EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השוטר אלי לוריא חולה סכרת ולב נוטל 13 תרופות מטשטשות כולל NEBIDO, פולט גזים ואיבד כוח גברא – מדריך לחקירה נגדית של תופר התיקים אלי לוריא על “טשטשת קוגנטיבית”

אלי לוריא בדאי ראיות במשטרה שקרן ונוכל

מחלקת הסייבר בתל אביב נחשבת מחלקת הסייבר הכושלת ביותר במדינת ישראל. מחלקה זו לא הצליחה להביא אפילו פיצוח טוב אחד.

נחקרים של מחלקה זו כבר זכו בעשרות אלפי שקלים פיצויים בגין שתילת ראיות פורנזיות. כל השוטרים ממחלקה זו הם פליטים של תחנות אחרות אשר ממתינים לפנסיה שלהם בניחותא במחלקה זו, ולרובם אין צל של מושג מה ההבדל בין USB ל UBS.

היה דוגמא לשוטר סייבר אלי לוריא שאין לו צל של מושג מה ההבדל בין USB ל UBS.

 

אלי לוריא חוקר משטרה שבולע תרופות פסיכיאטריות מטשטשות
אלי לוריא חוקר משטרה שבולע תרופות פסיכיאטריות מטשטשות

 

אלי לוריא בדאי ראיות במשטרה שקרן ונוכל
אלי לוריא בדאי ראיות במשטרה שקרן ונוכל

מקרה לדוגמא הוא השוטר האידיוט אלי לוריא. שוטר זה הוא כל כך פסיכי שאל תוך מסמכי החקירות שלו הוא גורר גם את המסמכים הרפואיים שלו. ראו למשל את טופס ההפניה שלו מקופת חולים מכבי להפניה לריפוי בעיסוק.

 

אלי לוריא בטמטומו הכניס את הטופס לתוך קבצים של חומרי חקירה שהוא “חוקר”. דביל כבר אמרנו?

בתמונה: החברים של אלי לוריא באמצע תפירת תיק פורנזי ושתילת ראיות פורנזיות, ירון בן צבי ומשה זילברשטיין

המסמך שלפניכם הופץ לציבור ע”י עורכות הדין מירב גבע, אלירן גלילי, רפי לוי ואושרה גז. ניתן ללמוד ממנו תובנות מעניינות מאוד לכל מי שזקוק לחקור את אלי לוריא חקירות נגדיות.

 

אלי-לוריא-חולה-סוכרת-ולב-קופת-חולים-רשימת-תרופות

 

 

אלי לוריא בלי כושר גברא ועם גזים בתחת

מהמסמך שהשוטר אלי לוריא בעצמו הפיץ ניתן לראות שהוא נוטל לא פחות מ 13 תרופות, כולל מזרקי אינסולין Penfine ותרופות טסטוסטרון לאובדן זיקפה וכושר גברא Nebido®. התרופות האלה מטשטשות במיוחד וגורמות לעייפות, חולשה, נימנום, פליטת גזים (כלומר הפלצות), ועוד כל מיני תופעות לוואי.

תופעות לוואי אלה גורמות להטלת ספק רב בדבר יכולותיו התפקודיות של השוטר הזה, אליהו לוריא – כשוטר וחוקר. עובדה שהטישטוש הרב גרם לו לצרף את הקבצים האישיים שלו לתוך החקירות ה”מקצועיות” שלו.

איך לחקור את אלי לוריא? מדריך חקירה נגדית

כל מי שזקוק להביא את השוטר הזה לחקירה נגדית צריך להדפיס מראש מויקיפדיה את החומר על כל אחת מ 13 התרופות הללו, ולמרקר במיוחד את תופעות הלוואי.

יש לשאול את השוטר לגבי כל תרופה ותרופה אם נטל אותה בסמוך לחקירה שביצע, מה המינון שנטל, ומתי ביקר במרפאה לפני ואחרי נטילת התרופות.

ספציפית יש לשאול אותו כמה פעמים ביום הוא חש חולשה או נמנומים באמצע יום העבודה, האם לשילוב קוקטייל התרופות הללו יש השפעה על הזיכרון והיכולות הקוגנטיביות, והאם בזמן החקירה וגם בזמן מתן העדות הוא כשיר לעדות ואיננו מטושטש – ואיך אפשר לדעת שהוא לא מטושטש.

עוד יש לשאול אותו מתי איבד את זיקפתו, ומתי החל ליטול את תרופת הטסטסטרון מסוג “נבידו”. ידוע שמי שנוטל תוספות טסטוסטרון, הטסטוסטרון גורם לו לפתיל קצר, להתפרצויות זעם מופרעות לא רצוניות ובלתי נשלטות, ולנטיה להרמת קול, ויכוחים ומריבות. זו גם הסיבה לכך שבחקירות המצולמות בוידאו הוא צורח ומשתולל ללא כל סיבה נראית לעין, הוא פשוט נוטל טסטוסטרון וזה מה שגורם לו להתפרצויות זעם.

יש לשאול אותו אם הנבידו שיפר לו את הזקפה, והאם הוא התחיל לזיין שוב, כי מי שאין לו חיי מין בריאים נוטה להיות כעוס, קנאי, זעמני, עצבני ולא מפוקס, וזה מתבטא גם בחקירותיו.

בין שלל התרופות יש גם תרופות אשר מייצרות פלוצים בכמויות מסחריות. זה גם מסביר מדוע בחקירות הנחקרים לו מתרחקים ממנו, כי הסירחון של התחת שלו בלתי נסבל. הוא עצמו כמובן רגיל להפלצות שלו ולכן אינו מבין עד כמה הוא דוחה ומרתיע את נחקריו שנאלצים לסבול את זה עד 7 שעות ברצף, לפעמים גם 8.

איזה מהתרופות מטשטשות ומעמעמות את החשיבה הקוגנטיבית???

לא לשכוח לשאול לאיזו מהתרופות הללו יש תופעת לוואי של טשטוש ועמעום המחשבה, מה המינון שאלי לוריא נטל בסמוך לחקירה הרלבנטית, ואיך אפשר לדעת שביום החקירה לא היה מטושטש ולא מפוקס? יש לשאול מי הרופאים המטפלים בו, והאם הגיש תביעה נגד מדינת ישראל להכרה בו כנפגע תאונת עבודה, ועל כן הוא מנפח את כמות התרופות כדי לצבור אחוזי נכות גבוהים יותר.

אלי לוריא – יש לו בכלל דיפלומות בסייבר??

כמובן שיש לשאול את אלי לוריא האם הוא בכלל בעל דיפלומה בתחום הסייבר ומה ההכשרה שלו בסייבר? היכן רכש את ההתמקצעות בחקירות פורנזיות של מחשב, ומתי? מכיון שיש ראיות מוצקות לכך שביחידה שלו שותלים ראיות פורנזיות בתוך המחשבים של הנחקרים יש לחזור ולהדגיש בחקירות שמדובר בשוטר ששותל ראיות פורנזיות ולשאול אותו כמה תלונות מח”ש הוא חטף אישית, וכמה תלונות מח”ש חטפו החברים שלו ליחידה: ירון בן צבי, דרור בוזגלו, מוטי דוד, דוד מישקין וכו’.

לסיכום, לא ברור מדוע השוטר המטושטש אלי לוריא לא הופרש משורות המשטרה עוד ב 2016 כאשר החל לפנות למכון לריפוי בעיסוק.

יש לו בעיות של שומנים בגוף, שומנים בדם, שומנים במוח, אובדן טסטוסטרון, אובדן זיקפה, סכרת, והיסטוריה משפחתית של מחלות לב. את הגרוטאה המטושטשת הזו מזמן היה צריך להעיף משורות המשטרה.

 

בבון משטרה - דוד-מישקין-ראש-מפלג-הונאה-בעצמו-הונאה-אחת-גדולה
בבון משטרה – דוד-מישקין-ראש-מפלג-הונאה-בעצמו-הונאה-אחת-גדולה

צמד חמד של שותלי ראיות פורנזיות:  אלי לוריא ודרור בוזגלו (בוזגליטה)

 

ראו גם את החבר של אלי לוריא השוטר דרור בוזגלו (כיום עו”ד שכותבת חוות דעת נגד המשטרה).  השניים עבדו כצמד חמד כאשר בוזגלו נובח, מגרבץ, מרים חולצה ומלטף לעצמו את הפטמות, ולוריא עושה עצמו מהורהר, פילוסוף ששואל שאלות, ובסוף יוצא שהוא פשוט מעורער נפשית, ומטושטש קוגניטיבית:

 

דרור-בוזגלו-שוטר-תופר-תיקים-נוכל-ששותל-ראיות-פורנזיות
דרור-בוזגלו-שוטר-תופר-תיקים-נוכל-ששותל-ראיות-פורנזיות

 

 

Views: 9

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *