EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שי אביטל 2: פסטיבל יחסי ציבור למשטרה על מעצר שי אביטל באמסטרדם: דרור אסרף ואלי לוי יחצני המשטרה “ליצנים שמוכרים בלופים”. כל האמת על כישלון ההסגרה

דרור אסרף חוגג בתקשורת על מעצר שי אביטל כאילו לכד את אל קפונה חחח

שי אביטל סוכן הדוגמניות והדוגמניות וואנביז נתפש באמסטרדם ב 19/8/2022.  מעצר פשוט וקל.  באו אליו שוטרים הולנדים ברחוב ועצרו אותו ללא התנגדות.  הוא בכלל לא הסתתר, לא ירד למחתרת, לא החליף פרצוף בניתוח פלסטי, לא לבש פיאה.  בקיצור, שום דבר מיוחד.

אבל במשטרת ישראל עשו מזה פסטיבל תקשורתי כאילו לכדו את אל קפונה, והבדיחה היא שכל כלבלבי העיתונות ומלקקי התחת של דוברות המשטרה עשו את המוטל אליהם ושיחררו כותרות בומבסטיות…..  המצחיקה מכולם היא הכותרת “כך נלכד שי אביטל” שבה מספרים ששוטרת ישראלית הגרה בהולנד יעל רייכרד התלוותה לשוטרים ההולנדים והיא “זיהתה” את שי אביטל, ואמרה לו “היי שי”.  וואו.  איזה תחכום.  איזה סופיסטיקציה.  מדהים.  נשק סודי של המשטרה לפיצוח עבריינות ופשיעה.  אומרים “היי” וביי.

זה דובר המשטרה:  אלי לוי.  אף מילה מהפה שלו לא אמינה.  מצא הזדמנות לעשות יחסי ציבור למשטרה על חשבון המשטרה ההולנדית

אלי לוי דובר המשטרה מוכר לוקשים וזבל לציבור
אלי לוי דובר המשטרה מוכר לוקשים וזבל לציבור

החוגגים על ה”מבצע” הם אלי לוי דובר המשטרה והשוטר דרור אסרף.  שניהם פשוט חושבים שהציבור מטומטם ויבלע את הפימפום לתקשורת כאילו סוף סוף המשטרה מצליחה במשהו (כשהיא נכשלת בכל כך הרבה דברים:  פרוטקשן במגזר הערבי, הטרדות מיניות ואורגיות במשטרה עצמה).  מי בולע את הבלופים האלה?

דרור אסרף חוגג בתקשורת על מעצר שי אביטל כאילו לכד את אל קפונה חחח
דרור אסרף חוגג בתקשורת על מעצר שי אביטל כאילו לכד את אל קפונה חחח

ואנו שואלים מה הם חושבים במשטרה שהציבור הישראלי מטומטם?  שהציבור הישראלי לא רואה שזה היה מבצע מיקי מאוס מטופש וילדותי ושבזבזו על זה הון תועפות, ושזה בעצם מסתיר מחדל של שנה שלמה שלא עשו שום דבר?

אפשר לחשוב כמה זה היה קשה לתפוס אותו?  כמה פגסוסים ורוגלות היו צריכים להפעיל???  הרי חיים אתגר כבר מצא אותו לפני חצי שנה בבודפשט (דצמבר 2021) בלי פעולות ניטור מתוחכמות.  בלשון המשטרה:   “מבצע מעקב מודיעיני שבו נוטרו תנועותיו בין כמה מדינות באירופה”.

לירן לוי מידיעות טס להולנד לשדר כמה אנשים ישבו בשולחן של הסטקייה בה אכל שי

ראו את הכתבה הפסיכית של לירן לוי מידיעות אחרונות שזכה לטיול על חשבון העיתון לבירת הקנביס הולנד.  ראו איך הוא משתדל לייצר נופך של דרמה למעצר “הנציגה אמרה “היי שי”, והוא אמר כן”.  ככה מוכרים לוקשים לציבור?  מבצע “היי שי”?????  זה מה שהפיל אותו בפח?  על זה כל הרעש?

כמה עיתונאים בישראל זכו לטיול על חשבון המערכת לאמסטרדם על חשבון המערכת וכבר טסו להולנד, או שהם בדרך לשם?

https://www.facebook.com/pini100/videos/755978948967927

מרוב שעמום בהולנד לירן לוי העלה וידאו של המלצר במסעדה איפה ששי אביטל אכל וראיין אותו “כמה זמן הם אכלו”  “כמה אנשים ישבו בשולחן”.  אגב רואים שזה שולחן ל 4 בסטקייה פשוטה ועממית במדרחוב.  ממש שאלות אינטלקטואליות ומדהימות שהציבור כמהה לדעת…..  חחח.  לידיעתם בזכות לירן לוי אנחנו יודעים שהוא לבש טי שירט שחורה וכובע. וואו.  חשיפה!!!

לירן לוי בשידור ישיר מאמסטרדם מדווח על חארטה ועוד חארטה
לירן לוי בשידור ישיר מאמסטרדם מדווח על חארטה ועוד חארטה
כתבה דבילית של לירן לוי מידיעות על המעצר של שי אביטל
כתבה דבילית של לירן לוי מידיעות על המעצר של שי אביטל

עוד תמונה של המפגר לירן לוי

לירן לוי כתב פסיכי בידיעות שממציא סיפורי ברווז
לירן לוי כתב פסיכי בידיעות שממציא סיפורי ברווז

ראו את צו המעצר שהוציאה השופטת כוכבה לוי מבית משפט השלום בתל אביב בתאריך 30/5/2022 בתיק פלא 508007/21.

צו המעצר שהוציאה כוכבה לוי לסוכן הדוגמניות שי אביטל 30-5-2022
צו המעצר שהוציאה כוכבה לוי לסוכן הדוגמניות שי אביטל 30-5-2022

שמעון איפרגן – קשקשן פלילים בשירות יחסי ציבור של המשטרה

הנה עוד כתבה אידיוטית של שמעון איפרגן ממאקו, שהיא עוד כותרת סרק “הטעות הכי גדולה שהוא הגיע לאמסטרדם“.  האמת היא הפוכה.  דווקא בהולנד שופטים לא נוטים לעצור כל כך מהר “עברייני מין”, חיזורים בוטים הן לא עבירות מין, ו”עברייני מין” ברמה נמוכה (שזה המקרה) נשלחים לטיפול ולא לכלא.

שמעון איפרגן כתב זבל לתדמיתנות ויחסי ציבור של המשטרה
שמעון איפרגן כתב זבל לתדמיתנות ויחסי ציבור של המשטרה
כתבה דבילית של שמעון איפרגן על המעצר של שי אביטל בהולנד
כתבה דבילית של שמעון איפרגן על המעצר של שי אביטל בהולנד

לא צפוי שהולנד תסגיר את שי אביטל כל כך מהר

יחצני המשטרה גרמו לקוראים לחשוב שאו-טו-טו שי אביטל עולה על מטוס לישראל, ויום למחרת ניתן יהיה להכריז שמוגרה כל הפשיעה בישראל.  אבל לכל הזאבות הפמיניסטיות והלרריסטיות שמחכות לו כדי למלא את המסכים בראיונות ממוחזרים של דוגמניות כושלות שהסניפו קוקאין ושתו אלכוהול עד למצבי בלאק אאוט ומאשימות אותו שהוא לא הבריג אותן לבראנזה, יש לנו חדשות.

הולנד זו לא מדינה מושחתת כמו אוקראינה שבה מספיק היה שיחת טלפון לזלנסקי כדי להטיס את עמוס סילבר (מפרשת טלגראס) בלי שום בירור משפטי אם ההסגרה עומדת בתנאי אמנת ההסגרות, ואם משרד המשפטים הישראלי צירף מספיק ראיות מרשיעות לבקשת ההסגרה.

ממש לא.   בהולנד צפוי משפט רציני וימונה לשי אביטל סנגור תותח על חשבון המדינה.  השופט שם יבדוק טוב טוב את הראיות ממדינת ישראל, ולא ימהר להסגיר את שי אביטל, במיוחד לאור העובדה שיש לו ראיות הגנה טובות לכך שהמתלוננות הן סתם פוסטמות אלכוהוליסטיות שמחפשות טרמפ על התקשורת.

בהתחלה שי אביטל יצטרך לשבת קצת בבית מעצר הולנדי אבל זה ממש לו דומה לכלובי הפרעושים של מדינת ישראל.  יגיע אליו רבי מהקהילה עם חמגשיות מזון בג”ץ טרי וחם. התאים מרווחים ומאובזרים.  תהיה לו גישה מלאה לטלפון ולספרייה משפטית, וזה ממש לא דומה לתנאי המעצר המשפילים והתת אנושיים של מדינת ישרא-הל.

נציין לכם שבהולנד לא ממהרים להרשיע עברייני מין ולשלוח אותם לכלא כמו בישראל.  למשל אם גבר נתפש בהחזקת תועבה פדופילית, וזו הפעם הראשונה, הוא לא יישלח למאסר אלא לטיפול של שנתיים ובסופם התיק יימחק וייגנז.

למשל:  המקסימום בחוק שניתן להטיל על חשיפת בולבול (אקסהיביציוניזם) הוא 3 חודשי מאסר, ואף אחד לא נשלח למאסר על זה.  החזקת תועבה פדופילית עד 4 שנים (וכאמור בפעם הראשונה הם נשלחים לטיפול ולא למאסר).  6 עד 12 שנים לעבריינות מין בתנאי שהיה מגע פיסי, אבל…. תקופת המאסר הממוצעת בעבירות מין עם מגע פיזי היא 352 ימים, כאשר עונש מוגבר עומד על 383 ימי מאסר, והממוצע המדיאני (חציוני) – המספר שבין הכי גבוה לבין הכי נמוך הוא 240 ימים בכלא.  רק 15% מהנאשמים בעבירת מין עם מגע פיזי מקבלים שנתיים מאסר או יותר ו 5% בלבד מקבלים מאסר של 4 שנים או יותר על אונס של ממש (לא וירטואלי אלא פיזי).

https://www.sexual-offender-treatment.org/173.html

אחד המקרים היותר מפורסמים היה הרשעה כאונס – בגין נשיקה צרפתית ללא הסכמה אשר בית המשפט השלום הגדיר כ”חדירה גופנית”, אולם הרשעה זו בוטלה בערעור.

הולנד נשיקה צרפתית אינה אונס
הולנד נשיקה צרפתית אינה אונס

.  https://www.dailymail.co.uk/news/article-2292378/Dutch-Supreme-Court-rules-forced-tongue-kiss-rape-Judges-overturn-mans-conviction-attack-hospital-toilet.html

שי אביטל ייצא למעצר בית בהולנד ויקבל הזדמנות נוספת בשטרסבורג

אחרי 2-3 דיונים סביר להניח שהשופט יוציא אותו למעצר בית בערובה של 100,000 יורו והתהליך כולו יימשך לפחות שנה.  אחר כך יהיה גם ערעור לבימ”ש לערעורים בהולנד.

במדינה שבה אונס עם חדירה גופנית מקבלים ממוצע של 240 ימים בכלא, שופט הולנדי לא יחזיק אדם במעצר על עבירות מין קלות (בלי אונס ובלי אלימות) של “קורבנות” מטושטות נקמניות ומסניפות.  מהר מאוד שי ייצא למעצר בית.

אחרי דיון ההסגרה בהולנד ובערעור, בזכות הדרכון הפורטוגלי של שי אביטל הוא יוכל לפנות לבית המשפט האירופי לזכויות אדם בשטרסבורג שבצרפת ולטעון כי הסגרה למדינת ישראל שבה הוא רדוף על רקע מינו כגבר ממין זכר, מדינה שאוכלת את גבריה ובה כל השופטים סוגים לכת הפמינאציה והעצמת הווגינה, לא תאפשר לו משפט הוגן בישראל ועל כן יש להשאיר אותו באירופה ואסור להסגיר אותה למדינה שבה בתי המשפט הם קרקס מכור.

ראו כתבה מודלפת של אלי סיניורה שבה כבר מכינים את הציבור לאפשרות שההסגרה תסתבך בגלל הדרכון הפורטוגלי, אבל הגברת אלי סיניורה לא מספרת לציבור למה בדיוק הדרכון הפורטוגלי עלול לסבך את ההסגרה.

אנו מגלים לכם שבזכות הדרכון הזה אחרי שיסתיימו ההליכים בהולנד, תהיה לשי אביטל הזדמנות נוספת למנוע את ההסגרה בבית המשפט הכלל אירופי בשטרסבורג, והפעם האמנה הנבחנת לא תהיה אמנת ההסגרה, אלא אמנת זכויות האדם האירופית ושי אביטל יוכל לטעון שמדינת ישראל היא מדינה מסוכנת שבה באופן שיטתי מונעים מגברים את הזכות למשפט הוגן, ומרשיעים גברים בסיטונות על מזבח הפמינאציה.

בואו נזכיר לכם את אחוז ההרשעות הישראלי.  99% הרשעות, וזה לא אומר שהפרקליטות מסננת היטב מקרים, אלא פשוט שהשופטים בישראל הם בובות על חוט של הפרקליטות וחותמות גומי.

אלי סניור זה לא עיתונאי זה שופר ותדמיתן של המשטרה והפרקליטות
אלי סניור זה לא עיתונאי זה שופר ותדמיתן של המשטרה והפרקליטות
אלי סניור מכין את הציבור לפדיחה שבהסגרת שי אביטל - הדרכון הפורטוגלי
אלי סניור מכין את הציבור לפדיחה שבהסגרת שי אביטל – הדרכון הפורטוגלי

אלי סניור - זה לא סניור זה גברת סיניורה קוקסינלית בתחפושת
אלי סניור – זה לא סניור זה גברת סיניורה קוקסינלית בתחפושת

איך תתמודד מדינת ישראל עם הטענה שאין סיכוי למשפט הוגן בערכאות הפמינאציות של ישראל? 

הכלל הוא שאסור להסגיר מבוקש למדינה בה הוא לא יזכה למשפט הוגן.  כדי להוכיח את זה בפני השופט ההולנדי שי אביטל יצטרך לעבוד קשה ולאסוף דוגמאות של עיוותי הדין הישראליים נגד גברים שאין להם אח ורע בשום מקום אחר בעולם:  למשל בני שמואל  זה שהורשע כי הבת שלו שעבדה כזונה בניו יורק חלמה בגיל 22 שאבא שלה אנס אותה.  למשל, סבאר קשור הערבי שעשה סטוץ עם יהודיה וכשהיא גיתה שהוא ערבי הרשיעו אותו באונס בטענה שיהודיה לא היתה נותנת לגבאר לחולל את גופה אם הוא ערבי (פסק דין הנוטף גזענות יהודית  מחליאה לשמה). ראו:  שנה וחצי מאסר לצעיר שהתחזה ליהודי וקיים יחסי מין עם צעירה יהודיה.

מספיק לאסוף רק כמה דוגמאות כאלה בצירוף תרגום החוק שבישראל אפשר להרשיע בני אדם ללא בדל של ראיה על סמך אמירות וסיפורים בלבד.

זה יהיה בהחלט מספיק כדי להדוף את הטענה של משרד המשפטים הישראלי שבישראל שי אביטל, כגבר הניצב בפני משפט בערכאות ציוניות-פמיניסטיות, יזכה למשפט הוגן.

עיקרון הייחודיות – בישראל לא יוכלו לשפוט אותו על יותר מ 2 מקרים

למזלו של שי אביטל, גם אם בסוף יוסגר לישראל, הרי ש”כלל הייחודיות” יפעל לזכותו ולא ניתן יהיה להגיש נגדו אישומים על מתלוננות שלא כלולות בבקשת ההסגרה.  אמנם גיא לרר וכלבלבי החונטה מזכירים בלי סוף שיש 26 מתלוננות, אך המשטרה בעצמה קבעה ש 24 מתלוננות הן שקרניות או שהתלונות שלהן התיישנו.

נשארו רק 2 פקאציות שכלולות בבקשת ההסגרה ורק על שתיהן תוכל הפרקליטות בישראל לחקור אותו ו/או להעמיד אותו לדין.  אילולא יצא לחו”ל והיה נשאר בישראל הפרקליטות היתה מעמידה אותו לדין על לפחות 10-15 פקאצות, גם אם אין ראיות וגם אם ברור שהמתלוננות שקרניות, או לכל הפחות, פנטזיונרית.

הסיבה לכך היא שגרת העבודה בישראל של הפרקליטות.  תמיד מנפחים את כתבי האישום, גם אם אין ראיות כדי לייצר מראית עיין של מגה-תיק, וכדי שיהיו קלפים למקח וממכר לסחוט את החשוד או הנאשם לעסקת טיעון “מופחתת”.

“למזלו” של שי אביטל כדי שלא יהיו פדיחות בינלאומיות בבקשת ההסגרה ולא להתבזות בבית משפט הולנדי ביצעו סינון קפדני של התלונות, וכך מראש 24 מתוך 26 פקאצות נפלו מבקשת הסגרה, ולא ניתן יהיה להוסיף אותן לכתב האישום – שטיוטה שלו כבר ממתינה ליישום – אם בסוף הוא יוסגר.

הנה כתבה של לירן לוי שהתרגום שלה לעברית הוא ש 24 דוגמניות וואנהביז שיקרו במשטרה:

לירן לוי ידיעות אחרונות 24 מתלוננות נגד שי אביטל שיקרו במשטרה
לירן לוי ידיעות אחרונות 24 מתלוננות נגד שי אביטל שיקרו במשטרה

כתב ידיעות אחרונות לירן לוי כתב שב 24 מקרים הפרקליטות החליטה שיש “קשיים ראייתים” בעדות המתלוננות, פירושו של דבר בעברית פשוטה ש 24 מתלוננות פשוט שיקרו במשטרה.

https://www.ynet.co.il/news/article/ryaocvta5#!

בינתיים שי אביטל “מיוצג” ע”י ששי גז, סנגור שהוא ליצן שדוגל בליקוק למשטרה ולפרקליטות במקום להציף את המחדלים שלהם.  בחירה ממש לא טובה של שי אביטל.  זה לא מי שיושיע אותו.  אולי להיפך.  חחח

ששי גז סנגור שהוא ליצן עם אפס זיכויים
ששי גז סנגור שהוא ליצן עם אפס זיכויים

אחת מהבנות שהסניפו קוקאין ומזגו לעצמן ליטר וחצי וודקה בלילה – לין פאר

לין פאר רצתה להיות דוגמנית ופיתתה בכירים בתעשיה הסניפה מלוא הנחיריים
לין פאר רצתה להיות דוגמנית ופיתתה בכירים בתעשיה הסניפה מלוא הנחיריים

מה בין ה”לרלרת” והקוקסינליות של גיא לרר?

לא הצלחנו להבין איך על כתבה של הטרדה מינית, מביאים לאולפנים את גברת גיא לרר כפרשנית.  הלררית הצליחה לרכוש מוניטין של ציידת גברים נחושה, הסוגדת לכת הווגינה ולהעצמת נשים. הלררית מספרת שהיא לא מבינה למה המשטרה מצאה רק 2 מתלוננות אמינות, שכל 24 המתלונות האחרות שנמצאו שקרניות “עולמן חרב עליהן” כי הן לא נכללו בבקשת ההסגרה.  לתופעה הבזויה הזו קוראים “לרלרת” או בלעז “לרריזם” LERERISM ולמעשה עצמו של חירטוטי קלישאות נדושות קוראים “לירלור”.

גיא לרר עיתונאי צעצוע קשקשן ושקרן
גיא לרר עיתונאי צעצוע קשקשן ושקרן

מוזמנים לקרוא את הכתבה הראשונה של עדנה קרנבל על שי אביטל

https://ednakarnaval.com/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%91%d7%9f-%d7%9e%d7%a2%d7%95%d7%96-%d7%9e%d7%a6%d7%99%d7%92-%d7%a9%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a9-%d7%aa%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%90-%d7%95%d7%91%d7%99/

עו”ד בן מעוז מציג שיבוש תלונות שווא ובישול עדויות בפרשת שי אביטל סוכן הדוגמניות. בן מעוז נפל בפח של חוקרת סמויה ושלח אותה לתאם גרסאות עם מתלוננות

עו”ד בן מעוז מצא לו נישה פמיניסטית, הוא רוכב על הגל של מי טו ותלונות השווא, ולקח על עצמו לייצג את הדוגמניות שמתלוננות שסוכן הדוגמניות שי אביטל נגע להן, מישש אותן ועשה בהם מעשים מיניים…

הנה כמה מדבריו המתלהמים של בן מעוז:  “”ככל שחולף הזמן מתקבלת תמונה קשה, חסרת תקדים בחומרתה, של אדם אשר לכאורה פעל בשיטתיות לסיפוק יצריו המיניים, ובמשך שנים פגע במספר בלתי נתפס של נשים. בעת האחרונה נחשפתי לעדויות קשות ומסמרות שיער של נשים אשר מתארות כי נפלו קורבן למעשיו הבלתי נתפסים של שי אביטל. הדרך לעשיית צדק עם אותן הנשים עוד ארוכה, אבל כיום, בשונה מבעבר, הן מאוחדות ונחושות בדעתן למצות עמו את הדין”.

בן מעוז נפל בפח הדיח מתלוננת לתאם עדויות עם מתלוננת אחרת
בן מעוז נפל בפח הדיח מתלוננת לתאם עדויות עם מתלוננת אחרת

בן מעוז נפל בפח – הדיח בלשית לתאם עדויות עם מתלוננות

אבל בן מעוז נפל בפל.  שי אביטל עזב לחו”ל שכן מי שנשאר בישראל לא יכול להגן על עצמו.  כל חשוד בישראל שמנסה לאסוף ראיות מזכות מייד באה המשטרה ועוצרת אותו על שיבוש.  אבל מחו”ל שי אביטל יכול לעשות מה שבא לו ולאסוף את הראיות הדרושות לו.  שי אביטל שלח לבן מעוז בלשית סמויה והיא הפילה אותו בפח.

בן מעוז אמר לחוקרת הסמויה לשוחח עם מתלוננות אחרות, שזה בעצם תיאום עדויות.  זהו למעשה שיבוש חקירה והדחת מתלוננת פוטנציאליות ללמוד איך לשקר יותר טוב כך שהעדות שלה תהיה מתואמת עם השקרניות האחרות.

בפגישה כזו הן יכולות ללמד אחת את השניה כל מיני סימנים מזהים בהתנהגות של שי אביטל, כגון דברים שהוא אוהב לעשות במיטה ומחוצה לה, דברים שהוא אוהב להגיד, קעקועים בגוף במקומות מוצנעים וכד’.

אחר כך השופטים יטענו שאם כל התלונות מעידות באופן דומה, הן מאששות זו את זו, זו שיטה וזה סימן שכולן עברו התעללות מינית דומה באותה שיטה.

בן מעוז זיהם גרסאות ותפר עדויות שקר

עכשיו הפמינאציות מודאגות מאוד.  בביטאון שדולת הווגינות החמות “המקום הכי חם בגהנום” מנסים לאתר את החוקרת הפרטית כי הם רוצים למנוע את העדות שלה בבוא היום על זה שכל המתלוננות נגד שי אביטל עברו תדרוך ותיאום ציפיות זו עם זו בתיווכו של העו”ד בן מעוז.

תיאום עדויות שכזה עלול להפיל את כל תפירת התיק לשי אביטל, ועלול לגרום לפרקליטות שלא להגיש כתב אישום כי כל המתלוננות פסולות עקב תיאום עדויות.  איזו פדיחה.

שרון נהרי העו”ד של שי אביטל כבר מסר לתקשורת ב 8/12/2021 ש”תחושתו של שי אביטל היא שהחקירה נגדו “זוהמה”. “הוא עדיין מאמין במערכת, אבל ללכת עם מתלוננות לתחנת משטרה ויד ביד לזהם את העדויות, פרסומים עם שלטים נגדו לא משנה שהעסק שלו נסגר והכל. להגיע ככה כאשר ההרגשה היא שהכול כבר הוחלט וזוהם זה קשה מאוד. זה פשוט פסול מה שעשו וגורם לעיוות דין חמור”.  מסתבר שהוא צדק.

שי אביטל כל ממורמרת שאין לה קריירה מאשימה אותו עכשיו כדי לקבל תהילה
שי אביטל כל ממורמרת שאין לה קריירה מאשימה אותו עכשיו כדי לקבל תהילה

שי אביטל אמר על גל גברעם:  מי יתקרב אליה בכלל?

שי אביטל רב שגל גל גברעם מי יתקרב אליה בכלל
שי אביטל רב שגל גל גברעם מי יתקרב אליה בכלל. היתה לה קלמידיה.

 

גל גברעם שכבה בשביל לקבל ג'ובים בבראנז'ה אבל קיבלה ג'ובים קטנים
גל גברעם שכבה בשביל לקבל ג’ובים בבראנז’ה אבל קיבלה ג’ובים קטנים

איידן פלאט “לי הוא לא עשה משהו קונקרטי – הכל היה מרצון”.

איידן פלאט מתראיינת בפרשת שי אביטל אבל הוא לא עשה לה משהו קונקרטי
איידן פלאט מתראיינת בפרשת שי אביטל אבל הוא לא עשה לה משהו קונקרטי

בתמונה למטה אלכסה דול עם שי אביטל:  “עשיתי מה שכל רוסיה עושה”

מה רוצות הפמינאציות ומה רוצה שרון שפורר (השפוררית)?  

השפוררית פרסמה בפייסבוק שלה ובביטאון הנשי שלה “המקום הכי חם בגהנום” שכל מי שיודע על האישה המיסתורית, שיפנה אליה. הפמיניסטיות והשפורריות למינהן וכל אלה שחם להן בגהנום (כלומר בין הרגליים… בכוס) רוצות שכל הגברים בישראל יורשעו ללא משפט הוגן וללא יכולת להתנגד או לחקור את המתלוננות, כך שיהיה קל יותר להרשיע.

זו בדיוק הסיבה למה הן טוענות שבמשטרה לא מתייחסים יפה למתלוננות בעבירות מין.  הסיבה היא שאם ישאלו אותן שאלות קשות מידי הן עלולות ליפול בפח והשקר ייחשף.

זו גם הסיבה שהן לא רוצות שהחשוד יזום דיבוב למתלוננת, כי אז היא עלולה להיתפש בגרסאות סותרות.  לכן בישראל אסור לחשוד לאסוף ראיות מזכות, מה שמותר בכל מדינה אחרת.

הן פשוט חמות על הרשעה ובמקרה דנן חורה להן שגבר מצליח, חתיך וכנראה עם זיין מפואר (לין פאר אמרה שמייד אחרי שהוא הראה לה את הזין, היא דהרה עליו חצי שנה) מצליח לשגל כל כך הרבה בנות.

האם זה לא מוזר שכל הטלנטיות הגדולות (נועה אלחימיסטר ואסתי גינצבורג) לא התלוננו?  את התשובה נתנה רומי גיאור.  הטלנטיות לא היו צריכות לשכב איתו כי קיבלו ג’ובים בזכות המראה.  הכונפות חיזרו אחריו כי הן ידעו שיש בנות טובות מראה מהן ולכן רק בזכות פרוטקציה (לין פאר קיימה מין עם שי חצי שנה) הן תוכלנה לקבל פוש בתעשיה על האחרות.

מסתבר שלשי אביטל יש סמסים עם המתלוננות המראות שהן אלו שחיזרו אחריו…..

השקרים של גל גברעם – בכתה איך התעשייה שתקה 20 שנה אבל היא עצמה כירכרה סביבו עם אמא שלה

הנה בהמה מטופשת גל גברעם (גלגוש) שהלכה למשטרה להתלונן על נגיעה לפני מי יודע כמה שנים ב 23:00 בלילה. השוטרת המנומנמת התפלאה למה היא נזכרה פתאום אחרי 10 שנים ב 11 בלילה לבוא למשטרה ושלחה אותה לפתוח תלונה באינטרנט.  על זה היא הקימה רעש בתקשורת שבמשטרה לא קשובים לצרכים המיוחדים של מתלוננות על עבירות נגיעה באישה….

והנה כאן גל גברעם מייללת איך זה שכל התעשיה ידעה במשך 20 שנה ולא אמרה שום דבר.  אלא מאי?  היא עצמה כרכרה סביבו והופיעו להשקות והצטלמה איתו מחייכת. ראו השקה של שי אביטל וירדן אדרי ל”פרפקט טן”.  גברעם מצולמת איתו עם חיוך מקיר לקיר, מבסוטה ומאושרת.  אמא של גל גברעם שיקרה בראיון לדינה חלוץ מווינט שהזהירה את הבת שלה ממנו, אבל גם האמא שלה הצטלמה איתו באותה השקה…..    נו אז איך זה שהתעשייה שתקו 20 שנה אם היא ואמא שלה מכרכרות סביב שי אביטל בתקווה לכמה נגיעות באבק הכוכבים?

לא סתם שי אביטל אמר עליה:  “מי יתקרב אליה בכלל….?”

והנה קטע הממחיש את רמת ה IQ של הדוגמניות,  גל גברעם אומרת בטלוויזיה שהיא אישית תדאג לפנות למדינה בה חי שי אביטל ותגיד להם להסגיר אותו.  אהבלה ברמות.

 הנה גל גברעם קיבלה את השער בידיעות שהיא כל כך רצתה.  הללויה.

גל גברעם מקבלת את התהילה שלה בלי שי אביטל אף אחד לא היה נותן לה שער
גל גברעם מקבלת את התהילה שלה בידיעות.  בלי שי אביטל אף אחד לא היה נותן לה שער

התלונה של גל גברעם היא מאירוע בהפקה בשם PERFECT TEN עם סוכנות רוברטו.  כששאלו את שי אביטל מה קרה עם גל גברעם?   הוא ענה:  “מי יתקרב אליה בכללל??” – והמבין יבין.

בנות בהפקה של פרפקט טן שנדלקו על שי אביטל
בנות בהפקה של פרפקט טן שנדלקו על שי אביטל

השקרים של לין פאר – מי היה אמור לסדר לה ג’ובים בתעשיה תמורת משגלים במשך חצי שנה?  

הנה דוגמא לשקר של “מתלוננת, בשם לין פאר.  היא טענה ב”הצינור” אצל גיא לרר ששי אביטל פתח לה את הכוס חצי שנה, ופתאום ניתק איתה קשר בדיוק כאשר היא חשבה שעכשיו תורו לתת תמורה ולסדר לה ג’ובים בדוגמנות.

אבל אז הגיע ראיון אחר בו היא סיפרה שאחרי כמה חודשים שי אביטל סידר לה פגישה עם בעל קשרים בתעשייה ואמר לה “תפעילי את הכישורים הנשיים שלך….” ועל זה היא בכתה כמו תנינה שאכלה צפרדע עסיסית.  אז מה האמת?  הוא שכב איתה בהבטחות לגובים שהוא לא סידר? או שהוא שלח אותה למישהו אחר שישכב איתה תמורת ג’ובים?  ובכלל איך את אומרת שהיא ניתק איתך קשר ופתאום את טוענת שאחרי כמה חודשים הוא רצה לעזור לך ולקדם אותך?  ומה הבעיה ב”תשתמשי בכישורים הנשיים שלך”?  יש לך או אין לך, זו השאלה.

והנה עוד קטע של לין פאר.  פה היא מודה ששי אביטל הראה לה את הזין שלו.  היא נדלקה על הזין ואמרה לעצמה מה אכפת לה להנות מזין יפה ועל הדרך תקבל ג’ובים ופרסום.

היא אומרת “עשיתי את זה חצי שנה אבל הוא לא סידר לי ג’ובים”.  לדבריה הוא כל הזמן אמר לה את עוד מעט תהיי כוכבת.. אני עובד על זה, ולא הגיע שום פרסום.  לכן הפסיקה לשכב איתו כי הוא לא סיפק את הסחורה.

סורי, אבל מה זה אומר על לין פאר?  זונה או זנזונת??? או גם וגם?  או שהיא פשוט נדלקה על הזין שלו, ואז כשמצאה זין יותר גדול ויותר עבה…. פשוט דפדפה הלאה?

עוד פוסטמה שמשקרת היא גם הדוגמנית לירז נומדר. נומדר סיפרה כי אביטל השתכר ונגע בישבנה בניגוד לרצונה.

ויש גם את ויקטוריה פירוצקי שבשנת 2005 דגמנה על ספינת האהבה במסיבת השקה של FASHION TV .  האלכוהול זרם שם כמו מים ולטענתה שי אביטל בא וניסה לגעת בה.  היא בטראומה עד עצם היום הזה.  היא הרי לא רגילה שגבר חתיך רוצה לגעת בה… היא כנראה מתחרמנת רק מגברים מכוערים….

ויקטוריה פירוצקי התלוננה ששי אביטל רצה לגעת בה בשירותים ב 2005
ויקטוריה פירוצקי התלוננה ששי אביטל רצה לגעת בה בשירותים ב 2005

באותה מסיבה על הספינה השתתפה גם רותם סלע שעגבה על שי אביטל.  הנה תמונה למזכרת:

רותם סלע עוגבת על שי אביטל בספינת האהבה פאשן טיבי 2005
רותם סלע עוגבת על שי אביטל בספינת האהבה פאשן טיבי 2005

רומי גיאור והכונפות

רומי גיאור היא עוד אחת שאומרת ששי אביטל הציע לה פעמיים הצעות מגונות (לטוס איתו למלון בחו”ל) בתמורה לקידומה בעולם הטלנטים.  לדבריה הוא הציע הצעות מגונות רק לכונפות אבל לטלנטיות הגדולות הוא לא הציע לזרום איתן.

רומי גיאור שי אביטל הציע בילויי מין רק לכונפות ולא לטלנטיות הגדולות
רומי גיאור שי אביטל הציע בילויי מין רק לכונפות ולא לטלנטיות הגדולות
שי אביטל ואחת החוגגות איתו ביאכטה
שי אביטל ואחת החוגגות איתו ביאכטה

בתמונה עוד אחת נועה יונני סיפרה שישבה בבית שימוש ושי בא פנימה הפשיל מכנס והיא מצצה לו בעל כורחה.

ועה יונני התלוננה ששי אביטל הכניס לה זין לפה
נועה יונני התלוננה ששי אביטל הכניס לה זין לפה

הנה הכתבה של שדולת הווגינות.  קרדיט לשפוררית  פורסם 27/2/2022:

מה שקרה זה ככה.  שי אביטל שלח חוקרת פרטית לעוה”ד של המתלוננות בן מעוז, והוא פתח פה והכיר לה מתלוננות אחרות כדי שהן תוכלנה לתאם גרסאות.  החומרים עלו באתר שמופעל מאשדוד.  הפמינאציות יחד עם בן מעוז חששו שזה יפיל את כל התיק נגד שי אביטל ולכן הפעילו את שרון שפורר שתכתוב כתבת פיתיון, כאילו מישהו מחפש את החוקרת הפרטית כדי להתלונן עליה שהיא משבשת חקירות.  אבל המטרה לא היתה באמת לחפש את החוקרת הפראית אלא להפחיד את בעלי האתר שהעלו את החומרים המזכים של שי אביטל ולאיים עליהם – שגם עליהם יתלוננו במשטרה.

שרון שפורר שפרסמה את הכתבה השקרית, ידעה שהאישה האמיתית היא חוקרת פרטית ואם יגיעו אליה היא תפיל את כל התיק עם מה שהצליחה להקליט ולכן שפורר העלתה תמונה סתמית של איזה דוגמנית אמריקאית וכתבה (בשקר) שמחפשים אותה.

אישה שניסתה להפיל מתלוננת על שי אביטל נעלמה; החומרים הגיעו לערוץ האינטרנטי של ג’קי בן זקן

האישה התחזתה לנפגעת של אביטל וניסתה לדובב מתלוננת על סוכן הדוגמניות ש-27 נשים התלוננו עליו במשטרה ונמלט מישראל. בתוכנית “הצינור”, שם חשפו את פרשת אביטל, גילו שהחומרים הגיעו ל”אונליין טיוי” של בן זקן, שם מתכננים לפרסם ראיון עם אביטל וחומרים נגד המתלוננות

האישה המיסתורית ששרון שפורר מחפשת כדי לתפור תיק לשי אביטל
האישה המיסתורית ששרון שפורר מחפשת כדי לתפור תיק לשי אביטל

לפני כמה שבועות הגיעה אישה צעירה למשרדו של עורך הדין בן מעוז, שמייצג חמש מתוך 27 הנשים שהתלוננו במשטרה נגד סוכן הדוגמניות שי אביטל על תקיפות מיניות ואונס.

הצעירה מסרה את שמה, מספר הטלפון ומספר תעודת הזהות שלה ואמרה למעוז שהיא מעוניינת להגיש תלונה נגד אביטל במשטרה, אבל חוששת. עורך הדין הציע לה להיפגש עם אחת המתלוננות, כדי שתשמע על הליך הגשת התלונה במשטרה ועל האופן שבו הדברים מתנהלים לאחר מכן. עו”ד מעוז הנחה אותה שלא לדבר עם המתלוננת על פרטי המקרה, פן יהיה מדובר בתיאום עדויות שעלול לפגוע בחקירה.

הצעירה יצרה קשר עם המתלוננת, אלא שבניגוד להמלצת עורך הדין היא לא הסתפקה בשיחה על הדרך שהיא צפויה לעבור אם תגיש תלונה על אביטל. במסגרת הקשר שנוצר בין האישה למתלוננת, הן נפגשו, שוחחו בטלפון ואף התכתבו בוואטסאפ.

כעבור זמן מה נעלמו עקבותיה של האישה. מספר הטלפון שבאמצעותו יצרה קשר עם המתלוננת מנותק ופרטי תעודת הזהות והשם שמסרה התבררו כלא נכונים. אלא שהיא בכל זאת התרשלה במה שנראה כמו התחזות, ניסיון לשיבוש הליכי חקירה והדחת עד. בוואטסאפ שבו ניהלה שיחות עם המתלוננת היתה תמונה שלה. צילום מסך של התמונה הזו הגיע למערכת הצינור והמקום הכי חם. אנחנו מפרסמים אותו כאן לראשונה היום, כדי לנסות לאתר אותה.

את רוב פרטי המקרה המוזר הזה חשף בשבוע שעבר העיתונאי אמיר שואן מהצינור, בפוסט שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו, ועורך התוכנית אדם שפיר. שורה של פרומואים על המקרה שודרו בערוץ 13 לקראת פרסום כתבה שהיתה אמורה להתפרסם בצינור ביום חמישי. הכתבה נדחתה בשל האירועים באוקראינה.

שואן היה מי שחשף את פרשת שי אביטל בתוכנית הצינור (במקביל לחשיפת חיים אתגר בתוכנית “אנשים” בקשת). לו היה בארץ, אביטל היה כנראה כבר מזמן מסובך בחקירה ואולי גם מתמודד עם כתב אישום. אלא שאביטל לא התמהמה. כמה שעות אחרי ששואן פנה לקבל תגובתו ועוד בטרם פורסמו התחקירים אודותיו, עלה על מטוס ומאז לא שב לארץ. תחילה מסר באמצעות עורכי דינו כי ישוב לארץ אם יקרא לחקירת משטרה, אלא שמאז נקרא לחקירה ולא שב.

שמונה חודשים עברו מאז הבריחה של אביטל. באחרונה נראה שהוא החליט שהגיע זמנו לנסות להיאבק במתלוננות עליו. כדי לעשות זאת בחר להעניק ממקום מחבואו ראיון בלעדי, שצפוי להתפרסם היום.

את הראיון הוא קיים ב”אונליין טיוי”, פלטפורמה אינטרנטית לשידורי טלוויזיה ששייכת לג’קי בן זקן, איש עסקים שהורשע בפלילים בשתי פרשות שונות וריצה מאסר בגינן. הערוץ מנוהל על ידי דמות מוכרת נוספת – יוצא הריאליטי רונן פייגנבוים, בנו של אגדת הכדורגל הישראלית שייע פייגנבוים.

לקראת פרסום הראיון נפגשו שואן ועורך הצינור אדם שפיר עם פייגנבוים וחן עשור, עובדת של אונליין טיוי. הפגישה נועדה לסכם את התנאים שבהם יוכלו בצינור לפרסם חלקים מהראיון ועוד כ-20 סרטונים שמייצגים את הצד של אביטל.

פייגנבוים ועשור העבירו לצינור את כל החומרים. אלא שבאלו הסתתר פרט די מדהים: הקלטות של שיחות בין האישה המסתורית שנעלמה לעורך הדין ולמתלוננת. בסרטון אחר הם מציינים כי שתלו תחקירנית בפרשה הזו. כשאנשי הצינור ביקשו לדעת את מי שתלו – הם סירבו לומר. בשיחה עם המקום הכי חם אמר פייגנבוים שלא היתה תחקירנית והוא לא יודע על מה מדובר, אם כי כן הודה בקיומם של חומרים שקיבל מצד שלישי אבל היה מאוד מעורפל בכל הנוגע לכך.

הקשר של בן זקן עם אביטל

פייגנבוים טען בשיחה עמנו כי מי שיצרה את הקשר עם אביטל היא חן עשור, שכאמור נמנית על צוות הפלטפורמה. לדבריו, הוא פגש את אביטל פעמיים. פעם אחת לטענתו לפני כארבע שנים ושוב כאשר נסע לפגוש אותו בחו”ל עם עשור. הראיון אגב נערך בסופו של דבר בזום ולא פנים מול פנים.

לעומת שני אל, מי שמכיר כנראה קצת טוב יותר את אביטל הוא הבעלים של אונליין טיוי ג’קי בן זקן. אביטל בן ה-45 נולד וגדל באשדוד. אביו, דוד אביטל היה בכיר במחלקה לרישוי עסקים בעיר. לפני מספר שנים בן זקן הגיע לחגוג יומולדת עם אביטל, ובמקרה אחר הגיע למסיבה של סוכנות עלית מודלס של אביטל. בעיתון “המגזין” ששייך לבן זקן פורסמה כתבה מאוד אוהדת לאביטל לפני כמה שנים.

גם בן זקן נולד וגדל באשדוד. חלק גדול מעסקיו מרוכז שם והוא מעורב בחיי העיר. מלבד אונליין טיוי, יש לו גם עיתון מקומי בשם המגזין (שאותו עורך פייגנבוים), הוא הספונסר של קבוצת הכדורגל מ.ס אשדוד ותורם למתמודדים על ראשות העיר ובעצמו כיהן כחבר מועצה.

במקביל, הפך בן זקן לכוכב בבורסה הישראלית עם עסקי נדל”ן וחיפושי גז. ב-2015 הורשע בתרמית בניירות ערך, בקשירת קשר לביצוע פשע ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. בעודו מסובך בפרשה פלילית אחת, המליצה המשטרה להעמידו לדין בחשד למתן שוחד לשר בנימין בן אליעזר. בפרשה הזו הורשע בהסדר טיעון בסיוע להפרת אמונים. את ריצוי עונשו כבר סיים, הספיק להשתחרר ולחזור לבורסה. אבל הוא ממשיך להסתבך ביחד עם שותפו לעסקים וגם לפרשיות הפליליות, הטייקון האשדודי אברהם נניקשווילי.

באוגוסט מתח בית המשפט העליון ביקורת חריפה מאוד על נניקשווילי ובן זקן. השניים הגישו תביעה נגד חברת מועצת העיר אשדוד, הלן גלבר בסך 26 מיליון שקלים. בית המשפט קבע שמדובר היה בתביעה שנועדה להפחדה בלבד.

במסגרת ההליך המשפטי הזה התברר שבן זקן ונניקשווילי שכרו את שירותי חברת בלאקיוב ששלחה מדובב, שהקליט את גלבר במשך שנה וחצי כדי להשיג על אודותיה מידע “מפליל”. “מה שחריג הוא האופן שבו הייתם מוכנים להשקיע מאמצים ולעקוב אחר נציג ציבור”, כתבה השופטת דפנה ברק ארז בהחלטתה,ודחתה את תביעתם. 

לבן זקן יש קשר עם חשוד בפלילים מפורסם במיוחד: משה חוגג. השניים נחשבים מקורבים ושותפים עסקיים. לאחרונה העמיד בן זקן ערבות של 5 מיליון שקל לחוגג לאחר שזה נחשד בעבירות מין, מרמה במאות מיליוני שקלים והונאת משקיעים במסגרת פרשת “המשחק הגדול”. 

בן זקן מסר בתגובה כי אין לו כל קשר עם שי אביטל וגם לא עם אביו דוד אביטל, שהיה בכיר בעיריית אשדוד.

https://www.ha-makom.co.il/post-new-sharon-black/

Views: 20

4 Comments

  1. למה ניתן לצפות כשכל השוטרים המעורבים, דובר המשטרע וה”עיתונאים” ה”מדווחים” מגיעים מתחתית החבית של אותה עדה נחותה שתרמה רבות למשפט הפלילי בישראל ? ה”עיתונאים” בסה”כ מדבררים את המשטרע הכושלת שבגלל I.Q נמוך של אנשיה (נמוך משל דוגמנית ממוצעת) ובגלל תרבות ארגונית נחותה לא מצליחים לפענח עבירות. מה נותר להם לצרכי הפללה חוץ מעצימת עין מכוונת מצד שופטים, עינוי נחקרים, כתיבת מזכרי שקר, שיבוש מכוון של דברי נחקרים ותנאי מעצר גרועים מאשר במחנות השמדה? בנסיבות האלו יש ביתר שאת לשמור על זכות השתיקה אך חובה לפרט זאת בכדי שהדבר לא ישמש כחיזוק להרשעה. מה נותר לשי אביטל חוץ מלברוח לחו”ל בכדי לנהל משם את חפותו מתא כלא נורמלי?

  2. מהתחקיר הקודם באתר עולה שבריחה היא האופציה הטובה ביותר עבורו. משפט צדק לא יקבל כאן.

    אני מניח שבעתיד מקצועות שדורשים אינטגרציה עם נשים יעלמו. רופאים, פסיכולוגים, סוכני דוגמניות, שחקנים (פרשת משה איבגי), פוליקאים (פרשת משה קצב) ועוד.

    בכלל גברים בעלי ממון שאפשר לסחוט בסדום, אז סוחטים. אם אתה גבר עשיר, גם הילדה הפעוטון תיזכר שהוטרדה.

    בבחירה בין ביבי לטיבי, רק טיבי יאתחל את המערכת או ישמיד אותה. אני אבא גרוש שילדיו נרצחו, אני אדיש לאפשרויות האילו.

  3. “ממש” התעניינתי במידת העשיה של האוכל שאביטל אכל ממש מחדל של דיווחו .
    מטמטים לציבור את המוח תחת לעסוק בנושאים חשובים כמו שחיתות מערכת המשפט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *