EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב למחלקת הסייבר של משרד המשפטים – ניסיון חוזר להסרת עדנה קרנבל נכשל

חיים ויסמונסקי הטינופת שמנסה לחסל חשבונות עם עדנה קרנבל

מחלקת הסייבר של משרד המשפטים ממה הם מפחדים!

הפסד צורב למחלקת הסייבר של משרד המשפטים – עוד ניסיון כושל להסרת עדנה קרנבל נכשל כשלון חרוץ. מחלקת הסייבר של משרד המשפטים פועלת ללא לאות להסתרת האמת מהעם היושב בציון. לא נוח להם שאנו מפרסמים את כל מה שהם רוצים מאוד שלא תדעו אז במחשכים במסווה של מלחמה בטרור מנצל משרד המשפטים את הכסף הציבורי לפגוע בזכות שלכם לדעת מה קורה באורוות משרד המשפטים, הפרקליטות והמשטרה.

הקדמה – “בני עמי” בחרו בדרך הטרור

זהו ד”ר חיים ויסמונסקי שר התעמולה, מכהן כמנהל יחידת הסייבר של משרד המשפטים משנת 2015, זה האיש שעומד מאחורי מנגנון הסרת התכנים מהאינטרנט לכאורה בשם האינטרס של מדינת ישראל, האמנם?. המציאות לימדה אותנו כי כל יחידה ממשלתית שקמה בישראל  לכאורה בשם תכלית ומטרה ראויה מוסב די מהר לתכלית ומטרה בזויה כך, תכליתה של יחידת הסייבר כיום מתמקדת בסיוע למנגנון התעמולה של שלושת הכנופיות (משטרה, פרקליטות, שופטים) ולסייע להם להעלים ולהסתיר את הפשעים שהם מבצעים כל יום תוך שימוש לרעה בכח המשרה המצוי בידיהם והאמון שעוד נותר אצל חלק קטן מהאוכלוסיה.

פעיל טרור ציוני – ד”ר חיים ויסמונסקי

בסרטון המצורף, בכנס שנערך בשנת 2017 על ידי “מנהל מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה” הנושא את הכותרת “הסרת תכני הסתה לאלימות ולטרור” קושר ד”ר ויסמונסקי המבולבל בין טרור כפי שכולנו מבינים אותו לבין “מה שהוא מכנה “טרור” בדרך של הפרת צא”פ, בעניינם של קטינים לשון הרע, הפרת פרטיות וכו’. שכל קשר בינם לבין הכינוי טרור הינו פרי מוחו החולני.

האם המחלקה שהוקמה “למלחמה בטרור המחבלים אכן פועלת נגד טרור? למרבה הפליאה ממש לא! כל המחלקה הזו עסוקה בלסייע לגורמים עבריניים הפועלים תחת הכינוי “עובדי ציבור” כגון שופטים להסתיר מכם את פשעיהם.

האם ד”ר חיים ויסמונסקי אידיוט שימושי או מאמין בצדקת הדרך? אנחנו מאמינים שכמו כל חייל ששירת את המשטר הנאצי הוא עושה זאת בעיקר בגלל הכסף התנאים והפנסיה, כך המשטר מתגמל את עובדיו וקונה את נאמנותם (בכסף שלנו ומפעיל אותם נגדנו)

מי שהקשיב לסרטון הקצר במלואו, כדאי להאמין להבין ולהפנים כיצד “עובדי ציבור” בכסף שאנחנו משלמים פועלים להסרת תכנים מצילי חיים שחושפי שחיתויות רבים עמלים להביא לידיעת הציבור. ישאל עצמו הקורא מדוע שחושפי שחיתויות יטרחו לסכן את שלומם וחירותם בכדי לפרסם מידע לציבור כאשר אם יתפסו הם יתמודדו עם כתב אישום כחשודים בטרור?

מאחר והכותב הוא הבעלים הגאה של עדנה קרנבל (כבר לא צריך להסתתר משביטלתי את אזרחותי בישראל ומתגורר מחוצה לה) והנחשב לטרוריסט בעיני כוחות האופל של כת עובדי המדינה של “מדינת ישראל” אני אעיד לכם מזוית אישית מדוע אני נרדף על ידם מעל 20 שנה. לאחר שנחשפתי לביצוע פשעים של עובדי מדינה כנגד בני עמי (כמובן שאף אישית נגדי) לא יכולתי יותר לשתוק והקדשתי את 20 השנים היפות ביותר שלי כאדם (50~30) כפי שאפרט מאוד בקצרה.

יום אחד בחודש מאי בשנת 2002 חזרתי מחו”ל מעבודה שביצעתי עבור מדינת ישראל, היה זה יום שישי  לתדהמתי גיליתי בעת תדלוק רכבי  כי כרטיס האשראי שלי נדחה, בירור מהיר העלה כי הוטל עיקול על חשבוני. בדיקה שערכתי ביום א’ לימדה אותי על עיקול כל רכושי על ידי מדינת ישראל, באמצעות “בתי המשפט למשפחה” אשר עיקלו את כל נכסי בגובה של 480,000 ש”ח לבקשתה של גרושתי במעמד צד אחד. עיקול שבוטל רק לאחר 20 שנה לאחר תשלום כופר של הורי הקשישים לגרושתי כדי שזו תמליץ לסגור את תיק המזונות שפתחה נגדי

עבורי זו הייתה התחלה של התעוררות ויציאה מהבועה, בועה שנותרו בה מאות אלפי אבות בישראל שבחרו לטמון ראשם בחול.

להבדיל משאר העדר, לאחר כשנתיים כבר הבנתי כי המלחמה לזכות לגדל את ביתי אבודה מאחר ונולדתי גבר ולא נולד עורך הדין שיוכל להציל את ביתי (בכל משמעות שתבחרו). משכך בחרתי לעשות את מה שאני יודע לעשות באופן טבעי מיום הולדתי, למרוד בשיטה ולנצח אותה ולחשוף את הפושעים נושאי הגלימות השחורות. כך הפכתי לאזרח מודאג החושף את הפשעים המתרחשים במדינת ישראל על ידי שופטי מדינת ישראל ועוזריהם. כך הפכתי על ידי חיים ויסמונסקי וחבריו לטרוריסט בעל כורחו. לימים טרוריסט גאה.

תקציר מלחמת “עובדי הציבור” בעם היושב בציון

בראש הפרמידה העברינית של מדינת ישראל מכהנים שופטים שונאי ישראל העושים ככל אשר לאל ידם בזריעת בלבול וכאוס לצורך החלשת מדינת ישראל כאשר הם מתמקדים בשלושה תחומים עיקריים: בראש נושאי הדגל: חיסול המשפחה היהודית המצוי באחריות שופטי “בתי המשפט למשפחה” (יובהר כי לא נעשה שם משפט אלא תאטרון המשחק משפט עם תוצאות ידועות מראש) שם משתמשים בנשק תורת הגזע הפמיניסטית שהפכה למכת מדינה. צועדים אחריהם במקום השני: חטיפה וסחר בקטינים בחסות “בתי המשפט לנוער” ומשרד הרווחה. ובמקום האחרון: ונשק ההטרדה המינית, האונס והאונס הוירטואלי בכל בתי המשפט ברחבי הממלכה, כאשר באמצעות תורת הגזע הפמינאצית הם הפכו כל זכר במדינת ישראל לפושע ועבריין פוטנציאלי שבסך הכל טרם נתפס.

מצ”ב פניית משרד המשפטים לחברה אמריקאית בבקשה להסיר פרסומים החושפים את פשעי מדינת ישראל והפועלים לכאורה בשמה ובשם המלחמה בטרור

פנית מחלקת הסיבר של משרד המשפטים נגד עדנה קרנבל

 

Views: 55

3 Comments

  1. עצוב מה שעברת. אבל אם לדבריך אתה כבר לא חי בישראל. למה אתה מוציא אנרגיה על מה שכבר רחוק ממך? למה אתה לא ממשיך הלאה בחיים?

  2. כל ה”משכילים” האלה ממחלקת הסייבר ירגישו בקרוב את הצינור של הערבים פה שכבר עכשיו צינורם תקוע יום יום בפות הישראלית הבוגדת והניהנית מעודף הזכויות.

    לא יעזור להם הצעצועים. עם שמדכא את גבריו הוא עם בלי הגנה פיזית.

  3. מדינת ישר-הל,
    מדינת פשע ורשע,
    אפרטהייד וגזענות,
    כיבוש ודיכוי,
    חטאים ושחיתות!

    Israhell,
    state of crime and evil,
    apartheid and racism,
    occupation and depression,
    sins and corruption!

    Israel
    state of crime and evil,
    apartheid and racism,
    occupation and depression,
    sins and corruption!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *