EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

התאבדות אייל זיידנר נגרמה בגלל השופט יהורם שקד שגרם ניכור הורי ומזונות אסטרונומיים. עו”ד רון לוינטל בכתב הגנה שהכין לעו”ד נטע מרום לוינטל פותח את השושנה לדליה שאול זיידנר ורותם אלוני דוידוב

דליה-שאול-זיידנר-רצחה-את-בעלה-ומחפשת-לקוחות-ממין-זכר-לגישור

עדנה קרנבל מודה לעו”ד רון לוינטל התותח על שיתוף הפעולה.  זהו עדכון מפרשת תביעתה של העכבישה השחורה עו”ד דליה שאל זיידנר (מגשרת ועו”ד מתחילה בדיני משפחה) שתבעה 83 גולשים בסך של 1.6 מיליון ש”ח בגין שיתופי פוסטים המייחסים לה את גרימת ההתאבדות של בעלה לשעבר. 

למעשה מדובר ברצח באמצעות כלי נשק משפטיים פמיניסטיים. ובכן באדיבות תותחינו עו”ד רון לוינטל הנה כתב ההגנה של עו”ד נטע מרום מגנזי, מי שייצגה את אייל זיידנר אצל יהורם שקד, כתבה עליו הספד בפייסבוק כשהתאבד, וחטפה על זה תביעה מדליה שאול זיידנר. 

דליה שאול זיידנר רצחה את בעלה ומחפשת לקוחות ממין זכר לגישור


דליה שאול זיידנר רצחה את בעלה בכלים פמיניסטים ורוצה 1.6 מיליון שח מגולשים
דליה שאול זיידנר רצחה את בעלה בכלים פמיניסטים ורוצה 1.6 מיליון שח מגולשים

כתב ההגנה הזה פותח את השושנה לעוה”ד של התובעת, עו”ד רותם אלוני דוידוד, פמינאצית ידועה.  לוינטל פשוט משחיל לרותם אלוני לוינטל באלגנטיות צינור עבה.  עם כזה כתב הגנה אנחנו כבר יכולים לתאר איזה חקירה נגדית לוינטל יעשה לתובעת עו”ד דליה שאול זיידנר.  הוא פשוט ירסק לה כל שריר בתחת וכשהוא יגמור היא תצטרך ניתוח כירורגי. 

רותם אלוני דוידוב פמינאצית הסוגדת לכת הוגינה

כתב הגנה זה מהווה קריאת מאסט לכל הפמינאציות שטוענות שאין כזה דבר “ניכור הורי” ושתורתו של גארדנר נזנחה, ושהגברים ממציאים טענות לניכור הורי כדי לא לשלם מזונות.  יש פה תיאור מבהיל של אישה פטתית, נרקיסיסטית, אובססיביות ברמות פסיכוטיות ביותר.  בל נשכח שעו”ד זו גם משחרת לטרף ומצפה שיבואו אליה גברים לפגישות גישור…..   מי יבוא לאחת כזאת?  בל נשכח שעו”ד זו שתובעת על 1.6 מיליון ש”ח עובדת אצל אחת מעורכות הדין הכי קמצניות במדינה, עו”ד ורדה ברכה שטיינברג, שאולי משלמת לה 4,000 ש”ח בחודש, במקרה הטוב.   

למזלם של הנתבעים, המנוח לא מת בודד והשאיר אחריו בת זוג, ריקי וייסמן שיודעת לספר על כל מה שדליה שאול זיידנר עשתה לאייל.  לרוב, הגברים הגרושים שמתאבדים עושים זאת בשקט, בלי להשאיר עדים, ובלי שאף אחד יודע איפה הראיות.  כאן, כל הראיות נמצאות אצל נטע מרום ואצל ריקי וייסמן ויהיה מאוד קל להוכיח שהתובעת הזו משקרת, ושאי אפשר להוציא לשון הרע על התובעת הזו, כי היא אישה רעה ממילא, עם שם רע. 

רון לוינטל פותח את השושנה של רותם אלוני דוידוב

רון לוינטל עוסק בלשונות רעות פותח את התחת לרותם אלוני דוידוב
רון לוינטל עוסק בלשונות רעות פותח את התחת לרותם אלוני דוידוב


מאוד חמורה העובדה שמי שבעצם אחראי למוות הזה הוא השופט יהורם שקד.  נקווה שהנתבעים ידאגו להגיש בקשה להעיד את השופט הנאלח הזה, או לכל הפחות לשלוח לו שאלות חקירה נגדית בכתב. 

 

העובדה שאדם טוב לב, מלח הארץ, חמוד, נורמטיבי נשלל מזכויותיו כהורה וכאבא אצל יהורם שקד במשך שנים על גבי שנים והשקדיה הזאת לא עושה כלום, ונותנת לדליה שאול זיידנר, הכלבה עם השיניים הרקובות, להמשיך ולחבוט באייל פעם אחר פעם, מעידה שיהורם שקד לא ראוי לגלימתו, ולמען האמת יש לשפוט אותו בהאג בגין פשעים ברבריים נגד האנושות.

 

יהורם שקד לא היה מהסס לפתוח קרמטוריום לגברים גרושים באולמו

בינתיים נציין שרותם לאוני דוידוב כבר התקפלה והגישה מספר הודעות לגבי מספר נתבעים שהיא חוזרת בה מהתביעה, שהיא מבקשת מהשופט גלעד הס לדחות את התביעה באופן שהיא לא תוכל להגיש אותה שנית, ובתמורה הנתבעים מחלו לה על הוצאותיהם.  מי שמתקפלת כל כך מהר כשבקושי עברו 60 יום מהגשת התביעה, זה סימן שהיא כבר יודעת שהתביעה הזו היא כישלון מוחלט. 

כעת ממתינה אצל השופט גלעד הס בקשה לחייב את דליה שאול זיידנר בהפקדת ערובה להוצאותיהם של הנתבעים בסך 160,000 ש”ח עד 250,000 ש”ח.  מי שבקושי יכלה לפרנס את ילדיה ונזקקה לתבוע מזונות כדי להאכיל את ילדיה, ומי שאין לה כסף לסדר את שיניה הרקובות, ומי שמרוויחה אצל ורדה שטיינברג 4,000 ש”ח בחודש, ברור שאין לה כסף לשלם הוצאות בסוף ההליך.    

וכעת עיינו בבקשתו של עו”ד רון לוינטל להתיר לו להגיש את כל תיק המשפחה של זיידנר. אוי מה שמצפה לכלבה הזיידנרית הזו….

וכעת עיינו בבקשה של נתבעת 63 אתי חזום למחוק את התביעה על הסף:

וכעת עיינו בהתקפלויות של רותם אולני דוידוב:

והנה עוד הודעה על הסדר פשרה המ מתקפלת רותם אלוני דוידוב:

ועוד הודעה על הסדר פשרה:

לאינפורמציה נוספת נא לעיין בקבצים הבאים:

Views: 63

2 Comments

  1. פינגבאק: יהורם שקד (ת"א) שלילת אפוטרופסות מאבא יוני קפאח תוך 18 ימים ללא המצאה, ללא חוות דעת רפואית ללא תסקיר ובלי משפט - קשרים נכלוליים עם מוצץ דם גבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *