EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד חוה קליין המליצה ללקוחה להזדיין ולצלם עצמה מזדיינת להגשה בבית דין רבני. עו”ד חוה קליין טוענת שככה נלחמים ב”מאובנות של הדיינים”.

חוה קלין

במאקו מ”בית קשת” קיים “ערוץ נשים”, ששם כתובות נשים על כל מיני דברים מעניינים כגון ביקורת צעצועי מין, מין בשלישיות ורביעיות, עצות לשימוש בדילדו ועצות להגדלת חזה. על מה שקורה שם ב”מאקו” קראו תחקיר של ה”מקום החם בגהנום” 

חוה קלין

בין שלל הכתבות ה”ערוץ” פרסם כתבה שנראה כי נדחפה ל”ערוץ” ע”י יחצ”ן התקשורת של עו”ד חוה קליין.  למי שלא מכיר חוה קליין היא הפילגש מספר אחת של אפי נוה (מתוך 29 פילגשות ושפחות מין).  הוא בתמורה העניק לה מעמד בכיר בלשכה, הקים עבורה וועדה לזכויות הילד, סידר לה כנסים עם עשרות שופטי משפחה שהגיע ל”נאום” בכנסים ש”ארגנה”, ויש גם שמועות על זהותו של האבא של הילד של חוה קליין. והמבין יבין.

עו”ד זו מציגה עצמה כחרדית לשעבר שעברה צד, הפכה חילונית, ונהנית מחדוות המין החילוני. את ההנאה הזו ממין היא חולקת עם הלקוחות שלה.  על פי כתבה בערוץ הנשים של מאקו עו”ד חוה קליין המליצה ללקוחה שלה להזדיין ולהסריט עצמה מזדיינת, והיא עצמה לקחה את התקליטור וביקשה משלושה דיינים בבית דין רבני לצפות בלקוחה שלה משתגלת.

אין לנו מילים.על מעלליה של חוה קלין קראו כאן:

תלונה בלשכת עוה”ד נגד חוה קליין המתהדרת במכון לעושק הורים – רק פסיכים ישכרו את שירותיה

עו”ד חווה קליין נגד בלוגרים: “קראו לי ‘שרלילה’ והכפישו את שמי”

אסתר חיות אישרה ל- 10 שופטי משפחה להשתתף באירוע פרסומי ויחצנות לחברה בע”מ: “המכון לטובת הילד” מיסודה של עו”ד חוה קליין – מכירת חוות דעת ב- 500 ש”ח לכל דורש

ערוץ הווגינות במאקו מציג המלצות לנשים לצלם עצמן מזדיינות לפי עצתה של חוה קליין הפילגש של אפי נוה

“כל מה שהאישה הזו מבקשת הוא להמשיך בחייה עם בן זוגה החדש”

במשך שנים ניסתה דנה (שם בדוי) להילחם בבית הדין הרבני שסירב להכריח את בעלה לתת לה גט. ואז היא החליטה שנמאס לה וצילמה סרטון סקס עם בן זוגה החדש. רק אז השתכנעו הדיינים והורו על הבעל לשחרר אותה – אך הוא עדיין מסרב לעשות זאת. “למרות מקרי האלימות והרצח של נשים נראה שבית הדין הרבני הגדול נותר מאובן בהחלטותיו”, טוענת עורכת הדין חוה קליין, המייצגת את דנה

יותר מחמש שנים מנסה דנה (שם בדוי) להתגרש מבעלה. יותר מחמש שנים שבהן היא מנהלת מאבק בבית הדין הרבני ובבעלה שמסרב לתת לה גט – למרות שהיא כבר נמצאת בזוגיות יציבה ומאושרת עם גבר אחר. עד שהיא החליטה לעשות מעשה והפיקה יחד עם בן זוגה “קלטת לוהטת”. רק אז שוכנעו הדיינים לכפות על הבעל לתת לדנה גט.

הסיפור החל כאמור לפני כחמש שנים, אז פנו דנה ובן זוגה לשעבר לבית הדין הרבני האזורי בתל אביב כדי לבקש להתגרש. בדיון נקבע כי על הבעל לתת גט וכי על דנה לוותר על כתובתה – ואז יוכלו הצדדים לדון בענייני חלוקת הרכוש. למרות ההחלטה סירב הבעל לתת לדנה גט, והיא המשיכה בחייה ואף מצאה בן זוג חדש.

לאחר זמן מה החליט הבעל להגיש ערעור לבית הדין הרבני הגדול, וטען כי האישה לא הציגה עילות מספיקות לגירושין, וכי הוא מעוניין לשוב ולחיות איתה. על כן, טען הבעל, אין לכפות עליו גט. בית הדין הגדול קיבל את ערעורו של הגבר וציין כי על פי הנתונים הקיימים אין עילה לחייב את הבעל בגט – זאת למרות רצונה של האישה ולמרות שהיא נמצאת בזוגיות. “חרף מקרה האלימות והרצח האחרונים של נשים בידי בעליהן נדמה שבית הדין הרבני הגדול נותר מאובן בהלכותיו ובהחלטותיו”, טענה בתגובה עורכת הדין חוה קליין, המייצגת את דנה.

דנה החליטה לא לוותר – ומה שהיא עשתה פשוט מדהים: היא צילמה עם בן זוגה הנוכחי סרטון סקס. על פי ההלכה, בית הדין הרבני חייב להורות על גירושי הצדדים במקרה שהוכח מעל לכל ספק כי האישה מקיימת יחסי מין עם גבר אחר.

וכך, בעזרת הסרטון ובאמצעות עורכת הדין קליין הגישה דנה תביעה חדשה לביה”ד הרבני האזורי בתל אביב, ובה ביקשה לחייב את הבעל בגט. דייני בית הדין זימנו הרבני את הבעל כדי שייצפה בסרטון איתם ויביע את עמדתו בנושא, אך הבעל סירב להגיע והמשיך בדרישותיו.

בתגובה פסקו הדיינים שאין טעם לצפות בראייה החדשה, ושסירובו של הבעל משמעותו הסכמה עם תוכנו של הסרטון. הם פסקו כי יש לחייב את הבעל בגט ושכל עוד יסרב לעשות זאת עליו להתייצב מדי בוקר בבית הדין הרבני ולשהות בו. אם הבעל לא יתייצב, אמרו הדיינים, הם יפסקו כי יש לעצור אותו.

“הפגיעה בפרטיותה של האישה ובאוטונומיה שלה על חייה האינטימיים בשל הכוח שנתן המחוקק לשיקול דעת דתי,  שהוא היחיד שיכול לשחרר את דנה מנישואיה לאדם אלים ומתעלל, היא קשה ובלתי ניתנת להשלמה. כל מה שמבקשת האישה הוא שיותר לה להמשיך בחייה עם בן זוגה החדש ושיותר להם להביא ילדים לעולם ללא חשש ל’ממזרות'”, אומרת עו”ד קליין.

בימים אלה מחכה האישה להחלטת בעלה לשחררה מנישואיה, או לחלופין להחרפת הצעדים של בית הדין הרבני כנגדו כדי שייאלץ לעשות כך.

https://www.mako.co.il/women-women_news/Article-a222d5d40fd7871026.htm

צילמה סרטון סקס כדי לכפות על בית הדין לגרש אותה: איך הגיב הבעל?

ביה”ד הרבני הגדול סירב לכפות גט על הבעל, למרות שאשתו מנהלת זוגיות יציבה וחיים משותפים עם אחר. האישה נאלצה לוותר על פרטיותה והפיקה קלטת לוהטת יחד עם בן זוגה

ביה”ד הרבני הגדול סירב לכפות גט על הבעל, למרות שאשתו מנהלת זוגיות יציבה וחיים משותפים עם אחר. האישה נאלצה לוותר על פרטיותה והפיקה קלטת לוהטת יחד עם בן זוגה. לאחרונה, ורק לאחר הפקת הסרטון הלוהט, החליטו הדיינים מביה”ד הרבני בתל אביב לכפות גט על הבעל, והורו לו להתייצב מדי בוקר בביה”ד הרבני – ואם לא יעשה כן, ייאסר. הבעל מצידו עדיין מסרב לשחרר את האישה

סכסוך הגירושין בין השניים פרץ לפני כ-5 שנים, והשניים פנו אל בית הדין הרבני האזורי בתל אביב בתביעות הדדיות. ביה”ד הרבני האזורי קבע אז, כי על הבעל לתת גט לאשתו, ועל האישה לוותר על כתובתה, ואז יוכלו הצדדים לדון בענייני חלוקת הרכוש אך הבעל סירב לתת לה גט. האישה המשיכה בחייה ואף מצאה בן זוג חדש.
חרף הזוגיות החדשה והפומבית של אשתו, הגיש הבעל ערעור לבית הדין הרבני הגדול, ובו טען כי האישה לא הציגה עילות מספיקות לגירושין, וכי הוא מעוניין לשוב ולחיות איתה בשלום בית ולחדש את ימיהם כקדם. על כן, טען הבעל בערעורו, אין לכפות עליו גט. 
בית הדין הגדול קיבל את ערעורו של הגבר, וקבע כי ככל שהחלטת בית הדין האזורי למתן גט היוותה רק המלצה לגט, אין בית הדין הגדול מתערב בהמלצה זו, אך אם כוונת בית הדין האזורי הייתה לחייב את הבעל בגט, בית הדין מקבל את הערעור, מפני שעל פי הנתונים הקיימים אין עילה לחיוב בגט, רצונה של האישה כאמור וחייה עם בן זוג אחר, כמו סלידתה מבעלה הראשון, לא מספיקים גם בימינו אנו, מסתבר. 
בצר לה, פנתה האישה לעוה”ד חוה קליין, וזו הגישה בשמה תביעה חדשה לביה”ד הרבני האזורי בתל אביב ,ובה ביקשה להורות על גירושיי השניים וחיוב הבעל בגט והטלת סנקציות אם יסרב, והכל עקב ראיות חדשות שלא היו עד כה. 
מה הן אותן ראיות חדשות? האישה הציגה בפני בית הדין סרטון לוהט אותו צילמה יחד עם בן זוגה החדש, סרט שלא מותיר מקום לדמיון. כזכור, על פי ההלכה היהודית, בית הדין הרבני חייב להורות על גירושיי הצדדים במקרה שהוכח למעלה מכל ספק כי האישה מקיימת יחסי אישות עם גבר אחר (“זנתה תחת בעלה”). 
דייני בית הדין הרבני הנבוכים,  זימנו את הבעל לבית הדין על מנת שייצפה בסרטון עימם וייתן עמדתו, אך הבעל סירב לעשות כן וממשיך לדרוש שיחייבו את אשתו לשוב אליו. 
עקב כך, פסקו הדיינים, שאין טעם שהם יצפו בראייה החדשה לבדם, וכי סירובו של הבעל לצפות בסרט משמעה – הסכמה עם תוכנו. בשל כך, פסקו הדיינים, כי יש לחייב את הבעל בגט, וכל עוד יסרב לתת לאשתו גט מרצונו, עליו להתייצב מדי בוקר בבית הדין הרבני, ולבלות בו את שעותיו – עד שיועיל להסכים ולתת גט. הדיינים אף הוסיפו, שאם הבעל לא יתייצב בבית הדין מדי יום ביומו כפי שקבעו, הם יפסקו כי יש להשליכו לכלא.   
בימים אלה מחכה האישה להחלטת בעלה לשחררה מנישואיה, או לחלופין, להחרפת הצעדים של בית הדין הרבני כנגדו, על מנת שייאלץ לבסוף לעשות כן. 
“הפגיעה בפרטיותה של האישה ובאוטונומיה שלה על חייה האינטימיים, בשל הכוח שנתן המחוקק לשיקול דעת דתי שהוא היחיד שיכול לשחרר את מרשתי כיום מכבלי נשואיה לאדם אלים ומתעלל היא קשה ובלתי ניתנת להשלמה. כל מה שמבקשת האישה הוא שיותר לה להמשיך בחייה עם בן זוגה החדש, ויותר להם להביא ילדים לעולם ללא חשש לממזרות”, אומרת באת כוחה, עו”ד חוה קליין
חוה קליין טונה של ניתוחים פלסטיים פתחה תחת לאפי נוה
חוה קליין טונה של ניתוחים פלסטיים פתחה תחת לאפי נוה

בתמונה:  השגל ששיגל אםי נוה עם המשוגלת חוה קליין.  שימשה בובת מין שלו במשך 3 שנים!!!!

אפי נוה עם הנימפומנית חוה קליין שקיבלה זין פעמיים ביום
אפי נוה עם הנימפומנית חוה קליין שקיבלה זין פעמיים ביום
Views: 414

3 Comments

  1. חווה קליין, בתו של החלאה , מזכיר ביה”ד הרבני לשעבר הרב קליין, זה שהיה גורם למאסרי שווא של גברים במטרה לכפות עליהם גט, זה שכתב עליו אמנון דנקנר “יש לו זקן שחור, כיפה שחורה והוא גוץ”, זה שביהמ”ש העליון כתב עליו למעשה שהוא נבל ברשות התורה גם כיוון שהורה למשטרה לקחת אדם בכפיה למשרד הפנים בכדי להופכו לגוי, היא לא במקרה זונה. קיבלה את הזנות דרך הגנים של אימה שהייתה מנהלת בי”ס “בית יעקב” , הזדיינה עם אביה של אחת התלמידות (ונתפסה על חם) , לא רק בגלל שחלקה מיטה אחת עם הגוץ המכוער ה”רב” קליין , חלאת המין האנושי. חווה קליין התקדמה יפה דרך המיטה כמו אימה. ראוי לחשוף את כל משחקי הכוס של חווה קליין ושל אימה ואת כל פשעיו של ה”רב” שלמה קליין כנגד האנושות , שנעשו במסווה של התרת עגונות ! פס”ד בעא 4607/92 הרב שלמה קליין נ’ גיל רונן (1994). והנה כתבה על ספר התשבוחות השקרי שקליין השרלילה כתבה על הרב הנבל : https://www.srugim.co.il/24987-%D7%9E%D7%AA%D7%99%D7%A8-%D7%94%D7%A2%D7%92%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%9A-%D7%90%D7%99%D7%AA%D7%A8-%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%A9%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%9C

  2. לא יאומן! מסתבר שחווה קליין -יהודיה חרדית מומרת (הרי אמא שלה התעסקה עם אבי אחת מתלמידותיה) – היא ביתו של ה”רב” שלמה קליין , מזכיר ביד”ר ב”ש המושחת, זה שנקבע בפס”ד שלקח אדם למשטרה כדי שישיב את תעודת הגיור שלו. זה שגרם למעצרי שווא של גברים , גם על מנת לכפות עליהם גט. עדנה, בבקשה כתבה נפרדת על החלאה הזה-נבל בחסות התורה-שהעביר את הגנים המושחתים שלו לבזויה הזו. הנה כתבת הליקוק שהבת סידרה לאביה המושחת והעבריין :https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4147972,00.html

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *