EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליטה שירי רום בכתב אישום נגד בנו ריינהורן: אורטל פנחסי ו 20 בנות דחפו לעצמן מלפפון בכוס ומברשות שיער כי הובטחה להן קריירה בדוגמנות

אורטל פנחסי רצתה קידום בעולם הדוגמנות ודחפה מלפפון בכוס

לפנינו סיפור הממחיש מה בנות ישראליות מוכנות לעשות כדי לגעת בתהילה, להתפרסם, להיות דוגמניות ומפורסמות.  התשובה, הכל ובקלות.   באדיבות הפרקליטה שירי רום.  תפ”ח 10758-09-18.

לפנינו כתב אישום נגד מאמן כדוריד שהתחזה להיות סוכן דוגמניות, התכתב עם בנות וביקש מהן לצלם כוס ותחת, להחדיר מלפפונים ומברשות שיער לכוס, להחדיר אצבעות לכוס, ולא רק שהן עושות את זה, הן גם מצלמות את זה ושולחות לו.

אוקיי, אנחנו מבינים שהאיש קצת סוטה מין.  אבל למה כל הזמן מדברים על הגברים סוטי המין ולא על הבנות שיושבות בבית שלהן, מוגנות, בטוחות, ומרצון עושות את כל המעשים האלה.  איפה יש פה אונס ומעשי סדום, אם המבצעות הן הבנות שמבצעות לעצמן, מענגות לעצמן כוס במלפפון או מברשת שיער…..

 

אורטל פנחסי רצתה קידום בעולם הדוגמנות ודחפה מלפפון בכוס
אורטל פנחסי רצתה קידום בעולם הדוגמנות ודחפה מלפפון בכוס

 

שימו לב שהכתבות שהוציאה הפרקליטה שירי רום לעיתונות הכריזו על “אונס ומעשי סדום”, והקורא התמים חושב שהנאשם באמת בעל את הנשים, חדר בהן וקרע להן את הרקטום.

אבל זה אונס עצמי ומעשה סדום עצמי שהבחורות אונסות את עצמן, בועלות את עצמן ומבצעות לעצמן מעשה סדום….  ומאשימים את הגבר….

והכי בידור שהתובעת חושבת שהתמונות והצילומים שהבנות שהאלה שלחו לאיש, אלו תמונות “תועבה“.  אם אלו תמונות תועבה למה הבנות האלה לא מואשמות בייצור והפקה של תועבה?????

כתב האישום יובא לאחר הכתבה כדי להמחיש לקוראינו את הבנליזציה של המילה “אונס”.   כשבישראל המונח אונס הורחב כך שהוא כולל גם דגדוגי דגדגן שהאישה עושה לעצמה, והגבר מואשם באונס….  לא פלא שבעולם לא מאמינים לישראליות שמספרות שהנוחבות אנסו את בנות הנובה ובנות העוטף… מהסיבה הפשוטה שבישראל כל הנשים משקרות, אונס זה לא באמת אונס, וכל הפרקליטות משקרות, תועבה זה לא באמת תועבה, וכל העולם שישראל היא מדינת השקרניות.  פ-מ-י-נ-י-ס-ט-א-ן.

כתבה של גלעד מורג על הפרשה פורסם 6/9/2018

אונס ומעשי סדום: המאמן מהרצליה נאשם שפגע וניסה לפגוע ב-121 נערות ונשים

לאחר חודשים של חקירה סמויה הוגש כתב אישום חמור נגד מאמן הכדוריד בנו ריינהורן. הוא נאשם בין היתר באונס ילדות ונערות, במעשי סדום, מעשים מגונים ובהטרדות מיניות. מכתב האישום עולה כי ריינהורן פעל באינסטגרם בפרופילים מזויפים והשתמש בתמונה של צעירה גרמנייה

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (יום ה’) נגד בנו ריינהורן, 35, מאמן הכדוריד, מהרצליה בגין ביצוע של שורת עבירות מין בקטינות באמצעות האינטרנט – שהחמורות בהן אינוס קטינות במרמה ומעשי סדום. על פי כתב-האישום, ריינהורן פגע מינית ב-28 קטינות ובארבע נשים, וכן יצר קשר וניסה לפגוע מינית ב-45 קטינות נוספות וארבע נשים. נוסף על כך, עקב הנאשם אחר כ-40 קטינות נוספות באינסטגרם במטרה לפנות אליהם ולנסות לפגוע בהן מינית. בסך הכל נמנו בכתב-האישום 121 נפגעות ונפגעות פוטנציאליות. ריינהורן יישאר במעצר עד החלטה אחרת בעניינו.

 

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה את כתב האישום ימים ספורים לאחר סיום החקירה ביחידת מוקד 105 בלהב 433. מכתב האישום עולה כי ריינהורן פנה לעשרות ילדות ונערות בנות 17-9 ולכמה נשים דרך הרשת החברתית אינסטגרם, שבה פעל תוך שימוש בזהויות בדויות.

שיטת הפעולה

ריינהורן השתמש בתמונה של צעירה גרמנייה, שממנה הוציא ממנה במרמה תצלומים שונים, לאחר שגרם לה, במרמה, לבצע בעצמה מעשים מגונים ומעשי אינוס.

 

הוא הציג בפני הנפגעות מצג שווא שלפיו הוא סוכנת דוגמנות, ובחלק מן המקרים מעצבת בגדי ים או מלהקת שחקנים, המציעה להן לדגמן עבורה. כשהביעו עניין, הציע להן ריינהורן לעבור אודישן מצולם, שבמסגרתו ביקש מהן לצלם עצמן לרבות בווידאו, תחילה בלבוש מלא, בהמשך בלבוש חלקי או בבגד ים, ולבסוף בעירום, ולשלוח אליו את התמונות ואת סרטוני הווידאו בוואטסאפ, הכל תוך הבטחה שימחק את התמונות. בחלק מהמקרים, ביקש ריינהורן מהנפגעות לגעת בגופן ולבצע מעשים קשים ביותר תוך הצגת מצג שווא כי צילומים אלו חיוניים לצורך האודישן.

 

במקרה אחד, פנה ריינהורן לילדה בת 11 והציג את עצמו כסוכנת דוגמנות בשם ענבל. ריינהורן הציע ללהק אותה להפקות שונות, וכתב לה שעליה לעבור אודישן מצולם. הילדה ביקשה לשתף את הוריה אך הנאשם בתגובה כתב לה: “אני קודם עושה אודישן ואם תתאימי נערב את ההורים….”.

 

התכתבות של בני ריינהורן עם אחת מקורבנות בפרשת הפדופליה ()

 

 

 

התכתבות של בני ריינהורן עם אחת מקורבנות בפרשת הפדופליה ()

 

 

 

עו”ד שירי רום, ממונה במחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, כתבה בבקשה לעצור את ריינהורן עד תום ההליכים נגדו כי “לא בכל יום נתקל בית המשפט באדם מן היישוב כביכול, האורב לטרף לקטינות באינטרנט, כפי שנהג לעשות המשיב באופן תדיר. מעשיו, היקפם ונסיבותיהם, כמפורט בכתב האישום, ובכלל זה משך הזמן בו ביצע את המעשים, כשהוא מצליח להסתירם, מלמדים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם”.

 

שירי רום הפרקליטה ששילמה 770000 שח לשחד את עד המדינה אמיר מרלי
שירי רום הפרקליטה ששילמה 770000 שח לשחד את עד המדינה אמיר מרלי

 

עו”ד רום ציטטה גם פסיקה של בית המשפט העליון שבה נכתב כי “כיפה אדומה כבר אינה מסתובבת ביער שורץ זאבים, היא משוטטת במרחב האינטרנטי, שם אורבים לה ציידים וטורפים מסוג אחר. בעבר, יכול היה ההורה לשמור על ילדו שלא יסתובב במקומות מסוכנים או בשעות מסוכנות. לא כך ההורה של היום, המתקשה להגן על ילדיו מהסיבה הפשוטה שהסכנה אורבת לקטין בחדרו-שלו, מאחורי הדלת הסגורה. אלו הסכנות החדשות, והמשפט צריך אפוא להתאים עצמו להתמודד עם תת-התרבות העבריינית של הרשת”.

 

עורך הדין גיא פלנטר ורעות רחמן, המייצגים את ריינהורן, אמרו: “הבוקר ראינו את כתב האישום, צריך עדיין ללמוד אותו. כמובן שעדיין לא ראינו את חומרי החקירה וזו נקודת ההתחלה. מה שכבר אפשר לומר שחלק מהפרסומים של המשטרה לא היו נכונים, לפחות לפי כתב האישום, נטען כאן על תקופה של פעילות עבריינית של עשר שנים, כתב האישום מדבר על תקופה של שנתיים, 2017-2018”.

 

“נזרקו מספרים של 140, 170 קורבנות, אז כרגע כתב האישום מדבר על עשרות מקרים, כאשר רוב המקרים הם בכלל מקרים שמיוחס לנאשם שפנה לקטינות או בגירות לדגמן. כאשר לא נטען אפילו שהועברו תכנים מיניים. הרבה מאוד מהמקרים המיוחסים אלה מקרים כאלה שבהם יש רק פנייה, אפילו לפעמים הפנייה לא הבשילה לבקשה לקבל משהו. כמו שאמרתי, זו נקודת ההתחלה, אנחנו נלמד את החומרים וניתן מענה מלומד לכתב האישום בבית המשפט”, הוסיפו.

 

החקירה הגלויה נוהלה בסיומה של חקירה סמויה שארכה כמה חודשים בסיוע יחידת הסייבר בלהב 433 שבמהלכה נאספו ראיות כנגד החשוד שפעל, משך שנים רבות, ברשת האינטרנט באמצעות רשתות חברתיות תוך התחזות לאחר.

 

ריינהורן נחקר בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין בקטינות ומן החקירה עלה דפוס פעולה מתוחכם ושיטתי בו פועל החשוד משך מספר שנים. מדובר בתיק רחב היקף עם מספר רב של נפגעות, במסגרתו ניגש צוות החקירה לכ-170 מעורבות, מרביתן קטינות. במהלך החקירה בוצעו פעולות חקירה רבות בארץ ובחול, תוך שיתוף פעולה משטרתי בינלאומי.

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5341925,00.html

 

להלן כתב האישום נגד בנו ריינהורן

בבית המשפט המחוזי תל אביב יפו                     תפ”ח 10758-09-18

בפני הרכב

                                                                                               

המאשימה :             מדינת ישראל

באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה

רח’  הנרייטה סאלד 1 תל אביב, מיקוד 61130

טלפון: 03-6949380, טלפון פקס: 02-6468009

 

– נ ג ד –

 

הנאשם :   בנו בן דב ריינהורן
    יליד: 1983  ת.ז.: 066245101

פעמונית 10 הרצליה

   
    (במעצר מיום 7.8.18)

 

כתב אישום

הנאשם מואשם בזאת כדלקמן :

חלק כללי

 

  1. בתקופה הרלבנטית לכתב האישום התגורר הנאשם בהרצליה.

 

  1. Instagram” הינה תוכנה ברשת האינטרנט, שהשימוש בה מתאפשר באמצעות יצירת חשבון אישי לכל משתמש ובמסגרתו יכול המשתמש לפרסם תמונות וסרטונים (להלן: “אינסטגרם”). המשתמשים באינסטגרם יכולים לעקוב אחר חשבונות של משתמשים אחרים ולצפות בהם, להגיב על פרסומיהם וכן לנהל שיח כתוב בין שני משתמשים, המאפשר שיתוף דף אישי של תמונות וסרטונים ביניהם (להלן: “צ’אט”). בנוסף, יכולים המשתמשים לשתף תמונות וסרטונים בפורמט בשם “סטורי”, ואלו יימחקו לאחר 24 שעות. השימוש באינסטגרם אפשרי באמצעות מחשב אישי או טלפון נייד.

 

  1. WhatsApp” (להלן: “וואטסאפ”) הינה תוכנה המאפשרת קיום שיחות כתובות מיידיות בין אנשים באינטרנט (להלן: “צ’אט”), קיום שיחות וידאו מיידיות (להלן: “וידאו צ’אט”) והעברת תמונות וסרטונים בין משתמשים או בקבוצות.

 

  1. במועד שאינו ידוע למאשימה, יצר לעצמו הנאשם זהויות בדויות של נשים, ופתח חשבונות באפליקציית אינסטגרם, בשם אותן זהויות בדויות, במטרה ליצור קשר עם קטינות שונות, בעלות חשבון באינסטגרם, על פי התמונות שפרסמו בחשבונן, ולפתותן במרמה, להתכתב עמו, באינסטגרם ובוואטסאפ, ובהמשך להצטלם עבורו בעירום מלא או חלקי, ולבצע בעצמן מעשים מגונים, מעשי אינוס ומעשי סדום, הכל כמפורט בכתב האישום.

 

  1. במהלך התקופה הרלבנטית, התייצג הנאשם בכזב, בין היתר בשמות “קים”, “קלי”, “לינוי”, “ענבל”, ו”יעל סוויסה” בחשבונות אינסטגרם שונים שפתח וביניהם –”models_of_linoy” “Kelly.levian” ,”kimi.new” ,”bikiniworld_design”, “yaeliswissa14”, “kira.new” ו-Newface__models””. בחלק מן המקרים צירף הנאשם לחשבונות אלו, כחלק ממצג השווא, תמונת פרופיל של בחורה צעירה ונאה בשם א.ה., אזרחית גרמניה ילידת 1987, אשר הוציא ממנה במרמה תמונות מיניות בהן עשה שימוש בהמשך בהתחזותו מול הקטינות, כמפורט באישום הראשון לכתב אישום זה (להלן: “הדוגמנית הגרמניה“). כן התייצג בכזב כגבר בשם “קורל מורד” בחשבון אינסטגרם בשם “koral.morad”, אליו צירף תמונת פרופיל אותה הוריד מחשבון האינסטגרם של בחור ישראלי בשם ד.ע. יליד 1996 ללא ידיעתו והסכמתו כמפורט באישום השלישי לכתב אישום זה (להלן: “קורל“), והפיצה לחלק מקורבנותיו לצורך ביצוע העבירות המיוחסות לו בכתב האישום.

 

  1. במהלך השנים 2017-2018, בעשרות הזדמנויות, פנה הנאשם לקטינות בנות 9-17 שנים ולשלוש בגירות, כולן מתגוררת ביישובים שונים בישראל, באמצעות האינסטגרם, תוך שימוש בזהות הבדויה בה השתמש, ובאחד או יותר מהחשבונות שפתח, כמפורט לעיל. הנאשם הציג בפני הקטינות מצג שווא לפיו הוא סוכנת דוגמנות, ובחלק מן המקרים מעצבת בגדי ים או מלהקת שחקנים, המציעה להן לדגמן עבורה. במקרה שהביעו עניין, הציע להן הנאשם לעבור אודישן, בוואטסאפ או באינסטגרם, במסגרתו ביקש מהן לצלם עצמן לרבות בוידאו, תחילה בלבוש מלא, בהמשך בלבוש חלקי או בבגד ים, ולבסוף בעירום, ולשלוח אליו את התמונות ואת סרטוני הוידאו בוואטסאפ, הכל תוך הבטחה שימחק את התמונות. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממעשיו אלו, וממצג השווא שהפעיל כלפיהן 32 נפגעות צילמו עצמן בעירום מלא או חלקי, ושלחו לנאשם תמונות אינטימיות שלהן, כמפורט באישומים 1-2, ו – 4-33. הנאשם ניסה לבצע את המעשים ב- 56 קטינות ובגירות נוספות אך אלו לא שיתפו עמו פעולה, הכל כמפורט באישום ה- 34 ובנספח לכתב אישום זה.

 

בחלק מן המקרים, ביקש הנאשם מהקטינות לגעת בעצמן ואף להחדיר לאיבר המין שלהן או לישבנן אצבע או חפץ לפי דרישתו, תוך הצגת מצג שווא כי צילומים אלו חיוניים לצורך האודישן. הנאשם כתב להן, כביכול בשם הסוכנת, כי אם יעלה בידן לעבור את האודישן, תוכלנה לדגמן עבורה, ואף להשתתף בהפקות אופנה שונות ובקליפים או סדרות טלוויזיה שהיא מפיקה. כמו כן, הבטיח להן, בשם הסוכנת אליה התחזה, כי תשלח להן בגדי ים שעיצבה או מוצרי איפור, וכי ישלם להן עבור העבודה.  כתוצאה ממעשיו אלו, וממצג השווא שהפעיל כלפיהן, 10 נפגעות צילמו עצמן מחדירות אצבע או חפץ לאיבר מינן, הכל כמפורט באישומים 1, 4 ו – 6-13.

 

  1. על מנת לרכוש את אמונן של הקטינות, ולזכות בשיתוף פעולה מצידן, השתמש הנאשם בשפה התואמת את גילן, התעניין בהן, ושיתפן בפרטים כוזבים על אודות הדמות אותה גילם. הנאשם טען בכזב, בתכתובות עם הקטינות, ובשם הסוכנת, כי היא נמצאת בחו”ל לצורך הפקת אופנה, ולכן אין באפשרותה לקיים את האודישן במפגש פנים מול פנים. במטרה להשיג את הסכמתן לשלוח לו תמונות אינטימיות, שלח הנאשם אל הקטינות תמונות וסרטונים של הדוגמנית הגרמניה בעירום חלקי או מלא, בתנוחות שונות, כשבחלקן היא מבצעת בעצמה מעשים מיניים, מאותו סוג שהן התבקשו לבצע. בנוסף, שלח לחלקן תמונות וסרטונים של ב’, אזרחית ישראלית ילידת 1986, בעירום ובתנוחות שונות, ללא ידיעתה והסכמתה, לאחר שהשיג את הסכמתה, במרמה, לשלוח לו את תמונותיה כמו גם סרטונים מיניים, הכל כמפורט באישום השני לכתב אישום זה (להלן: “הדוגמנית הישראלית“). לעתים פנה הנאשם אל קטינות כשהוא מתחזה לקורל, וכך עודד אותן לבצע את מבוקשו.

 

  1. הנאשם התכתב עם הקטינות בתדירות יומיומית. כמו כן, הנאשם ביקש מהקטינות למחוק את התמונות ששלח מיד לאחר הצפייה, והבטיח כי אף הוא ימחק את התמונות והסרטונים שהן תשלחנה. במקרה שבו ביקשה הקטינה לברר את הסכמת הוריה לאודישן, כתב לה הנאשם, כי אין סיבה לערב הורים בשלב האודישן, שכן יתכן שלא תתאים.

 

  1. על מנת להסוות את מעשיו ולהקל על ביצועם, יצר הנאשם את חשבונות האינסטגרם תוך גלישה באמצעות שרתי proxy, ושימוש בחשבונות דוא”ל אנונימיים שגם אותם פתח באופן דומה. לצורך כך, התקין הנאשם במחשבו האישי תוכנה של NordVPN שאיפשרה לו לגלוש באופן אנונימי ברשת האינטרנט מבלי שתתגלה כתובת ה- IP המשוייכת אליו, תוך שימוש בכתובות IP זרות על פי בחירתו. כן התקין הנאשם במחשבו האישי אמולטור שהינו תוכנה המאפשרת למשתמש להתקין ולהשתמש באפליקציות סלולריות שמותקנות בדרך כלל בטלפונים ניידים, כך שכלפי חוץ יראה כי הוא משתמש בטלפון נייד (להלן: “האמולטור”). כן התקין הנאשם באמולטור זה את האפליקציות אינסטגרם, וואטסאפ ונוספות. בנוסף התקין הנאשם באמולטור אפליקצייה המאפשרת לו לנהל מספר חשבונות בו זמנית באפליקציות כגון וואטסאפ.

 

כן התקין הנאשם במחשבו דפדפן TOR המיועד לגלישה ברשת האפלה ובאנונימיות מוגברת באמצעותו גלש לאתרי אינטרנט המפרסמים פרסומי תועבה.

 

בתוכנת NordVPN הנ”ל, המסווה את זהותו של הנאשם בעת הגלישה, הגדיר הנאשם כי במידה והתוכנה תפסיק לעבוד, דהיינו כתובת ה- IP שלו עשויה להיחשף, תופסק מיידית ובאופן אוטומטי אף פעולתם של האמולטור ושל הדפדפן המשמש אותה לגלישה ברשת האפלה.

 

בנוסף, התקין הנאשם במחשבו תוכנה שמטרתה למחוק באופן יזום, תדיר ויסודי קבצים שנשמרו במחשב.

 

  1. עוד על מנת להסוות את מעשיו, רכש הנאשם, באמצעות אתר בשם TextNow מספרי טלפון אפליקטיביים בעלי קידומת זרה, המאפשרים לו לנהל שיחות, לקבל הודעות טקסט ולפתוח חשבונות וואטסאפ באמצעותם, מבלי שהדבר יוביל אליו. את מספרי הטלפון הנ”ל מסר הנאשם לנפגעות העבירה, הכל כמפורט להלן, ובמטרה להסוות את זהותו האמיתית.

 

  1. בנוסף, וכדי לרכוש את אמונן של חלק מהקטינות, כתב להן הנאשם, בכזב, כי דמות אחת בה השתמש “מכירה” את האחרת או עובדת אצלה. כן הצליח לפתות את אחת הקטינות, הכל כמפורט באישום השביעי להלן, לפרסם את חשבון האינסטגרם, באמצעותו התחזה לסוכנת דוגמנות, בקרב חברותיה ואחרות, ולספר להן בכזב, כי היא מכירה את הסוכנת ואף השתתפה במספר הפקות עמה, הכל בהבטיחו לה כי תהיה “דוגמנית ראשית”, וכשהיא סבורה כי מדובר בסוכנת דוגמנות.

 

  1. כדי לאמת כי מדובר בסוכנת, ביקשו חלק מהקטינות לשוחח עם הנאשם טלפונית או באמצעות וידאו צ’אט. בתגובה, השיב להן הנאשם בכזב, כי אינו יכול לשוחח עימן משום שהוא בחו”ל, ללא קליטה ועוד תירוצים ממין אלו.

 

  1. כתוצאה ממצג השווא, וכמפורט בכתב אישום זה, התכתבו עשרות קטינות עם הנאשם, וחלקן שלחו לו צילומי עירום שלהן, באופן חלקי ו/או מלא, לרבות תצלומים וסרטונים של אקטים מיניים שביצעו בעצמן כמו, למשל, החדרת אצבע או חפצים שונים לאיבר המין ו/או לפי הטבעת שלהן. את הצילומים ביצעו הקטינות לעתים בשעות הלילה, ובהיחבא, בהתאם לבקשת הנאשם, וביקשו מהנאשם, שהתחזה כסוכנת, למחוק את הצילומים מיד לאחר הצפייה בהם.

 

  1. את מרבית הצילומים ששלחו לו הקטינות, המהווים פרסומי תועבה, מחק הנאשם ממחשבו, ואת חלקם העלה לענן ברשת האינטרנט על מנת שלא יימצאו במחשבו.

 

  1. האמור בחלק כללי זה מהווה חלק בלתי נפרד מכל אחד מהאישומים שלהלן.

 

 

אישום ראשון     אלונה הגרמניה – בגירה

  • העובדות:
  1. א’ הינה דוגמנית, אזרחית גרמניה וילידת 1987. לא’ חשבון ברשת הפייסבוק, פתוח לציבור, בו הציגה בין היתר, תמונות שלה.
  2. Terry Richardson הינו צלם דוגמנות ידוע (להלן: טרי).
  3. במועד שאינו ידוע למאשימה, במהלך שנת 2017 או בסמוך לכך, פנה הנאשם לא’ באמצעות הפייסבוק. הנאשם התחזה לשתי נשים, החמיא לא’ על תמונותיה, וכתב לה בשמן כביכול, ובכזב, כי הן מחפשות דוגמניות לצילומים עבור טרי. הנאשם צירף קישור לאתר האינטרנט של טרי.
  4. בסמוך לאחר מכן, פנה הנאשם לא’, כשהוא מתייצג בכזב כטרי והשניים החלו להתכתב בוואטסאפ. הנאשם ביקש מא’, כביכול בשם טרי, שתשלח לו תמונות שלה, של הפנים והגוף, כביכול על מנת שיעשה עבורה בוק. כתוצאה ממצג השווא, שלחה א’ לנאשם את תמונותיה לרבות תמונות בהלבשה תחתונה.
  5. בהמשך, ביקש הנאשם מא’ כי תשלח לו תמונות וסרטוני עירום שלה, כשהוא מבטיח לה שיהפוך אותה לדוגמנית מצליחה, הכל לשם סיפוק וגירוי מיניים. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה א’ בעירום, מזוויות שונות ובתנוחות שונות, ושלחה לנאשם את התמונות והסרטונים כאמור.
  6. לאחר המתואר לעיל, ביקש הנאשם מא’ כי תצלם עצמה כשהיא מחדירה לאיבר מינה ולפי הטבעת שלה אצבעות וחפצים שונים, ותשלח לו את התמונות והסרטונים. כתוצאה ממצג השווא, נאותה א’ לבקשותיו של הנאשם, צילמה עצמה כשהיא מחדירה לאיבר מינה אצבעות וויברטור, וכשהיא מחדירה אצבע לפי הטבעת שלה ושלחה את התמונות והסרטונים לנאשם.
  7. במהלך ההתכתבות ביניהם, ביקש הנאשם מא’ כי תחדיר לאיבר מינה מלפפון אך היא סירבה. כן ביקש ממנה הנאשם כי תצלם עצמה מקיימת יחסי מין עם בעלה ותשלח לו את הסרטון, אך א’ סירבה. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים.
  8. כמתואר בחלק הכללי לכתב אישום זה, השתמש הנאשם בתמונותיה של א’ לפתיחת חשבונות פיקטיביים באינסטגרם, באמצעותם הוליך שולל את נפגעות העבירה מושא כתב אישום זה. כן פרסם הנאשם, לחלק מהקטינות מושא כתב אישום זה, תמונות וסרטונים של א’ בעירום, ולעתים כשהיא מחדירה לאיבר מינה אצבעות או חפצים שונים, כשהוא מציג להן מצג שווא שכביכול מדובר בתמונותיה של הסוכנת עמה הן מתכתבות, הכל על מנת לרכוש את אמונן, ולעודדן לבצע את מבוקשו. הנאשם עשה כן ללא ידיעתה וללא הסכמתה של א’.
  9. במעשיו אלו גרם הנאשם לא’ לבצע בעצמה מעשי אינוס ומעשים מגונים, בהסכמה שהושגה במרמה ביחס למהות המעשה ומיהות העושה. בנוסף הטריד הנאשם את א’ מינית, משפרסם תצלומים וסרטים של א’ המתמקדים במיניותה, בנסיבות בהן עלול הפרסום להשפילה או לבזותה מבלי שניתנה הסכמתה לכך.
  10. הנאשם ביצע את העבירות כשהוא בישראל, באמצעות מחשב.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 345(א)(2) ביחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה סדום בהסכמה שהושגה במרמה – עבירה לפי סעיף 347(ב) בנסיבות סעיף 345(א)(2) ביחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. גרם מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(א) בנסיבות סעיפים 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  4. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 3(5א) + 5(א) סיפא לחוק למניעת הטרדה מינית, תשנ”ח-1998.

 

אישום שני – אורטל פנחסי (הדוגמנית הישראלית) – בגירה

  • העובדות:
  1. במועד שאינו ידוע למאשימה, בנובמבר 2015 או בסמוך לכך, פנה הנאשם לדוגמנית הישראלית, באמצעות הפייסבוק, כשהוא מתייצג בכזב כסוכנת דוגמנות, והציע לה בכזב לעבוד בקמפיין דוגמנות בחו”ל. כדי לרכוש את אמונה, שלח לה הנאשם התכתבויות פיקטיביות, כביכול בין הסוכנת לסוכנות בחו”ל. הנאשם כתב לב’, בכזב, כי יהיה עליה לדגמן בגדי ספורט בתנוחות של מתעמלת אמנותית.
  2. בסמוך לאחר מכן, ביקש הנאשם מב’ את מספר הטלפון הנייד שלה, והשניים החלו להתכתב בוואטסאפ.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מב’ כי תשלח לו תמונות של פניה וגופה, וכתוצאה ממצג השווא היא נאותה ושלחה לו. בהמשך ביקש הנאשם מב’ כי תשלח לו תמונות שלה בתחתונים וחזייה, ולאחר כן בעירום, כביכול על מנת לבדוק את הגמישות שלה, הכל לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה ב’ בבגדים תחתונים ובעירום, בתנוחות שונות ומזוויות שונות, ושלחה לנאשם את התמונות.
  4. בסמוך לאחר מכן ביקש הנאשם מב’ כי תצלם את איבר מינה, בפישוק רגליים, לרבות בוידאו, ותשלח לו את התמונות, כביכול כדי לבדוק אם איבר מינה בולט. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה ב’ בעירום כשהיא מפשקת את רגליה ושלחה לנאשם את התמונות והסרטונים.
  5. הנאשם דרש כי יראו את פניה של ב’ בתמונות, וכאשר שלחה לו תמונות כאמור ללא הפנים, כתב לה הנאשם, בכזב, כי הסוכנות בחו”ל אינה מרוצה.
  6. בהמשך ביקש הנאשם מב’ כי תצלם עצמה כשהיא נוגעת באיבר מינה, אולם היא סירבה.
  7. הנאשם שלח לקטינה כג’, (אישום 23), תמונות של ב’, ובין היתר בהלבשה תחתונה, בעודו מציג לה מצג שווא שכביכול מדובר בתמונותיה של דוגמנית שלו, הכל על מנת לרכוש את אמונה, ולעודדה לבצע את מבוקשו. הנאשם עשה כן ללא ידיעתה וללא הסכמתה של ב’. כן שלח לקטינות כו’ (אישום 26) וו.ס. (בנספח א’) תמונות של ב’ כשהיא בתחתונים וחזייה, ללא ידיעתה והסכמתה.
  8. במעשיו אלו גרם הנאשם לב’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהסכמה שהושגה במרמה ביחס למהות המעשה ומיהות העושה. בנוסף הטריד הנאשם את ב’ מינית, משפרסם תצלומים וסרטים של ב’ המתמקדים במיניותה, בנסיבות בהן עלול הפרסום להשפילה או לבזותה מבלי שניתנה הסכמתה לכך.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(א) בנסיבות סעיפים 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977.
  2. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 3(5א) + 5(א) סיפא לחוק למניעת הטרדה מינית, תשנ”ח-1998.

 

אישום שלישי דור יוסף עמיר (קורל) – בגיר

  • העובדות:
  1. במועד שאינו ידוע למאשימה, במהלך שנת 2018 או בסמוך לכך, הוריד הנאשם מחשבון האינסטגרם של ג’, ישראלי יליד 24.11.96, תמונות שפרסם האחרון בחשבון, ללא ידיעתו והסכמתו.
  2. בסמוך לאחר מכן, פתח הנאשם חשבון פיקטיבי באינסטגרם בשם “koral morad” והעתיק אליו, כתמונת פרופיל, את תמונתו של ג’, ללא ידיעתו והסכמתו.
  3. כמתואר בכתב האישום, הנאשם התחזה בפני קטינות שונות, באמצעות חשבון האינסטגרם הנ”ל, כגבר בשם קורל, החמיא להן והציע להן הצעות שונות, הכל כדי להניע אותן לשתף עמו פעולה ולתת בו אמון, ועל מנת שיבצעו בעצמן מעשים לצורך גירויו וסיפוקו המיני. כן שלח להן הנאשם תמונות של ג’ אותן הוריד מחשבון האינסטגרם שלו ללא ידיעתו.
  4. בנוסף, פתח הנאשם חשבון באפליקציית וואטסאפ, אף הוא נושא את תמונתו של ג’, ללא ידיעתו והסכמתו, ועשה בו שימוש באופן המתואר לעיל.
  5. במעשיו אלו העביר הנאשם לאחרים מידע כוזב במחשב, וכן פגע בפרטיותו של ג’ בכך שפרסם את תצלומו בנסיבות שבהן עלול הפרסום להשפילו או לבזותו.

ב.          הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :

  1. מידע כוזב במחשב (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 3(א)(1) לחוק המחשבים, התשנ”ה-1995.
  2. פגיעה בפרטיות – עבירה לפי סעיף 2(4) + 5 לחוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981.

 

אישום רביעי           (פל”א 38294/18 הונאה דרום)  אודל כדורי קטינה 13 – נתיבות

  • העובדות :
  1. במועד שאינו ידוע למאשימה, במהלך חודש ינואר 2018, יצר הנאשם קשר עם ד’, קטינה ילידת 26.4.05 (להלן: “ד'”), בהיותה כבת 13 שנים, באמצעות חשבון האינסטגרם שפתח בשם “new.kimi”, כשהוא מתייצג בכזב בשם “קים”, סוכנת דוגמנות, והציע לה לדגמן עבורה (להלן: “קים”). ד’ נאותה, ולבקשת הנאשם מסרה לו את גילה, גובהה ומידותיה.
  2. לאחר התכתבות קצרה באינסטגרם כאמור, במהלכה מסר הנאשם לד’ כי הוא בחו”ל, נאותה ד’ למסור לנאשם מספר טלפון נייד ליצירת קשר, והשניים החלו להתכתב בוואטסאפ, כשהנאשם משתמש במספר טלפון אפליקטיבי +15399991900 לצורך הסוואה. הנאשם ביקש מד’, כביכול בשם קים, לשלוח לו תמונות של פניה, ולאחר מכן תמונות שלה בבגד ים, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. ד’ נאותה לבקשה, ושלחה לנאשם תמונות של פניה בלבד.
  3. לאחר המתואר לעיל, ביקש הנאשם מד’ כי תשלח לו, לצורך האודישן, צילומי גוף, כשהיא חשופת חזה, בצירוף הסבר, כי תמונות אלו נדרשות הואיל ומדובר בבגדי ים, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. במקביל, פנה הנאשם, באמצעות האינסטגרם, ובשם קים, לחברתה של ד’, קטינה ילידת, 23.7.04 (להלן”: “ה'”) כמפורט באישום החמישי שלהלן, והציע אף לה לדגמן עבורו.
  4. בתחילה סירבה ד’ לבקשות הנ”ל של הנאשם, אך לאחר הפצרות חוזרות ונשנות מצדו, במשך מספר ימים, כמו גם לאחר ששוחחה עם ה’ חברתה בנדון, שאף היא נעתרה לבקשותיו, נאותה ד’ להמשיך בהתכתבות עם הנאשם ואף נעתרה לבקשתו לשלוח לו תמונות וסרטונים. כתוצאה ממצג השווא, שלחה ד’ לנאשם תמונות שלה בלבוש תחתון ובעירום חלקי.
  5. במהלך ההתכתבות ביניהם, שלח הנאשם לד’ תמונות עירום של הדוגמנית הגרמניה כשהיא נוגעת באיבר מינה, והורה לד’ להצטלם באותו אופן, לגעת באיבר מינה ולאונן, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני. הנאשם כתב לד’ כי אם לא תעשה כן, לא תגשים את החלום שלה להיות דוגמנית. כן הורה לה הנאשם להחדיר לאיבר מינה את אצבעותיה וכן מברשת שיער, ולצלם זאת עבורו. בנוסף, שאל אותה הנאשם שאלות בנוגע לעברה המיני, ואלו התנסויות חוותה עד עתה עם בנים.
  6. כתוצאה ממצג השווא, ובהאמינה כי היא מתכתבת עם סוכנת דוגמנות, צילמה עצמה ד’ בעירום, לרבות את איבר מינה, ושלחה את התמונות לנאשם. כן ביצעה כשישה צילומי וידאו של עצמה, בביתה, חלקם בעירום מלא ובחלקם הצטלמה חשופת חזה, ושלחה לנאשם את הסרטונים. כן כמו כן, במהלך ההתכתבות, וכתוצאה מהמרמה, ביצעה ד’ חלק מהוראות הנאשם ובין היתר החדירה אצבע לאיבר מינה, בעודה מצלמת עצמה בעירום, ושלחה את הסרטון והתמונה לנאשם. בסמוך לאחר שליחת הסרטונים, פנתה ד’ לנאשם וביקשה ממנו למחוק אותם.
  7. כעבור מספר ימים, משגבר חששה של ד’, החליטה ד’ לנתק את הקשר עם קים, וכתבה לנאשם כי היא מעוניינת להפסיק את הקשר, ולהתרכז בלימודים. בתגובה, כתב לה הנאשם בשם קים, כי היא מאכזבת אותה, כי חברתה ה’ יותר רצינית ממנה, ואף הציע כי יראה לחברתה את סרטון הוידאו שהיא צילמה, כדי שתעשה כמוה. בשלב זה, חזרה וביקשה ד’ מהנאשם למחוק את הסרטון, וחזרה מספר פעמים על בקשתה. בתגובה השיב לה הנאשם: “מאיפה לי לדעת שאת מחקת מסתבר שסתם עבדת עלי עד עכשיו“. ד’ כתבה לנאשם: “אני לא אני נשבעת“, ובתגובה כתב לה הנאשם: “סורי לא מאמינה לך“.
  8. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לד’ לבצע בעצמה מעשה אינוס, ומעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של ד’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) בנסיבות סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4), (3) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  4. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  5. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום חמישי       (פל”א 39435/18 הונאה דרום) אדל בוקבזה

  • העובדות:
  1. בתאריך 18.1.18, או בסמוך לכך, יצר הנאשם קשר עם ה’, קטינה ילידת 23.7.04 (להלן: “ה'”), בהיותה כבת 13.5 שנים, באמצעות חשבון האינסטגרם שפתח בשם kimi”“, כשהוא מתייצג בכזב בשם “קים”, סוכנת דוגמנות עצמאית, והציע לה לדגמן עבורה (להלן: “קים”). הנאשם הסביר לה’ כי תעבור אודישן בוואטסאפ.
  2. לאחר קבלת ההצעה, סיפרה על כך ה’ לחברתה הטובה ד’, מושא האישום הרביעי, שמסרה לה בתגובה, כי אף היא קיבלה הודעה דומה. החל משלב זה שיתפו זו את זו בפרטי ההתכתבות עם קים.
  3. בתום התכתבות קצרה באינסטגרם כאמור, במהלכה מסר הנאשם לה’, כביכול בשם קים, כי היא בלונדון, והיא רשמה לו כי היא עוד מעט בת 14, נאותה ה’ למסור לנאשם את מספר הטלפון הנייד שלה ליצירת קשר, והשניים החלו להתכתב בוואטסאפ, כשהנאשם משתמש במספר הטלפון האפליקטיבי +15399991900 לצורך הסוואה. הנאשם ביקש מה’, כביכול בשם קים, לשלוח לו תמונות, תוך הבטחה כי ימחק כל תמונה שתשלח, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. עוד הבטיח לה הנאשם כי יערוך לה “בוק”, יממן לה מאמן אישי ותזונאית, וישלם לה עבור צילומי דוגמנות. כתוצאה ממצג השווא, נאותה ה’ לבקשתו ושלחה לו תמונות שלה בלבוש מלא, תמונות שלה בבגד ים, וכן תמונות של אחותה הגדולה בת ה – 18, בבגד ים. בנוסף, ולבקשתו, שלחה לו ה’ את מידותיה.
  4. לאחר קבלת התמונות, כתב הנאשם לה’ שהיא מהממת, והציע לשלוח לה הלבשה תחתונה של “ויקטוריה סיקרט”. בהמשך, ביקש הנאשם מה’, בשם קים כביכול, כי תשלח לה, לצורך האודישן, צילומי גוף בתחתונים וחזייה או גוזייה, כדי שתוכל לראות את נתוניה, וזאת לשם גירוי וסיפוק מיני. ה’ נאותה לבקשה, צילמה עצמה בתחתונים ובחזייה ששאלה מאחותה הגדולה, ושלחה לנאשם את התמונות. הנאשם החמיא לה’ על גופה, כביכול בשם קים, וכתב לה שעליה להרגיש איתה בנוח “עד הסוף” אם היא רוצה אותה כסוכנת שלה. עוד כתב לה, כי מתוך 20 בנות שבחנה היא היחידה שמתאימה בינתיים. בהמשך, ביקש ממנה הנאשם, כביכול בשם קים, לשלוח לו תמונות עירום שלה, בתואנה כי עליה לוודא שהחזה שלה מתאים לצילומים, ולבדוק אם יש לה שיער באיבר המין, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני.
  5. לאחר הפצרות והבטחה מצידו והבטחה כי ימחק את התמונות, נעתרה ה’ לבקשתו של הנאשם, צילמה עצמה בעירום מלא, בביתה, מזוויות שונות, ושלחה לו את התמונות. בתגובה, החמיא לה על הנאשם, כביכול בשם קים, על ישבנה ועל החזה שלה. בנוסף, במהלך ההתכתבות הבטיח לה הנאשם, כביכול בשם קים, כי יצלם אותה לטלוויזיה, ולקליפים, ואף יערוך לה בוק משותף עם חברתה ד’. כן הפציר בה הנאשם, כי תשכנע את חברתה ד’ להצטלם בעירום, וה’ עשתה כמבוקשו.
  6. במהלך המתואר לעיל, שלח הנאשם לה’ תמונות וסרטון של הדוגמנית הגרמניה בעירום, כשהיא נוגעת באיבר מינה, מחדירה לאיבר מינה מברשת, והורה לה להצטלם באותו אופן, ובתנוחות שונות. משסירבה להחדיר חפץ לאיבר מינה, הציע לה הנאשם לגעת באיבר המין, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני. הנאשם כתב לה’, כביכול בשם קים, כי אין לה מה להתבייש, וכי הכל יימחק, והציע לה לצלם את עצמה בשעות הלילה. כתוצאה ממצג השווא, נאותה ה’ להפצרותיו של הנאשם, צילמה עצמה בוידאו, כשהיא בעירום מלא, ונוגעת באיבר מינה, ושלחה את הסרטון לנאשם בוואטסאפ.
  7. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לה’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, ניסה, במרמה, לגרום לה לבצע בעצמה מעשי אינוס, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של ה’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. נסיון אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק + סעיף 25 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: החוק).
  4. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  5. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  6. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום שישי  (פל”א 115238/18 מרחב שומרון) רותם יסעור

  • העובדות:
  1. בתאריך 17.2.18, או בסמוך לכך, יצר הנאשם קשר עם ו’ קטינה ילידת 21.7.08 (להלן: “ו'”) שהיתה כבת 9.5 שנים באמצעות חשבון האינסטגרם שפתח בשם levian”“, כשהוא מתייצג בכזב בשם “קלי”, דוגמנית וסוכנת דוגמנות כבת 27, והציע לה לדגמן עבורה (להלן: “קלי”). הנאשם הסביר לו’ כי תעבור אודישן בוואטסאפ, ואם תתאים תקבל בוק ועבודת דוגמנות.
  2. לאחר קבלת ההצעה הנ”ל, כתבה ו’ לנאשם כי תחשוב על זה, והנאשם כתב לה בתגובה: “אין צורך, מי שזה לא באמת החלום שלה אז לא צריך“. בהמשך, לאחר שכתבה שתשוחח עם הוריה כתב לה הנאשם: “אני מערבת הורים רק במידה ואת עוברת את האודישן אין סיבה לערב קודם“, והוסיף, כי אם תתקבל ישוחח עם הוריה. הנאשם שאל את ו’ לגילה והיא כתבה לו שהיא בת 10.
  3. בהמשך שלח הנאשם לו’ קישור לחשבון האינסטגרם “yaeliswissa14“, וכתב לה שיעל היא דוגמנית שלו, והיא יכולה לשוחח עמה. כן ביקש ממנה את מספר הטלפון הנייד שלה, על מנת שיוכלו להתכתב בוואטסאפ, ולערוך לה אודישן.
  4. כתוצאה ממצג השווא של הנאשם, מסרה לו ו’ את מספר הטלפון הנייד שלה, והם החלו להתכתב בוואטסאפ כשהנאשם משתמש בטלפון אפליקטיבי שמספרו 1538884603+.
  5. במהלך התקופה החל מיום 17.2.18 ועד ליום 10.3.18 (להלן: התקופה) התכתבה ו’ עם הנאשם, כשהוא מתייצג בכזב בשם קלי. במהלך ההתכתבות, כתב לה הנאשם שהוא בלונדון, וביקש ממנה, לצורך האודישן, לצלם את עצמה בבגד ים ולאחר מכן בעירום ולשלוח לו את התמונות, תוך הבטחה כי ימחק אותן, וזאת לשם גירוי וסיפוק מיני. כן ביקש הנאשם מו’ להחדיר אצבע ומברשת לאיבר מינה ולישבנה, הכל כביכול כדי להתקבל לצילומים.
  6. כתוצאה ממצג השווא, ובעקבות שכנועים מצד הנאשם, צילמה עצמה ו’ בביתה, בעירום מלא, בתנוחות שונות, לרבות בוידאו, ושלחה את התמונות והסרטונים לנאשם. בנוסף, ולבקשתו, החדירה ו’ אצבע לאיבר מינה ולישבנה, וזאת במספר הזדמנויות במהלך התקופה, וכן חיככה מברשת שיער באיבר מינה ובישבנה, בעודה מצלמת את המעשים בתמונות ובוידאו, ושלחה את התמונות והסרטונים לנאשם.
  7. לאחר קבלת חלק מהתמונות שצילמה ו’, ביקש ממנה הנאשם בכתב להחדיר את את האצבע עמוק יותר לאיבר מינה, ואף שלח לה תמונות של פלונית כשהיא בעירום, ומבצעת בעצמה מעשים דומים. הנאשם עודד את ו’ לחזור ולבצע חלק מהמעשים, כשהוא מבטיח לה שתשתתף בהפקות וצילומים, ואף ייעץ לה להשתמש בעזרים שיסייעו לה במידה וכואב לה.
  8. בהמשך, כתב הנאשם לו’ כי עליה לבצע מעשים דומים גם עם בנים, והציע לה להתאמן עם בן ואולי עם אחיה, כפי שעושה יעל סוויסה. ו’ כתבה לנאשם בתגובה כי אחיה בצבא, והנאשם השיב לה שלא תוכל להיות דוגמנית אם לא תתאמן על הדברים שעשתה עם אחיה, ושהיא חייבת לעשות את זה אחרת לא תתקבל.
  9. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לו’ לבצע בעצמה מעשה אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של ו’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) בנסיבות סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה – עבירה לפי סעיף 347(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  4. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  5. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  6. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום שביעי       יסמין מויאל 

  • העובדות:
  1. ז’ הינה קטינה ילידת 23.2.03 (להלן: “ז”).
  2. במחצית הראשונה של שנת 2018, במועד שאינו ידוע למאשימה, בהיותה כבת 15, גלשה ז’ באינסטגרם, נתקלה בדף שפתח הנאשם בשם “bikiniworld_design”, והחלה לעקוב אחר הדף. בסמוך לאחר מכן, שאל אותה הנאשם, באינסטגרם, האם היא מעוניינת להיות דוגמנית. לאחר שהשיבה לו בחיוב, ביקש ממנה את מספר הטלפון שלה, והיא מסרה לו.
  3. ביום 24.3.18, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל ז’ בוואטסאפ, כשהוא מתייצג בכזב כדוגמנית וסוכנת דוגמנות כבת 29 בשם לינוי (להלן: “לינוי”), ושאל אותה לגילה. ז’ השיבה לו שהיא בת 15. בהמשך, כתב לה הנאשם, במרמה, כביכול בשם לינוי, שיש לה ליין חדש של בגדי ים שהיא מנסה לשווק, כי היא התלהבה מאוד מהמראה של ז’, והציע לה, בכזב, לקחת חלק בקמפיין בגדי ים. עוד כתב לה הנאשם, בכזב, כי הוא נמצא כעת במיאמי, ולכן יש לו מספר טלפון בינלאומי, וכי אין ביכולתו להתקשר אליה כיוון שהשיחות מאוד יקרות.
  4. במהלך ההתכתבות ביניהם, שלח הנאשם לז’, לכאורה בשם לינוי, תמונות וסרטוני עירום של הדוגמנית הגרמניה, בפוזות שונות, ובעודה מבצעת בעצמה מעשי אוננות, מחדירה לאיבר מינה חפצים שונים, וביקש ממנה להצטלם באופן דומה, ולגעת בחזה שלה תוך כדי המעשים, וזאת לשם גירויו וסיפוקו המיני. הנאשם כתב לז’, בכזב, כי הצילומים נדרשים על מנת לוודא שהיא מתאימה לדגמן בגדי ים.
  5. כתוצאה ממצג השווא, ומהפצרותיו החוזרות ונשנות של הנאשם, בהאמינה כי היא מתכתבת עם סוכנת דוגמנות, צילמה עצמה ז’ בהזדמנויות שונות, בלבוש תחתון, לאחר מכן בעירום חלקי ולבסוף בעירום מלא, ושלחה את התמונות והסרטונים לנאשם. בהמשך, צילמה ז’ את עצמה בעירום, לרבות בוידאו, כשהיא מחדירה אצבעות לאיבר מינה, ובמקרים אחרים כשהיא מחדירה מברשת שיער לאיבר מינה. את התמונות והסרטונים שלחה ז’ לנאשם.
  6. עוד במהלך ההתכתבות ביניהם, שהתקיימה ברובה בשעות הלילה, שידל הנאשם את ז’ לשכנע חברות שלה, קטינות, שידגמנו עבורו, ואף ביקש שתגייס עבורו קטינות בנות 10. לצורך כך, וכדי לרכוש את אמונה, כתב הנאשם לז’ שהיא מהממת ומדהימה, הבטיח לה, בכזב, כביכול בשם לינוי, כי תהיה הדוגמנית הראשית שלה, כי תופיע בקליפים של אמנים ידועים כגון סטטיק ובן אל, כי תקבל 2000 ₪ עבור כל הפקה בה תשתתף, וכי תוכל להשאיר אצלה את כל בגדי הים. כמו כן, שיתף אותה הנאשם בסיפורים אישיים שבדה, כביכול בשם לינוי, לרבות סיפורים על יחסי מין שקיימה לינוי בהיותה קטינה. הנאשם ביקש מז’ לומר לחברותיה, בכזב, כי היא עובדת עם לינוי זה מכבר, כי נפגשה עם לינוי בהפקות אופנה, כי לינוי אנושית ונותנת יחס מפנק, וכי ניתן לסמוך עליה. עוד ביקש ממנה הנאשם לשכנע את אותן קטינות לצלם עצמן בעירום, ולשלוח לו את התמונות, ואף התחייב לשלם לה אחוזים בגין כל קטינה שתדגמן עבורו. את מעשיו אלו עשה הנאשם לשם גירוי וסיפוק מיני.
  7. בנוסף, הנאשם שלח לז’ תמונות עירום שקיבל משתי הקטינות יד’ (אישום 14) ו – טו’ (אישום 15) ללא ידיעתן או הסכמתן, כביכול על מנת שתחווה דעה, וכן ביקש ממנה לשלוח לו תמונות שלה מקיימת יחסי מין עם החבר שלה, אך היא סירבה. עוד שלח לה הנאשם, בשם לינוי, בוואטסאפ, תמונות עירום של גבר וטען כי מדובר באח של לינוי, וכי היא מקיימת עמו יחסי מין.
  8. במהלך החודשים מרץ-אפריל 2018, או בסמוך לכך, בהאמינה כי היא מתכתבת עם סוכנת דוגמנות, נאותה ז’ לסייע לנאשם ולגייס בנות נוספות שידגמנו עבור לינוי. לצורך כך, פרסמה ז’ את עמוד האינסטגרם של הנאשם, בסטורי שלה, ובהמשך אף פתחה עבורו חשבון אינסטגרם בשם “models of linoy“, אך לא יצרה קשר עם קטינות אחרות באמצעותו. באופן האמור לעיל הפך הנאשם את ז’ לכלי בידיו, וניצל את תמימותה במטרה לרכוש את אמונן של קטינות נוספות בהן פגע, ולהביא לסיפוקו המיני. בין היתר, מסר הנאשם את מספר הטלפון של ז’ לחלק מן קטינות, והיא אישרה בשיחה עימן כי פגשה את לינוי וכי אפשר לסמוך עליה, הכל כפי שיפורט באישומים להלן.
  9. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לז’ לבצע בעצמה מעשה אינוס ומעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של ז’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) בנסיבות סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  4. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום שמיני (אוריאן טואטי פל”א..125641/18 יחידת 105)

 

  • העובדות:
  1. בתאריך 6.8.17, או בסמוך לכך, יצר הנאשם קשר עם ח’, קטינה ילידת 31.10.03 (להלן:”ח'”) בהיותה כבת 13.5 שנים, באמצעות חשבון אינסטגרם שפתח בשם “ella models“. הנאשם התייצג בכזב, בכתב, בפני ח’ בשם “אלה”, בעלת סוכנות דוגמנות, כתב לה שהיא יפה, והציע לה לדגמן עבורה (להלן: “אלה”). הנאשם שלח לח’ מספר טלפון אפליקטיבי 15399991900+ לצורך התכתבות, והשניים החלו להתכתב בוואטסאפ, ועשו כן במשך כשלושה שבועות.
  2. במהלך ההתכתבות בוואטסאפ, כתב הנאשם, בכזב, לח’ כי הוא בלונדון, וביקש ממנה לשלוח לו תמונות שלה באמצעות הוואטסאפ. הנאשם שלח לח’ תמונות וסרטוני עירום של בחורה כבת 20, שהופיעה בפרופיל החשבון הפיקטיבי שפתח על מנת לרכוש את אמונה ולעודד אותה לשלוח לו תמונות דומות, וכתב לה שהתמונות נדרשות משום שמדובר בצילומים של בגדי ים, והתחייב למחוק את התמונות לאחר קבלתן. הנאשם עשה כן לצורך גירוי וסיפוק מיני.
  3. כתוצאה ממצג השווא והפצרותיו של הנאשם, ובהאמינה שהיא מתכתבת עם סוכנת דוגמנות, צילמה עצמה ח’ תחילה בלבוש חלקי ובהמשך בעירום, במספר הזדמנויות, בתנוחות שונות, ושלחה את התמונות לנאשם.
  4. בסמוך לאחר המתואר, ביקש הנאשם מח’ לצלם עצמה כשהיא שוכבת על הגב ומפשקת רגליים, ולהחדיר לאיבר מינה חפץ בצורת מקל. הנאשם כתב לח’, בכזב, כי הכוכבים סטטיק ובן אל אהבו את התמונות שלה, ואף הבטיח לשלם לה אלפי שקלים עבור כל קמפיין שבו תשתתף.
  5. כתוצאה ממצג השווא, החדירה ח’ לאיבר מינה, בהיותה בביתה, מספר פעמים, ידית של מברשת שיער, בעודה מצלמת את עצמה בוידאו, כשהיא בעירום מלא. בסמוך לאחר מכן, שלחה ח’ את הסרטונים לנאשם. בתגובה, ביקש ממנה הנאשם להמשיך ולהחדיר לאיבר מינה חפצים נוספים, אך היא סירבה. כן ביקש ממנה הנאשם לצלם עצמה כשהיא מחדירה אצבע לפי הטבעת שלה ולשלוח לו את הסרטון. כתוצאה ממצא השווא, והבטחותיו של הנאשם, צילמה עצמה ח’ כשהיא מחדירה אצבע לפי הטבעת שלה ושלחה את התמונה לנאשם.
  6. לאחר שביקשה לסיים את ההתכתבות, כתב הנאשם לח’, כביכול בשם אלה, שהיא מאוכזבת ממנה, וכבר דיברה עם הרבה צלמים עבורה.
  7. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לח’ לבצע בעצמה מעשי אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של ח’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בקטינה בהסכמה שהוגשה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה – עבירה לפי סעיף 347(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. גרם מעשה מגונה בקטינה בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(א) בנסיבות סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  4. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  5. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום תשיעי    אלינה שפירא!

  • העובדות:
  1. ט’ הינה קטינה ילידה 24.4.05 (להלן: “ט'”).
  2. במהלך יולי 2018 או בסמוך לכך, יצר הנאשם קשר עם ט’, בהיותה כבת 13.5 שנים, באמצעות חשבון אינסטגרם כשהוא מתייצג בכזב, בכתב, בשם “ענבל”, בעלת סוכנות דוגמנות בת 25 והציע לה לדגמן עבורה ובתמורה תקבל בגדי ים, ותופיע בקטלוג בגדי ים. הנאשם ביקש כי ט’ תעבור אודישן בוואטסאפ והשניים החלו להתכתב בוואטסאפ כשהנאשם משתמש במספר האפליקטיבי 12675518535+.
  3. במהלך ההתכתבות בוואטסאפ, ביקש הנאשם מט’ כי תשלח לו תמונות שלה בחזייה ותחתונים, וכי תצלם עצמה מכל הזוויות, על מנת שיבדוק את מידותיה, הכל לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא צילמה עצמה ט’ בתחתונים וחזייה ושלחה את התמונות לנאשם. בהמשך, לאחר שכתבה לו שהיא בכיתה ז’, ביקש הנאשם מט’ כי תצלם עצמה בעירום וטען, בכזב, כי התמונות נדרשות לצורך המידות, הכל לשם גירוי וסיפוק מיניים. על מנת לרכוש את אמונה שלח לה הנאשם תמונות עירום, כביכול של הסוכנת ענבל, ומחק אותן לאחר מכן. הנאשם כתב לט’, בכזב, כי היא יכולה למחוק את התמונות שהיא שולחת לו לאחר השליחה, וכי התמונות תימחקנה גם אצלו. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה ט’ בעירום חלקי ומלא, ושלחה את התמונות לנאשם. הנאשם הוסיף וביקש מט’ לצלם את איבר מינה, וכתב לה שזה החלק הכי חשוב.
  4. בסמוך לאחר המתואר לעיל, ביקש הנאשם מט’ לצלם עצמה כשהיא מחדירה לאיבר מינה אצבע, מלפפון וחפצים שונים כשהוא כותב לה בכזב, כי מעשים אלו יגבירו את התפתחותה, זאת לאחר שכתבה לו שהיא בת 13 בלבד. כתוצאה ממצג השווא, ובהאמינה כי תוכל למחוק את התמונות לאחר מכן, צילמה עצמה ט’ כשהיא מחדירה אצבע ומלפפון לאיבר מינה, לרבות בוידאו, ושלחה לנאשם את התמונות והסרטונים. בהמשך, ובעקבות הפצרותיו של הנאשם אשר כתב לה שהיא הדוגמנית הכי חשובה שלו, החדירה ט’ לאיבר מינה דאודורנט וויברטור, כשהיא מצלמת עצמה בוידאו, בהתאם להנחיותיו, ושלחה לנאשם את הסרטונים.
  5. עוד במהלך ההתכתבות הורה הנאשם לט’ לצלם עצמה כשהיא מחדירה אצבע לפי הטבעת שלה, וכתוצאה ממצג השווא היא עשתה כן, ושלחה את התמונה לנאשם.
  6. במהלך ההתכתבות שאל הנאשם את ט’ אם תוכל למצוא לו בנות נוספות שיכולות להתאים לדוגמנות, והציע כי ישלם לה 1000 ₪ על כל אחת שתתאים. כאשר ביקשה להפסיק לצלם עצמה מאוננת כתב לה הנאשם שהיא לא רצינית ומאכזבת אותו, וביקש כי תצלם עצמה כשהיא מחדירה חפצים שונים לאיבר המין ולפי הטבעת בו זמנית, אך היא סירבה.
  7. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לט’ לבצע בעצמה מעשי אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של ח’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) בנסיבות 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה – עבירה לפי סעיף 347(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  4. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  5. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  6. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום עשירי          מילנה שיפשה

 

  • העובדות:
  1. י’ הינה קטינה ילידת 23.7.06 (להלן:”י'”) כבת 11.5 שנים. במועד שאינו ידוע למאשימה, במהלך החודשים ינואר- מרץ 2018, נתקלה י’ בעמוד האינסטגרם של הנאשם בשם “bikiniworld_design” והחלה לעקוב אחריו.
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, במהלך שנת 2018, פנה הנאשם אל י’, באמצעות חשבון האינסטגרם, כשהוא מתייצג בכזב בשם “לינוי”, סוכנת דוגמנות כבת 29 (להלן: “לינוי”), וביקש כי תפרסם את העמוד שלו באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, והיא נאותה לבקשה, צילמה את העמוד ותייגה אותו בחשבונה. למחרת, פנה הנאשם לי’, כשהוא מתייצג בכזב בשם לינוי, והציע לה לדגמן עבורה. כן הציע לה הנאשם, לכאורה בשם לינוי, כי ישלח לה בגד ים שתעצב עבורה, וביקש לקבל את מספר הטלפון הנייד שלה. י’ נאותה להצעה, וכתוצאה ממצג השווא מסרה לנאשם את מספר הטלפון הנייד שלה, והם החלו להתכתב בוואטסאפ.
  3. במהלך ההתכתבות הוואטסאפ, ביקש הנאשם מי’ לשלוח לו את מידותיה וכן את גילה, והיא השיבה שהיא בת 13, ושלחה לנאשם את המידות. בהמשך, ביקש ממנה הנאשם לצלם את עצמה בבגד ים ולשלוח לו את התמונות, כביכול על מנת שיתאים עבורה בגד ים, וזאת לשם גירוי וסיפוק מיני. י’ נאותה לבקשת הנאשם, צילמה את עצמה בבגד ים, מזוויות שונות, ושלחה את התמונות לנאשם.
  4. לאחר קבלת התמונות, ביקש הנאשם מי’, כשהוא מתייצג בכזב בשם לינוי, כי תשלח לו תמונות שלה בחזייה ותחתונים, בתואנה כי עליו לראות את המבנה שלה, ובעודו מחמיא לה שהיא יפה, ועוד ביקש כי תצטלם עם חוטיני, רצוי בוידאו. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים. י’ כתבה לנאשם כי הוריה לא יאשרו לה לעשות כן, ובתגובה הציע לה הנאשם למחוק את התמונות מיד לאחר השליחה. בסמוך לאחר מכן, וכתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה י’ בתחתונים וגוזייה, ושלחה את התמונות לנאשם.
  5. בהמשך, כתב הנאשם לי’, כשהוא מתייצג בכזב בשם לינוי, כי היות ובגד הים לבן, עליה להצטלם בעירום כדי שיתרשם מכל המראה שלה, ויוודא שהשפתיים של איבר מינה אינן בולטות. על מנת לרכוש את אמונה שלח לה הנאשם תמונות וסרטוני וידאו של הדוגמנית הגרמניה בעירום מלא, ובתנוחות שונות, כשהוא טוען בכזב כי מדובר בלינוי, וביקש ממנה להצטלם באופן דומה, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. בסמוך לכך, שלח הנאשם לי’ תמונות של איבר מינה של הדוגמנית הגרמניה, לרבות צילומי אקטים מיניים שביצעה כמו החדרת אצבעות לאיבר המין. לאחר שליחת התמונות, ביקש הנאשם מי’ כי תצלם עצמה כשהיא מחדירה שתי אצבעות לאיבר מינה, ותשלח לו את התמונות על מנת שיעצב עבורה בגד ים מתאים, ויבדוק עד כמה היא מפותחת. הנאשם הציע לי’ לשים רוק על האצבעות כדי שלא תחוש בכאב.
  6. כתוצאה ממצג השווא, ובהאמינה כי מדובר בסוכנת דוגמנות, צילמה עצמה י’ בביתה בעירום מלא, לרבות בוידאו, מזוויות שונות, ושלחה את הסרטון והתמונות לנאשם. בנוסף, צילמה עצמה מ.ש. בוידאו, כשהיא בעירום, ומחדירה אצבע לאיבר מינה מספר פעמים, ושלחה את הסרטון לנאשם. בתגובה, הנאשם כתב לי’ כי זה מושלם וביקש כי תצלם פעם נוספת, מקרוב יותר.
  7. בשלב זה, החליטה י’ לנתק את הקשר עם הנאשם וכתבה לו שאמה לא מרשה לה להמשיך בהתכתבות עמו.
  8. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לי’ לבצע בעצמה מעשה אינוס ומעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של י’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) בנסיבות סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  4. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  5. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

אישום אחד- עשר (אלה זוהר, רמת השרון) אין תמונות ובהודעה שותקת ורוצה הביתה אבל מההתכתבות עולה ששלחה לו תמונות שהחדירה אצבעות

א.                  העובדות:
  1. יא’ הינה קטינה ילידת 9.2.2004 (להלן: “יא'”). במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה באוגוסט 2017, או בסמוך לכך, בהיותה כבת 13.5, פנה הנאשם ליא’ באינסטגרם כשהוא מתחזה לסוכנת דוגמנות בשם אלה, הנמצאת בחו”ל, והציע לה לדגמן.
  2. בסמוך לאחר מכן התכתב הנאשם עם יא’ בוואטסאפ, לצורך עריכת אודישן, כשהוא משתמש במספר הטלפון האפליקטיבי 15399991900+, בכדי להסוות את זהותו. הנאשם שלח ליא’ תמונות של בגדי- ים שטען, בכזב, כי הוא עיצב, וביקש ממנה לצלם עצמה ולשלוח לו את התמונות. הנאשם הבטיח ליא’ כי יעשה לה בוק מושלם. הנאשם עשה כן לשם גירויו וסיפוקו המיני.
  3. עוד במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מיא’ כי תצלם עצמה בעירום וכי תחדיר אצבעות לאיבר מינה. בהסתמך על מצג השווא של הנאשם, צילמה עצמה יא’ בעירום, בין היתר בעודה מחדירה אצבעות לאיבר מינה, ושלחה את התמונות לנאשם.
  4. למחרת ההתכתבות המפורטת לעיל, ביקש הנאשם מיא’ להתקדם עם האודישן והפציר בה כי תגלח את איבר מינה ותצלם את עצמה כשהיא מאוננת, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. בתגובה כתבה לו יא’: “אם את רוצה לעשות לי אודישן בלי התמונות המיניות אני יותר מאשמח אבל לצלם את מה שצילמנו אתמול אני לא מוכנה שוב”. הנאשם כתב ליא’ כי אוננות מסייעת להתפתחות של הגוף, וכן הבטיח לה כי ישלח לה מוצרי איפור והלבשה תחתונה. עוד כתב לה הנאשם כי חשוב שהיא תאונן, ושאל אותה אם יש ברשותה מלפפון או מברשת. יא’ כתבה לנאשם כי רק לאחר שתקבל את האיפור תמשיך להצטלם.
  5. במהלך ההתכתבות בין הנאשם ליא’, פתח הנאשם חשבון פייסבוק פיקטיבי בשם Ella Gold, ורשם את מספר הטלפון הנייד של יא’ בפרטי החשבון לצורך אימות. כתוצאה מכך, קיבלה יא’ לטלפון הנייד שלה קוד אימות, אותו מסרה לנאשם לבקשתו.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם ליא’ לבצע בעצמה מעשה אינוס ומעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מהות המעשה ומיהות העושה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של יא’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) בנסיבות סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  4. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  5. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום שנים עשר הילה רווח – תל אביב

א.                  העובדות:
  1. יב’ הינה קטינה ילידת 2.2.07 (להלן: “יב'”).
  2. במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, במהלך החודשים יולי-אוגוסט 2018, פנה הנאשם אל יב’ באמצעות אפליקציית הוואטסאפ, כשהוא משתמש במספר הטלפון האפליקטיבי 12677948379+, והתייצג בכזב כסוכנת דוגמנות בשם ענבל. הנאשם הציע ליב’ ללהק אותה להפקות שונות, ולצורך כך כתב לה בכזב, שעליה לעבור אודישן. יב’ ביקשה לשתף את הוריה אך הנאשם בתגובה כתב לה: “אני קודם עושה אודישן ואם תתאימי נערב את ההורים….“.
  3. במהלך ההתכתבות ביניהם, ולצורך האודישן, ביקש הנאשם מיב’ לצלם עצמה בבגדים תחתונים ולשלוח לו את התמונות, וזאת לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא, נאותה יב’ לבקשתו, צילמה עצמה בגוזייה ותחתונים ושלחה לו את התמונות. בהמשך, ביקש ממנה הנאשם להצטלם עבורו בעירום לרבות בוידאו, ועל מנת לשכנע אותה לעשות כן שלח לה תמונות של הדוגמנית הגרמניה בעירום, כשהוא טוען בכזב כי זו ענבל וכי היא נמצאת כעת בניו יורק. הנאשם עשה כן לשם גירויו וסיפוקו המיני, ועוד כתב ליב’ כי כל הבנות מצטלמות עבורו באופן זה. הנאשם הפציר ביב’ שוב ושוב לעשות כבקשתו והבטיח לה שזה הדבר האחרון שהוא צריך ממנה בשביל הבוק, וכי ימחק את התמונות. הנאשם דחק ביב’ לעשות כן בשעות הלילה, בשירותים, כשאביה ישן, בתואנה שלמחרת יהיה עסוק בהפקות רבות ובקליפים. עוד כתב לה בכזב, כי הוא מחפש דוגמנית לעונה של חדשה של סדרת ילדים ידועה בטלוויזיה.
  4. כתוצאה ממצג השווא והפצרותיו של הנאשם, נאותה יב’ למבוקשו, צילמה עצמה בעירום בתנוחות שונות ושלחה לנאשם את התמונות והסרטונים.
  5. בסמוך לאחר מכן, ביקש הנאשם מיב’ לצלם עצמה בוידאו כשהיא מחדירה אצבעות ומברשת שיער לאיבר מינה, וזאת כביכול במטרה לוודא שהיא מפותחת מספיק לצורך צילומי סדרה בכיכובה של השחקנית ‘נועה קירל’. הנאשם כתב ליב’: “שימי מלא שמן גוף מאמי על היד והכוס“. משניסתה לעשות כן, כתבה לו יב’ כי כואב לה, והנאשם השיב לה: ” אני יודעת אבל את חייבת להתגבר על הכאב בהתחלה כואב ועובר… וסרטון ארוך, לא עשר שניות”. בהמשך כתב לה הנאשם: “תשימי את הישבן מול המצלמה ותכניסי את המברשת“. כתוצאה ממצג השווא, בהאמינה כי היא מתכתבת עם סוכנת דוגמנות, צילמה עצמה יב’ בהזדמנויות שונות, בעירום, כשהיא מחדירה אצבע לאיבר מינה ושלחה את התמונות לנאשם.
  6. בהמשך ביקש הנאשם מיב’ כי תצלם את עצמה כשהיא מחדירה אצבע לפי הטבעת שלה, ותשלח לו את התמונה. כתוצאה ממצג השווא צילמה עצמה יב’ כשהיא מחדירה אצבע לפי הטבעת שלה, ושלחה את התמונה לנאשם.
  7. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם ליב’, ביודעו שהיא קטינה, לבצע בעצמה מעשי אינוס, מעשה סדום ומעשים מגונים, בהסכמתה שהושגה במרמה לגבי מיהות העושה ומהות המעשה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של יב’ לעשיית פרסום תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) בנסיבות סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה – עבירה לפי סעיף 347(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  3. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק.
  4. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  5. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  6. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום שלושה-עשר (מעיין אלעד)
א.                  העובדות:

 

  1. יג’ הינה קטינה ילידת 4.8.2003 (להלן: “יג'”). במועד שאינו ידוע למאשימה, בתחילת חודש יולי 2018, טרם מלאו לה 15, שמעה יג’ מחברתה על עמוד אינסטגרם בנושא עיצוב בגדי ים בשם ‘”perfect_shape_bikini” והחלה לעקוב אחריו. בסמוך לכך, שלחה פנייה באינסטגרם והנאשם השיב לה.
  2. הנאשם התחזה בפני יג’ בכתב כמעצבת בגדי ים בשם ענבל, והציע לה בכזב לדגמן עבורה. לאחר שהשיבה לו בחיוב, מסר לה הנאשם את מספר הטלפון האפליקטיבי 12675518535+ לצורך התכתבות בוואטסאפ ועריכת אודישן, והשניים החלו להתכתב. יג’ מסרה לנאשם כי היא בת 15.
  3. במהלך ההתכתבות, ולצורך האודישן כביכול, ביקש הנאשם מיג’ כי תשלח לו תמונות של פניה, תמונות של גופה בבגד ים, בתחתונים וחזייה ובהמשך תמונות בעירום על מנת להתאים עבורה בגדי ים, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיניים. לשם הדגמה, שלח הנאשם ליג’ תמונות וסרטונים של הדוגמנית הגרמניה כשהיא עירומה, ומבצעת בעצמה מעשים מגונים, והציג אותה בכזב כענבל. הנאשם ביקש מיג’ למחוק את התמונות לאחר קבלתן, וזאת על מנת לעורר בה אמון. כן ביקש ממנה הנאשם להבליט את ישבנה בתמונות, להצטלם עבורו בפישוק, וכתב לה ש”הגוף הוא מה שחשוב“.
  4. במהלך ההתכתבות, אשר התבצעה על פני כחודש ימים, וכדי לשכנע אותה לבצע את מבוקשו, הבטיח הנאשם ליג’ בכזב כי ישלב אותה בהפקות רבות, בין היתר בקליפ של הכוכבים סטטיק ובן אל, ואף כתב לה כי יש לה יתרון על פני מתמודדות אחרות וכי החזה שלה מושלם. כן הבטיח לה בכזב כי תהיה הדוגמנית הראשית שלו ותרוויח אלפי שקלים.
  5. עוד במהלך ההתכתבות פנה הנאשם אל יג’, מטלפון אפליקטיבי שמספרו 12675204974+, כשהוא מתחזה לקורל, כביכול מנהל העובד בחברה של ענבל ואחראי על ההפקות, והפציר בה לשלוח לו תמונות עירום דומות לאלו ששלחה לענבל, וזאת לשם גירוי וסיפוק מיניים. הנאשם החמיא ליג’, בשם קורל כביכול, בכותבו לה שהיא מושלמת, ומצטלמת באופן סקסי, והציע לה לקיים עמו קשר רומנטי אך היא סירבה. כתוצאה ממצג שווא זה של הנאשם, שלחה לו יג’ תמונות נוספות שלה בבגד ים ובעירום. במקביל, התכתב הנאשם עם יג’ כשהוא מתחזה לענבל, ושידל אותה לשלוח לקורל תמונות נוספות, הכ ללשם גירוי מיני. הוא הוסיף וכתב לה הוסיף כי קורל מושלם ויש לו “זין ענקי“. יג’ כתבה לנאשם שבקרוב ימלאו לה 15 שנה.
  6. כתוצאה ממצג השווא, והפצרותיו של הנאשם, צילמה עצמה יג’ בבגד ים ובעירום מלא, בתנוחות שונות, ושלחה את התצלומים לנאשם בוואטסאפ. בהמשך, ביקש ממנה הנאשם לצלם עצמה בעירום, כשהיא מחדירה לאיבר מינה אצבעות ובהמשך מברשת שיער, כביכול על מנת לבחון את התפתחותה. כתוצאה ממצג השווא, נאותה יג’ לבקשה, צילמה עצמה בחדר האמבטיה, כשהיא עירומה ומחדירה שתי אצבעות לאיבר מינה, וכן צילמה סרטון בעירום חלקי בו היא מחככת מברשת שיער באיבר מינה באופן המדמה אוננות, ושלחה את התמונות והסרטון לנאשם. לאחר ששלחה לנאשם את הסרטונים כתב לה הנאשם שתוותר על המברשת ותמשיך עם אצבעות בלבד.
  7. בנוסף, במהלך ההתכתבות, ביקש הנאשם מיג’ כי תפתח עבורו חשבון אינסטגרם, בתואנה שקשה לו לעשות כן מטלפון זר בחו”ל. כתוצאה ממצג השווא, יג’ נענתה לבקשה ופתחה עבור הנאשם חשבון באינסטגרם בשם “newface_models“. יג’ העבירה לנאשם את פרטי החשבון והוא החליף את הסיסמה. בנוסף שאל אותה הנאשם האם יש לה חברות שחולמות לדגמן כמוה, וביקש שתמליץ להן עליו תוך שהוא מבטיח לה שתקבל אחוזים מהרווחים שלהן.
  8. בשלב מסוים של ההתכתבות, בתאריך 31.7.18, או בסמוך לכך, התכתבו חוקרי המשטרה עם הנאשם, באמצעות הטלפון הנייד של יג’, כשהם מתחזים לה. במהלך התכתבות זו, ניסה הנאשם לשדל הנאשם את יג’ לשוחח עם הנפגעת כג’, להתייצג בפניה בכזב כדוגמנית הראשית של ענבל, ולנסות לשכנע את כג’ לבצע את האודישן עבור הנאשם. כן שלח לה הנאשם, בשם קורל, תמונות של הנפגעת כט’ (אישום 29) בחזייה ותחתונים ובחזה חשוף, ללא ידיעתה של האחרונה, תוך שהוא טוען שזו דוגמנית שצילם בסטודיו. לאחר שהחוקרים שלחו לנאשם תמונה של יג’ בבגד ים ביקיני, השיב הנאשם כי התמונות לא סקסיות מספיק, והן ילדותיות.
  9. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם ליג’ לבצע בעצמה מעשי אינוס ומעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות העושה ומהות המעשה, הטריד אותה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה והשתמש בגופה של יג’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

 

 

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהוגשה במרמה – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) בנסיבות סעיף 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  3. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  4. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום ארבעה עשר                      יטל אלמליח – קיסריה בעיית הגיל הגם שהגיוני שידע כי ג’סי יודעת

  • העובדות:
  1. יד’ הינה קטינה ילידת 5.8.03 (להלן: “יד'”). בתאריך 30.3.18, או בסמוך לכך, בהיותה כבת 14.5, שוחחה יד’ עם בת דודתה בת ה- 14, טו’ (להלן:”טו'”), עמה יצר הנאשם קשר כמפורט באישום החמישה עשר שלהלן, וזו סיפרה לה על סוכנת דוגמנות בשם לינוי, שמעוניינת לצלם אותן בבגדי ים.
  2. לאחר שבת דודתה טו’ מסרה לנאשם את מספר הטלפון של יד’, יצר הנאשם קשר עם יד’, והתייצג בפניה בכזב, בכתב, כסוכנת דוגמנות בשם לינוי. יד’ החלה לעקוב אחר עמוד האינסטגרם של הנאשם בשם “bikiniworld_design“. בסמוך לכך, החל הנאשם להתכתב עם יד’ בוואטסאפ.
  3. לאחר המתואר לעיל, יצרה ז’ (מושא האישום השביעי) קשר עם יד’, התייצגה בפניה בשם “ג’סי” ואמרה לה, בכזב, ובהנחיית הנאשם, כי היא מכירה את לינוי, כי הצטלמה עבורה בעבר וניתן לסמוך עליה.
  4. במהלך ההתכתבות עם הנאשם, אשר התקיימה במהלך אפריל 2018, ביקש הנאשם מיד’, כביכול בשם לינוי, כי תשלח לו תמונות של פניה, והיא עשתה כבקשתו. בהמשך, ביקש ממנה הנאשם לצלם את עצמה בתחתונים וחזייה, ולשלוח לו את התמונות, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. הנאשם טען בכזב, ובכתב, כי התמונות דרושות לו כדי לעצב לה בגד ים, ושלח לה תמונות של הדוגמנית הגרמניה בלבוש תחתון, על מנת לשכנע אותה להצטלם באופן דומה. לאחר ששוחחה שוב עם בת דודתה, וכתוצאה ממצג השווא, כמו גם רצונה לדגמן ביחד עם טו’, נאותה יד’ לעשות כבקשת הנאשם, צילמה עצמה ממספר זוויות בחזייה ותחתונים, ושלחה לנאשם את התמונות. בתגובה, ביקש ממנה הנאשם לצלם עצמה שוב, כששערה אסוף, והיא צילמה עצמה בוידאו, בלבוש תחתון, תוך שהיא מסתובבת מול המצלמה. מיד לאחר מכן שלחה יד’ את הסרטון לנאשם.
  5. בסמוך לאחר המתואר לעיל, כתב הנאשם ליד’ כי כעת עליה לעבור לשלב הבא, בו עליה להצטלם עם תחתונים וללא חזייה, ושלח לה תמונות של הדוגמנית הגרמניה כשהיא חשופת חזה. הנאשם עשה כן לצורך גירוי וסיפוק מיני. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה יד’ בחזה חשוף, לאחר שהדביקה פלסטרים על פטמותיה. יד’ טשטשה את התמונות, ושלחה אותן לנאשם. בתגובה, כתב לה הנאשם כי היא חייבת להסיר את הפלסטרים, כיוון שלא ניתן לאמוד את מידותיה. יד’ החלה לחשוד בנאשם, אך לאחר שיחה שקיימה עם בת דודתה ועם ג’סי, במהלכה מסרו לה השתיים כי אף הן ביצעו את הוראותיה של לינוי, וטענו כי אין סיבה שלא לסמוך עליה, נחה דעתה והיא נאותה להמשיך בקשר עמו.
  6. כתוצאה ממצג השווא, ובעידודן של טו’ ו- ז’, צילמה עצמה יד’ עם חזה חשוף, ושלחה שתי תמונות כאמור לנאשם. בתגובה, כתב לה הנאשם, כי השלב הבא הוא להצטלם ללא תחתונים, וזאת לצורך גירויו וסיפוקו המיני. כעבור מספר ימים, בהאמינה כי מדובר בסוכנת דוגמנות, נאותה יד’ לבקשת הנאשם, צילמה עצמה בעירום מלא, ושלחה את התמונות לנאשם.
  7. לאחר המתואר לעיל, ביקש הנאשם מיד’ להמשיך לשלב הבא, ולצלם את איבר מינה, כשרגליה מפושקות. הנאשם הוסיף ושלח לה תמונה של הדוגמנית הגרמניה, בעירום מלא ובתנוחה דומה. יד’ סירבה לעשות כן, וניתקה קשר עם הנאשם.
  8. במהלך ההתכתבות בין הנאשם ליד’, אשר נסבה גם על עניינים אישיים, שיתפה יד’ את הנאשם בכך שהיא סובלת מהפרעת אכילה, והנאשם כתב לה בתגובה, כביכול בשם לינוי, כי גם לה היתה הפרעה דומה, ומה שעזר לה היה אוננות. עוד במהלך ההתכתבות, הביעה יד’ את חששה בפני הנאשם, כתבה לו שמדובר בהטרדה מינית, ובתגובה השיב לה כי הכל בהסכמה, וכי היא יכולה להפסיק מתי שבא לה.
  9. במהלך ההתכתבות ביניהם, וללא הסכמתה וידיעתה של יד’, שלח הנאשם תמונות שלה בעירום מלא וחלקי, לקטינה ז’, כביכול על מנת שהאחרונה תחווה את דעתה.
  10. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם ליד’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של יד’ לעשיית פרסומי תועבה.
  11. בנוסף, במעשיו המתוארים בסעיף 9 לעיל פרסם הנאשם תצלומים של יד’, המתמקדים במיניותה, בנסיבות בהן הפרסום עלול להשפילה או לבזותה ומבלי שניתנה הסכמתה לפרסום.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. נסיון למעשה מגונה במרמה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 + סעיף 25 לחוק.
  3. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  4. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 3(5א) + 5(א) סיפא לחוק למניעת הטרדה מינית, תשנ”ח-1998.
  5. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  6. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום חמישה עשר (עדן פילשטינסקי – פרדס חנה)

א.                  העובדות:

 

  1. טו’ הינה קטינה ילידת 24.12.2003 (להלן: “טו'”). במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, במרץ 2018, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל טו’ באינסטגרם כשהוא מתייצג בכזב בשם “לינוי”, מעצבת בגדי- ים, והציע לה, בכזב, לדגמן עבורו. טו’ הסכימה להצעה ולבקשת הנאשם מסרה לו את מספר הטלפון הנייד שלה כדי שימשיכו להתכתב בוואטסאפ.
  2. לאחר המתואר לעיל החלו הנאשם וטו’ להתכתב בוואטסאפ. הנאשם ביקש מטו’ לצורך האודישן, כי תשלח לו תמונות של פניה וכן של הגוף שלה בבגד ים, כשבין היתר הבטיח לה שיעשה לה בוק, וזאת לשם גירויו וסיפוקו המיני. כתוצאה ממצג השווא שלחה טו’ לנאשם תמונות של פניה, וכן תמונה שלה בבגד ים. בתגובה, ביקש הנאשם כי תשלח לו תמונה שלה כשהיא חשופת חזה, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. בתחילה סירבה טו’ לבקשתו אך בהמשך לאחר ששוחחה עם בת דודתה יד’, בת גילה, אשר היתה אף היא בקשר עם הנאשם כמתואר באישום הארבעה עשר, השתכנעה ונאותה לעשות את מבוקשו. טו’ צילמה עצמה מספר פעמים בתחתונים כשהיא חשופת חזה, ושלחה את התמונות לנאשם.
  3. בהמשך, ביקש הנאשם מטו’ כי תצלם עצמה בעירום מלא, ומשסירבה ביקש ממנה לשוחח עם סוכנת שלו בישראל בשם ג’סי, ומסר לה את הטלפון של ז’ מושא האישום השביעי. כן שלח לה הנאשם תמונות של לינוי כביכול, בעירום, כדי לעודדה לעשות כמבוקשו, כשבפועל שלח לה תמונות של הדוגמנית בתנוחות שונות, תוך שהיא מבליטה את איבר מינה. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיני. בעקבות מצג השווא, יצרה טו’ קשר עם ז’ והאחרונה מסרה לה, בהנחיית הנאשם, כי פגשה את לינוי וכבר עשו הפקה ביחד.
  4. כתוצאה ממצג השווא כאמור, צילמה עצמה טו’ בעירום, בתנוחות שונות, לרבות בוידאו, כשבחלקן היא מפשקת את רגליה, ושלחה את התמונות והסרטונים לנאשם.
  5. במהלך ההתכתבות ביניהם, וללא הסכמתה וידיעתה של טו’, שלח הנאשם תמונות שלה בעירום מלא, לקטינה ז’, כביכול על מנת שהאחרונה תחווה את דעתה.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לטו’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות העושה ומהות המעשה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של טו’ לעשיית פרסומי תועבה.
  7. בנוסף, במעשיו המתוארים בסעיף 5 לעיל פרסם הנאשם תצלומים של טו’ המתמקדים במיניותה, בנסיבות בהן הפרסום עלול להשפילה או לבזותה ומבלי שניתנה הסכמתה לפרסום.

 

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשן, התשל”ז-1977 (להלן: החוק).
  2. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  3. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 3(5א) + 5(א) סיפא לחוק למניעת הטרדה מינית, תשנ”ח-1998.
  4. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  5. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום שישה-עשר           אמירה סייד – חיפה

  • העובדות:
  1. בתאריך 16.2.18, או בסמוך לכך, יצר הנאשם קשר עם טז’, קטינה ילידת 26.8.03 (להלן: “טז'”) בהיותה כבת 14.5 שנים, באמצעות חשבון האינסטגרם שפתח בשם יעל סוויסה “yaeliswissa14“. בעודו מתייצג בכזב בשם יעל, מסר לה הנאשם שהוא מחפש דוגמניות עבור סוכנת דוגמנות בשם קלי. בהמשך, התכתב הנאשם עם טז’ באינסטגרם, באמצעות חשבון בשםlevian“, כשהוא מתחזה לסוכנת דוגמנות בשם קלי (להלן: “קלי”), והציע לה לעבור אודישן בוואטסאפ.
  2. במהלך ההתכתבות בין הנאשם לבין טז’, החל מהמועד הנ”ל ועד לתחילת מרץ 2018, מסרה האחרונה לנאשם את גילה, ומידותיה, וזאת לבקשתו. הנאשם טען בכזב, כי הוא בלונדון, ולכן האודישן יתקיים בוואטסאפ, וכתב לטז’: “החלק החשוב זה התמונות שאת צריכה לעשות בהתאם למה שאבקש ומשם נתקדם… תמונות פנים וגוף טבעיות בלי איפור או עריכה“. בתגובה, שלחה טז’ לנאשם מספר תמונות של פניה.
  3. בהמשך, ביקש הנאשם מטז’ לצלם את גופה בהלבשה תחתונה, ושלח לה תמונות של הדוגמנית הגרמניה כשהיא לבושה בתחתונים וחזייה, בתנוחות שונות, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני. הנאשם כתב לטז’, בכזב, כי הוא דוגמנית וסוכנת דוגמנות מזה 10 שנים, ומשביקשה ממנו לשוחח בוידאו צ’אט השיב לה: “אני בוחנת עשר בנות ביום, אם לכל אחת אשלח הקלטה..” עוד כתב לה הנאשם, שאין צורך לערב הורים בשלב זה.
  4. כתוצאה ממצג השווא, נאותה טז’ לבקשותיו של הנאשם, צילמה עצמה בגוזייה ותחתונים, ושלחה את התמונות לנאשם. לאחר מכן, ביקש ממנה הנאשם לצלם עצמה בחזייה במקום גוזייה, ומשכתבה לו שאינה יכולה לעשות כן, השיב לה: “תשמעי אם את באמת רוצה וזה החלום שלך את חייבת להשתחרר… כל דוגמנית צריכה לחשוף גוף לפחות באודישן”.
  5. בהמשך, שלח הנאשם לטז’ תמונות של הדוגמנית הגרמניה, בעירום, והפציר בה לשלוח לו תמונות דומות שלה, לכאורה כדי לוודא שהמבנה שלה מושלם, והכל לשם גירוי וסיפוק מיני. משהיססה, כתב לה הנאשם: “מאמי מבחינתי עברת זה השלב האחרון רק לוודא ואז נמשיך הלאה לבוק ועבודות” וכן: “את 90 אחוז בפנים… אוקיי אפשר רק בלי חזיה“. הנאשם המשיך והפציר בטז’ להצטלם בעירום, לצורך סיפוקו המיני, וכתב לה, בכזב, כי בקרוב יצלם קליפ ואם לא תזדרז, תפספס. לבסוף, וכתוצאה ממצג השווא, נאותה טז’ להפצרותיו, צילמה עצמה בעירום חלקי, ללא החזייה, ושלחה את התמונות לנאשם. בתגובה, כתב לה הנאשם כי החזה שלה נראה מושלם.
  6. בסמוך לאחר המתואר לעיל, ביקש הנאשם מטז’ לשלוח לו תמונות נוספות ואף סרטון וידאו שלה בעירום מלא, כדי שיראו אותה מכל הזוויות. הנאשם ניסה לשכנע את טז’ לעשות את מבוקשו, אך זו עמדה בסירובה ובתאריך 3.3.18 החליטה לנתק את הקשר עם הנאשם.
  7. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לטז’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של טז’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין, התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. הטרדה מינית עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  3. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  4. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום שבעה-עשר                     שלי לרמן  אריאל

  • העובדות:
  1. יז’ הינה קטינה ילידת 04.10.06 (להלן: “יז'”). במועד שאינו ידוע למאשימה באפריל 2018, או בסמוך לכך, בהיותה כבת 11.5, נתקלה ש.ל. בעמוד האינסטגרם של הנאשם בשם “bikiniworld_design” והחלה לעקוב אחריו.
  2. בסמוך למתואר לעיל, פנה הנאשם אל יז’, באמצעות חשבון האינסטגרם, כשהוא מתייצג בכזב בשם “לינוי כהן”, סוכנת דוגמנות כבת 20+ המתגוררת במיאמי (להלן: “לינוי”), והציע לה, במרמה, לדגמן עבורו. לאחר שמסרה לנאשם כי היא רק בת 11, כתב לה הנאשם שאין מניעה לדגמן בגילה. בהמשך, ביקש הנאשם מיז’ כי תשלח לו את מידותיה – גובה ומשקל, וכן ביקש כי תמסור לו את הטלפון הנייד שלה לצורך אודישן בוואטסאפ, וכתוצאה ממצג השווא, היא נאותה.
  3. בסמוך לאחר המתואר לעיל החלו השניים להתכתב באפליקציית וואטסאפ. בתחילה כתבה יז’ לנאשם שהיא לחוצה, וצריכה לבקש את רשות אמה, והנאשם בתגובה המליץ ליז’ לשוחח עם ז’, הקטינה מושא האישום השביעי, כשהוא מציג אותה, בכזב, כדוגמנית שלו, ומסר לה את מספר הטלפון של ז’ במטרה לרכוש את אמונה. יז’ יצרה קשר עם ז’ וזו מסרה לה, בכזב, ובהנחיית הנאשם, כי היא מדגמנת עבור לינוי ואף פגשה אותה. בסמוך לכך ביקש הנאשם מיז’ לצלם את עצמה ולשלוח תמונות של פניה ושל החזה שלה לצורך אודישן, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני, וז’ שכנעה אותה לעשות כן, בהבטיחה לה כי לינוי לא תפיץ את התמונות.
  4. כתוצאה ממצג השווא של הנאשם, ומשכנועיה של ז’, נאותה יז’ לבקשתו ושלחה לנאשם תמונות של פניה ושל החזה שלה. לאחר מכן, ביקש ממנה הנאשם לצלם עצמה שוב, בוידאו, בלבוש תחתון, וזאת לשם גירוי וסיפוק מיני. יז’ נאותה לבקשה, צילמה עצמה בוידאו בגוזייה ותחתונים ושלחה את הסרטון לנאשם.
  5. בהמשך, ביקש הנאשם מיז’ לשלוח לו תמונות של איבר מינה כשהוא טוען בכזב, כי התמונות נדרשות לצורך מידות, והבטיח לה כי לא יפיץ את התמונות, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. לאחר שכנועים מצד הנאשם, ובעקבות מצג השווא, נאותה יז’ לבקשתו, צילמה את איבר מינה ושלחה לנאשם את התמונות. בתגובה, ביקש ממנה הנאשם לצלם את איבר המין בפישוק רגליים, והיא נאותה לבקשתו, בעקבות מצג השווא, ושלחה לו את התמונה.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם ליז’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מהות המעשה ומיהות העושה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה והשתמש בגופה של יז’ ליצירת פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  3. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  4. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום שמונה- עשר פל”א 93453/18 מרחב לכיש   שי לי זרביב – אשקלון

א.                  העובדות:

 

  1. במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, במהלך חודש פברואר 2018, פנה הנאשם אל יח’, קטינה ילידת 8.7.2006 (להלן: “יח'”), באמצעות חשבון האינסטגרם “yaeliswissa14. הנאשם התייצג בכזב כילדה בשם יעל סוויסה, שאל את יח’ אם היא רוצה לדגמן, והציע לה להכיר את סוכנת הדוגמניות שלה בשם “קלי”. משנאותה להצעה שלח לה הנאשם קישור לעמוד האינסטגרם שבו התחזה כ”קלי”.
  2. בסמוך למתואר לעיל, פנתה יח’ אל הנאשם באמצעות האינסטגרם, לחשבון “Levian” בו התייצג הנאשם בכזב כסוכנת דוגמנות בשם קלי, אליו צירף תמונות של הדוגמנית הגרמניה בבגדי ים. הנאשם ביקש מיח’ את מספר הטלפון הנייד שלה לצורך אודישן לאחר שמסר לה כי יתכן ותופיע כרקדנית בקליפ של הכוכבים סטטיק ובן אל, והיא נאותה לבקשתו. יח’ מסרה לנאשם כי היא בת 11 וכן מסרה לו את מידותיה.
  3. הנאשם ויח’ החלו להתכתב באמצעות אפליקציית הוואטסאפ, כשהוא משתמש במספר הטלפון האפליקטיבי 15398884603+. הנאשם ביקש מיח’ כי תשלח לו תצלום של פניה והיא נאותה ושלחה לה. בסמוך לאחר מכן ביקש ממנה הנאשם, לכאורה בשם קלי, כי תשלח לו תמונות שלה בגוזייה ותחתונים, וזאת לשם גירוי וסיפוק מיני. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה יח’ בבגד ים ולאחר מכן בגוזייה ותחתונים ושלחה את התמונות לנאשם. כן צילמה עצמה יח’ רוקדת ושלחה לנאשם את הסרטון.
  4. לאחר המתואר לעיל ביקש הנאשם מיח’ כי תצלם עצמה בעירום ותשלח לו את התמונות, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני. כתוצאה ממצג השווא נאותה יח’ לבקשתו צילמה עצמה בעירום מלא ושלחה לו את התמונות. בהמשך, שלח לה הנאשם תמונות עירום של הדוגמנית הגרמניה בתנוחות שונות, וביקש כי תצלם עצמה באופן דומה. כן ביקש הנאשם מיח’ כי תפשק את רגליה בזמן הצילום וכי תגלח את איבר מינה והוסיף וכתב לה שהיא בוגרת ומפותחת. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים.
  5. במהלך ההתכתבות ביניהם, שאל הנאשם את יח’ אם היא מכירה עוד בנות שלדעתך שיתאימו לדוגמנות, והיא הציעה את חברתה ז’ מושא האישום השביעי ואף שלחה לז’ את מספר הטלפון של קלי על מנת שתיצור עמה קשר. הנאשם ביקש מיח’ כי תנחה את חברתה לשתף פעולה באודישן והוסיף: “אני מקווה שהיא כמוך ולא ביישנית”.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם ליח’ לבצע בעצמה מעשים מגונים בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות העושה ומהות המעשה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה והשתמש בגופה של יח’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :

 

  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  3. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  4. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1) לחוק.

 

אישום תשעה-עשר   רחל קזס – דימונה

  • העובדות:
  1. יט’ הינה קטינה ילידת 9.3.03 (להלן: יט'”).
  2. בתאריך 10.5.18 או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל יט’ באמצעות חשבון האינסטגרם הפיקטיבי “perfect_shape_bikinus“, כשהוא מתחזה לסוכנת דוגמנות בשם ענבל, המתגוררת במיאמי, והציע לה לפרסם את דף האינסטגרם שלו כשבתמורה הבטיח לה, בכזב, שתקבל בגד ים. יט’ נאותה לבקשתו ופרסמה את הדף בסטורי שלה.
  3. בסמוך לאחר מכן, שאל הנאשם את יט’ אם תרצה לעבור אודישן, והיא נאותה ומסרה לו, לבקשתו, את מידותיה וכן ציינה שהיא דתיה. בסמוך לאחר מכן החלו להתכתב בוואטסאפ, הנאשם ביקש מיט’ לשלוח לו תמונות שלה, והיא עשתה כן.
  4. לאחר המתואר לעיל, ביקש הנאשם מיט’ כי תצלם עצמה בחזייה ותחתונים ותשלח לו את התמונות, כביכול כדי לעצב עבורה בגדי ים, הכל לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה יט’ בחזייה ותחתונים ושלחה את התמונות לנאשם. הנאשם הוסיף וביקש מיט’ לחזור ולצלם עצמה בחזייה ותחתונים כשהוא מנחה אותה ביחס לצבע החזייה ולאופן הצילום, הכל לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה יט’ בחזייה ותחתונים, לרבות בוידאו, בהתאם להנחיותיו, ושלחה לנאשם את התמונות והסרטון.
  5. בהמשך, ביקש הנאשם מיט’ לשם גירוי וסיפוק מיני, כי תצלם עצמה בעירום, כביכול כדי שיתרשם ממידותיה. יט’ ביקשה תחילה לשוחח עמו בטלפון אך הנאשם כתב לה, בכזב, כי אין באפשרותו לעשות כן. עוד מסר לה, בכזב, כי בנות רבות הצטלמו עבורו באופן זה הכל כדי לעודדה להצטלם בעירום עבורו. בשלב זה, שיתפה יט’ את אמה במתרחש והאם החלה להתכתב עם הנאשם.
  6. הנאשם כתב לאמה של יט’, בכזב, כי בתה היא ילדה יפה, וכי הוא מעוניין שתדגמן עבורו, הכל כשהוא מתחזה לסוכנת ענבל. הוא הוסיף וכתב, כי מדובר בבגדי ים “צנועים”, היות וידע שהיא דתיה. עוד כתב לאם, בכזב, כביכול בשם ענבל, כי יש לו ילדה בגן, ואף הציע לה כי תדגמן בעצמה עבורו. החל משלב זה המשיכה יט’ להתכתב עם הנאשם מהטלפון הנייד של אמה.
  7. הנאשם חזר והפציר ביט’ כי תצטלם עבורו בעירום, ואף שלח לה תמונות של הדוגמנית הגרמניה בחזייה ותחתונים כדי לעודדה לעשות כן, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני. כתוצאה ממצג השווא צילמה עצמה יט’ בתחתונים כשהיא חשופת חזה, וכן בעירום מלא, צילמה את ישבנה ללא תחתונים, ושלחה לנאשם את התמונות והסרטון. לאחר כן מחקה יט’ את התמונות.
  8. בהמשך, ביקש הנאשם מיט’ לצלם עצמה בעירום ובפישוק רגליים, כביכול כדי לסייע לו לבחור את בגד הים המתאים לה, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. הנאשם שלח ליט’ תמונות עירום של הדוגמנית הגרמניה בהן הצטלמה באופן דומה, ואף כתב לה שאמה אישרה לה לשלוח לו תמונות כאמור. יט’ סירבה.
  9. במהלך ההתכתבות שאל הנאשם את יט’ אם יש לה חברות שירצו לדגמן עבורו אך היא השיבה שאינה יודעת.
  10. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם ליט’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, וייצר פרסום תועבה תוך שימוש בגופה של יט’.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  3. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום עשרים    ישהימבט ג’בר – תל אביב

א.                  העובדות:

 

  1. במהלך חודש יולי 2018, או בסמוך לכך, יצר הנאשם קשר עם כ’, קטינה ילידת 24.5.2003 (להלן: “כ'”), באמצעות חשבון האינסטגרם “perfect_shape_bikinis“. הנאשם התייצג בכתב, בכזב, כמעצבת בגדי ים בשם “ענבל” המתגוררת במיאמי (להלן: ענבל), והציע לכ’ להשתתף בקמפיין בגדי ים, בכפוף לאודישן באפליקציית הוואטסאפ. כ’ נאותה להצעה, ולבקשת הנאשם מסרה לו את מספר הטלפון הנייד שלה, וכן מסרה לו כי היא בת 15.
  2. הנאשם החל להתכתב עם כ’ בוואטסאפ באמצעות מספר הטלפון האפליקטיבי 12675518535+ וביקש מכ’ כי תשלח לו את מידותיה, וכן תמונות שלה. כ’ נאותה לבקשתו ושלחה לנאשם תמונות של פניה וגופה בלבוש מלא. בסמוך לאחר מכן, ביקש ממנה הנאשם, כביכול בשם ענבל, כי תצלם את עצמה בחזייה ותחתונים, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני, וכ’ נאותה לבקשה, צילמה עצמה בתחתונים וחזייה מזוויות שונות, ושלחה לנאשם את התמונות.
  3. בהמשך ההתכתבות ביניהם, ביקש הנאשם מכ’, כביכול לצורך האודישן, כי תצלם עצמה כשהיא חשופת חזה, ולשם הדגמה שלח לה תמונות של פלונית כאמור, והפציר בה להצטלם באותו אופן. הנאשם כתב לכ’, בכזב, שכולן מצטלמות כך עבורו, וכי בקרוב יצלם קליפ עם הכוכבים סטיק ובן אל ונראה לו שהיא תתאים. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה כ’ בחזה חשוף, ושלחה את התמונה לנאשם. בתגובה, החמיא לה הנאשם על החזה שלה.
  4. בסמוך לאחר מכן, דחק הנאשם בכ’ כי תשלח לו תמונות של הישבן שלה, כביכול כדי להתרשם מהמבנה שלה, אך היא סירבה וכתבה לו שאינה מרגישה בנוח לעשות כן. בתגובה כתב לה הנאשם: “טוב זה ממש לא יפה ככה לייבש אותי יומיים ואז לא לשלוח. כבר התחלתי לעצב זה ממש לא רציני“. משלא השיבה, איים עליה הנאשם בהניעה לבצע את מבוקשו, בכותבו לה, כביכול בשם ענבל: “טוב נראה לי אני פשוט אפרסם את התמונות שלך באינסטגרם וזהו סבבה את מעדיפה שהתמונות שלך עם הציצי בחוץ יהיו באינסטגרם סבבה אני מעלה עכשיו”.
  5. במהלך ההתכתבות ביניהם כתבה כ’ לנאשם כי יש לה אחות כבת 12, והנאשם התעניין אם גם היא תהיה מעוניינת לדגמן עבורו.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכ’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות העושה ומהות המעשה, סחט אותה באיומים, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של כ’ לעשיית פרסומי תועבה.

 

  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :

 

  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. סחיטה באיומים – עבירה לפי סעיף 428 רישא לחוק.
  3. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  4. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום עשרים ואחד      הדס אורטנברג

  • העובדות:
  1. במועד שאינו ידוע למאשימה, במהלך מרץ 2018, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל כא’, קטינה ילידת 19.10.05 (להלן: “כא'”), באמצעות חשבון האינסטגרם “yaeliswissa14“. הנאשם התייצג בכזב, בכתב, כילדה בת 12.5 מערד, בשם יעל סוויסה, והציע לכא’ להכיר לה את סוכנת הדוגמנות שלה, שנמצאת בחו”ל, על מנת שתעבור אודישן. הנאשם טען כי הסוכנת עובדת עם ילדות בגיל 12.5, וכא’ נאותה להצעה.
  2. בסמוך לאחר המתואר לעיל, פנתה כא’ אל הנאשם באמצעות האינסטגרם, לחשבון בשם “levian” בו התייצג הנאשם כבחורה בשם קלי, אליו צירף תמונות של הדוגמנית הגרמניה בבגדי ים. כא’ ביקשה לעבור אודישן לצורך העסקה בדוגמנות, ובתגובה ביקש הנאשם מכא’ את מספר הטלפון הנייד שלה, והיא מסרה לו.
  3. הנאשם וכא’ החלו להתכתב בוואטסאפ, כשהוא מתייצג בכזב כסוכנת דוגמנות בשם קלי. כא’ ביקשה לערב את הוריה, אך הנאשם כתב לה כי יעשו כן רק לאחר שיוודא שהיא מתאימה. הנאשם ביקש מכא’ כי תשלח לו תמונות שלה, והיא נאותה ושלחה לנאשם תמונות פנים וגוף, בלבוש מלא, כשבחלקן טשטשה את פניה. בתגובה, כתב לה הנאשם שהואיל וקלי מעצבת בגדי ים, עליה לשלוח לה תמונות נוספות שלה, בבגד ים, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני. כא’ שאלה את הנאשם אם היא יכולה לספר להוריה, והוא בתגובה כתב לה פעם נוספת כי אין צורך לערב את ההורים בשלב זה. כתוצאה ממצג השווא, ובהאמינה כי היא מתכתבת עם סוכנת דוגמנות, שלחה כא’ לנאשם תמונות שלה בבגד ים שלם, ולאחר שביקש תמונות בביקיני, צילמה עצמה בביקיני, ושלחה לו את התמונות. כא’ קשקשה על פניה בתמונות ששלחה.
  4. במהלך ההתכתבות המתוארת לעיל, ביקש הנאשם מכא’ כי תשלח לו את מידותיה וגילה, והיא נאותה לבקשתו ומסרה לו כי בעוד כשבוע תהיה בת 12.5. כן ביקש ממנה הנאשם כי תיצור קשר עם דוגמנית בשם לינוי, אשר עובדת עמו, באמצעות החשבון bikiniworld_design“”. משעשתה כן, התייצג בפניה הנאשם בכזב, בשם לינוי, כתב לה כי הוא מכיר את קלי, ועודד אותה לשלוח לקלי תמונות נוספות.
  5. בסמוך לאחר המתואר לעיל, כתב הנאשם לכא’ כי יש לה פוטנציאל, וביקש כי תשלח לו תמונות שלה בתחתונים וחזייה, אך היא סירבה לעשות כן. בנוסף, ביקש ממנה הנאשם, כשהוא מתחזה בשם לינוי, כי תפרסם בדף האינסטגרם שלה את חשבון האינסטגרם של לינוי, והבטיח לה כי ישלח לה בגד ים במתנה אם תעשה כן.
  6. הנאשם שלח לכא’, תמונות של הדוגמנית הגרמניה כשהיא חשופת חזה, והחמיא לה על החזה שלה. הנאשם ניסה לשדל את כא’ להצטלם בחוטיני, כשהיא חשופת חזה וטען בכזב, כי יש לו בקרוב הפקה של עומר אדם, וזאת על מנת לשכנע אותה לעשות כן. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא, שלחה כא’ לנאשם תמונה שלה בגוזייה ותחתונים.
  7. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכא’ לצלם עצמה בבגדי ים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, ניסה לגרום לה לבצע בעצמה מעשים מגונים, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של כא’ לעשיית פרסומי תועבה.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. נסיון לגרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 + סעיף 29 לחוק.
  3. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  4. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  5. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום עשרים ושניים   סטפני קפלון (חיפה)

  • העובדות:
  1. כב’ הינה קטינה ילידת 25.6.03 (להלן: “כב'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, באפריל 2018 או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל כב’ באמצעות חשבון האינסטגרם “models of linoy” ושאל אותה בכתב האם היא מעוניינת לדגמן. לאחר שהביעה הסכמתה, הסביר לה הנאשם כי עליה לעבור אודישן, והם החלו להתכתב בוואטסאפ. הנאשם התייצג בכזב כסוכנת בגדי ים בשם לינוי, וכב’ כתבה לנאשם שהיא תהיה בת 15 ביוני, וכן את מידותיה.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מכב’ כי תשלח לו תמונות של הפנים והגוף שלה, מכל הזוויות, והיא נאותה ועשתה כן. הנאשם החמיא לכב’ כי היא מהממת וביקש כי תשלח תמונות שלה בבגד ים, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. כתוצאה ממצג השווא, שלחה כב’ לנאשם תמונה שלה בבגד ים, והנאשם בתגובה כתב לה שהוא רואה את הפוטנציאל וצריך להתקדם.
  4. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכב’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :

גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).

 

 

 

אישום עשרים ושלושה ליה ריבלקין- באר שבע

  • העובדות:
  1. כג’ הינה קטינה ילידת 4.1.08 (להלן: “כג'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, במהלך אוגוסט 2018, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל כג’ באמצעות האינסטגרם ושאל אותה בכתב אם היא מעוניינת בדוגמנות או במשחק. הנאשם התייצג בכזב, בכתב, כסוכנת דוגמנות ומלהקת בשם ענבל מעיין המתגוררת בניו יורק, והציע לכג’ לעבור אודישן בוואטסאפ כשהוא מציין כי בקרוב יש לו הפקה לסדרת ילדים ידועה בטלוויזיה. לבקשת הנאשם, מסרה לו כג’ את גילה, והשניים החלו להתכתב בוואטסאפ.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מכג’ כי תשלח לו תמונות שלה, והיא נאותה ושלחה לנאשם תמונות פנים וגוף, בלבוש מלא. בסמוך לאחר מכן ביקש ממנה הנאשם כי תשלח לו תמונות נוספות שלה עם גוזייה ותחתונים, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. כתוצאה ממצג השווא, ובהאמינה כי היא מתכתבת עם אישה, צילמה עצמה כג’ בגוזייה ותחתונים ושלחה את התמונות לנאשם.
  4. הנאשם הוסיף וביקש מכג’ כי תצלם עצמה בחוטיני ומשהשיבה לו שאין לה חוטיני, ביקש כי תסדר את התחתונים “כמו חוטיני”, והיא נאותה לבקשתו ושלחה לו תמונה נוספת כאמור. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיני.
  5. בהמשך ההתכתבות שאלה כג’ את הנאשם כיצד תדע שהיא אכן סוכנת דוגמנות, והנאשם הציע לה, בכזב, לשוחח עם דוגמן ודוגמנית שלו, ואף יצר עמה קשר בנפרד, כשהוא מתחזה לקורל כדי להשיב לשאלותיה. בנוסף, שלח לה הנאשם תמונות של ב’, מושא האישום השני לכתב אישום זה, כשהיא לבושה בבגד ים או בחזייה, וטען שאלו תמונות מהפקות שעשה בעבר, ואף שלח לה טקסט שכביכול עליה לתרגל לקראת הצילומים. בהמשך ביקש הנאשם מכג’ לצלם עצמה בעירום, וכתוצאה ממצג השווא צילמה עצמה כג’, לרבות בוידאו, בעירום חלקי ובעירום מלא ושלחה את התמונות והסרטון לנאשם.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכג’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה, והשתמש בגופה של כג’ לעשיית פרסומי תועבה.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  3. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  4. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום עשרים וארבעה      שקד רוזנצוויג- אלפי מנשה

  • העובדות:
  1. כד’ הינה קטינה ילידת 10.2.06 (להלן: “כד'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, בסוף יולי 2018 או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל כד’ ושאל אותה בכתב אם היא מעוניינת בדוגמנות או במשחק. הנאשם התייצג בכזב, בכתב, כסוכנת דוגמנות בשם ענבל והחל להתכתב עם כד’ בוואטספ. לבקשתו, מסרה לו כד’ שהיא בת 12 וכן את מידותיה.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מכד’ כי תשלח לו תמונות שלה, של הפנים ושל הגוף מכל הזוויות. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה כד’ ושלחה את התמונות לנאשם. הנאשם חזר וביקש מכד’ כי תשלח לו תמונות עם חזייה ותחתונים כדי שיוכל להתרשם מהגוף שלה, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. בתגובה, השיבה לו כד’ כי היא לא בוטחת בו ולכן מעדיפה יותר את תחום המשחק. הנאשם הציע לכד’, במטרה לרכוש את אמונה, וכביכול בשם ענבל, כי תשלח לה תמונות שלה עצמה וכד’ נאותה. לאחר שקיבלה מהנאשם תמונות של הדוגמנית הגרמניה בחזייה ותחתונים, וכתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה כד’ בבגד ים ושלחה את התמונות לנאשם.
  4. בהמשך, ביקש הנאשם מכד’ לצלם עצמה בחוטיני וחזייה, וכד’ עשתה כן ושלחה את התמונות לנאשם. בסמוך לאחר מכן כתב הנאשם לכד’ כי השלב האחרון הוא תמונות ללא חזייה ותחתונים, והוא מקווה שהיא מרגישה איתו כבר מספיק בנוח, והוסיף בכזב, כי כולן מצטלמות כך, וכי הוא זקוק לדוגמניות לסדרות ילדים ולקליפים. משכתבה לנאשם שזה מביך אותה, החמיא לה הנאשם שהיא יפה ומהממת, הבטיח כי ימחק את התמונות, וכן כתב לה שלא תספר להוריה על האודישן. בנוסף, שלח לה הנאשם תמונות של הדוגמנית גרמניה בעירום מלא, בתנוחות שונות, וביקש כי תצלם תמונות דומות, וכי תמחק אותן מיד לאחר קבלתן, הכל במטרה לעודדה לשלוח לו תמונות עירום, ולשם גירוי וסיפוק מיניים.
  5. כתוצאה ממצג השווא ומהפצרותיו של הנאשם, צילמה עצמה כד’ בעירום מלא, בתנוחות שונות, כשחלק מהצילומים מתמקדים באיבר מינה, ושלחה לנאשם את התמונות והסרטונים. בתגובה, כתב לה הנאשם שהיא מושלמת אך הוידאו מטושטש, בלי אור וקצר מדי ולכן היא צריכה לצלם סרטון ארוך יותר עם אור חזק יותר.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכד’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה וכן הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה והשתמש בגופה של כד’ לייצור פרסומי תועבה.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  3. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  4. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום עשרים וחמישה    לורן ואקנין

  • העובדות:
  1. כה’ הינה קטינה ילידת 1.6.04 (להלן: “כה'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, ביוני 2018, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל כה’ באינסטגרם ושאל אותה בכתב אם היא מעוניינת לדגמן. הנאשם התייצג בכזב, בכתב, כסוכנת דוגמנות הנמצאת בחו”ל, והחל להתכתב עם כה’ באינסטגרם. לבקשתו, מסרה לו כה’ שהיא בת 14 וכן את מידותיה. בהמשך עברו השניים להתכתב בוואטסאפ.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מכה’ כי תשלח לו תמונות שלה, מכל הזוויות, רצוי בתחתונים וחזייה, כי זה הכי טבעי ויסייע לו לראות את המבנה שלה ולעצב עבורה בגדי ים. על מנת לעודד אותה לעשות כן, שלח לה הנאשם תמונות של הדוגמנית הגרמניה בחזייה ותחתונים, הכל לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה כה’ בתחתונים וחזייה ושלחה את התמונות לנאשם.
  4. בסמוך לאחר מכן, ביקש הנאשם מכה’ כי תשלח לו תמונות של פניה. משבוששה לעשות כן כתב לה הנאשם: “ממש חבל כי אני חושבת שאת מתאימה וגם יש לי תפקיד בקליפ של עומר אדם חשבתי שתתאימי אבל לא משנה..“. הנאשם הבטיח לכה’ כי ישלם לה 500 ₪ עבור יום צילום והוסיף, כי לקראת הבוק יצור קשר גם עם הוריה. כן הבטיח לה כי את כל התמונות שתשלח לו הוא ימחק. הנאשם ביקש מכה’ כי תצלם עצמה חשופת חזה, עם תחתוני חוטיני ותשלח לו את התמונות, ושלח לה תמונות של הדוגמנית הגרמניה כשהיא חשופת חזה כדי לעודדה לעשות כן. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים.
  5. כתוצאה ממצג השווא והבטחותיו הכוזבות של הנאשם, צילמה עצמה כה’ כשהיא לובשת תחתוני חוטיני וחזייה ובהמשך כשהיא חשופת חזה, ושלחה את התמונות לנאשם. הנאשם החמיא לכה’ על הגוף שלה ועל החזה שלה ולאחר מכן כתב לה שעליו לבדוק אם היא שעירה באיבר המין ואם השפתיים של איבר מינה בולטות. לשם כך ביקש ממנה לצלם את איבר מינה ולשלוח לו את התמונות, אך כה’ סירבה.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכה’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מהות המעשה ומיהות העושה וכן הטרידה מינית, החזיק ברשותו פרסומי תועבה והשתמש בגופה של כה’ לעשיית פרסומי תועבה.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  3. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  4. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

 

אישום עשרים ושישה   ניצן קרת

  • העובדות:
  1. כו’ הינה קטינה ילידת 1.6.05 (להלן: “כו'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, באוגוסט 2018, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל כו’, באמצעות חשבון אינסטגרם בשם “newface_models” ושאל אותה בכתב אם היא מעוניינת בדוגמנות או במשחק. הנאשם התייצג בכזב, בכתב, כסוכנת דוגמנות עצמאית בשם ענבל מוהליבר, שחיה במיאמי, והציע לה לעבור אודישן בוואטסאפ כדי להתחיל לעבוד עבורו. כתוצאה ממצג השווא מסרה לו כו’ את מספר הטלפון הנייד שלה והשניים החלו להתכתב בוואטסאפ. כו’ כתבה לנאשם שהיא בת 13 וכן את מידותיה.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מכו’ כי תשלח לו תמונות של הפנים והגוף שלה והיא נאותה ועשתה כן. כו’ שאלה אם הנאשם אם ירצה לשוחח עם אמה והוא השיב לה כי תחילה תתקדם באודישן לראות שהיא מתאימה, ואם כן יתאם הכל מול ההורים. בהמשך ביקש הנאשם מכו’ כי תצלם עצמה בחזייה ותחתונים ותשלח לו את התמונות, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. כו’ הציעה כי תשלח לו תמונה בבגד ים, והנאשם השיב לה כי חשוב לו לראות אותה הכי טבעי, ובגד ים זה לא מדד טוב. לאחר ששלחה לנאשם תמונות שלה בבגד ים, כתב הנאשם לכו’ כי יש לו בקרוב הפקות בין היתר לקליפ עבור הכוכבים סטטיק ובן אל, והוסיף כי היא מרשימה מאוד וצריכה להרגיש בנוח להצטלם בחזייה ותחתונים. עוד הוסיף הנאשם וכתב, כי לא ישקיע בה אלפי שקלים בבוקים והפקות אם לא יוודא שהגוף שלה מושלם. על מנת לעודד אותה לעשות את מבוקשו שלח לה הנאשם תמונה של הדוגמנית הישראלית כשהיא בתחתונים וחזייה, והבטיח כי ימחק את התמונות שתשלח לו. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיני.
  4. כתוצאה ממצג השווא והפצרותיו של הנאשם, צילמה עצמה כו’ בתחתונים וחזייה ושלחה את התמונות לנאשם. הנאשם ביקש כי תצלם תמונות נוספות מזוויות שונות עם חוטיני ועם חזייה אחרת, כיוון שהחזייה לא מחמיאה לה. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה כו’ פעם נוספת בתחתונים וחזייה ושלחה את התמונות לנאשם.
  5. בהמשך, ביקש הנאשם מכו’ לצלם עצמה חשופת חזה אך היא סירבה. הנאשם המשיך והפציר בכו’ לעשות כן, ובין היתר כתב לה שכולן מצטלמות כך ושהיא צריכה לסמוך עליו אחרת לא תוכן לדגמן. כתוצאה מהלחץ שהפעיל עליה הוסיפה כו’ וצילמה עצמה בחזייה ותחתונים ושלחה לנאשם את התמונות.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכו’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה וכן הטרידה מינית.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.

 

אישום עשרים ושבעה    נוי איתגר בת 17

  • העובדות:
  1. כז’ הינה קטינה ילידת 25.2.2001 (להלן: “כז'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, ביוני 2018 או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל כז’, באמצעות חשבון אינסטגרם בשם “perfect_shape_bikini“, כשהוא מתייצג בכזב כסוכנת דוגמנות ומעצבת בגדי ים בשם ענבל, הנמצאת במיאמי, וביקש כי תפרסם את דף האינסטגרם שלו בסטורי שלה. כז’ נאותה ופרסמה כאמור.
  3. לאחר המתואר לעיל, כתב הנאשם לכז’, כביכול בשם ענבל, כי הוא מחפש דוגמניות, שאל אותה אם היא מתעניינת ואם יש לה חברות שמתעניינות, והיא מסרה לו את פרטיה של ש.מ. (נספח א’). בסמוך לכך החל הנאשם להתכתב עם כז’ בוואטסאפ ממספר אפליקטיבי 14703697903+, ובהמשך החליף למספר אפליקטיבי 12677948379+. הנאשם כתב לכז’ שהיא יפה ומתאימה לדגמן, שאל לגילה ולמידותיה, וכן שאל אותה שאלות אינטימיות כמו למשל אם יש לה חבר, והאם קיימה יחסי מין. כז’ כתבה לנאשם שהיא בת 17. הנאשם ביקש מכז’ כי תשלח לו תמונות שלה והיא שלחה לנאשם תמונות של פניה מזוויות שונות.
  4. בסמוך לכך, ביקש הנאשם מכז’ כי תצלם עצמה בתחתונים וחזייה ובהמשך ביקש כי תצלם עצמה בעירום ותשלח לו את התמונות, הכל לשם גירוי וסיפוק מיניים. כדי לעודדה לעשות כן, שלח לה הנאשם תמונות של הדוגמנית הגרמניה בתחתונים וחזייה ובעירום מלא. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה כז’ בתחתונים וחזייה וכן בעירום מלא ושלחה את התמונות לנאשם. הנאשם ביקש מכז’ כי תצלם עצמה מזוויות נוספות, וכן בוידאו וביקש כי תתמקד באיבר מינה, וכז’ נענתה לבקשותיו ועשתה כן. את התמונות שלחה לנאשם.
  5. במהלך ההתכתבות סירבה כז’ להמשיך ולשלוח לנאשם תמונות, והנאשם בתגובה כתב לה, בשם ענבל כביכול, שבזבז עליה זמן, וכי עליה לסמוך עליו.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכז’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, החזיק פרסומי תועבה והשתמש בגופה של כז’ לעשיית פרסומי תועבה.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(א) בנסיבות סעיפים 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  3. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

 

אישום עשרים ושמונה    דניאלה מינסקי – שוהם

תמונות הלבשה תחתונה, תמונות עירום מלא . נראית ילדה 13-15 . סרטון – נתפס אצלו. רואים אותה מכניסה קלות  את האצבע אבל בשתי החקירות שנעשו לה טענה שלא הכניסה רק נגעה!

  • העובדות:
  1. כח’ הינה קטינה ילידת 4.2.05 (להלן: “כח'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, ביולי 2018, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל כח’ באמצעות חשבון אינסטגרם ושאל אותה בכתב אם היא מעוניינת לדגמן. לאחר שהביעה הסכמה החלו להתכתב בוואטסאפ. הנאשם התייצג בכזב כסוכנת בגדי ים בשם ענבל, וכח’ כתבה לנאשם שהיא בת 13.5 וכן את מידותיה.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מכח’ כי תשלח לו תמונות של הפנים והגוף שלה והיא נאותה ועשתה כן. הנאשם החמיא לכח’ כי יש לה גוף יפה והציע לה בכזב להמשיך להתכתב עם צלם בשם קורל, כבן 18, שיבנה לה תכנית אימונים ויתן לה טיפים לצילום, ושלח לה תמונה של ג’ בחוף הים, שהוריד ללא ידיעתו מחשבון האינסטגרם שלו.
  4. בסמוך לכך, התכתב הנאשם עם כח’ כשהוא מתייצג בכזב כקורל, צלם ומאמן כושר לטענתו, וביקש כי תשלח לו תמונות של הגוף שלה, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. כח’ צילמה עצמה בלבוש מלא, בבגד ים ובהמשך, לבקשת הנאשם, בתחתונים וחזייה, ושלחה את התמונות לנאשם.
  5. בהמשך, חזר הנאשם להתכתב עם כח’ בשם ענבל, וביקש כי תצלם עצמה בעירום ותשלח לה. הנאשם כתב לכח’ כי אם לא תעשה כן לא תוכל לדגמן והבטיח לה כי ימחק את התמונות, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. בעקבות מצג השווא צילמה עצמה כח’ כשהיא חשופת חזה ושלחה את התמונה לנאשם. לאחר מכן חזר הנאשם להתכתב עם כח’ כשהוא מתייצג בפניה כקורל, וביקש כי תשלח לו תמונה של ישבנה. כתוצאה ממצג השווא נאותה כח’ ושלחה לנאשם תמונה כאמור לאחר שטשטשה את פניה.
  6. במהלך ההתכתבות ביקשה כח’ מהנאשם לשתף את הוריה, אך הוא השיב לה כי תמתין עם זה. הנאשם המשיך וביקש מכח’ לשלוח לו תמונה שלה בעירום כמו גם של איבר המין שלה בפישוק, כשהוא מתייצג בכזב כענבל. הנאשם כתב לכח’ כי כולן עושות זאת וכן ביקש ממנה לגלח את איבר מינה שיהיה חלק. הנאשם עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיני.
  7. כתוצאה ממצג השווא והפצרותיו של הנאשם, צילמה עצמה כח’ בעירום מלא לרבות תצלומים של איבר מינה כשהיא מפשקת את רגליה, ושלחה את התמונות והסרטונים לנאשם. הנאשם ביקש כי תצלם תמונות נוספות כשהיא מאוננת וכתב לה שזה יעשה לה גוף מושלם. לאחר שסירבה, דחק בה הנאשם כי תחדיר אצבעות לאיבר מינה ותצלם זאת בוידאו, עד שלבסוף, כתוצאה מהפצרותיו וממצג השווא, צילמה כח’ סרטון וידאו במהלכו היא נוגעת באיבר מינה ושלחה אותו לנאשם.
  8. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכח’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, ניסה לגרום לה, במרמה, לבצע בעצמה מעשה אינוס, הטרידה מינית החזיק פרסום תועבה והשתמש בגופה של כח’ לעשיית פרסום תועבה.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. נסיון אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק + סעיף 25 לחוק.
  3. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(3),(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.
  4. החזקת תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק.
  5. שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב1)לחוק.

אישום עשרים ותשעה אנה ליפמן – כט’ בגירה ילידת 1991

  • העובדות:
  1. כט’ הינה בגירה ילידת 1991 (להלן: “כט'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, ביולי 2018 או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל כט’, באמצעות חשבון אינסטגרם, כשהוא מתייצג בכזב כסוכנת דוגמנות ומעצבת בגדי ים בשם ענבל, הנמצאת בארה”ב, והציע לה להצטלם לקטלוג בגדי ים. בכדי לעבור אודישן, מסרה כט’ לנאשם את מספר הטלפון הנייד שלה, והשניים עברו להתכתב בוואטסאפ כשהנאשם משתמש במספר האפליקטיבי 12675518535+.
  3. הנאשם שאל את כט’ למידותיה, והיא מסרה לו אותן. הנאשם ביקש ממנה כי תשלח לו תמונות של הפנים והגוף שלה, והבטיח לה כי תקבל בגד ים ובוק מקצועי, וכט’ נעתרה לבקשתו ושלחה. בסמוך לכך, ביקש הנאשם מכט’ כי תשלח לו תמונות שלה בתחתונים וחזייה, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה כט’ בתחתונים וחזייה, מזוויות שונות, ושלחה לנאשם את התמונות. הנאשם כתב לכט’ שיש לה גוף מדהים.
  4. כט’ סיפרה לנאשם שיש לה ילדה בת 5, והנאשם כתב לה שישמח אם היא תוכל לדגמן את בגדי הים לילדות שהוא מעצב, ואף הציע לה 1500 ₪ ליום צילום עבורה.
  5. בהמשך, ביקש הנאשם מכט’ כי תשלח לו תמונות שלה כשהיא חשופת חזה, הכל לשם גירוי וסיפוק מיניים. כתוצאה ממצג השווא, צילמה כט’ את החזה שלה ושלחה את התמונה לנאשם. הנאשם כתב לכט’ שהוא צריך לראות גם את הפנים שלה בתמונה.
  6. הנאשם שלח את תמונותיה של כט’, כשהיא בתחתונים וחזייה וכן את תמונת החזה שלה, לנפגעת יג’ (אישום 13), ללא ידיעתה או הסכמתה של כט’.
  7. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכט’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, וכן פגע בפרטיותה.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(א) בנסיבות סעיפים 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. פגיעה בפרטיות – עבירה לפי סעיף 2(5) + סעיף 5 לחוק הגנת הפרטיות, תשמ”א-1981.

אישום שלושים   דרינה פרדר נראית בת 8

  • העובדות:
  1. ל’ הינה קטינה ילידת 16.9.07 (להלן: “ל'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, ביולי 2018, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל ל’ באמצעות חשבון אינסטגרם, התייצג בכזב כסוכנת דוגמנות בשם ענבל, ושאל אותה בכתב אם היא מעוניינת לדגמן. לאחר שהביעה הסכמה החלו להתכתב בוואטסאפ.
  3. במהלך ההתכתבות, ביקש הנאשם מל’ כי תשלח לו תמונות של הפנים והגוף שלה והיא נאותה ועשתה כן. בהמשך ביקש ממנה הנאשם, לצורך סיפוקו המיני, כי תשלח לו תמונות שלה בתחתונים וחזייה, כביכול לשם אודישן, וכתוצאה ממצג השווא צילמה עצמה ל’ בתחתונים וחזייה מזוויות שונות, ושלחה את התמונות לנאשם.
  4. בסמוך לכך, ביקש הנאשם כי תצלם עצמה “טופלס” ותשלח לו את התמונות כדי שיוכל לעצב לה חזייה מושלמת, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני, אך ל’ סירבה.
  5. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לל’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה.
  • הוראת החיקוק לפיה מואשם הנאשם :

גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).

 

אישום שלושים ואחד      ורוניקה זידנקו

  • העובדות:
  1. לא’ הינה קטינה ילידת 11.11.05 (להלן: “לא'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, ביולי 2018 או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל לא’ באמצעות חשבון האינסטגרם הפיקטיבי newface__models” ושאל אותה בכתב אם היא מעוניינת לדגמן. לאחר שהביעה הסכמתה החלו להתכתב בוואטסאפ לצורך עריכת אודישן כביכול. הנאשם התייצג בכזב כסוכנת דוגמנות בשם ענבל, ולא’ כתבה לנאשם כי היא בת 12, ואת מידותיה.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מלא’ כי תשלח לו תמונות שלה והיא נאותה ועשתה כן. הנאשם כתב ללא’ כי היא מהממת, ואם תתאים יוכל לסדר לה בוק ואולי גם תפקיד בסדרת טלוויזיה ידועה, וביקש כי תשלח לו תמונות שלה בחזייה ותחתונים, הכל לשם גירוי וסיפוק מיני. כדי לעודדה לעשות כן שלח הנאשם ללא’ תמונה של בחורה המצולמת באופן דומה, וטען שזו ענבל.
  4. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה לא’ בחזייה ותחתונים, ושלחה לנאשם את התמונות. הנאשם כתב לה בתגובה שאין מספיק אור ועליו לראות את הישבן, וביקש כי תצטלם שוב עם חוטיני. כתוצאה ממצג השווא חזרה וצילמה עצמה לא’ בתחתונים וחזייה ושלחה לנאשם.
  5. בהמשך יצר הנאשם קשר עם לא’ כשהוא מתחזה לקורל, החמיא לה על יופיה ועודד אותה להמשיך להצטלם עבור ענבל.
  6. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם ללא’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, וכן הטרידה מינית.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(3),(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.

 

אישום שלושים ושניים – עידן נחייאסי?

  • העובדות:
  1. לב’ הינה קטינה ילידת 15.2.05 (להלן: “לב'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, ביוני 2018, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל לב’ באמצעות חשבון אינסטגרם “perfect_shape_bikini“, התייצג בכזב כסוכנת דוגמנות בשם ענבל, וביקש כי תפרסם את העמוד שלו בסטורי. לב’ נאותה ופרסמה. בסמוך לאחר מכן מסר הנאשם ללב’, בכזב, כי הוא מעצבת בגדי ים המחפשת דוגמניות, ושאל אם היא מעוניינת לדגמן. משהשיבה לו בחיוב, עברו להתכתב בוואטסאפ. לבקשת הנאשם, מסרה לו לב’ את גילה ומידותיה.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מלב’ כי תשלח לו תמונות של הפנים והגוף שלה, כביכול על מנת להתאים לה בגדי ים, הכל לשם גירויו וסיפוקו המיני. כתוצאה ממצג השווא, צילמה עצמה לב’ בביקיני, ממספר זוויות, ושלחה את התמונות לנאשם.
  4. בהמשך ביקש הנאשם מלב’, לצורך סיפוקו המיני, כי תשלח לו תמונות שלה בתחתונים וחזייה, אך היא סירבה.
  5. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם ללב’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, וכן ניסה לגרום לה לבצע בעצמה מעשים מגונים כאמור.
  • הוראת החיקוק לפיה מואשם הנאשם :
    1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים, בהסכמה שהושגה במרמה – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).

 

  1. נסיון לגרם מעשה מגונה במרמה – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק + סעיף 25 לחוק.

 

 

אישום שלושים ושלושה  שילת אליס חקירת ילדים מחר לא’ – נראה שאין תמונות ומדובר בנסיון

  • העובדות:
  1. לא’ הינה קטינה ילידת 4.2.05 (להלן: “לא'”).
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה, ביולי 2018, או בסמוך לכך, פנה הנאשם אל לא’ באמצעות חשבון אינסטגרם ושאל אותה בכתב אם היא מעוניינת לדגמן. לאחר שהביעה הסכמה החלו להתכתב בוואטסאפ. הנאשם התייצג בכזב כסוכנת בגדי ים בשם ענבל, וכח’ כתבה לנאשם שהיא בת 13.5 וכן את מידותיה???חקירת ילדים.
  3. במהלך ההתכתבות ביקש הנאשם מלא’ כי תשלח לו תמונות שלה בחזייה ותחתוני חוטיני על מנת שיראה את הישבן שלה כמו שצריך, ושתעשה “פוזות”.
  4. בסמוך לכך,
  5. במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם לכח’ לבצע בעצמה מעשים מגונים, בהיותה קטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, בהסכמתה אשר הושגה במרמה לגבי מיהות המעשה ומיהות העושה, ניסה לגרום לה, במרמה, לבצע בעצמה מעשה אינוס, הטרידה מינית החזיק פרסום תועבה וייצר פרסום תועבה תוך שימוש בגופה של כח’.
  • הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :
  1. גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  2. נסיון אינוס בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה – עבירה לפי סעיף 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 לחוק + סעיף 25 לחוק.
  3. הטרדה מינית – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(3),(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998.

 

מאיה אייזנברג (כפר ביל”ו) מאיה מאובחנת כבעלת ליקויי למידה חמורים וחרדתית. היא נחקרה בחקירה מיוחדת. –כנראה יהיה נסיון לג’

  • העובדות:
  1. כט’ הינה
  2. במועד שאינו ידוע למאשימה,

 

אישום שלושים וארבעה          נסיונות!!

  • העובדות:
  1. במהלך השנים 2017-2018 פנה הנאשם באמצעות חשבונות האינסטגרם הפיקטיביים שפתח, כמתואר בחלק הכללי לכתב אישום זה, לכ- 55 קטינות, בגילאים …. וכן ל- .. בגירות, כשהוא מתייצג בכזב כסוכנת דוגמנות או לחלופין כגבר בשם קורל, ועושה שימוש לצורך כך בתמונות פרופיל שהוריד מהדוגמנית הגרמניה ומג’ ללא הסכמתם וידיעתם.
  2. הנאשם הציע לקטינות בכזב, ובכתב, לדגמן או לחלופין להשתתף בהפקות שונות או קליפים, הכל במטרה לקבל במרמה את הסכמתן להמשך הקשר עמו, ועל מנת שישלחו לו תמונות וסרטונים שלהן בלבוש חושפני ובעירום וזאת לשם גירויו וסיפוקו המיני.
  3. חלק מהקטינות אליהן פנה הנאשם לא נענו לפנייתו, חלקן השיבו לו כי אינן מעוניינות לדגמן, וחלקן החלו להתכתב עמו באינסטגרם ואף באמצעות הוואטסאפ, ואף שלחו לו תמונות שלהן אך סירבו לצלם עצמן בלבוש חושפני או בעירום, הכל כמפורט בנספח לכתב אישום זה.
  4. בנוסף, פנה הנאשם לשתי קטינות ש.ע. ו – נ.ב. בוואטסאפ ובאינסטגרם בהתאמה, כשהוא מתייצג בכזב בפניהן, בכתב, בשם כוכבת הילדים נועה קיריל, כמפורט בנספח לכתב אישום זה, הכל במטרה להטרידן מינית ולבצע בהן מעשים מגונים. כתוצאה ממצג השווא, התכתבו עמו הקטינות ואף שלחו לו תמונות או סרטון שלהן כשהן לבושות.
  5. שירן סבוראי הינה מעצבת שמלות ילדים וצלמת וקטינות רבות עוקבות אחריה באינסטגרם (להלן: שירן). במהלך יולי 2017 פנו לשירן מספר קטינות שעקבו אחריה, וסיפרו לה כי פנתה אליהן, באמצעות האינסטגרם, מעצבת בגדי ים והציעה להן לדגמן עבורה. לאחר שהתעורר בה חשד, נכנסה שירן לפרופיל האינסטגרם הפיקטיבי של הנאשם בשם “kira new”, אותו קיבלה מהקטינות, ופנתה אליו, כשהיא מתחזה לילדה בת 11. לאחר שכתבה לנאשם כי היא בת 11, כתב לה הנאשם בתגובה שהוא מחפש פרזנטורית לקולקציה, וביקש ממנה לעבור אודישן, ובין היתר ביקש כי תשלח לו תמונות שלה בתחתוני חוטיני וחזייה. בהמשך, ניסה הנאשם להטריד את שירן מינית, בכך ששאל אותה שאלות בקשר למיניותה, והכל בעודו סבור כי מדובר בקטינה בת 11.
  6. הנאשם אף עקב, באמצעות הזהויות הפיקטיביות שיצר כאמור, אחר …. קטינות נוספות אך טרם פנה אליהן.
  7. במעשיו אלו אחסן הנאשם והעביר לאחרים מידע כוזב במחשב, ניסה להטריד מינית קטינות מתחת לגיל 15, וכן ניסה לבצע מעשים מגונים בקטינות ובבגירות, תוך השגת הסכמתן במרמה לגבי מיהות העושה ומהות המעשה.

ב.          הוראות החיקוק לפיהן מואשם הנאשם :

  1. מידע כוזב במחשב (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 3(א)(1) לחוק המחשבים, התשנ”ה-1995.
  2. נסיון לגרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שנים בהסכמה שהושגה במרמה (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 348(ב) בנסיבות סעיפים 345(ב)(1) + 345(א)(2) יחד עם סעיף 350 + סעיף 25 לחוק העונשין התשל”ז-1977 (להלן: “החוק”).
  3. נסיון להטרדה מינית (ריבוי עבירות) – עבירה לפי סעיף 5(א) יחד עם סעיפים 3(א)(3),(4) + 3(א)(6)(א) לחוק למניעת הטרדה מינית, התשנ”ח-1998+ סעיף 25 לחוק.

יצורף נספח טבלה- מספר בטבלה, שם (בר”ת(, תאריך לידה, מועד ההתכתבות, מס טלפון חשוד, חשבון מייל, תוכן ההתכתבות. ולהפריד בין נסיון מתחת ומעל גיל 16(לשקול להכניס את שירה דטרה גם לנסיון – הודעת יסמין עמ’ 6 ש’ 196. להוסיף התחזות למקרים של נועה קיריל

אישום שלושים וחמישה          מדובר בתמונות ששוחזרו!

  • העובדות:
  1. במהלך התקופה הרלבנטית לכתב האישום, החזיק הנאשם במחשבו האישי ובדיסק קשיח עשרות קבצים ובהם תמונות וסרטונים של קטינות שונות, אלמוניות, בעירום מלא וחלקי. בתצלומים אלו נראות הקטינות כשהן מצלמות עצמן, בדומה לקטינות מושא כתב אישום זה.
  2. במעשיו אלו החזיק הנאשם פרסום תועבה.

ב.          הוראת החיקוק לפיה מואשם הנאשם :

  1. החזקת חומר תועבה – עבירה לפי סעיף 214(ב3)לחוק העונשין, התשל”ז-1977.
  2. ((((((אישום 16 – ונדה יאקובסקי (חולון) – כנל- הילדה סירבה להיחקר. יש דו”ח פעולה על הטלפון שלה, שם נמצאו כחמש תמונות שלה בגוזיה ותחתונים, אך לא נמצא קשר לחשוד בחיפוש בצ’אטים. ממתין לחקירת ילדים. ההורים לא הסכימו בסוף. ירד מכתב האישום. בדוח תשאול אמרה שיצר איתה קשר פרופיל באינסטגרם – נתנה מספר טלפון של החשוד אבל זה לא קביל.
  3. נשאר תיק 2008

                                                                                     שירי רום, עו”ד

                                                                ממונה במחלקת הסייבר, פרקליטות המדינה

  • עדי התביעה :
  1. א.ב. – תוזמן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  2. א.כ. – תוזמן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  3. אל.כ – תוזמן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  4. ד.ב. – תוזמן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  5. א.י. – תוזמן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות. – לוודא שהציגו לה תמונות!!
  6. י.מ. – תוזמן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  7. מ.ש. – תוזמן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  8. י.ש. – תוזמן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  9. א.ט. – תזומן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  10. מ.א. – תזומן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  11. מ.אל – תזומן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  12. י.ג. – תזומן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  13. ש.ל. – תזומן באמצעות מחלקה הסייבר בפרקליטות.
  14. סיגל רווח ס.ר. – תזומן באמצעות מחלקה הסייבר בפרקליטות.
  15. ו.ר. – יזומן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות. (ויקטור)
  16. מ.ר. – מיטל רוזנצוויג אמא של שקד
  17. ל.ר. – לורן ואקנין
  18. ד.מ. – דניאלה מינסקי
  19. א.מ. – אילן מינסקי אבא של דניאלה
  20. פ.ז. – פאני זרביב
  21. ע.פ. – עדן פילשטינסקי
  22. א.ז. – אלה זוהר
  23. ד.י.ע – יזומן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  24. ר.ק.- רחלי קזס
  25. י.ע. – יפה עטיה אמה של רחלי קזס
  26. א.ה. – הגרמניה
  27. א.פ. – אורטל פנחסי
  28. א.ל. – אנה ליפמן
  29. נ.א. – נוי איתגר
  30. ד.פ. – דרינה פרדר – חקירת ילדים לבדוק… טבריה מחר 3.9
  31. ר.נ. – רויטל נחייאסי אמא של עידן נחייאסי
  32. ס.ק. – סטפני קפלון.
  33. בטי ממן – חוקרת ילדים.
  34. מירית דהן – חוקרת ילדים.
  35. שני בנדרקר – חוקרת ילדים.
  36. תיקי רוטה – חוקרת ילדים.
  37. סיון מקונן – חוקרת ילדים.
  38. קרן הררי סלע – חוקרת ילדים.
  39. ליאורה ניווידל – חוקרת ילדים.
  40. ליאת ספיר – חוקרת ילדים.
  41. 998468 רפ”ק אילן מלכה – משטרת ישראל, מפלג חקירות יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  42. נציג חברת M247.
  43. א.ס.א – תוזמן באמצעות הפרקליטות.
  44. י.ש. – תוזמן באמצעות הפרקליטות.
  45. 1905441 רס”ר אביב אושרוב – משטרת ישראל, מפלג חקירות יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  46. 1075175 רס”מ גריגורי ליבמן – משטרת ישראל, הונאה דרום
  47. 1183391 רס”ר רוזנצווייג עדי – משטרת ישראל, תחנת אופקים נגב
  48. 1223833 רס”ר תומר אחרק – משטרת ישראל, זי”ט מרחב שומרון.
  49. איש המוצגים, תחנת שומרון.
  50. 1901982 צוערת הדר ויצהנדלר – משטרת ישראל, יאל”כ, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  51. 1905875 צוער משה בן דוד – משטרת ישראל, יאל”כ-מקרקעין, להב 433, פנחס לב 1 לוד.
  52. 1608394 סמ”ר טל ליברמן – משטרת ישראל, מוקד יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  53. 573808 רנ”ג מלול יהושע – משטרת ישראל, מרחב שומרון.
  54. 1905334 צוער נעמה תורג’מן – משטרת ישראל, יאח”ה, פסח לב 1 לוד.
  55. להוסיף עדים מתחנת אריאל בקשר לתקליטור של רותם יסעור – מי תפס, מי העתיק וצרב, מי העביר!
  56. 1909871 רס”ר רוית שטרית –
  57. 1906021 רס”ר נעם משולמי – משטרת ישראל, יאל”כ, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  58. 1906979 רס”ר הדר להב- משטרת ישראל, מפלג חקירות יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  59. ציון זהות – משטרת ישראל, יאחב”ל, פסח לב 1 לוד.
  60. 1088186 רס”ב טלי ואקנין – משטרת ישראל, מפלג חקירות מאור להב,
  61. 1900564 רפ”ק אורי שדה – משטרת ישראל, מפלג חקירות יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  62. 104190/4 סנ”צ שלי הרוש – משטרת ישראל, מפלג חקירות יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  63. רס”מ שי שטח – משטרת ישראל, מחלק מיצוי ראיות, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  64. 102505-5 רפ”ק יוסי עסיס –משטרת ישראל, יאח”ה, פסח לב 1 לוד.
  65. 1204338 פקד ריבי דרור כהן – משטרת ישראל, מפלג חקירות יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  66. רס”מ דוד אוקסר – משטרת ישראל, מיצוי ראיות, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  67. רס”מ אופיר דורון – משטרת ישראל, מיצוי ראיות, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  68. 1901569 צוער שגיא גולדברג – משטרת ישראל, יאל”כ, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  69. 1907589 רס”ר מורן מזרחי – משטרת ישראל, מפלג חקירות יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  70. 1158369 פקד יבגני סטריזוב – משטרת ישראל, מפלג חקירות יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  71. 978189 רס”ב מקסים יורקוביץ – משטרת ישראל, להב 433 מחלק מיצוי ראיות, פסח לב 1 לוד.
  72. עד מגיש גוגל דרייב?
  73. שירן סבוראי – תזומן באמצעות מחלקת הסייבר בפרקליטות.
  74. 960633 רס”מ מרדכי עשור – משטרת ישראל, תחנת גלילות.
  75. רס”ר ליאל חנוני – משטרת ישראל, יחידה 105, להב 433, פסח לב 1 לוד.
  76. א.ה. – גרמניה, תזומן באמצעות מחלקה הסייבר בפרקליטות.
  77. א.ק. – (אלמוג קדוש) – תזומן באמצעות מחלקה הסייבר בפרקליטות ניסון.
  78. א.ק. – אתי קדוש האמא
  79. ב.ג. – בת אל גבאי נסיון
  80. אנט גבאי – האם
  81. מ.א. – מאיה אייזנברג

 

הודעה לנאשם

הנאשם יכול לבקש שימונה לו סנגור ציבורי אם מתקיים בו אחד מהתנאים לזכאות נאשם לייצוג המנויים בסעיף 18(א) לחוק הסנגוריה הציבורית, תשנ”ו – 1995.

הודעה לבית-המשפט

בהתאם להוראת סעיף 15א'(א) לחוק סדר הדין הפלילי [נוסח משולב] התשמ”ב – 1982 המאשימה מודיעה בזאת, כי קיימת אפשרות לפיה יתבקש בית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל, אם יורשע בתיק זה.

 

PDF

 

מדי נ בנו ריינהורן טיוטת כתב אישום עם שמות הנבעלות תפח 10758-09-18

 

 

להלן דו”ח השלמות חקירה בפעם הרביעית מהפרקליטה שירי רום לשוטר אורי שדה

את הנוסח הקליד עו”ד נועם עוזיאל.

 

תאריך :         י”ז באלול תשע”ח

                                                                                                              28 באוגוסט 2018

                                                                                         מספרנו :  30/00000029/18

 

לכבוד

רפ”ק אורי שדה

הנדון: בקשה להשלמת החקירה – תיק פייק ניוז

  1. לאחר עיון בחומר החקירה, עדיין נותרו מספר חוסרים מהותיים שיש להשלים בטרם סיום החקירה. לפיכך, להלן תפורטנה ההשלמות אותן יש לבצע.
  2. יש לחזור ולנסות לגבות הודעה נוספת מהנפגעת אלה זוהר. הנ”ל לא שיתפה פעולה בחקירה, ואין תמונות שלה אלא צ’אט בלבד ממנו עולה כי צילמה עצמה בעירום ואף החדירה אצבעות לאיבר מינה. אבקש שלא לשתף את אמה בתכנים ללא אישור מהקטינה, אך יש לדווח לרווחה!
  3. רותם יסעור – יש לפנות לתחנת אריאל, לתומר אחרק מזי”ט שומרון, שבדק את הפלאפון וצרב לתקליטור – לקבל דוח תפיסה של הפלאפון. הנ”ל לא מסרה האשמה והפלאפון שלה הוא הראיה העיקרית!
  4. התיקים של תחנת גלילות משנת 2015 – האב מוסר בהודעתו (מאור ניסן) כי שלח העתק התכתובת של בתו למייל של משטרת גלילות. בתכתובת לא מופיע השם שהוא מוסר – “מריאנה לוין”. נא לשוחח שוב עם האב יתכן ששמר העתק ? אם לא, לא ניתן לייחס לחשוד.
  5. מיטל אלמליח – נא לעשות מאמץ נוסף לקבל מהקטינה את היומן שלה. אם לא תקבלו נא לתעד הנסיונות.
  6. אבקש לקבל מסמך ביאור מושגים – אינסטגרם (אפשרויות, עוקבים, סטורי, שימוש, הצעות אישורים וכל מידע נוסף).
  7. הילה רווח- להוסיף מזכר זיהוי של יבגני או אביב שיתייחס לתמונות הברורות שלה.
  8. ליה ריבלקין – חסר דיסק ותמליל חקירת הילדים.
  9. הצלבה בין תמונות עירום שנמצאו במחשבו של החשוד לבין הקטינות הידועות לנו – האם ביצעתם?
  10. דוח לגבי שימוש במספרים האפליקטיביים – שיפרט האם ניתן להמשיך להשתמש במספר גם לאחר ההקצאה וכל עוד לא הוקצה לאחר.
  11. יש לקבל את התלונה של קורל. כן יש לקבל תרגום של תלונת הגרמניה.
  12. נא לערוך מסמך מסכם המפרט את כל כתובות ה- IP שאותרו במהלך החקירה והכתובות השייכות לחברת NordVpn.
  13. יש להשלים דו”חות לעניין התכתבויות בשם קטינות ע”י החוקרים.
  14. יש לערוך דוח מפורט לעניין איתור החשוד [גם אם תבקשו לחסות אותו בסופו של יום]. כנ”ל לגבי איתורה של ליה ריבלקין.
  15. יש לערוך דו”ח שמסביר את השימוש בכתובות של עמנואל פלד ואנדריי בירמן.
  16. תיק 2008 – מה אפשר לשחזר?
  17. אבקש לקבל תיעוד האודיו (כמו גם תמליל) של החיפוש בדירת החשוד.

                                                                                               בכבוד רב,

                                                                                          שירי רום, עו”ד

                                                                    ממונה במחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה

 סימוכין ש.ר. 002539/2018

PDF

בנו ריינהורן מאמן כדוריד תיק פייק ניוז בקשת השלמה רביעית של שירי רום לרפק אורי שדה

Views: 304

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *