EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מה לימד סגן-ניצב עודד שרעבי קציני משטרה ב”נופש” יחידה באילת

החתול ששומר על השמנת והאחראי על המשמעת במשטרה יועמד לדין משמעתי בחשד להטרדה מינית וזה יגמר בסוף טוב

 הסיפור האמיתי על עלילות סגן-ניצב עודד שרעבי שלא ידע כי החוק שקובע שאסור להטריד מינית כולל גם שוטרים, הוא היה בטוח שזה לא כולל קציני וקצינות משטרה. הוא לא הבין את הקשר בין צילום בהסכמה של חברתו לעבודה בתנוחות פרובוקטיביות באילת בחדר במלון והוא גם לא הבין מדוע אסור היה לו להעביר לחבריו הקצינים את התמונות ולהנות מהם,

מילון עובדי מדינה בתרגום  לעבריתנופש יחידה = ימי עיון בתשלום 

הסיסמא במשטרה מאז ומתמיד הייתה “מה שקורה בימי העיון באילת נשאר באילת” זו הייתה המסורת עד לא מזמן במשטרת ישראל. האם המסורת הזו כעת בסכנת הכחדה. האם מעתה קצינים ידרשו להביא את הסנדביצ’ים מהבית?

#גם סגני ניצבים רוצים להנות – עודד שרעבי, קצין וצלם, משטרת ישראל

סגן ניצב , עודד שרעבי מצטרף לנבחרת המכובדת של קציני משטרה שהניצבים שלהם הם לא על הכתפיים אלא דווקא במכנסיים, שנפתחו כנגדם תיקים פליליים כחשודים בגין הטרדות מיניות.

מי שכיהן כראש מדור משטר ונוהג האחראי על המשמעת במשטרה, צפוי לעמוד לדין משמעתי. זאת, לאחר שקצינה במשטרה התלוננה כי צילם את איבריה האינטימיים אמנם בהסכמה, אך הפיץ את התמונות לחבריו השוטרים ועל כך היא לא ידעה. קצינים אחרים במשטרה שהיו שותפים להעברת התמונות מקצין לקצין אולצו למסור עדויות כנגדו בכדי להציל את עצמם מאישומים דומים. כחלק מהלחץ שהופעל עליהם נמסר כי קצין שלא ישתף פעולה עניין התמונות יודלף לנשותיהן, להלן: (“נשות השוטרים”)

גם קצינות במשטרה מתערטלות מצטלמות ובוכות (אז איך ניתן לסמוך עליהן?)

סגן-ניצב עודד שרעבי, שכיהן כראש מדור משטר ונוהג האחראי על המשמעת במשטרה, צפוי לעמוד לדין משמעתי (פנימי) בבית הדין של המשטרה, לאחר שעל פי החשד בהגזמה  כי “הטריד” מינית קצינה במשטרה. ומדוע לא בבית משפט רגיל? כי בבית המשפט הפנימי של המשטרה לא יעשו לו כלום. שם הוא גם לא יסגיר את המעורבות של שאר חבריו הקצינים שסייעו לו בהפצה. במקרה הכי גרוע הוא יקבל יציאה לפנסיה תקציבית מוקדמת עם כל התנאים רק שישתוק ולא יביך את המשטרה. ויש מצב שבכלל עושים לו טובה בטווח הארוך. מי מאיתנו לא היה רוצה לצאת לפנסיה תקציבית כקצין לשעבר במשטרת ישראל ובגיל כל כך צעיר?

המתלוננת היא קצינה אשר הגישה באוגוסט 2020 תלונה נגד שרעבי, וכך היא סיפרה לחוקרים כי שרעבי החרמן הקטן צילם את איבריה האינטימיים ללא ידיעתה והסכמתה מה שהסתבר אחר כך במהלך החקירה כשקר. וכל זאת בעת ששהו בנופש יחידה באילת על חשבון משלם המיסים במסווה של השתלמות. ומה שהקצינה הלוהטת הזו לא סיפרה לכם מדוע איך וכיצד היא הגיעה למצב בו התערטלה בפניו של המפקד שרעבי? השמועה במשטרה אומרת שלשרעבי יש כלי משהו לא סטנדרטי, כזה שרואים רק בסרטים ושהרבה קצינות עשו אצלו עליה לרגל. הבנות במשטרה ידעו כי זה משהו שכל אחת הייתה חייבת לבדוק בעצמה.

אז לטענתה של הקצינה המתלוננת הפיץ שרעבי את התמונות שהיא אמנם ידעה על קיומן אך לא ציפתה כי יגיעו גם לפקודיו השוטרים (ולא רק לקצינים). מדוע האפליה הזו?  דוברת נציגת הנשים במשטרה טענה בשמה כי שוטרים שאינם קצינים לא יכולים לקדמה ולכן יש מניעה בהעברת התמונות לדרג שאינו פיקודי.

צילום אילוסטרציהבחקירתו של מר שרעבי במח”ש כפי שהודלפה לכלי התקשורת באופן המנוגד לחוק בישראל, שארכה כמספר שעות אשר במהלכן הוחרם המכשיר הסלולרי שלו, הופצו תמונות הפורנו של המתלוננת גם אצל כל קציני מח”ש. בטלפון נמצאו תמונות נוספות של שוטרות נוספות אך אילו סירבו להגיש תלונה מאחר והכל היה בהסכמה.

לאחר בדיקת מז”פ נמצא כי הטלפון הינו למעשה פצצה מתקתקת ולא ניתן יהיה להתשמש בתוכנו כראיה מרשיעה מאחר והפצצה הזו עלולה לפגוע בכל משטרת ישראל והדבר יפגע בשמה הטוב של המשטרה.

שרעבי הכחיש את החשד המיוחס לו מאחר והתמונות צולמו בהסכמה והשיתוף נועד רק בשביל להעלות את המורל לחבריו עובדי הציבור, שוטרי משטרת ישראל, שיש צורך עז להרים להם את המורל הירוד מידי פעם ומה יכול להיות יותר טוב מתמונות נועזות של הקצינה המתפשטת במגוון תנוחות? טענה נוספת שהעלה מר שרעבי היא העובדה שהתמונות מרגע שצולמו ובהסכמה ובהעדר סיכום אחר הרי כי הן רכושו החוקי והוא יכול לעשות עימן ככל העולה על רוחו.

שרעבי טען בנוסף כי לא צילם את הקצינה ממניעים מיניים (לא היה בניהם סקס) וכי מדובר באי-הבנה וטענתו אמורה וצפויה להתקבל לפי הדלפה ממח”ש אותה קיבל, בניגוד לחוק. שרעבי גם טען כי מדובר באכיפה בררנית שעה שניצבים שביצעו את אותם מעשים ואף מעבר לכך לא נאלצו לעבור חקירה במח”ש ובוודאי שאף לא הועמדו לדין. כך שצילום מרצון משמחה ובששון של קצינה, חברה לעבודה, שמתפשטת מרצון ומצטלמת מרצון הינה חוויה שכל בחורה צעירה עושה. ומה הופך קצינה שחפיצה להתקדם במשטרה ולטפס על הצינור הכי גדול שיש בסביבה להתפשט ולהצטלם בפוזה מגרה לעבירה פלילית? .

שוטרות לוהטות 2 בקרוב. צילומי הסדרה באילת, באוגוסט 2021

במשטרה ניסו תחילה להסתיר כי שרעבי החשוד בצילום הקצינה, צילמה  מרצונה החופשי, אך גורם בכיר במערכת אכיפת החוק הדליף בצורה בלתי חוקית בעליל ואישר כי נושא צילום התמונה נחקר במח”ש וכך אף עלה בחקירה. לאור החשדות והחקירה אך במיוחד לאור הפחד של המשטרה מהארגונים הפמינאציים, במשטרה החליטו להעביר את סנ”צ שרעבי מתפקידו עד לבירור החשדות כנגדו שבעברית פשוטה זה מתרגם לשוך הרוח והפסקת העיסוק בפרשה. במח”ש כמובן החליטו לסגור את התיק ולהעבירו לאפיק משמעתי בבית הדין של המשטרה.

מלבד תלונתה של הקצינה שלא ברור כיצד ומדוע התקבלה בכלל למשטרה ולאור העובדה כי הצטלמה מרצון חופשי ושיקרה בחקירתה? כעת שוקלים במשטרה את קידומה בתמורה להשתקת הפרשה. קצינים נוספים במשטרה חברים לעבודה שהשתתפו בחגיגת הפצת התמונות שמסרו עדויות נגד שרעבי בכדי להציל את עצמם מלהחקר אף הם כשותפים לביצוע “הטרדות מיניות והתעמרות בעבודה על רקע יחסי מרות”. קידומם לא יעוכב.

לכתבנו נודע כי לאחר שנודע לקצינה כי שרעבי צילם אותה היא התחרפנה וניסתה לסחוט אותו שישלם לה פיצוי כספי מאחר והפיץ לכאורה את תמונתה ללא ידיעתה והסכמתה, ורק משסירב פנתה הקצינה בתלונה למשטרה משם הועברה התלונה לטיפול במח”ש. לכן סוכם כי המשטרה תפצה את הקצינה בהסדר שתיקה.

תמונות מודלפות מהפרק הבא בסדרה שוטרות לוהטות 2

ממשטרת ישראל נמסר: “התיק הפלילי נגד הקצין נסגר. החלטה לגבי כתב אישום בהליך משמעתי אם בכלל יתקבל בימים הקרובים”.

במערכת אצלנו לאחר ישיבה ממושכת הוחלט לדרוש מהמשטרה לתת לציבור הישראלי לשפוט ולכן אנו מגישים עתירה בה נדרוש כי התמונות יפורסומו לאלתר והציבור יחליט מה מגעיל לו ומה מגדיל לו.

עוד הוחלט לאפשר לקצינה בכפוף לפרסום שמה להדליק משואה בשנה הבאה לאור התקדים של המופרעת שירה איסקוב

Views: 100

3 Comments

  1. אני בוש ונכלם איפה עבדתי 30 שנה, זה מה שעושים קציני משטרה עלובים, שמקבלים משכורות גבוהות על ההתנהגות שלהם המלוכלך והשוטרים עושים את העבודה הקשה, ומקבלים הרבה פחות, בושה לשם שקוראים משטרה זה לא היה בתקופה שלי בשנות ה 70 , בושה אחת גדולה.

  2. הבנתי שהיה ניסיון להוריד של משרד המשפטים להוריד את השרת שלך ללא סמכות וללא רשות

    – הייתי ממליץ לפנות לחברות שמתמחות בקידום אתרים בגוגל

    – בבחינת “כשם יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ…”

    הייתי מוסיף גם “כי תצא למלחמה על אויבך וראית סוס ורכב עם רב לא תירא כי ה’ אלוהיך עימך…”

    – הרבה הצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *