EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גרושה מהגהנום 37: אורטל עמר בהדרכת עו”ד ליאת שקלרז הורוביץ סחטה מבן אל תבורי דמי טיפול וכשהקנאה בערה בה פרסמה קלטות מבושלות אצל עיתונאי האשפה ערן סוויסה

ליאת שקלרז כל מי שנופלת אצלה רק נופלת עוד יותר ועוד יותר עמוק לפח האשפה

שמעתם את ההקלטות של בן אל תבורי שהקליטה אותו גרושתו מהגהינום אורטל עמר ושחררה לתקשורת באמצעות עלוב הנפש העלק עיתונאי זבל ערן סוויסה ב”ישראל זבל היום”?

צריך להפנות את הזרקור לעורכת הדין של אורטל עמר, עוה”ד ליאת שקלרז הורוביץ שגרמה לכל הבלגן.  היא ושופטת המשפחה שרקדה לפי החליל שלה הן האחראיות לכל הבלגן.

במשך 3 שנים ליאת שקלרז והשופטת (שעדיין איננו יודעים את שמה) מתעללות בבן אל תבורי, סוחטות אותו בלי סוף, מכפישות אותו, מנתקות אותו מהילד, ואחר כך הן “מתפלאות” למה הוא מתפוצץ ולמה הוא מגיע למצב של “עידנא דריתחא”???

ליאת שקלרז כל מי שנופלת אצלה רק נופלת עוד יותר ועוד יותר עמוק לפח האשפה
ליאת שקלרז כל מי שנופלת אצלה רק נופלת עוד יותר ועוד יותר עמוק לפח האשפה
ליאת שקלרז עורכת דין שיועצת לנשים ניכור הורי ולסחיטת גברים מדופלמת
ליאת שקלרז עורכת דין שיועצת לנשים ניכור הורי ולסחיטת גברים מדופלמת
ליאת שקלרז הורוביץ עם זוגתה דנה תירוש אליהו צמד סחטניות גברים
ליאת שקלרז הורוביץ עם זוגתה דנה תירוש אליהו צמד סחטניות גברים

אז כן בן אל תבורי אמר לזונה אורטל עמר שהיא בת זונה (אמת דיברתי) ושהוא לא רוצה לראות את הילד עד גיל 21, ושהיא לא תנסה להדליק אותו, ושההחלטה שהיא שלחה לו מהשופטת מבית המשפט למשפחה שווה לתחת כי הוא יבקש לפסול את השופטת, ושאי אפשר לכפות עליו לראות את הילד, ושאם יכפו עליו להיות עם הילד בעל כורחו לפי לו”ז שאינו מתאים לו, הוא יסית את הילד נגד אורטל (כלומר יראה לילד את האמת על האמא שלו).

בן אל גם אמר שהוא משלם לזונה אורטל 10,000 ש”ח בחודש עבור הילד והיא לא נותנת לו לראות את הילד, ורק בחודשיים האחרונים הוא התחנן לקבל את הילד ואורטל עמר לא נתנה לו.

הציטוטים המדויקים של בן אל תבורי – להלן הכתבה המלאה של ערן סוויסה.

חשיפה: בן-אל תבורי בהתבטאויות קשות – ”לא רוצה לראות את הילד יותר, הוא גמור”

חשיפה: בהקלטה בלעדית שהגיעה לידי “ישראל היום” ניתן לשמוע את הזמר, שהינו מודל לחיקוי עבור עשרות אלפי ילדים ובני נוער, מקלל את אם בנו, אורטל עמר, ומטיח כי אינו מעוניין לראות את בנו לעולם, ואף מאיים שיסית אותו נגדה • “מסכן הילד שלך, אני מסית את הילד עלייך… דולר לא תראי ממני”, כך מתבטא תבורי בהקלטה שלא נשמעה כמותה.

בן-אל תבורי נחשב למושא הערצה ומודל לחיקוי של מאות אלפי ילדים בישראל. הוא מופיע בפריים טיים של קשת, מוביל קמפיינים גדולים ובעצמו פוגש אלפי ילדים מדי יום במהלך הופעות. אבל מה היחס שלו לבנו הביולוגי היחיד, תו?

כידוע, בנובמבר 2018 נולד בנו הבכור של בן-אל, תו פרינס, מבת זוגו באותם הימים, אורטל עמר. השניים נפרדו, אבל אמורים לגדל את הילד יחד.

אורטל עמר פסיכי הגבר שינענע אותה אחרי בן אל תבורי
אורטל עמר פסיכי הגבר שינענע אותה אחרי בן אל תבורי

בן-אל תבורי: “הילד שלי גמור בעיניי”

ל״ישראל היום״ הגיעו הקלטות בלעדיות שבהן מצהיר הכוכב כי אינו מעוניין בקשר עם בנו, ואף מתבטא באלימות קשה נגד אם בנו, אורטל עמר.

“אורטל מאמי, אל תנסי להדליק אותי”, נשמע הזמר אומר בהקלטה, “ההחלטה עד מחר יכולה להזיז לי את הביצה. השופטת הולכת להיות פסולה. אני הולך להגיש מכתב פסילה לשופטת, אני עד אז לא מגיע, מאמי. וגם את תשלמי לי קנסות, אני אוכיח לך את זה, נשמה. תירגעי, אני לא רוצה לראות את הילד יותר, לא רוצה… אני לא מבין איך מכריחים אותי לראות את הילד. לא מתחייב לזמני שהות, אין זמני שהות. לכי תתבעי ולכי להוצאה לפועל. את יכולה להתחבר לי למ***, יא חתיכת שטן, יא ז***, יא מסריחה. מסכן הילד שלך, יא חתיכת שטן, אני מסית את הילד עליך. בן זונה אם אני לא אומר שאמא שלו זבל ואמא שלו זבל… תני לי לקחת הילד, תראי איזו הסתה אני עושה לך לילד. בן זונה אם הילד חוזר ולא אומר לך ‘אמא זבל'”.

בהקלטה נוספת אומר תבורי את הדברים המזעזעים הבאים: ״לא רוצה אפילו שעה איתו. אני מחקתי אותו עד גיל 21… הילד שלי גמור בעיניי. אל תתקשרו להגיד לי ‘לילה טוב’ שהבטחתי לו. אני לא רוצה לראות אותו בחיים שלי. קחי את ה-10,000 שקל ותדחפי אותם לתחת ותביאי אותם תרופות לך ולילד שלך. אני לא רוצה לראות אותך ואת הילד המסריח הזה בחיים שלי, הבנת? ב-ח-י-י-ם שלי. גם אם אני אצטרך להיכנס לכלא וגם אם אני אצטרך להיכנס להוצאה לפועל אני לא אשלם לך, את מבינה? דולר את לא תראי ממני. ואם את תרגיזי אותי עוד יותר אני בן של ז***. בן של ז***, ואת יודעת כמה הרס עצמי יש לי? את גם לא תקבלי את העשר אלף ותלכי להוצאה לפועל עד מחר.

“אם תרגיזי אותי עוד יותר, אני בן של ***, ואת יודעת כמה הרס עצמי יש לי? את גם לא תקבלי את העשר אלף ותלכי להוצאה לפועל עד מחר. שיז*** אותי, שאני אעבור לגור ברחוב, אני בן של זונה אם אני לא אעשה את זה! ואני אוכיח לכולכם ואני אלך לבית מלון, יש לי מלא מזומנים ואני אחיה ככה שנתיים, ואני רוצה לראות שתקבלי שקל, יא חתיכת פוסטמה, יא חתיכת מסריחה, יא בת אלף זונות”.

בהקלטה אחרת נשמע תבורי מתבטא כך: “אין לך את הילד במשך שבועיים, הוא יכול לצרוח אצלי בבית, אני כבר ארגיל אותו”, ואז הוא פונה לבנו: “תווי, אין יותר אמא, אמא לא רוצה לראות אותך, ניסינו, אין מה לעשות, הולכים הביתה”.

יו”ר נעמת חגית פאר הגיבה למקרה: ״נוכח המוכרות של הנפשות הפועלות אנו זוכים להצצה כואבת אל חייהם של ילדים רבים מאוד, אשר הופכים על לא עוול בכפם לכלי משחק בידי הוריהם הניצים. הגיע הזמן שהורים יבינו שלהיות בקשר עם ילדיהם זוהי חובה ולא רק זכות”.
תגובתו של בן-אל תבורי תובא כשתתקבל.

https://www.israelhayom.co.il/news/local/article/12961215

ערן סוויסה אתיקה עיתונאית של עולם תחתון

ערן סוויסה ה”עיתונאי” מתפאר שהפרסום שלו עבר את כל הבדיקות המשפטיות של יועץ משפטי של העיתון ושל העורך הראשי שלו.  אז איך שלושתם, למען השם, הביאו הקלטות חתוכות שבם שומעים רק את מה שאורטל עמר רוצה שהציבור ישמע???? את הקללות?

ערן סוויסה כתב בידור או כתב ביזוי זבל של עיתונות
ערן סוויסה כתב בידור או כתב ביזוי זבל של עיתונות

ואיפה כל השיחה המוקדמת שבה אורטל עמר מגרה את בן אל, מדליקה אותו ומחממת אותו?  למה את זה הורידו מהקלטות???  איזה מין מוסר עבודה יש לעיתונאים בישראל שהם מציגים לציבור “אמת מצונזרת” או “אמת של צד אחד בלבד”?  זה פשוט לא עיתונאי ואפילו “צהובון” זה מחמיא לו.  זה עיתונאי זבל ב 3 רמות פחות מתחת לאתיקה של העולם התחתון.

מאוד יכול להיות שהסיבה האמיתית שערן סוויסה הביא את ההקלטות לפרסום היא “סינדרום העכברון הדחוי“, אותו ילד מגעיל ומכוער שאף אחד לא רוצה לשחק איתו והוא מתחנן לתשומת לב. והמבין יבין.

גם לא נשלול את האפשרות שאורטל עמר דחפה לערן סוויסה מזומנים בשושו עבור הכתבה.

שימו לב שההקלטות האלה הועלו לאתר של ישראל היום, יומיים אחרי שהתפרסמה כתבה אוהדת לבן אל תבורי שהוא תרם בסתר כסף וצעצועים לילדים ממשפחה חד הורית.  אורטל עמר התפוצצה מקנאה ונשבעה לעשות לבן אל את המוות.

בראיונות שלה לגולדסטאר אורטל עמר לא התביישה לספר לאומה שכאשר היא רואה תמונות של בן אל עם נשים אחרות היא מתפוצצת מקנאה ונזקקת לכדורים פבסיכיאטרים כדי להרגיע את העצבים שלה.

סערת הדלפת ההקלטות של אורטל עמר
סערת הדלפת ההקלטות של אורטל עמר

איך מסתדר “לא רוצה לראות את הילד” עם “למה לא נתת לי את הילד בחודשיים האחרונים”?

המאזינים להקלטה שלא כל כך מבינים איזו שואה מתחוללת בבתי משפט ישראלים נגד גברים בהליכי גירושין בשם כת הפמיניזם הרדיקלי, לא כל כך יבינו את הפרדוקס שבדברים.  מצד אחד בן אל אומר שהוא לא רוצה לראות את הילד עד גיל 21, ומצד שני הוא מתלונן למה בחודשיים האחרונים הוא לא זכה אפילו לראות את הבן שלו “לייב”.

בשביל זה יש את עדנה קרנבל שתסביר.  בעיקרון אישה מקבלת דמי מזונות כי היא אישה וכי נשים מקבלות את המשמורת רק בגלל שהן נשים.  לגבר יש “רשות” לקבל את הילדים שלו ל”זמני שהות” אבל זו רשות ולא חובה.

הסיבה ההיסטורית לכך היא שציפו שהגברים יצאו לעבוד מצאת החמה ועד צאת הנשמה כדי לממן את המזונות והפאן של הגרושות ולכן אי אפשר לצפות שהגבר יוכל גם לגדל את הילדים, וגם לייצר את הכסף שיפרנס את השעשועים והפאן של האישה הגרושה/פרודה.

אבל בשנים האחרונות שופטות פמינאציות המציאו קןמבינה חדשה לדפוק לגבר עוד מזונות בתחפושת של “דמי טיפול“.  השיטה עובדת ככה:  האישה מגישה בקשה להגדלת מזונות בטענה שהגבר לא מגיע לאסוף את הילד בלו”ז שהשופטת קבעה לו.  היא טוענת שזה משבש לה את שגרת החיים וגורם לה הוצאות.  האישה טוענת שהיא צריכה למלא את הזמן שהאבא לא לוקח את הילדים באמצעות שמרטפים ובייביסיטרים ולכן היא דורשת דמי טיפול בנוסף לדמי המזונות (שאמורים לכסות 100% מהזמן שהילד אצלה).

או אז השופטת נוזפת באבא שהחמיץ מועדים ולא בא לקחת את הילד ומטילה על האבא “דמי טיפול”, בד”כ בשווי 33%-50% מהמזונות עצמם.

כאשר האבא מסביר שהוא עסוק בעבודה, יש לו “הקפצות” בלתי צפויות לצרכי עבודה, או שפשוט נתקע בפקקים, והוא מציע כי בן משפחה יסייע ויאסוף את הילד מהמסגרות עד שהאבא יגיע, או אז מתנפלת עליו השופטת, כותבת שהוא לא ראוי, שבני משפחתו זבלים ובלתי אמינים והיא מעלה לו את “דמי הטיפול”.

במקרה של בן אל תבורי היו לו נסיעות לצרכי הופעות בחו”ל.  אורטל בעצמה אמרה שבן אל נסע לחודש שלם והיא ראתה תמונות שלו מבלה עם בנות והקנאה שלה זינקה לסטרטוספירה.

כאשר עו”ד כמו ליאת שקלרז רואה כתבה כזו שהאבא נסע לחו”ל לחודש, זו הזדמנות פז לסחוט את האבא, להגיד עליו שהוא “לא עומד בזמנים”, לא מגיע לאסוף את הילד, ובשביל זה צריך לסחוט מאבא דמי טיפול בנוסף לדמי המזונות.

זו הסיבה שבן אל מתלונן כי ליאת שקלרז הוציאה החלטה שכופה על בן אל לו”ז לקחת את הילד אליו בזמנים שלא נוחים לו, תחת האיום של הכפלת המזונות אם הוא לא יעמוד בלו”ז.  לכן הוא מתפוצץ שמנסים לכפות עליו את הילד – בזמנים שלא מתאימים לו ובלי התחשבות בו, תחת איומים של הכפלת מזונות, כאשר הוא משלם מזונות מעל ומעבר.

זו גם הסיבה שהוא אומר שהוא לא רוצה לראות את הילד בכלל, כי אם כל פעם שהוא נוסע לחו”ל או צריך לשנות תאריכי זמני שהות, רצים אל השופטת ומוציאים ממנה עוד ועוד כסף, אז כבר לא שווה לו בכלל לראות את הילד.

הוא מבין שגם אורטל וגם ליאת שקלרז עושות שימוש בילד לצרכי סחיטה.   כשמתאים להם הן מתלוננות שהוא לא בא לקחת את הילד וכשמתאים להן הן מונעות ממנו את הילד (ניכור הורי).

כמה כבר האבא יכול לסבול את ההצקות הבלתי פוסקות האלה?  הרי אם נחש יכיש אתכם כל יום באותו מקום, יבוא יום וגם אתם תתפוצצו על הנחש (במקרה דנן: נחשה).

תגובתו הפטתית של בן אל תבורי

תגובה ראשונה:

בן אל תבורי הגיב:  “לא הוגן לשפוט בן אדם בכעסו. ככה אומרים, או לפחות ככה שמעתי. את האמת? לא התפלאתי שהיא תדליף את זה. חיכיתי ליום ולרגע ואתם המומים? יש עוד. אז אני מבהיר דבר אחד לכולם. הילד שלי! כן תו! זה הדבר הכי חשוב לי בעולם, ביקום ובכל החיים שאני חי כי בלעדיו אני כלום. לא כסף ולא שום דבר”.

עוד כתב: “אני עובר 3 וחצי שנים קשים בבתי משפט, עם הילד על הילד. לא מאחל לאף הורה לעבור מה שהיא מעבירה אותי! אני לא בנאדם שיפרסם הקלטות או הודעות אבל יש הכל. וכמו ששמעתם בהקלטה. אני משלם לה 10 אלף שקל מזונות ואפילו יותר כל חודש. סבבה יש כסף מקבלת כסף. אבל שאני מנסה להתחנן לראות את הילד שלי חודשים. לחוות אותו, להריח אותו, לשחק איתו ואין מענה. איך אבא אחר היה מגיב שמשחקים לו ברגשות עם הילד?”

תגובה שניה

“שנים, שנים שאני מת לכתוב משהו על זה ואף פעם לא יצא לי”, פתח בן אל תבורי את הסטורי הארוך. “אמרו לי לא להיכנס לזה, אבל אני מאוד מאמין שיש עוד גברים כמוני שעוברים אפילו דברים יותר גרועים ובגלל שהם לא ‘מפורסמים’ לא שומעים ולא רואים אותם, הם שקופים”, כתב. “את הדרך בבית המשפט התחלתי לפני 3 וחצי, כמעט 4 שנים עם תו. כבר אז הבנתי שאין צדק בבתי המשפט. הגבר מקופח והאישה היא המסכנה”, ביקש תבורי למחות נגד ההתנהלות המשפטית בכל הנוגע לתו פרינס, בנו המשותף עם אורטל עמר.

“4 שנים של סבל בבתי המשפט, שאת האמת? לבית המשפט לא אכפת ממך, כלום ושום דבר. הגיע הזמן לדאוג לגברים ואני אתן דוגמאות”, ביקש תבורי לחזק את טענותיו. “כשהאישה שולחת משהו לבית המשפט, תוך 3 דקות יש צו ומענה. כשאני שולח משהו לבית המשפט, לוקח חודש עד שאני מקבל תשובה. יש צווים שאורטל קיבלה שאסור לה לפרסם חומרים מבית המשפט ואסור לה לפרסם תמונות של תו ועדיין היא עושה מה שהיא רוצה, מפרה אותם ובית המשפט לא עושה לה כלום. בית המשפט לא אוכף את הצווים של עצמו”, האשים תבורי.

“אבל אם זה היה הפוך, היו גומרים אותי, לא? אפילו עוד יותר ממה שעכשיו. בגלל שאני מפורסם, אני מרגיש ששופטים אותי על בסיס מידע שגוי שמגיע מהתקשורת”, הפנה תבורי אצבע מאשימה ישירה כלפי גופי התקשורת המקפידים לסקר את הדרמה הזוגית וההורית של תבורי ועמר.

ההקלטות של בן-אל תבורי

“איפה נשמע דבר כזה ששופטת תצטט דברים מעברי ועל המשפחה שלי באמצע דיון ויש עוד המון דברים שאסור לי לפתוח בגלל איסור פרסום. אני שוב אומר, הכי קל לשפוט אותי ולכתוב תגובות וקללות כלפיי. לצערי יש מערכת שלמה בצד השני שצמאה לפרסום, לפפראצי ומגדילה בכוונה את הלהבות כדי להישאר בכותרות. חבל שאורטל לא יודעת לעצור ולהבין שמדובר בפגיעה בתו. הרי הוא יגדל וייחשף למה שעולה לרשת. מאחל לכם לא להגיע למקום השפל המרומה שנקרא בית המשפט. ואם כבר תגיעו לשם, תדעו שצדק אין שם”, חתם תבורי את הסטורי הטעון.

https://www.israelhayom.co.il/celebrities/local-celebrities/article/12980718

סליחה בן אל זו התגובה שלך?  באמת?  כבש המובל לשחיטה?  הרי השופטת תעשה ממך קציצות ופקידת הסעד תתערב ותכתוב שהוכחת שאתה אבא לא ראוי.  ישלחו אותך לסדנה לניהול כעסים.  זה לא משנה שאורטל הוציאה את הכביסה המלוכלכת החוצה וחיממה אותך.  את הקריירה שלך עו”ד ליאת שקלרז תלעס והיא לא תוותר עד שהיא תוריד אותה על ארבע.

ולכן בן אל תבורי…  תהיה גבר.  שחרר את ההקלטות המלאות.  ספר בדיוק מה עשו לך.  תתראיין.  פרסם את כל הבקשות שהגישה עליך ליאת שקלרז ואת ההחלטה שאורטל הראתה לך שחיממה אותך.  רק ככה תגיע לקתרזיס ותתרפא נפשך.

Views: 92

7 Comments

  1. תמשיכו לייל בחרתם מרצונכם הטוב והחופשי להכניס את הזין המסכן שלכם לתוך כוס של בהמות. לא חשבתם פעמיים. זאת התוצאה- מאסר עולם עם עבודת פרך

  2. כמה אני מבין את הכאב של בן אל .
    אישית אני עברתי ניכור הורי (שואה)
    שגרמה לי גרושתי וכמובן השופטת אסתר שטיין ימח שימה וזיכרה
    שבשטטיות מנעו ממני להכיר את ילדי עד גיל 13
    וכמובן שחויבתי במזונות .
    כיום הילדים כבר גדולים 22 23 לבן הבכור נולד ילדהבשעה טובה וההסתה מהגרושה ממשיכה בכול הכוח . עד עצם היום הזה . הסתה כו חמורה עד כדי שהילדים בגיל 18 החליפו את שם משפחתי לשם משפחה פרי . זה הגבר שבגינו התגרשתי עקב בגידתה של גרושתי
    כיום אני ממשיך לשלם את חוב המזונות שנישאר לי
    אוי למדינת ישראל שככה רומסת עד אפר גברים גרושים בישראל

  3. אין פלא שזונה מרוקאית זבל הלכה לכתב הומו מרוקאי זבל. 80% מהבעיות שיש במדינה מגיעות ממרוקאים , 20% מהערבים הלא מרוקאים . הלך זרזיר אצל עורב.

  4. אני מניח שלזמר זה אין בעיה כספית לקבל את היצוג המשפטי הטוב ביותר.

    עדיין המערכת שברה אותו. מה יגיד אבא מהישוב שהמערכת נופלת עליו בכל עוצמתה. ועל זה נאמר , אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר.

    המערכת זקוקה לאתחול מחדש, לא רפורמה ולא שינוי – הרס ובניה מחדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *