EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גלי עציון זנזונת המגדר של נעמת יועצת להקים קרמטוריום לגברים גרושים בבתי משפט למשפחה ותחנות המשטרה: “הגבר הישראלי הוא האוייב של נשות נעמת ומצווה לחסלו”

גלי עציון זנזונת המגדר של ויצו נחושה לחסל כל גבר יהודי

זו בהמת המגדר גלי עציון היועצת המשפטית של ארגון הפמינאציה נעמת. גלי עציון אכולת שנאה קלינית לגבר הישראלי המצוי. היא סובלת מקנאת פאלוס, ויש לה בעיות פסיכו-פתולוגיות בהבנת מהות היחסים בין גבר לאישה. היא זו שממציאה תעמולות שטניות ודוחות ביותר נגד גברים, שכל הגברים אלימים, כל הנשים חיות תחת איום מתמיד של מכות מהגבר איתן הן חיות, וכדי לפתור את התופעה המדינה צריכה לממן ארגוני נשים, כמו הארגון שלה נעמ”ת כדי שהיא תוכל לקבל את משכורת העתק שלה 120,000 ₪ בחודש, ושכל מיני נשים חדלות אישים יקבלו תעסוקה בארגון הפמינאצי שלה לשנאת הגבר.

גלי עציון זנזונת המגדר של ויצו נחושה לחסל כל גבר יהודי
גלי עציון זנזונת המגדר של נעמת  נחושה לחסל כל גבר יהודי

גלי עציון בהמת המגדר לא מחמיצה כל דיון בכנסת כדי לטרפד הצעות חוק לשוויון בין גבר ואישה. אותה מענין להשאיר על כנו את דין היהדות, כי היהדות נותנת לנשים פטור ממזונות, ומטילה את כל החבות על הגבר. כפמיניסטית מוצהרת נוח לה וטוב לה עם הדין היהודי, כי נשים מקבלות כתובה של מאות אלפי שקלים על פארש, רק כי פיסקו רגליים לגבר. גם טוב לה שנשים פורשות 5 שנים לפני הגבר, ובכלל טוב לה שבצבא מי שמת על הגנת המולדת זה רק גברים.

בהמת המגדר גלי עציון ישבה בוועדת שניט לבחינת ביטול חזקת הגיל הרך, והיא הייתה בדעת מיעוט שאין לבטל את חזקת הגיל הרך, כי מדוע שנשים יאבדו קלף מיקוח לסחוט גברים???? צפו בזנזונת הזולה הזו פוערת פיה, ושימו לב שלמטה רוטט לה הכוס כל פעם שהיא אומרת שהגברים אלימים והנשים מסכנות וסבכנת רצח.  

לא שמענו שנעמת מתכוונת לשלוח גדודי נשים להגן על המולדת מהטילים של עזה. את המוות בהגנת המולדת היא משאירה לגברים. את הכסף של הגברים היא חומדת לעצמה. בקרוב היא גם תקדם הצעת חוק שכל פעם שגבר ישראלי פותח כוס, הוא ישלם 10 ש”ח אגרה לנעמת. מהחוק יהיו פטורים ערביי ישראל.      

Views: 3

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *