EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לפרקליט ניתאי פולק הגיש כתב אישום נגד יאיר לשם על החדרת 20 סוסים טרויאנים ודרש מעצר “עד תום” – השופט בני שגיא סגר ב 4 חודשי עבודות שירות….

ניתאי פולק כשהיה בפרקליטות הגיש כתבי אישום כמו בלונים נפוחים

פרקליט לשעבר בהיותו בפרקליטות בשם ניתאי פולק עשה רעש ומהומה כשהגיש כתב אישום עם מלא עבירות מפוצצות:  “פגיעות ברכוש, מרמה, סחיטה ועושק, האזנת סתר, עבירה לפי חוק המחשבים ולפי חוק הגנת הפרטיות התשמ”א-1981”.

נשמע מפוצץ ביותר בפרט כשיש 20 מתלוננים!  הנאשם הוא יאיר לשם.  ניתאי פולק דרש מעצר עד תום ההליכים כדי להעצים את הרעש והמהומה סביב כתב האישום.  מדובר בהחדרת 20 סוסים טרויאנים.

 

ניתאי פולק כשהיה בפרקליטות הגיש כתבי אישום כמו בלונים נפוחים
ניתאי פולק כשהיה בפרקליטות הגיש כתבי אישום כמו בלונים נפוחים

ואיך נסגר התיק?  בקול ענות חלושה.  השופט בני שגיא סגר על 4 חודשי עבודת שירות ו 1,000 ש”ח פיצוי לכל מתלונן (סה”כ 20,000 ש”ח).

ניתאי פולק בלון מנופח מגיש כתבי אישום מופלצים

יאיר לשם לא ניהל משפט.  הוא התקפל והודה.  הוא  “הורשע בעבירות של חדירה לחומר מחשב, ניסיון חדירה לחומר מחשב, שיבוש או הפרעה לחומר מחשב ופגיעה בפרטיות. בכל המקרים מדובר בריבוי עבירות. מדובר במי שפיתח סוס טרויאני ושתל אותו במחשביהם של אחרים תוך שהוא נחשף ומעתיק חומר מתוך אותם מחשבים, לרבות תמונות, סרטוני וידאו, מצגות ועוד. היקף פעילותו של הנאשם נגעה ל- 20 מתלוננים שונים אשר מחשביהם “הודבקו” באותו סוס טרויאני שפיתח ושתל הנאשם”.

 

ניתאי פולק בהיותו פרקליט סחט נאשמים עי בקשות מעצר עד תום ההליכים
ניתאי פולק בהיותו פרקליט סחט נאשמים עי בקשות מעצר עד תום ההליכים

למה יאיר לשם החדיר 20 סוסים טרויאנים? 

בטיעונים לעונש יאיר לשם טען ש”גילו צעיר”, ש”חלק מהעבירות בוצעו בהיותו קטין”, שהוא “שוחרר בשל מצב בריאותי משירות בצבא, התנדב, יצא לקורס קצינים ושירת כקצין בחיל המודיעין” ש”הוא נעדר הרשעות קודמות” ו”לא עשה שימושים נלווים או אחרים באותם חומרים אשר העתיק ונחשף ממחשבי המתלוננים”.

אז מה הסוד?  בשביל מה הוא החדיר סוסים טרויאנים אצל 20 מתלוננים?  בשביל הקטע?  השופט בני שגיא לא מגלה לנו את הסוד….  אבל די בכך שהעונש נקבע ל 4 חודשי שירות כדי להבהיר שהשופט בני שגיא חשב כל המעצר הזה, כולל בקשה למעצר עד תום הליכים….  היו בלון נפוח מאוד.

 

השופט בני שגיא רצה שאפי נוה יסדר לו בית משפט עליון
השופט בני שגיא רצה שאפי נוה יסדר לו בית משפט עליון

 

סחיטת נאשמים להודות ע”י בקשות מעצר אסטרטגיות עד תום ההליכים

לאור האמור, איך בדיעבד מסביר הפרקליט מדוע הגיש בקשה למעצר עד תום ההליכים, בקשה שאם הייתה מתקבלת הייתה תוקעת את יאיר לשלם איזה שנתיים לפחות בכלא עד לסיום משפטו????

התשובה ידועה:  זה נוהג אוטומטי של הפרקליטות שיודעת שהתיק חלש, לא רוצה לנהל את התיק, ולכן פועלים בכל הכוח לתקוע את הנאשם ב”מעצר” עד שיישבר ויבוא על 4 לבקש עסקה

 

להלן גזר הדין.  ת”פ 34231-08-11 : מדינת ישראל נ’ יאיר לשם. 

מדי נ יאיר לשם סוס טרויאני 20 מתלוננים 4 חודשי עבודות שירות בני שגיא 34231-08-21

לאחר מכן הגיש יאיר לשם בקשה שיחזירו לו את הטלפונים והמחשב:

בקשת יאיר לשם להחזרת תפוסים החדיר סוס טרויאני

 

Views: 24

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *