EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לסחטנית המזונות עו”ד רויטל מגל: ייצגה מתמחה במשפטים שרצתה הגדלת מזונות ל 9,100 ש”ח בתביעה עצמאית של הילדים וספגה הקטנה ל 2,200 ש”ח. פס”ד של מירב אליהו (ת”א)

עו”ד רויטל (טלי) מגל ידועה בתור להיט נשי של הסיוע המשפטי נשים מבקשות אותה ספציפית לייצוג חינם על חשבון המדינה כי היא מוכנה לעשות הכל למענן, גם לשקר.

לפעמים גם גברים ואבות “מגרילים” אותה מהסיוע המשפטי, ואז היא עושה הכל כדי להיכשל ולדפוק אותם. כאן בתביעה זו עו”ד אמיר שי שייצג את הגבר – ניצח את רויטל מגל. רויטל מגל הגישה בשם אישה סחטנית מזונות תביעה להגדלת מזונות, ובמקום שהמזונות יוגדלו, הם הופחתו.

האישה שאמורה להיות בגיל 47 כעת עובדת כמתמחה במשפטים, ובקרוב תקבל רישיון לעריכת דין. תלה”מ 61114-11-17.

 

רויטל מגל סחטנית מזונות מדופלמת - הפסדים בצרורות
רויטל מגל סחטנית מזונות מדופלמת – הפסדים בצרורות

 

חישובי המזונות של השופטת מבוססים על תלושי המשכורת שלה כמתמחה, למרות שמייד אחרי בחינות הלשכה השכר של הגברת צפוי להכפיל את עצמו. אין לכך שום ביטוי בפסק הדין.

השופטת בתיק הזה הייתה מירב אליהו מפ”ת, זאת שהתעללה בגברים ביותה רשמת הוצל”פ מזונות, ואפילו זרקו רימון על הבית שלה ברחוב תור הזהב 2, פינת דגניה פ”ת.

אמנם פסק הדין מוצג כאילו זהו ניצחון של אמיר שי על טלי מגל, אבל השופטת מירב אליהו הייתה צריכה לבטל את המזונות כליל לאור הלכת בע”מ 919/15. המזונות הוקטנו מסך של 4,200 ש”ח ל 2 ילדים לסך של 2,200 ש”ח לשני הילדים. יש לזכור שטלי מגל תבעה בשם הלקוחה שלה להגדיל את המזונות לסך של 9,143 ש”ח וגם לשלול את האפוטרופסות של האבא על הילדים שלו. זו חוצפה ממדרגה ראשונה שהסיוע המשפטי בכלל אישר להגיש תביעות הזויות אלו (להגדלת המזונות ולשלילת האפוטרופסות).

 

רויטל מגל בעד ניכור הורי תלונות שווא בהמה פמיניסטית גברים היזהרו ממנה
רויטל מגל בעד ניכור הורי תלונות שווא בהמה פמיניסטית גברים היזהרו ממנה

 

 

 

מכעיס מאוד שהשופטת מירב אליהו קיבלה את התביעה של האבא להפחתת המזונות, אבל במקום להפחית אותם רטרואקטיבית למועד הגשת התביעה (נובמבר 2017) היא הפתיחתה אותם ממועד פסק הדין (יוני 2020).

מכעיס מאוד שהשופטת מירב אליהו ניהלה את התביעה הזו במשך שנתיים וחצי, כשמדובר בסעדים שיש לטפל בהם באופן מיידי. האב הפסיד 32 חודשי הפחתה לפי 2,000 ש”ח לחודש שזה 64,000 ש”ח – מתנה ממירב אליהו לאישה הסחטנית, רק בגלל שקבעה שהחיוב יהיה ממועד פסק הדין ולא ממועד הגשת התביעה.

 

רויטל מגל שירותים משפטיים להעצמת הכוס הווגינה והמנוש
רויטל מגל שירותים משפטיים להעצמת הכוס הווגינה והמנוש

כמובן שנשים תמיד מקבלות לפי מועד הגשת התביעה. ראו: “תוקפו של פסק דין זה הינו ממועד מת ן פסק הדין ואילך והחל מחודש יוני 2020 . עם זאת. ככל ותלוי חוב מזונות בלשכת ההוצאה לפועל, ניתן יהא לקזז חיוב האב ממועד הגשת התביעה ועד לחודש מאי 2020 . בכל מקרה לא תשיב האישה כל סכום מזונות ששולם עבור מזונות הקטינים, שכן חזקה עליהם כי נאכלו, והשבתם תפגע בטובת הקטינים) וראה לעניין זה אף פסק הדין שניתן לאחרונה בעמ”ש מחוזי ת”א 16-01-2649 פלונית נ’ פלוני, פורסם בנבו מיום 27.2.18 .

לפני מספר שנים (השופטת לא אומרת מתי) האבא חשב שהוא יתפתח כלכלית, ולכן “הסכים” לשלם מזונות ל 2 ילדים לפי הצפי העתידי שלו לפרנסה ולא לפי ההכנסות שלו בפועל. הוא חשב שהוא ירוויח בין 15,000 ל 18,000 ש”ח בחודש ולכן הסכים לשלם 4,200 ש”ח + מחציות. השופטת מירב אליהו לא אומרת כמה הייתה ההכנסה שלו בפועל ביום “ההסכמה”, אבל לפחות בחודש אחד הוא הרוויח סכום זה. עברו שנים והתברר לו שהוא מרוסק כלכלית עד כדי כך שאמא שלו עוזרת לו ב 1,000 ש”ח לשרוד את החודש.

טלי מגל פושטת לגברים את העור ומפשיטה להם את המכנסיים

 

 

 

 

 

 

רויטל טלי מגל פושטת עור לגברים אין לה רחמים בהמת מגדר פמיניסטית
רויטל טלי מגל פושטת עור לגברים אין לה רחמים בהמת מגדר פמיניסטית

 

 

 

 

בתמונה למטה השופטת מירב אליהו מפ”ת. כשהיתה רשמת הוצלפ במזונות זרקו לה רימון על הוילה בפ”ת

חדשות - בארץ nrg - המשטרה: "הרימון נועד לפגוע בשופטת"

 

להלן פסק הדין. את הגבר ייצג עו”ד אמיר שי שבאלגנטיות קרע לטלי מגל את הצורה

 

 

https://www.facebook.com/100000551236078/videos/pcb.5111998835495107/992519288207343

 

 

משמאל רויטל מגל במלוא שומניה עם חפציבה שריקי
משמאל רויטל מגל במלוא שומניה עם חפציבה שריקי

PDF

מירב-אליהו-הפחתת-מזונות-מ-4200-ל-2200-הלכת-בעמ-אמיר-שי-טלי-מגל

 

Views: 54

4 Comments

  1. עורכת דין טלי מגל הינה עורכת דין מקצועית מנוסה ובעלת שיעור קומה, אין לי של מי האתר הזה, אבל טלי עושה עבודתה נאמנה בשקדנות וקפדנות בכל תיקיה..היא חרוצה ובעלת לב זהב ואנושית..שום עורך דין לא זוכה תמיד אבל היא אכן כוכב עולה ..כי היא פשוט עורכת דין נהדרת ומקצועית ..אז כל השטויות שנכתבו פה הינם מהווים לשון הרע.
    תגובת מערכת: אם מדובר בנשים כלקוחות אז היא באמת מצליחה כי השופטת עושה עבורה את כל העבודה, וטלי מגל מלכלכת על הגבר בסיטונות. אם מדובר בגברים כלקוחות אז היא נכשלת בכוונה וכל דבר שהגבר מבקש היא אומרת לו אין סיכוי ואין אישור מהסיוע.

  2. אומנם, היא “להיט נשי” שטרפה אותי על ההתחלה ועכשיו כבר 4 שנים נכנסתי לעניינים חזרה וניצחתי אותה בכל הערכאות ללא ייצוג בכלל כולל: בית הדין הרבני, כולל: הוצאה לפועל, כולל: צו הרחקה וכולל: מזונות משמורת ואפוטרופוסות עדיין לא סיימתי יש לי עוד שנתיים להמשיך לנצח אותה ככה נראה לי …. אבל היא פתחה לי 15 תיקים ובכולם ניצחתי… כמובן אי אפשר לעבוד בזכותה.. היא כל יום לא מרפה אבל לפעמים שווה להשקיע את מירב המאמצים במישור המשפטי ולחסוך כסף מאשר לממן נשים סחטניות!!! ועורכי דין למיניהם…

  3. טעויות אלו בוצעו בזדון ע”י השופטת מירב אליהו שאינה מצייתת לחוקי המדינה ולמרות הנפקת פייק פסקי דין טרם נפתחה נגדה חקירה פלילית ב433 ראו תמ”ש 2584/05/15
    שיטת הרמייה של השופטת מירב אליהו לעקוף ולשים ללעג את החוקים לרבות חוק-יסוד: השפיטה :הלכה פסוקה
    20. (א) הלכה שנפסקה בבית משפט תנחה בית משפט של דרגה נמוכה ממנו.
    (ב) הלכה שנפסקה בבית המשפט העליון מחייבת כל בית משפט, זולת בית המשפט העליון.
    • סכסוך בין שני אחים אחד אומר העברתי לך מניות בנאמנות השני אומר קניתי ממך תיק פשוט שנגרר על ידי השופטת מירב אליהו כחמש שנים! ערך התביעה כ10 מיליון דולר!
    • התובע טען לגבי העתק מסמך שמדובר בהעברת חתימתו בפוטושופ מיד כשהוגש המסמך שנתיים לפני ההוכחות,, מה קבעה אליהו בפסק הדין לעקוף את ההלכה: התובע עומת עם גרסתו בנוגע לזיוף באמצעות תוכנת ה”פוטושופ” אשר נטענה לראשונה רק במעמד דיון ההוכחות וכפי המצופה, גם כאן, תשובתו הייתה מתחמקת, עמומה ופתלתלה . ..
    • ההלכה מבית המשפט העליון שהולכים לפי מרשם בעלי המניות ולא לפי מרשם מרשם החברות מה עשתה אליהו התיחסה למרשם מרשם החברות כאילו הוא מרשם מרשם בעלי המניות וכך תמרנה את ההלכה… המוצג כמובן מראה שהיא כיזבה!
    • ההלכה קובעת שבטענת קניתי יש להראות איך נקנה מה הפתרון של מירב אליהו?
    “בעניין זה מצאתי להעיר כי התעקשותו של התובע על המצאת מסמכי בנק ומסמכים במקור בלבד ולא העתק אינה מתיישבת עם הימנעותו שלו מלהציג כל ראיה או אסמכתה או עד שיתמוך בגרסתו. ודי לחכימא….” וזה המצב בפועל הנתבע סרב לומר איך שילם ,סרב להציג דפי בנק ונתן 5 גרסאות סותרות, התובע הציג דפיי בנק המראים כי לא הועבר לחשבונו הכסף הנטען וצרף 46 ראיות בתצהיר עדות ראשית. מירב אליהו עקמה את הדין .
    • שופט לא יכול לשלול חו”ד מבלי שייחקר נותן חו”ד, התרגיל של מירב אליהו לחו”ד שצירף התובע לתצהיר בעדות ראשית הנה של השמאי הממשלתי, אליהו פסקה: שהיה צריך לצרף חוו”ד שמאי…והתעלמה כאלו לא הייתה כלל חו”ד בתיק.
    • שופט לא יכול להחליף ראיה בסברה שלו איך תמרנה אליהו? הבנקים אישרו בכתב שהם מחזיקים תדפיסי חשבונות ליותר מ 20 שנים אחורה. השופטת מירב אליהו פסקה:” אין זה סביר שהבנק ישמור תיעוד מלפני 17 שנים”… כאילו לא היו מכתבי הבנקים במוצגים…
    • איך התמודדה מירב אליהו עם 46 ראיות שצורפו ע”י התובע? פשוט… קבעה שלא צורפה אף ראיה לתיק…
    • בעקבות חומר שהתגלה בתיק ביקש התובע אישור להעביר לרשויות מס שבח ואחרות חומר הנוגע למחלוקת ונגד צדדים שלישיים השופטת מירב אליהו אסרה בצו (חומר חסוי) אולם בפסק הדין שכחה שנתנה צו ופסקה… מדוע לא הוגשה תלונה ו”לא בכדי… ”
    • כאשר אליהו מירב רצתה להשתמש בדברי התובע השמיטה במתכוון וציטטה תוך השמטת מילים שמשנות את משמעות הציטוט, לדוגמא המילה “אפילו” “אם נניח” הורדה…
    • הנתבע אמר בעדותו ” אני אומר מה שאני ראיתי לנכון באותו רגע” 49 פעמים ענה הנתבע לא זוכר או לא יודע והעיד חמש גרסאות שונות וסותרות מירב אליהו פסקה: שגרסתו הייתה “אחידה וקוהרנטית” אותו עד נשמע מבלי שידע “….כותב כבר את פסק הדין” וצחק (אמר את שמו של עורך דינו שהכניס לתיק תצהיר כוזב, נתפס, הודה ומירב אליהו שתקה!
    • התובע ענה על כל השאלות וללא כל סתירה ,אליהו פסקה “שהרבה לא לזכור…” בניגוד גמור לפרוטוקול.
    • עו”ד של התובע הנו עבריין סידרתי :מסר תצהיר כוזב לתיק נתפס הודה מירב אליהו שתקה, עבר באופן סידרתי על הפרת חובה חקוקה ולשון הרע אליהו שתקה ושיתפה אתו פעולה במהלך חקירת הנתבע הפך את האולם לשוק וענה פעמים רבות בשם הנתבע אליהו שתקה!
    • הנתבע טען שקנה מניות באיגוד מקרקעין, בחקירה נגדית הודה שלא דיווח על העסקה בהתאם לחו”ד בעל פה מעורכי דין עלומים וסרב לומר מה טיב חו”ד שפוטרת אותו מדיווח התפתל והוסיף גם מפרופ’ xxxשנפטר כאשר מירב אליהו מונעת חקירת העד מה הבסיס החוקי,(לא יכול להיות) בהמשך מסתבר שלא היה פרופ’ בשם שהמציא הנתבע בחקירתו מה שלא מנע מהשופטת לכתוב את שמו ולקבל את חוו”ד העלומה … ולקבוע בניגוד לכל דין שלא היה צריך לדווח. ובכך סייע השופטת להעלים מס ולהלבין הון.
    כל אשר נכתב אמת וזה החלק הקטן ממעשיה של מירב אליהו בתיק זה המחייבים פתיחה בחקירה פלילית נגדה! https://www.quimka.net/36221
    תמונת השופטת מירב אליהו שהוסרה מאתר הרשות השופטת.
    IP 94.46.149.35

  4. אתר של נוכלים ושקרנים
    כמה שקרים
    בעלת הבלוג את חתיכת נוכלת
    תצפי לתביעת לשון הרע
    אשפה אנושית שקרנית
    IP 94.46.149.36

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *