EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השוטרים אודליה שטרנברג ואבישי שטאובר מקליטים האזנות סתר בין נחקרים ועורכי הדין – הקליטו את אפי נוה עם בועז בן צור

אסף ולפיש שוטר עם עיניים של תולעת ואייקיו של חילזון

לידיעת כל הנחקרים בלה”ב 433 – המשטרה מאזינה לשיחות שלכם עם עורכי הדין. עובדה זו התגלתה ממזכר של השוטר אבישי שטאובר שהופקד על חקירת פרשת המין של עו”ד אפי נוה. בחומרי החקירה שמסרו לידיו של עו”ד בועז בן צור המייצג את אפי נוה נמצא מזכר בו אבישי שטאובר כתב שלאודליה שטאובר התחשק להאזין לשיחות של אפי נוה עם עורכי דינו, והיא ביקשה ממנו להפעיל מכשיר הקלטה “סוני”, והוא אכן הפעיל והקליט. הדבר אירע תחת פיקודו של אסף וולפיש ראש צוות החקירה.

האזנת הסתר התמוהה לנחקר המתוקשר שיכולה לסבך את המשטרה: בניגוד לכאורה לחוק ותוך התעלמות מזכויות חשוד – חוקרי המשטרה הקליטו בסתר את ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, עו”ד אפי נוה, בזמן ששוחח עם עורך דינו. ל-ynet נודע על ההאזנה בחניות התת-קרקעי של משרדי יחידת החקירות להב 433 בלוד, ממסמך שנחשף כאן לראשונה ושמעלה שאלות קשות על התנהלות החוקרים.


המקרה התרחש בתחילת שנת 2019, ביום החמישי לחקירתו של נוה בפרשה שעוררה רעש גדול וכונתה “מין תמורת מינויים”. היא הובילה בסופו של דבר לכתב אישום בכפוף לשימוע נגד נוה ונגד השופטת אסתר כרייף.

את חקירת נוה ניהלו חוקרים בכירים ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח”ה) – סגן ניצב אסף וולפיש יחד עם רב-פקד אודליה שטרנברג ואחרים. הם גם אלה שביקשו את הארכת מעצרו של נוה בבית משפט וקיבלו לצורך החקירה 7 ימי מעצר בית. נוה, שהגיע ממעצר הבית לחקירה, ביקש במהלכה להיוועץ על סניגורו, פרקליט הצמרת בועז בן צור.

אסף וולפיש הוא גם זה שאישר לעשות עסקת חסינות עם הדס שטייף בתמורה לקבלת התכנים של הטלפון של עו”ד אפי נוה.

אסף ולפיש שוטר עם עיניים של תולעת ואייקיו של חילזון
אסף ולפיש שוטר עם עיניים של תולעת ואייקיו של חילזון

 

להמשך קריאת הכתבה; https://m.ynet.co.il/Articles/5643792

Views: 72

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *