EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד אילן שפר: טען שלמומחית בימ”ש יש חסינות מתביעה לפי הלכת מ.ע.ג.ן וארנון דראל דחה אותו. הלקוחה עו”ס חני סימקין מתחזה למומחית לניכור הורי

אילן שפר הפסד צורב לא הצליח להדוף תביעה נזיקית נגד מרשתו המחזה למומחית חני סימקין

הפסד צורב לעו”ד אילן שפר ממשרד עו”ד צבי יעקובוביץ הנ”ל מייצג לקוחה בשם חני סימקין, עובדת סוציאלית פרטית אשר ממונה ע”י בתי משפט למשפחה לטפל בניכור הורי. חני סימקין נתבעה תביעת נזיקין ע”י אבא מנוכר לבנו, בגלל הסתה וחטיפת הקטין ע”י אימו למעון נשים מוכות מבלי שהאישה היתה מוכה (תעשו פרצוף מופתע). ניכור של 5 שנים!!!!  סימקין קיימה 10 ישיבות, לקחה 600 ש”ח על כל ישיבה ולא רק שלא חידשה שום קשר עם הקטין, אלא גרמה להחרפת הניכור הורי והנצחתו.

אילן שפר הגיש בקשה לסילוק על הסף וטען שלפי הלכת מ.ע.גן. מגיע לסמקין חסינות ואי אפשר לתבוע אותה.

 

השופטת מיכל שרביט דחתה את בקשתו, והוא הגיש ערעור. גם השופט ארנון דראל דחה את בקשתו לרשות ערעור. כישלון מהדהד……

 

 

אילן שפר הפסד צורב לא הצליח להדוף תביעה נזיקית נגד מרשתו המחזה למומחית חני סימקין
אילן שפר הפסד צורב לא הצליח להדוף תביעה נזיקית נגד מרשתו המחזה למומחית חני סימקין

עו”ס חני סימקין היתה עובדת סוציאלית לחוק נוער, אחת שמוציאה ילדים לפנימיות ממשמורת נשים, מאידך גם מונעת מאבות אפשרות לגדל את הילדים בביתם במקום בפנימיה.  הנ”ל פרשה מהשירות העירוני בעירית ירושלים, והיא מחפשת תעסוקה.  עו”ס זו החלה להציג עצמה כמומחית לטיפול בניכור הורי בשיטת ענבל קיבנסון. השופטת אליה נוס בפ”ת מינתה אותה לחדש קשר בין אריאל פורמנובסקי והאמא של הבן שלו, אודליה אבגי, מנהלת המדור הפלילי בבית המשפט העליון שחטפה את הילד בעודו בן שנתיים למעון נשים מוכות, מבלי שהיתה אישה מוכה – וכשהמשכורת שלה 30,000 ש”ח בחודש, וזאת 8 ימים אחרי שהפסידה במשפט המשמורת אצל אליה נוס.

 

 

חני סימקין נתבעת על גרימת ניכור הורי כשנשכרה לטפל בניכור הורי
חני סימקין נתבעת על גרימת ניכור הורי כשנשכרה לטפל בניכור הורי

הנוכלת חני סימקין לקחה הון תועפות משני ההורים, אבל במקום לחדש קשר, גרמה לניכור הורי עוד יותר חריף.  לא רק שהיא כתבה דוחות מלעיזים ומכפישים נגד האבא שהוא הקורבן בפרשה, היא גם דרשה מהאבא שיאמץ את “הנרטיב” של האמא החוטפת, שיבטיח לסימקין בכתב שאם היא תפגיש אותו עם הבן שלו, הוא מתחייב לשקר לקטין לפי דרישותיה של האמא, ומאחורי הקלעים ניהלה תכתובות עם הנשים הצפעוניות של המעון לנשים מוכות (הגב’ מירי בן שלום דור) שקלטו את אודליה אבגי למעון, רק כי היא הפסידה במשפט נגד פורמנובסקי ולא רצתה להגיש ערעור.

הוגשה נגד חני סימקין תביעת נזיקין, ת”א 13496-04-20. נטען נגדה שהיא מתחזה, שהיא בכלל לא מומחית, שהיא סתם ספקית שירות שנכשלה והתרשלה ולא סיפקה את השירות המבוקש, ושאילו הייתה מגלה מראש שהיא מוטה לטובת נשים ועובדת מטעם ארגוני נחשות הצפע של המעונות לנשים מוכות, אריאל לא היה שוכר את שירותיה, ולא היה משלם לכלבה עם עטינים פמיניסטים עסיסים זו -חני סימקין – אגורה שחוקה.

התיק הגיע אל השופטת מיכל שרביט, וחני סימקין באמצעות אילן שפר – הגישה לה בקשה למחיקה על הסף של התביעה בטענה שכ”מומחית” מגיעה לה חסינות מהתביעה. היא גם טענה שהלכת מ.ע.ג.ן. מפורשת כך שזכותה להיות מוגנת מפני כל תביעת חסינות ואסור לתבוע אותה.

השופטת מיכל שרביט זרקה את חני סימקין מכל המדרגות והבהירה לה שבכלל לא ברורה רמת המומחיות שלה, ובכלל לא ברור אם היא סתם רשלנית או רשלנית זדונית, או שהיא מתחזה, או שהיא סתם אחת שלא סיפקה שירות שהתחייבה לספק.

לא נחה דעתה של חני סימקין והעו”ד שלה אילן שפר הגיש ערעור (בר”ע) לשופט המחוזי ארנון דראל.  בר”ע 50104-05-21, סימקין נ’ פורמנובסקי. עוד פעם אילן שפר טען שיש “הלכת מ.ע.ג.ן.” ושמגיע לחני סימקין בתור מומחית חסינות מפני תביעה. השופט ארנון דראל זרק אותו ואותה שוב פעם מכל המדרגות.  אילן שפר לא באמת שפיר….

 

 

ציבור הגברים מוזהר מפני כל מגע עם נחש הצפע חני סימקין.  מדובר בנבלה אמיתית בשירות ארגוני הנחשים, מעונות הנשים, והאג’נדה הפמינאצית של משרד הרווחה.

חני סימקין נחש צפע פמיניסטית מסוכנת לגברים אזהרה חמורה
חני סימקין נחש צפע פמיניסטית מסוכנת לגברים אזהרה חמורה

שפטו בעצמכם.  בשביל זה עדנה קרנבל קיימת.  להביא לכם את המידע ואתם תשפטו.

ארנון דראל החלטה בערעור חני סימקין אין למחוק על הסף 25-5-2021

להלן הבר”ע המטופשת שהגיש עו”ד אילן שפר בשמה של נחש הצפע הפמיניסטית חני סימקין.

חני סימקין נ פורמנובסקי דחיית בקשה בערעור על סילוק על סף בשל חסינות מומחית בית משפט

Views: 11

One Comment

  1. 3 הפקידות סעד “שטיפלו” בי בעת גירושי – מחלטרות “כיועצות זוגיות”.

    אחת מהן אפילו הציעה לי את שירותיה שהייתי נשוי בעת טיפול זוגי לפני הגירושין.

    מה שמטריף אותי שהן לא מפרסמות את העובדה שהן פקידות סעד לסדרי דין – הרי אם באמת היו עוסקות בעבודת קודש זה היה הרי מקדם אותן – הציבור חכם.

    מה שקורה כאן זה בחזקת “הרצחת וגם ירשת”

    טוב יעשה התחקירן המעולה של האתר אם יחשוף רק שמותיהן, תפקידן ברווחה + החלטורה שלהן- הציבור לדעתי יצביע ברגליים – מהר מכל חקיקה,פסיקה וחנטריש משפטי אחר.

    ביחוד ציבור הגברים הגרושים שבבוקר “מטפלים” הרווחה ובערב “מטפלים” בו “ביעוץ זוגי” – הזוי – את החגיגה הזו מצווה מדרבנן להפסיק!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *