EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הנתל”ש אורי שהם מטייח ומסרב לטפל בתלונה להדחתו של השופט רפי ארניה לאור הסמסים על סרסרות מין בין אשתו סוזי עוזסיני ארניה ואפי נוה

אורי שהם שהרבני אלוף טיוחים מכבסת פשעי השופטים בפעולה 1.2 מיליון שח משכורת

מכבסת נציב תלונות הציבור על השופטים של אורי שהם (שהרבני) בפעולה.  העירקי המטורלל הזה שהיה בושה של שופט בבית משפט עליון וסידרו לו תפקיד בהצנחה כמי שאמור לטפל בתלונות ציבור על שופטים ולטייח אותן, מדגים לנו כאן עוד טיוח תלונה מהסרטים.

אנחנו לא מצליחים להבין בשביל מה משלמים משכורת עתק, מעל 1.2 מיליון ש”ח בשנה ליוצמח הזה?

אורי שהם שהרבני אלוף טיוחים מכבסת פשעי השופטים בפעולה 1.2 מיליון שח משכורת
אורי שהם שהרבני אלוף טיוחים מכבסת פשעי השופטים בפעולה 1.2 מיליון שח משכורת

הנה תלונה שהוגשה על השופט הבהמתי רפי ארניה מבית משפט השלום בראשל”צ לאורי שהם.  השופט רפי ארניה שלח את אשתו סוזי עוז סיני ארניה לפתוח את הישבן שלה אצל אפי נוה, מי שהיה ראש לשכת עורכי הדין ובתמורה רפי רצה שאשתו תסדר לו פגישה עם אפי כדי שאפי יקדם אותו וייתן לו את התפקיד המתפנה של הרשם אבי פורג בבית משפט מחוזי מרכז.

זו סרסרות בגוף אישה, ורק זה מהוה עבירה פלילית של סחר בזנות.  זה גם שוחד פלילי וגם משהו שאינו ראוי ואינו מכבד את מוסד השפיטה.  כל זה הובא לידיעתו של הדפקט אורי שהם שהרבני, והנ”ל ענה בשתי שורות שפשוט לא מתחשק לו לטפל בתלונה הזו.

נזכיר שבזמנו רפי ארניה התפרסם בתור “השופט המכה” שהרביץ לילדים שלו, ובגלל זה הושעה למשך שנה שלמה.

ראו:  ככה נראה טיוח ובשביל המכתבים מהסוג הזה המדינה משלמת לעלוב הנפש הזה אורי שהם  1.2 מיליון ש”ח בשנה???

הנה התלונה שהוגשה נגד רפי ארניה בגין סרסרות וסחר בגופה ובישבנה של אשתו.  הראיות המצורפות הם הסמסים של אשתו עם אפי…

רפי ארניה ואשתו סוזי ארניה הפותחת תחת ובולעת שפיכים
רפי ארניה ואשתו סוזי ארניה הפותחת תחת ובולעת שפיכים
פחע 136 רפי ארניה 10-11-2021

והנה זו תשובת הטיוח:

פחע 136 נתלש רפי ארניה לא יבדק 14-11-2021

נציין שהתנועה למען איכות השפיטה הגישה בקשה לחופש מידע על מנת לחשוף את נסיבות המינוי של אורי שהם לנתל”ש.  המטרה היתה לבדוק אם היו עוד מועמדים או שזה תפקיד שנתפר לו במיוחד.  כמובן שהתשובה שהתקבלה היתה מתחמקת.

הנה הבקשה לחופש מידע על נסיבות בחירתו של אורי שהם לתפקיד נתל”ש.

! פחע 13 חופש מידע אורי שהם 21-4-2020

וזו התשובה הרשמית של אחת שרון סבג ספראי:

תשובה מהנהלת בתהמש חופש מידע על נסיבות אורי שהם 131-20 19-8-2020

וזו הצרופה למכתב התשובה:   פרוטוקול הוועדה למינוי שופטים בה בחרו באורי שהם.

פרוטוקול בחירתו של אורי שהם נתלש וועדה בחירת שופטים 20.09.2018

ולהלן יומנו של אורי שהם בהיותו שופט.  כמובן שאם היה משהו מענין ביומן, דאגו למחוק את זה מראש.  רק בישראל דברים כאלה מותרים.  אבל מסתבר שאורי שהם נפגש עם יועצת בשם “גילה קבלי” מרח’ העירית 75 מעלה אדומים לפני שעזב את בית המשפט העליון.

חופש מידע התקבל יומן דיונים של אורי שהם 27-10-2020

וזו האישה שלפי היומן של אורי שהם בהיותו שופט, הוא נפגש עימה גב’ גילה קבלי:

מה גילה קבלי עשתה לו?  יש דברים נסתרים לא נבין לא נידע….

ומה הקשר בין גלית רחמנוב לרפי ארניה?  יש דברים נסתרים… לא נבין לא נידע.

בתמונה:  גלית רחמנוב עם רפי ארניה

Views: 34

One Comment

  1. די בכך שסוזי לכאורה כתבה לאפי נבעה ש”רפי מעוניין” בכדי שהנציב ידרוש את תגובתו. בשורת מקרים קבעו שופטים בכל הערכאות כי הלכה למעשה מותר למשטרה לחקור בנ”א גם ללא חשד סביר ואף באזהרה[כך גם הוכשרה הדרך להתאבדותו של חייל שנקרא לחקירת סרק במצ”ח, בכך שהש’ הנוראית יעל רז לוי קבעה בעניין אחר שמותר לקרוא לאדם לחקירת סרק ומכאן שיש למשטרה הצבאית הגנה ולא ניתן לתבוע אותה על כך שגרמה למות החייל. ראו רת”ק 57000-02-14 בן זיקרי נ’ משטרת מרחב אילת , כשאותו אדם ערער על מעצר שווא בעת חקירת סרק על כך שארגן הפגנות נגד מסתננים סודאנים באילת. שם המציאה הש’ הבזויה יעל רז לוי -כמיטב שכרון כוחה- הליכים שלא קיימים בחוק המעצרים : “לא הייתה מחלוקת כי התובע נחקר ותושאל בתחנת המשטרה על ידי נציגי שירות הבטחון הכללי, אם כי לא היה מדובר בחקירה תחת אזהרה.” איפה יש דבר כזה בחוק , חקירה שלא באזהרה של חשוד? הרי מושכלות היסוד אומרות שנדרשת הוראת חוק ]. מקל וחומר , על פי שיטתם היה מקום לדרוש את תגובתו של השופט ארניה לדברים (שימו לב מי ענה למכתב: איזו פריחה זקנה שחתומה על המענה, שכן שהרבני עצמו כלל לא עיין בתלונה אלא בלס קובה בעמבה באותה עת ). הנציבות נמנעה מלבדוק את העובדות במפגיע והניחה שסוזי תיקח על עצמה את כל התיק (כמו שקיבלה את כל הזרג מאחור) ותגיד שרפי לא מעורב כלל. אגב, איך אישה כזו מצודדת נמצאת עם המכוער השמן הזה? אין לשלול שהוא מאפשר לה להשתרלל, בטח עם אי נבעה שמבחינתו עשוי לקדמו. לסיכום, סוזי גם בלעה את הזרע וגם גורשה מהעיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *