בכר לעדכן את התייחסותו. לדברי גורם מטעמו, ההליך המשמעתי שבסופו נרשמה לו נזיפה היה עקב תקשורת מסרונים מול עיתונאי שלא כללה לדבריו מסמכים. בכר מכחיש העברת מסמכים, ומציין כי הנזיפה לא מנעה את יציאתו לקורס של קרן וקסנר היוקרתית לעובדי מדינה מצטיינים.

בהמשך לכך, התברר לפי גורמים רשמיים כי בכר ספג “נזיפה חמורה” בשל “עבירה על נהלים פנימיים בעבודה מול תקשורת”, אך עם זאת בחקירה אחרת בנושא הדלפת מסמך לא נמצאו ממצאים חד משמעיים.

יש לציין שגם הרשות וגם בכר התבקשו להתייחס למידע המלא שהובא בכתבה שעות רבות לפני פרסומה והעדיפו למלא פיהם מים מבלי להכחיש את ההליך המשמעתי.

 

סיפור אהבה דביק שי ניצן הגורו של עמית בכר מביעים אהבה זה לזה
סיפור אהבה דביק שי ניצן הגורו של עמית בכר מביעים אהבה זה לזה

 

https://posta.co.il/article/897675402/

 

 

אסתר חיות בודקת את הסחורה אצל עמית בכר
אסתר חיות בודקת את הסחורה אצל עמית בכר
Views: 638

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *