EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הטלפון של אפי 5: סמסים של אפי נוה עם אילנה סקר מדסקסים על גלעד ניצן, סימי פלג, דורית קוברסקי, דוניא נאסר, מיכאל טאוסיג, רובי בכר ושרית טובבין

אילנה סקר פרצה את תקרת הזכוכית מבחורה נחשלת במעברה לאשת כוח ושררה

רציתם עוד מהטלפון של אפי.  הפעם זו תהיה אילנה סקר נציגת לשכת עורכי הדין בוועדה למינוי שופטים בשנים המדוברות 2016 ו 2017 והיא מי שהפרקליטות טענה ש”רוחו של אפי אופפת את הוועדה ומשפיעה עליה”.

אילנה סקר פרצה את תקרת הזכוכית מבחורה נחשלת במעברה לאשת כוח ושררה
אילנה סקר פרצה את תקרת הזכוכית מבחורה נחשלת במעברה לאשת כוח ושררה

ייצוג לקוחות אצל שופטים שחושקים בהמלצות של אילנה סקר

הכתבת המשובחת ענת רוואה מכלכליסט (שהעלימו אותה) חשפה כי “עו”ד אילנה סקר, חברה בוועדה לבחירת שופטים, מייצגת לקוחות במאות תיקים לכאורה בניגוד לאיסור בחוק — הועברו בימים האחרונים לפחות שתי פניות לשר המשפטים אבי ניסנקורן בדרישה להשעות אותה מהוועדה לבחירת שופטים.  עו”ד סקר, המכהנת מאז ינואר 2015 כנציגת לשכת עורכי הדין בוועדה לבחירת שופטים. באוקטובר נחשף כי סקר ישבה בוועדת משנה שקידמה את מועמדותה לשיפוט של בכירה בחברת כלל ביטוח, עו”ד צילי נוה, וזאת מבלי שחשפה כי כמה חודשים קודם לכן החלה לקבל לטיפולה תיקים מכלל ביטוח. עד היום קיבלה סקר מכלל מאות תיקים. בעקבות חשיפת “כלכליסט” הסירה נוה את מועמדותה לשיפוט, אך סקר לא הסירה את מועמדותה לקדנציה נוספת בוועדה לבחירת שופטים. לאחר שאיש לא התמודד מולה על התפקיד, הוכרזה סקר על ידי לשכת עורכי הדין כנציגה עד ינואר 2024″.

אילנה סקר עם אפי נוה צמד חמד עשתה דילים לשופטים תמורת בוררויות
אילנה סקר עם אפי נוה צמד חמד עשתה דילים לשופטים תמורת בוררויות

“במקביל לכהונתה בוועדה מנהלת עו”ד סקר פרקטיקה עשירה של ייצוג לקוחות בבתי משפט, זאת למרות שסעיף 53א לחוק לשכת עורכי הדין אוסר על חבר בוועדה לבחירת שופטים לייצג לקוחות בבתי משפט. כך בין היתר נחשף כי עו”ד סקר מייצגת לקוחות בפני רשמים ושופטים שחלקם ממתינים לקידום, ושעניינם ידון בוועדה לבחירת שופטים, בה היא חברה”.

בוררויות שהכניסו לה 650,000 ש”ח בנרתיק האישי

שרון שפורר הצ’ילבה של אפי ואילנה סקר (ותוכלו לראות בסמסים מה דעתם עליה) כתבה שאילנה סקר קיבלה בכל שנה כ 13 בוררויות מאפי, ובתמורה אילנה סקר עשתה כל מה שאפי ואילת שקד אמרו לה.

לפי נתונים שהעבירו מלשכת עורכי הדין, 11 מאותן בוררויות היו בהיקף 15.8 מיליון שקל. לגבי שתי בוררויות נוספות חסרים פרטים. בוררות נוספת שקיבל משרדה של סקר ממחוז תל אביב של לשכת עורכי הדין היתה בסך של כמיליון שקל.  זה יוצא פלוס מינוס 20,000,000 ש”ח שווי כלל התיקים, ומזה גוזרת סקר אחוזים.

להערכתנו מדובר בכ 50,000 ש”ח שכר טרחה לכל תיק (שבבמוצע שווה כ”א 1.5 מיליון ש”ח), כך שהגברת עשתה מהתהילה 650,000 ש”ח לשנה.

אילנה סקר בהמה פמיניסטית: “אסור לתת נשק לגברים יהודים להחזיק בבית”

הנה כאן בוידאו זה אומרת אילנה סקר שאסור לתת לגברים יהודיים להחזיק נשק בבית כי הם ירצחו את הנשים שלהן.  ממש יופי.

ואם ברחוב איזה מחבל יתנפל על אישה ואין משטרה או מג”ב באיזור, מי בדיוק יציל את האישה מהמחבל…. אם המטרה היא להוציא את הנשקים מהידיים של גברים יהודיים מהמרחב הציבורי?

 

 

אז על מה הם קשקשו בינהם:

הנה הסמסים של אפי נוה עם אילנה סקר לשנת 2016.

אילנה כותבת לאפי “ברכות חמות לרגל המלחתך במינוי השופטים האחרונים.  מה זה בשבילך שופט שלום אחד, בחיאת אפי”.  הכוונה לעו”ד גלעד ניצן שלא הצליחו למנות אותו.

אפי אומר לה שתמי אולמן וכחלון רוצים למנות את סימי פלג קימלוב לשלום בחיפה.  “תשימי לב על סימי פלג קימלוב”.  תמי אולמן כמובן רוצה להכניס סנגורים למערכת, שכן לפני הדילים של אפי רק פרקליטים היו נכנסים למערכת.  כך שההמלצה הזו היא לא המלצה גרועה.  להיפך.  אילנה עונה לו “ברור… אל תדאג”.

אפי אומר לאילנה שהוא פגש את דורית קוברסקי והיא “כמעט בכתה.  נצטרך לעזור לה.  אפשר להעביר אותה למחוזי מרכז.  כבר עלו גרועים ממנה.  שתלך ל(מחוזי) מרכז”.

אילנה עונה לו “הבעיה היא שאתה ואני רחמנים. היא השופטת הכי גרועה בתל אביב.  אולי בפועל קודם?” (הכוונה שתהיה שופטת זמנית בפועל לתקופת ניסיון).

מעניין למה אם היא השופטת הכי גרועה בתל אביב אפי רצה לעזור לה להתקדם למחוזי רק בגלל שהיא “כמעט בכתה?”  בסוף לא קידמו אותה.

דורית קוברסקי אפי נוה ואילנה סקר אמרו שהיא השופטת הכי גרועה בתל אביב
דורית קוברסקי אפי נוה ואילנה סקר אמרו שהיא השופטת הכי גרועה בתל אביב

אפי כותב לאילנה שצריך להזמין 3 עליונים לאילת ואין לו סבלנות במיוחד לדפנה ברק ארז.  שוב חושיו המחודדים של אפי מדהימים.  ברור שהוא נרתע ממנה גם כי היא מכוערת פחד, והוא משכיב רק בנות יפות, וגם כי היא פמינאצית, וזה מרתיע אותו.

בהמשך אפי העביר הודעה שקיבל מאיילת על עו”ד שוטרת ערבושית שעבדה כראש שלוחת התביעות בצפת בשם דוניא נסאר.

חאלד זועבי חבר בוועדה לבחירת שופטים קרא לה “בוגדת בעם המוסלמי כי היא טסה לפולין עם דגל ישראל”.  אילת שקד כתבה לאפי “לידיעתך וטיפולך”.

כנראה אילת רצתה שדווקא בגלל שהיא טסה עם דגל ישראל אז כן צריך למנות אותה, ולנטרל את חאלד זועבי.  זה היה ב 2016.  ב 2018 הצליחו למנות אותה לשיפוט.  אילנה סקר בדקה את הנושא עם חאלד והוא אמר שזה היה פרסום שקרי. אבל חאלד אמר שבזמן שהיא היתה שוטרת האח שלה נתפס בפעולה עבריינית, והיא חתמה ערבות לשחרור אחיה שמעורב בפלילים.

ב 4/4/2016 מיכל אגמון הפמיניסטית אמרה לאילנה סקר שעוד מעט תסיים לכהן בוועדה למינוי שופטים.  אילנה מאוד נעלבה וביקשה מאפי שיטפל במיכל אגמון.

ב 9/4/2016 אילנה אומרת שללשכה אין מספיק מועמדים ואפי אומר לה להכניס את רובי בכר.  מדובר במיליונר שלפני 10 שנים קנה ארמון טמפלרי בווה צדק ב 25,000,000 ש”ח.  היום הארמון שווה 100,000,000 ש”ח.  כנראה תרם הרבה כסף לקמפיין של אפי.  אבל זה לא אומר שהוא מינוי פסול שכן מדובר בעו”ד מסחרי מאוד מצליח.

היה גם עו”ד בדיני משפחה מיכאל טאוסיג שרצה להתקדם.  אפי כתב עליו ש”בטעות לא יחשוב מישהו על טאוסיג“.

שוב פעם החושים של אפי לא מטעים.  מדובר בעו”ד פמינסטי גועלי.

באופן פתאומי מודיעה אילנה שפנתה אליה פרקליטה שרה-שרית טובבין שבאה עם “המלצות טובות”.  אפי דאג שהכלבה מהפרקליטות לא תקודם עד היום.  כל הכבוד לאפי.

ב 10/4/2016 אפי שואל את אילנה אם אילן צור ואתי כרייף ברשימה.  אילנה עונה שאתי כרייף לא ברשימה אבל “אם תרצה אחתים את חאלד זועבי ונורית קורן ונקדמה”.

בהמשך מעביר אפי טקסט שקיבל מיהורם שקד לקדם את ענת הלר כריש שהיא שנויה במחלוקת.  אילנה עונה שהלר תתמנה עוד מספר שבועות כרשמת משפחה. “טופל”.

בהמשך אפי מעביר לאילנה טסקט בכייני מרשמת הוצל”פ מזונות גילה גדות ואומר לאילנה שצריך לדבר עליה.  היא נכנסה בלקוחות של יוסי וייצמן ונתנה החלטות פמינאציות מרושעות נגד גברים.  לאפי נוה היו חושים טובים מאוד שלא לקדם את היצור הניבזי הזה, גילה גדות (שאלוהים יכיש לה את הכוס).

 

 

 

סמסים אפי נוה עם אילנה סקר 2016

והנה הסמסים של אפי נוה עם אילנה סקר לשנת 2017.

סמסים אפי נוה עם אילנה סקר 2017
Views: 188

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *