EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

יוספה ברק 10: מרי קריסמס יוספה הופכת הומלסית! צו פינוי מדירה ליחצנית מכוני הכוסמטיקה פינוי ב 8/1/2023

יוספה ברק זין זין זין זינזאנה

יוספה ברק….. איחס.  גועל….חלאה….  זוכרים את הבהמה המתהדרת בפאה וורודה וציצים המזמינים להחפצה??  יוספה ברק?  הנ”ל שימשה יחצ”נית של מכוני כוסמטיקה ומכוני זימה.

פעם אחת רויטל סוויד הזמינה אותה לטיול במסדרונות הכנסת, הנ”ל החליפה טלפונים עם ח”כ יהודה גליק ומייד עשתה צימעס בכותרות שהיא קורבן הטרדה מינית.  אף אחד לא האמין לה.

מאז שלל של כותרות נגטיביות:  שכבה עם שוטר בשם רווה כהן בשביל להוציא ר,פ. על עו”ד נוגה ויזל, העסיקה את מעבדת הזיופים של אודליה צריקר (קרין ברנוביץ) לזייף תצהירים, הפסידה בתביעות מול עו”ד נוגה ויזל, הפרקליטות הגישה נגדה 3 כתבי אישום פלוס תביעת לשון הרע, והיא הפסידה.  סוחר מכוניות שבם רודי נקש התלונן עליה שעקצה אותו, וגם פורסם פסק דין של השופט הארי קירש המתאר את חובותיה למנתחים פלסטיים בשווי 650,000 ש”ח, פלוס חוב למע”מ שאינה סוגרת.

סדרה של שופטים הטילו עליה להפקיד ערבונות להוצאות הנתבעים כתנאי לניהול התביעות המטומטמות שהיא מגישה נגד “אויביה”.

 

יוספה ברק קיסקסה 500 פרסומי הטרלה והטרדה מאיימת על משרד הבריאות
יוספה ברק קיסקסה 500 פרסומי הטרלה והטרדה מאיימת על משרד הבריאות

עקיצות בצרורות:  צ’קים ללא כיסוי תשלומים חלקיים, איחורים ופיגורים

והנה ללהיט החדש.  תפ”מ 6381-09-22 מרדכי חי נאמן נ’ יוספה טמיר ברק.  בית משפט השלום, השופטת לימור חלד רון 5/12/2022.

מדובר בטענה של יוספה שלפי חוזה השכירות זכותה לממש אופציה למגורים שנה נוספת, אבל היא לא שילמה שכר דירה על השנה שבה גרה.  השופטת לימור חלד רון קבעה:  “לאחר שעיינתי בכתבי הטענות על נספחיהם ושמעתי את העדויות, מצאתי כי טענות התובע הוכחו, והנתבעת הפרה התחייבויותיה לפי הסכם השכירות, ובהן אי תשלום דמי שכירות במלואם ובמועדם; ביצוע שינויים בדירה ללא הסכמת התובע; אי מתן בטוחות מתאימות תוך הסתרת מצבה הכלכלי והמשפטי של הנתבעת ואי ביטוח הדירה בביטוח צד ג'”.

מי רוצה להשכיר דירה ליוספה ברק??

לכל מי ששוקל להשכיר דירה ליוספה קראו איזה סוג של דיירת היא:

“דמי השכירות עבור חודש דצמבר 2021 הופקדו לחשבון התובע באופן חלקי ביום 1.12.21 (סך של 4,500 ₪ בלבד, ע”י נעמה בביוב – לא על ידי הנתבעת עצמה), ורק ביום 5.12.21 הופקדו ע”י נעמה בביוב גם כן 970 ₪ נוספים.   זאת ועוד, דמי השכירות של חודש אפריל 2022 לא שולמו אף הם ב – 1 לחודש, ורק לאחר פניה מטעם נציג התובע עו”ד בכר הופקד בחשבון התובע שיק מטעם הנתבעת על סך 5,500 ₪ שמספרו 6069234. דא עקא, ששיק זה חזר, בהיותו של חשבון הנתבעת חשבון מוגבל ובסופו של דבר שולם שכר הדירה עבור חודש אפריל רק ביום 12.4.22 בשלוש פעימות  8.4.22 , 11.4.22 ו 12.4.22  ולא על ידי הנתבעת עצמה”.

“הוכח כי היא לא העבירה לפני כניסתה לדירה את מונה החשמל על שמה, ודי בכך כדי להוות הפרה של סעיף 12 להסכם השכירות. יתר על כן, אף מעדותה של הנתבעת עצמה עולה כי רק לאחרונה שילמה חשבונות אלו, היינו – היא מודה כי אלו לא שולמה על ידה בזמן”.

“הנתבעת הודתה כי לצורך התקנת בר מים במטבח ביצעה קידוח בשיש”.

“העתק פוליסת ביטוח למושכר מכל סוג לא הוצגה על ידי הנתבעת, לא בסמוך לאחר כניסתה לדירה ולא בכלל”.

“הנתבעת הודיעה על רצונה במימוש האופציה בהודעת מייל מיום 6.8.22 , אליה לא צורפו שיקים ועל כן אינה עומדת בהוראות סעיף 5 ד להסכם השכירות”.

התוצאה:  “אשר על כן, ניתן בזאת צו לפיו על הנתבעת לפנות את המושכר נשוא התובענה ולהשיבו לתובע,כשהוא פנוי מכל אדם וחפץ השייך לה או למי מטעמה, וזאת לא יאוחר מיום 8.1.23 בשעה 12:00”. .

PDF

פסק דין בתביעת בעל הבית של יוספה ברק לפינוי מהדירה 6381-09-22 השופטת לימור חלד רון

 

 

Views: 28

One Comment

  1. יוספה “ברק”-עוד מרוקאית פרחה מבאר שבע שהתקדמה למרכז הארץ דרך החפצתה המינית. אולי השדיים שלה עוד עושים משהו לאי אלו גברים, אבל היתר לא משהו. יותר זול ופחות מסוכן ללכת לזונת צמרת ולא להתעסק עם זנזונת שעבר זמנה. אולי שתנסה בגד מנומר ואיפור כבד, הרי פראיירים לא חסרים. בבית המשפט זה לא עזר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *