EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גיא בניוביץ מוכר כתבות ברשת מיינט לגרוטאות משפטיות ב 5,000 ש”ח – פרסום סמוי לעו”ד זהר רון שממליצה לנשים נשואות לגבות 750 ש”ח למשגל

גיא בניוביץ פרסום סמוי לגרוטאות משפטיות עבור 5000 שח בידיעות אחרונות

הידעתם שעורכי דין יכולים לקנות כתבות במערכת המקומונים של ווינט – ידיעות אחרונות? זה מאוד פשוט.  משלמים 5,000 ש”ח לעורך גיא בניוביץ בידיעות אחרונות, מעבירים איזה כתבה דבילית על איזה מקרה שלא היה ולא נברא, או במקרה הטוב יש בו גרעין של אמת עם תיבולים כדי הדמיון, ויאללה, יש כתבה, יש פרסום, יש יחסי ציבור, ומערכת ידיעות אחרונות מסתירה את הפרסום הסמוי הזה כאילו מדובר “בבלוג” אישי של העו”ד המשלמת ומפרסמת.

מקרה לדוגמא זו העו”ד זהר רון.  הנה כאן זכתה לאותה כתבה גם במיינט נתניה וגם במיינט בת ים.  העו”ד רוצה למשוך תשומת לב ולקוחות.  היא מפרסמת סיפור אידיוטי על אישה נשואה שפוטרה מעבודתה אבל היא רוצה שבעלה ייתן לה כסף לבזבז על צרכיה הנשיים:  קניות, שופינג, מניקור כוס, שעוה במפשעה, טיפולי יופי ומותגים.

הבעל מנסה להזהיר אותה שעכשיו ההכנסה המשותפת של הזוג ירדה ב 50% ולכן האיש מבקש ממנה להיזהר בבזבוזים שלה והיא לא רוצה לשמוע לו.

 

לפי הסיפור האישה מגיעה אל זהר רון כמו פציינטית עם דלקת בכוס המגיעה לגניקולוג, והעו”ד זהר רון מאבחנת אותה בדיאגנוזה של קורבן “אלימות כלכלית”.  לטענתה של זהר רון אם הבעל לא רוצה לממן בזבוזים של האישה הוא איש אלים (כלכלית) וזו סיבה לגירושין ולסחיטת הגבר בגין הקמצנות של הגבר.

זהר רון עו”ד שמחפיצה נשים נשואות כזונות 750 ש”ל למשגל

ויש עוד משהו בסיפור כדי להפוך אותו עסיסי.  האישה דורשת מהגבר 750 ש”ח למשגל וזהר רון חושבת שזה בסדר ושזה נקמה ראויה בגבר אלים וקמצן.  ואנו שואלים איפה שדולת הנשים???  מה זה מראה?  שנשים הן בעצם זונות, ואם הן לא מקבלות את הכסף עבור שירותי המין בטוב, אז הן מוציאות את זה ברע – כלומר באופן וולגרי. “שלם לי 750 ש”ח ואפתח לך כוס”.  התניית שימוש בכוס של אישה נשואה ב 750 ש”ח לפתיחה… זו התנהגות ראויה בין גבר לאישה?  גיא בניוביץ ערך את הכותרת לזה????

עדנה קרנבל חותמת לכם שבחצי מחיר אפשר להשיג כוס הרבה יותר מוצלח והרבה יותר מיומן מה”לקוחה” (הפיקטיהבית) של זהר רון – או מהכוס שלה עצמה.

ואנו שואלים, באמת זהר רון??????  זה אלימות כלכלית?  הבעל מנסה להיות זהיר ולא לבזבז ולחסוך עד שהאישה תמצא עבודה – ועל זה את נותנת דיאגנוזה של אלימות?????

יאללה זהר רון לכי חפשי ת’חברים שלך…  גרוטאה משפטית.

מי זה גיא בניוביץ העורך של מקומוני מיינט – ומה הקשר שלו? 

איך מתאפשר הפרסום הסמוי הזה של עורכי דין ליגה ז’ כמו זהר רון שמחרטטים סיפורי אלף לילה, משלמים על זה כמה אלפי שקלים לידיעות אחרונות, וידיעות עוטפים להם את זה במעטפת שיווקית של “בלוג” המתחפש להיות כתבה חדשותית?

מי שהמציא את הפורמט הוא גיא בניוביץ שרק רוצה להראות לבעלי המניות של ידיעות אחרונות  הכנסות ולא משנה איך מתקבל הכסף.

 

גיא בניוביץ פרסום סמוי לגרוטאות משפטיות עבור 5000 שח בידיעות אחרונות
גיא בניוביץ פרסום סמוי לגרוטאות משפטיות עבור 5000 שח בידיעות אחרונות

 

זהר רון במיינט:  אני גרוטאה משפטית

פורסם במיינט נתניה ומיינט בת ים – 27/2/2022 – תחת כותרת “הבלוגיה” שזו למעשה פרסומת סמויה לקניינית שטח פרסום.  ספק אם זה בכלל לא עבירה על חוקי האתיקה כפרסום סמוי.

זהר רון כתבות פרסומת סמויה במקומון נתניה הסתה פמינאצית נגד גברים
זהר רון כתבות פרסומת סמויה במקומון נתניה הסתה פמינאצית נגד גברים

איך נקמה האישה בבעלה הקמצן? היא דרשה תשלום בחדר המיטות

אישה שפוטרה מעבודתה החלה לסבול מאלימות כלכלית של בעלה, שעקב אחר כל שקל שהוציאה. מה קרה כשדרשה ממנו שישלם לה עבור סקס?

זהר רון

חייו של זוג שחי לאורך שנים ברווחה כלכלית מעל הממוצע, השתנו מקצה לקצה כשהאישה פוטרה מעבודתה.

מה פתאום את דורשת ממני כסף על סקס?”

מתחילת הקשר, ולאורך כל שנות נישואיהם, היה הבעל המפרנס העיקרי, ואילו האישה עבדה במשרה חלקית. כשהחברה בה הועסקה החלה בהליך התייעלות, היא מצאה את עצמה ללא עבודה.

בעלה לא התרגש מכך ואמר לה: “גם ככה לא היינו יכולים לחיות מהשקלים הבודדים שהרווחת, ולכן זה לא ממש הפסד גדול”.

אלא שמאותו הרגע הוא דרש ממנה לרשום על מה היא מוציאה כספים, ובהמשך התעקש לראות קבלות. בכל פעם שהציגה בפניו דרישה או חשבונית, הוא החל לנזוף בה בסגנון: “למה קנית כל כך ביוקר? למה את קונה מהסופר ולא מהשוק? למה את מבזבזת לי את הכסף בקלות דעת ובלי לחשוב? אם היית מרוויחה את הכסף שאת מוציאה ועובדת בשבילו, לא היית כזו בזבזנית”.

האישה לא ויתרה וביקשה שייתן לה גישה חופשית לחשבון הבנק ולכרטיס אשראי, אבל הוא סירב.

“אני לא מסכימה שרק אתה תשלוט בכסף שצברנו יחד”, היא הטיחה בו. הבעל השיב לה: “את מעט הכסף שצברת בזבזת מזמן. רק באמצעות ההקצבה שאני נותן לך לא נהפוך לעניים מקבצי נדבות”.

 

מאותו הרגע החליטה האישה כי על כל דבר שבעלה יבקש ממנה הוא יצטרך לשלם, כולל על יחסי מין. “אתה רוצה לשכב איתי? זה יעלה לך 750 שקל”, היא אמרה לבעל ההמום.

הבעל השיב לה: “את מדברת ומתנהגת כמו זונה. מה פתאום את דורשת ממני כסף על סקס? אנחנו נשואים. אני לא מסכים לתנאי שלך ושתדעי – זו עילה לגירושים”.

באחד הלילות היה היצר חזק ממנו והוא הסכים לשלם לה את התעריף שקבעה תמורת יחסי המין.

“נעים לך לשלם לי?”, היא שאלה אותו. “עכשיו תרגיש מה התחושה שלכל דבר יש מחיר”.

בפעם הבאה שהבעל הציע לשלם לה, היא סירבה ואמרה לו כי “אין מחיר לשקט הנפשי ולחופש” ולכן היא החליטה להתגרש.

האישה הגיעה אליי כדי לקבל ייעוץ, והסברתי לה כי מדובר באלימות כלכלית מצד בעלה ולכן זו עילה לגירושים.

הבהרתי לה בנוסף כי אם הוא רוצה להתחשבן איתה על כל שקל שיוצא לו מהכיס, כנראה שאינו ראוי לזוגיות על כל המשתמע מכך.

הצדדים חתמו לאחרונה על הסכם הגירושים, וכל צד יכלכל מעתה את צעדיו בנפרד.

https://batyam.mynet.co.il/blogs/article/sk7ec0mxc

https://netanya.mynet.co.il/blogs/article/BUVSPUGEH?fbclid=IwAR0UQVQj-haaupxYBLRIU-qvxZUx21bAWjyrGgviXDtrbXiZpXyHTbK-uK8

 

Views: 15

One Comment

  1. זה הזוי, אבל שדולת הנשים לוחצת להעביר חוק על אלימות כלכלית שזה ימשיך לערער את הבסיס הרעוע של מוסד הנישואים, יפחיד גברים ממגע עם נשים.

    אם בכתבות עסקינן , איך לדעתי הלא מלומדת ניתן להבין שהחוקים המטורפים האילו מרתיעים גברים – ריבוי הכתבות שמהללות ומשבחות גרושות ופרק ב ע”י “יועצות ומטפלות זוגיות” ביחוד באתר ynet
    ואחרים והתופעה של “מאמנות אישיות” לגרושות ,”מעגלי העצמה נשית” ושאר חירטוטים.

    לדעתי ניתן למצוא קשר חיובי חזק בין התופעה הזו לבין הקמת בתי המשפט למשפחה. ככל שעובר הזמן גברים בורחים מנשים עקב אפלייה וחקיקה גזענית. תגובת נגד זה כתבות יח”צ לגרושות ושאר חירטוטים בתקשורת כפי שתוארו לעיל.

    בגרוש אני מסתכל בבוז ובחמלה על אותם נסיונות. רק חקיקה פוזיטיבית בעניין גברים תייתר את הצורך בתרגילים האילו, לא היה צריך אותם לפני 40 שנה. היום עם יח”צ יום האשה, יום העצמה, יום האמא, יום נגד אלימות וים של כסף ציבורי שזורם לשדולות נשים – לא עוזר – גברים מפחדים מאינרקציה עם נשים. למרות שהמערכת מנסה, האמת זולגת לציבור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *