EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

עו”ד ברק לייזר וזוגתו אילת פילו חטפו עיקול מזונות מההוצל”פ והנהלת בתי המשפט הכפילה לו את השכר: עיינו בתלושי השכר ובצו המעצר שהוציא עלאא מסרוואה

מסמכים טריים באדיבותם של פרקליטי TLV עו”ד מירב גבע, עו”ד אלירן גלילי, עו”ד אושרה גז ועו”ד רפי לוי: קבלו את תלושי השכר של יועמ”ש הנהלת בתי המשפט עו”ד ברק לייזר ברק לייזר ואת צו המעצר שנחתם למעצרו. איש נכלולי זה היה נשוי לאחת מירב לייזר והשריץ ממנה 3 ילדים. הוא התחיל לעבוד בהנהלת בתי המשפט ואז התלבשה עליו הדוברת איילת פילו.

כנראה איילת פילו זיהתה שברק לייזר הוא עו”ד שופע און מיני ומאוד פורה מינית, וגם היא רצתה לטעום מהחגיגה. מהר מאוד זה נהפך לסיפור גירושין ומירב לייזר גררה את ברק לייזר לבית המשפט למשפחה. שם הוטלו עליו מזונות בגובה של 8,000 ש”ח כאשר המשכורת שלו הייתה רק 12,000 ש”ח. מהר מאוד הוא צבר חובות בהוצל”פ.

בעודו צובר חובות בהוצל”פ הרחם של איילת פילו התעברה פעמיים, וגם היא השריצה לברק לייזר 2 ילדים. והרי הדילמה: כיצד גבר אמור לשלם 8,000 ש”ח מזונות לגרושה ולהישאר עם 4,000 ש”ח לחודש (כשבעצם רוב מה שנשאר נאכל ע”י עורכי דין).

איך הוא אמור לפרנס את ילדי האהבה החדשה שלו, הילדים של אילת פילו ושלו? מירב לייזר לא חיכתה לנס. היא הטילה עיקול על ברק לייזר, על אילת פילו ועל הנהלת בתי המשפט עצמה. בהנהלה כמובן דואגים לבחורים שלהם, ועל מנת שברק ה”חמוד” לא ימצא עצמו מחפש כריות לנשוך במעשיהו במעצר מזונות, הוחלט להכפיל לו את השכר.

בתמורה ברק לייזר הפך החייל הכי נאמן של החונטה הפמיניסטית. ב 2018 ברק לייזר כבר הגיע לשכר של 46,000 ש”ח בחודש.

במרץ 2017 פמת”א החליטה לעצור את ברק לייזר בחשד שהוא הדליף לעיתונאית לורי שם טוב חומרים חסויים מפרשיות מין עסיסיות, בעיקר פרשיות שבהן הנהלת בתי המשפט בעצמה נתבעה. פמת”א שלחה אל ברק לייזר שוטרים על מנת להעתיק את כל החומרים שלו מהטלפון ומהאייפד. המחשב שלו לא נבדק וגם חשבונות הדואר האלקטרוני שלו לא נבדקו.

יועמ”ש הנהלת בתי המשפט ברק לייזר חשוד במעורבות ב”פרשת הבלוגרים” – גלובס, חקירת ברק לייזר: מבחן נוסף לנחישות מערכת החוק – כלכליסט, ב 4/11/2018 סגרו לברק לייזר את החקירה המשטרתית הפרקליטות החליטה לסגור את החקירה נגד יועמ”ש בתי המשפט – מקור.

בחקירה ברק לייזר טען שלורי שם טוב “סחטה” אותו, כי הוא פחד לטענתו שהיא תפרסם שהוטל עליו עיקול מזונות ושבגלל זה הכפילו לו את המשכורת. כמובן שזה היה שקר וכזב. לורי שם טוב לא סחטה אותו, ואם היה חשד שכזה, היו תופרים ללורי שם טוב עוד אישום של סחיטה.

מענין איך פישפש כמו ברק לייזר מתחיל עם משכורת של 8,000 ש”ח בחודש ומהר מאוד מטפס ל 46,000 ש”ח בחודש. מי שמעלים לו את המשכורת באופן לא רציונלי, הוא תמיד מישהו שהמשכורת שלו משקפת מענק “שוחד” עבור פעולות סודיות בשם החונטה השיפוטית, אשר גומלת לו בשכר וכך משיגה ממנו מלוא שיתוף הפעולה.

כל שופטי בית המשפט העליון (מחם מזוז, ג’ורג’ט קרא ויעל וילנר) שנתבקשו להורות על גילוי חקירתו של ברק לייזר במשטרה, סירבו להורות על כך בטענה שזה לא רלבנטי ו”אין תועלת”.

בתמונה: איילת פילו הדוברת של הנהלת בתי המשפט, גנבה בעל למירב לייזר

צפו בעו”ד ברק לייזר מופיע בועדת חוק וחוקה בכנסת כשהוא מגן על תכנת ריגול אחר אזרחים המתבטאים נגד שופטים אשר הוא הקים בסיוע חברתו הרוסיה האלכוהוליסטית ליטת יוסים.

עיינו היטב בצו המעצר וצווי החיפוש שהוצאו לברק לייזר ע”י השופט עלאא מסרוואה במרץ 2017:

428-922-צו-חיפוש-במחשב-ברק-לייזר-8-3-2017-21359-03-17

432-927-כתב-ערובה-ברק-לייזר

482-970-בדיקת-מחשב-ברק-לייזר-בהנהלה-בימ-צביקה-כהן

PDF Embedder requires a url attribute
Views: 26

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *