EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עדנה קרנבל קוראת לציבור האדיש לצלם עדויות בווידאו מקצועי בכדי לתעד את הפשעים נגד עם ישראל

עדנה קרנבל פרויקט עדויות מצולמות בטלגרם

קוראים יקרים אנו יוצאים בפרויקט מיוחד בו אנו קוראים לקוראים לצלם עדויות המתעדות את הפשעים שמדינת ישראל באמצעות מלאכיה “עובדי המדינה” פשעו כנגדם בסיוע כנופיית שלטון החוק.

הפרויקט חשוב מאוד ממספר סיבות, הגדולה מכולם היא התעמולה הישראלית שפועלת 24/7 365 ימים בשנה ומבצעת מחיקת כל התכנים הללו מהרשתות החברתיות ומרשת האינטרנט כדי שלא תדעו.

פנו אלינו בטלגרם בכתובת עדנה קרנבל פרויקט עדויות מצולמות

אנו פועלים בשמם של אבות ואימהות נערים ונערות רבים שמדינת ישראל נתנה להם את כל הסיבות להרוג את עצמם, אכן הם התאבדו אבל ידה של מדינת ישראל הייתה על ההדק, (מדינת ישראל להבדיל  מאחותה מגרמניה משתדלת לא לטבול ידיה ברצח בכינון ישיר).

הדבר המכוער ביותר שלמדנו הוא שלאחר שאלו מתאבדים המשפחות שלהם פשוט קוברות את “יקירהם” פעמיים פיזית ואת סיפור החיים הטראגי שהוביל למותם

 

פרויקט הנצחה של אבות שנרצחו על ידי “שופטות ושופטי” מדינת ישראל הציונאצית אשר חרטה על דגלה את שנאת הזכרים והובלתם אל מותם כצאן לטבח. 

 

התבוננו בדף האבות של עדנה קרנבל המראה קומץ אבות ששמו קץ לחייהם ואין איש שיספק ולו בדל ראיה מדוע אלו יום בהיר החליטו לשים לחייהם סוף. אין לכם על מי לסמוך אפילו לו על בני משפחותיכם אלא על המקום היחיד בגהנום הישראלי, עדנה קרנבל שתספר לכולם כיצד מדינת ישראל אנסה אותכם לשתוק עד שהחלטתם להמית את עצמכם.

 

במקרים מעטים מאוד אנשים שהתאבדו זכו לקומץ אמיץ מהציבור ששיתף פוסטים לזכרם אשר ניסו לספר את סיפורם. הארגונים הפמינאצים ומחלקת הסייבר של משרד המשפטים עקבו אחריהם וסייעו בזיהויים ובהגשת התביעות כנגד המשתפים. התביעות שמוגשות הן תביעות השתקה המכונות תביעות לשון הרע. התביעות הללו ממומנות על פי רוב בכסף של ארגונים פמינאצים המסייעים להשתקת והעלמת האמת מרשת האינטרנט.

תביעות אלו מכונות לשון הרע, זו התוצאה של “הדמוקרטיה” של האימפריה הבריטית שנועדה לסתום את הפה למי שמנסה לפגוע במלך או במלכה. במסגרת תביעות אלו מנסים הארגונים הפמינאצים להשיג פיצוי כספי עבור הרוצחים/ות.

דוגמא מובהקת לכך היא הכלבה עורכת הדין דליה זיידנר שבסיוע שופטי בית הזונות למשפחה גרמו יחד לגרוש שלה אייל זיידנא להתאבד, סיפורו עד היום נותר לוט בערפל ואפילו בת זוגו החדשה (אלמנתו) לא מעיזה לפרסם כיצד שופטים חלאות אדם גרמו לאדם נחמד כל כך למאוס בחיו.

כתוצאה לפרסומים באינטרנט בחרו ארגוני נשים קומץ של קורבנות שזוהה על ידי מחלקת הסייבר של  משרד המשפטים בשיתוף  פייסבוק והגישו נגדם תביעת השתקה. בקרוב נכתוב את הסיכום של עדנה קרנבל לתוצאה העלובה של המשפט המופרע הזה שהתחיל בתרועה רמה ונגמר בקול ענות חלושה. למרות שהתביעה נכשלה כשלון חרוץ הרי כי מה שמהדהדים ערוצי התעמולה הוא את הפחד אותו הם הצליחו לשתול בזכרון הלאומי הקולקטיבי ואת הפחד והרתיעה משיתוף תכנים אלו.

עזרו לנו לעזור לכם ולו רק שמותכם לא יהיה לשווא

 

התאבדות אייל זיידנר נגרמה בגלל השופט יהורם שקד שגרם ניכור הורי ומזונות אסטרונומיים. עו”ד רון לוינטל בכתב הגנה שהכין לעו”ד נטע מרום לוינטל פותח את השושנה לדליה שאול זיידנר ורותם אלוני דוידוב

 

עו”ד דליה שאול זיידנר שהתעללה בבעלה עד להתאבדותו תובעת 82 אנשים על 1.6 מיליון ש”ח בגלל שחשפו זהותה

 

רעות גלבלום סופגת מפלה בתביעת דליה שאול זיידנר נגד 83 גולשים- ניסיון סרק למנוע הגשת תיק המשפחה של יהורם שקד כראייה נגד דליה שאול זיידנר

 

גלעד הס בתביעת ההשתקה הכי גדולה בארץ של דליה שאול זיידנר על 1.6 מיליון שח סוחט “התנצלות מאולצת” מנתבעים – פרוטוקול קדם משפט

 

עוד דבר שלמדנו, חברת גוגל משתפת פעולה עם כנופית שלטון החוק הישראלית ומסירה עדויות מהאינטרט מתוצאות החיפוש, ומהאחסון לכן אנו התחלנו לעבוד באופן ישיר עם חברת Rumble.com לאחסון קבצים (במקביל לפרסום ביוטיוב והמתחרה הגדולה ביותר שלהם). גוגל למרבה הצער אינה שונה משאר “הרשתות החברתיות” בשטיפת המוח ובהונאת דעת הקהל בהתאם לצורכי הפרוגרס העולמי.

 

 

 

Views: 555

9 Comments

  1. יוני קפאח אחד האנשים החשובים והמשפיעים בתולדות המדינה לא רחוק מבן גוריון מיסד המדינה .
    אני בעיני רוחי כבר רואה את נמל התעופה קפאח נמל התעופה הגדול השני בתחומי מדינת ישראל.
    שאפו

  2. אחד שיודע פשוט צריך לקבוע בחוק שדיונים יהיו פומבים וניתן יהיה לצלמם ולהקליט . המצב היום כמודמני שאין איסור בחוק אלא בדין כלומר שהשופטים קבעו את זה כי הכי טוב להטות משפט במחשכים להפחיד מתדיינים במחשכים שלא לומר להתעלל בהם . על אלה אמורה היתה להיות הרפורמה וחבל שהלכו על משילות ושפכו את התינוק עם המים.

  3. מוטקה קידר הרוצח שלא רצח מכל מקום אפס ראיות ממשיות להרשעה ברצח
    סדרה מעולה “האסירה איקס ” באה לקלל ויצאה מברכת . דרך הסדרה למדנו שמוטקה קידר הוא גיבור ישראל מהחשובים בלוחמים בשחיתות מערכת המשפט שכאחרים לבד לא יכל לה . קידר הבין זאת כמעט מראשיתו של ענין ולכן נהג בתבונה ופיטר את עורך דינו שמואל תמיר ז”ל היות והבין שתוצאת המשפט נקבעה עוד בטרם החל המשפט.בפוסט קודם שפורסם בעדנה נתתי את הטעמים מדוע אני מטיל ספק בהרשעה של קידר שמחתי לגלות בפרק האחרון שאלה שהכירו את פרטי התיק העתונאים רינגל ותבור סברו כמוני שהגיע לאותה מסקנה מהגיונם של דברים. הסרט עשה שירות חשוב למוטקה קידר ולציבור בישראל בחשיפת פניה של מערכת ה” משפט ” בישראל גם אם זו לא היתה כוונת היוצרים . הסרט באשר לעברות מין שיש טענה שביצע כלפי היוצרת סתום בחלקו אולי חלקו הגדול באשר לאופן ההתנהלות ביניהם שעה שהיתה בגירה לכן קשה להגיע למסקנות נחרצות גם בענין זה בכלל ובפרט שאין גרסה נגדית של קידר
    הגבתי כאן כי לא מצאת בעדנה אכסניה מתאימה יותר .
    העובדה שקידר מת בעוני לא מפתיעה זה תסריט שחוזר על עצמו של מי שלוחם בשחיתות מערכת המשפט אלא אם יש לו הון מבית שלא התכלה במאבקים ה” משפטיים”. העובדה שבחר שלא לחזור לישראל לאחר שהפניה למשפט חוזר נכשלה רק מחזקת את טענתו שהוא אכן זכאי .
    נוח על משכבך בשלום איש יקר ולוחם אמיץ

  4. יש גם המון פשעים נגד נשים וילדים. חבל שהפרוייקט מתייחס רק לגברים. מתעללים גם בנשים… אם היה פרוייקט שמרכז את כל פשעי הרווחה, בתי המשפט והפרקליטות, הייתם מגיעים להרבה יותר עדויות ממה שאתם חושבים. חתכתם מגזרים שלמים. חבל.

    הערת מערכת
    חמודה לנים יש את מרכז רקמן, ויצו, נעמת, אמונה, מבוי סתום, אונ’ ת”א, משרד הרווחה, היח”ס, המשטרה, הפרקליטות, ידיעות אחרונות ואת הכנסת.
    מה עוד את רוצה? כבשת הרש?

  5. פרויקט חשוב מאין כמותו!!
    וחשוב לא פחות לתעד את הפשעים שמתבצעים מאחורי הדלתיים הסגורות.
    אדם שנכנס לדיון בדלתיים סגורות מבלי שהוא מקליט את הדיון בעצמו (אל תסתמכו על הקלטה מוזמנת באישור בית המשפט), משול לאדם העומד על פני תהום כשגופו שמוט מטה.
    לאמיצים יותר, כדאי לתעד את הדיון באמצעות מצלמה נסתרת.
    איסור הקלטת דיונים בדלתיים סגורות, אשר קבוע בחוק, נועד להגן אך ורק על השופטים השקרנים שמטים את הדין תמורת טובות הנאה ובצע כסף, ולא עליכם ועל ילדיכם הקטינים!!!
    תיעוד ופרסום הם הדרכים הטובות ביותר לחשוף את הפשעים ולהילחם בהם.
    אל תלכו כצאן לטבח בבתי המשפט למשפחה, ובבתי המשפט בכלל!!
    לימדו מטעויות של אחרים מנוסים והפיקו את הלקחים המתאימים.

  6. “כי תצא למלחמה על אויבך וראית סוס ורכב עם רב ממך לא תירא מהם כי ה’ אלהיך עמך המעלך מארץ מצרים”

    בהצלחה

  7. עדנה, בטוח יש לך מידע לגבי פרשת הריגול ובפרט מי הפעיל את המרגל. כל אנשי התקשורת יודעים במי מדובר ולא מדווחים בגלל צו איסור הפרסום. למה את לא מדווחת לנו את הפרטים האלה?

  8. ישר כח אבל זה יותר ישים למי שעזבו את הארץ כי מי שבארץ יחשוש מהאלימות הבלתי מרוסנת של מערכת משפט לרבות בתי המשפט בהעדר הבקרה ממשית . לטעמי כל גופי הבקורת תכליתם הממשית לספק עוד משכורת ו”יוקרה” לשופט היות והפנסיה התקציבית ” לא מספיקה”.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *