EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

רעות גלבלום סופגת מפלה בתביעת דליה שאול זיידנר נגד 83 גולשים- ניסיון סרק למנוע הגשת תיק המשפחה של יהורם שקד כראייה נגד דליה שאול זיידנר

רעות גלבלום ציידת גברים פטריאכלים בשם חילול כבוד הוגינה

עו”ד רעות גלבלום היא פמינאצית גאה ומוצהרת שיוצאת להפגנות נגד גברים ונגד הפטריארכיה, וגם לוקחת את הבנות הקטנות שלה להפגין נגד הפטריארכיה.  היא עובדת אצל הפמינאצית רותם אלוני דוידוב, ויחד שתיהן הגישו תביעת לשון הרע בשם עוה”ד דליה שאול זיידנר, זו שגרמתה לבעלה להתאבד, נגד 83 גולשים על סך של 1.6 מיליון ש”ח.

רעות גלבלום פמיניסטית גאה שונאת זין קלינית
רעות גלבלום פמיניסטית גאה שונאת זין קלינית

התביעה מונחת בפני השופט הפמיניסט גלעד הס מהרצליה שכן השתיים הגישו התביעה בכוונה בהרצליה כדי שתגיע לידי השופט החביב עליהן ועל כל שדולות הנשים. השופט גלעד הס קבע דיון קדם משפט לעוד חודש באמצע יוני 2021.

באותו דיון אמורות להידון בקשה של הנתבעים שהרוצחת עו”ד דליה שאול זיידנר (שגרמה לבעלה אייל זיידנר להתאבד) תפקיד 250,000 ש”ח ערובה להוצאות הנתבעים במקרה והיא תפסיד שכן אין לה יכולת כלכלית, והבקשה השניה היא של עו”ד רון לווינטל, מי שמייצג את הנתבעת 1 (עו”ד נטע מרום מגנזי מי שייצגה את המנוח שהתאבד) להתיר לו להגיש לתיק ולצרף לכתב ההגנה של נטע מרום מגנזי את כל הראיות מתיק בית המשפט למשפחה של דליה שאול זיידנר נ’ אייל זיידנר ז”ל שהתנהל אצל השופט השוחט יהורם שקד בבית המשפט למשפחה ת”א.

רעות גלבלום נבלה שקרנית שחובבת פות בתשלום
רעות גלבלום נבלה שקרנית שחובבת פות בתשלום

כזכור, דליה שאול זיידנר טוענת שהמנוח לא התאבד בגללה, שבכלל היא לא גרמה ניכור הורי, לא הסיתה את הילדים נגד המנוח, לא ביטלה או חיבלה במועדי החלפת זמני שהות, ולטענתה המומחית ענבל קיבנסון תמכה בגרסתה שלא היה ניכור הורי ולא הייתה הסתה.  הסיבה היחידה שענבל קיבנסון תמכה בזיידנרית הייתה בגלל שאייל המנוח לא היה יכול לשלם לענבל אלפי שקלים על שירותיה כדי שהיא תחדש לו את הקשר עם ילדיו המוסתים.

הרוצחת דליה שאול זיידנר גם מכחישה שהיא סחטה מאייל מזונות אסטרונומים שהוא לא יכול היה לעמוד בהם וריסקו אותו כלכלית, והיא גם מכחישה שהיא הגישה נגדו תלונות שווא קנטרניות במשטרה, למרות שיש פסקי דין מדלתיים פתוחות שפורסמו במאגרי המשפט המראים שכשהוא עדיין היה בחיים, הוא התלונן שדליה שאול זיידנר מיררה את חייו באמצעות תלונות שווא במשטרה.

רעות גלבלום ב 2012 השריצה נקבה כי לא רצתה בן זכר פטריאכלי
רעות גלבלום ב 2012 השריצה נקבה כי לא רצתה בן זכר פטריאכלי

 

מה שהעלה את חמתה של דליה שאול זיידנר היה כתבה של עדנה קרנבל אשר חשפה את זהותה כרוצחת בכלים משפטיים, מי שהשתמשה בנשקים משפטיים פמיניסטים לירות בבעלה קליעים משפטיים, עד שגרמה לו ליטול את חייו.

בכתבה של עדנה קרנבל נחשף שהיא בכלל עוכרת דין המפרסמת עצמה כמגשרת וכמי שמצליחה להביא זוגות להסכמי גישור בדרכי נועם.  עדנה קרנבל שאלה כיצד ייתכן שיבואו אליה לקוחות ממין זכר לגישור וייבטחו בה ובמקצועיות ובנייטרליות שלה, אם היא עצמה לא השכילה לסגור את המחלוקות עם בעלה בדרכי נועם ובגישור, ובמקרה שלה מדובר בכישלון דרכי הנועם באופן מוחץ…. במוות.  הצד השני נטל את חייו ומת….

בכתבת המשך עדנה קרנבל ציינה שדליה שאול זיידנר היא עו”ד מתחילה וכושלת, שאין לה לקוחות, ושהיא עובדת אצל עו”ד ורדה ברכה שטיינברג ממודיעין כמתלמדת בשכר של 4,000 ש”ח בחודש, ושגם לורדה ברכה שטיינברג אין בכלל לקוחות כי יצא לה מוניטין גרוע של אחת שצורחת, משתוללת, פותחת פה ג’ורה על הלקוחות שלה, וסוחטת את מי שנופל ברשתה עד העצם.

ורדה ברכה שטיינברג עורכת דין צולעת וקמצנית סוחטת לקוחות רווחה
ורדה ברכה שטיינברג עורכת דין צולעת וקמצנית סוחטת לקוחות רווחה

 

בתמונה:  ורדה ברכה שטיינברג הבוסית של דליה שאול זיידנר משלמת 4000 שח לחודש לעו”ד דליה שאול זיידנר

עדנה קרנבל הסבירה שזו ההוכחה לכך שנדרש כי דליה שאול זיידנר תפקיד ערובה להוצאות, כי על פי החוק מי שהוא עני ואין לו כסף לממן הוצאות לצד השני, צריך להפקיד ערובה באחוזים מכתב התביעה.  זוהי פסיקה דבילית, אכן.  פסיקה הפוגעת בזכות הגישה לערכאות, גם זה נכון, אבל מה לעשות, זו הפסיקה.  נציין שברגע שתוגש בקשת דליה שאול למזונות מבעלה שהתאבד, יוכח מצבה הכלכלי הרעוע ואי יכולתה לשאת בהוצאות, מה שיחזק את סיכויי הבקשה לערובה.

אולם בשום מקום ובשום שלב, עדנה קרנבל לא פרסמה שום דבר מדלתיים סגורות, פשוט כי לעדנה לא היה שום מסמך מדלתיים סגורות.  כל מה שעדנה כתבה הוא מידע מנחלת הציבור שבידע ציבורי ברשתות הציבוריות ובמאגרים המשפטיים.

והנה רק לאחרונה הגישה רעות גלבאום מסמך לגלעד הס בו היא מאשימה את עדנה קרנבל (מי שהכתבה שלה שותפה עשרות אלפי פעמים) בפרסום מדלתיים סגורות, והיא גם כותבת שהיא מצרפת את הכתבה למסמך.  אנו עיינו בנספח, ולא ראינו שם שום דבר מדלתיים סגורות. ברור אם כן שרעות גלבלום שיקרה לגלעד הס.  למה היא עשתה זאת?  היא פשוט רצתה לכפות על השופט גלעד הס לקרוא מה עדנה קרנבל כותבת, ולהשפיע עליו שירתע מסגנון הכתיבה של עדנה קרנבל, ואז גלעד הס יהיה יותר סמפטתי ללקוחה הנוכלת שלה, דליה שאל זיידנר.

לפניכם המסמך המביש שרעות גלבלום ניסחה.  זוהי התגובה שלה לבקשה להתיר הגשת הראיות מתוך תיק המשפחה.  לכאורה גלבלום הייתה צריכה לשמוח שהרי לטענתה לא היה ניכור הורי, לא הייתה סחיטת מזונות ולא היו תלונות שווא.  מה אם כן יותר טוב מלהוכיח את זה דרך תיק המשפחה עצמו???

רעות גלבלום ציידת גברים פטריאכלים בשם חילול כבוד הוגינה
רעות גלבלום ציידת גברים פטריאכלים בשם חילול כבוד הוגינה

וכך נאלצנו לקרוא את ההתנגדות המתפלפלת ומפולפלת של רעות גלבלום בו היא ניסתה בכל דרך אפשרית למנוע הגשת הראיות, שהיא עצמה טענה שאמורות לתמוך בלקוחה שלה.  יותר דבילי מזה אי אפשר????

תגובת דליה להצגת מסמכים מתיק המשפחה 3-5-2021
רעות גלבלום כלבת מגדר פמינאצית זולה שנתקעת
רעות גלבלום כלבת מגדר פמינאצית זולה שנתקעת

בסעיף 1 כותבת רעות גלבלום שהנתבעת נטע מרום מגנזי לא הציגה את המקור המשפטי להצגת ראיות מתיק המשפחה, ומציינת שעו”ד נטע מרום מגנזי לא היתה צד לתיק….  אבל נטע מרום היתה באת כוח בתיק וייצגה בו.  היא כתבה פוסט שהאשים את התובעת בניכור הורי וגרימת מוות, והתובעת תובעת בלשון הרע.  איזה “מקור משפטי” צריך כשהראיות מהתיק הן הראיות שמוכיחות שדליה שאול זיידנר משקרת ושנטע מרום צודקת ושהיא לא ביצעה לשון הרע?  זה הרי לב ליבו של הסכסוך, השאלה מה קרה בבית המשפט למשפחה, ורעות גלבלום אף כתבה בכתב התביעה, שכל מה שדליה טוענת מוכח בתיק המשפחה.  אם כך מדוע שהיא תתנגד להצגת התיק מבית המשפט למשפחה במלואו כראייה?

בסעיף 2 רעות גלבלום מלינה שהבקשה להתיר הגשת מסמכים מתיק המשפחה היא “בעלמא”, ושצריך לכתוב אילו מסמכים ספציפיים הנתבעת רוצה להגיש.  זה כבר ממש ירירה ברגל.  הנתבעת עכשיו תגיש רשימה מפורטת של מסמכים עם תאריך, וליד כל מסמך תכתוב פרפרזה בדיוק איך זה מוכיח שדליה שאול זיידנר דפקה את בעלה והתעללה בו בבית המשפט.  הרשימה הזו תשמש את כל שאר הנתבעים וגם תחסוך להם קריאה במסמכים עצמם…..  יותר טמטום מזה?  המטומטמת גלבלום יורה לעצמה ברגל.

בסעיף 3 רעות גלבלום כותבת שלא יעלה על הדעת שהמסמכים של נטע מרום מגנזי מתיק המשפחה יגיעו לידיעת כל שאר הנתבעים אותם היא תבעה.  באמת???  הרי רעות גלבלום בעצמה הכניסה עוד 82 נתבעים, כתבה שהם הפיצו לשון הרע, ועכשיו היא רוצה למנוע מהם גישה למסמכים המוכיחים שהלקוחה שלה שקרנית זדונית וגם רוצחת?  ברור שזה יעלה על הדעת, כי רעות גלבלום בעצמה הכניסה עוד 82 נתבעים לתביעה ומגיע להם לראות כל מסמך שמוגש בתיק, ולחקור את הזיידנרית על כל מסמך שמוגש בתיק.

בסעיף 4 חוזרת רעות גלבלום על הטענה שלא היה ניכור הורי.  טענה זו צריכה להיות מוכחת על ידה באמצעות המסמכים מתיק המשפחה שהיא עצמה לא צירפה.  נטל הראיה הוא על התובעת.  כעת היא הופכת את הגלגל?  גם לא צירפה בעצמה וגם אוסרת על הנתבעים להציג את המסמכים?  על סמך מה היא רוצה שיכריע השופט?  על סמך אימרות פיה של הזיידנרית????

בסעיף 4.1  כותבת רעות גלבלום שגם אם יוכח ניכור הורי (שהילדים הוסתו נגד האבא ולא רצו לפגוש אותו ושהיו ביטולי הסדרי ראיה מצידה), עדיין אין קשר סיבתי בין הניכור ההורי להתאבדות.  היא כמובן לא מציעה סיבה אחרת להתאבדות, אבל היא יודעת לכתוב בביטחון ש”בוודאי שהקשר הסיבתי לא יכול להיות מתועד בתיק המשפחה”.  באמת????  הרי בכתב התביעה כותבת רעות גלבלום שהשופט יהורם שקד מינה את ענבל קיבנסון מומחית לחידוש קשר אחרי ניכור והסתה.  זה לא תיעוד???  בשביל מה מינה השופט מומחית לניכור הורי, אם לא היה ניכור הורי?

בסעיף 5 מבקשת רעות גלבלום שהמסמכים יוצגו לשופט בלבד ולא לנתבעים.  באיזה עולם חיה המטורפת הזו?  המסמכים האלה הם לא לשם הצגה לשופט.  הם לשם חקירות נגדיות של דליה שאול זיידנר.  לכל נתבע מ 83 הנתבעים יש זכות לחקור חקירה נגדית את דליה שאול זיידנר.  מה בדיוק יעשה השופט עם מסמכים שאין לגביהם חקירות נגדיות?  איפה הסתומה הזו למדה משפטים?

בסעיף 6 רעות גלבלום כותבת שבבלוג עדנה קרנבל פורסמו פרטים מתיק המשפחה והיא חוששת שעדנה תפרסם…. אבל זהו שקר, שכן עדנה קרנבל מעולם לא פרסמה על הזיידנרית פרטים התיק המשפחה.  חוץ מזה, הזיידנרית הזו התראיינה בתקשורת בפנים גלויות אצל גיא לרר וסיפרה את סיפורי הסבתא שלה.  אם היא אינה חוששת מפרסום בטלוויזיה, מה פתאום היא חוששת מבלוגרית עדינה ורחומה כמו עדנה קרנבל?

בסעיף 6.1 מפנה רעות גלבלום את גלעד הס לצילום מ”עדנה קרנבל” ואומרת לו שיש שם פרטים מתיק המשפחה.  הקורא המשכיל מוזמן לקרוא את הנספח.  אין שם שום פרטים מתיק המשפחה.  גלבלום פשוט רוצה שהשופט יתרשם מסגנונה האינטליגנטי של עדנה קרנבל, ויפתח סימפטיה ללקוחה שלה.  אילו רעות לא הייתה שולחת את לקוחתה לגיא לרר לבכות אצלו, אולי היה לה סיכוי שגלעד הס יוציא צא”פ על התיק הזה.  אבל מה לעשות, הזנזונת הזיידנרית עשתה לעצמה פרסומת אצל גיא לרר, ועכשיו אין סיכוי שהתיק יתנהל תחת צא”פ. פוסטמה כבר אמרנו?

בסעיף 7 כותבת רעות גלבלום שאם בית המשפט יתיר לנטע מרום “עיון במסמכים מתיק המשפחה” אז גם היא “מבקשת להסתייע במסמכים הללו”. פה כבר לשפשף את העיינים ולא להאמין לרמת הטמטום.  השופט לא מעיין במסמכים, וגם לא מסתייע במסמכים.  אלו מסמכים שמשתמשים בהם לצורך הצגה לעדה שקרנית כדי להוכיח את שקריה בחקירה נגדית.  המסמכים יסומנו נ’ 1, נ’2 וכד’.  ברור שברגע שהמסמכים סומנו והם בתיק, התובעת יכולה להשתמש בהם כאוות נפשה.  נזכיר שכבר היתה בקשה למחוק את התביעה מחמת אי צירוף מסמכים, והשופט גלעד הס אמר שהוא יידרש לה יותר מאוחר.

הנה לשיפוטכם:  איכות הכתיבה ליגה ז’ של רעות גלבלום:

בקשת לבטל התביעה נגד 24 נתבעים

בינתיים רעות גלבלום והבוסית שלה סופגות מפלה אחרי מפלה.  אחרי שהן כבר נאלצו לחזור בהן מהתביעה לגבי כ 24 נתבעים, והתחננו שגלעד הס לא יפסוק נגדן הוצאות, מתברר שעכשיו הן רוצות למחוק את התביעה נגד עוד קבוצה של נתבעים, שהן טוענות שלא הצליחו לאתר אותם.  בקיצור מה שהתחיל כהפצצה אטומית בומבסטית בסגנון הירושימה, (83 נתבעים ו 1.6 מיליון ש”ח פיצוי לאחת שמשכורתה 4,000 ש”ח בחודש), מתחיל להסתיים כמו פליצה קטנה של חנקן היוצא מהתחת של רעות גלבלום ורותם אלוני דוידוב.

בקשה דליה שאול מחיקת 24 נתבעים אי יכולת לאתר 22-4-2021

וזה לא כל הצרות המשפטיות של צוות הפמינאציות גלבלום ואלוני דויוד.  בינתיים הגישה נתבעת מאילת, אם חד הורית בקשה לשופט בו הסבירה מי היא ומדוע שיתפה את הפוסטים על זיידנר.  אפילו השופט גלעד הס הורה לצוות הפמינאציות גלבלום ואלוני דויודוב לשקול אם הן מעוניינות להמשיך את התביעה נגדה.  זה רק מראה באיזו קלילות היד על ההדק של זוג הפמינאציות שחררה את הניצרה וירתה לכל עבר…  השתיים לא היו מעוניינות בפיצוי.  הן היו מעונינות ביצירת הרתעה ולהפחיד את כל הגולשים שלא יעיזו לשתף כתבות מצוקה של גברים גרושים.  ואם מישהי בדרך נפלה קורבן ללהט שלהן להשיג את המטרה, כמו הגברת מאילת, מבחינתן זה “נזק אגבי” במלחמה נגד הפטריארכיה.

והנה הוראתו של גלעד הס לשקול ביטול התביעה נגד חן גולן:

בקשה למחיקה נ69 חן גולן 18-5-2021
גלעד הס ממליץ לדליה לשקול המשך תביעה נ69 חן גולן 18-5-2021
רעות גלבלום מפגינה נגד ביבי בבלפור ככה נראית פמינאצית
רעות גלבלום מפגינה נגד ביבי בבלפור ככה נראית פמינאצית

 

וזו הבוסית של רעות גלבלום:  רותם אלוני דויודוב – מסכן מי שנופך במתלעות הטרף שלה

 

רותם אלוני דוידוב בהמת מגדר פמיניסטית שאונסת את הלקוחות שלה
רותם אלוני דוידוב בהמת מגדר פמיניסטית שאונסת את הלקוחות שלה
Views: 49

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *