EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הטלפון של אפי נוה 6: סמסים בין אפי נוה ויוסף אלרון “אסתר חיות ויצחק עמית שיסו בי עיתונאי פח אשפה גלי גינת ושרון פולבר ועשו לי רצח אופי”

מימין יוסי אלרון משמאל אפי נוה

לפנינו עוד סמסים מהטלפון של אפי נוה והפעם עם המועמד שלו לעליון, יוסי אלרון שהיה במחוזי בחיפה. אפי נוה ואילת שקד הכריזו כי בלי המינוי של אלרון, הם לא יסכימו למינוי של אף אחד.  בפברואר 2017 הצליחו להכניס אותו על אפם וחמתם של אסתר חיות ויצחק עמית שאמרו עליו שהוא לא קורץ מהחומר של שופט עליון ושיסו בו עיותנאיות ועשו לו רצח אופי – כך הוא טוען.

מהסמסים מסתמנת תמונה מבהילה של התנהגותם של אסתר חיות ויצחק עמית כדי למנוע את המינוי של אלרון. מדובר בשימוש בעיתונאי פח של העתק הדבק כדי לשסות את מי שאינם יקירי החונטה.  שניהם שופטים אשר מעוניינים להרשיע כל אדם שזז.  אצלהם אין זה דבר זכויות אזרח או ראיות לא קבילות או זיכויים.  הם פחדו שאלרון יגיע וייצר הלכות סנגוריאליות – כלומר שיביא זיכויים.  אוי ואבוי…..

מימין יוסי אלרון משמאל אפי נוה
מימין יוסי אלרון משמאל אפי נוה

אסתי חיות:  טכניקת שיימינג בשיטת הפוך על הפוך” 

לצורך מזימתם השתמשו חיות ועמית בטקטיקה של הפוך על הפוך.  הן הפעילו 2 “עיתונאיות לקלק” “כלבות שיסוי” כמו שרון פולבר מהארץ וגלי גינת מוואלה, כדי להוציא על אלרון כתבות שיימינג מכפישות שהוא מרשיע חפים מפשע…..

בתמונה 2 כלבות השיסוי של אסתר חיות ויצחק עמית, שרון פולבר וגלי גינת:

שרון פולבר כלבת השיסוי של אסתר חיות ויצחק עמית
שרון פולבר כלבת השיסוי של אסתר חיות ויצחק עמית
גלי גינת כלבת השיסוי של אסתר חיות ויצחק עמית
גלי גינת כלבת השיסוי של אסתר חיות ויצחק עמית

הבנתם את גודל החוצפה????  השניים שמאמינים שכל מי שהפרקליטות מבקשת להרשיע אותו אז צריך להרשיע אותו בכל דרך אפשרית, גם אם זה אומר ליצור הלכה חדשה או לבטל הלכות ישנות, מפעילים עיתונאים לצורך שיימינג כדי להכפיש את יוסף אלרון שהוא עושה בדיוק מה שהם עושים, מרשיע חפים מפשע….  אסתר חיות ויצחק עמית הם אלה שירשיעו חפים מפשע בלי למצמץ אפילו.

בדיוק השבוע הופיעה אסתר חיות באילת בכנס ליקוקי תחת שארגן לה הפוסיקט אבי חימי, לקקן עכוזים ידוע לחונטה ולפרקליטות, והיא אמרה שיש יותר מידי לכלוכים ברשתות החברתיות על האינטגריטי של שופטים….

חיות צוטטה השבוע, 23/5/2022 ש””השיח הציבורי נגד השופטים מידרדר למקומות מסוכנים”.  היא אמרה כי היא מקבלת את הביקורת שיש כלפי בית המשפט, אך שה”חלומות להרוס את היסוד הקיים ולהחליפו במערכת מוחלשת שתהא עושת דברם של גורמים פוליטיים”.  עוד אמרה: “בניגוד לתמונה שאוהבים גורמים להציג השופטים אינם ממנים את עצמם או את חבריהם”.

הסמסים האלה יוכיחו שהיא משקרת.  היא עשתה כל מה שיכלה כדי לטרפד את יוסי אלרון כי הנבלה יצחק עמית אמר לה שהוא עלול להוציא זיכויים!!!!

אסתר חיות בעצמה נוקטת בשיסוי נגד האויבים שלה והיא עוד מתלוננת?  נזכיר שאסתי חיות היתה זונת מזרונים ידוע בחיל הנח”ל.  כל הפלוגה עלתה עליה…. כלבה צבועה ומסופלסת.

אלרון התלונן שאסתר חיות ויצחק עמית עשו רצח אופי

אבל צריך לקרוא את הסמסים של אפי נוה ויוסי אלרון כדי להבין איזה נוכלת היא, שכן היא עצמה זאת שמפעילה עיתונאים לעשות רצח אופי למועמדי עליון שהיא לא חפצה ביקרם.

בסמסים תוכלו לראות שמי שהתלונן שעשו לו רצח אופי היה אלרון בעצמו והכוונה לשימוש בשכירות החרב שרון פולבר וגלי גינת ע”י אסתר חיות ויצחק עמית.

בתמונה:  גלי גינת שכירת החרב מטעם אסתר חיות ויצחק עמית

גלי גינת כלבת שיסוי של הפרקליטות ושופטי העליון 2
גלי גינת כלבת שיסוי של הפרקליטות ושופטי העליון 2

בהפעלת שכירות החרב העיתונאיות המפוקפקות, חיות ועמית צוטטו כמי שאמרו שאלרון “לא קורץ מהחומר הדרוש לבית משפט עליון”.

המדובר בכתבה מתאריך 22/2/2017 בוואלה של גלי גינת כך שלח מועמד המריבה לעליון שני חפים מפשע למאסר – וואלה! חדשות  שבה כותבת גלי גינת שהיא חושפת את “סיפורו של בלאל שהאב, שישב במאסר על פשע שלא ביצע, מגולל מסכת אטימות שמגיעה עד להידרדרות במצבו הנפשי. השופט יוסף אלרון, ששלח אותו לכלא, מועמד כעת לבית המשפט העליון. הפרקליטות התנגדה לפרסום תיעוד חקירתו, אך בית המשפט התיר אותו לבקשת וואלה  ! NEWS “.

כעת מתברר שגלי גינת בכלל לא ביקשה “להתיר” את תיעוד החקירה” אלא שהיו אלה אסתר חיות ויצחק עמית שחיפשו בנרות משהו כדי לזהם את דעת הקהל נגד אלרון, והם אלה שהפעילו את גלי גינת לירות באלרון בכלי הנשק שלה, כדי לפגוע בו ולעשות לו שימינג.

גם הזונה המשוקמת  שרון פולבר שהיתה כתבת משפט בהארץ אחרי שזרקו את רויטל חובל ולפני שלקחו את החנפן נטעאל בנדל, קיבלה את ההשמצה הזו ופעלה על פי ההוראות לשיסוי, ופרסמה את רצח האופי.

השיחות עם אלרון נפתחות בזה שאפי נוה אומר שאינו זמין כי הוא מכין לילדות ארוחת בוקר, מה שמראה איזה אבא טוב הוא שמקדיש לילדות שלו את הבוקר בין כל העיסוקים והזיונים שלו בזמן שהאמא חני “נחה”.

אלרון העביר עותק לאפי של שופט שכתב לו על כתבות ההשמצה נגדו שיזמו חיות ועמית “הם רחוקים מלהיות מצטיינים לא במדעי החיים (האמיתיים) ולא ביחסי אנוש”.

בתאריך 21/2/2017 אפי בעצמו הפעיל קשרים ב”פוסטה” באתר של זיווה קריסטל לפרסם כתבה אוהדת לאלרון.  הקמפיין למען השופט יוסף אלרון – פוסטה.  אלרון מחמיא לאפי “אני רואה שאתה לא נח” ואפי עונה “גם חיות לא נחה“.  אלרון עונה לו “ללא ספק”.

אפי נוה על גור’ג’ קרא “כיסוי תחת”

אפי נוה כותב ליוסי אלרון “שים לב המועדים של השופטים רק אשכנזיים וערבי לכיסוי תחת“.  הערבי לכיסוי תחת הוא הנבלה ג’ורג’ קרא, טינופת שלא ברא השטן.  הנה עוד פעם אפי בחושיו הטובים יודע מי השופטים מהטואלט (ג’ורג’ קרא החרא), ומי השופטים הטובים.  בסמסים אחרים, למשל עם אילת שקד, אפי קרא לגורג’ קרא בביטויים הרבה יותר חמורים:  זבל, נבלה וחמור.

בתמונה:  המכסה לכל ישבן – ג’ורג’ קרא החרא.  אלוהים כמה שהתחת שלו מסריח.  מומלץ לתפוש מרחק 10 מטר !!!!!!

ג'ורג' קרא החרא טינופת שמרשיע את כל מה שזז
ג’ורג’ קרא החרא טינופת שמרשיע את כל מה שזז

אלרון מודיע לאפי שהתקשר אליו השופט אברהם אברהם מנצרת וש”קיבלנו חיזוק מקטר מפתיע עו”ד חלי בן ארי בראיון לגלי צה”ל” ואפי עונה לו “חחח.  הפח אשפה הזאת????”.

גם בזה צדק אפי בחושיו הפוליטיים הטובים.  חלי בן ארי הייתה נציגה בוועדה למינוי שופטים לפני כן, והיא הייתה תוחבת את הלשון עמוק לעכוז של שופטי העליון ומלקקת להם.  היא שיבחה את השופטים בעליון כ”חרוצים, עניינים, פתוחים ואמיצים”.  אז בוודאי שאפי נוה נרתע ממנה וקרא לה בצדק פח אשפה.

אלרון בנאיביות כותב שחלי בן ארי “היא הייתה פעם בת ברית שלהם” ואפי עונה בחושיו המפותחים “היא עדיין בת ברית [של החונטה] . היא מבינה שאתה בדרך לשם ורוצה לשמור פתח.  הכל אינטרסים”.

אסתר חיות מכפישה ואפי אומר ש”תיחנק הכלבה”

לאחר מכן שניהם מחליפים צילום מסך של ההכפשה שיזמה חיות אצל גלי גינת.  אפי כותב “חיות עובדת עד הרגע האחרון” שפירושו של דבר שבזמן אמת אפי ידע שזו עבודת חיסול של אסתר חיות.  אלרון עונה לו “רשעות!” ואפי עונה לו “לא יעזור לה.  שתיחנק הכלבה”.

עדנה קרנבל מסכימה בהחלט.  הלוואי שתיחנק הכלבה אסתר חיות מזין עבה שייתקע לה בגרון.

אלרון כותב שכתבות השיסוי האלה זו “ממש ניבזות” ואפי עונה לו ש”חרא עליהם” (על אסתר חיות ויצחק עמית).

אלרון כותב לאפי שמאיר שמגר תומך בו ואפי אומר שהוא פגש את אשתו הכלבתית של שמגר מיכל רובינשטיין (אקס-שופטת) וסיכם איתה שהוא יעניק לשמגר בטקס “מגן הוקרה”.  הבנתם נכון?  שמגר קיבל את “מגן ההוקרה מהלשכה” רק בגלל שתמך באלרון.  זה מראה כמה המדליות ו”מגני הוקרה” שמחלקת הלשכה שווים לתחת.  מישהו צריך לבטל את “מגן ההוקרה” הזה כי הוא ניתן לשמגר בשוחד.

אלרון:  “יצחק עמית עושה לי רצח אופי”  

ב 25/2/2017 אלרון מתלונן על יצחק עמית “בוקר טוב עמית עושה לי רצח אופי, ורצח של יכולותיי המקצועיות”.   הנה במילים אלה ממש יש פה הוכחה שהשופטים שמייללים שעושים להם רצח אופי, בעצמם עושים רצח אופי למי שלא מתאים לחונטה שלהם.

אפי עונה על יצחק עמית “אנחנו זוכרים ולא שוכחים. מי שקיבל את כל החוקן (חיות ועמית) זה הם”.  אלרון אומר על עמית”  ברור לחלוטין קשה להבין כמה רוע היה לו כלפיי”.  יש לזכור שגם עמית הגיע לעליון מהמחוזי חיפה.

מסתבר שאפי נוה לא ויתר והוא הכניס כמה משפטים לכתבה אצל משה גורלי שכותרתה יחסי עבודה טובים עם נשיאת העליון: “אגרוף ברזל בכפפות משי”  .  בכתבה גורלי כתב ש”השופטים הקימו מהומת עולם, השמיצו את אלרון, הודיעו שהוא “לא קורץ מהחומר המתאים”, והתוצאה הסופית — אלרון נבחר פה אחד בוועדה”.  אבל לא לטעות משה גורלי הוא עוד זבל המשרת את החונטה הפרקליטות ושופטי העליון. גורלי פשוט זרק צימוק לאפי שהתחנן בפניו לכתוב משהו בנושא.

עיתונאיות זבל בשירות החונטה: שרון פולבר וגלי גינת

אלרון אומר לאפי לעשות מאמץ לקדם את תחילת הכהונה ואפי לא מבין מה הלחץ.

אלרון מסביר לו “רק אז זה יהיה מאחורינו אחרת ימשיכו לשסות בי את שרון פולבר (הארץ) וגלי גינת (וואלה).  בכל זאת מנסים לכלך עלי בלי סוף“.

לבחינות הלשכה:  אורנשטיין שלח שאלה ובני שגיא התעצל

יוסי אלרון היה יו”ר וועדת הבחינות למתמחים במשפטים.  הוא הואשם בהקשיית השאלות כדי להכשיל כמה שיותר נבחנים כדי שאפי יוכל להציג עצמו כמי שנלחם בהצפת המקצוע.  אלרון מספר לאפי שאת השאלות כותבים שופטים מכהנים ושולחים לו.

העוזרת המשפטית של אורנשטיין שלחה לו שאלה, אבל בני שגיא התעצל, לא ענה לו ולא שלח שאלה למבחן.

אפי נוה ובן הברית שלו בני שגיא לפינוקים באילת על סוזי עוז סיני ארניה
בתמונה:  אפי נוה ובן הברית שלו בני שגיא לפינוקים עכוזיים באילת על סוזי עוז סיני ארניה

להלן הסמסים בין אפי נוה ויוסף אלרון שמונה לעליון בזכות אפי נוה, אילת שקד וברק לייזר:

סמסים אפי נוה ויוסי אלרון אסתר חיות ויצחק עמית עשו לו רצח אופי
Views: 122

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *