EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

משטרת הבבונים עפולה: הזמר לירון רמתי הותקף ע”י חברתו הקנאית והאובססיבית, הוא התגונן ודווקא הוא חטף כתב אישום בהוראת סנ”צ רמי חורי: “אם אישה תוקפת גבר ההנחיות הן להעמיד לדין את הנתקף הזכר על תקיפה”

הזמר לירון רמתי עומד לדין ע”י משטרת עפולה באישום של תקיפת בת זוגו לשעבר העונה לשם שנהב.  כתב אישום עצמו מגלה שהיא זו שהיכתה אותו, והוא רק התגונן מפניה.  היא אפילו רדפה אחריו במכוניתה איבדה שליטה והתנגשה בו.  כתב האישום מתאר אירוע שהתרחש לפני כשנה ב 2020: מי שהייתה זוגתו לזמן קצר רדפה אחר הזמר לירן רמתי, במכונית ובשלב מסוים החלה להכות אותו. כשהוא התגונן מפניה – היא נפגעה בידה. מפקד משטרת עפולה הורה להגיש דווקא נגד הזמר כתב אישום. שמו של המפקד: רמי חורי. מתאים לו השם רמי חרא. סנגורו של לירן דמתי נאיבי: “התביעה תחזור בה או שהוא יזוכה”.

נראה לנו שהסנגור ניר ליסטר נאיבי. הוא באמת מאמין שמי שהגישה כתב אישום “תחזור בה” ותודה בטעות? הרי למה הגישו כתב אישום מלכתחילה?  טוב היה עושה ניר ליסטר אם היה מוציא את הזמר לראינות בכל ערוץ טלוויזיה ובכל עיתון לספר את הכל על שנהב, מה היא עשתה לו ואיך דפקה לו את החיים.

לירון רמתי זמר עוד קורבן של הפמינאציה הישראלית עומד לדין למרות שהוא הקורבן
לירון רמתי זמר עוד קורבן של הפמינאציה הישראלית עומד לדין למרות שהוא הקורבן

הסיבה להגשת כתב האישום מאוד פשוטה:  בישראל השתלטה הכת הפמיניסטית של תחנות המשטרה ויחידות הפרקליטות. ההנחיות מאוד ברורות: תמיד בסכסוך בין גבר לאישה יש להאשים את הגבר ולהעמיד אותו לדין, גם אם הוא הקורבן.

כך זה כשאתה גר במדינה שחרטה על דיגלה שנאת זכרים. הזמר לירון רמתי יעמוד לדין בגין תקיפת בת זוג למרות שהיא זו שתקפה אותו והוא בסך הכל התגונן. כתב אישום זה שובר את גבולות חדשים של טמטום ורוע של נציגי המשטרה והפרקליטות בישראל. כתב האישום הוגש לבית משפט השלום בנצרת לפני כחצי שנה והוא מתאר אירוע באופן מסולף ופמיניסטי כאילו הוא היה אלים כלפיה, והיא נפצעה בידה. העדים לאירוע מספרים גרסה הפוכה לגמרי. מדובר בבחורה אלימה ומסוכנת והיא התוקפת. ידע הציבור וישמר

לדברי העד המרכזי לאירוע שנכח בו לכל אורכו, בת זוגו לשעבר בחורה אלימה ומופרעת רדפה אחריהם ברכבה, ולמזלם איבדה את השליטה ברכבה. רמתי הרומנטיקן החסר תקנה הכריח אותו לעצור וניגש לסייע לה. כהוקרת תודה בת זוגו התנפלה עליו והחלה להכות אותו כי מבחינתה הוא אשם בתאונה שלה והוא אשם בכך שהיא רדפה אחריו. אם הוא היה מת זה לא היה קורה.

האירוע התרחש באפריל 2020. מכתב האישום החולני של משטרת הבבונים בעפולה בראשותו של סנ”צ רמי חורי עולה כי באותם ימים התגוררו רמתי והמתלוננת יחד בעפולה ושרר ביניהם סכסוך. ערב אחד הוא הגיע עם שניים מחבריו לבית שלו ושל זוגתו על מנת לקחת את מפתחות המכונית שלו שחנתה ליד הבית. באותו הזמן הגיחה למקום גם המתלוננת ברכב אחר, וחסמה את רכבו של רמתי. חבר של רמתי הצליח לבסוף לחלץ הרכב והשניים עזבו את המקום בנסיעה, אולם המתלוננת פצחה במרדף ונסעה אחריהם בפראות.

בתמונה:  רמי חורי מפקד משטרת עפולה בוורוד, שתופר תיקי אלימות לגברים שמותקפים ע”י נשים אלימות

במהלך הנסיעה הבחורה שאפילו בהגה לא יודעת להחזיק איבדה שליטה על רכבה והתנגשה במהמורת עפר בשולי הכביש. רמתי שמע את הרעש וראה את התאונה בזמן אמת מאחר והוא היה מודאג ממרדף שלה אחריהם. וכאן הוא עשה טעות וביקש מחברו שנהג לעצור את הרכב על מנת לבדוק שהמופרעת בסדר ושלא נפגעה.

“בכתב האישום” צוין שכשניגש לרכבה, המתלוננת פתחה את הדלת, קיללה את רמתי ודחפה אותו, קרעה את חולצתו וכן שרשרת שענד, בעטה בו ומשכה בשיערו תוך שהוא אוחז בידיה בניסיון להפסיק את התקיפה.  מאחר והוא נגע בה בכדי שלא תרביץ לו הוא מואשם בתקיפה. זהו הבסיס המופרע לכתב האישום!!!

בהמשך לכך, נטען בכתב האישום, כי רמתי בעט במתלוננת, דחף אותה אל תוך רכבה והכה אותה בידיו. כתוצאה מכך נגרמו לה חבלות באמה. אך אין לכך כל אישור מהעדים לאירוע אלא המצאה פרועה של הסתומה בחקירתה במשטרה, מאחר וההנחיות לחוקרי המשטרה לצדד אוטומטית בתלונת האישה כאילו מדובר באמת לאמיתה הוגש התיק לפרקליטות ואלו החליטו על העמדה לדין של הקורבן במקום של התוקפת.

רמתי יידרש להשיב לאישום בחודש הבא. סנגורו עו”ד ניר ליסטר, מסר בתגובה: “מר לירון רמתי כלל לא תקף את בת זוגו, ובטח לא בעט בה או הכה אותה. המשטרה סירבה לגבות עדות מהעדים לאירוע.

ניר ליסטר סנגור נאיבי שמאמין בהגינות המשטרה - מי ייקח כזה סנגור אימפוטנט
ניר ליסטר סנגור נאיבי שמאמין בהגינות המשטרה – מי ייקח כזה סנגור אימפוטנט

יתרה מכך, לכתבנו נועד כי הגברת נהגה תחת השפעה של סמים ואלכוהול אך המשטרה סירבה לעשות לה בדיקת סמים מאחר והיא התלוננה כי רמתי תקף אותה ועל פי הנחיות הפרקליטות יש לסייע למתלוננת גם אם היא משקרת ולא להפלילה בדבר. (תקנה 2.5 של הפרקליטות ותקנה 30.300.260 של המשטרה.

לא רמתי הוא זה שהזמין את המשטרה אלא עוברי אורח שהיו עדים לאירוע התאונה. אבל המשטרה בחרה להעלים עין ועזרה לחברה לשעבר האלימה של רמתי לשפץ את גירסתה ולהעליל עליו עלילת שווא.

העניין נמצא כעת “בבית המשפט” ולכן הסיכויים של רמתי לאור העדים והראיות שרוצים להעיד עבורו לצאת זכאי מהאישום אך השאלה המרכזית היא כיצד זכרי מדינת ישראל מאפשרים לפשע הכנופיתי הזה שבו חברים שוטרים פרקליטים ובתי משפט להימשך?

ברור כי המתלוננת משקרת והיא לא תועמד לדין!   היא לא תעצר ולא תשב בכלא.   במקרה הגרוע יתנו לה להדליק משואה.

Views: 27

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *