EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משרד אבי נימצוביץ: המצאות פיקטיביות לחייבים, דיווחי שקר לבתי משפט, ריביות נשך מצוצות מהאצבע – וצרור כשלונות בצרורות

אבי נימצוביץ המוטו של המשרד למצוץ את הדם של החייבים כמו שיילוק

על אבי נימצוביץ שמעתם?  האיש מפעיל משרד לגביית חובות בשיטות של השוק השחור.  האם יש אתיקה לגובי החובות בישראל?  מסתבר שלא.

קפצנו לראות מה חדש במשרד אבי נימצוביץ.  על משקל אמירתו של שייקספיר “משהו רקוב בממלכת דנמרק”….   משהו רקוב במשרד נימצוביץ’.

במשרד אבי נימצוביץ מועסקות הרבה מטומטמות, מוצצות דם: לירז בן עזרא, עז הרים מתלהמת, , שרון אליהו, ורד אולשנסקי לוי, גלית גורה ופקידת ההוצל”פ של המשרד ענבל כהן.  אבל מה עם אבי נימצוביץ בעצמו?  לא יפה להזניח את הבעלים של המשרד אבי נימצוביץ’….

אבי נימצוביץ המוטו של המשרד למצוץ את הדם של החייבים כמו שיילוק
אבי נימצוביץ המוטו של המשרד למצוץ את הדם של החייבים כמו שיילוק

 

המצאות פיקטיביות לחייבים – התמחות של המשרד

אבי נימצוביץ לא טומן את ידו בצלחת.  הוא רק טומן ידו בכיס של אחרים.  הוא גוזמאי ובדאי לא קטן וגם נתבע סדרתי. בת”א 17794-10-09  “חיים קוהלי נגד עו”ד אבי נימצוביץ ואח’ השופט רחמים כהן חייב את נימצוביץ, ששימש כונס בתיק ההוצל”פ ואת עירית ת”א שהייתה טיפשה מספיק לשכור את שירותיו בפיצויים בגין עיקול נכס מקרקעין , ללא שבוצעה לו המצאה כדין  השופט כהן קבע כי הכונס (כלומר אבי נימצוביץ’) הציג בפני ראש ההוצאה לפועל תמונה חלקית בלבד כשלא ציין בבקשתו שהתובע נמצא בחו”ל “.

נו, מה עוד חדש? מדובר במשרד שהוא מספר אחד בהמצאות פיקטיביות.

אבי נימצוביץ’ מאוד נעלב שכן היה בטוח שהשופט יאמין לשקרים שלו.  נימצוביצ’ הגיש ערעור (ע”א 31469-05-16) שהגיע לזקנה השופטת שרה דותן.  הזקנה שרה דותן היתה בשוק מזה שעו”ד נתפס בשקר ועוד יש לו טענות…. היא אמרה– “.. המערערים, הלכה למעשה, הטעו את ראש ההוצאה לפועל”.  עכשיו בגוגל אפשר לראות ש- 2 שופטים חושבים שנימצוביץ’ שקרן.  ממש יופי.

משרד אבי נימצוביץ חוגגים קידום הצעת חוק לעיקולי כלייות חייבים
משרד אבי נימצוביץ חוגגים קידום הצעת חוק לעיקולי כלייות חייבים

מה אבי נימצוביץ עשה לעדה דרסלר?

גם בבימ”ש לתביעות קטנות בנתניה זקנה בת 80 עדה דרסלר הצליחה להביס את אבי נימצוביץ’ ולהוציא מממנו פיצויים.  כמה גרוע מצבו של אבי נימצוביץ’ עו”ד ותיק והבעלים של אחד ממשרדי הגביה והגדולים בארץ, אם סבתא בת 80  חסרת כל רקע משפטי מצליחה לנצח אותו?

המשרד של אבי נימצוביץ הטיל על הסבתא עיקול על חשבון הבנק, למרות שהיא בכלל לא הייתה חייבת כלום, רק כי מספר החשבון שלה, היה דומה למספר חשבון של אחד החייבים של המשרד.  מאחר ובמשרד לא מסוגלים להפסיק לעשות טעויות, התברר שפקידה הדיסלקטית החליפה 2 ספרות והסבתא מצאה עצמה פתאום עם חשבון מעוקל .

מה שהרגיז את השופטת היה שגם אחרי שדרסלר התקשרה למשרד ויידעה אותם שעיקלו את החשבון הלא נכון, אמרו לה שם שתלך לחפש מי ינענע אותה….. ענבל כהן פקידת הגביה סירבה להרים ת’תחת העצל שלה ולבטל את העיקול, כי היא עסוקה בלנקות את התחתונים של החברה שלה לירז בן עזרא.  וזאת לא פעם ראשונה שאנשים מצלצלים ומודיעים כי נפלו טעויות או לא בוצעה המצאה ופקידי המשרד, מצפצפים.

השופט עודד אור קבי שאבי נימצוביץ הוא תחמנוביץ

לאבי נימצוביץ יצא מוניטין של נוכל ידוע ולא נשאר כמעט שופט שלא אמר את זה….. השופט עודד מאור  למשל, דחה תביעה לפירוק שיתוף שאבי נימצוביץ’-תחמנוביץ’ הגיש בגלל שהוא הגיש אותה על נכס אחר מזה שהנכס שהוא קיבל מינוי לפרק.  השופט הוסיף כי “ההתנהלות שקדמה להגשת התובענה לפירוק שיתוף, כפי שעולה ממסמכים שהוגשו לתיק בית המשפט, היתה כושלת,…בזהירות הראויה נאמר ששגגה יצאה מלפני התובע.  ראו אבי נימצוביץ נ’ אסתר אהרוני ת”א  30609-07-12.

הנה גם את השופט עודד מאור, שחושב שאבי נימצוביץ’ שקרן והוא כאמור לא היחיד ואפילו לא האחרון. בתיק ת”א 1420-09 מיכקשוילי ואח’ נ. עו”ד אבי נימצוביץ, עוד תביעה הוגשה נגד עו”ד אבי נימצוביץ.  יש נגדו כ”כ הרבה תביעות, שבאתר תקדין עוד מעט כבר יפתחו עבורו מנוע חיפוש ניפרד. אמרה השופטת אגמון-גונן : “אין לי אלא לקבוע, כי עדות ההזמה של עו”ד שרף אכן מפריכה את עדותו של עו”ד נימצוביץ. ..עם זאת, יובהר, כי אף ללא עדות ההזמה האמורה, מצאתי את עדותו של עו”ד נימצוביץ בלתי סבירהקרי מזוהמת

איך עו”ד כזה שכל קהילת המשפט יודעת שהוא נוכל, עדיין מחזיק ברישיון עוה”ד שלו, ועדיין מייצג עיריות וגופים כלכליים, מחזיק משרד ומשלם משכורות לכל הפוסטמות שהוא מעסיק שם?

התשובה היא שבישראל חוסר היושרה לא מהווה בעיה.  להיפך עו”ד לא מוסרי וחסר עכבות, זה בדיוק מה שהלקוחות הגדולים מסוג הון-שלטון מחפשים.  לכן נחש דו ראשי כמו אבי נימצוביץ מתאים להם כמו כפפה ליד.  אלא שאבי נימצוביץ מזכיר יותר נחש גומי. התחמונים שלו ילדותיים ולא מתוחכמים.  אף שופט לא קונה אותם בדיוק כמו שאף שופט לא קונה את הטיעונים המשפטיים שלו. אבי נימצוביץ’ כל הזמן מפסיד (אתם יכולים לבדוק בגוגל) וגם מכניס את הלקוחות שלו להוצאות בגלל על התביעות שהוא חוטף על התנהלותו.

כמובן שלו זה משתלם , בגלל שדקה אחרי שהקורבנות של נימצוביץ’ תובעים בגללו את הלקוחות שלו, הוא בא ומציע לטפל להם בתביעה ומוציא מהם עוד כסף. איך בכל זאת הוא מצליח, עם תפקוד כזה עלוב, לזכות במכרזים של עיריות ושל כ.א.ל.?  כי בישראל בשביל לזכות במכרז לא צריך להיות עו”ד טוב , צריך להיות מקושר .

תשאלו את עורך הדין שערער על הזכייה של נימצוביץ’ במכרז של עירית הוד השרון, בטענה הנכונה שתחמנוביץ’ לא עמד בתנאי המכרז זה לא עזר לו. נימצוביץ’ בכל זאת, ממשיך , לייצג אותם, להכניס אותם לתביעות ולא להצליח לגבות עבורם כלום ולמה? כי מישהו מבפנים דואג לו כמו בכל המכרזים האחרים.

תאוות הכסף מעוורת את עיני המשרד

במשרד אבי נימצוביץ לא מקובל לסגור חובות אלא לנפח אותם כי ריבית הרצח בהוצל”פ מנפחת להם גם את שכר הטרחה.  יותר משתלם להחזיק חייבים עם תיקים פתוחים המצמיחים ריבית טורפנית, בתקווה שיום יבוא והחייב יצטרך להגיע על ארבע “כדי לסגור”.

סתם ככה לגבות חובות ולסגור… בזה אין להם ענין.  כך מתנהגות כל ההבהלות במשרד כגון עו”ד לירז בן עזרא, המהבולה שלא מצליחה לגבות מחייבי הוצל”פ כלום, ואותו דבר גם פקידת ההוצאה לפועל של המשרד הגברת ענבל כהן שיש לה מוח של גוזל וצורה של לטאה מגודלת.

 

            בתמונה : ענבל כהן…..   דינוזאור מסוג עינבלוס מנוולוס שפוטוס נדיר

 

ענבל כהן גובת חובות בריבית דריבית
ענבל כהן גובת חובות בריבית דריבית

 

Views: 75

One Comment

  1. ואוו אני רואה מלא שליחים של אבי המניאק הזה בביניין שלי.
    יש עוד מניאק לא קטן
    והוא משרד סנדרוביץ.
    שווה אייטם ניפרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *