EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד שיר לביא זינאתי (מבוי סתום) כלבת פמינאציה הסיתה אישה לסרבנות גט כי “האבא רוצה לראות את הילדים”

שיר לביא זינאתי מאיימת על דיינים בתלונות ומעודדת סרבניות גט לנכר ילדים מאבא

על מבוי סתום שמעתם?  זה הארגון שאליו באות כל הנשים הבוגדות, סחטניות, ונקמניות כדי לקבל גושפנקא שהן הקורבן במערכת היחסים כי הבעל מסרב לתת גט.

והנה מקרה בו מבוי סתום מייצג אישה שהיא עצמה סרבנית גט.  ייצגה אותה שיר לביא זינאתי.  זינאתי אמרה לה להתנגד לקבל גט, כל עוד האבא דורש לראות את הילדים שלו.   הבנתם את זה?  הכלבה גם רוצה גט, וגם רוצה שהאבא ייצא מחיי הילדים, ואת זה מעודדים ב”מבוי סתום”.

שיר לביא זינאתי הסיתה אישה לניכור הורי וסרבנות גט ואכלה זין בנתל”ש

 

הדיינים דווקא חשבו שהבקשה של האבא לראות את הילדים היא לגיטימית, ועל זה נקטה שיר לביא זינאתי השיטה הפמינאצית הידועה, תלונות וביושים נגד דיינים.  שיר לביא זינאתי הגישה תלונה, אבל אכלה זין והתלונה נדחתה.

 

הנה הכלבה המצורעת שיר לביא זינאתי.  עו”ד לדיני פמינאציה וקרמטוריום לגברים גרושים.

 

 

שיר לביא זינאתי מאיימת על דיינים בתלונות ומעודדת סרבניות גט לנכר ילדים מאבא
שיר לביא זינאתי מאיימת על דיינים בתלונות ומעודדת סרבניות גט לנכר ילדים מאבא

תראו איזה קמפיינים מפיצה העו”ד הזו.  “סרבנות גט זו אלימות“.  אבל מבחינתה האלימות היא רק אם הגבר מסרב גט.  אם האישה מסרבת גט אז מותר לה כי בין הרגליים יש לאישה כוס….

 

התמונה דווקא משקפת את המציאות הרצויה בישראל.  שנשות ישראל תתחתנה אחת עם השניה, ושיעזבו את הגברים במנוחה.  אם הן כל הזמן מתלוננות שהגברים אלימים, לא הגיע הזמן שנשות ישראל “המסכנות” תתחתנה רק אחת עם רעותה?  שהן תתבענה אחת את השניה על מזונות ושהן תתלוננה אחת על השניה שהיא מרביצה לה.

למה מבוי סתום לא מובילים קמפיין פשוט לא להתחתן עם גברים ולא להיכנס למערכות יחסים עם גברים?  לא עדיף שכל אישה תגור בדירה משל עצמה, עם עבודה משל עצמה, עם ילד מבנק הזרע, וחשבון פעיל בטינדר-דוסלך?

 

קמפיין של מבוי סתום לאישה מותר לסרב גט כי יש לה כוס
קמפיין של מבוי סתום לאישה מותר לסרב גט כי יש לה כוס

להלן כתבה בערוץ 7 פורסם 18/3/2024

נציבות תלונות השופטים והדיינים סגרה תלונת שווא של עו”ד שיר לביא זינאתי מארגון “מבוי סתום” כנגד ביה”ד חיפה

נציבות תלונות הציבור על השופטים והדיינים דחתה תלונת שווא של ארגון “מבוי סתום” בעקבות תיק שבו האישה בעידוד באת כוחה ניסתה למנוע מהאיש לראות את ילדיו.

נציבות תלונות הציבור על השופטים והדיינים דחתה תלונת שווא של עו”ד שיר לביא זינאתי מארגון “מבוי סתום” בעקבות תיק שבו האישה בעידוד באת כוחה ניסתה למנוע מהאיש לראות את ילדיו.

מדובר בתיק גירושין בן מספר שנים שהתנהל תחילה בבית הדין הרבני האזורי בנתניה, ולאחר ערעור לבית הדין הרבני הגדול לערעורים בירושלים הועבר התיק להרכב מיוחד המתמחה בבעיות עיגון קשות בבית הדין הרבני האזורי בחיפה בראשות האב”ד הרב דניאל אדרי והדיינים הרב אלעד עלי והרב משה אליהו זאדה.

 

דניאל אדרי הדיין הכי מוצץ זרגים בחיפה
דניאל אדרי הדיין הכי מוצץ זרגים בחיפה

 

מדובר במקרה קשה בו הבעל ברח לחו”ל ולא ניתן היה לחייב או לכוף אותו ליתן גט לאישתו.

במהלך הדיונים בבית הדין בנתניה האישה סרבה לשתף פעולה עם בית הדין המטפל ולאפשר לבעל לראות את ילדיו, ובשל כך התיק לא התקדם מעבר לערעורים לבית הדין הרבני הגדול. נשיא ביה”ד הגדול הרב לאו העביר את התיק להרכב מיוחד המתמחה בעגונות בביה”ד בחיפה.

בבית הדין בחיפה לאחר שבועות ספורים בלבד, הצליח האב”ד הרב אדרי לחלץ גט מהאישה למרות התנגדות באי כוחה מ”מבוי סתום”. הרב אמר לאישה כי הדבר הנכון עבורה הוא, לאפשר לבעל לראות את הילדים, ובמקביל הבעל התחייב כי אם יינתן לו לראות את ילדיו הוא ייתן גט בו במקום.

בהתייחסות לכתב הטענות כתבו הדיינים כי “היה חשש שמא באי כוח האישה ינסו לחבל במסירת הגט, ומשום חשש זה בית הדין העדיף שלא יהיו מלווים באולם, כל זאת מתוך ראיית טובת האישה גרידא”.

עורכת הדין שיר לביא זינאתי מארגון “מבוי סתום” התנגדה למהלך ופנתה לנציב תלונות הציבור על השופטים והדיינים השופט אורי שהם. בתלונה נטען כי האישה הוכרחה לאפשר לבעלה לראות את הילדים וכי באות כוחה של האישה הוצאו מסידור הגט עצמו.

בתגובתו לתלונה מסר פרקליטו של הבעל כי הנטען בתלונה “אינו משקף את שהתרחש בדיון”.

לדבריו בית הדין הרבני האזין לטענות הצדדים בקשב רב ו”יש לשבח את ההרכב שהצליח להביא בדיון אחד את הצדדים לידי פשרה וסיום ההליכים, כאשר מחד גיסא האיש יוכל לראות את ילדיו, ומאידך גיסא האישה תקבל את גיטה”. העובדות הן כי האישה נגשה לבית הדין בתום ההליך והודתה לדיינים שסייעו לסיים את הפרשה.

בהחלטתו כתב השופט שהם כי “בנסיבות העניין לא מצאנו כי הרכב בית הדין הנוכחי ‘משך’ בדרך כלשהי את ההליכים בתיק אלא היפוכו של דבר. מהמפורט עולה, כי מיד לאחר שניתנה החלטה על העברת התיק להרכב הנוכחי ניתנה החלטה על קביעת מועד דיון קרוב, וחודשיים לאחר מכן ניתן הגט המיוחל”. עוד כתב השופט שהם כי “אשר לטענות המתלוננת בנוגע ליחס לו זכתה מבית הדין ובמעמד סידור הגט, דברי הדיינים מקובלים עלנו ולא מצאנו כי נפל פגם בהתנהלותם… סיכומו של דבר, התלונה נדחית בזאת על כל מרכיביה”.

https://www.inn.co.il/news/632323

Views: 243

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *