EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

רני רהב 6 עבריינות בכוח הזרוע: שכר האקרים בעלות $15,000 להפיל את עדנה קרנבל ורץ לפרקליט חיים ויסמונסקי להתלונן שהוא קורבן הטרדה מינית בסייבר

רני רהב מדבר על שלום עולמי

לא בכל יום אנחנו זוכים לקבל הצצה אל מעבר לגבולות החוק. למקום בו החוק נגמר ומכאן רק למורמים מעם מותר לעשות הכל. וזו בהחלט הזדמנות טובה עבור הקהל הישראלי להציץ אל מעבר לדמיון. אל המקום בו החוק נגמר, מקום בו לחוק אין משמעות ומי הם אלו שמותר להם לקחת את החוק לידים ולעשות כל מה שהם רוצים מאחר ואותם לא יחקרו ולא יעמידו לדין.

חשיפה באתר זה של מעלליהם המיניים של הילה ורני רהב, גרמה לחודש של מתקפות סייבר על אתר עדנה קרנבל.  רני רהב שיודע שהוא מקושר לחונטה ולברנז’ה יודע שלא יעשו לו כלום, ולכן לא התבייש לכתוב לנו מפורשות שהוא שכר האקרים מסין ושהוא מפעיל מתקפות על האתר שסותמות את האתר, ושהוא לא יפסיק עד שירדו כל הכתבות לשביעות רצונו.

רני רהב מעל החוק לא מפחד לאיים שהוא שכר האקרים ב $15,000 ליום

 

 

רני רהב כתב מהטלפון הפרטי שלו ואפילו לא ניסה להסתתר.  גם ההאקרים שלו לא ניסו להסתתר, ויום יום שאלו האם עדנה קרנבל מתקפלת ומוחקת את הכתבות על הילה רהב, רני רהב וגם על שקמה ברסלר.

כל אדם אחר כבר מזמן היה מוזמן לחקירה על עבירות מחשב וסחיטה, אבל רני והילה יודעים שהם מעל לחוק ולא יעשו להם כלום.  הם אפילו לא מתביישים לסחוט בריש גלי.

ככה התחילה המתקפה ב 1/2/2024.

הודעה מההאקרים של רני רהב על התחלת מתקפה על השרתים של עדנה קרנבל 1-2-2024
הודעה מההאקרים של רני רהב על התחלת מתקפה על השרתים של עדנה קרנבל 1-2-2024

 

הנה מייל מההאקרים של רני רהב.  הם אומרים במייל שהוא משלם להם $15,000 ליום להפיל את האתר, אבל תמורת $25,000 הם מוכנים לגלות את זהותו.  אלא שבמקביל רני רהב פונה לעדנה קרנבל בווצאפ ומפטפט שהוא זה ששכר את ההאקרים….  (הוא קורא להם “הסינים”).  המייל של ההאקרים הוא [email protected]   :

 

הודעת איום מההאקרים של רני רהב לעדנה קרנבל שהוא משלם $15000 ליום התקפות סייבר
הודעת איום מההאקרים של רני רהב לעדנה קרנבל שהוא משלם $15000 ליום התקפות סייבר

 

 

זה מעורר את השאלה, מה קורה למי שנמצא בישראל ורני רהב מחליט להתנפל עליו?????  הרי יש לו עדר של כתבים לקקני תחת, שהיו אצלו במסיבות החשק, קיימו איתו אן עם הילה יחסי מין, ועל פי פקודה מרני רהב הם יעשו שיימינג מטורף לכל מי שרני רהב רוצה לחסל לו את הקריירה או החיים.  למשל, חיים אתגר….

רני והילה רהב עברינים אלימים המוגנים על ידי כנופיית שלטון החוק בדיוק כמו החברה שלהם שקמה ברסלס שהיא ובעלה מהשב”כ חותרים תחת השלטון. הם יכולים לסחוט ולהטריד את מי שהם רוצים בכל רחבי הגלובוס. רני והילה רהב יכולים אפילו לאנוס ולצאת ללא כל פגע וזו עובדה 

 

Threats escalate 2-15-2024

רני והילה מתנהגים כמו מלך ומלכה עטופים בטבעת של חיילים הסרים למרותם

 

תכירו את רני והילה רהב, זוג מהברנז’ה שגרים בארמון פרטי בסביון. הם עוסקים ביחסי ציבור לחברות הכי גדולות במשק הישראלי.  המטרה שלהם זה להעשיר את בעלי ההון ולעשות לציבור הצגה שבעלי ההון דואגים לעם ישראל….

בתמונה: הילה רהב אשת יחסי הציבור שיש לה תיאבון מיני שאין לו שובע….  פרס ישראל בנימפומניות.

 

הילה רהב טורפנות מין פטתית עם כל גבר ואישה
הילה רהב טורפנות מין פטתית עם כל גבר ואישה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הילה רהב כשהיא נטחנת בסביון שומעים אותה עד אילת
הילה רהב כשהיא נטחנת בסביון שומעים אותה עד אילת

 

כל מסלולי הקידום ברהב תקשורת עוברים דרך המיטה והזיונים

 

מה שלא ידעתם על בני הזוג רהב הוא אורח החיים המאוד נימפומני שלהם. אמנם אורח חייהם לא אמור להיות מעניינו, אך בשל  תלונות שהגיעו, פתחנו בחקירה ולאור הממצאים החלטנו לפרסם.

הפרסום הוביל לנפגעים נוספים שהחלו לפקוד אותנו. הכל היה ידוע לכל ערוצי התקשורת הישראלים, אך אלו מעולם לא פרסמו דבר.  כולם מפחדים מהכוחות העצומים שרני רהב צבר לחסל את כל מי שייפתח פה.

בני הזוג רני והילה רהב מחזיקים בהרמון שבו עושים חגיגות מין מכל הסוגים והמינים, עד כאן הכל חוקי.

אך יש כמות בלתי נסבלת של נפגעים שהגיעו אלינו עם תלונות על יחסי מין אסורים בהסכמה מאחר ועבדו בשביל בני הזוג תחת מרות,  ותלונות על בעילת קטינים ומעשי סדום שלא בהסכמה.

בברנז’ה בסדום יודעים שמה שקורה אצל רני בסביון נשאר בסביון.  אך אין זה סוד שמי שמנסה לפתוח נגד בני הזוג רהב מקבל מתקפה תקשורתית ובליץ הכפשות ששמור רק לאחמי”ם כדוגמת ביבי, גוטליב בן גביר וכו’.

אם מישהו מהברנז’ה עושה כתבה על רני והילה זה סימן שהוא שכב איתם

 

מסתבר שכל הברנז’ה העיתונאית חגגו איתו ועם הילה במיטתם, ולכן כולם שומרים ומגנים עליו במיוחד בכדי לשמור על עצמם.

כעיתונאית אחראית פרסמה עדנה קרנבל כתבה רני רהב אאוטינג מיעל פוליאקוב: מביא לאשתו הילה רהב גייז עם אנקונדות 20 ס”מ שטוחנים את שניהם באורגיות

עוד באותו היום, תוך פחות משעתיים, נשלח אל עדנה קרנבל מייל זועם מרני רהב באמצעות בא כוחו המאיים בתביעת הוצאת דיבה וברדיפת האתר על פני יבשות ואוקינוסים “… בכל מקום בו תשהה בעולם”.

 

עדנה לא נכנעה לטרור של נציג הדיפ סטיט הישראלי ויצאה בסדרת תחקירים נוספים על בני הזוג שלא יודעים שובע ושכרון כח.

 

מכתב התראה רני והילה רהב לעדנה קרנבל מבקשים שלא לגלות שהם טורפים מיניים מסוכנים

רני רהב טוען שהוא “איש טוב” שרק תורם ונותן למען עם ישראל……

 

מאז הכל היסטוריה…..יצאנו בסדרת כתבות על רני והילה רהב,  כי זכות הציבור לדעת. בגלל זה חטפנו חודש של מתקפות סייבר ואיומים פיזיים.

יהודים רבים בישראל נשלחו לכלא בשל “יחסי מרות” שהינם אסורים בסדום הישראלית כי מערכת המשפט הישראלית צריכה אספקה סדירה של תעסוקה.

אבל יש כאלו שעבירות המין שלהם לא נאכפות, ולא נחקרות על ידי משטרת ישראל כי הם מעל לחוק.  כי מדינת ישראל נמצאת בכיס של האמא שלהם….. אנשים אלו הם חלק מנציגי הדיפ סטייט בסדום… ישרע-הל.

האקרים שנשלחו על ידי בני הזוג רהב, איימו על עדנה קרנבל שהיא בכתבותיה על בני הזוג רהב מהווה סכנה “למדינת ישראל” – ושלטון הדיפ דיק סטייט.

רני והילה רהב משתינים על החוק בישראל ובארה”ב מהמקפצה לאור יום

 

פגעת בחפים מפשע ובביטחון מדינת ישראל הגיע הסוף שלך וזוהי רק ההתחלה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הכתבה על קן הקוקיה שיגעה וחירפנה את הילה רהב

 

נחזור ליומיים שקדמו לפרסום כתבה מספר 4 בסדרה  רני רהב 4 קן הקוקיה: פיתוי ידוענים באלכוהול וקוקאין לאורגיות וצילומם “אני והילה זה ג’פרי אפשטיין וג’יליין מקסוול”.  כתבה זו פורסמה במקביל לכתבה על שקמה ברסלר ובעלה מהשב”כ.  זו בהמת ההפיכה המשטרית שקמה ברסלר בתמונה עדכנית זו הסיבה גם מדוע היא כל כך כועסת שהיא קיבלה פרסום בעדנה קרנבל היותר מרומזת המלמדת על הקשר בין מחראת קפלן לחמאס.

במקביל פורסמה גם ידיעה זו:  עו”ד אסף שמואלביץ’ (31) הוא המרגל ג’יימס בונד שחדר לחדרים סגורים בצה”ל כדי למכור תוכנה לאיתור חטופים והעביר מידע לבן של זהבה גלאון נדב גלאון

 

שקמה ברסלר הבהמה שהסיתה מדינה שלמה למען פלנגות הנוחבה
שקמה ברסלר הבהמה שהסיתה מדינה שלמה למען פלנגות הנוחבה

 

ההאקרים שרני רהב שכר בעצם גילו את הקשר הסמוי שבין רני ואשתו לאנשי מחאת קפלן, כי ההאקרים כתבו במפורש שלפי הוראת רני רהב, צריך למחוק מהאתר גם את הכתבות על שקמה ברסלר.  נציין שברסלר הזו היא כלומניקית, קיבלה תואר פרופסור בקומבינה בגיל 43 למרות שאין לה שום מחקר שימושי, ולא הותירה שום חותם באקדמיה, ואפילו אין לה זמן להיות שם וללמד. עדנה קרנבל תברר עם מי היא שכבה בכדי לקצר את הדרך.

מי ייחצן והפיץ לשקמה ברסלר כתבות ליקוק לפרופסורית המטורפת????

 

 

ישאל הקורא כיצד נבחרה שיקס’לה ברסלר להיות הפרזנטורית של ההפיכה המשפטית? התשובה לכך שהיא הדבר הכי קרוב לקולבית שיכלו למצוא מקרב אנשי הדיפ סטייט. צריך היה סוכנת סמויה, מיידלה בפרונט, שהיא לא צעירה מידי ולא זקנה מידי שתראה חכמה ותצליח להרים את הזקפה הלאומית, וגם להסתיר את המפעילים האמיתיים שלה, אנשי ההפיכה והדיפ סטייט.  ראו חרבות ברזל 85: שקמה ברסלר נחקרה ע”י ראש המוסד דדי ברנע 4 ימים לפני הטבח כי קיבל הודעה מהאמריקאים שיירטו שיחות בין אורי וינדמן מהשב”כ ליחיא סינוואר

כתבת ליקוק מוזמנת של מגזין פורבס לשקמה ברסלר זכות שמורה רק למי שמסייע להפיכה המשפטית  ולשלטון הדיק סטייט

 

8# ד"ר שקמה שוורצמן-ברסלר

 

הידיעה הבלעדית של עדנה קרנבל על השיחה שיורטה על ידי המודיעין האמריקאי הכתה גלים בישראל והפכה לשיחת היום. מידית כל כלי התקשורת החלו בתעמולה תקשורתית מאורגנת ומסודרת כנגד האתר עדנה קרנבל והעומדת בראשו במטרה להציג את הכתבה ככוזבת ולהגחיכה בעיני הציבור.

אין ערוץ שלא השתתף ואין עיתונאי שלא נפח נפיחה תקשורתית בנושא במטרה לסייע לדיפ סטייט להגחיך את הנושא החשוב והחמור.

 

רונן בר מהשבכ 3 שבועות לפני טבח הנוחבה התעסק עם סרטונים בטיקטוק

 

 

ההפתעה הגדולה דווקא הגיעה מכיוונו של ערוץ 14 המזוהה עם אוהבי הארץ שאף הוא השתתף בבליץ התקשורתי במטרה לסייע בהלעגת הידיעה. הפלישה מרצועת עזה לשטח מדינת ישראל והשאננות של לוחמי החמאס בעת השהיה שלהם בעוטף מלמד כי היה להם חלון זמן ברור מאוד לפעולה. הדממת הצבא וכל כוחות הביטחון והעלמת הידיעה מראש הממשלה מלמדת בעיקר על השת”פ של מחאת קפלן/בכירי מערכת הביטחון עם יחיא סינוואר והחמאס.

למרות הכל מאחר הציבור הישראלי מבין שהתקשורת בישראל עושה עליו סיבוב ומנסה להסתיר את הקשר בין הביון הישראלי לבין יחיא סינוואר ראש החמאס ימים ספורים לפני השביעי לאוקטובר, מספר הכניסות העצום לאתר לקריאת הכתבה החל להטריד את מערכת הביטחון הישראלית והחלה מתקפת סייבר כנגד האתר.

 

מתקפת סייבר זו הינה מתקפה קשה מאוד ומנוהלת על ידי משרד הביטחון הישראלי באמצעות השב”כ.

 

התנועה למען איכות השפיטה בישראל הגישה בקשה לפי חוק חופש המידע אל השירות החשאי האמריקאי לאפשר ולקבל את ההקלטה ולמרבה הצער הבקשה שהייתה אמורה להיות מטופלת על פי חוק תוך 10 ימים תחגוג חודש ימים של שיהוי בקרוב.

לו הדבר היה קשור לביטחון מדינת ישראל עוד הינו מקבלים את ההתעלמות האמריקאית מהבקשה אך מדובר בדיוק במקרה ההפוך בסכנה למדינת ישראל לאחר שבכירים בשירות הביטחון הישראלי פעלו בשת”פ עם אויבי מדינת ישראל במטרה לבצע פיגוע כדי לחסל את כהונתו של בנימין נתניהו בניגוד רצון הבוחר ולדגל אותו הם נושאים ובשמו הם קוראים דמוקרטיה.

 

בקשה לפי חוק חופש המידע מהמודיעין האמריקאי לקבל את ירוט השיחה בין איש ביטחון ישראלי ליחיא סינוואר

רני והילה רהב מציגים את הסחיטה

 

לאחר ימים ספורים לא אחרה להגיע הודעה מהארגון שתוקף את האתר ומצורפת אליו הודעת סחיטה בה נדרשנו לשלם 10,000 דולר כדי להפסיק את התקיפה כנגד האתר ועוד 25,000 דולר כדי לגלות מי עומד מאחרי התקיפה בטענה שמזמין העובדה לא שילם להאקר את ההתחיבות הכספית קרי התשלום.

בין הדרישות היו הסרת הכתבות שנכתבו על מעללי רני והילה רהב

 

דרישת האקרים למחיקת כל הכתבות שנכתבו על הילה ורני רהב
דרישת האקרים למחיקת כל הכתבות שנכתבו על הילה ורני רהב

דרישה להסרת הכתבות שנכתבו על שקמה ברסלר

דרישת האקרים למחיקת כל הכתבות שנכתבו על על שקמה ברסל
דרישת האקרים למחיקת כל הכתבות שנכתבו על על שקמה ברסל

 

להלן העתק התכתובות עם קבוצת ההאקרים שלטענתם נשלחו על ידי רני והילה רהב והמידע אומת על ידי רני רהב בעצמו בתכתובות שיש לנו איתו.

מטעמי נוחות סידרנו לכם סירטון שמציג רק חלק מהעברינות של בני הזוג רהב הבאה לידי ביטוי בחילופי הודעות בין נציג “ההאקרים” ועדנה קרנבל.

 

 

המסר שהשב”כ ביקשו מהאקרים להעביר

פגעת בביטחון המדינה (רני והילה) רהב זה הסוף שלך, תסיר את כל הפרסומים שלך על רני והילה רהב, אתה תצריך גם להסיר את כל הפרסומים על שקמה ברסלר

מהניסיון של עדנה קרנבל גוגל מסירים תכנים שחושפים את הפנים האמיתיות של הדיפסטייט אז גיבנו את הסרטון ב rumble.com

 

תלונה הומוריסטית הוגשה למשטרת ישראל כנגד בני הזוג ונשלחה ל 1,800 תיבות דואר אלקטרוני בתקווה שנמצא צדיק אחד בסדום.

 

בקשה לפתיחת חקירה משטרת ישראל נגד רני והילה רהב

מסקנות של עדנה קרנבל לאחר חודש של התקפות סייבר

 

לא נציג את כל העתקי התכתובות כדי לשמור על יתרון יחסי ולא לחשוף שיטות הפעולה שלנו כדי לא לעזור לאויבים. אך המסקנות שלנו ברורות כעת יותר מתמיד. האקר/ים שנשלחו מבינים מצויין במחשבים אך מאוד טיפשים כשזה מגיע לשיחת חולין.

הטעות של השב”כ הייתה לחסוך כסף במלחמה עם עדנה קרנבל

 

ראשית חשוב לדעת כי המלחמה של עדנה קרנבל הינה נגד הדיפ סטייט הישראלי ולא נגד עם ישראל. בדיפ סטייט חברים ראשי מערכת הביטחון בעבר ובהווה שאחראים למחדל ולבגידה.

לפי נפחי התעבורה של המחדל והשרתים מהם הגיעה התקיפה נראה שגם השב”כ מעורב במתקפה סימולטנית יחד עם ההאקרים של רני רהב, על אתר האינטרנט עדנה קרנבל, בכדי להסיט את הידיעה הבלעדית של עדנה קרנבל מהדיון הציבורי בנוגע לבגידת כוח קפלן בעם ישראל שהובילה שלחיטה ההמונית ב 7/10/2023 של בני ובנות ישראל.

בשב”כ משרת אורי’לה בעלה של שקמה ברסלר הפרזנטורית של ההפיכה השלטונית משטרית שהתבצעה בישראל ולכן שקמה ברסלר מאותרגת על ידי שירותי הביטחון של ישראל/סדום החוסמים כל ביקורת כנגדה או חשיפה על תרומתה של שקמה ברסלר לשחיטה הגדולה של ה 7/10/2023.

רני והילה רהב מאותרגים מינית על ידי כנופיית שלטון החוק, המשטרה, הפרקליטות, בית משפט ועיתנאי הברנז’ה החרמנים שבילו במיטתם (למשך חיים אתגר).  לכן הם לא יועמדו לדין ולא ייחקרו על שום חשד פלילי.

מהמסרים של ההאקרים עולה שרני והילה רהב בחברות קרובה עם שקמה ברסלר וכוח קפלן, ומשם הקשר עם אורי נציג השב”כ והדיפ סטייט.

התכתובת עם האקרים היא תכתובת עם קוף שמקבל תשלום מהשב”כ כדי להתחזות להאקר, ולכסות על עקבותיהם.

המתקפה נגד האתר לאורך כל חודש פברואר 2024 היא ברמת מדינה לא פחות.  המשאבים של התוקפים לא היו מוגבלים.

גם כשחסמנו את הגישה לאתר מכל העולם ואפשרנו רק לישראלים להיכנס לאתר, לא הייתה להאקרים שום בעיה לעקוף את כל ספקי התקשורת הישראלים ולתקוף דרכם את האתר, ולהאשים את האקרים מקניה בביצוע העבודה.

עדנה קרנבל מאוד מודאגת מהמצב של היהודים היושבים בציון וחיים תחת מגף הכיבוש הציוני.

קישור נוסף לטיק-טוק לסרטון שמציג את התקיפה והאיומים כנגד עדנה קרנבל

 

@endakarnaval

רני רהב והאקרים תכתובות מייל וטלגאם 2-22-2024

♬ original sound – EdnaKarnaval.com – EdnaKarnaval.com

מדינת ישראל נולדה כמדינה יהודית ולא כמדינה דמוקרטית על ידי כאלו שדגלו בקומיניזם ולא בדמוקרטיה אהרן חסר ברק הוא זה שהמציא את הטרלול שמדינה יהודית היא דמוקרטית. הקבוצה השניה שהביסה את הקומוניסטים בשנת 1977 הייתה פשיסטית וגם לה לא היה שום קשר לדמוקטיה. היום ישראל נשלטת על ידי הדיפ סטייט וכנופית שלטון החוקן

כתבות נוספות שיצאו בסדרה רהב קרנבל

רני רהב 1 אאוטינג: מתכחש למיניותו מביא לאשתו הילה רהב גייז מצוידים ב 20 ס”מ שטוחנים לשניהם תחת באורגיות

רני רהב 2: מה הנשיות הגועשת שלו עושה בטלוויזיה בתור פרשן ל”חרבות ברזל”? מביא לאשתו הילה רהב גייז לאורגיות

רני רהב 3: ערב טוב! זו כתבה על ניסיון אונס הומוסקסואלי שביצעת. ד”ש מיוסי חיאק שתקע את אשתך הילה רהב ואתה ניסית לחדור בו בתחת (שזה ניסיון אונס)

רני רהב 4 קן הקוקיה: פיתוי ידוענים באלכוהול וקוקאין לאורגיות וצילומם “אני והילה זה ג’פרי אפשטיין וג’יליין מקסוול”

רני רהב 5 טורפנות מינית: “מי שרוצה קמפיין וקריירה בעולם הזוהר שיעשה סקס במיטה שלנו” סיגל טפר, קארן רינגל, סתיו סטרשקו ואלי אוקון

 

 

רני רהב עם חיים אתגר שותפו למיטה ולהזמנת שיימינג בטלוויזיה
רני רהב עם חיים אתגר שותפו למיטה ולהזמנת שיימינג בטלוויזיה

 

 

 

 

 

 

Views: 1,906

19 Comments

  1. תגיד איך פתאום בבת אחת יש התקפה על השמן ההומו הזה?
    20 שנה המערכת שותקת ופתאום פה יש עליו התקפה?
    מוזר…
    בכל מקרה ידוע שהרכב הזה זה חתיכת סוטה מגעיל
    היה לו חבר שהיה הולך לאימא שלו לאכול קוסקוס אבל היה במקביל תוקע את אותו

  2. רהב הזה זה חרמן טחול בלטה גדול.
    לא ידעתי שהדבה הזה בכזה כושר. שאפו

  3. זוג מסריחים הרהב האלה. אין אחד בסביון שלא סובל אותם.
    בחילה🤮🤮🤮🤮

  4. היה לו פעם איזה שכן כזה מורה לטניס של הבן שלו
    מישהו בשם מיקי לסר. הוא היה המורה לטניס של הבן שלו רועי רהב. הוא בזמן החופשי גם משחק בטניס התחתון של הילה רהב. בקיצור היה מנפח אותה במנוש בזמן שרוני רהב היה בעיקר נוחר😋😋😋😋, מיקי לסר לימים הפסיק ללמד את רוע רהב טניס😱😱😱, אבל המשיך לתת שם בבית ברחוב הקשת בסביון מדי פעם בחשיכה…. ונשאר חבר קרוב של בני הזוג עד היום… היה עוד אחד מאלה שנתנו להילה בראש.. כמו ההוא שברח ללוס אנגלס…😁😁😁… ויש עוד מלא מלא שמות… מלא גייזלך… מלא מתנדנדים… ומלא סטרייטים שסתם נתנו פנדל להילה .
    הגיע הזמן שכוווווווולללללללללםםםםםםםם יידעו, מה שבסביון יודעים כולללללללםםםםםםםםםם. כבר מלא מלא שנים.
    ארוחות צייד רבות התרחשו בביתם של בני הזוג בסביון. ימי שני היו הימים האהובים של הזוג רהב… ארוחת ערב רבת משתתפים. ובסוף לקינוח היה נשאר האובייקט או האובייקטים לתת בקוקו להילה. אגב היא חולה לקבל בתחת. ואמרו לי שהיא אחלה אחלה אחלה מוצצת.
    בקיצור עדנה קרנבל פרייארית לעומת הקרנבל של רהב🤪🤪🤪🤪🤪🤪

  5. תחליף ip לשרת שמאחסן את האתר ותגדיר ב fw של השרת שהוא מקבל חיבורים רק מתווך ה ip של cloudflare

  6. רני רהב חובב בולבולים מוכר וידוע. היה שולח כבר לפני 20 שנה את חיים פנחס להביא לו בולבולים למציצות וגם רבים שיזיינו את הילה רהב אשתו הזונה. שני החרמנים האלה הביאו אין סוף חברה צעירים לדירת הזיונים שלהם במגדלי משה אביב ברמת גן.
    דירה שהיו בה ציורי אמנות פורנו קשים.
    יש לי 2 חברים שהגיעו אליהם כל אחד בנפרד דרך אתר שהיה נקרא אטרף. והם היו משלמים כדי שיתקעו את הילה רהב בתחת.
    זוג אנסים מגעילים. הנרי רהב הזה שילם לאורך השנים כסף גדול בהשתקת האנשים האלה.

  7. השאלה האם ניתן לנצח את השחיתות את מערכת ה” משפט”? האתר היחידי אם כי לא הראשון שממש מאתגר את השחיתות זה עדנה קרנבל . למצער הרפורמה שביבי הוביל נכשלה כי היתה פרסונאלית ופוליטית תחת לעשות רפורמה לתועלת ,ולטובת הציבור. וביבי הביא על עצמו פוליטית חורבן גדול שלא יתאושש ממנו ועל הציבור הישראלי חורבן

  8. ואגב וברור שעדנה עושה מלאכת קודש מדובר בכלי תקשורת עצמאי אולי היחידי במדינה שהוא משמעותי . חדשות הערב 20.00 כבר שנים איני צופה שומע שופרות אני אוהב בבית הכנסת בלבד ולא על הגבי מרקע .לא מדובר בעתונאות בתקשורת אלא בשופרות בראש וראשונה של האוליגריכה המשפטית ולאחר מכן הבריאותית זכרו מה עוללו בקורונה הבטחונית טבח ה7 באוקטובר וכד .אין עבודה עתוננאית אין תחקירים הכי נוח וקל והכי פחות מסוכן לשמש שופר . גם לישראל מגיעה תקשורת חוםשית אמיתית

  9. מבלי להתייחס לנאמר בכתבה אומר כך מנסיוני האישי אתה יכול להגיש תלונה אחר תלונה עם ראיות חזקות ואם מדובר בגוף מקושר כמו החונטה עובדיה ומקרוביה דבר לא יעשה מאידך אם ירצו להפיל אותך ישימו עליך מכבש אין סופי של מעקבים האזנות בנסיון למצוא בדל מעשה אסור ולנפחו ,עד כה במשך שנים לא מצאו דבר . ישלחו אליך בחורות לשם דיבוב במקרה הטוב לתפור אותך ב” עברות ” מין במקרה הרע.. בעבר לא נדרשו לשם הרשעה כלל ראיות אני מכוון לעידן שלפני רשת האנטרנט כי ממילא הם שולטים בתקשורת היום זה יותר קשה בזכות אתרים כמו עדנה אולם גם היום להערכתי זה לא בלתי אפשרי.

  10. הילה ורני רהב ידועים כזוג סוטים וציידים.
    הילה היא השותף השקט ובעל המוח.
    רני רהב שנים היה מביא לה את הטרף לפתחה,
    בחבורה או יותר נכון בבראנגה שלנו במשך שנים הייתה השתקה של הסיפור הזה, כי רהב שילם, איים, הפחיד, סידר, הטיב, וכל המשרד תראו לזה.
    זוג חולים שכנראה באמת עשו יופי של עבודה בהלשתיק את חייהם המעוותים. הלוואי ויצליחו לפוצץ את הדבר הזה

  11. זו שאלה שגם אנחנו שואלים מה עם בן גביר? אנחנו סבורים שבן גביר נוכל פעמיים הוא עבד עלינו

  12. התמונה העדכנית של ברסלר, ממש לא דומה לזו המפורסמת בתקשורת

  13. עיתונות אמיתית הייתה אמורה לכתוש זוג כמו רני והילה רהב, רק מוכיח את הצורך באתר עדנה קרנבל, תודה לך עדנה!!! כל הכבוד על המלחמה חזרה בחזירי רהב וברמת סייבר מדינה, מי שמצולם פה מצהיר על אונס מבין שאין למה להתלונן במשטרה. מעניין מדוע השר בן גביר לא מורה למשטרה לפתוח בחקירה על הזוג רהב? זה אפשרי בכלל?

  14. תגידו איך הדבה הזה מתפקד? הרי הבלון גז הזה הומו ידוע. היה מוצץ בולבולים במועדונים חשוכים כבר לפני 20 שנה,
    היה איזה יחצן שהיה מביא לו בחורים יפים וההומו השמן היה מתחנגל עליהם ואז משלם להם בכסף.

  15. תקרא לזה איך שבא לך אבל זו האמת יש להם חסינות חלומית. אנחנו קוראים לה חסינות מעשית

  16. מניח שהתכוונתם לומר: “מאותרגים”.

    “…שב”כ משרת בעלה של שקמה ברסלר הפרזנטורית של ההפיכה השלטונית משטרית שהתבצעה בישראל ולכן היא מאותגרת על ידי שירותי הביטחון של סדום החוסמים כל ביקורת כנגדה או חשיפה

    רני והילה רהב מאותגרים על ידי כנופיית שלטון החוק, משטרה פרקליטות בית משפט. ולכן הם לא יועמדו לדין…”

  17. נו באמת… ידוע שההילה הזאת היא זונה גדולה.
    הרי חצי העיר תל אביב בנות ובנים ביקרו אותה ב ״למטה״ היא המוח מאחורי השמן הרשע…
    לא יעלה על הדעת שגורמי האכיפה וכלי התקשורת והמדיה לא חשפו את מימדי התופעה של הזוג רהב .
    שיחת היום בכל בתי הקפה בתל אביב ..
    כל אחד שלישי נתן שם עבודה בבית שלהם ברחוב הקשת בסביון ובינתיים הם ממשיכים לחגוג. בושה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *