EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפרקליט עמית איסמן אישר חקירה ומעצר בהעלבת עובד ציבור בתלונת עו”ס שירה שחור עודד (בית שמש) שפורסם עליה שהיא “מתעללת בגברים” ו”שירה שחור מדיפה ריח של שפיך”

עוס-שירה-שחור-עודד-מדיפה-ריח-של-שפיך-וניסתה-לפתות-את-השופט-דרורי

עובדת סוציאלית מבית שמש בשם שירה שחור מתעללת בגברים באופן סדרתי. לשיטתה גבר בגלל שהוא גבר איננו ראוי לשמש אבא או משמורן. לכן היא כותבת תסקירי שקר על הגברים בהם היא מטפלת, מוציאה להם את המיץ ומנתקת אותם מהילדים שלהם. מדובר בשטן מהלך על שתיים. https://Shira-oded Shachor.

עו”ס זו התעללה באבא מור אוחנה, ואינה מוכנה לקבל ביקורת פוליטית שהטיפולים שלה מונעים ממיזדריה ושנאת גברים קלינית. מדובר בפמינאצית גועלית שהגישה תלונה במשטרה נגד מור אוחנה ובא כוחו לאחר דיון אצל השופט משה דרורי (שבינתיים פרש).

 

 

 

עוס שירה שחור (עודד) מדיפה ריח של שפיך וניסתה לפתות את השופט דרורי


































עוס שירה שחור (עודד) מדיפה ריח של שפיך וניסתה לפתות את השופט דרורי

 

בפרסום המדובר נכתב שהיא הגיעה לדיון אצל השופט משה דרורי כשהיא מדיפה ריח של שפיך, שהמקצוע לה מיותר, ושהיא הצלחה גדולה של פרוייקט סלעית לשיקום זונות.

להלן תלונתה במשטרה.  לטענתה היא פגשה את עו”ד יניב מויאל אצל השופט דרורי והוא אמר לה דברים על הטיסיק של הילדים שלה.  

 

יניב מויאל ואמיר שיפרמן בהפגנה נגד דיכוי האבות הגרושים לציפי לבני
יניב מויאל ואמיר שיפרמן בהפגנה נגד דיכוי האבות הגרושים לציפי לבני

השוטרת צליל דניאל מתחנת בית שמש רשמה “מזכר” שבה תיעדה את פעולת החקירה המופלאה והמדהימה של קבלת אוסף ניירות משירה שחור, והכנסתה לשקית ניילון. צליל דניאל כל כך נחפזה שאפילו התבלבלה בשנה וכתבה 2013 במקום 2016.

 

 

צליל דניאל השוטרת שרשמה את התלונה של שירה שחור עודד על הדפת שפיך מהחצאית
צליל דניאל השוטרת שרשמה את התלונה של שירה שחור עודד על הדפת שפיך מהחצאית

 

 

לאחר תלונתה נפתח תיק משטרתי מס’ פל”א 90930-16, וכך נראית עטיפת הקרטון של התיק:

לתיקיה שנפתחה הוסיפו “יומן חקירה” וכך הוא נראה:

 

הטקסטים שהעליבו את עו”ס שירה שחור

התלונה במשטרה הגיעה לטיפולו של עמית איסמן מי שכיום מועמד להחליף את היועמ”ש מנדלבליט. איסמן בחן את המלל שהכעיס את שירה שחור וקבע שיש אישור בדיעבד לבצע חקירה כולל מעצר עד תום ההליכים בדיעבד. להלן הפרסום שהכעיס את שירה שחור:

האישורים של עמית איסמן לחקירה מי פרסם ששירה שחור מדיפה ריח של שפיך

איך הגיע עמית איסמן שבכלל באותה תקופה ישב בחיפה, לטיפול דווקא בתיק הזה של השפיך שהדיפה עו”ס שירה שחור, זה לא ברור. נזכיר שמדובר בפרקליט בעייתי עם פה מלוכלך אשר בישיבות עם פרקליטות נהג להשפיל אותן על רקע מיני. הוא אמר לפרקליטות במהלך דיונים על תיקי מין שהן מאוננות לו במוח, שהוא מדמיין את התחתונים המנומרים שלהן, ושבטבע נהוג שהאריה קופץ על הארנבת… https://הכתם של עו”ד איסמן במבחן בג”ץ כיום איסמן מועמד להחליף את מנדלבליט. https://נציב המדינה אישר את הארכת כהונת פרקליט מחוז חיפה עמית איסמן דווקא אותו איסמן החליט לאשר את החקירה בדיעבד ואף לבקש מעצר עד תום הליכים בגין הדפת השפיך של עו”ס שירה שחור מבית שמש…

 

 

בתמונה: עמית איסמן פרקליט שמפנטז על תחתונים מנומרות

תרגיל חקירה עלוב: השוטר ג’וש שרידאן מתחזה להיות סוכן FBI

נציין שבין השוטרים שטיפלו בחקירה זו, מי פרסם על עו”ס שירה שחור שהיא מדיפה ריח של שפיך…. היה השוטר ג’וש שרידאן (יהושע שרידאן).

מדובר בשוטר דובר אנגלית אשר המשטרה משתמשת בו כדי להפחיד עצורים כאילו הוא נציג של ה FBI, ושהוא הגיע במיוחד מארה”ב כדי לארגן הסגרה לחשוד שנחקר בארץ לידי ה FBI ושאוטוטו מעמיסים את החשוד על מטוס לוושינגטון. מלבישים את ג’וש שרידאן בחליפה ועניבה, סטייל הוא הגיע מוול סטריט בתלבושת עסקים אמריקאית. כל נחקר הנתקל בג’וש שרידאן, אין מה לפחד. מדובר ב”תרגיל חקירה” עלוב ופטתי, שקוף מאוד. השוטר ג’וש שרידאן משקר לנחקר שהוא הגיע מארה”ב ושהוא שייך ל FBI אבל הוא עושה את זה באופן כל כך פטתי ועלוב שרואים עליו שהוא קם בבוקר בדירה עלובה של חדר ומקלחון בדרום תל אביב, ולא הגיע מהשרתון – איפה שסוכני FBI אמיתיים משוכנים. לא מן הנמנע שמשתמשים בו ובכישוריו לדבר אנגלית גם כדי להפיל בפח סוחרי סמים כסוכן מדיח שמתחזה לעשות עסקאות סמים.

 

ג’וש שרידאן שוטר עלוב ופטתי שמתחזה להיות סוכן FBI
ג’וש שרידאן שוטר נוכל שמתחזה לסוכן FBI
Views: 18

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *