EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד בת שבע שני שרמן ועו”ד אינגריד הר אבן: ערערו על החלטה לחדש קשר בין אבא ל 3 ילדיו שאשתו לריסה ויסקוף ניכרה אותן מהאב, והשופטת חיה זנדברג שלחה אותן לאכול קש בדיר החזירים

אינגריד הר אבן בהמת מגדר קלינית פמיניסטית שנלחמת באבות שלא יראו את ילדיהם

אנחנו שמחים לדווח על עוד כישלון של עו”ד אינגריד הר אבן אשר נשכרה ע”י הסיוע המשפטי בהנהלת בת שבע שני שרמן לטרפד את ההליכים לחידוש הקשר ולטיפול בניכור ההורי כלפי האבא דוד ויסקוף ע”י הגרושה המסופלסת הרוסיה לריסה ויסקופף.  גרושה זו לריסה ויסקופף גנבה מאות אלפי שקלים מחשבונות האב שעוסק בהתרמות מארה”ב לטובת עם ישראל באמצעות “קרן הסיוע לישראל”.

אינגריד הר אבן בהמת מגדר קלינית פמיניסטית שנלחמת באבות שלא יראו את ילדיהם
אינגריד הר אבן בהמת מגדר קלינית פמיניסטית שנלחמת באבות שלא יראו את ילדיהם

 

 

 

אינגריד הר אבן סובלת מסיפיליס מגדרי נגד גברים
אינגריד הר אבן סובלת מסיפיליס מגדרי נגד גברים

לאחר 10 שנות ניתוק האבא מהילדים וניכורי הורי, החליטה השופטת אורלי שמאי כתב מירושלים למנות מומחית לחידוש קשר ולהפנות את לריסה למכון לטפל בבעיות הפסיכיאטריות שלה שמונעות ממנה לקיים קשר משמעותי בין האבא לילדים שלו.

בת שבע שני שרמן סוס טרויאני פמינאצי בסיוע המשפטי מונעת מגברים ייצוג משפטי
בת שבע שני שרמן סוס טרויאני פמינאצי בסיוע המשפטי מונעת מגברים ייצוג משפטי

על ההחלטה הזו להתחיל בטיפולים לניכור הורי קיבלה לריסה ויסקוף סיוע משפטי חינם מהסיוע המשפטי – באישורה של בת שבע שני שרמן.  כיום מנהלת מחלקת המעמד המשפטי והגירושין בסיוע המשפטי היא נבלה פמיניסטית, בהמת מגדר קלינית בשם בת שבע שני שרמן.  הכוס של בת שבע שני שרמן כל כך רוטט כאשר היא מקבלת בקשות סיוע שנועדו לסייע לנשים לסחוט את הבעל כספית ואמוציונלית, שהיא מייד מזדעקת לעזרה, ומדלגת על “מבחן הסיכויים המשפטיים” ומייד מאשרת סיוע חינם.

 

לריסה ויסקופף גם גנבת וגם מנכרת את האבא מילדיו
לריסה ויסקופף גם גנבת וגם מנכרת את האבא מילדיו – אמא רוסיה גנבת ומנכרת

על כזה דבר שום עו”ד פרטי לא היה מגיש ערעור.  החלטות לטיפול ואבחון המבוססות על המלצה של מומחה בית משפט, הם לא מהסוג שיש בהן סיכוי לבטל את החלטה בערעור להתחיל טיפול ניכור הורי.  אבל בכל זאת בת שבע שני שרמן החליטה לעשות ניסוי משפטי על ראשו וגבו של דוד ויסקופף, והביאה ללריסה את החברה שלה, בהמת המגדר אינגריד הר אבן….

ראו כיצד הערעור של אינגריד הר אבן נזרק ע”י השופטת חיה זנדברג בו ביום שהוגש, והשוו אחר כך לבקשת רשות הערעור שהגישה אינגריד הר אבן, באישורה של בת שבע שני שרמן.

להלן פסק הדין בערעור

לריסה ויסקוף ערעור על מינוי מומחית ניכור הורי נדחה

ולהלן הערעור הכישלוני של אינגריד הר אבן:

ברע של לריסה ויסקופף על מינוי מומחית לניכור הורי

 

Views: 33

2 Comments

  1. אהלן עדנה קרנבל,מת על האתר שלך אבל….
    בבקשת הערעור מצוינים שמם של שלושת הקטינים כולל ת”ז וכו.
    עם כל הבוז לעו”ד ולתובעת, אין סיבה ששם הילדים ייחשף בצורה כזו לכל העולם ואחותו.
    טוב תעשו אם תשחירו את שמם באופן מיידי על מנת למנוע פגיעה בקטינים
    וכמובן על מנת למנוע מאבק של הרשויות נגד האתר – וזאת לטובת כל מי שקורא כאן ונחשף לסיפורים שאומנם מתובלים בקללות אך מגובים בעובדות שחור על גבי נייר בית משפט.
    אני חושב שפרסום שמם של קטינים באתר יגרום נזק רב למאבקך הצודק, וחבל לי על כך

    הערת מערכת:
    לקטינים לא נגרם שום נזק. זו סתם שטיפת מוח ישראלית. לפני שהקימו את בית המשפט למשפחה כל השמות היו מפורסמים. לאף אחד לא נגרם נזק. בארה”ב הכל פתוח, כל השמות כולל הקטינים מתפרסמים ולא נגרם כל נזק.

  2. אפשר לזיין רוסיות, אבל מי שיוצר עימן זוגיות שיקח בחשבון שהוא יושלך החוצה ויקבל סכין בגבו ברגע שלא יספק את הסחורה. רוסיות מומחיות לתלונות שווא, לטיזינג לשוטרים, שופטים ולכל מי שיכול לסייע להן למחוק את בן הזוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *