EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השוטר אבישי מועלם התלונן בכנסת ש 50% תלונות על אלימות מתנחלות הן תלונות שווא ו 50% (101 מ 190) תלונות פרובוקציה

אבישי מועלם מפקד משטרת שי כשגבר גרוש חוטף תלונה מאשתו מתייחסים אליו כמו נוחבה

כשהמתנחלות אומרות ש 50% מהתלונות על אלימות של מתנחלות נגד ערבים הן תלונות שווא, האם זה אומר ש 50% הן תלונות מוצדקות????  13/3/2024.

לאחר דיון בכנסת ברוך קרא ורביב דוקר פרסמו כותרות שיש 50% תלונות שווא, אבל לא אמרו מה אופי שאר ה 50%.  ברוך קרא ורביב דרוקר ציפו מהקוראים השמאלניים של ערוצי הרעל מיד להסיק שיש 50% תלונות מוצדקות….  הם גם עשו על זה קטע בשם “מצעד האיוולת”.

אבל זה לא נכון. מדובר בהעברת מידע שגויה של העיתונות המגויסת נגד ביבי והימין.  ה 50% תלונות אחרות הן פרובוקציות יזומות של  WATCH, בצלם, עדאללה, שוברות שתיקה, “שלום עכשיו”, “ברסלר עכשיו”, “חטופים עכשיו” ו”תומכי זהבה גלאון.

מה אמר השוטר אבישי מועלם בכנסת על אלימות מתנחלים?  

לדיון בכנסת הגיעו שוטרי ההתנחלויות אבישי מועלם, השוטר בן יכין והשוטר יוסף אמויאל.  לטענתם מתחילת המלחמה קיבלו 191 תלונות בטלפון מוקד 100 על אלימות של מתנחלות נגד ערבי הרשות הפלסטינית.

הם טענו ש 50% הן תלונות של אנשים ונשים שבכלל נמצאים בתל אביב ולא במקום האירוע, אינם עדים לאירוע, והם מצלצלים מתל אביב וסתם מטרילים את משטרת ש”י.

 

לדבריהם מדובר בארגוני שמאל קיצוני, מאלה שממנים אותם אהוד ברק ויאיר לפיד, אנרכיסטים וכל מיני זבלים מהמחאה של שקמה ברסלר ונדב גלאון.

 

צבי סוכות בדיון בכנסת על אלימות מתנחלים נגד ערבים 12-3-2024
צבי סוכות בדיון בכנסת על אלימות מתנחלים נגד ערבים 12-3-2024

תגידו… כדי להיות שוטר צריך מוח?

להלן כתבה באתר סרוגים סרוגות פורסם ע”י בנצי רובין 12/3/2024

אבישי מועלם נציג המשטרה: “50% מהתלונות של ארגוני השמאל (90 מתוך 191) הן תלונות שווא והטרלה”

מפקד ימ”ר ש”י חושף בדיון של בוועדה של ח”כ צבי סוכות: “ארגוני השמאל מטרילים את המערכת כאשר למעלה מ-50% מהתלונות התבררו כתלונות שווא”

ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו”ש בראשות ח”כ צבי סוכות (הציונות הדתית), התכנסה היום (שלישי) לדיון בנושא “אלימות האנרכיסטים – גורמי שמאל הפוגעים במתיישבים”.

 

אבישי מועלם מפקד משטרת שי כשגבר גרוש חוטף תלונה מאשתו מתייחסים אליו כמו נוחבה
אבישי מועלם מפקד משטרת שי כשגבר גרוש חוטף תלונה מאשתו מתייחסים אליו כמו נוחבה

 

בן יכין שוטר אלים נגד גברים גרושים כל גבר יהודי גרוש הוא כמו מחבל נוחבה
בן יכין שוטר אלים נגד גברים גרושים כל גבר יהודי גרוש הוא כמו מחבל נוחבה

 

 

יוסף אמויאל על משטרת שי להתייחס לכל גבר גרוש יהודי כמו מחבל נוחבה
יוסף אמויאל על משטרת שי להתייחס לכל גבר גרוש יהודי כמו מחבל נוחבה

בדיון השתתפו חברי הכנסת מרב מיכאלי וגלעד קריב (העבודה), אריאל קלנר וניסים ואטורי (הליכוד), לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית), ושמחה רוטמן (הציונות הדתית), כמו גם נציגים ממשרד הביטחון, מפקד ימ”ר ש”י, והמנהל האזרחי, ראשי מועצות, נציגי תנועת אם תרצו ובצלמו ועוד.

במהלך הדיון חשף מפקד ימ”ר ש”י אבישי מועלם את הנתונים על ירידה של 50% בפשיעה לאומנית יהודית, וציין את מספר האירועים שדווחו ונפתחו בהם כתבי אישום. עוד חשף המפקד מועלם, כי 50 אחוזים מהתלונות של האנרכיסטים היו תלונות שווא.

במהלך הדיון הוציא יו”ר הועדה סוכות את חבר הכנסת קריב, לאחר שזה התפרץ לדבריו וצעק כי הארגונים עליהם סוכות מדבר כארגוני אנרכיסטים הם ארגוני שלום.

בנוסף, בדיון הוקרן סרטון בו מתועדות תקיפות אלימות ומילוליות של מתיישבים על ידי אנרכיסטים פעילי שמאל, שהוכן על ידי תנועת אם תרצו.

ח”כ לימור סור הר מלך אמרה בדיון: “מדובר בתופעה הזויה שמתקיימת במדינת ישראל, של תוקפנות כנגד חיילי צהל והמתיישבים, השחרת מדינת ישראל בעולם, וונדליזם”.

“מדינת ישראל מתמודדת על החיים שלה, מצד אותם ארגונים שמגיעים לפה במסווה של תיירים, לתופעה הזו יש השלכות והיבטים מסוכנים לביטחון מדינת ישראל ותושביה, והתופעה הזו לא הייתה יכולה להתקיים בשום מקום אחר בעולם. ההגנה הכי טובה היא התקפה” – הוסיפה.

חברת הכנסת מרב מיכאלי אמרה בדיון: “יש פה אי הבנה בסיסית, זה לא בתוך מדינת ישראל”. לאחר שח”כ סון הר מלך השיבה לה כי מדובר בנחלת אבותינו אמרה מיכאלי: “אין חולק שמדובר בנחלת אבותינו, אך יהודה ושומרון איננה חלק ממדינת ישראל. זה מה שצריך להיות בבסיס הדיון הזה”.

“יש גורמים שמנסים לצייר בשטח מצג כאילו מדובר בשטח מדינת ישראל, אני מדברת על פושעים לאומניים, אנשים שאתם מציגים אותם כאנשים שמנסים לשמור על כבודה של מדינת ישראל”.

באחד הוויכוחים שהתעוררו בוועדה תקפה סון הר-מלך את ח”כ קריב: “אני במקומך לא הייתי מדברת, אדם שמוציא פרוטוקולים מועדת חוץ ובטחון”.

ראש מועצת בקעת הירדן דויד אלחיאני ציין: “יש פה קבוצת אנשים ממומנת שמטרתה להצית את השטח וליצור כאוס, אנחנו יודעים להכיל דעות שונותאבל כאן יש אלימות ועבירות על החוק”.

“אנחנו יודעים משיחות עם ערבים שהם מעודדים אותם לבוא, הם נכנסים לשטחי אש, וחמור מכך: הם מדווחים דיווחי שווא על ירי לעברם. כל מטרתם היא להשחיר את פני המתיישבים ומדינת ישראל”.

“מי שבאמת מחולל אלימות ביו”ש – פעילי שמאל אנרכיסטיים”

ח”כ סוכות מסר בפתח הדיון: “אנחנו נמצאים, עדיין, בעיצומה של מלחמה קשה. בשביל לנצח במלחמה צריך לעשות דברים רבים. להילחם בחזית הצבאית, לפעול בחזית המדינית, להתיישב, להתפלל. כדי שהניצחון הצבאי יופיע – צריך להסיר את כל מה שמפריע לו. אי אפשר לנצח בלי שנלחמים במי שעושה ככל יכולתו להפריע למלחמה הצודקת שלנו”.

“זו הסיבה בגללה התכנסנו היום, באמצע המלחמה, לדון בנושא האנרכיסטים. כל כך הרבה מלל מיותר נאמר בעבר אודות “אלימות המתנחלים” אבל עוד לא עסקו פה, בבית הזה, עד היום, במי שבאמת מחולל אלימות רבה וקשה ביהודה ושומרון – פעילי שמאל אנרכיסטיים וקיצוניים שנטפלים לחיילי צה”ל ולמתיישבים גיבורים”.

https://www.srugim.co.il/908321-%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%92-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%98%D7%A8%D7%94-50-%D7%9E%D7%94%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%9C

בערוץ 13 צחקו ממשטרת ש”י וקראו להם “מצעד האיוולת”

 

בסיום הדיון בכנסת לעגו ברוך קרא ורביב דרוקר למשטרת ש”י בפינה שלהם מצעד האיוולת.  להם כמובן מותר לקרוא לכל מי שלא חושב כמוהם “איוולת”.

בערוץ 13 ברוך קרא ורביב דרוקר לא הפסיקו לצחוק על השוטר הזה.  לטענתם של דרוקר וקרא אבישי מועלם בא להתלונן על 90 מקרים של תלונות שווא והטרלה, אבל בעצם גילה ש 101 הן תלונות מוצדקות….

 

 

רביב דרוקר שופר בכיר של חונטת הפרקליטות לעג לשוטר אבישי מועלם
רביב דרוקר שופר בכיר של חונטת הפרקליטות לעג לשוטר אבישי מועלם

 

 

ברוך קרא שופר בכיר של החונטה מהפרקליטות לעג לשוטר אבישי מועלם
ברוך קרא שופר בכיר של החונטה מהפרקליטות לעג לשוטר אבישי מועלם

 

אז הנה הפרטים המלאים בכתבה של חגית רוזנבאום 14/3/2024 בערוץ 7:

כך פועלת תעשיית התלונות

לעיניהם המשתאות של משתתפי ועדת המשנה לענייני יהודה ושומרון חשף מפקד ימ”ר ש”י את האמת מאחורי “אלימות המתנחלים”: כמעט חצי מהתלונות שקריות, החצי השני מוכוון ומתוזמן על ידי פעילי שמאל, ומספר כתבי האישום שיצא מכל זה הוא 16 בלבד

 

 

 

את התלונה הזאת החליט מפקד ימ”ר ש”י, סגן־ניצב אבישי מועלם, לבדוק לעומק. משהו בתלונות שהוגשו נגד ינון לוי, בעל חוות מיתרים בדרום הר חברון, נראה לו מוזר.

בתלונה, שהגישו אנרכיסטים ופעילי שמאל קיצוני שמסתובבים בגזרת דרום הר חברון, נטען נגד לוי כי בתקופה שלאחר פרוץ המלחמה הוא חסם באמצעות הטרקטור שלו צירי גישה של פלשתינים. לכאורה, אנרכיה בהתגלמותה, נזק ממשי לחופש התנועה של שכניו הפלשתינים. אלא שהבירור שערך סגן־ניצב מועלם העלה את הנתון המפתיע הבא: לוי אכן חסם באמצעות הטרקטור שלו צירי תנועה לערבים, אלא שצה”ל שכר אותו לבצע בעבורו את העבודות הללו. ועל העבודה הזאת, שאותה עשה לוי בשירות המדינה וצה”ל, הגישו נגדו גופי האנרכיסטים תלונה במשטרה תחת המותג העולמי המצליח “אלימות המתנחלים”.

העובדות אומנם חשפו את מצע השקר שעליו עומדת פעילות האנרכיסטים ביהודה ושומרון, אבל הדבר לא הפריע כלל וכלל להצלחת הקמפיין, שהביא את ארצות הברית להטיל סנקציות כלכליות על לוי ובעקבות כך הוקפא חשבון הבנק שלו בבנק לאומי. תלונות האנרכיסטים הביאו לסנקציות גם נגד עילי פדרמן, חייל שנפצע בלחימה בעזה, השתקם וחזר ללחימה בשנית. כשיצא לאחרונה לחופשה וביקש למשוך כסף מחשבון הפייבוקס שלו לרכישה מסוימת, גילה שהחשבון מוקפא. גם כאן את הפרחים יש לשלוח לארגוני השמאל הקיצוני.

בדיון שכינס השבוע יושב ראש ועדת המשנה לענייני יהודה ושומרון, חבר הכנסת צבי סוכות, נחשפו דפוס הפעולה הזה של האנרכיסטים וארגוני השמאל הקיצוני – ישראלים וזרים כאחד – וגם המחירים שנאלצים לשלם המתיישבים וגורמי הביטחון. הדיון, שנקטע באמצעו ועתיד להימשך בעוד כשבועיים, חשף גם את אוזלת ידן של הרשויות בטיפול באנרכיסטים הזרים, שמתאפשרת להם כניסה חופשית לישראל על אף שפעילותם הפוליטית והפרובוקטיבית ביהודה ושומרון מנוגדת לחוק ולאישור ויזת התייר שהם מקבלים פעם אחר פעם.

בתמונה:  רויטל גנץ אשת בני גנץ שמטרילה את חיילי צהל בשטחים למען הפלסטינים

רויטל גנץ יוצאת להציק לחיילים במחסומי ווטש באיוש
רויטל גנץ יוצאת להציק לחיילים במחסומי ווטש באיוש

 

רויטל גנץ פעילה בכירה בארגוני ווטש שמטרילים חיילי צהל בשטחים למען פלסטין
רויטל גנץ פעילה בכירה בארגוני ווטש שמטרילים חיילי צהל בשטחים למען פלסטין

גם אחת בשם נילי אושרוב עוזרת לה.

גולת הכותרת של הדיון הייתה דבריו של מפקד ימ”ר ש”י, סגן־ניצב מועלם. נציגו של אותו ימ”ר ש”י שאמון על רדיפת המתיישבים במשך שנים ארוכות הביע בדיון הזה לראשונה סולידריות בסיסית עם הצד היהודי ביהודה ושומרון. המשפטים של סגן-ניצב מועלם הפתיעו בזה אחר זה, והפצצה הראשונה שהניח הייתה הנתונים עצמם: מתוך 191 תלונות שהגישו פלשתינים ואנרכיסטים נגד מתיישבים באזור דרום הר חברון, 90 התבררו כתלונות שווא, כלומר כמעט חצי מהתלונות היו שקר מוחלט. נתונים דומים משתקפים גם באזור בקעת הירדן: מתוך 70 תלונות על אירועי אלימות כביכול בבקעה, סיפר סגן־ניצב מועלם, כ־50 אחוזים התבררו כתלונות שווא.

עוד תיאר מפקד ימ”ר ש”י את שיטת השקר שמאחורי הגשת התלונות: “המתלונן מאשים מתנחל מסוים, אומר את השם שלו. אני מראה לו תמונה שלו, הוא אומר: לא, זה לא הבחור. אני שואל אותו: אז איך אתה יודע מי זה? הוא אומר: לא, אמרו לי להגיד שזה הוא. זה סוג התלונות”. תלונות השקר הללו מקפיצות את הכוחות השכם והערב ובפועל הם מגלים שלהד”ם: “הם מתלוננים ירו לי וזרקו לי והרביצו לי, ואנחנו רצים ובעצם התלונות הן תלונות שווא”. סגן־ניצב מועלם ממשיך ומתאר את שיטת העבודה מתל אביב בקו ישיר להר חברון: “תלונות מכוונות של ארגוני שמאל קיצוני, ארגוני זכויות אדם, אנרכיסטים, שנמצאים בכלל בתל אביב ומתקשרים למודיעין 100: יש כרגע אלימות של פעילי ימין בדרום הר חברון”. בסיכום דבריו הגדיר מפקד ימ”ר ש”י את חומרת פעילותם של האנרכיסטים: “מבחינתי הנזק הוא נזק תדמיתי לכלל מדינת ישראל בעניין הזה, ואנחנו מקבלים את זה לצערי בסנקציות”.

גם גורמי הביטחון האזרחיים באזור הבקעה והר חברון תיארו בוועדה את הקושי העצום שיוצרים בעבורם מתלונני השווא האנרכיסטים, כאשר כל קריאה שלהם מחייבת הקפצה של כוחות לאזור כדי לגלות אירוע שלא קיים.

מאז תחילת המלחמה מספר התלונות שהוגשו עלה, אולם כאמור הדיון בוועדה חשף שלפחות מחציתן הן הטרלה מוחלטת – לא אירועים שבהם לא ברור מי התוקף ומי המותקף, אלא בדיה של אירוע שקרי שלא התרחש. עם החומרים הללו, כאמור, ניגשים ארגוני האנרכיסטים לעולם ומבאישים את ריחה של ישראל ואת ריחם של המתיישבים בפרט. במחצית השנייה של התלונות המשטרה לא תמיד יכולה לקבוע בבירור שאכן היהודים היו התוקפים. מתוך כל התלונות שהוגשו (כ־270) הבשילו לכדי כתבי אישום נגד מתיישבים 16 תלונות בלבד.

יושב ראש ועדת המשנה, חבר הכנסת סוכות, אומר ל’בשבע’ כי למדינת ישראל חסר גוף רשמי שיהיה אמון על איסוף המודיעין נגד אלפי האנרכיסטים שנכנסים לישראל באופן חופשי. לדבריו, פעילותם של הגורמים המתסיסים הללו היא סוד גלוי, ואיסוף המידע המפליל אודותיהם יכול להתבצע בקלות ולפסול את הוויזה שלהם בפעם הבאה שבה ירצו להיכנס לישראל. בדיון הבא, הוא מבטיח, יידרשו מנציגי המדינה תשובות לגבי פעולות האכיפה שיכולות בקלות למנוע את הנזק שנגרם לתושבים ולגורמי הביטחון, אך אינן ננקטות.

מי מפחד מקיבורקיאן

פרופסור נדירה שלהוב־קיבורקיאן, פרופסור מן המניין באוניברסיטה העברית, הספיקה כבר לקבל נזיפה חמורה בתוספת המלצה לעזוב את משרתה באוניברסיטה כשלושה שבועות לאחר פרוץ המלחמה, כפי שדיווחנו בזמנו בטור זה. הפרופסור המזרח־ירושלמית מעולם לא חסכה את עמדותיה האנטי־ישראליות מהבמות הציבוריות שבהן הופיעה, גם במסגרת עבודתה. אבל כשהמשיכה להשמיע אותן בעיצומה של המלחמה, כולל הגדרת המלחמה בעזה כ”רצח עם”, משהו אפעס בכל זאת הרגיש לא בנוח לנשיא ולרקטור של הקמפוס העברי בבירה. אולם מאחר שאלו הותירו בידיה את הבחירה אם לעזוב את משרתה, שכן לדבריהם התבטאויותיה טרם הגיעו לכלל עבירה פלילית של הסתה, בחרה הפרופסור במובן מאליו והמשיכה להחזיק במשרתה האקדמית.

אלא שהשבוע היא הגדישה את הסאה, באופן שגם הנשיא פרופ’ אשר כהן וגם הרקטור פרופ’ תמיר שפר הצליחו להגיע לכלל החלטה בכוחות עצמם. “הם צריכים להיות מפוחדים והם צריכים לפחד, כי פושעים תמיד מפחדים”, אמרה השבוע שלהוב־קיבורקיאן בריאיון לפודקאסט Makdisi Street לאחר שסיפרה שישראלים ברחוב או באוניברסיטה מפחדים כשהם שומעים אותה משוחחת בערבית בטלפון. “הם לא יכולים להרוג ולא להיות מפוחדים. אז כדאי להם להיות מפוחדים… זה הזמן לבטל את הציונות, היא פשוט לא יכולה להמשיך, זה פלילי. הם (ישראל) ישתמשו בהכול כדי להמשיך להרוג, זו מכונת הרג”, קבעה, וקינחה בהכחשה גורפת של אירועי הטבח: “הם ישתמשו בכל שקר, הם התחילו בתינוקות, הם המשיכו באונס. הם ימשיכו עם מיליון שקרים אחרים כל יום”.

בעקבות פרסום הדברים פנתה חברת הכנסת שרן השכל לגורמים הרלוונטיים, ובהם הנהלת האוניברסיטה, תוך דרישה להבהרת ההתבטאויות והמלצה לפטר אותה מתפקידה. תשובת הנשיא ורקטור האוניברסיטה לא איחרה לבוא, ובה נכתב כי ההנהלה אכן החליטה הפעם להשעות את המרצה ממשרת ההוראה שלה באוניברסיטה. במכתבם קבעו כי היא נהנית מהמוניטין המפואר של האוניברסיטה, אך מביישת אותה ברמה הישראלית והבין־לאומית. “התבטאויותיה לוקחות את חופש הביטוי והחופש האקדמי לקצה ועושות בו שימוש ציני, עד כדי שיסוע והסתה”. ראשי המוסד גינו את התבטאויותיה של שלהוב־קיבורקיאן, והמליצו לה שוב למצוא לעצמה בית אקדמי אחר.

ההחלטה להשעותה מהוראה היא אומנם צעד נדיר באווירה הליברלית המאוד מסוימת המקובלת באקדמיה הישראלית, אך יש מי שהזכיר כי מדובר בענישה מינורית למדי. בציוץ שהתפרסם לאחר היוודע דבר ההשעיה כותב עורך הדין יונתן יעקובוביץ’ כי ההשעיה מהוראה בלבד היא כמעט פרס למרצה המסיתה: “אל תיפלו בפח של האוניברסיטה העברית לגבי השעיית החלאה מכחישת הפשעים נגד האנושות והעם היהודי. היא הושעתה מהוראה בלבד, כאשר עבור חלק גדול מהאקדמאים מלכתחילה מדובר בסוג של מטלת חובה שהם נאלצים לעשות בניגוד לרצונם להתמקד במחקר”.

הוא מאשים עוד: “שלא ירחצו בניקיון כפיהם. יש איזה אלף אקדמאים על כל תקן, אף אחד לא הכריח אותם לתת קביעות לדרעקית שעבדה קודם לכן במוסדות כמו אוניברסיטת ביר זית ובית לחם, וכתבה מאמרים על כך שרצח נשים ערביות בישראל על ידי החברה שלהן זה בכלל באשמת הקולונליזציה הישראלית”.

גם בארגון ‘בצלמו’, שהגיש להנהלת האוניברסיטה תלונה נגד המרצה ועוקב מזה זמן אחרי הפרשה, דורשים לא להסתפק בהשעיה מהוראה. מנכ”ל ‘בצלמו’, שי גליק, אומר בעקבות החלטת ההשעיה: “אני מברך על ההשעיה, וקורא לסיים את זה בפיטורים. חובה באופן מיידי להדיח אותה לצמיתות, בלי פיצויי פיטורים. מי שפוגע בתלמידים ובמרצים בצורה כה זוועתית אינו ראוי לכהן ולו יום אחד בתפקיד. פרופסור שלהוב־קיבורקיאן הפרה ברגל גסה את התקנון של עובדי האוניברסיטה ועליה לשלם את מלוא המחיר. אנחנו נמשיך להיאבק למען אקדמיה שפויה, ציונית וממלכתית, ולא במה לעלילות דם והסתה פרועה נגד מדינת ישראל”.

לתגובות:[email protected]

https://www.inn.co.il/news/631894

בתמונה:  בני גנץ שאשתו רויטל גנץ יוצאת למחסומי ווטש.  בתמונות זו לא רויטל.

בני גנץ הוא נואף ואשתו יוצאת למחסומי ווטש להציק לחיילים
בני גנץ הוא נואף ואשתו יוצאת למחסומי ווטש להציק לחיילים

 

 

Views: 215

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *