EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

אפרת ונקרט: בשם הפמיניזם אסור לפרסם שמות עורכות דין פמינסטיות כדי להזהיר גברים מפניהן

אפרת ונקרט כלבה ארורה שופטת לחיסול המין הגברי

השופטת אפרת ונקרט נתבקשה ע”י התנועה למען איכות השפיטה לגלות מה הם שמות עורכי הדין באחד מפסקי הדין שפרסמה.  הוגשה לה בקשה לעיון אך ורק בשמות של עורכי הדין – לא נתבקש גילוי שם בני הזוג או משהו אינטימי.

מדובר בתיק של גנהת זרע שמרוויחה היטב, לא חסר לה כסף והיא גם לא יהודיה.  כשהאישה לא יהודיה לא אמור לחול הדין העברי וצריך לבחון את ההכנסות והרכוש של האישה. היא לא יכולה לטעון סתמית שהיא אישה והוא בר ושמגיע לה מזונות.  אבל זה בדיוק מה שונקרט עשתה וחייבה את הגבר המסכן ב 7,000 ש”ח מזונות.

אסור לדעת מי העו”ד שייצגה את גנב הזרע?

ציבור הגברים צריך לדעת מי הזונה שייצגה את גנבת הזרע כדי להיזהר ממנה.  מי שמייצרת תקדימים לטובת נשים לא תעבוד קשה לטובת גבר ותמכור אותו…..

הנבלה ונקרט הוציאה החלטה שאינה מוכנה פרסם את שמות עורכי הדין אבל היא לא שלחה את ההחלטה לתנועה.  מכיוון שהתיק סגור בנט המשפט כי זה תיק משפחה ואי אפשר לבדוק או לעקוב, התנועה שלחה לה 2 תזכורות.

או אז הנבחה ונקרט הטילה 750 ש”ח הוצאות בגין שליחת התזכורת, למרות שהיא האשמה בכך שלא דאגה שההחלטה שלה תגיע לידי המבקשת.

הוגשה בקשה לעיון מחדש והפעם וונקרט הודיעה למזכירות לשלוח את ההחלטה בפקס, אם כי לא הסכימה לבטל את הקנס שהטילה בטיעון האינפנטילי שהיה על המבקש לצלצל יום יום למרכז המידע ולשאול אם יש החלטה.  מפגרת.

אפרת ונקרט כלבה ארורה שופטת לחיסול המין הגברי
אפרת ונקרט כלבה ארורה שופטת לחיסול המין הגברי

מדוע ונקרט לא מגלה מי עורכי הדין שהופיעו מולה?

לעורכי הדין שהופיעו אצל אפרת ונקרט אין זכות לחיסיון או איסור פרסום על שמם.  גם אין להם זכות לפרטיות בתיק שבו הופיעו.  לכן אין כל סיבה שאפרת ונקרט לא תגלה מה שמות עורכי בדין שהופיעו אצלה.

הבקשה לעיון בתיק שהוגשה לאפרת ונקרט:

אפרת ונקרט בקשה לעיון בשמות עורכי הדין שהופיעו 1-8-2021

להלן ההחלטה:

אפרת ונקרט 5-2-2023

וכאן פסק הדין על גנבת הזרע שהתפרסם ללא שמות עורכי הדין:  

אפרת ונקרט שודדת מזונות מגברים: גנבת זרע לא יהודיה שמרוויחה 30,000 ש”ח תקבל מקורבנה 1,800 ש”ח + 700 ש”ח דמי טיפול עבור 2 זרעים שגנבה

פסד אפרת ונקרט גנבת זרע לא יהודיה מרוויחה 30א והבעל 7א יחויב במזונות

Views: 8

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *