EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד אסף שמואלביץ’ (31) הוא המרגל ג’יימס בונד שחדר לחדרים סגורים בצה”ל כדי למכור תוכנה לאיתור חטופים והעביר מידע לבן של זהבה גלאון נדב גלאון

אסף שמואלביץ החליט לתת פייט לג'יימס בונד בריגול פרו פלסטיני

עו”ד אסף שמואלביץ בן 31 הוא המרגל שיש צא”פ על שמו ורק לאחר 4 חודשים פורסם נוסח מצונזר של כתב אישום הקקמייקה שפורסם השבוע.  15/2/2024.

ביום של ה 7/10/2023 האיש זיהה הזדמנות כלכלית למכור לצה”ל תוכנת בינה מלאכותית לאיתור חטופים וניהול משברים ואסונות.  לצורך כך התעניין איזה תוכנה כבר קיימת בצה”ל כדי שיוכל לכתוב תכנית עסקית משופרת, ולהציע לקרנות גידור להשקיע בו.  האיש הסתובב במשך שנתיים בכנסים של השקעות וקרנות גידור, וסיפר להם בלופים שהוא מומחה לניהול משברים ואסונות….  הרעיון היה להוציא כסף גם מצה”ל וגם מקרנות גידור, והכסף יזרום לחברים שלו ממחאת קפלן.

המידע שעבר ממנו לנדב גלאון (הבן של זהבה גלאון) לא היה אמור להיות תחנה סופית של המידע.  זה היה אמור להיות תחנת העברה לבכירים בצבא ומחאת קפלן שנזקקו למידע.

מי מזהה את הנוכחים בחדר המלחמה יחד עם אסף שמואלביץ ויואב גלנט?

PIC המרגל אסף שמואלביץ תמונה מיום הנוחבה 7-10-2023 בתדרוך צהלי עם יואב גלנט
PIC המרגל אסף שמואלביץ תמונה מיום הנוחבה 7-10-2023 בתדרוך צהלי עם יואב גלנט

אסף שמואלביץ: מדובר בריגול תעשייתי על מנת לממן את מחאת קפלן על חשבון האסון

 

אסף כבר הכין את הקרקע והסתובב בכנסים באמריקה והתמנגל עם כאלה שחולשים על מיליונים ומיליארדים של כספים ורק מחפשים איפה להשקיע.

טענת ההגנה שלו היא שהוא רק רצה לעזור לצה”ל לנהל טוב יותר את האסון באמצעות התוכנה שהוא רצה למכור להם…. ושכל מה שנתנו לו לראות היה בהסכמה.  מה כבר ההבדל בין סגן לסרן?  הרי אם היה פס אחד פחות על הדרגות לא היו מכניסים אותו ולא היו מראים לו איזה תוכנות יש לצה”ל לניהול אסונות????

אז הנה ככה נראה הג’יימס בונד הישראלי.  לא בדיוק רוג’ר מור וגם לא דניאל קרייג.

 

אסף שמואלביץ החליט לתת פייט לג'יימס בונד בריגול פרו פלסטיני
אסף שמואלביץ החליט לתת פייט לג’יימס בונד בריגול פרו פלסטיני
אסף שמואלביץ החליט לתת פייט לג'יימס בונד בריגול פרו פלסטיני
אסף שמואלביץ החליט לתת פייט לג’יימס בונד בריגול פרו פלסטיני

שלא יספרו לכם שטויות שהוא גרם נזק למבצעים של צה”ל

 

אנחנו לא מאמינים שהוא גרם נזק כלשהו לפעילות מבצעית של צה”ל.  בל נשכח שב 7/10/2023 אלפי נוחבות נכנסו לתוך 4 מוצבים צבאיים, ידעו בדיוק איך לפרוץ אל החדרים הכי נעולים ושמורים, והגיעו אל המחשבים שהפעילו את כל המערכים הכי רגישים, כולל הפעלת מערכת “יורה רואה”.

כדי ליהנות קצת מאווירת ההפקרות, גם אנסו 10 חיילות (מתוך 24), ירו להן באיברי המין אחרי שחתכו להם את איברי המין בסכין יפנית.  כך על פי הניו יורק טיימס.

אז אל תגידו לנו שהנוחבות רק אנסו וחטפו חיילים וחיילות.  מה קרה עם כל המחשבים הניידים של החיילים והתצפיתניות?  מה קרה עם כל המחשבים שהפעילו את מערכות הביטחון?  הנוחבות השאירו את הכל במקום???? ממש לא.  אנחנו בטוחים שהם העמיסו גם את כל המחשבים והביאו את השלל לעזה.  על זה אף אחד לא מדבר…..

לכן להציג את אסף שמואלביץ כאילו הוא פגע בביטחון המדינה, בשעה שבאותו יום ממש, כל סודות צה”ל היו במוצבים שהנוחבות כבשו, היו מונחים כשלל, רק להרים ולקחת לעזה….  נו באמת…. זו בדיחה.  ריגול חמור????  בדיחה חמורה! אולי.

 

בסך הכל הצליח להתפלח לחדרים סגורים בצבא?

 

התכשיט נכנס לפיקוד דרום ובמקום להציג עצמו כסגן הציג עצמו כסרן.  ביג דיל.  הוא שלף כל מיני סוגים של מידע, ובסוף עלו עליו.  הבעיה היא הפדיחה הגדולה של כל מי שלא נזהר ושיתף איתו פעולה, והפדיחה הנוספת היא שלא רוצים לגלות מי שלח אותו.

מי הפסיכיאטר בשב”ס שתופר חוות דעת בהזמנה?

 

מהסיבה הזו (הפדיחה), הודיעו לציבור שפסיכיאטר בשירות הכלא בדק אותו וקבע שהוא “לא שפוי”.  קביעה כזו אמורה פשוט לסגור את התיק ולשלוח אותו לבית חולים פסיכיאטרי, אבל הבחור לא מסכים והוא בעצמו טען שהוא שפוי.

באתר מב”ן של השב”ס רשומים 2 פסיכיאטרים שאחראים על זה:  נירה מנור וואדים אייזנשטיין.

בדרך כלל הפסיכיאטרים של השב”ס יכתבו תמיד שהנאשם שפוי כדי שיעמוד לדין, גם אם הוא לא שפוי.  אבל פה קרה ההיפך.  הם קיבלו הוראה לתפור פה חוות דעת מוזמנת.

בלשכת עורכי הדין מחקו את הכתובת שלו, אבל לא פרסמו שהוא מושעה.

 

גרסת הסנגורית עדי ריטיגשטיין אייזנר

 

הנה לדברי באת כוחו עו״ד עדי ריטיגשטיין אייזנר: “לאחר 7.10 הגיע הנאשם, קצין במילואים, בתיאום עם קצין ביחידה הרלוונטית, במטרה לתרום ולסייע לצבא בכל המתבקש לאור האירועים הקשים ופתיחת המלחמה. כפי שעולה בבירור מכתב האישום פעולותיו עזרו ותרמו לביטחון המדינה. חשוב להדגיש כי המידע המדובר לא נדון ולא נחשף כלפי גורמים עוינים, גורמי חוץ או גורמי תקשורת, ונשאר כולו בתוך גדרי הצבא.  יש להצר על הניסיון להפוך את הנאשם לכלי ניגוח פוליטי”.

מעיון ברזומה של עו”ד זו נראה לנו שהאיש עשה בחירה טובה….

 

 

עדי ריטיגשטיין אייזנר מייצגת את מרגל הג'יימס בונד למען הכיבוש
עדי ריטיגשטיין אייזנר מייצגת את מרגל הג’יימס בונד למען הכיבוש

 

התכשיט התבטא נגד הכיבוש ובשנה שקדמה לחרבות ברזל הקים עמותה לסיוע לפליטים מאוקראינה בישראל בשם לב כחול.

להלן כתב האישום בטיפול השופטת רחל תורן מחוזי בש

שימו לב הוא פעל בתוך בסיסים סגורים מ 7/10/2023 עד 11/10/23 והגיע עד המחשב של גלנט שהשאיר אותו פתוח לידו…..  רק ב 16/10/2023 עצרו אותו והביאו אותו אל השופט שחק בבימ”ש השלום ב”ש, תיק 23694-10-23.

 

כתב אישום מדינת ישראל נ אסף שמואלביץ בטיפול השופטת רחל תורן מחוזי בש

בני משפחה אמידים אבל לא מפורסמים

 

התכשיט אסף שמואלביץ נושא ת”ז 204106066 יליד 28/4/1992 התגורר ברח’ ארברבנאל 2 ירושלים.  לפני כן גר ברח’ גלעד חיים 4 פ”ת.  הוריו הם אברהם שמואלביץ ונורית שמואלביץ מהוד השרון ויש לו שני אחים עומר (42) ואורן (39).  לאביו יש אח בשם מרדכי שמואלביץ הנשוי לגילה שמואלביץ ולהם שני בנים סער שמואלביץ ויער שמואלביץ.

עוד בני משפחה: רות שמואלביץ, מרים שטרקשל אדלר והילדים שלה תומר שגב ורויטל שטרקשל.

 

רק לפני שנה וחצי גילה המרגל 007 נוכחות באינטרנט….

 

שימו לב  האיש בן 31 והחל לגלות נוכחות ברשתו החברתיות רק החל מינואר 2022 בעיקר בלינק אין. לדבריו יש לו ידע בבינה מלאכותית ובהקמת מאגרי מידע ושאפשר לרתום את זה ליישומים בתחום של ניהול משברים ואסונות טבע ומלחמות.  שאיפתו היתה למצוא קרן גידור שתממן אותו ולעשות עליה סיבוב יחד עם קציני צה”ל בכירים שמשקשקים שהשם שלהם יתגלה.  .

ב 24/2/2022 רוסיה פלשה לאוקראינה ולארץ הגיעו פליטים.  זו היתה הזדמנות הראשונה שלו להתבלט.  הוא התחיל לעשות לעצמו פרסומת כמי שמסוגל לסייע למדינת ישראל לנהל את משבר הפליטים האוקראינים שמגיעים לארץ ונופלים בין הכיסאות.

לשם כך הקים עמותה מתחזה שלא נרשמה בשום מקום בשם “לב כחול”, והתחיל לגייס תרומות וייצר נוכחות אינטרנטית ללב כחול. בפועל לא עשה כלום.

למזלו שנה אחר כך נפל עליו אסון טבע בטורקיה, רעידת האדמה בפברואר 2023, והוא נסע לשם בעיקר להצטלם כמי שמסייע בפעילות חילוץ ואיתור נעדרים שנעלמו בהריסות הבתים. בפועל לא עשה כלום.  זה היה סתם לצבור “אסון טבע” ברזומה.

מייד לאחר מכן, פתאום הוא מוזמן לכנסים מכל מיני סוגים בכל מיני מקומות, עם כל מיני אנשים חשובים שבהם אפשר לעשות מינגלינג.  פתאום הוא מוזמן לכנסים של משקיעים בקרנות גידור….

 

אהוד אולמרט עם המרגל אסף שמואלביץ
אהוד אולמרט עם המרגל אסף שמואלביץ

 

 

אסף שמואלביץ עם שלמה דברת ממחאת ההייטקיסטים נגד הדיקטטוטורה
אסף שמואלביץ עם שלמה דברת ממחאת ההייטקיסטים נגד הדיקטטוטורה

בניו יורק אחת בשם ענת כץ מהקונסוליה, מזמינה אותו לכנס של בוגרי יחידת 8200 המעוניינים לעשות סטרטאפים. זה קורה בפברואר 2023 אותו חודש בו הוא אמור להיות בטורקיה ולחלץ נעדרים.  מזמינים אותו לכנס בנושא סייבר סקיוריטי….

 

בישראל מזמינים אותו לכנסים במלון הילטון, וכנסים מסוג כנס הרצליה ליזמות.  במקביל הוא משתתף בכנסי מינגלינג בלונדון, ניו יורק לוס אנג’לס, בין השאר כנס של חברות תרופות ופרמצבטיקה, ואפילו השתחל לכנס היכרות של שופטי עליון עם משרדי עורכי דין בתחום דיני התאגידים.  לדבריו חצי מהעליון היה בכנס.  בכנס דיברו על Corporate CODEX Guidelines.

לאירוע זה הוזמן ע”י אסף אקשטיין מהאוניברסיטה העברית.

 

שמואליביץ עם עופר גרוסקופף
אסף שמואלביץ עם שופט העליון עופר גרוסקופף

 

מישהו יודע מי זה משמאל?

אסף שמואלביץ עם לא ידוע
אסף שמואלביץ עם לא ידוע

פתאום הוא גם מופיע ומצטלם בכנסים של גדולי התורמים מיהדות אמריקה, כנסי פילנתרופיה.  למשל הצטלם עם ג’ולי פראט מי שנחשבת הבנקאית של הפדרציות היהודיות ודרכה עוברים תרומות בסך 3,000,000,000 דולר (10 מיליארד ש”ח).  הוא מצטלם עם הפילנתרופים רונלד לאודר ושירה וג’יי רודרמן.

 

אסף שמואלביץ עם ג'ולי פלאט הבנקאית של הפדרציות היהודיות עם $3 מיליארד לחלוקה
אסף שמואלביץ עם ג’ולי פלאט הבנקאית של הפדרציות היהודיות עם $3 מיליארד לחלוקה
אסף שמואלביץ עם סקוט סוסמן מנהל קרנות גידור
אסף שמואלביץ עם סקוט סוסמן מנהל קרנות גידור

 

 

אסף שמואלביץ עם ערן הררי מחברת טבע תרופות
אסף שמואלביץ עם ערן הררי מחברת טבע תרופות

 

אסף שמואלביץ עם רז נתנזון ממשרד החוץ בכנס למען נפגעי רעידת האדמה בטורקיה 2-2023
אסף שמואלביץ עם רז נתנזון ממשרד החוץ בכנס למען נפגעי רעידת האדמה בטורקיה 2-2023
אסף שמואלביץ בכנס מינגלינג במלון המלך דוד
אסף שמואלביץ בכנס מינגלינג במלון המלך דוד

 

מלצרים משרתים את ג'יימס בונד הישראלי אסף שמואלביץ
מלצרים משרתים את ג’יימס בונד הישראלי אסף שמואלביץ

 

פתאום הוא גם מגיע לכנסת ומדבר שם כמי שמייצג את “יהדות אמריקה”.

כל זה קורה בין פברואר 2023 עד ה 6/10/2023.  הספק נאה ומדהים.  בלינק אין מופיעים עשרות תמונות שלו מחייך ומתחבק עם שועי עולם, מנהלי קרנות גידור, מנהלי קרנות פילנתרופיה, אנשים שמגלגלים מיליארדים והוא קופץ מכנס לכנס ומיבשת ליבשת, וכל זה שאין לו כלום ושום דבר ביד.  ממש כלום.

הנה כאן הוא מופיע בכנס פורום הרצל ליזמות חברתית וכלכלית בשיתוף עם ההסתדרות הציונית העולמית בתור ספיקר במרץ 2023!!!

 

כנס יזמים של פורום הרצל בהשתתפות המרגל אסף שמואלביץ 4-2023
כנס יזמים של פורום הרצל בהשתתפות המרגל אסף שמואלביץ 4-2023

 

ההתרשמות שלנו היא שזה איש רוח וצלצולים שאין לו כלום ושום דבר, אבל הוא התרגל להיות מוזמן לכנסים עם כל מיני חשובים ולהציג עצמו כידען גדול בבינה מלאכותית, מאגרי נתונים, יזמות והתמחות בניהול משברים ואסונות טבע ומלחמה.

נראה לנו שהוא חדר לחדרים הסודיים של פיקוד דרום, ואפילו הצליח לחטט במחשב של גלנט, לתועלת אישית יחד עם חבריו מכוח קפלן ועם אישים בכירים בצה”ל שרצו לעשות סיבוב עסקי.

האיש פשוט חשב שזו הזדמנות ללמוד על מה מבוסס מאגר הנתונים של צה”ל לאיסוף מידע על חטופים, כדי שהוא יוכל למכור להם מוצר ארוז יפה עם “בינה מלאכותית” שיסייע לצה”ל להתמודד עם משבר החטופים והמפונים.

אם לא למכור לצה”ל, אז לפחות להוסיף עוד הצלחה לרזומה הפיקטיבי שלו.

בקיצור, רעש וצלצולים.

מה שיפה שבחקירה הוא לא נשבר ולא גילה לחוקרים שלו כלום.  הוא פשוט תסכל אותם לחלוטין ועוד יותר היה מתסכל שבטלפונים שלו שם צילם ואגר את המידע ששאב, פשוט לא מצאו כלום על הקשרים שלו והמניע שלו…

ועדיין, למה בכלל יש איסור פרסום על הסיפור המטופש הזה?  סתם אופורטוניסט שחשב שהוא יכול לעשות סיבוב על האירוע ולהוסיף את זה לרזומה כמומחה בניהול אסונות.  חחחח

הנה הוא כאן “המרגל שתקע אותי” ג’יימס בונד הישראלי… ריגול חמור עלק…..

 

 

אסף שמואלביץ עם חברתו יובל
אסף שמואלביץ עם חברתו יובל עובדים על תוכניות ריגול חמור

למי הוא העביר את המידע שצילם והעתיק? 

 

הסימנים מצביעים על כך שמי ששלח אותו אלו אנשי מחאת קפלן, בעיקר פורום בכירי צה”ל שקראו להשתמט, אותם אלו שקראו לשבש את המדינה, להשתמט מצה”ל, ולהפעיל לחץ על ארצות הברית שתפעיל לחץ על מדינת ישראל ותגרום לביבי להתפטר.

האנשים האלה פועלים בהנחיותיה של זהבה גלאון והבן שלה נדב גלאון, שהוא מי שהיה אחראי על כל השיבושים לפי ההנחיות של אמא שלו, זהבה הכושרמוטה.

 

נדב גלאון השרץ שהושרץ מהכוס של זהבה גלאון
נדב גלאון השרץ שהושרץ מהכוס של זהבה גלאון

 

אבל מאחורי זהבה גלאון והבן שלה נדב גלאון עמד כוח שטני ביותר של מוחות רעילים שהוציאו מאות מיליוני דולרים מיהדות ארה”ב לממן את ההפגנות והשיבושים.

 

בראש ובראשונה מדובר באהוד ברק (שעושה הכל להסתיר את עקבותיו ומפעיל את כולם כמו מריונטות), ביזם הייטק בשם אורני פטרושקה, ועימו עמי איילון, ועו”ד גלעד שר (“הפטרשוקות”). ברשימה כלולים גם דן רותם, מאיה ג’ייקובס, חיימי שניידר, ויחיעם פריור.

הנה הרשימה של הדמויות שמגייסות כסף למאה והשיבושים מתורמים אמריקאים:

רשימת הפטרושקות של עתיד כחול לבן כפי שדווח בארהב
רשימת הפטרושקות של עתיד כחול לבן כפי שדווח בארהב

 

אורני פטרושקה מגייס מיליונים מיהודי אמריקה להכפיש את ביבי
אורני פטרושקה מגייס מיליונים מיהודי אמריקה להכפיש את ביבי

 

גלעד שר דמוקרטיה זה לחבק את הנוחבה ולבקש מהם שידור חוזר
גלעד שר דמוקרטיה זה לחבק את הנוחבה ולבקש מהם שידור חוזר

 

עמי איילון דמוקרטיה זה לחבק את הנוחבה ולבקש מהם שידור חוזר
עמי איילון דמוקרטיה זה לחבק את הנוחבה ולבקש מהם שידור חוזר

 

 

הפטרושקות האלה הצליחו להוציא מהקרן הישראלית החדשה ומהפדרציות היהודיות בארה”ב מאות מיליוני דולרים לממן מחאות ושיבושים.  הם גם פתחו עמותה בארה”ב בשם “עתיד כחול לבן” וגם דרכה אספו כספים לממן את המחאה.  על כל כתבה שהשחילו לניו יורק טיימס שילמו $65,000!!!!

 

הנה כאן דיווח של יחצ”ן בשם סטיבן רבינוביץ ששילמו לו $81,457 לייעוץ פוליטי בארה”ב (דחיפת מאמרים לניו יורק טיימס).  התשלום למאמר בניו יורק טיימס בעלות של $65,000 למאמר אחד.

 

עתיד כחול לבן עלות יחצן ועלות כתבה בניו יורק טיימס $65000
עתיד כחול לבן עלות יחצן ועלות כתבה בניו יורק טיימס $65000

 

ראו כאן כמה כתבות דחפו לעיתונות האמריקאית כדי להכין את דעת הקהל באמריקה לתרום למנהיגי המחאה וקפלן בישראל.  מדובר בשבוע אחד באוגוסט 2023.

רשימת פעילויות בתקשורת האמריקאית בשבוע אחד באוגוסט 2023 להכפשת הדיקטטורה
רשימת פעילויות בתקשורת האמריקאית בשבוע אחד באוגוסט 2023 להכפשת הדיקטטורה

הנה כאן מייל מחברת יחסי הציבור של “עתיד כחול לבן” בארה”ב TRIDENT לניו יורק טיימס להכניס כתבה להכפשת ביבי, כמי שפוגע בדמוקרטיה הישראלית.  חודש לפני חרבות ברזל.  7/9/2023.

איזה סיכוי היה לביבי שבניו יורק טימס יכתבו עליו משהו נחמד אם אנשי המחאה בראשות אהוד ברק ופטרושקה משחדים את הניו יורק טיימס ב $62,500 לכל כתבה?

מייל מחברת יחסי הציבור של ראשי המחאה לניו יורק טיימס להכפיש את ביבי
מייל מחברת יחסי הציבור של ראשי המחאה לניו יורק טיימס להכפיש את ביבי.

 

הנה הפתיח לכתבה שהכינו ב TRIDENT לניו יורק טיימס שביבי פוגע בעיתונות החופשית בישראל, חודש לפני חרבות ברזל….  הבדיחה היא שבישראל אין עיתונות חופשית.  כולם שופרות של הפרקליטות, המשטרה ושל מחאת קפלן.  כולם אנטי ביבי.  טוב אולי 98%.

 

הפתיח של כתבת ההכפשה נגד ביבי בניו יורק טיימס חודש לפני חרבות ברזל
הפתיח של כתבת ההכפשה נגד ביבי בניו יורק טיימס חודש לפני חרבות ברזל

הכתבה הזו היא בעיקר הודות לח”כ אמיץ אלמוג כהן שמחרף נפשו למען עם ישראל ושרק בשל אומץ ליבו לחשוף את המידע עדנה הכתבת המהוללת החלה את התחקיר בנושא. ירבו כמותו בישראל.

גם כיום העמותה הזו Blue and White Future ממנת את כל פרסומות ההסתה נגד ביבי שהוא אשם.

 

כתבה של טלי חירותי סובר בהארץ על המרגל, פורסם 11/9/2022

“לב כחול”: מיזם סיוע לפליטים אוקראינים או כלי השתלטות על תרומות?

עם פרוץ המלחמה באוקראינה הקים אסף שמואלביץ’ גוף הפועל למען פליטים שהגיעו לארץ. שיטות העבודה שלו מעלות בעיקר תהיות ותלונות. שמואלביץ’: “עושה בירור לפני שאני מוציא את הכספים”

עיון באתר של “לב כחול” מלמד על פעילות מרשימה וברוכה בתחום הסיוע לפליטים מאוקראינה. לפי האתר, מדובר במערך העוסק בין היתר במציאת פתרונות דיור זמניים, יצירת חיבור עבורם עם מארחים, סיוע בתעסוקה, השגת אשרות עבודה וחיבור לעולם העסקי. עוד נאמר באתר כי “לב כחול” מפעיל 2,150 מתנדבים, מאגר התעסוקה שלה מונה יותר מ-300 מעסיקים, וכי עד כה ענה על 15 אלף פניות חילוץ.

“המערך משמש כגוף לתיאום אופקי בין ארגונים והתארגנויות מקומיות, בין נמלטים מאוקראינה ובין התארגנויות של יחידים המעוניינים לקחת חלק במאמצי הסיוע”, נכתב באתר. “חוזקתו הוא בשילובם של אנשים מנוסים ממגזרים שונים, לצד הפעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות. שילוב זה, לצד בסיס חזק בשטח, הפך את המערך לאחד מהשחקנים הדומיננטיים בניהול המשבר”.

באופן די מפליא, בוודאי יחסית לגודלו לכאורה של המערך, לא תוכלו למצוא באתר “לב כחול” מי עומד מאחוריו (הנהלה, ועד מנהל), להתרשם מהפעילות הענפה בגלריית תמונות, וגם לא תמצאו מספר טלפון לפניות. מה כן תמצאו? כתובת דואר אלקטרוני לתרומות המובילה לאדם בשם אסף שמואלביץ’. ומיהו שמואלביץ’? ובכן החיפוש המהיר עליו מעלה הרבה שאלות. מדובר בבחור צעיר שבעמוד הלינקדאין שלו כתוב כי למד עד 2021 בוורטון, אחד מבתי הספר המובילים בעולם למינהל עסקים, וגם באוניברסיטת פנסילבניה. עוד נכתב כי הוא “מוביל בישראל השקעות” ועוסק ב”פמילי אופיס – ניהול פיננסי למשפחות אמידות” וכי קודם לכן למד באוניברסיטה העברית בירושלים.

והנה עוד כמה מהפרטים שניתן למצוא על שמואלביץ’:

“לצערנו כבר יש מי שמנצל את המצב”, כתב בפייסבוק לפני כחצי שנה בחור בשם צחי הררי, אחרי שביקש מהציבור לתרום לפרויקט של ההייטקיסט גיא עמר להקמת מחנה פליטים בעיר לביב. “אני רואה הרבה פוסטים שקוראים לתרום לקבוצת פייבוקס בשם לב כחול – חילוץ אוקראינה. הכסף הזה לא מגיע לגיא עמר!”

בחור בשם איתמר מור כתב באותו עניין: “בין האנשים שמבקשים תרומות עבור החמ”ל האזרחי שמסייע לגיא עמר, הישראלי המדהים בלביב, בולט במיוחד אדם בשם אסף מארגון ‘לב כחול’, שטוען כי הוא נציג של עמר. הריני להודיע באופן נחרץ, לאחר שביררתי את כל העובדות לאשורן, כי כל תרומה שמועברת לאיש הנ”ל או לארגון לב כחול ומיועדת למאמצי החילוץ מאוקראינה פשוט לא תגיע לשם”.

אזהרה שלישית שיגר באותה תקופה הפעיל החברתי סניה ולדברג: “כדי שאנשים לא יפלו בפח: אסף מ’לב כחול’ לא קשור אלינו ולא משחרר את הכספים שנתרמו למטרות הוצאת הישראלים מאוקראינה. מישהו מנצל את המצב. נתמודד איתו כשהכל יגמר”.

עם אישור מינהל תקין

בדיקת “הארץ” העלתה כי שמואלביץ’ היה פעיל מאוד בבקשת תרומות בתחילת המלחמה באוקראינה. בין היתר הוא פנה לחברת “פיליפס” בישראל על מנת שתירתם לסיוע. בחברה הגיבו בחיוב והחליטו כי עובדים שירצו בכך יוכלו לתרום ימי חופש והחברה תכפיל את הסכום שייצבר. גורמים ב”פיליפס” סיפרו כי היו בטוחים שמדובר בעמותה מכיוון ששמואלביץ’ הגיש להם אישור מינהל תקין. לדבריהם, בסך הכל נאספו יותר מ-18 אלף שקל.

אלא ש”לב כחול” אינה עמותה. האישור שהוגש בשמה היה אישור של עמותה בשם “האגודה לפיתוח בינלאומי – סיד ישראל”. מדובר בעמותה אמיתית המהווה ארגון גג ליותר מ-165 ארגוני חברה אזרחית, חברות פרטיות, מוסדות ממלכתיים וחוגים אקדמיים העוסקים בקידום עשייה ישראלית במדינות מתפתחות. אלא שגם שם, כמו בפיליפס, לא בדיוק בדקו מיהו שמואלביץ’ או המערך שעמו הם מתקשרים.

יו”ר הוועד המנהל של האגודה, אריאל דלומי, נשמע נבוך כשתיאר כיצד מנכ”ל הקודם “דיבר כמה פעמים עם שמואלביץ”. לדבריו, מסמכי המינהל התקין ניתנו לו כדי שהכספים שיגייס ייכנסו לקופת “האגודה לפיתוח בינלאומי” ומשם יצאו עבור סיוע לאוקראינים. שמואלביץ’ מצדו גייס שתי תרומות, עבורן הוצאו חשבוניות כחוק על סך כ-33 אלף שקל. שתי התרומות לא הגיעו עד היום לאוקראינים, אך לזכותו של שמואלביץ’ ייאמר כי לפחות לא עשה בהן שימוש.

פניתי לשמואלביץ’. לדבריו, הטענות נגדו נובעות מ”הפיצול שלי מסניה וסטלה”. סניה הוא הפעיל החברתי סניה ולדברג, וסטלה היא סטלה ויינשטיין, מנכ”לית מפלגת ימינה לשעבר, שהקימה בתחילת המלחמה באוקראינה חמ”ל לטיפול בישראלים ובני משפחותיהם שנתקעו במדינה, בברכתו של רה”מ דאז נפתלי בנט. ולדברג סיפר ל”הארץ” כי שמואלביץ’ הופיע בדיוק ברגע שבו ויינשטיין והוא חיפשו גורם לטיפול בתרומות. לדבריו, שמואלביץ’ טען כי יוכל לעשות זאת, אך בהמשך סירב להעביר את הכסף שהצטבר. “אלה היו 8,000 שקל בלבד, אבל כשאתה נמצא בלחץ ומנסה לחלץ אנשים ממלחמה, אתה צריך כל אגורה”, הוסיף. לדבריו, בעקבות כך, הוא החליט לנתק את קשריו עם שמואלביץ’ ולהעלות את הפוסט.

בכל הנוגע להכשרתו, ניסיונו ותאריו, ביקשתי משמואלביץ’ שוב ושוב שישלח לי את התעודה שלו מוורטון ויבהיר איפה בדיוק הוא “מוביל השקעות”. שמואלביץ’ בחר לשלוח לי מיילים שמבהירים לדבריו שלמד באוניברסיטת פנסילבניה “קורס המשלב ידע עסקי ומשפטי מעמיק”, אך לא נידב פרטים נוספים. בנושא ההשקעות הוסיף כי “מדובר בעולם מקצועי שאני נמצא בתחילתו כעת, ולכן אם מישהו מחברי לינקדין מתעניין בישראל הוא יכול לפנות אלי ואראה איך אוכל לעזור”.

לסיום, וללא קשר, באתר “המכון הטכנולוגי חולון” (HIT) מופיע “לב כחול” כשותף לקורס תעודה חוץ אקדמי בתחום היזמות הטכנולוגית. “אנחנו נרגשים לפתוח מחזור חדש עם לב כחול, אחד הסטארט-אפים החברתיים המעניינים ביותר שקמו לאחרונה, המספק פתרונות טכנולוגים לאתגרים הומניטריים”, כותב האחראי על הקורס, דוד אופנהיים שמש.

תגובות

אסף שמואלביץ’ מסר: “צילומי המסך שהעבירו לך הם פוסטים לא נכונים ולכן נמחקו. המקור לידיעה השגויה שהופצה הוא הפיצול שלי משני אנשים בשם סניה וסטלה. כל אחד מאיתנו ראה דברים בדרך אחרת. אני לא מכיר את עולמות הכספים בחירום ויוזמות חברתיות כאלה (שלא לדבר על עמותות) ולכן היה לי חשוב לעשות ואלידיזציה (ככל האפשר) לפני שאני מוציא כספים… רציתי לברר עד כמה שאני יכול על הגורם המקבל, על מטרת ההעברה, אם יש אלטרנטיבה אחרת וכדומה, ולאחר שנשקלים השיקולים האלה – לקבל החלטה טובה ככל האפשר. כפי שראית, גם בתרומה מפיליפס עדיין לא השתמשנו. אין גאה ממני על המפעל חיים שהקמתי, ללא שיש שום כוונת רווח בצדו”.

האגודה לפיתוח בינלאומי מסרה: “עם פרוץ המשבר באוקראינה נרתמו ישראלים רבים לסייע לעם האוקראיני בכל דרך. בשל דחיפות העניין הועברו תרומות מיועדות ל’סיד ישראל’ עבור פרויקט שמוביל אסף שמואלביץ’ מארגון ‘לב כחול’ וזאת בהתאם למטרות העמותה. כארגון שמתווה סטנדרטים מקצועיים גבוהים לתחום הסיוע ההומניטרי, הכסף שהתקבל יועבר רק לאחר שנקבל דו”ח ביצוע מקיף שיעמוד באמות מידה מקצועיות ובהתאם למטרה אליה הועבר הכסף על ידי התורמים. באם לא נשתכנע שהפעילות שבוצעה עמדה באמות מידה אלו, לא נהסס להשיב את הכסף לתורמים. סיוע לארגונים על-ידי ‘סיד ישראך’ בדרך זו מתבצע רק לעיתים נדירות ובמקרי חירום כמו האסון ההומניטרי”

חברת פיליפס מסרה כי “תבדוק את הנושא לעומק”.

דוד אופנהיים שמש מסר: “מטריד מאוד. מבטיח לבדוק”.

בתמונה טלי חירותי סובר.  זו הכתבת שחשפה את אסף שמואלביץ.  היא גם זו שחשפה את עו”ד אהוד רופא, זה שלוקה בדיספוריה חרמנית כמי שעושה שימוש בתואר דוקטור שהוא קנה ממפעל להדפסת קרטונים בקליפורניה, משלוחה אוקראינית של מוסד אקדמי….  היום אהוד רופא מתלבש כאישה, חובש פיאה וקורא לעצמו “שני רופא”.

 

 

טלי חירותי סובר חשפה את שקריה של שני רופא אהוד רופא על תואר דוקטור מפוברק

https://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/2022-09-11/ty-article/00000183-1280-d6f3-a7ff-fae2a5e10000

Views: 44,391

26 Comments

  1. לכל אלה שאומרים שהכל שטויות
    למה יש איסור פירסום על הפרשה ?????

  2. חח
    מקריאת כתב התביעה, נראה שיש כאן אחלה חומר-תסריט, לסרט הסוכנים הבא

  3. אתה חתיכת דפקט שאמן והמוסד יגיע איך. זבל אנושי שמנסה לקשר את הדפקט הזה למחאה הסופר לגיטימית נגד האליל שלך ביבי לך תזדיין ואמן והחמאס יחטוף גם אותך אפס.

    הערת מערכת:
    פסיכי שכמוך. תקרא טוב אצלנו. אמרנו שביבי חייב לעוף. אמרנו שהוא נמאס ושהוא אימפוטנט. אמרנו שבתחום דיני משפחה לא היה מוכן לעשות שינויים כי שרה נתניהו
    אמרה לו “בנושא הזה אנחנו באותה עמדה כמו זהבה גלאון ומירב מיכאלי”.

    אמרנו גם שביבי צריך להכריז על מדינה פלסטינית ביו”ש, לתת לפלסטין את מזרח ירושלים ואת כל הערים הערביות בתוך הקו הירוק שעל הגבול.
    אמרנו גם שלביבי אין חזון ליום שאחרי לא בעזה, ולא בישראל עצמה, ולכן שיעוף. קיללנו את ביבי ואת אשתו שרה בלי סוף.

    מה שאתה לא מבין זה שכל המדינה ביידיים של אגודת ישראל וש”ס. בגללם יש מלחמות דת, ולכן אמרנו שביבי יחד עם הצד שכנגד חייבים לחוקק חוק
    שיאסור על מו”מ קואליציוני על כספים…. שיהיה מו”מ קואליציוני רק על אידאולוגיה.
    ושמפלגת מיעוט לא תוכל לקבל שרים בשיעור פרופורציונלי גבוה מהכוח שלה.

  4. אולי זו הסיבה מתחילת המלחמה הרבה מאוד זמן לא ראינו את גלאון בערוצים.רק לאחרונה רואים,לא הרבה.כתבה יפה עדנה

  5. בדרך כלל אני מאמין לך גם אם את כותבת דברים לא מוכחים, אבל הפעם את מחרטטת ובגדול מאשימה את כול העולם ואשתו בקונספירציה, למשל כתבת: “בדרך כלל הפסיכיאטרים של השב”ס יכתבו תמיד שהנאשם שפוי כדי שיעמוד לדין, גם אם הוא לא שפוי. אבל פה קרה ההיפך. הם קיבלו הוראה לתפור פה חוות דעת מוזמנת.”. יש לך הוכחות למלים שכתבת שתופרים במב”ן עצורים לא שפויים? מי מזמין חוות את חות הדעת? ההאשמות כבדות ללא שקילת מלים…..פחחחח

    הערת מערכת:
    תראה…. הרבה סנגורים לוקחים מהלקוח בוכטה ומציעים לו מפלט קל ונוח…. אי שפיות. “תגיד לפסיכיאטר שאתה חתול. מיאו מיאו…”.
    הפסיכיאטרים של הכלא מודעים לזה ולכן באופן גורף נקודת המוצא שלהם היא שמדובר בהתחזות לחולה נפש.

    כאן היה עו”ד קודם, לא זוכרים את שמו.. אולי שם משפחה מזור. לדעתנו הוא זה שהציע ללכת במסלול של אי שפיות ולסיים את התיק בשושו.
    הלקוח לא הסכים ופיטר אותו והביא עו”ד שטוענת לחפותו, במקום לאי שפיות.

    בכל מקרה, תפירת תוצאות של חוות דעת פסיכיאטרית על פי הזמנה מהפרקליטות זה מחזה נפוץ.
    אבל גם עורכי דין שמציעים ללקוחות להתחזות, זה גם מעשה נפוץ.

    עד כאן, זו המצב הרגיל. אבל פה הפסיכיאטרים קבעו שהוא לא שפוי, כאשר כל הסימנים מראים שהוא שפוי בהחלט ומתוחכם…..
    איך השופט עופר גרוסקופף הסכים להצטלם איתו, אם לא התרשם ממנו לטובה בכנס דיני תאגידים?

    וזו הבעיה שלנו… איך הפסיכיאטרים קבעו שאדם שפוי בהחלט הוא לא שפוי?????

    ומכאן למסקנה. היה שת”פ בין הסנגור הקודם לפרקליטות לסגור את התיק בשושו, הפסיכיאטרים שיתפו פעולה עם מה שהפרקליטות ביקשה מהם.
    אבל הלקוח נהיה קוץ בתחת, לא הסכים, פיטר את הסנגור שרצתה לעשות עליו סיבוב, ועכשיו הוא מתחיל מהתחלה עם סנגורית חדשה שנאמנה לו.
    להבדיל מהקודם שרצה לעשות עליו סיבוב ולמכור אותו.

    העו”ד החדשה נראית לנו תותחית של ממש. די מצאה חן בעייני עדנה.

  6. התמונות נראות מפוטושופ

    אני מאמין שזה משהו מסריח אבל כנראה לא נדע לעולם מה היה ובעיקר מי שלח אותו

  7. עכשיו ברור למה מנסים להסתיר את הפרשה ולסגור אותה, שלא יתחיל למלמל על השולחים שלו המיליארדרים ויפגע להם בעסקים….

  8. קשה לקבל את המניע כפי שמתואר כאן.
    הוא תכנן והחל לבצע הקמת צוות אופרטיבי מסווג בתחום המודיעין.
    הוא גייס אנשים.
    הוא הוציא את מכתבי ההסמכה האלה שבהם זה מפורש.
    ועוד שאלה, היכן מרומז על כך שהוא הגיע ללפטופ של גלנט?

  9. לא מקבל את ההסבר.
    הוא מבחינתו תכנן להקים צוות פעולה מודיעיני מסווג. בתוך המלחמה.
    זה מה שמפורש במכתבי ההסמכה שלו

  10. הוא נראה הכל חוץ מלא נורמלי… למשהו יש אינטרס נעלם להעלים את שמו…. מוזר ומריח מסריח…

  11. הסיפור נשמע כמו סיפור כיסוי למשהו חמור פי אלף, לא קונה

  12. מצטער להגיד לך אבל מה שתארת כאן זה לא אחד שסתם רצה לעשות סיבוב ולמכור משהו. מה שתארת כאן זה בדיוק איך שאירגוני מודיעין בונים למישהו פרסונה על מנת להחדיר אותו ליעד או יעדים

    זה בדיוק נראה כמו מבצע של אירגון מודיעין
    השאלה איזה אירגון ומדינה או מדינות עומדות מאחורי זה?

  13. עתיד כחול לבן היא שורש כל הצרות שלנו. הגיע הזמן להעמיד לדין על בגידה את כל הפעילים בה. קבוצה של הזויים משיחיים שמוכנים להתאבד ולא להודות שהם טעו.

  14. אין קשר בין מחט לתחת. לשכת עוכרי הדין לא תשלול לו את הרישיון בשלב הזה אלא אם כן תוגש אליהם בקשה “מהמדינה”

  15. היי החסרת כנראה אות “ח” בקטע של “הנה הרשימה של הדמויות שמגייסות כסף למאה והשיבושים מתורמים אמריקאים:” => צ”ל “מחאה”, לא?
    תודה.

  16. ואו עדנה…
    כל הכבוד👏👏👏💘.
    איזה כתבה…
    תסלחי לי שרק ליפני שבוע,
    חשבתי שאת קונספירציה…
    עכדיו אני מבין למה.
    כי כולם מקנאים בך…
    היו רוצים לפרסם במקומך…🤩

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *