EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חדשות מענגות: התפגר הערבוש סלים ג’ובראן שהאמין בנכּבה ונעלב מתמונת גמל שמלקק לו לחי

השופט סלים ג'ובראן מקבל נשיקה לוהטת מהגמל בחצר ביתו

הו כמה מענג.  הו איזה חדשות מענגות לכבוד הרמאדן 2014 ועיד אל זיבי….  התפגר לו הכּאלב מהעליון סלים ג’ובראן.  15/3/2024. 

 

עדנה קרנבל חדשות מענגות התפגר השופט סלים ג'ובראן
עדנה קרנבל חדשות מענגות התפגר השופט סלים ג’ובראן

 

 

בעליון צריך להחזיק עלי תאנה ערביים כדי להציג מראית עיין של פלורליזם ומגוון דעות. הפגר ג’ובראן מילא בדיוק את המשבצת הזו של עלה תאנה ערבי, אולם בלב ליבו הוא שנא את היהודים. 

הכלב הערבי שבתמונה סלים ג’ובראן הוא עכשיו פגר.  חדשות מענגות. 

Salim Joubran son of Sharmuta expired due to feminazi overdoze
Salim Joubran son of Sharmuta expired due to feminazi overdoze

 

'ובראן מגדלור של הרשעות שווא שנאת יהודים ושנאת גברים גרושים
ג’ובראן מגדלור של הרשעות שווא שנאת יהודים ושנאת גברים גרושים

 

 

נינה ג'ובראן הפכה אלמנה בעלה סלים ג'ובראן התפגר לא הסכמתה
נינה ג’ובראן הפכה אלמנה בעלה סלים ג’ובראן התפגר לא הסכמתה
נינה ג'ובראן עם השופט סלים ג'ובראן המרשיען שהתפגר
נינה ג’ובראן עם השופט סלים ג’ובראן המרשיען שהתפגר

 

הפגר סלים ג’ובראן השתמט מצה”ל ולא עשה 3 שנות צבא

 

הפגר האמין שיהודי ישראל עיוולו כלפי ערבושיי 48 בכך שעשו להם נכּבה.  הוא סרב לעמוד בזמן השמעת ההמנון, ובכלל לא תרם לצה”ל, השתמט משירות של 3 שנים בצה”ל, וניצל את אותן 3 שנים לקידום הקריירה הפרטית שלו.   

יש מנהג בישראל שתמיד כאשר נפטר שופט שנהג להרשיע את כל מה שזז והוא חותמת גומי של הפרקליטות, שמחפשים אצלו איזה זיכוי אחד, ועל הזיכוי הבודד הזה מהללים את הפגר, אחרי שהתפגר, כאילו היה בעל לב רחום וחנון ו”מנצ'” (שזה מה שאיילת שקד אמרה עליו). 

 

סלים ג'ובראן מהפטריארכיה עם נינה ג'ובראן קורבנית הפטריארכיה
סלים ג’ובראן מהפטריארכיה עם נינה ג’ובראן קורבנית הפטריארכיה

 

הג'ובראנים בעלה של ראניה נינה ג'ובראן ראניה ג'ובראן והשופט סלים ג'ובראן
הג’ובראנים בעלה של ראניה נינה ג’ובראן ראניה ג’ובראן והשופט סלים ג’ובראן

 

הנכדים של סלים ג'ובראן מביתו ראניה ג'ובראן
הנכדים של סלים ג’ובראן מביתו ראניה ג’ובראן

 

סלים ג’ובראן קריירה של הרשעות סיטונאיות ו 2 זיכויים

 

 

במקרה של ג’ובראן היה לו רק 2 זיכויים בולטים.  ב 2016 שנה לפני שפרש ב 2017, היה ג’ובראן אחד משני השופטים שזיכו את ניסים חדד המיליונר שהורשע ב-2013 מביצוע מעשה סדום בפעוט בן שנה וחצי וחטף 17 שנים. 

ג’ובראן הבין שאין סיכוי שאדם בוגר יכול להחדיר זין של אדם מבוגר לתוך פי טבעת של תינוק בן שנה וחצי.  כמו כן ניסים חדד שילם כסף לרביב דרוקר שיעשה לו יחסי ציבור, ורביב דרוקר גילה שהדוקטור יהודה היס מהמכון הפתולוגי תפר לו תיק, ושינה בכתב יד ממצאים בחור התחת של התינוק (פיסורה שנגרמה בגלל סיבים תזונתיים).  יהודה היס שינה בכתב יד את חוות הדעת שהזמינה הפרקליטות, וכתב שלא ניתן לשלול שזה לא פיסורה בגלל אוכל גס, אלא בגלל החדרה של זין של אדם מבוגר. 

המקרה השני הוא זיכוי אדם בהליך של משפט חוזר, על אף שסיים לרצות את עונשו. המקרה הוא של ארנלדו לזרובסקי שהורשע בתקיפה מינית של ילד בן 12 בשנות ה-90.

לזרובסקי הואשם יחד עם אדם נוסף שעבד עמו כמנקה בקאנטרי קלאב, גרגורי שניידר, שזוכה מאשמה. עשרים שנה לאחר המקרה וכעשור לאחר הרשעתו החליט בית המשפט העליון לזכות את לזרובסקי מחמת הספק, לאחר שקבע כי לנער היה מניע לבדות את המקרה.

חוץ מזה, את כל מי שביקשו ממנו להרשיע, הוא הרשיע ללא היסוס.  אפילו כשהגיע אליו הערעור של הנשיא קצב, ערעור על הרשעה תפורה והזויה שתפר חברו הטוב ג’ןרג’ קרא שהיה במחוזי, הוא דחה את הערעור….

סלים ג’ובראן: בתיקי זכויות מחבלים, פלסטינים ונוחבות ליבו היה תמיד עם הנוחבות

 

סלים ג’ובראן לא רצה לעמוד בהימנון הישראלי.  כבר אז היה צריך להבין שזה רק יילך ויחמיר.  היה צריך להעמיד אותו לדין על פגיעה בסמלי מדינה ולהעיף אותו ללבנון, יש יש לו בני משפחה מארוניים.  

כך למשל פסק בדעת מיעוט ב 2016 בערעור של מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האסלאמית ראאד סלאח, קבע כי קריאתו לאינתיפאדה אינה הסתה לאלימות. “לא ניתן לשלול את ההסבר כי אין מדובר בקריאה להתגייסות כוללת, לא בהכרח אלימה, לשם הגנה על מה שנראה בעיני סלאח כמקום קדוש”, כתב.

בינואר 2015 בג”ץ דחה ברוב קולות את העתירה נגד העלאת אחוז החסימה. ג’ובראן היה בדעת מיעוט כי סבר שזה עלול להביא להקטנת הכוח של המפלגות הערביות בכנסת, כי כדי לעבור את אחוז החסימה הם היו צריכים להתאחד, והערבושים שנאו זה את זה.  

מקרה נוסף שבו נותר ג’ובראן במיעוט היה עתירה שהוגשה לאשר את השעייתה של ח”כ חנין זועבי (בל”ד) בשל התבטאויותיה. זועבי קראה להטיל מצור על מדינת ישראל. ג’ובראן טען כי לטעמו זועבי לא הפרה את כללי האתיקה למרות דבריה הקשים.  בפסיקתו כתב כי לא ניתן לדלות מדבריה של זועבי תוכן בהיר וחד-משמעי שעולה כדי הפרה של הערכים האתיים, וכי התבטאויותיה היו מעורפלות.


ג’ובראן נשאר במיעוט פעם נוספת כשהיה השופט היחיד מול ארבעה שחשב שיש לדחות את הערעור שהגיש ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט על הרשעתו בקבלת שוחד של חצי מיליון שקלים במסגרת פרשת הולילנד.

ג’ובראן היה בדעת מיעוט נגד חנינה לעבירות שבוצעו במהלך ההתנתקות ב-2005.

ג’ובראן היה בדעת מיעוט בעד הכללת יישובים ערביים במפת האזורים בעדיפות לאומית של הממשלה. 

כשישב בתיקים אזרחיים תמיד פסק נגד האזרח ובעד המדינה:  יובל יועז כתב עליו ש”הוא החליט בבירור לטובת הממסד העסקי ונגד האינטרס הפרטי של האדם התובע. כך למשל הוא פסק נגד מלכה יוסף שתבעה את חברת “שיכון עובדים” בגין הונאה בחישוב שטח דירתה, וקבע שאפשר לכלול בחישוב גם את השטח שמתחת לקירות הפנימיים והחיצוניים ואת החלק היחסי של הדירה בחדר המדרגות ובפיר המעלית”.

בתיקי זכויות ווגינה הוא ידע שצריך ללקק בווגינה

 

הפגר ידע שכדי להתקדם בישראל צריך ששדולות הנשים והפמיניסטיות יחבבו אותך. 

לכן לא פלא שכבר ב 2007 הוא קבע כי מצב שבו החלו בני זוג לקיים יחסי מין בהסכמה, ותוך כדי כך דרשה האישה בצורה מפורשת לחדול,  והגבר לא נענה לדרישה זו, גם זה “אונס”. 

ואיך מוכחים שהאישה ביטלה הסכמתה ליחסי מין באמצע משגל לוהט??  אז זהו שאין שום דרך להוכיח את זה, והמשמעות היא שהגבר יילך לכלא תחת התיוג “אנס”. 

ג’ובראן ידע שסטטיסטית רק יהודים ייפגעו מזה, כי הרי איזה אישה ערביה תבטל את ההסכמה שלה למשגל לוהט לפני שהגבר הספיק לגמור בה?  

בתיק זדורוב הוא האמין שזדורוב הוא הרוצח

כל הבקשות שהוגשו לו לעין בתיקים ובחומרי חקירה נדחו על ידו.  אפילו הוגשה נגדו בקשת פסלות. בש”פ 4650/16

בתיקי תעבורה קבע שהינשוף קביל גם אם הוא לא אמין

ממש ככה.  רע”פ 3981/11. הפרקליטות הציגה חוות דעת שהינשוף אמין.  מספר סנגורים הצביעו על שורה של כשלים וזיופים בתוצאות של הינשוף.  בלי היסוס נקבע שהפרקליטות תמיד צודקת…..

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000763041

https://www.inn.co.il/news/240621

זהבה גלאון הראשונה לייבב בדמעות על הפגר

הנוחבה זהבה גלאון (זלטה שניפיצקי) בכתה:  “סלים ג’ובראן היה פורץ דרך. הוא היה השופט הערבי הראשון בישראל שקיבל מינוי קבע לבית המשפט העליון. זה הישג ענק, שאי אפשר לקחת ממנו. אבל ג’ובראן היה הרבה יותר מזה. הוא היה שופט רציני, ענייני, ששוויון וזכויות מיעוטים היו תמיד בבת עינו. עתה הוא הלך לעולמו וכולנו חסרים. יהי זכרו ברוך”.

אם זהבה גלאון אהבה אותו זה אומר שהוא היה כאלב איבן כאלב.  

https://www.facebook.com/zehavagalon/posts/pfbid02CVcXWt4Dg8VAepzCw2YUBVt3aHVJj6iuY12GzNkpvnoccjNQgheoaMMNXfbejAkil

גם מירב מיכאלי הזילה דמעות על הפגר

 

הזונה הפמינאצית כתבה בפייסבוק “שופט בית המשפט העליון סלים ג’ובראן היה משפטן דגול ופורץ דרך, שחיזק את הדמוקרטיה הישראלית והגן על זכויות נשים ומיעוטים בה.  ג’ובראן לא חשש להיות בעמדות מיעוט עבור מה שהאמין בו. הוא דחה את ערעורו של משה קצב, פסק בצורה חדשנית שיחסי מין שהחלו בהסכמה ובמהלכם היה סירוב – הינם אונס, והוביל פסקי דין פורצי דרך בתחום השוויון.
 
הוא האמין בכל ליבו בשוויון ובדו קיום, והוכיח זאת פעם אחר פעם בפסיקותיו. הוא עצמו גילם את הדו קיום, בהיותו ישראלי פטריוט וערבי הגאה במסורתו. האיש היקר, נעים ההליכות והאהוב הזה, ציווה לנו להמשיך לפעול לתיקונה של מדינת ישראל, כמדינה דמוקרטית ושוויונית, לכולם ולכולן”.
 
נו… אם גם מירב מיכאלי מזילה דמעות זה אומר שהפגר היה כאלב איבן כאלב איבן אבן אלף שרמוטאיאת.  
 

ראניה ג’ובראן הבת של סלים ג’ובראן נכשלה בקורס דיפלומטיה

ראניה ג’ובראן נרשמה לקורס צוערים במשרד החוץ, סיימה את הקורס אבל נכשלה במבחני יחסי אנוש וזרקו אותה.  היא עברה לג’וב תפור במרכז פרס לג’ובים תפורים.  משם עברה לעריכת דין.  

יש לה קשרים עם הפטריארכיה.  מצאה לעצמה סידור מהפטריארכיה כדי שלא תישאר לבד בלילה.  

'ובראן עם הפטריארך שעושה אותה בלילה
ראניה ג’ובראן עם הפטריארך שעושה אותה בלילה

 

כיום עובדת כעו”ד למיסים ופרה-רולינג במשרד עו”ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, עמית גרוס. הבוסים שלה הם אלי דורון, ירון טיקוצקי, רונן קנטור ועמית גרוס. התקבלה ללשכה ב 2013. 

שרבל ג’ובראן האח של ראניה והבן של סלים ג’ובראן 

הבן הזה של השרמוט שמת הוא שרבל ג’ובראן, עוסק בדיני כדורגל.  

 

שרבל ג'ובראן עורך דין מתגאה באבא של המרשיען סלים ג'ובראן
שרבל ג’ובראן עורך דין מתגאה באבא של המרשיען סלים ג’ובראן

 

היתום שרבל ג’ובראן עוסק בייצוג כדולרגלנים ומכירתם לליגות בחו”ל:  “זיהיתי פוטנציאל במגזר הערבי, בו קיימים מלא שחקנים “רעבים”, שהכדורגל בשבילם הוא דרך לפרוץ ולפרנס את כל המשפחה, כי אין להם ברירה אחרת, במיוחד בכפרים, שם המצב הסוציו-אקונומי ירוד. ראיתי שחסר לשחקנים ניהול נכון וסבלנות, למרות שיש להם מוסר לעבודה קשה. חיפשתי את השחקנים עם הפוטנציאל הגדול ביותר, יש לי אנשים שמביאים אינפורמציה על שחקן כזה או אחר, קודם כל אני נפגש עם השחקן ומה שאני בודק זה האישיות, איך שהוא מתנהל איתי הוא יתנהל גם על המגרש ולפי זה אני מקבל החלטה אם זה שחקן שאפשר לקדם ולעזור לו”.

יש עוד אח, הבן הבכור אסעד. בנו הבכור של ג’ובראן, אסעד ג’ובראן היה הדייל הערבי הראשון באל-על ולאחר מכן חבר הדירקטוריון הערבי הראשון בחברת החשמל, הוא היום עורך דין. 

 

סלים ג’ובראן וחופש הביטוי – מופת של צביעות: התלונה במשטרה על הגמל  

 

כשהיה מדובר בחופש הביטוי של ערבושקלך (זועבי, ראאד סלאח, שייחים מסיתים וכו’), הוא היה הראשון לכתוב שחופש הביטוי הוא בנשמת אפה של הדמוקרטיה.

אבל כשחופש הביטוי הגיע אליו אישית, הוא נעלב.  מה זה נעלב…. אחושלוקי נעלב.  הוא פנה באופן אישי לשי ניצן וביקש ממנו להכניס לכלא את המפרסמים נגדו…..

שי ניצן כלל אותו במסגרת המבצעים שהיו ב 2015-2016 לאיתור גולשים שלא מפרגנים לשופטים והעמדתם לדין. 

משטרת תל אביב קיבלה הוראה לחפש כתבות לא מחמיאות על שופטים ולפתוח תיקים משטרתיים בגין זילות. מי שקיבל את המשימה הוא השוטר דרור בוזגלו.  כיום עו”ד דרור בוזגלו, השותף של העו”ד הקוקסינלית שני רופא (זאת שסובלת מדיספוריה חרמנית). 

השוטר עו”ד בוזגלו מצא כתבה על סלים גובראן עם קריקטורה של גמל שמלקק לו את הלחי.

 

השופט סלים ג'ובראן מקבל נשיקה לוהטת מהגמל בחצר ביתו
השופט סלים ג’ובראן מקבל נשיקה לוהטת מהגמל בחצר ביתו

 

אז פורסמה קריקטורה של שופט עם גמל שמלקק לו את הלחי. מה קרה? זו סיבה למשטרה לפתוח תיק פלילי?

מסתבר שכן – אם מדובר בשופט בבית משפט עליון – אז לעשות עליו קריקטורה זו עבירה פלילית….. .

נדווח שלגמל שלום. המפגש עם הלחי הרעילה של סלים ג’ובראן עבר ללא אירועים חריגים. למזלו הרב של הגמל הוא לא חטף הרעלה מהמפגש.





סלים ג'ובראן שופט זבל ששנא יהודים וליקק לשדולות הפמינאציה
סלים ג’ובראן שופט זבל ששנא יהודים וליקק לשדולות הפמינאציה

 

ראו מזכר שכתב דרור בוזגלו על פתיחת תיק זילות על השופט סלים ג’ובראן

2740 כריכה תיק 58 סלים ג'ובראן

ראו יומן חקירה:

 

2741 יומן

ראו מזכר של משטרת הונאה ת”א על הגמל של סלים ג’ובראן….

 

2742 בוזגלו איתר והדפיס כתבה על סלים ג'ובראן

ראו כתבה על סלים ג’ובראן שבו הרשיע חף מפשע שפגש אישה בג’יידייט שסחטה אותו.  

 

2743 כתבה משפט שקר סטוץ בג'יידייט הפך לאונס

2745 תמונה סלים ג'ובראן עם גמל

 

 

Salim Joubran DIED supporter of Nuchba and antisemitism
Salim Joubran DIED supporter of Nuchba and antisemitism

PDF Embedder requires a url attribute

 

 

 

 

 

Views: 535

5 Comments

  1. מדוע לא לחלט מכספי הפנסיה התציבית את הנזקים שהמיט על הכנסות המדינה בענין ההוצאות הכונה הוצואת הכליאה למשל בעניינו של זדורוב שאני למד שדן בתיק שלוקח בדיוק גג 20 דקות חצי שעה כשמתעמקים להבין שהוא רצח את הילדה תאיר ז”ל כמו שאני רצחתי את ארלוזרוב (נרצח לפני שנולדתי 1933 ) על דחקה כזאת עוד אפשר להרשיע אותך ברצח במדינה ללא משפט ראו את הרשעה של סלימן אל עביד תוצאה של דחקה. הכי קטע זה פרשת גמאל שהתגלתה בתוכנית אבודים של צופית גרנט שבה עלה שהאדם ישב 16 שנים על רצח שלא היה היות והמשפטים הם משפטי חותמת גומי צדק קידר שעה שפיטר את עו”ד שמואל תמיר כי הבין שהתוצאה סומנה מראש וגם אלף שמואלים תמירים לא יעזרו לו. חבל על הכסף . עורכי דין בישראל זה לסגירת עסקאות טיעון לא לניהול תיק בעיקרו של דבר. חייבם לעשות פינוי בינוי בבתי המשפט הם לא ברי תיקון יש להקימם מחדש מהמסד עם בקרה ממשית

  2. רק בעדנה ניתן למצוא ניתוח אוביקטיבי לגבי שופטים . בתקשורת השופרית איני קורא איני פותח את הידיעות . שאפו

  3. בפתיח הכתבה נאמר שהשופט מונה ליצור מראית עין של פלורליזם ומגוון דעות גם לערבים

    נראה שמצבם של האזרחים הערבים טוב בהרבה מגברים יהודים בכלל ומאבות גרושים בפרט שבעניינם אפילו מראית עין לא קיימת- מדינה שבזמן מלחמה, חותכת את האשכים של חיילים מתים, כדי לגנוב להם זרע – בהחלט אין מראית עין!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *