EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים סייבר ת”א: השוטר אלי לוריא עשה שיימינג ואאוטינג לצלם אסף גיל בבקשה לחילוט אייפון עם תמונות אורגיה לוהטת

אסף גיל נחקר בגבעת שמואל על הפצת תמונות פורנו ולא החזירו לו את הטלפון

ב 2018 התעסקה מחלקת הסייבר הכושלת של ימ”ר תל אביב בתלונה נגד צלם בשם אסף גיל מגבעת שמואל. הצלם מתמחה בצילומי אדריכלות.  הוא מצלם בניינים. הבבון אלי לוריא תפר לו תיק.

מישהו התלונן על הצלם אסף גיל שהוא חדר לפרטיות וביצע עבירות מחשב.  השוטר אלי לוריא הצטייד בצו חיפוש ויצא לגבעת שמואל לתפוס לו את האייפון.

הפרקליטות עיינה בתמונות שבטלפון והחליטה לגנוז לו את התיק.  כלומר לא קרה שום דבר פלילי.  כמראה המתלונן הוא אחד בשם אליהו בלייש, ק”פ 44043-07-18.

.

 

אסף גיל נחקר בגבעת שמואל על הפצת תמונות פורנו ולא החזירו לו את הטלפון
אסף גיל נחקר בגבעת שמואל על הפצת תמונות פורנו ולא החזירו לו את הטלפון

הבבון אלי לוריא עושה ביוש לנחקרים שלו

 

לכאורה אסף גיל יכול היה לחזור לחיי השגרה והעובדה שנחקר במשטרה הייתה נשמרת בסוד.  אלא מאי?  אלי לוריא כל כך זעם שברח לו “חשוד” מכתב אישום, החליט לעשות לו אאוטינג – ביוש פומבי.

איך עושים זאת?  מייצרים איזו בקשה מטומטמת (“לחילוט תפוש – אייפון”) ושולחים לבית משפט לדיון בדלתיים פתוחות אצל השופטת נועה תבור.  הבקשה נכנסת לנט המשפט ומופצת לכל העולם – כלומר לכל האתרים ששואבים את המידע שבנט המשפט באופן אוטומטי.

הבקשה שעלתה בנט המשפט כוללת את תעודת הזהות של אסף גיל ואת הכתובת והמספר נייד שלו. ה”ת 62026-02-18 : משטרת ישראל / ימ”ר ת”א נ’ אסף גיל.

2-3 בדיקות בגוגל ומייד אפשר לראות במי מדובר.  אלא מאי?  הבקשה פשוט מטומטמת ומעידה על השוטר אלי לוריא עד כמה הוא בבון,  מטומטם, נוכל ונקמן.

 

אלי לוריא חוקר משטרה שבולע תרופות פסיכיאטריות מטשטשות
אלי לוריא חוקר משטרה שבולע תרופות פסיכיאטריות מטשטשות

איך לוריא טוען שהטלפון נעול אם הפרקליטות עיינה בתמונות?

 

השוטר לוריא כותב ש”במהלך בדיקת האייפון נמצאו בו תמונות עירום של מעורבים בתיק זה” ומייד אחר כך הוא כותב שהתלונה נגנזה בפרקליטות.  כלומר הצליחו להוציא את התמונות ולהסתכל בהן ועל סמך מה שראו החליטו שזה לא פלילי ולא קרה כלום.

ואז…  אלי לוריא כותב שהפרקליטות אמרה לו להחזיר את הטלפון “בכפוף להסרה של התמונות האסורות“.  הוא הזמין את אסף גיל למשטרה וביקש ממנו את הסיסמא של האייפון, וכשגיל אמר לו כי הוא לא זוכר (עבר הרבה זמן…….) אלי לוריא שלח אותו הביתה בלי הטלפון.

ואנו שואלים איך יכול להיות שהצליחו לחלץ את התמונות לצפות בהן ולהחליט שהתיק הולך לגניזה, וכשצריך להחזיר את הטלפון השוטר לוריא משחק אותה כאילו הוא לא יודע איך לפתוח את הטלפון והוא צריך סיסמא????

לדבריו בהמלצת הפרקליט יש לבקש מהשופטת נועה תבור “לחלט את הטלפון”.

איך יודעים שה”תמונות אסורות” אם הטלפון “נעול”?

 

אולי צריך לשאול עוד פעם למי שקשה לו להבין – איך יכול להיות שהמשטרה כבר פתחה את הטלפון והסתכלה בתמונות, והשוטר אלי לוריא יודע להגדיר אותן כ”תמונות אסורות”, ואז פתאום הוא מבקש מהאיש אסף גיל את הסיסמא לפתוח טלפון נעול – וכותב לשופטת נועה תבור “נעשה ניסיון לבצע את מחיקת התמונות, אך ללא הצלחה מכיוון שהחשוד טען שאיננו זוכר את קוד הכניסה לטלפון, אשר היה נעול.  לפיכך ובפועל לא ניתן היה למחוק את התמונות והן נתרו על גבי הטלפון”.

אם הטלפון היה נעול איך יכלו להסתכל בתמונות? ואיך יודעים שהן “אסורות”.  ברור שלוריא עשה עליו הצגה כאילו צריך את הקוד לטלפון למחוק תמונות, למרות שלוריא ידע טוב מאוד מה הקוד כי הוא כבר פתח את הטלפון מראש……

ולמה בכלל הוא קורא לאיש ה”חשוד” אם האיש נוקה מחשד והתיק נגנז?  אסף לא היה חשוד בכלום.  הוא נוקה מאשמה.

ולמה בכלל הוא מכנה את התמונות כ”תמונות אסורות”, אם אין בכלל עבירה פלילית???? מניין האיסור?

 

לך תתמודד עם ההיגיון הפסיכוטי של משטרת הבבונים של ישראל.

ראו הבקשה שהשוטר-בבון  אלי לוריא הגיש ואת ההחלטה של השופטת נועה תבור שביקשה מלוריא לפנות קודם כל אל אסף ולבקש ממנו את עמדתו……

אלי לוריא עושה אאוטינג לצלם אסף גיל מגבעת שמואל אצל נועה תבור

אלי לוריא שוטר רשלן – שכח בחומרי חקירה את רשימת התרופות המטשטשות שלו

 

אנחנו לא מתפלאים שזו איכות הזבל של גן החיות מחלקת סייבר ימ”ר תל אביב.  הבבון אלי לוריא עבד על תיק של העלבות עובדות סוציאליות.  הוא הכין דיסק עם צילומי מסך של אתרי אינטרנט שבהם העליבו עו”סיות ושופטים (למשל את נפתלי שילה).  הוא גם כתב מזכר שכל החומרים ירדו לדיסק באופן אוטומטי באמצעות תוכנה.

השוטר אלי לוריא חולה סכרת ולב נוטל 13 תרופות מטשטשות כולל NEBIDO, פולט גזים ואיבד כוח גברא – מדריך לחקירה נגדית של תופר התיקים אלי לוריא על “טשטשת קוגנטיבית”

https://ednakarnaval.com/%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%98%D7%A8-%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%90-%D7%97%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A1%D7%9B%D7%A8%D7%AA-%D7%95%D7%9C%D7%91-%D7%A0%D7%95%D7%98%D7%9C-13-%D7%AA%D7%A8%D7%95/

אלי לוריא בדאי ראיות במשטרה שקרן ונוכל
אלי לוריא בדאי ראיות במשטרה שקרן ונוכל

ואז מה מתברר?  שבתוך הדיסק התפלק לו רשימת התרופות המטשטשות שהוא עצמו צורך……..

פירושו של דבר שני דברים:  האחד שהוא גרר ידנית בטעות את המסמך של עצמו לתוך דיסק שהיה אמור להכיל הורדות אוטומטיות מהאינטרנט – מה שאומר שההורדות לא היו אוטומטיות והוא פשוט גרר קבצים שבחר באופן סלקטיבי ומגמתי.

בעברית פשוטה:  האיש שקרן ושרלטן – תופר תיקים במסווה של סייבר.

הדבר השני זה שהוא מטושטש מנטלית.  התרופות מערפלות לו את המוח והוא בסוג של סוטול פרמקולוגי לצמיתות.   לכן אינו כשיר לבצע פעולות שיטור. התרופות גורמות לו לפליטת גזים לא רצונית, אובדן כוח גברא, וטשטשת קוגניטיבית.

 

אלי-לוריא-חולה-סוכרת-ולב-קופת-חולים-רשימת-תרופות

דרור בוזגלו – החבר הגרבצן של אלי לוריא ושני רופא

 

בתמונה:  עו”ד דרור בוזגלו, עוד בבון שהיה מעורב בפתיחת הטלפון ….   שוטר גרבצן חבר של אלי לוריא, וגם הוא תופר תיקי סייבר ידוע.

בוזגליטה פוטר/ה מהמשטרה עקב הורדות מיניות (גירבץ מול בנות במהלך חקירות, בין השאר גירבץ כאשר חקר את לורי שם טוב וגם הרים חולצה וליטף את פיטמתו).  בוזגלו חבר לחברתו עו”ד שני רופא, קוקסינלית ידועה בכיעורה וטיפשותה (לשעבר אהוד רופא) וכעת הוא והיא (או היא והיא – לא ברור) עובדים ביחד..  איזה יופי.

האם שני רופא עכשיו מגרבצת לדרור בוזגלו, או שהוא מגרבץ לשני רופא (שנשארה עם הבולבול)?

 

דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא
דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא

רשימת טלפונים של מחלקת סייבר בימ”ר תל אביב – לנוחיות הקהל

טלפונים מפלג הונאה תל אביב משטרה סלמה 1
טלפונים מפלג הונאה תל אביב משטרה סלמה 1
טלפונים מפלג הונאה תל אביב משטרה סלמה 2
טלפונים מפלג הונאה תל אביב משטרה סלמה 2

 

 

 

Views: 98

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *