EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

לג בעומר אצל השופט צבי פורר הידוע בנוקשותו כלפי נאשמים לא מתנצל – מת הנאשם יצחק לוין (בן 70) שהצית עצמו באולם השופט צבי פורר

השופט צבי פורר עם אחיו חכ עודד פורר מינוי בנפוטיזם

השופט צבי פורר ידוע כשופט קשוח שאצלו המשטרה והפרקליטות תמיד זוכים. נאמר עליו שהוא “סניף מובהק של התביעה”. מאז מינויו הוא מקבל תיקים פליליים קטנים, עבירות זוטרות שהוא משקיע בהם את כל מרצו כאילו מדובר בעבריינות מאפיה מדרגה ראשונה. בתאריך 10/11/2019 כאקט של מחאה, אחד המטופלים שלו הצית עצמו למוות. לאחר פינוי מד”א ולפני שנודע כי הנאשם הפך בר מינן, השופט צבי פורר הוציא החלטה קצרה בה קצב לנאשם שבועיים להחלים ודרש את התייצבותו להמשך טיפול כעבור שבועיים לאחר ההצתה.

על פי אחת הכתבות, “נאשם הצית את עצמו בבית משפט השלום בבאר שבע המתנהל אצל השופט הרחובותי צבי(צביקה) פורר בזמן שלא היה נוכח באולם בית המעשה. סנגורו כיבה את האש עם מטף. עד ראייה: “האיש הוציא בקבוק ושפך על עצמו”.

הנאשם בן 48 דובר צרפתית הואשם בהתנהגות פרועה במקום ציבורי. עבירה זוטרה. באותו יום הגיע אל השופט הרחובותי צבי(צביקה) פורר מבית משפט השלום בבאר שבע והצית את עצמו בעת שהשופט לא היה באולם. המהומה הייתה רבה, ולפי עדויות – פרקליטו של האיש מהסנגוריה הציבורית כיבה את האש באמצעות מטף: “”ראיתי מישהו עולה באש. סנגור ועוד אזרח היו שם. הסנגור כיבה אותו עם מטף, אזרח שהיה שם לקח מעיל, השתטח עליו וכיבה את האש. השופט לא היה באולם, רק הקלדנית. אני עוד רועדת ממה שקרה”.

השופט פורר הוא בנו של ראש עיריית רחובות במיל’ שוקי פורר והוא אחיו של חבר הכנסת עודד פורר . נולד בשנת 1969 וסיים את לימודי התיכון בבית הספר קציר בעיר.בחודש מאי 1997 הוסמך כעורך דין ובינואר 2016 מונה לכהונת שופט של בתי משפט שלום במחוז דרום והוא מתגורר בצפון רחובות

“הוא פשוט הוציא בקבוק, שפך על עצמו והצית”, סיפר עד ראייה. “אבל השופט לא היה באולם. זה היה תוך שניות”. סנגור סיפר: “ראיתי אנשים מורידים מעילים ומנסים לכבות את האש. הייתי באולם ממש לפני”. עד ראייה אחר סיפר: “הייתי למטה וראיתי אדם שחור כולו אחרי השריפה”.

 


חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע במד”א מאיר לסרי סיפר: “כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בהכרה כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו ואנשים במקום מכבים את האש שאחזה בבגדיו עם מטף. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים”.

יצחק (ז'ק) לוין הנאשם בן ה-71 שהצית את עצמו באולם בית משפט השלום בבאר שבע (אתר רשמי)
בתמונה” יצחק לוין העולה החדש בן 70 שהצית עצמו באולמו של צבי פורר

 

לג בעומר באולמו של השופט צבי פורר – הנאשם הצית עצמו והתפחם

השופט פורר כתב בהחלטתו: ” השופט צבי פורר כתב בסיום האירוע החלטה המתארת את שהתרחש באולמו. “החלטה זו ניתנת לאחר אירוע קשה שהתרחש באולם. יודגש כי השופט לא נכח באולם. הנאשם נכנס לאולם בו נכחו הקלדנית, התובעת ומתורגמנית. הקלדנית הציגה לו את המתורגמנית לשפה הצרפתית. מיד לאחר מכן אמר הנאשם מספר דברים בשפה הצרפתית, שלף בקבוק עם נוזל דליק, שפך את הנוזל על גופו והצית את עצמו. לאחר מכן החלו הנוכחים באולם לפעול על-מנת לכבות את הדליקה”….” “הנאשם פונה לבית החולים במצב קשה, ובית המשפט מאחל לו החלמה מהירה…. תזכורת תוך שבועיים”.

מדובר בשופט שנבחר בעזרת פרוטקציה ממפלגת ישראל ביתנו. הכול נשאר במפלגה: השופט שנבחר בעזרת חברו לסיעה של אחיו –. על פי כתבה בוואלה, צבי פורר הוא “קצין משטרה לשעבר שחקר פרשיות הונאה סבוכות, ועבר לעסוק במשפט פלילי לצד משפט אזרחי הנוגע לקרקעות…. אביו, שוקי פורר, ראש עיריית רחובות לשעבר, ואחיו, ח”כ עודד פורר (ישראל ביתנו), שנכנס לכנסת בעקבות פרישתו של שרון גל” הפעילו קשרים לתמוך במינוי של צבי פורר. אילטוב בעצמו אחד מתשעת חברי הוועדה למינוי שופטים והוא לא סיפר לאף אחד על קשריו עם משפחת פורר.

מימין השופט צבי פורר – שהנדונים למוות באולמו מציתים את עצמם…..

השופט צבי פורר עם אחיו חכ עודד פורר מינוי בנפוטיזם

השופט צבי פורר עם אחיו חכ עודד פורר מינוי בנפוטיזם

מדוע אילטוב לא פסל עצמו מהשתתפות בהצבעה על פורר כשופט? היחסים הקרובים בין אילטוב לח”כ פורר היו בולטים בטקס ההשבעה. השניים הסתודדו יחד וישבו זה לצד זה כשביניהם חוצץ האב, שוקי, שאת הקריירה הפוליטית הענפה שלו מכתימה הרשעתו ב-2008 בעבירה של הפרת אמונים, במסגרתה נגזר עליו קלון שמנע ממנו להמשיך ולכהן בתפקיד ראש עיריית רחובות. על מנת להדגיש את הבעייתיות שבעניין, אפשר רק לדמיין איזו סערה ציבורית הייתה קמה אילו אח של פוליטיקאי יותר, ראש הממשלה בנימין נתניהו למשל, היה מקודם לתפקיד שופט בעזרתו של ח”כ מאותה הסיעה. אפשר רק להצטער שעל בחירתו של עורך דין ראוי לתפקיד מעיבה אווירה שמשדרת ש”הכל נשאר במפלגה”.

https://news.walla.co.il/item/2925512

Views: 183

4 Comments

  1. צבי פיהרר , בנו של העבריין המורשע, חותמת הגומי של המשטרה ושל הרשויות המקומיות. אינו מכיר את המילה “זיכוי”. אין פלא שהנאשם הנ”ל הצית את עצמו באולם.

  2. צבי פורר (פיהרר) הוא אחיו של חבר הכנסת עודד פורר, החבר בארגון הפשע “ישראל ביתנו”. מונה לשיפוט ע”י קומבינה של ח”כ רוברט אילטוב החבר באותה מאפייה רוסית. פורר הוא למעשה התובע של המדינה ושל העיריות בביהמ”ש לעניינים מקומיים . היה שוטר ונותר שוטר. פח זבל מהלך.

  3. השופט הזה חותמת גומי של התביעה המשטרתית פסול הוא גורם לאי אמון קשה במערכת כבר שנים רבות הכל מכור מראש ומושחת

  4. שופט שהרשה לעצמו לצרוח על נאשם והנתל”ש מרחה את התלונה. כלב בן כלב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *