EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לנפתלי נשר (נאמן חדל”פ) הפושטת סיגל רובינשטיין תשלם הנחת ווגינה 22% על 200,000 ש”ח חובות חרף 5 חודשי פיגור של 1,000 כ”א

ארז בורג הוציא הנחת וגינה ייצג אישה עם 5 חודשי פיגור ו 200000 שח חובות

לאחר חודש התקפות בלתי פוסקות, גם של שכירי חרב של רני רהב, וגם של השב”כ הישראלי….  עדנה קרנבל חוזרת. 36975-06-22 סיגל רובינשטיין נ’ הממונה על חדלפ ונפתלי נשר.

גם בדיני פשיטת רגל נשים מקבלות פריבילגיות והנחת כוס

 

והפעם על אי השוויון ביחס בתי המשפט לגברים בפשיטת רגל, ולנשים בפשיטת רגל.  מן המפורסמות שבישראל אישה בפשיטת רגל מקבלת את כל הנחות הווגינה האפשריות.  אחוז הדיבידנד שהן צריכות לשלם הוא מזערי עד נמוך (בין 5% ל 20%) להבדיל מגברים שנאלצים לשלם בין 66% ל 100% ועוד 20% שכר למנהל המיוחד.

אם האישה בפיגורים של התשלום החודשי, סולחים לה.  אם גבר בפיגורים של התשלום החודשי סוגרים לו את החדל”פ, ושולחים אותו בחזרה להוצל”פ. בתיק דנן האישה החייבת סיגל רובינשטיין,  לא שילמה במשך 5 חודשים סך של 5,000 ש”ח!!!

כמובן שלכל אישה יש את הנשק האולטימטיבי:  הטענה שאיזה גבר (לא משנה מי) הפעיל עליה אלימות, שהיא מסכנה, שהיא נגררה אחרי גבר שפיתה אותה, שהיא היתה במחזור, שאבא שלה הרביץ לה, שהשכן אנס אותה, שהמפקד שלה בצה”ל החפיץ אותה מינית….  גברים לא יכולים לטעון את זה.

 

ארז בורג הוציא הנחת וגינה ייצג אישה עם 5 חודשי פיגור ו 200000 שח חובות
ארז בורג הוציא הנחת וגינה ייצג אישה עם 5 חודשי פיגור ו 200000 שח חובות

האישה משלמת לעו”ד ארז בורג 1,000 ש”ח בחודש, אבל את החוב החודשי שלה לקופת המנהל המיוחד בסך 1,000 ש”ח היא לא משלמת……  התיק פתוח מיוני 2022 כלומר ארז בורג כבר הוציא ממנה 21 חודש לפי 1,000 ש”ח שזה 21,000 ש”ח, וידו נטויה.

עופר שורק נתן הנחת ווגינה לחייבת סיגל רובינשטיין

הנה דוגמא לאחת, סיגל רובינשטיין, שהגיעה אל השופט עופר שורק עם פיגורים.  הוא אפילו לא טרח להסביר מאיפה צצו לה 200,000 ש”ח של חובות, ולמה היא לא שילמה את התלום החודשי של 1,000 ש”ח, ולמה צברה פיגורים.

היא, סיגל רובינשטיין, את הנחת הוגינה שלה היא מקבלת…. והשופט נתן לה הפטר בדיבידנדים של 22% ומחילה על הפיגורים החודשיים.

עופר שורק רשם הוצלפ לתפוש את המשכורת ולהקציב דמי מחיה
עופר שורק רשם הוצלפ לתפוש את המשכורת ולהקציב דמי מחיה

 

סיגל רובינשטיין טוענת: פינו את ווגינתי מהצפון ולכן מגיע לי הפטר לאלתר

 

הטענה של האישה הזו היא שפינו אותה מהבית בצפון ולכן אין לה מסמכים…….  נו… איזה גבר היה יכול לטעון טענה כזו???  בקיצור משתלם להיות אישה.  בנוסף לכל הפריבילגיות, גם חובות הן לא צריכות להחזיר.

רוב החוב הוא לבנק דיסקונט ואת בנק דיסקונט ייצגה עדינה וייל בודנשטיין.

המנהל המיוחד בתיק הזה הוא נפתלי נשר.  ב 2019 הוא ייצג קבוצה של מנהלים מיוחדים כמוהו אשר פנו לבימ”ש עליון בטענה ששופטים לא מאשרים להם כפל שכר.  מדובר היה מקרה בו כנ”ר מבאר שבע סידר המלצה לבן משפחתו מנהל מיוחד לקבל כפל שכר.  המנהל המיוחד עו”ד אייל כהן, הוא אחיו של שופט הפש”רים (פשיטות רגל) בבאר שבע, עמית כהן.  אותו אייל כהן שכר את נפתלי נשר שקיבץ עוד כמה תאבי בצע והם עלו לעליון.  זרקו אותם.

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3759835,00.html

 

להלן כתבה באתר פסק דין פורסם 8/1/2024

78% הנחה בחובות: צו שיקום לתושבת הצפון סיגל רובינשטיין שפונתה מביתה

 

נכה תושבת כפר גלעדי חייבת כ-195,000 שקל לנושיה. בית המשפט קבע שאם היא תשלם 43,250 שקל תוך 3 שנים ו-9 חודשים – תקבל הפטר

חייבת נכה מכפר גלעדי, שתושביו פונו בשל מלחמת “חרבות ברזל”, קיבלה לאחרונה בבית משפט השלום בנוף הגליל-נצרת צו שיקום מתחשב, במסגרתו תצטרך לשלם כ-22% בלבד מחובותיה כתנאי לקבלת הפטר. השופט עופר חיים שורק הואיל לקצר את תקופת התשלומים בהשוואה לזו שהוצעה על ידי הממונה על חדלות פירעון, בשל ניתוקה של החייבת מביתה.

הליכי חדלות הפירעון בעניינה של החייבת החלו ביולי 2022 והתייחסו לחובות בסך 194,821 שקל. בשלב מסוים החליט הממונה על חדלות פירעון (“הממונה”) כי היא תישא בתשלום חודשי של 1,000 שקל, באופן רטרואקטיבי החל מתחילת ההליך.

כידוע באוקטובר האחרון פרצה מלחמת “חרבות ברזל” ועמה פינוי החייבת מביתה בשל האיום הביטחוני מצד חיזבאללה, אלא שדווקא אז ביקש הממונה להגדיל את התשלום החודשי ל-1,350 שקל. הממונה נימק שהחייבת, בשל היותה נכה, מקבלת פנסיית נכות, קצבת נכות מביטוח לאומי וסיוע בשכר דירה, המסתכמים לכ-6,800 שקל בחודש – כך שיש לה מאיפה לשלם.

בנסיבות אלה עתר הממונה להתנות את ההפטר בכך שהחייבת תישא בסכום המבוקש למשך ארבע שנים ובחוב הפיגורים שנצבר לה, בסך כולל של כ-70,000 שקל.

מנגד טענה החייבת שמצבה הרפואי המורכב לצד העובדה שפונתה מביתה, מצדיקים לתת לה הפטר לאלתר, או לפחות להטיל עליה צו תשלומים מתון ומתחשב בסך 300 שקל לחודש בלבד. החייבת סיפרה שלא כל הוצאותיה הרפואיות מכוסות ושפנסיית הנכות אותה היא מקבלת מ”מנורה” גם עומדת להסתיים ביוני הקרוב.

המסמכים הרלוונטיים – בבית

השופט שורק קבע שצו התשלומים בעניינה של החייבת יעמוד על 850 שקל בחודש למשך 45 חודשים, וכי חוב הפיגורים בסך 5,000 שקל ישולם בנפרד. במלים אחרות, החייבת תצטרך לשלם 43,250 שקל – סכום המהווה כ-22.2% בלבד מחובותיה הכוללים – בפריסה ל-3 שנים ו-9 חודשים, כתנאי למתן ההפטר.

הוא הסביר את קיצור תקופת התשלומים ביחס לזו שביקש הממונה, בכך שהחייבת פונתה מביתה כך שנבצר ממנה לשתף פעולה באופן מלא עם ההליך ולהיענות לדרישת הממונה למסור לו מסמכים השופכים אור על מצבה הכלכלי – שכן המסמכים מצויים בביתה.

עוד ציין השופט שבקביעת תכנית התשלומים המתחשבת הוא לקח בחשבון את גרסת החייבת לפיה היא נושאת מדי חודש ב-1,800 שקל עבור הוצאות רפואיות חריגות וייצוג משפטי באמצעות עורך דין.

בהתחשב בהכנסות החייבת כפי שהוכחו, כתב השופט כי היא תוכל לעמוד בתכנית התשלומים “ככל ותפעל לחלוקת הכנסותיה באופן שאף נושיה הקודמים והמחזיקים בחובות פסוקים, יקבלו את חלקם מסך הכנסותיה”.

בתוך כך הוא הורה לחייבת להמציא את המסמכים הדרושים תוך חודשיים. כמו כן, עליה להגיש לממונה דוחות על הכנסות והוצאות מדי חצי שנה. ככל שתעמוד בתנאים שנקבעו, קבע השופט, תקבל החייבת הפטר על חובותיה.

  • באי כוח הצדדים לא צוינו בפסק הדין

 

להלן פסק הדין:

חדל”פ
בית משפט השלום נוף הגליל-נצרת
36975-06-22
01/01/2024
בפני השופט:
עופר חיים שורק
– נגד –
היחידה:  סיגלית רובינשטיין משיבים:
1. ממונה על חדלות פירעון – מחוז חיפה והצפון
2. עו”ד נפתלי נשר (נאמן)
פסק דין
  1. ביום 5/7/22 ניתן צו לפתיחת הליכים בעניינה של היחידה, לפי בקשתה.

     

  2. עוה”ד נשר נפתלי מונה כנאמן לניהול הליכי חדלות הפירעון (להלן – הנאמן ).

     

  3. כנגד היחידה הוגשו 4 תביעות חוב בסך כולל של 195,084 ₪, בדין רגיל. תביעות החוב נבדקו ואושרו בסך כולל של 194,821 ₪, בדין רגיל.

     

  4. צו התשלומים שנקבע בתקופת הביניים הועמד על 1000 ₪ בהתאם להחלטת הממונה מיום 22/2/23, באופן רטרואקטיבי ממועד מתן הצו לפתיחת ההליכים. בקשה נוספת להפחתת צו התשלומים נדחתה בהחלטה מיום 17/12/23.

     

  5. ביום 27/12/23 הוגשה הצעת הממונה יחד עם דו”ח ממצאי הבדיקה. בהצעה פורטו נתוניה האישיים של היחידה, על כך שנקבעה לה דרגת אי כושר בשיעור 100%, כי היא זכאית לקצבת נכות מהביטוח הלאומי בסך של 3951 ₪ ועל כך שמשולמת לה פנסיית נכות מחב’ מנורה מבטחים בסך של 2108 ₪ (הפנסיה הופחתה לסך של 2100 ₪ מהסך של 4000 ₪ בעקבות החלטת וועדה רפואית). עוד היא מקבלת סיוע בשכר דירה בשיעור 720 ₪ בחודש. בהצעה פורט כי ליחידה הוצאות רפואיות בסך של 3458 ₪ בחודש והיא זכאית להחזרים בגין הוצאות רפואיות אלו. הממונה המליץ על קביעת חובת תשלומים בשיעור של 1350 ₪ בחודש לתקופה של 48 חודשים, תשלום חוב הפיגורים והמצאת המסמכים החסרים.

     

  6. ביום 29/12/23 הגישה היחידה את תגובתה בה ביקשה לקבל צו הפטר לאלתר מחובותיה או לקבוע תכנית פירעון בה תשלם את הסך של 300 ₪ בחודש. בתגובה פירטה על מצבה הרפואי, הוצאותיה לרבות הרפואיות, על כך שפונתה מביתה שבכפר גלעדי בשל המצב הביטחוני ועל כך שהכנסותיה החודשיות העדכניות עומדות על כ- 6740 ₪ בחודש הכוללת קצבת אובדן כושר עבודה מחב’ מנורה מבטחים שכנראה תתבטל בחודש 6/24, קצבת נכות מהמל”ל וסיוע בשכר דירה.

     

  7. ביום 31/12/23 התקיים דיון אליו התייצבו היחידה ובא כוחה, ב”כ הנאמן וב”כ הממונה. ב”כ הממונה הפנתה לכך שקיימים 5 פיגורים בסך של 5000 ₪ ועדיין חסרים מסמכים שנדרשו ממנה. ב”כ הנאמן הוסיף כי יש צורך לקבל אישור כי לא מתנהל על שם היחידה עסק במס הכנסה והבהרות לגבי התביעה בבית הדין לעבודה והפיצוי שהתקבל בעקבותיו. ב”כ היחידה טען כי הפיגורים עומדים על 3000 ₪ אם לוקחים בחשבון את נוהל הממונה לפיו נדחו תשלומים בעקבות המלחמה ועל כך שהממונה לא לקח בחשבון הוצאות רפואיות חריגות. לגבי המסמכים שנדרשו בעניין התביעה שניהלה בבית הדין לעבודה, אלו נמצאים בדירתה ואולם היא פונתה ממנה.

     

  8. לאחר שעיינתי בתיק כולו והעולה בדיון שהתקיים ביום 31/12/23, אני מורה על מתן צו לשיקום כלכלי ליחידה בהתאם לסעיף 161 לחוק ובהתאם לתנאים כדלקמן –

     

    חובת התשלומים –

     

    תשלום הסך של 850 ₪ בחודש, לתקופה של 45 חודשים, מחודש 1/24.

     

    חוב הפיגורים בסך כולל של 5000 ₪ ישולם בנוסף , עד סוף תקופת התשלומים.

     

    בתחשיב סכום התשלום החודשי נלקח בחשבון החלטת הממונה שניתנה לאחרונה לפיה צו התשלומים הועמד על 1000 ₪ בחודש, על כך שבקשה להקטנתו נדחתה ולא הוגש ערעור על החלטות אלו. יחד עם זאת נלקח בחשבון באופן חלקי טענות היחידה, שלא הוכחו, לגבי הוצאות רפואיות חריגות עליהן אין החזר, בסך של 800 ₪ בחודש. עוד נלקח בחשבון כי היחידה משלמה לעורך דינה (כך עולה מהדוחות על הכנסות והוצאות) שכ”ט בשיעור של 1000 ₪ בחודש. משכך, היא תוכל לטעמי לעמוד בתשלומים בהליך בסכום קרוב לכך, ככל ותפעל לחלוקת הכנסותיה באופן שאף נושיה הקודמים והמחזיקים בחובות פסוקים, יקבלו את חלקם מסך הכנסותיה.

     

    בכל הנוגע לתקופת התשלומים, ליחידה מחדלים על הרף הבינוני בכל הנוגע לחוב פיגורים ואי המצאת מסמכים מלאה ואולם יש לקחת בחשבון כי היא פונתה מביתה כך שקיים קושי בהמצאת מסמך מסוים. על כן ראיתי לנכון להאריך את התקופה ב- 9 חודשים.

     

    נכסים הנכללים בקופת הנשייה ואופן מימושם –

     

    זכויות פיננסיות בלתי מוגנות ימומשו בנוסף לחובת התשלומים, ככל וקיימות.

     

  9. היחידה תמציא לנאמן את המסמכים החסרים שפורטו בדיון תוך 60 ימים.

     

  10. תחולת ההגבלות – ההגבלות שהוטלו על היחידה במסגרת הליך זה ימשיכו לחול עד לסיום מילוי הוראות צו זה. במידת הצורך, ניתן לפנות לממונה לביטול הגבלות לפי סעיף 143 לחוק או להתלייתן לפי סעיף 169 לחוק.

     

  11. הכשרה להתנהלות כלכלית נכונה –לא ראיתי מקום להורות לה לעבור קורס התנהלות כלכלית נכונה.

     

  12. בכפוף למילוי ההוראות דלעיל תהא היחידה והיא בלבד, פטורה מחובות העבר שלא ניתן לפרוע מנכסי קופת הנשייה, בהתאם לסעיף 174 לחוק. ההפטר לא יחול על חובות המנויים בסעיף 175 לחוק.

     

  13. הפרת תנאי תכנית הפירעון – במידה והיחידה תפר את הוראות הצו לשיקום כלכלי, היא תהיה חשופה לסנקציות על פי הוראות החוק כדלקמן –

     

    1. הארכת תקופת התשלומים – בהתאם להמלצת הממונה והנאמן, ניתן יהיה להאריך את תקופת התשלומים בכל אחד מן המקרים הבאים –

       

      1. היחיד לא קיים תנאי מתנאי הצו לשיקום כלכלי, ובכלל זה אם אינו עומד בחובת התשלומים הקבועה בצו;
      2. היחיד נהג בחוסר תום לב, במטרה לנצל לרעה את ההליכים;
      3. היחיד לא שיתף פעולה עם הנאמן או הממונה;
      4. היחיד הפר את ההגבלות שהוטלו עליו באופן שהיה עלול לפגוע בהליך חדלות הפירעון;
      5. ליחיד חוב אשר נוצר באחת מן הנסיבות הבאות –
        1. מהתחייבות או מהתקשרות בעסקה בהיקף משמעותי שביצע היחיד בעת שידע או שהיה עליו לדעת כי יש סיכוי גבוה שלא יוכל לעמוד בהתחייבויותיו;
        2. נוצר מהזנחה חמורה בניהול ענייניו הכלכליים של היחיד, שנעשתה בחוסר תום לב;
        3. מקורו בחובת תשלום פיצויים לפי סעיף 77 לחוק העונשין;
      6. היחיד ביצע פעולה כאמור בסעיפים 219 עד 221 לחוק הגדלת במטרה להעדיף נושה על פני נושים אחרים, לגרוע נכסים מקופת הנשייה או להבריח נכסים;
      7. ניתן לגבי היחיד צו לפתיחת הליכים אחר בשבע השנים שקדמו לתחילת הליכי חדלות הפירעון.
    2. הגדלת סכומי התשלומים – בית המשפט יהיה רשאי להגדיל את סכומי התשלומים החודשיים, לאור שינוי נסיבות או גילוי עובדות חדשות.
    3. הטלת הגבלות – במקרה של הפרת הוראות צו זה, בית המשפט רשאי להטיל מחדש של הגבלה שהוסרה על ידי הממונה בהתאם לסעיף 169 לחוק.
    4. ביטול הליך – בית המשפט רשאי לבטל צו זה ו/או הפטר שניתן ליחיד, בהתקיים התנאים הקבועים בסעיף 176 לחוק; או לבטל את הצו לפתיחת הליכים בהתקיים התנאים הקבועים בסעיף 183 לחוק. ביטול צו אינו פוגע בתוקפם של מכירה, העברה, תשלום או פעולה משפטית אחרת שנעשו כדין לפני הביטול.

      הסתרת מידע מבית המשפט או מהממונה בנוגע לזכויות היחיד, עלולה להוביל לביטול צו זה וההפטר שניתן או ביטול ההליך. כמו כן, הדבר עלול להוביל להגשת אישום פלילי בהתאם לסעיף 346 לחוק.

    5. הקניית נכסים לקופת הנשייה – כל נכס, כספים וזכויות להם זכאי היחיד מכל מקור שהוא ולא דווחו במהלך הליכי חדלות הפירעון, יועברו לקופת הנשייה מיד עם גילויים, בין אם נתגלו לאחר אישור התכנית לשיקום כלכלי, לאחר סיום ביצועה או אף לאחר מתן הפטר חלוט.

       

  14. הנאמן יפעל ליישום הצו לשיקום כלכלי ויפקח על עמידתה של היחידה בתנאיו.

     

  15. היחידה תגיש לממונה דוחות על הכנסות והוצאות בכל 6 חודשים, בצירוף אסמכתאות מלאות.

     

  16. הנאמן יפנה לבית המשפט בכל בקשה נדרשת במקרה של הפרת הצו על ידי היחידה. לחילופין, יגיש דו”ח מסכם לבית המשפט לצורך מתן הפטר מאת הממונה בתום תקופת התשלומים.

     

  17. דו”ח מעקב ביצוע התכנית יוגש על ידי הנאמן עד ליום 30/12/2026.

     

     

    ניתן היום, כ’ טבת תשפ”ד, 01 ינואר 2024, בהעדר הצדדים.

    עופר חיים שורק, שופט

 

https://www.psakdin.co.il/Court/%D7%97%D7%93%D7%9C-%D7%A4-36975-06-22-%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%A0-%D7%9E%D7%9E%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%A2%D7%9C-%D7%97%D7%93%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%A2%D7%95%D7%9F-%E2%80%93-%D7%9E%D7%97%D7%95%D7%96-%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A4%D7%95%D7%9F-%D7%95_1

PDF

פסד פשיטת רגל סיגל רובינשטיין 200 אשח חובות ו 5 חודש פיגורים הפטר 78% הנחת ווגינה עופר שורק

 

Views: 103

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *