EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

פדיחה לעו”ד אורנת קמרון הבריחה סמים אסיד וטריפים כשבאה לבקר את מישל זנו בכלא ונעצרה 15/2/2024

אורנת קמרון הבריחה סמים לכלא ונעצרה בעצמה

פדיחה עו”ד אורנת קימרון (בת 38).  מישהו הלשין עליך.  מישהו טמן לך מלכודת.  מישהו חפר לך בור…..היום תפסו אותה מבריחה סמים לתוך הכלא ועצרו אותה….  איזה בידור.  15/2/2024.

שימו לב שמישהו הלשין עליה והמשטרה יחד עם פרקליטה מלווה חיכו לה שתיכנס לכלא, תיצפתו עליה, ואז עצרו אותה.  לפי הרמזים שפוזרו מדובר בביקור שביקרה את מישל זנו.

מדובר ברווקה בת 38 גרה בגבעתיים, חולת פרסום ויחסי ציבור.  תעשה הכל כולל הכל כדי לקחת תיקים שיביאו לה פרסום.

והנה תוך יומיים מתפרסם שהיא שוחררה למעצר בית ושהשופט נזף במשטרה שטמנו לה פח.

 

 

אורנת קמרון הבריחה סמים לכלא ונעצרה בעצמה
אורנת קמרון הבריחה סמים לכלא ונעצרה בעצמה

מה שמוזר זה ששופר המשטרה יוסי אלי פרסם שתפסו אצלה בולים של טריפים בתוך אחד מ 2 קלסרים שהביאה לכלא, ושממש ציפו לה לאור מידע מודיעיני, ושפרקליטה מלווה חיכתה לה.  אפילו שלחו ליוסי אלי תמונות של הבולים שהודבקו לעטיפה של הקלסר.

בבית משפט השלום שלחו אותה למעצר בית, ואז היא ערערה והסבירה שהביאה את קלסר העבודה שלה ועוד קלסר שהלקוח ביקש מבני משפחתו שיביאו אליה הביתה, והיא לא דפדפה בקלסר, ולכן לא ידעה.  השופט במחוזי האמין לה ושחרר אותה.

אלא מאי?  הסיפור מוזר.  האם המשטרה משקרת ומדובר בסתם בדיקה שגרתית של הקלסר?  ואיך זה שאורנת קמרון לא דפדפה בקלסר שבני המשפחה מסרו לה בבית?

מי עשה פה תרגיל על מי????

 

יוסי-אלי-שופר-תעמולה-של-המשטרה-האלימה-והשקרנית

כתבה ראשונה של שופר המשטרה יוסי אלי, 15/2/2024.

בתצפית סמויה: עו”ד נתפסה כשהיא מנסה להבריח סמים לתוך בית סוהר

מידע מודיעיני שהגיע לידי חטיבת המודיעין בשב”ס הוביל לתצפית שנערכה בליווי הפרקליטות, וכאשר הגיעה עורכת הדין לבית הסוהר באזור המרכז כדי להיפגש עם אסיר שנשפט למאסר עולם בגין רצח היא זוהתה כשהיא מנסה להבריח חומר החשוד כסם מסוכן. האסיר ועורכת הדין עוכבו עד להגעת המשטרה, והם הועברו להמשך חקירה

עורכת דין נעצרה היום (חמישי) בזמן שניסתה להבריח סמים מסוכנים לתוך בית סוהר במרכז הארץ. החשודה נעצרה לאחר פעילות סמויה של ימ”ר חטיבת המודיעין של שירות בתי הסוהר.

מידע מודיעיני שהגיע לידי חטיבת המודיעין, הביא לתצפית סמויה בליווי פרקליטות מרכז, שבעזרתה נעצרה עורכת הדין. מפרטי המקרה עולה כי החשודה הגיעה לבית הסוהר על מנת להיפגש עם אסיר פלילי שמרצה מאסר עולם בלתי קצוב בגין רצח. היא זוהתה ונתפסה כשהיא מנסה להבריח חומר החשוד כסם מסוכן. האסיר ועו”ד עוכבו עד להגעת המשטרה למקום, ונלקחו להמשך חקירה בתחנת שדות.

 

אלו הסמים שהבריחה:

הסמים שניסה עורכת הדין להבריח

https://13tv.co.il/item/news/domestic/crime-and-justice/m1y91-903936808/

 

כתבה שניה והפעם של דאמבו – גיא פלג פורסם 17/2/2024.

אורנת קמרון בשבוע שעבר נחשדה בהברחת סמים לרוצח בכלא – מחר תייצג בעליון

עורכת דין נעצרה בחשד שהבריחה סמים לרוצח מישל זנו ששפוט למאסר עולם • היא נחקרה ונשלחה למעצר בית – ואז הערעור שלה התקבל, מחר היא אמורה להופיע בעליון

ביהמ”ש מתח ביקורת חריפה על החלטת המשטרה: היא לא ידעה על הסמים ולא היה צורך במעצר בית – עולה חשש שמדובר בשיקולים אחרים

סנגורה אייל אבולפיה ל-N12: המשטרה לא בוחלת באמצעים, ניסיון לשבש ייצוג משפטי של נאשם אחר

 

עורכת דינו של הרוצח מישל זנו, נעצרה בתום פעילות סמויה בחשד שהבריחה לו סם לתוך כותלי בית הסוהר. כשהגיעה למקום היא נתפסה והועברה לחקירה בתחנת שדות. לאחר שנחקרה, הוחלט לשלוח אותה למעצר בית. אלא שערעור שהגישה התקבל, בטענה שניסו למנוע ממנה להתייצב מחר (ראשון) בבית המשפט העליון לדיון שבו היא מייצגת לקוח. סנגורה: “המשטרה רצתה לשבש ייצוג משפטי של נאשם אחר”.

 

קטע מפרוטוקול שחרור אורנת קימרון ממעצר בית לחופשי על רקע שתילת סמים בקלאסרים שלה
קטע מפרוטוקול שחרור אורנת קימרון ממעצר בית לחופשי על רקע שתילת סמים בקלאסרים שלה

 

המעצר בוצע שלשום, ולדברי שב”ס עורכת הדין זוהתה ונתפסה כשהיא מנסה להבריח חומר החשוד כסם מסוכן. גם היא וגם האסיר עוכבו בידי מפלג דרור בשב”ס, עד להגעת המשטרה למקום והמשך חקירה. עם סיום חקירתה, היא נשלחה למעצר בית – ואז הפשרה החלה להסתעף: עו”ד אייל אבולפיה שמייצג את עורכת הדין החשודה, הגיש ערעור – שהתקבל, והביא לביקורת חריפה של בית המשפט על התנהלות המשטרה.

https://www.mako.co.il/news-law/2024_q1/Article-de7d6e01ea7bd81026.htm

זה אייל אבולפיה העו”ד התותח שהציל את התחת של אורנת קימרון, אייל אבולעפיה. היא ממש חייבת לו את חיה המקצועיים.

אייל אבולעפיה סנגור פלילי מנהל קרבות נגד שופטים מרושעים
אייל אבולעפיה סנגור פלילי מנהל קרבות נגד שופטים מרושעים

 

אורנת קמרון התפרסמה בזכות הייצוג של אבי רוחן בפרשה 512

 

בבית משפט מחוזי אבי רוחן זוכה מרצח של 3 חפים מפשע אבל תקעו לו סיוע לרצח כי הרי השופטת גיליה רביד לא יכולה להוציא נאשמים בלי הרשעות.  השופטת גיליה רביד קבעה ש”אין ראיות לקבוע כי רוחן היה אחד מהמבצעים בצוותא של הרצח המשולש, ומעורבותו המתוארת בהנחת המטען בצ’יינג’ מבססת תרומה פחותה, משמע רק כמסייע. “רוחן הוא אחד מבכירי הארגון, אדם שנרתם למאבק ברוזנשטיין למן ההתחלה”…. “מצד שני, למעט השתתפותו בפגישות בבריסל אין אינדיקציה ראייתית לכך שהיה בסוד פרטי המבצע הספציפי ושהייתה לו השפעה כלשהי על אופן ביצועו”.

מדובר בהרשעה על סמך חירטוטים של עד מדינה שאמר שרוחן השתתף בפגישה בבריסל של תכננו לרצוח את רוזנשטיין, אבל “לא ברור באיזה אופן ובאיזה מובן. מדברי בומבי לא עולה שבשיחות עלו פרטים אופרטיביים של המבצע המתוכנן. מדבריו לא ברור אפילו שהמיקום ושיטת הביצוע עלו בשיחות”.

הנקמות של ניסים מרום הפרקליט של תיק 512

 

בפברואר 2022 שאבי רוחן בכלא איילון והוא כבר שפוט, קצין המודיעין של כלא איילון הכניס לרוחן מדובב לתא…… סתם כדי לבדוק אם הוא זומם משהו.  בשביל הקטע.  המדובב כאמור מקבל פרס עהור הפקת ידיעות ולכן יש לו אינטרס להמציא סיפורים.  המדובב יכול לקבל התייחדות, חופשה לשבוע, או כסף בקנטינה.

המדובב חזר עם סיפור שאבי רוחן רוצה לפגוע בפרקליט ניסים מרום ושהוא ביקש מהמדובב שיחפש את הכתובת של ניסים מרום…..  איזה קשקוש.  ממש לא אמין.  למה שאחד משופשף כמו אבי רוחן יבקש ממישהו שהוא לא מכיר כתובת של ניסים מרום????  לא אמין בעליל.

עקב כך הוציאו את רוחן מכלא איילון ושלחו אותו לכלא הפרדות שבו שללו ממנו טלפונים וביקורים.  רוחן הגיש עתירה לבית המשפט המחוזי מרכז נגד שב”ס בטענה שנשללו ממנו הזכויות לשיחות טלפון לבני משפחתו וחבריו. בעתירה רוחן פירט כי קצין מודיעין בכלא, “עשה תרגיל”. רוחן טען שהוא “גירש את המדובב וסילק אותו מהמקום”.

אנחנו לא מבינים מדוע השב”ס בכלל משתף פעולה עם המשטרה כדי להפעיל מדובבים על אנשים עצורים ואנשים שפוטים.  בכלל נראה שהתרגיל לא היה מתועד ולא היה מצולם.

איך איזה רקע החליטו בפרקליטות לטמון מלכודת ולהפיל בפח את אורנת קמרון??????? זה אנחנו לא יודעים..

 

 

Views: 1,244

One Comment

  1. ״בשנה האחרונה טיפלתי בתיק של סחר בסמים בו שני אחים ממרכז הארץ נחשדו שסיפקו סמים קשים דרך תוכנת המסרונים ״טלגרם״. בבית המשפט הצלחנו להוכיח כי ההודאות הוצאו מהחשודים בדרכים לא כשרות ובית משפט הורה על שחרורם. רשלנות ארוכת טווח של המשטרה נגד החשודים הביאה את בית המשפט לגעור בם פעם אחר פעם, ואנו הצלחנו לסיים את התיק בעבודות שירות ומאסר על תנאי בלבד.״

    נראה שמישהי כאן קיבלה את המנה שלה בטמפרטורה שלה אחרי שחיכו לה בפינה… מי גוער במי עכשיו…?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *