EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ינון מגל הבטיח להביא לפרסום כיצד משטרת הבבונים של פ”ת פעלו בקומבינה עבור מפקדם לשעבר יניב פינקל

ינון מגל הנוכל של ערוץ 14 שמוכר לכם שהוא ימין אבל בפועל הוא מסייע לכנופית שלטון החוק

ינון מגל הפנים האמיתיות: הבטיח להביא לפרסום כיצד משטרת הבבונים של פ”ת פעלו בקומבינה עבור מפקדם לשעבר יניב פינקל

ההבטחה של ינון מגל כפי שישמע בהקלטה הייתה לסייע לאמיר מלמד להביא את הנושא בכתבה של כתב לענייני משטרה אך בפועל דבר לא קרה.

מה שגילנו היה מאוד מעציב מאחר וערב ערב ינון מגל מופיע בטלויזיה ורוכש את אמון הציבור כאיש ימין שמגן בחירוף נפש על בנימין נתניהו ראש הממשלה אבל בסופו של יום גילינו כי ינון מגל בעצם משתף פעולה עם כנופית שלטון החוק ומסייע לשוטר מושחת יניב פינקל (פינקל – זין קטן) להתחמק מלתת את הדין יחד עם פקודיו לשעבר שהפרו את זכויות האדם של לוחם זכויות האדם אמיר מלמד.

במעשיו אלו של ינון מגל הוא למעשה גם מסייע לשופטים שגם הם חברים בכנופיית שלטון החוק להסתיר את מעורבותם בפשע הנ”ל מאחר ושופטים ארורים אלו חתמו כחותמת גומי על כל הבקשות ריקות התוכן של משטרת ישראל ובכך סייעו למשטרת ישראל להפר את זכויותיו האזרחיות של אמיר מלמד ואת חזקת החפות שלו.

שלושה שופטים שונים טיפלו בתיק ושלושתם עצמו עיניים נוכח המרמה והפרת האמונים של שוטרי תחנת פתח תקווה למרות שהיה ברור מהרגע הראשון שהם כולם היו בניגוד עניינים לכל הפחות וקשירת קשר לביצוע פשע.

מצ”ב הסרטון ינון מגל מקשר בין אמיר מלמד לכתב יהונתן וויס

אמיר מלמד הופנה על ידי ינון מגל אל הכתב יהונתן וויס שהבטיח להעלות את הנושא בכתבה שמעולם לא יצאה לשידור.

מצ”ב חלופת הווצאפ”ים בין אמיר מלמד לכתב יהונתן וויס

אמיר מלמד פונה לכתב ערוץ 14 יהונתן וויס כדי לברר האם הם מוכנים לעשות כתבה על התנהלותה העברינית של המשטרה ובתי המשפט
אמיר מלמד פונה לכתב ערוץ 14 יהונתן וויס כדי לברר האם הם מוכנים לעשות כתבה על התנהלותה העברינית של המשטרה ובתי המשפט

 

יהונתן וויס כתב ערוץ 14 מודיע לאמיר שהוא לא מעוניין באייטם על עבריינות המשטרה וכסת"וח הפשע על ידי בית המשפט
יהונתן וויס כתב ערוץ 14 מודיע לאמיר שהוא לא מעוניין באייטם על עבריינות המשטרה וכסת”וח הפשע על ידי בית המשפט

 לאחר שנדחה על ידי יהונתן וויס מערוץ 14 אמיר ניסה את מזלו עם מחלקת השיווק של ערוץ 14 במטרה לשלם בכדי לפרסם את הפגיעה בו וערוץ 14 סירב.

השמועה על הבחור שמסתובב ברחבי ערוץ 14 עם מצלמה עשתה לה כנפיים והגיע לבועז גולן שאף הוא כתב בערוץ 14. בועז גולן התקשר אל אמיר ובמטרה לרחרח מי שלח אותו וכשהבין שמדובר באירוע פלילי אמיתי לו שותפים משטרת ישראל ובית המשפט גם הוא ירד מהסיפור וסירב לפרסם.

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו בעדנה קרנבל נתקלים בסיוע של חברות חדשות בכסתוח של מעשים פליליים של שוטרים, מה שאותנו הצליח להפתיע הוא כיצד ערוץ 14 מצליח אף הוא להתל בציבור שמאמין שערוץ 14 מייצג את ערכי הימין שעה שלמעשה ערוץ 14 חבר אף הוא לכנופיית שלטון החוק ומסייע למשטרה להסתיר את המעשים הפליליים שהם מבצעים.

עדנה קרנבל פנתה לקבלת תגובת ערוץ 14 ותגובת ינון מגל אך הם בחרו שלא להתייחס

עדנה קרנבל פונה לינון מגל לקבלת התייחסות לכתבה המתוכננת והוא מתעלם
עדנה קרנבל פונה לינון מגל לקבלת התייחסות לכתבה המתוכננת והוא מתעלם

 

אמיר מלמד בתמונת לוחמים עם ינון מגל ההוא מערוץ 14 שעושה קולות של ימין אבל משתף פעולה עם כנופית שלטון החוק
אמיר מלמד בתמונת לוחמים עם ינון מגל ההוא מערוץ 14 שעושה קולות של ימין אבל משתף פעולה עם כנופית שלטון החוק

 

תקציר האירועים מיום 15.11.2022

הסיפור מתחיל בשופטת בית המשפט למשפחה עידית בן דב ג’וליאן אשר הפרה את חובת שמירת האמונים למדינה בתפקידה כשופטת, בכך שהיא לאורך כל הדיונים בבית המשפט פעלה במרמה והפרת אמונים תוך שהיא מפלה את אמיר מלמד מלמד רק בשל עובדת היותו זכר.

כפי שנהוג בכל בתי המשפט למשפחה בישראל האפליה היא ממוסדת ובניגוד למצוות המחוקק.

מצ”ב תזכורת קישור לכתבה הקודמת החושפת את המזג השיפוטי שאין לה : הקלטות מבית הבושת של עידית בן דב ג’וליאן: השופטת התלוננה על אבא במשטרה ומסרבת לפסול את עצמה בעודה צורחת ומשתוללת. הגרושה זיוה מלמד צוהלת…

אמיר מלמד בחור תימני, ניסה להסביר “לשופטת” שהיא לא תוכל להמשיך בהתנהלות הנפשעת עליו אבל עידית בן דב ג’וליאן שהתרגלה להשתין על כל האבות שבאים אליה להצגת משפט חשבה שגם הפעם היא תוכל להמשיך ולהשתין מהמקפצה.

אמיר מלמד הגיש כנגד “השופטת” תלונות רבות הכוללות הקלטות וידאו המוכיחות את ההתנהגות ההזויה שלה שניתן לראות בבירור כי היא שמה זין על החוק.

לאלו שסבורים עדין שאסור להקליט בבית משפט אנו מזמינים אותכם לקרוא את חו”ד של עו”ד ירון מידן המסביר מדוע חובה להקליט דיונים בבית משפט.

גילוי-דעת-משפטי-הקלטות-דיונים-1

התלונות שנמסרו בתחנת משטרת פ”ת לא נחקרו, באותה התקופה התחנה היתה תחת פיקודו אחריותו של יניב פינקל. מיותר לציין כי משטרת פ”ת לא עשתה שום דבר בנידון כפי שנהוג בכל הארץ לא לחקור תלונות נגד שופטים.  נציין כי משטרת ישראל הינה שותפה פעילה להפיכה המשפטית ומחוייבת לשמירה על שלמות הקואליצה נגד הממשלה בין החברים בכנופיה פרקליטות ובתי המשפט.

לאחר שיניב פינקל לא עשה דבר אמיר מלמד פנה לכל מפקדי המשטרה אליהם כפוף יניב פינקל אך ללא הועיל. אמיר מלמד החליט להגיש תביעה נזיקית נגד פינקל.

ביום 15.2.2022 הגיע אמיר מלמד מלמד אל ביתו של יניב פינקל בכדי למסור לו מכתב התראה לפני נקיטה בהליכים. אל המקום התלווה אליו הצלם המוכשר דניאל עמירם. השניים עלו חיש קל אל ביתו של יניב פינקל ברחוב יפה נוף 78 שכונת כפר גנים ג’ דירה 24 (מאיפה הכסף לא ברור, מעניין יהיה לבדוק ממי יניב פינקל מקבל שוחד) אמיר מלמד ניגש אל הדלת וצלצל בפעמון ודניאל תפס עמדה ניסתרת ותיעד את אמיר מלמד מבצע את המסירה.

הצילום בווידאו של כל האירוע היה בכדי להוכיח מסירה אך גם לצורך הגנה עצמית כדי שככל ויעלו טענות על איומים או כיד הדמיון תהיה אפשרות להוכיח שלא היו דברים מעולם. למי שלא יודע עברינים מתים מפחד ממצלמות גם אם הם שופטים רשמים או סתם שוטרים מושחתים.

אחרי כל שוטר בבון מושחת נמצאת אישה שתומכת בו

גנט פינקל אשתו של השוטר המושחת יניב פינקל "יש כאן בחור נחמד"
גנט פינקל אשתו של השוטר המושחת יניב פינקל “יש כאן בחור נחמד”

אשתו של יניב פינקל פתחה את הדלת ושוחחה עם אמיר מלמד מאחר והוא לא היה בבית ואשתו לא רצתה לחתום על קבלת המכתב היא התקשרה אל יניב פינקל, בעלה כדי לקבל אישור לחתום בשחה עם יניב בעלה היא ציינה בפירוש כי יש בדלת בחור נחמד. האירוע הסתיים בסגירת הדלת כפי הנראה על פי הנחיותיו של יניב פינקל ואמיר מלמד ודניאל עמירם הלכו לדרכם.

כשיצאו מהבניין ראו השניים את אשתו של יניב פינקל עומדת במרפסת הבית ומצלמת את השניים בדרכם לרכבו של אמיר מלמד.

מעניין איך הילדים של יניב פינקל יהיו כשיגדלו, מה הסיכוי שלהם לא להיות מושחתים?
מעניין איך הילדים של יניב פינקל יהיו כשיגדלו, מה הסיכוי שלהם לא להיות מושחתים?

בשעה 15:15 בצהריים השניים שמו פעמיהם לביתו של אמיר מלמד מלמד המצוי אף הוא בפ”ת המצוי במרחק של 10 דקות מביתו של יניב פינקל.

בסופו של יום גנט הגישה תלונה במשטרה וכמובן שבעשותה כן היא יצאה זונה מאחר ומדובר בשקר. אמרי לי מי בעלך ואומר לך מי את

בשעה 15:45 לערך הגיעו שוטרים רבים אל הבניין בו מתגורר אמיר מלמד מלמד ופעולה הראשונה שלהם הייתה ניסיון לנטרול מצלמות האבטחה של הבניין כדי שלא יוכלו לראות את הביריונות אותה הם הולכים להפעיל.

בשעה 16:00 ניגש הבבון כוכב עוזרי אל דלת ביתו של אמיר מלמד והחל להלום בדלת במטרה לגרום לאמיר מלמד לפתוח אותה. אמיר סירב ואמר שיפתח רק אם יקבל צו שיפוטי. בשלב מסויים נעלמו השוטרים מרחבת הקומה והסתתרו בחדר המדרגות. דניאל עמירם שרצה ללכת לביתו יצא החוצה ותוך שניות התנפלו עליו השוטרים ועצרו אותו למרות שלא ביצע כל עבירה.

לאחר מכן עלו שוטרים נוספים אל הקומה בה מתגורר אמיר מלמד מלמד והחלו לדפוק על הדלת וביקשו לפתוח אותה. אמיר מלמד דרש שוב לראות צו ומאחר ולא היה צו הוא סירב כפי שהחוק מתיר לו לא לפתוח את דלת הבית.

יניב פינקל לא הגיע לתחנה להגשת תלונה ואף אשתו גנט לא מסרה תלונה. למרות זאת השוטרים לא היססו וטסו אל ביתו של אמיר מלמד וזאת רק על בסיס הקשרים שלו עם השוטרים שלו לשעבר כמפקד התחנה לשעבר.

רק בשעה 20:30 בערב הבבון כוכב עוזרי בסיוע הבבון וולדימיר בירון ובסיוע דרור ישראלוב פרצו את דלת הכניסה לבית והרסו אותה וביצעו מעצר בלתי חוקי נגד אמיר מלמד מלמד ללא צו. השוטרים הבבונים גם לקחו ציוד מחשבים מהבית ותרופות, חלק מהתרופות (קנאביס רפואי) לא הוחזרו עד לרגע כתיבת שורות אלו והם כפי הנראה משרתים את שוטרי התחנה בערבי הסאטלה שלהם.

פולואפ משטרת הבבונים פ”ת: יניב פינקל גדי בש ואמיר פולק המשטרה היא כנופיה עבריינית ונדרשת רפורמה להסרת חסינות לשוטרים

https://ednakarnaval.com/פולואפ-משטרת-הבבונים-פת-יניב-פינקל-גד/

מיותר לציין שאמיר מלמד מלמד ודניאל עמירם לא ביצעו כל עבירה. מסירת מכתב במסירה אישית על ידי בעל עניין הינה חוקית לחלוטין גם אם הנמען שלה הוא מפקד משטרת פ”ת לשעבר. את כתובתו הם מצאו בדפי זהב.

השניים הובאו רק למחרת היום להארכת מעצר, דניאל עמירם שוחרר ואילו את אמיר מלמד מלמד השאירו במעצר שהוארך במשך 3 פעמים. כך אמיר מלמד מלמד היה עצור במשך 6 ימים.

מצ”ב צילומי צו המעצר וצו החיפוש המפוברקים

צו מעצר וצו חיפוש משולב מזויפים אינם חתומים ולא ראו שופט השם של השופט זוייף על ידי שוטרי משטרת פתח תקווה

במהלך הדיונים אמיר מלמד ציין בפני השופטים כי מדובר בפעולה בלתי חוקית של המשטרה וכן בניגוד עניינים חמור. דבריו לא הובאו לביטוי בפרוטוקולים וכל השותפים שתפו פעולה עם המשטרה למרות שלא הייתה כל עבירה.

תיק החקירה במשטרה נסגר מחוסר ראיות במקום באין אשמה

Views: 984

6 Comments

  1. ינון פועל בניגוד לתקנון מועצת העיתונות,כך שהוא מועל בתפקידו ובוגד בתושבים ומסתיר את האמת.
    שהקארמה תחזיר לו ולמשפחתו את שמגיע להם

  2. כתב נחמד. אני רק להבין בין כל המילים… מדוע היה צורך לציין את כתובת המגורים של המפקד לשעבר? ומדוע הכרחי לעלות את תמונות בנותיו שמתחת לגיל 18 ללא אישור הוריהן?
    ואיפה כללי האתיקה העיתונאית שעברת עליהן???
    איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן צהוב שקרי
    איך היית מרגיש אם תמונת ילדיך ופרטי מגוריך היו מופצים בתגובה ????

    הערת מערכת:
    איך היית מרגישה אם שופטת משפחה היתה חוטפת ממך את הילדים שלך???? פוף היו ילדים ואינם.

  3. ערוץ 14 הפתיע לרעה לאחר שתקף את החשיפה של טלי גוטליב דרך האתר.

    מבחינת ביבי , התפקיד היחיד של אבות גרושים זה להצביע עבורו . התפקיד שלו זה לשים עליהם זין , לא זכור לי חוק אחד שעבר במהלך כהונתו לטובת גברים גרושים. מאידך הרבה חוקים עברו נגד גברים ובמיוחד גרושים.

    גדעון סער ביטל את המגבלה של פסילת רישיון לאבות גרושים בחובות בהוצאה לפועל וזהו.

    לא נשכח את חוק האיזוק האלקטרוני של “יקיר” האבות הגרושים בן גביר. למיטב זכרוני הוא גם השר לביטחון לאומי והנה האירוע בכתבה קרה בתקופות ולא נראה לי שזה מזיז לו.

    לא כל פוליטיקאי מהימין הפוליטי הוא ימין מגדרי ולהיפך.

  4. אין בישראל תקשורת חופשית, בוודאי שלא אפקטיבית. מי שיפרסם בישראל פשעים של חברים בכנופית שלטון החוק או של אנשי הדיפסטייט ימצא עצמו בצרות צרורות

  5. לא עברתי על הכתבה עדיין אבל אומר בהתייחס
    בזמנו דברתי טלפונית עם ינון מגל באשר לשחיתות מערכת המשפט היה חביב אבל לא גילה ענין כך שלא נפגשנו.
    בכך הוא לא היה שונה מהאחרים אם כי להבדיל מאחרים היה חביב בשיחה. למעט כתבי רשות השידור כולם דוחים אותך על הסף הרוב מתעלמים אחרים בודדים כמו גיא פלג ידחו בנימוס ,לפחות התייחס לזכותו ,לפחות מהנסיון שלי , וזה מדוע שידור ציבורי חשוב הגם שהוא מסורס בנושא המשפטי ושופורות החונטה מלהגות גם בכאן. אני כבר שנים לא צופה בחדשות מתעדכן ברשת. שופרות אני אוהב בבית הכנסת בלבד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *