EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

דוד גלדשטיין: מי רוצה בורר נדל”ן שהיה שופט מחוזי ששיבש הליכים ופוטר? ב 2006 גלדשטיין עזר לגרושה רעות חן מאמנת כושר לתפור תיק לבעל כי הציצים שלה נשאו חן בעיניו

דוד גלדשטיין בורר במקרקעין בעברו נפל בפח כשופט ששיבש הליכים

פעם, ממש פעם, ב 2006 מערכת השפיטה לא הייתה כל כך סודית, שושואיסטית, ולא היה פחד לכתוב על שופטים שהם מושחתים.  לא היתה מערכת לניטור גולשים שכתבים על שופטים סוררים, ולא היו תלונות המשטרה על בלוגרים ועיתונאים ומעצרים….  (ראו מקרה לורי שם טוב שישבה בכלא על 24 תלונות של שופטים שנתיים וחצי ללא משפט).

אז החונטה השיפוטית לא פחדה לכבס את הכביסה הלוכלכת בציבור.  אם שופט סרר, לא היתה בעיה לפרסם את זה.  השוו איך נראים הדיווחים בעיתונות ב 2023:  “אישיות בכירה חשודה במעשה שאסור לפרסמו”…..  הפחד לכתוב על שופטים בכל פינה מאימת המערכת. וזו הירושה של אסתי חיות.  טרור שיפוטי נגד האזרחים.

שופט דוד גלדשטיין שיבש הליכים בגלל ציצי של מאמנת כושר

ובכן ב 2006 שופט מחוזי דוד גולדשטיין נדלק על מאמנת הכושר שלו רעות חן.  היא החפיצה לו ציצים ועשתה לו חינדולים, והוא נפל בפח. David Gladstone

דוד גלדשטיין שיבש הליכי גירושין בגלל מאמנת כושר שהחפיצה לו ציצים
דוד גלדשטיין שיבש הליכי גירושין בגלל מאמנת כושר שהחפיצה לו ציצים

 

המאמנת כושר רצתה להיפטר מהבעל שלה, דפקה לו תלונת שווא וכאשר שירות המבחן המליץ שלא להרשיע את הבעל של רעות חן, השופט המחוזי (לשעבר) החליט לעזור לה לדפוק את הגרוש.

הוא דיבר בשושו עם התובעים המשטרתיים ולחץ עליהם לדפוק את הגרוש ולהתעקש על הרשעה, הכין מכתב לרעות חן, והלך והתפרץ ללשכה של השופטת דניאלה שריזלי והניח לה אותו על השולחן.  בנוסף חיטט בנט המשפט והוציא תסקיר חסוי שאסור היה לגרושה לראות ומסר לה אותו.

בתמונה:  המלשינה דניאלה שריזלי.

 

השופטת דניאלה שריזלי שהלשינה על דוד גלדשטיין
השופטת דניאלה שריזלי שהלשינה על דוד גלדשטיין

גלדשטיין הסתנוור מהציצים ואיבד את הכבוד והשררה

סופו של דבר:  פיטרו את השופט המטומטם החרמן.  אבל מה שמדהים זה שלא הייתה שום בעיה בגלובס לפרסם לא רק את השם שלו אלא גם את השם של המשדלת לדבר עבירה, רעות חן.

היום אף עיתון לא היה מפרסם את הסיפור הזה, ובטח שלא היו מעיזים לגלות את שם השופט ושם מתלוננת השווא רעות חן.

כיום גלדשטיין הוא בורר בתחום הנדל”ן – וחבר יקיר של רוחמה רומי קנבל. רוחמה  רומי קנבל היא חברה טובה שלו והיא מסדרת לו בוררויות והזמנה להרצות במחוז שלה.  ב 30/6/2022 היא סידרה לו להרצות על “ניהול משא ומתן ויישב סכסוכים” בריכוזו האקדמי של עו”ד ירון בן דוד.

בתמונה:  רוחמה קנבל (עם בועלה אלרואי) שגם היא התקדמה בזכות ההחפצה המינית.  תשאלי את אפי נוה מה היא עשתה לו.  חחחח

 

 

רוחמה רומי קנבל והפטריארך הפרטי אלרואי קנבל שעבדה עליו כשהתעסקה עם אפי נוה

 

בכתבת פרסומת סמויה בכלכליסט של דותן לוי ב 2017 דוד גלדשטיין מספר על עצמו:

“אני יושב יחד עם מהנדס. אני מוביל את הצדדים המשפטיים בגיבוי מומחה לביצוע. למשל אם יש טענות לליקויים בעבודת השלד, אנחנו מקיימים את הבוררות בכל קומה וקומה, קניתי שולחן מתקפל במיוחד לצורך כך. אנחנו מנהלים את הבוררות בשטח עם המומחים של שני הצדדים יחד ועוברים נושא־נושא. בהליך הזה הצדדים הניצים הם ששולטים ואילו אם התיק מגיע מגיע לבית המשפט – הוא זה ששולט. בכלל, השירות שנותנים בבוררות הוא הרבה יותר טוב מאשר זה שניתן בבית משפט”, אומר גלדשטיין מניסיונו כשופט בבית משפט שלום ואחר כך המחוזי בתל אביב.

https://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3705650,00.html
כתבה של נועם שרביט בגלובס מ 21/9/2006

השופט דוד גלדשטיין נחקר במשטרה בחשד לשימוש לרעה בכוח המשרה

גלדשטיין הוציא תסקיר שירות מבחן מתיק פלילי שהתנהל בבימ”ש השלום בת”א, ומסר אותו למאמנת הכושר שלו, רעות חן, המתלוננת בתיק

 

דוד גלדשטיין בורר במקרקעין בעברו נפל בפח כשופט ששיבש הליכים
דוד גלדשטיין בורר במקרקעין בעברו נפל בפח כשופט ששיבש הליכים

שופט בית המשפט המחוזי בת”א, דוד גלדשטיין, נחקר אמש (ד’) במשך כמה שעות ביאח”ה בבת-ים, בחשד לשימוש לרעה בכוח המשרה. זאת, לאחר שהוציא לכאורה תסקיר שירות מבחן מתיק פלילי שהתנהל בבימ”ש השלום בת”א, ומסר אותו למאמנת הכושר שלו, רעות חן, המתלוננת בתיק.

גלדשטיין השיב לשאלות החוקרים, ולפי שעה הוא אינו חשוד בשיבוש הליכי אותו משפט. החוקרים מתמקדים בנושא התסקיר, שהוא מסמך חסוי שאסור להעבירו לאיש.

כזכור, מדובר במשפט שבו בן-זוגה לשעבר של מאמנת הכושר הצעירה הואשם בתקיפתה. במסגרת הסדר טיעון, הוא הודה אך ביקש שלא להרשיעו. סניגורו, עו”ד יהודה וינשטיין, טען כי התביעה המשטרתית נקטה בגישה חמורה בתיק באורח תמוה. גם כשהתקבל תסקיר שירות המבחן, שהמליץ להימנע מהרשעתו של א’, התביעה המשטרתית התעקשה להרשיעו. לבסוף א’ לא הורשע ונגזרו עליו עבודות לתועלת הציבור.

 

 

דוד גלדשטיין היה שופט שעשה בושות ושיבש הליכים
דוד גלדשטיין היה שופט שעשה בושות ושיבש הליכים

כתחליף לתסקיר קורבן עבירה, הגישה המתלוננת מכתב לשופטת דניאלה שריזלי, אך סוכם שהמכתב יצונזר ויוגש לה שוב. למרות זאת, באותו יום מצאה שריזלי על השולחן בלשכתה את נוסחו המלא של המכתב.

על-פי החשד, גלדשטיין הוא שהכניסו ללשכתה, אולם ככל הידוע החוקרים אינם מייחסים לכך חשיבות רבה, ומתמקדים בעניין התסקיר. לפי שעה, גם אין כל ראיות שגלדשטיין הפעיל לחצים על התביעה לנקוט בגישה מחמירה כלפי א’.

גלדשטיין הודיע השבוע, כי הוא יוצא לחופשה עד לסיום החקירה. המקרה שלו הפך לשיחת היום בקרב עמיתיו השופטים, שאומרים כולם כי “הוא שופט טוב ואדם טוב. זו הבעיה שלו, שהוא יותר מדי טוב ועוזר לאנשים. כנראה שזה מעשה שנעשה בקלות דעת”.

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000135759

Views: 95

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *